
Verwey Vastgoed Management

Informatie over Verwey Vastgoed Management
3065 WC, Rotterdam
Openingstijden
Verwey Vastgoed Management: Meningen
Negatieve ervaring: Alsmaar sta ik 30 minuten telefonisch in de wacht waarna de verbinding word verbroken. De eerste 10 minuten ben je de 5e, 4e, 3e of 2e in de wachtrij en na nog eens 20 minuten als “1e in de rij” gooien ze de hoorn erop. Deze organisatie is onbereikbaar, echt niet te geloven!
Beste Julia, wat vervelend dat je zolang moet wachten bij telefonisch contact met MVGM. Dat is niet de bedoeling! Zou je misschien je vraag naar [email protected] willen mailen? Ik kom graag met je in contact, Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik heb er heel slechte ervaringen mee. Kantoor is niet bereikbaar afspraken worden niet nagekomen. Contract is getekend bedraag betaal en je hoort er niets meer mee. Is dat normaal?
Beste Bibi, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik heb jullie al voor de 2x keer een e- mail gestuurd dat ik mijn account wil stoppen en ik niet kan inloggen nog steeds geen reactie! Er word geld van mij rekening afgeschreven terwijl ik duidelijk een e-mail heb gestuurd. Ik vind dit heel slecht!!!
Beste Ouafa, wat vervelend om te horen. Wil je een mail sturen naar [email protected]. Dan gaan wij het voor je oplossen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Dit zou wel mooi en lief zijn om bereikbaar te zijn. Bij vragen word je helaas niet geholpen. Bereikbaarheid is nul
Beste Nathaniel, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: 2 jaar ingeschreven staan 160 keer reageren op woningen (met alle info op orde) en geen 1 keer uitgeloot worden. Geen aanrader!
Beste Robert, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Walgelijke mensen mijn schoonmoeder wordt gediscrimineerd ze zeggen dat ze niet te verstaan is maar vertikken het om hun werk te doen, mijn schoonmoeder heeft ze uit het huis geschopt ! Walgelijke mensen nogmaals die MVGM STUURT, HUUR HIER GEEN WONING IK WALG ERVAN.
Beste Elon Musk, We vinden het spijtig om te horen over de negatieve ervaring van uw schoonmoeder. Binnen ons bedrijf hanteren we strikte anti-discriminatierichtlijnen. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: 30 maart een melding gemaakt dat onze zonnepanelen niet meer werken. 5 maanden later zijn ze alsnog kapot. ze weten helemaal niet wat ze aan het doen zijn. ik heb meerdere afspraken gehad en niemand heeft ons geholpen omdat ze niet met zonnepanelen werken. ze sturen gewoon iemand om te doen alsof ze iets doen. heel veel tijd en geld kwijt. beste manden van de oplevering hebben we nu gemist maar we krijgen daar geen compensatie voor. als je een email stuurt krijg je ook geen reactie. ze negeren jou gewoon.
Beste Marta, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Super slecht word nooit terug gebeld. Als je ergens anders kan huren doe dat dan!
Beste Chantal, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Waardeloze VVE ,urgente klachten worden niet of in slakkengang afgehandeld. Je word hier van het kastje naar de muur gestuurd.
Beste Alex, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: I'm fairly sure this company is just a scam to get you to pay for their premium website. Never heard a single thing about any apartments or any of the emails I sent.
Dear Stamina, when you subscribed to ikwilhuren.nu, did you enter your search criteria with a geography? You receive email updates with new homes that will be available in the near future based on your search criteria. If you did enter search criteria, you may want to broaden them a little bit so you do get emails. You mentioned unanswered emails, this seems unlikely to me. Maybe we can help you further with your email correspondence if you forward this to [email protected] including your username for ikwilhuren.nu? We hope to hear from you, best Denise of MVGM
Fantastische ervaring: Fijne opdrachtgever En goed voor zijn huurders !!!!
Beste Dennis, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: What a horrible customer service! We wanted to arrange a rather simple thing - an apartment swap with our neighbors. First we received a lot of conflicting information (possible, not possible, maybe possible). And now it has been more than a month and we are still awaiting a definitive answer from MVGM. We've sent many emails about it but all remain unanswered. Calling takes a lot of time and also doesn't lead anywhere - we are either advised to send an email or told that someone will call us back which they never do. Very unprofessional.
Beste Jan, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, etc) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: 53 minuten in de wacht. Van 6e in de wachtrij tot 1 wachtende voor mij. Vervolgens wacht ik nog 20 min terwijl er wordt gezegd dat ik aan de beurt ben.. Afrader!
Beste Given, wat vervelend dat je zolang moest wachten bij telefonisch contact met MVGM. Dat is niet de bedoeling! Ik hoop dat je ondertussen iemand hebt gesproken. Mocht dit niet zo zijn, stuur dan je vraag naar [email protected]. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik heb mijn huur contract getekend per 12-6-2023, netjes de huur volledig betaald voor 1,5 maand inclusief een forse waarborgsom. Bewijs er van gestuurd, maar ik hoor niks over mijn sleutel. Ik zou er per 12-6-2023 in moeten zitten, maar kan nu de gehuurde woning niet in omdat er geen afspraak word gepland om een sleuteloverdracht te doen. Gezien mijn huidige huur is opgezegd, moet ik nu op zoek naar een alternatieve slaapplek vanavond omdat ik mijn huur woning niet in kan, vanwege slecht communiceren vanuit MVGM. Erg, erg slordig en ik hoor graag hoe dit Z.S.M. wordt opgelost.
Beste Thomas, wat vervelend dat je nu in deze situatie zit. Kun je meer gegevens (adres) sturen naar [email protected]? Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik sta nu een jaar ingeschreven als betalende klant. Raad eens hoevaak ik ben uitgenodigd na minimaal 140 reacties? Schrik niet: geen enkele keer! Aan iedereen die op zoek is naar een woning: ga absoluut NIET in zee met MVGM. Ze hebben in dat jaar 0 ondersteuning geboden, denken niet mee en reageren structureel niet of veel te laat. Ik zal dan ook mijn abonnement niet verlengen en dit waar mogelijk overal verspreiden. Het is een verschrikking dat zo’n slechte organisatie leuke huizen in de regio in beheer heeft.
Beste Limitless, wat vervelend dat je nog nooit bent uitgenodigd voor een bezichtiging. Ik ben natuurlijk niet op de hoogte van jouw situatie, maar het is belangrijk om aan de huurvoorwaarden te voldoen. Reageerders, die hier niet aan voldoen, worden niet uitgenodigd. Het is de verantwoordelijkheid van de potentiele huurder om na te gaan of deze aan de gevraagde huurvoorwaarden voldoet. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Zeer netjes geholpen door zowel Paul en Mylla bedankt!!
Beste Shane, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Mag ik je wel vragen om ivm privacyredenen de namen van de medewerkers te verwijderen? Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: MVGM is een uiterst onprofessionele organisatie! Het is werkelijk schandalig hoe ze hun klanten behandelen. Ze hebben totaal geen interesse om je fatsoenlijk te woord te staan en als ze dat doen, dan word je vaak volledig verkeerd geïnformeerd of van het kastje naar de muur gestuurd. Het is onacceptabel dat MVGM zelfs de simpelste vragen niet met juiste informatie kan beantwoorden. Het lijkt erop dat ze niet meer zijn dan een geldverslindend administratiekantoor met slechts half begrip van waar ze mee bezig zijn. Als je een klacht indient, kun je er net zo goed vanuit gaan dat je geen reactie krijgt. Ik denk dat het tijd is om een rechtszaak tegen MVGM aan te spannen en ervoor te zorgen dat ze eindelijk hun verantwoordelijkheid nemen en fatsoenlijke dienstverlening bieden aan hun klanten!
Beste John, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Hebben al geruime tijd last van onze buren, hebben het klachtenformulier op de website ingevuld waar we notabene "geluidsoverlast" konden kiezen maar vervolgens kregen we een brief thuis waar in stond dat ze niets doen met klachten over geluidsoverlast. We betalen genoeg geld om hier te wonen en dan vind ik het belachelijk dat er letterlijk wordt gezegd dat er niets mee word gedaan. inmiddels ontvluchten we ons huis regelmatig omdat we anders wakker liggen van de stress en van de buurvrouw.
Beste Michelle, wat vervelend dat wij jou niet kunnen helpen met jouw klachten over geluidsoverlast. Helaas zijn wij niet altijd bij machte om bepaalde vormen van overlast aan te pakken. Ik weet natuurlijk niet om welke vorm van overlast het gaat, maar op deze site vindt je verschillende vormen van overlast en wat je moet doen: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/leefbaarheid/vraag-en-antwoord/wat-moet-ik-doen-bij-burenoverlast. Mocht je hierover toch in gesprek met ons willen, stuur dan een bericht met meer informatie naar [email protected]. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Good company. Especially Andy is really kind, helpfull and quick employee.
Dear Bahtiyar, thank you for your positive review and rating. Great to hear from you. Regards, Natalie from MVGM
Fantastische ervaring: Super adequaat goede medewerkers die in staat zijn mee te denken en in oplossingen durven te denken.
Beste Marc, dank je wel voor je beoordeling en review. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik kan helaas niets goed over dit bedrijf zeggen. Reageren nooit op emails, staat 60 min in de wacht. Wacht al zes weken op teruggave borg.
Beste Jeroen, wat vervelend dat je 60 minuten moest wachten bij telefonisch contact met MVGM. Dat is niet de bedoeling! Zou je misschien je vraag en aanvullende informatie naar [email protected] willen mailen? Wij komen graag met je in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: 20 min in de wacht. Uiteindelijk neemt iemand op maar iedereen begrijpt dat je niet 20 min met een tel aan je oor gaat lopen. 5 seconden dat ik naar de telefoon loop. Zegt de medewerker “ik kan u niet horen probeer het maar opnieuw” ….. Ze hangt gewoon de telefoon op??
Beste Mysto Bro, wat vervelend om te horen. Mochten wij je ergens mee moeten helpen, stuur dan een mail naar [email protected]? Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring:
Beste Guisepp, jammer dat je onze service zo ervaart. Mochten wij je ergens mee kunnen helpen of wil je meer informatie mailen, dan kan dat naar [email protected]. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zo slecht, ik heb geen zinnen meer.
Beste Elisabetta, wat vervelend dat je onze service zo ervaart. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]. Wellicht kunnen wij je verder helpen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Leuke huizen. Zou fijn zijn als er iemand op je reactie zou reageren.
Beste Ian, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je geen reactie krijgt. Na reactie op een woning moet je binnen een aantal werkdagen reactie krijgen of je wordt uitgenodigd voor een bezichtiging of bent afgewezen. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Ben net ingeschreven dus laat me verassen. Het aanmelden ging makkelijk wordt vervolgd.
Beste Corrie, bedankt voor je beoordeling en je review. Ik hoop dat je snel je droomwoning vindt. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: I paid 36€ so you don’t have to. They reject your viewing requests with or without Plus account. Better spend your money elsewhere
Dear Alison, thank you for your rating and review. I am sorry for your experience with the service of MVGM. Unfortunately, due to the high demand and the minimal supply, it can happen that you are not selected for a viewing several times. Regards, Natalie from MVGM
Negatieve ervaring: Super bad company to rent your house from. They come with no solutions to fix problems and all they care about is money! They literally show no interest in the well being of the residants and just brush off any suggestions, complaints or ideas we have.
Dear Jeffrey, thank you for your rating and review. I am sorry for your experience with the service of MVGM. Feel free to email more information about your experience to [email protected]. I would like to get in touch with you. Regards, Natalie from MVGM
Negatieve ervaring: Ook ik sluit me aan bij de te lezen reviews. Totaal nergens op reageren telefonisch gewoon geen contact mee te krijgen foto's bij huizen zijn totaal andere foto. Er staat dan wel dat de foto's af kunnen wijken maar als je er dan toch foto's opzet waarom dan gewoon niet de juiste foto Zelf gaan kijken naar de woning en wat blijkt een grote bende en ja dat kan natuurlijk niet he op de foto. Dan maar een netten woning fotograferen . BAH ben genezen van deze aanbieding via hun. Oja en DAN HETSTANDAARD VERHAAL ALS REACTIE DAT JE MOET REAGEREN VIA EEN WEBMAIL ADRES GETEKEND ENE JULIAN hahahahaha
Beste Peter, wat vervelend dat dit jouw idee is van MVGM. Mochten wij jou nog ergens mee kunnen helpen of heb je nog vragen, stuur dan gerust een mailtje naar [email protected]. Wij komen graag in contact met je! Groet, Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Gepoogd contact op te nemen naar aanleiding van een woning waarin ik geintresseerd ben. tot op heden(maand later) geen reactie ontvangen. Via meerdere websites een ''email'' gestuurd. Geen additionele contactgegevens om zelf contact met MVGM op te nemen, heel teleurstellend.
Beste J. Zwen, wat vervelend dat het niet is gelukt om contact op te nemen. Is er op dit moment iets waarmee wij jou kunnen helpen? Stuur dan gerust een mailtje naar [email protected], wij komen graag met je in contact! Groet, Jillian van MVGM
Fantastische ervaring: Slechte service. Telefonisch niet te verstaan en geen verstand van zaken.
Negatieve ervaring: Slecht bereikbaar, onvriendelijk personeel en niet meedenkend.
Beste Marloes, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Bar en bar slecht bedrijf! Wat een aanfluiting! Deze mensen willen op totaal geen manier met je mee denken! 1uur en 45 minuten in de wacht rij als je belt! Algemeen mail aderes dus het interesseert niemand geen zak om op je te reageren! Waardeloos! Nooit meer!
Beste Jason, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik huur inmiddels 2 jaar een woning. Huur wordt altijd op tijd betaald, ik veroorzaak geen overlast of problemen voor de verhuurder, kortom, ik ben een goede huurder. Maar als er ook maar enige service nodig is van MVGM is het een drama. In de twee jaar dat ik er woon heb ik twee verzoeken ingediend. In februari heb ik een reparatie verzoek ingediend voor een lampje buiten aan de gevel, het is inmiddels december en het lampje is nog steeds niet gerepareerd. Twee keer thuis moeten blijven voor een monteur, die vervolgens zonder juiste lampje kwam. Inmiddels heb ik het na talloze telefoontjes opgegeven. Nu heb ik onlangs een plek in de parkeergarage van mijn woning complex gehuurd, twee maanden vooruit betaald. Twee keer op hun kantoor geweest om een zender voor de garage op te halen, deze werken niet. Zou opgestuurd worden, gebeurt niet. Bellen heeft geen zin, na een half uur in de wacht wordt de verbinding verbroken. En als je iemand wel te spreken krijgt wordt er van alles beloofd maar niet nagekomen. Inmiddels kan ik bijna 3 weken geen gebruik maken van de garage waar wel voor betaald is. De woningen op zich zijn prima, maar wees gewaarschuwd dat als je bij MVGM huurt, je moet hopen dat er nooit iets nodig gaat zijn of kapot gaat, want dan geeft de verhuurder gewoon niet thuis.
Beste Nathalie, wat vervelend om te horen. Zou je meer informatie kunnen sturen (adres en telefoonnummer) naar [email protected]. Dan gaan wij het proberen voor je op te lossen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Nooit doen nooit inschrijven ik heb 36€ betaald ik kan niet eens inloggen ik bel ze je kan ze nooit bereiken ik ben vervolgens naar de kantoor gegaan ook daar hebben ze mij niet geholpen ik zweer het ik heb nog nooit zo een slechte service en oplichters gezien weg blijven geloof me alsjeblieft!!!
Beste, wat vervelend dat het niet lukt om in contact met ons te komen. Helaas is dit een bekend probleem maar doen wij ons best om dit op te lossen! Zou je er misschien voor open staan om een mailtje naar [email protected] te sturen zodat wij je kunnen helpen? We komen graag met je in contact! Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Slechtste organisatie ooit. Ze regelen niks voor je. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Beste Joyce, wat vervelend dat dit jouw ervaring is met MVGM. Kunnen wij je nog ergens mee helpen of zou je meer willen vertellen over jouw ervaring? Stuur gerust een mailtje naar [email protected], wij komen graag met je in contact. Groet Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Kwamen te laat op de afspraak van de bezichtiging, zonder enige vorm van berichtgeving. Na voor een woning uitgeloot te zijn, zelfde dag alle gegevens opgestuurd. Weken voorbij en mails werden niet beantwoord plus telefonisch niet te bereiken en als je hen eindelijk aan de lijn had kreeg je het bericht "we zijn er mee bezig". Na drie maanden kregen we het contract, maar zaten we al een maand in een andere woning van een andere makelaar waar het binnen 12 dagen (van aanmelden tot tekenen contract) is geregeld. Stel je voor dat jij je appartement laat verhuren door deze instantie, dan loop je maanden huur mis omdat zij slechte service verlenen. MVGM had ons ook al een factuur verstuurd voor borg en eerste maand huur, zonder dat wij het contract hadden ondertekend. Men wilde ook ons naar het incassobureau sturen omdat wij dit niet gingen betalen. Gekkenwerk. Aanvullende info via een vriend: Beheer van hun complex is door MVGM overgenomen en sindsdien duren simpele reparatieverzoeken maanden of ze bestellen verkeerde dingen. Hun persoonlijke parkeerplaats, daar is het hek al maanden van kapot. Mensen van buitenaf kunnen hun auto daar nu parkeren. TLDR: Slechte communicatie, slechte service voor zowel afnemer als klant. Sterkte aan de mensen die met dit bedrijf te maken hebben.
Beste, wij vinden het erg vervelend dat dit jouw ervaring is met MVGM. Wij doen ons best om goede service te verlenen, de service die jij hebt ervaren is uiteraard niet waar wij naar streven, onze excuses hiervoor. Mocht je nog een vraag hebben of kunnen wij je nog ergens mee helpen dan horen wij dat graag, stuur gerust een mailtje naar [email protected]. Groet Jillian van MVGM.
Negatieve ervaring: Verschrikkelijk slechte service! Heb een week lang iedere dag een uur in de wacht gestaan aan de telefoon en vervolgens werd de verbinding verbroken. E-mails worden niet beantwoord, zeer klantonvriendelijk bah! Echt schandalig zoals MVGM met (potentiële) klanten omgaat!
Beste Ries, wat vervelend dat jij deze ervaring hebt met MVGM, onze excuses hiervoor! Ik kom graag met je in contact om te kijken wat ik voor je kan betekenen! Sta je er voor open om een mailtje te sturen naar [email protected]? Groet, Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Slechte service. Ik krijg geen contact. Ik zou een contract toegestuurd krijgen maar ik krijg maar niks binnen. Meerdere keren uren aan de lijn gehangen, niemand te pakken wel een gigantische telefoonrekening. Mailtjes worden niet beantwoord. Weet niet hoe ik ze dan moet bereiken en vind het erg jammer want ik wil graag via hen huren. Uiteindelijk contact (weer een hogere telefoonrekening). Beloftes gemaakt die niet nagekomen zijn. Contract kwam uiteindelijk dan toch binnen maar had wel de datum van een week geleden erop. Zoveel stress omdat het zo lang duurt en de ingangsdatum al bijna is.
Beste Gerda, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wellicht kunnen wij je via deze weg helpen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Vastgoed is kwalitatief prima, maar de dienstverlening is eigenlijk geen dienstverlening te noemen. Bellen heeft geen zin, tenzij je 2u in de wacht staan voor een kastje-muur-situatie lekker ontspannend vindt. Afdelingen onderling communiceren precies niet met elkaar en doorlooptijden zijn rustig tot 6 weken als het gaat om documenten opmaken of controleren. Zit nu ook al drie kwartier te wachten in mijn oude huurwoning op de inspecteur, die zonder verhaal niet op komt dagen. MVGM is hèt voorbeeld van waarom bedrijven monopolie laten hebben op een hele sector best een slecht plan is.
Negatieve ervaring: Slechte ervaringen met dit bedrijf. September glasschade gemeld en nog niets gebeurd.
Beste Peter, wat vervelend dat jouw ervaring met MVGM niet positief is. Sta je ervoor open om een mailtje te sturen naar [email protected] zodat wij jou alsnog snel verder kunnen helpen? Wij komen graag in contact! Groet, Jillian
Negatieve ervaring: Sinds 3 jaar huur ik via MGVM. Wanneer er een probleem is of je hebt vragen worden mails niet beantwoord en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Hele slechte communicatie!
Beste Yoni, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zeer moeilijk bereikbaar, belt niet terug. 17 oktober 2022, 1,5 week verder. Na toezegging dat het opgepakt zou worden nog steeds geen contact 4 november 2022, slapeloze nachten van deze organisatie. Wie weet en kan me een instantie doorgeven waar je dit bedrijf aan kan geven als zeer slechte organisatie. Het kan toch niet zo zijn dat dit zo door kan gaan gezien alle slechte reviews die er gegeven worden?
Beste Hetty, wat vervelend dat je MVGM niet goed te pakken krijgt. Zou je misschien willen mailen naar [email protected] met wie je graag in contact wilt komen? Wij helpen je graag. Groetjes, Denise
Negatieve ervaring: zo slecht
Dear Mohammed, how unfortunate that this is your opinion about us, would you be open to send an email to [email protected] to tell us more about your experience? Jillian from MVGM
Negatieve ervaring: Horrible ! trying to reach then to talk about my rental process in which my friend refereed me as the new tenant.... for almost 1 month!!! they said that we could go forward on the process and i noticed my current landlord that i would be moving.. now i dont heard from them anything anymore, the day that my friend will leave from his apartment is arriving soon...and i am about to be without any apartment cause we dont know nothing about the process and there is no one to talk about it! you cant reach then cause you stay at the telephone more than 30m waiting and when you are lucky and someone picks it they always say that they are busy and cant talk, even though that if they just started the work day!
Dear Ana, how unfortunate that you haven't heard from us, our apologies! Could you please send an email to [email protected] about your problem and the address it is about? We will help you fix this issue through there! Jillian from MVGM
Fantastische ervaring: Hele leuke team ontmoet met de open huis dag van mijn toekomstige woning.
Beste Murat, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Slechte communicatie en niet vriendelijk. Reparaties die eigenlijk voor de verhuurder zijn zeggen ze dat deze voor rekening voor de huurder zijn. Overigens wordt er gewoon niet gereageerd op mail.
Beste Ellis, wat vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan met MVGM - sorry daarvoor. Zou je misschien meer informatie met ons willen delen over jouw situatie via [email protected]? Wij brengen je graag in contact met een collega die je meer uitleg kan geven over de mogelijkheden die er al dan niet zijn voor jouw situatie. We horen graag van je. Beste groet, Denise
Negatieve ervaring: Vragen geld om te kunnen reageren. Vervolgens hoor je nooit meer wat.
Beste Cor, wat jammer dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van MVGM. Als ik je goed begrijp dan heb je een betaald profiel aangemaakt op ikwilhuren.nu. Je kan dan een zoekprofiel invullen en op basis daarvan ontvang je woningen die aansluiten op jouw wensen. Wanneer je nog geen mails hebt ontvangen dan helpt het misschien om je zoekopdracht iets te verruimen? Ik hoop dat dit je helpt in de zoektocht naar een nieuwe woning en dat je in dat proces een fijne ervaring opgaat doen met onze dienstverlening. Veel succes, groet, Denise
Negatieve ervaring: Vervelend, ik probeer al een aantal dagen in contact te komen maar het lukt me gewoonweg niet. Waarom wordt er niks serieus genomen? Op de website wordt aangegeven dat er woningen per direct beschikbaar is, maar dat reageren eigenlijk ook geen optie is. Ik ben zeer teleurgesteld in de dienstverlening van MVGM. Jammer..
Beste Heer/Mevrouw, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Jllian van MVGM
Negatieve ervaring: Na eindelijk (denkend) een bezichtig te hebben sta je voor de deur te wachten op een makelaar die niet komt opdagen. MVGM is ronduit de slechtste makelaar die ik heb gekend. Als je ze belt sta je gegarandeerd drie kwartier in de wacht. Ronduit vreselijke service drama.
Beste Nizar, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart en dat je ontevreden bent. Ik kom graag met je in contact. Zou je misschien meer informatie willen sturen naar [email protected]? Groet, Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: pannekoeken
Beste Varry, wat jammer dat je maar 1 ster geeft aan MVGM. Wil je meer informatie delen over jouw ervaring via [email protected]? Wij komen graag met je in contact en hopen dat je een fijne ervaring op gaat doen met MVGM. Groetjes, Denise
Negatieve ervaring: De regering zou MVGM onder curatele moet stellen en andere beleidsmakers moet aanstellen om te kijken of dit bedrijf nog te redden is. Wat een vreselijk incompetent bedrijf is dit. 0 ster. The government should put MVGM in receivership and appoint other policymakers to see if this company is still too red. What a terribly incompetent company this is. 0 star
Beste Leo, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Zelf heb ik geen slechte ervaring met dit bedrijf, het is uiteraard even zoeken naar een woning en je wordt in deze tijd met het woningtekort niet altijd even snel uitgenodigd, na 1-2 maanden dagelijks reageren heb ik toch de perfecte woning kunnen vinden en alles verliep vrij snel. Mijn advies voor de woningzoekende is om dagelijks te kijken en te reageren.
Beste Romeo, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zwaar dramatisch alleen geld innen je hebt nix aan ze
Beste Amarildo, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft en je onze service zo ervaart. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: I’ve paid 36 Euros. I didn’t get any response up to now except payment confirmation. I have requested viewing of 5 different directly available apartments. Is this even legal ?
Dear Shooli, When you have responded and meet all the conditions, like salary, etc., an automatic draw takes place. You will be notified if you are selected and can therefore view the property. Unfortunately, due to the high demand and the minimal supply, it can happen that you are not selected for a viewing several times. And yes, this is legal. Regards, Natalie from MVGM
Positieve ervaring: Mooie website . Alleen op reactie hoor je niks . Ook niet als de reactie via funda gaat
Beste Martin, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Helaas is de koppeling met Funda dusdanig, dat wij iedereen adviseren te reageren op de woningen via onze eigen site. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je deze mailen naar [email protected]? Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Slechte service, nooit een antwoord op mijn mails. Inmiddels 4x gemaild, resultaat 0. Slechte ervaring dus met dit bedrijf. Zeer klantonvriendelijk!
Beste Margret, wat vervelend dat de communicatie niet naar wens verloopt en dat je ontevreden bent. Ik kom graag met je in contact. Zou je misschien meer informatie willen sturen naar [email protected]? Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Niks wordt gerepareerd, ook dingen die ze aangaven voor dat voor de oplevering gefixt zou worden. Bellen en mailen heeft geen zin.
Beste Kiara, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie en adresgegevens willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik huur zelf een woning via MVGM. Ze zijn slecht bereikbaar en niet correct aan de telefoon. Enthousiasme en vriendelijkheid zijn ver te zoeken.
Beste Germaine, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: communicatie is drama, telefoon wordt niet beantwoord, emails duurt 2 weken... heb het huurcontract getekend... vervolgens wordt de communicatie nog slechter... afvoer is verstopt... duurt vervolgens 2 weken voor er iets gebeurt... drama!
Beste Chris, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Het is echt vreselijk. Alle onderstaande beoordelingen van 1 ster zijn ook niet kloppend, waar ik 100% zeker ben dat als 0 sterren kon, dit werd gegeven. Het interesseert ze allemaal geen reet. Overal zelf achteraan gaan. Documenten 10 x uploaden, ze noteren niks en zijn bijzonder asociaal.
Beste Mike, wij interesseren ons wel degelijk voor onze huurders en doen ons best om deze tevreden te houden. Wij willen iedereen zo goed mogelijk helpen en vinden het vervelend dat je deze ervaring hebt. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan vooral weten. Je kunt een mail sturen aan [email protected]. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke organisatie. Ongelofelijk traag met het gehele proces. Meerdere keren documenten met verkeerde namen ontvangen. Communicatie is zorgwekkend slecht en er werkt voornamelijk onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel. Mededelingen die je doorgeeft worden niet genoteerd terwijl ze zeggen dat ze dat wel doen. Alles moet meerdere keren opnieuw door belachelijke slordigheden en vervolgens wekenlang wachten tot ze het weer verbeteren. Je moet er constant bovenop zitten en elke dag bellen en 45 minuten in de wacht staan om ze in beweging te krijgen en zelfs dan heb je nog niets. Het kan zo een halfjaar duren tot het allemaal rond is en het interesseert ze totaal niet dat mensen hier last van hebben. Als het niet hoogst noodzakelijk is, zorg dan dat je nooit met deze organisatie in aanraking hoeft te komen want het zal je echt heel veel stress opleveren.
Beste Raz, wat vervelend dat je de service van MVGM zo hebt ervaren. Wij doen ons best om de procedure soepel en snel te laten verlopen, maar helaas lukt dit niet altijd. Mocht je nog een vraag hebben of onze hulp nodig hebben, stuur dan een mail naar [email protected]? Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Heb ze tot nu toe nog niet veel nodig gehad. We wonen nu 1,5j in een woning van MVGM en hebben enkel problemen met onze vaatwasser. Het is ook de eerste woning die ik huur dus kan moeilijk een vergelijking maken. De procedure voor de woning te krijgen duurde echter wel lang. Ook kregen we tussendoor niet meer de kans om de woning opnieuw te bezichtigen. Dit kon 1x ook al was de woning ons al toegezegd. Dit vond ik wel jammer gezien we zo geen voorbereidend werk konden doen voor het aankopen van meubels, vloer, etc.
Beste Salina, bedankt voor je beoordeling. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Heel slecht bedrijf. Weken geleden al gezocht op hun site om op woningen te reageren en om een profiel aan te maken met woonwensen moest ik 36 euro betalen voor een jaar. Uiteindelijk weg gegooid geld want de woningen waar ik op gereageerd heb daar heb ik nooit wat op terug gehoord en het rare is dat die woningen er nog steeds op staan als per direct te huur. Ik heb in totaal uren bij ze aan de lijn gezeten met GEEN gehoor. Ook bij de website voor woonwensen voor in welke regio je zoekt, iedere keer als ik het op sla dan is het weer weg.. samengevat heb ik niet eens meer zin om hier te huren als ze totaal onbereikbaar zijn en laks. Ik heb medelijden met de mensen die hier wel huren er zal maar wat zijn met je woning en dan zijn ze onbereikbaar, onacceptabel!!
Beste Elies, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Dramatische slechte organisatie voor de huurder. Reparaties die veel te lang duren voor er opdracht voor word gegeven of helemaal niet of dat een ander bedrijf de opdracht krijgt en dat de hele procedure weer overnieuw moet. Ondertussen slechte of geen communicatie. Kortom als hetaar even kan, wegblijven daar.
Beste Rob, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Makkelijk natuurlijk om te klagen wanneer er iets mis is. MVGM heeft een prima woning aangeboden en uiteindelijk overgegaan tot een huurcontract. Prima bereikbaar, ik ben tevreden.
Negatieve ervaring: Wat een ongelofelijk amateuristische club zeg. Zorg er asjeblieft voor dat je nooit via MVGM een woning hoeft te huren. Nooit te bereiken, houden zich niet aan hun afspreken en denken totaal niet mee. Huur hier alsjeblieft geen woning.
Beste Christiaan, wat vervelend dat dit je ervaring was met MVGM. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Al weken probeer ik in contact te komen, zonder resultaat. Op aanmeldingen voor bezichtigingen wordt niet gereageerd. Telefonisch krijg je geen gehoor. Langs geweest op 2 locaties waar ze aangeven dat ze niks anders kunnen zeggen dat dat ik het wederom telefonisch moet proberen. Het vervelende hieraan is dat de woningen nog steeds de huur staan. Kennelijk worden er simpelweg geen bezichtigingen ingepland terwijl er genoeg mensen zijn die zich aanmelden die voldoen aan de vereisten. Ik heb het te doen met de huiseigenaren die MVGM hebben aangenomen als partij die de woningen moeten verhuren. Ze moesten eens weten hoeveel opbrengst er wordt misgelopen omdat MVGM laks omgaat met de aanvragen.
Beste Peter, wat een gekke situatie. Zou je misschien willen mailen naar [email protected] om welke woningen het gaat? Wij brengen jou graag met een collega in contact die je meer uitleg kan geven over het verhuurproces voor deze woningen. Groet, Debora van MVGM
Negatieve ervaring: Je kan blijven Reageren en betaald lid worden van hun site maar een woning krijg je toch niet ik probeer het nu al maanden heb zelfs bij een woning aangeboden om de eerste 6 maanden qua huur in 1x over te maken. (En ik voldoe prima aan alle eisen)
Beste Ary, vervelend dat je al zo lang bezig bent om een huis te vinden. Helaas is de woningmarkt op dit moment heel lastig en is er meer vraag dan aanbod. Wij werken met een loting en daarom kunnen wij helaas geen uitzonderingen maken, ook niet met het aanbod om in een keer 6 maanden huur over te maken. Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: Nadat ik eerst 1 ster gaf, en mede doordat de consumentenbond de klachten aangepakt heeft, wijzig ik het aantal stemmen naar 4. Dankzij MVGM Holding zijn de klachten snel en correct opgelost. Jammer dat men er eerst weken van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Beste Els, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Wij zijn benieuwd naar jouw ervaring. Zou je die met ons willen delen via [email protected]? Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Ik huur nu al meerdere jaren bij MVGM, en altijd heel goed geholpen. Goed en groot aanbod door heel Nederland.
Beste Ivanos, heel erg bedankt voor jouw positieve beoordeling en reactie. Wij waarderen dit! Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Ongelooflijk slecht. Maanden bezig geweest, sinds februari dagelijks de website in de gaten gehouden en gereageerd op alles. Een betaald account genomen om de extra voordelen die ze adverteren te krijgen, die extra voordelen nooit ontvangen. Dan eindelijk een bezichtiging eind augustus. Akkoord met de woning, weken bezig geweest om alle documentatie op orde te krijgen want ze stellen belachelijke eisen. Uiteindelijk heb je alles ingeleverd en wordt je alsnog afgewezen. Documentatie niet in orde volgens de mail, telefonisch krijg ik een ander verhaal, krediet check niet in orde, heel vreemd als je een dik salaris hebt en geen schulden, ja een mobiel abonnement. Op basis hiervan betekent het dat ik nooit een woning via MVGM kan huren, maar dat zeggen ze niet. Waardeloos bedrijf, continu overal achteraan moeten bellen, onbeschofte mensen aan de telefoon... Teveel om op te noemen.
Beste Rafieq, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Mocht je een klacht willen indienen, dan kan dit via [email protected]. Groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Mw Fos was alert en bereid om een oefenrit te maken. De reactie op mijn review is misplaatst. Mw Fos werkt daar wel degelijk als teamleider.
Beste heer of mevrouw Modderman, na het lezen van uw review denk ik dat deze bij het verkeerde bedrijf geplaatst is. Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: Het ging aanvankelijk niet helemaal van een leien dakje, maar uiteindelijk zeer goed geholpen door medewerker Teun.
Beste John, bedankt voor je beoordeling. Groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Goeie service zeer vriendelijk personeel en correct ,ik had wel moeite met alles te leveren maar dat lag aan mij mijn dochter heeft mij goed geholpen maar ik stond ervan te kijken wat ze allemaal wilden weten maar uiteindelijk is alles gelukt en ben ik heel tevreden over alles het lag grotendeels aan mijzelf daar ik met computers niet overweg kan verder liep alles heel soepel dus ik heb nu mijn huis dus moet ik aan het werk ik wens iedereen daar bij Mvgm een heel fijn weekend en daarna natuurlijk ook
Beste Peter, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: GOED BEHANDELD EN REKENING HOUDEND MET ONZE LEEFTIJD [ 70 +]
Beste Hans, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Sinds februari om de dag contact gezocht met dit bedrijf voor een parkeerplaats, helaas zonder succes. Van het kastje naar de muur gestuurd, zelf al een keer doorverbonden geweest naar Q-park in België om het gesprek te verbreken. Telefoonnummers door gekregen die ik kon bellen die niet bestaan... Inmiddels is het juni en nog geen parkeerplaats. Daarnaast worden ook andere vragen over mijn huidige woning worden niet opgelost. Als het niet erger kon was er een maand 2x huur afgeschreven zonder het mij te melden. Belachelijk slechte service en communicatie.
Beste Claire, bedankt voor je beoordeling en review. Vervelend dat je een slechte ervaring hebt met de service vanuit MVGM. Het is uiteraard onze bedoeling om je adequaat te helpen. Voel je vrij om meer informatie (adresgegevens en telefoonnummer) te mailen naar [email protected]. Ik kom graag met je in contact. Groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Vandaag, en andere keren, ben ik prima geholpen
Beste Lidwien, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ze doen letterlijk geen moeite voor de verhuurder. Ik zit al een half jaar te wachten op een nieuwe deur. Bouwwerkzaamheden in de flat? Niet hun probleem.
Beste prive mail, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: I would like to thank Teun of MVGM Wonen for his professional support during the whole process in securing an apartment for us. Teun, it has been an absolute pleasure working with you. You are an asset to your company! I would certainly recommend MVGM Wonen to anyone searching for rental properties. Thanks a million Teun! Greetings, Evie Canon medical Systems Europe BV
Dear Evie, thank you for your rating and review. Regards, Natalie from MVGM
Fantastische ervaring: Ontzettend goed geholpen met de bemiddeling van onze nieuwe woning
Beste Nick, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Fijne en professionele service!
Beste Cato, bedankt voor je beoordeling. Groet, Debora van MVGM
Fantastische ervaring: Bezoek gehad ivm wat gebreken aan mijn huurhuis. Zeer vriendelijke deskundige dames met oprechte klantvriendelijkheid. Alles naar volle tevredenheid.
Beste R, bedankt voor je beoordeling en review - fijn te vernemen! Groet, Debora van MVGM
Positieve ervaring: Mevrouw Holleman pakt het zeer goed op en is van goede waarde voor MVGM. Afspraken worden nagekomen en netjes gecommuniceerd.
Beste Wim, bedankt voor je beoordeling. Fijn. Mag ik je wel vragen om de naam van mijn collega uit je bericht te verwijderen? Ik zal haar wel op de hoogte stellen van het mooie compliment. Alvast bedankt, groet, Debora van MVGM
Negatieve ervaring: Ik ben absoluut niet te spreken over MVGM, het is een commercieel bedrijf die alleen geld int... verder totaal geen empathie voor de huurders whatsoever! Wel ben ik ENORM te spreken over dhr. AD T. (opzichter van ons complex). Hij is de enige persoon die empatisch, eerlijk en snel werkt. De enige die ons serieus neemt en doet wat hij zegt. Prettige man!
Beste Stephanie, bedankt voor je review. Ik zal je compliment doorgeven aan mijn collega. Zou je zijn achternaam alsjeblieft uit je review willen verwijderen? Uiteraard wel erg vervelend dat je over MVGM niet te spreken bent en geen empathie ervaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mocht je hier meer informatie over willen delen, dan kan dat via [email protected]? Groet, Debora van MVGM
Negatieve ervaring: Zijn te beroerd om te antwoorden op een mail en zelfs via een aangetekende brief. Aan de telefoon wordt je afgewimpeld. Bespaar je de moeite om hier achteraan te gaan. Een bedrijf waar je niet eens fatsoenlijk mee kan communiceren is niet betrouwbaar.
Fantastische ervaring: MVGM is een zeer professioneel bedrijf. Service is vlekkeloos verlopen en de communicatie is heel goed.
Negatieve ervaring: slechtste verhuurbedrijf ooit. helpen je niet om een contract aan te passen terwijl je door je ex de woning bent uit gegooit
Negatieve ervaring: graag wil ik mijn ervaring delen ,die was ronduit slecht zelf ben ik huurder van een woning van MVGM en woon er met een huisgenote ,die graag een eigen woning wil.en ik ook !!!! zij krijgt een woning toegewezen en ook de optie !!! alle papieren kloppen ,alleen zij maken de fout dat wij er samen gaan wonen en dat staat nergens geschreven want dat is niet zo [wat zij niet zeggen ] dus word het afgewezen [onterecht] en er word van alles verzonnen en gelogen om het maar te laten lijken dat er iets niet klopt met de documenten . terwijl zij een fout maken .
Negatieve ervaring: Ik sluit aan bij een ieder die niet amused is met de fusie. Voor wat betreft reparaties en schoonmaak van het pand. Verzoek reparatie waarbij ik 3 maanden heb gewacht, tussendoor over en weer gemaild en aan de telefoon gehangen met MVGM tot verevelends toe, tot er 1 of ander ***bedrijf poolshoogte komt nemen en nog hetgeen gerepareerd moest worden op dit moment niet 100% is. pfff heb ook een donkerbruin vermoeden dat het niet beter gaat worden. Wel een verbetering van de jaarlijkse huurverhoging, is dat wat...
Negatieve ervaring: Dramatische organisatie communicatie is heel slecht Verdienen nog niet 1ster
Negatieve ervaring: Lift alweer kapot op de adriaan kooningsstraat 154 - 262. Dit is heel vervelend en belemerd het woongenot. Tevens valt een niet werkende lift onder ernstige gebreken al helemaal voor diverse bewoners die slecht ter been zijn. Thuishulp die niet binnen kan komen. Zou handig zijn als de lift het niet doet aan de ene kant dat we de deur aan de andere kant kunnen openen zodat thuiszorg ook binnen kan komen.
Negatieve ervaring: Als je opgelicht wil worden moet je met dit bedrijf in zee gaan.
Negatieve ervaring: Vóór de fusie met mvgm was de service van top kwaliteit vwb de reparatie verzoeken en communicatie. Na de fusie: extreem lange wachttijden aan de telefoon, vervolgens krijg je een zeer arrogante medewerker aan de lijn die je eigenlijk niet wilt helpen. Woningen werden altijd goed onderhouden door verwey. Ik heb nu al t gevoel gekregen dat dat niemeer zo zal worden. En dat alle gezeik voor 1100euro kale huur per maand. Ouwe verwey zou 5 sterren krijgen maar de huidige verwey is geen 1 ster waard
Fantastische ervaring: Ik kan mijzelf totaal niet vinden in de onderstaande reacties. Ik huur nu bijna een jaar via Verwey vastgoed en kan niet anders als lovend zijn. Vaatwasser en afzuigkap kapot, binnen 2 weken was het vervangen door splinternieuwe. Kachel had een lekkage (waarschijnlijk al bij de vorige bewoner) ik werd na 1 dag al gebeld door een monteur.
Negatieve ervaring: Slechte service en gebrekkige communicatie
Negatieve ervaring: Ik huur een appartement plus parkeerplaats via Verwey. Ronduit onprofessionele organisatie die huurders niet serieus neemt. Ze komen niet met een antwoord/oplossing voor je vraag en bieden 50% van de service waar je voor betaald. Erg vervelend personeel, totaal niet begripvol en erg laks. Afspraken komen ze niet na. Kortom: zeker geen aanrader!
Negatieve ervaring: Drama drama drama ben al twee jaar bezig met een onterechte incasso. Is inmiddels al € 2500,- op de hoofdsom bijgekomen.
Negatieve ervaring: Niet beste mensen van verwey vastgoed!!!!! Al 2 dagen lang proberen we jullie te bereiken ivm. loslatende marmerstenen en een verwarming die niet werkt al 2 dagen...... je word doorverbonden met de spoedeisende zaken nummer waar ik al 6 uurtjes in de wacht ben gezet en dit met een irritatie wekkende muziek op de achtergrond..! Inmiddels is de marmer los gaan laten en heeft een kleine kind van 4 schade (schrammetjes) opgelopen. Misschien nemen jullie dit wel serieus en gaan jullie beter om met jullie service waar jullie ook nog eens 70 euro elke maand voor afschrijven. WANNEER ER KOSTEN MOETEN GEINCASSEERD WORDEN WETEN JULLIE WEL TE BELLEN EN LANGS TE KOMEN!!!! WAT EEN SLECHTE........... BEDRIJF IS DIT ZEG! Mensen hebben jullie een winkel of een huis op het oog bij dit bedrijf bespaar je een hoop ellende en moeite!! GEEN ZAKEN MEE DOEN ANDERS STA JE NOG LANG IN DE KOU....!!!!!!
Negatieve ervaring: Verwey denkt alleen aan hun geld. Maar kwa service zijn jullie heel echt slecht in. Jammer dit
Laat uw mening over Verwey Vastgoed Management:
Verwey Vastgoed Management verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

123Wonen Rotterdam Rental Property


Schieland Borsboom NVM Makelaars regio Rotterdam

Van Herk Groep

Max Rental



IRIS Housing Rotterdam

Kettner Makelaars NVM


Lauwaars Makelaars

Stad en Land NVM Makelaars
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.