
Woonstad Rotterdam

Informatie over Woonstad Rotterdam
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: (closed)
- Dinsdag: (closed)
- Woensdag: (closed)
- Donderdag: 10h-15h
- Vrijdag: (closed)
- Zaterdag: (closed)
Woningcorporatie met sociale huur, vrije sector huur, koopwoningen, bedrijfsruimtes, studentenkamers en parkeerplaatsen te huur in Rotterdam. Gezinnen, middeninkomens, jongeren, ouderen, starters en ondernemers kunnen bij ons huren. We verhuren allerlei soorten huurhuizen zoals appartementen, eengezinswoningen, nieuwbouw en starterswoningen, maar ook horecaruimtes, winkelruimtes, kantoorruimtes, en opslag in Rotterdam.
Woonstad Rotterdam: Meningen
Negatieve ervaring: Meer als half uur in de wacht, niemand kwalitatief genoeg om te helpen, 3x doorverbonden, nog steeds geen oplossing. Mailen, bellen of langsgaan heeft geen zin. Ze reageren per mail, zonder antwoord te geven op je vragen, bellen wacht je alleen maar en langsgaan beter neit proberen. Ze zijn er toch nooit. Alleen op woensdagen kan je langs de receptie lopen, om te horen dat ze niks voor je kunnen betekenen. Zegt genoeg voor mij. Succes met huren of kopen hier.
Negatieve ervaring: Sinds 2-4 jaar last van diverse fraude. Corporatie heeft geprobeerd energie diefstal tegen te gaan, zonder succes. Medewerkers worden van buitenaf bedreigd om diefstal en fraude met gegevens door te laten gaan. Ondermijning is de oorzaak en georganiseerde misdaad van buitenaf. Bel je politie krijg je een jolige nep agent aan de telefoon. Wijkagenten reageren ook niet.
Negatieve ervaring: Ik probeer een merkwaardige situatie melden, misschien we gevaarlijke of criminele situatie. Daar is die vragen/invullijst niet geschikt voor. Maar dat begrijp u niet. Moet ik een dagboek bijhouden.... Misschien moet ik de politie maar bellen.
Negatieve ervaring: Dit is ook te veel
Negatieve ervaring: Onmenselijk bedrijf!
Negatieve ervaring: Huis van Woonstad gekocht met verborgen gebreken. Kozijn in de woonkamer bleek verrot, maar dit was met een vensterbank cover bedekt omdat de vensterbank zelf ook gebroken was. Hier waren we wel van op de hoogte, omdat het zichtbaar was. We wilde er een nieuwe cover op plaatsen, maar vervolgens kwamen we erachter dat het kozijn door en door verrot is. Reparatieverzoek ingediend bij de VVE van Woonstad en het aannemingsbedrijf laten komen. Het kozijn bleek niet meer te redden en er moest een nieuwe komen. Om deze reden hebben we alles eromheen kaal gelaten om later af te maken. We hebben 7 maanden lang geprobeerd om te achterhalen waarom er geen voortgang in zit en worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Over het hele verrotte deel van het kozijn zit inmiddels schimmel en er zitten grote gaten in die tochten. Nu blijkt dat Woonstad de opdracht heeft afgewezen. Daarnaast begon ondertussen 5 maanden geleden ook een lekkage in de slaapkamer. Dit is inmiddels ook nog niet verholpen. Kortom, zwaar teleurgesteld en zeer ontevreden met Woonstad Rotterdam.
Negatieve ervaring: Nemen ondanks alle waarschuwingen mensen aan die bekend staan om corruptie. Het gaat hier om een teamleider pim van miro thuis.
Negatieve ervaring: Masakra. Een vrouw die daar werkt begon tijdens de bezichtiging van het huis de Polen uit te schelden. Doe er iets aan, want het is niet leuk genoeg dat ze zelf zwart was, dus waarom mag ze anderen uitschelden?
Negatieve ervaring: Vreselijk! Na anderhalf jaar is de portiek deur nog steeds niet gemaakt! Waardoor telkens dakloze in de kelder slapen! Vaak genoeg meldingen gemaakt over drugsgebruik in de flat, maar niks tegen gedaan.
Fantastische ervaring: Behoorlijk goed geholpen bij de balie. Medewerker ging per direct aan het werk heeft alles in één keer geregeld. Erg dankbaar voor de service die verleend is. Echt een toppert.
Negatieve ervaring: woorden komen tekort.
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke mensen die je problemen niet serieus nemen!! Ze zeggen dat ze het gaan oplossen, maar dat doen ze eigenlijk niet!!! UPDATE: Ik ontving het onderstaande antwoord van Marcia, maar haar bericht is volkomen zinloos. We hebben bijna 6 jaar contact gehad met Woonstad (via telefoon en e-mail), en ze hebben ons niet serieus genomen en onze problemen niet opgelost, ze hebben ons gewoon steeds ongemakkelijker laten voelen door om hulp te bedelen. Daarom ben ik er erg zeker van dat het ook geen oplossing is om je een privébericht op Facebook, Twitter of Instagram te sturen. We zijn nu op zoek naar juridisch advies.
Geachte heer/mevrouw, bedankt dat u heeft aangegeven dat u niet tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. Het was nooit onze bedoeling u de indruk te geven dat we u niet serieus nemen. Kunt u ons een privébericht sturen via Facebook, Twitter of Instagram? Ik zou graag de mogelijkheden willen bekijken om u beter van dienst te zijn en wat er is gebeurd, zodat we van uw ervaring kunnen leren. Met vriendelijke groet, Marcia.
Negatieve ervaring: Nooit bereikbaar, zeer slechte service, dinsdag 15.30 al gesloten!!!!! En dit is al de zoveelste keer niet bereikbaar! Zeer slechte woningbouwvereniging!!!
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke klantenservice die erop gericht is om jou als huurder zo veel mogelijk zelf te laten betalen. Ze hebben een document met regels wie wat in welke situatie betaalt, maar daar doen ze niets mee. De zin “u moet een service abonnement afsluiten!” wordt gewoon herhaald tot je het idee hebt dat je met een robot aan het praten bent. Dus ook in de gevallen waarin er zwart op wit aangegeven staat dat Woonstad verantwoordelijk is voor de vervanging. Het is duidelijk aan alle reviews te zien dat ze schijt hebben aan hun huurders. Je hebt geen schijn van kans tegen deze mensen; ze sturen je van het kastje naar de muur en dat is hun beleid. Verschrikkelijk, zeker voor ouderen, mensen die de taal niet machtig zijn etc.
Negatieve ervaring: Woonstad zendt een zogenaamde Nieuwjaar wens met daarbij een lang artikel over het ontstoppen van het riool. Kan je als woningbouw coöperatie nog dieper zakken dan je eigen riool?
Negatieve ervaring: Waardeloze organisatie, ze hebben een app niet gebruikbaar, in plats van inloggen staat inlogge.Wooningen verouderd doen ze niks aan! Enige wat ze doen is geld incasseren!
Negatieve ervaring: Enigste wat ze doen is huur ontvangen ,,
Negatieve ervaring: Vele keren geschreven voor het probleem dat een woning van 35m2 net zoveel aan onderhoud betaalt, als een woning van 200m2. Kleinste woningen betalen per m2 op deze manier vijf keer zoveel als grote woningen. Deze club is het omgekeerde van sociaal! Uiteindelijk heeft mijn zoon de woning maar verlaten, omdat er met Woonstad niet in redelijkheid tot een oplossing valt te komen. Vreselijke organisatie, nooit meer. Nu zit hij bij Woonbron en daar klopt het systeem wel (onderhoud afhankelijk van aantal m2)!
Negatieve ervaring: Wat je verteld geloven ze niet
Positieve ervaring: Goede service, wachttijden zijn minimaal, snel aan de beurt. Wordt goed geluisterd naar je wensen en er werken vriendelijke medewerkers die ook in zijn voor een leuk praatje. Ze geven goed advies betreft woningen. Prima vesting, makkelijk bereikbaar
Positieve ervaring: Vriendelijk personeel
Negatieve ervaring: Sturen je van het kastje naar de muur en super veel achterstallig onderhoud maar wordt allemaal voor zo min mogelijk opgelost zo dat de problemen elke x zich weer herhalen inplaats dat het gewoon in 1x goed gedaan wórdt ze zouden is wat meer naar de bewoners moeten luisteren waardeloos
Fantastische ervaring: Super vriendelijk
Positieve ervaring: We zijn goed en vriendelijk geholpen door de medewerkers van deze organisatie.
Negatieve ervaring: We zijn zeer ontevreden over hoe wij behandeld werden door woonstad. Wij hebben met spoed een ander huis nodig i.v.m. ernstige ziekte van mijn man en ze zeggen nergens mee te kunnen helpen.. of bemiddelen. Ze liegen je eerder valse hoop voor dan dat ze eerlijk zijn en je daarmee verder kan handelen. Eerlijk duurt het langst, dus woonstad bij deze 1 ster!
Negatieve ervaring: ZO KEN IK WOONSTAD. NIET. BINNEN 3 DAGEN REACTIE OP JE EMAIL IS EEN FARCE. SINDS 2 NOVEMBER ZIT IK MET KAPOTTE RIOOL 40 EURO BLTG NAAR DE FILISTIJNEN MET BELLEN NAAR WOONSTAD. VANDAAG IS 11 DEC. KLACHT INDIENEN BIJ DE DESBETREFFENDE INSTANTIES OM ZE WAKKER TE SCHUDDEN. DIE SUPERVISOR HO IS WAARDELOOS. ZE MOETEN HEM ONTSLAAN.
Negatieve ervaring: Sinds dat wij op de 1e plaats voor de woning stonden was de bezichtiging al 3 weken later. Vervolgens was de bezichting er zouden we die week daarop de sleutels krijgen wat krijgen wij te horen dat het 1 week later word na die week sleutels nog niet ontvangen 2 weken later eindelijk de sleutels ontvangen. Toen nog steeds probleem met de woning niet opgelost de riool moest gedaan worden waardoor de laminaat van de gang omhoog is gaan staan volgens woonstad niet hun fout tenzij wel hun fout is er word dan gezegd er is gezegd dat jullie geen laminaat mogen leggen tot de riool in orde is NOOIT VERTELD er is verteld dat we open moesten staan om mensne in de woning te laten voor de riool. Daarna elke maand wel iets met de woning dan schimmel bij de deur iemand voor langs gekomen is er gezegd dat daar een katten luikje zat en die gewoon niet goed gemaakt is waardoor de schimmel terug gaat komen ook is er toen verteld dat er te veel vocht was !!! Vervolgens 1 a 2 weken terug iemand weer gekomen voor de schimmel, vocht en beslage ramen wordt er gezegd er is niet te veel vocht en jullie ventilieren niet goed. Nou sorry hoor wij ventileren ELKE dag. Dus het ligt duidelijk niet aan ONS. Onze bank stond eerste 5 maanden bij het raam geen verschimmelde bank nu staat de bank aan de andere kant van de woonkamer is de bank helemaal verschimmeld !! Woonstad doet hier niks mee zo onacceptabel en nog geen begrip tenzij er een baby woont slechte wooncomperatie. Dit moet met spoed opgelost worden al lang hier mee bezig en elke keer niet serieus genomen we zijn hier klaar mee !! Als dit niet met spoed opgelost word gaan wij hier mee naar de rechter en zorgen voor een schadevergoeding. Heel erg jammer ook dat je door de medewerkers niet serieus wordt genomen omdat je een jonge stem hebt en elke keer wordt gevraagd naar je ouders en ten tweede heel jammer dat je andere voor je moet laten bellen zodat er gelijk dingen geregeld worden. En dat het vochtig en benauwd in de woning is is sinds dag 1 iedereen die bij ons komt zegt het en word elke keer gezegd het stinkt naar vocht. 1 TIP: NEEM NOOIT WONING VAN WOONSTAD EN VOORAL GEEN WONING AAN DE EVENAAR IN OOSTERFLANK
Positieve ervaring: Neutraal, medewerker mocht wat sneller door de tunnel..maar verder vriendelijk personeel!
Positieve ervaring: Receptie aanwezig, nummertje trekken en je bent aan de beurt. Handig.
Negatieve ervaring: Ze verdienen helemaal geen ster zo slecht gaan ze met de woningen een met de mensen om niet normaal slecht echt slecht.
Negatieve ervaring: Extreem slecht
Negatieve ervaring: Slecht
Positieve ervaring: Mooi pand. Goed geholpen door medewerkster. Wel wat ver uit de buurt voor bewoners die op Zuid wonen.
Laat uw mening over Woonstad Rotterdam:
Woonstad Rotterdam verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren



Van Herk Groep

Schieland Borsboom NVM Makelaars regio Rotterdam

123Wonen Rotterdam Rental Property

Max Rental


Kettner Makelaars NVM

Lauwaars Makelaars


Stad en Land NVM Makelaars

Interhouse verhuurmakelaars Rotterdam
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.