
Alpina

Informatie over Alpina
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8h-18h
- Dinsdag: 8h-18h
- Woensdag: 8h-18h
- Donderdag: 8h-18h
- Vrijdag: 8h-18h
- Zaterdag: (closed)
Iedereen wil onbezorgd wonen, ondernemen én leven. Bij Alpina helpen we onze particuliere en zakelijke klanten om dat te realiseren met de juiste verzekeringen. Dat zit in ons DNA verankerd. We zijn er namelijk voor iedereen die op zoek is naar financiële zekerheid, met een compleet pakket aan daarbij behorende diensten en producten. Gewoon onder één dak, wel zo makkelijk.
Bij Alpina zijn we altijd dichtbij. Zowel online als offline bij een vestiging in de buurt. Lokaal geworteld, laagdrempelig en persoonlijk.
We zijn vakspecialisten die onze klanten kennen en weten wat hen beweegt. Met oprechte betrokkenheid luisteren we goed, vragen we door en vinden we altijd een onafhankelijke oplossing die aansluit op de wensen van onze klanten.
Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over Alpina:
Alpina is een verzekeringsmaatschappij die bekend staat om zijn toegankelijkheid en het gemak van online verzekeren. Klanten hebben positieve ervaringen gerapporteerd over de snelheid van de service en de klantvriendelijkheid van de medewerkers. Milad, een medewerker, kreeg lovende woorden voor zijn luistervaardigheid en het vinden van passende oplossingen. Veel klanten benadrukken dat de website gebruiksvriendelijk is en dat de premies competitief zijn.
Toch zijn er ook significante zorgen onder klanten. Verschillende gebruikers hebben geklaagd over de communicatie en de langzame afhandeling van schadeclaims. Er worden frequent problemen gerapporteerd met het bereiken van klantenservice, samen met frustraties over onjuiste informatie en slechte opvolging. Klanten adviseren om voor grotere partijen zoals Allianz of Univé te kiezen vanwege hun betrouwbaarheid en klantgerichtheid.
Al met al, terwijl Alpina goede diensten biedt aan sommige klanten, is het belangrijk om voorzichtig te zijn en aandacht te besteden aan de terugkerende problemen rond klantenservice en schadevergoedingen.
Alpina: Meningen
Negatieve ervaring: Bagger verzekering. Jarenlang premie betaald. Nu is er een keer echt iets aan de hand en is het een touwtrek wedstrijd om een zielige euro los te krijgen. Direct opgezegd ik mag hopen dat de ondernemer van deze instantie zijn karma snel mag ontvangen.
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring met de opstal en inboedelverzekering, direct opgezegd.
Negatieve ervaring: Mijn hemel na 2.5 week nog steeds 0 duidelijkheid wat er wel of niet vergoed wordt......ik mis VSP in deze enorm die hadden klantvriendelijkheid en duidelijkheid zeker hoger in het vaandel staan, Alpina heeft VSP overgenomen...maar baal inmiddels wel van de hele gang van zaken....ik ga nog maar weer even verder wachten of de zogenoemde 'spulletjes' vergoed zullen gaan worden of niet#nietvan dezetijdomzometklantenomtegaanalpina. Reactie op een klacht zal ook 14 dagen duren...klant staat duidelijk niet centraal.
Negatieve ervaring: Sluit alsjeblieft als je dit leest een verzekering af bij een grote partij zoals Allianz of Univé. Bij het melden van een schade wekenlang moeten wachten op een uitbetaling die uiteindelijk dermate laag was dat ze het net zo goed hadden kunnen houden. Service is slecht, vragen ontzettend veel en leveren ontzettend weinig. Bespaar je alsjeblieft de moeite en het geld en kies voor een verzekering die alles in huis heeft en direct kan schakelen en geen tussenpartij zoals dit die zelf geld van het schade bedrag halen en heel moeilijk doen met uitbetalen als je ze nodig hebt.
Negatieve ervaring: Slechtste en onprofessioneels bedrijf waar ik ooit ben verzekerd. Dit bedrijf heeft er voor gezorgd dat ik een boete heb gekregen voor onverzekerd rijden terwijl ik wel verzekerd was. Ik heb netjes altijd betaalt alleen was er een fout bij hun in het systeem waar door ik op onverzekerd stond, dit is mij nooit verteld door hun terwijl ik meerdere keren contact had opgenomen om wat problemen bij hun te melden. Ik vond het al zo onprofessioneel dat ik de gene moest zijn die hun fouten moest oplossen, kreeg ik ook nog eens een onterechte boete. Ik belde de dag na dat ik de boete kreeg gelijk na het bedrijf, toen leek het nog geen probleem en zouden ze het oplossen. Vervolgens hebben ze expres niks laten horen meer van hun zelf, wat er voor zorgde dat ik een boete van 709 euro kreeg, onterecht!! Toen belde ik weer omdat er weer eens tegen mij is gelogen en toen kreeg ik te horen dat het mijn eigen probleem is meneer nam mij niet eens serieus. En dit is niet eens het enige wat fout gaat bij hun. Ik heb ook rond lopen vragen en van iedereen het zelfde gehoord. Let op mensen!!! Een en al oplichting in dit bedrijf. De leidinggevende zou nog contact met mij opnemen en al weer liet die niks meer horen en nu moet ik die boete betalen omdat hun een fout hadden gemaakt en ik daar door veel te lang heb moeten wachten. Oprecht mensen kijk uit bij dit bedrijf. Ik maak geen grap en probeer niemand expres zonder rede zwart te maken maar dit bedrijf heeft mij zwaar in de schulden geholpen door zo veel fouten die ze maken en niet willen oplossen. Wees gewaarschuwd beste mensen!!!!!
Negatieve ervaring: Slechte ervaring rondom opzeggen opstalverzekering. Onduidelijke communicatie en medewerkers die invullen wat jij als klant wil. Al meerdere keren contact gehad en nog niet duidelijk of opzegging goed verwerkt is. Slechte tussenpersoon.
Negatieve ervaring: Een bedrijf dat me vraagt om bewijs van schadevrij rijden, in plaats van in hun systeem te controleren dat ik al 10 jaar hun klant ben en dat dit mijn schadevrije jaren zijn ♂️. Ze sturen veel zinloze e-mails in plaats van alles in hun systeem te controleren.
Negatieve ervaring: Al jaren verzekerd door een mooi praatje, nu blijkbaar niet verzekerd voor serieuze reizen. Geen terugkoppeling op weken lange vraag naar helderheid waar we wel voor verzekerd zijn. Geen enkele email beantwoord.... Onzekerheid is wat deze firma kan bieden in plaats van verzekerheid. Deze firma voelt voor mij als oplichting....
Negatieve ervaring: Slecht bereikbaar en expert in kastje naar de muur!
Fantastische ervaring: Zeer klantvriendelijk echt een Top service geleverd door medewerker milad luisterd goed naar de klant en denk goed mee voor een passende oplossing ik raad iedereen aan om ze met respect te behandelen dan doen ze alles voor je top service nogmaals bedankt voor alle moeite Milad
Negatieve ervaring: Wat een vreselijke verzekering. Ik ben al vanaf februari bezig om bedrijfsschade geregeld te krijgen we worden van het kastje naar de muur gestuurd niemand die komt kijken voor een schade rapport. Alle bewijsstukken liggen er en toch is er keer op keer interne discussie. Wij lopen heel veel geld (qua inkomen mis) omdat er niks geregeld word, en als je dan belt krijg je te horen ja als ik deze discussie niet met u aan hoef tegaan had ik tijd om er verder achter aan te bellen. Je voelt je niet serieus genomen en of alles een grap is en je niet een persoon bent.
Fantastische ervaring: Snelle reactie en duidelijke informatie
Negatieve ervaring: Alpina heeft geen respect voor klanten absoluut Slechte ervaring vanaf het begin en zal nooit herhaald worden. Mijn advies is blijf heel ver weg van Alpina En ga maar beter naar (Centraal beheer) aanvragen daar krijg je heel goed service en respect en binnen 3 minuten jou auto verzekerd....
Bedankt voor je review. Wij stellen het op prijs dat je de moeite neemt om je ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kun je jouw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met je op.
Fantastische ervaring: Het ging MAKKELIJK en SNEL het Verzekeren . Ze geven via Mail je Duidelijke Informatie. Ook over je oude verzekering. Hoe je die gegevens by je oude verzekeringsfirma op kunt vragen en door kunt STUUREN voor DE KORTING DIE JE IN ALLE JAAREN HEBT OPGEBOUWD. Dus kortom gezet ik heb er Geen Klachten over. Over deze Verzekerings Firma
Bedankt voor de mooie review Henk! Fijn dat je zo tevreden bent
Negatieve ervaring: Kansloos slechte service. Destijds bij Diks mijn scooter verzekerd voor € 35 per jaar. Ineens is dit Alpina geworden en kosten stilzwijgend naar € 89,- per jaar. Nu heb ik de scooter verkocht en krijg ik de melding dat dit niet telefonisch mag maar je een heel formulier dient in te vullen. Dit is terug in de tijd en premie harken wat volledig kansloos is. Pas op met deze boeven!
Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.
Negatieve ervaring: Slechte service. Door een brommer ongeval kan de materiële schade verhaald worden op de tegenpartij. Kreeg te horen dat ze niks doen omdat ik slechts WA verzekerd ben. Ik werd naar 112 schade afgewimpeld. Nader onderzoek wijst uit dat verzekeraars altijd een gratis verhaalservice moeten bieden. Dit heet WA direct. (sinds juli 2021 van kracht) Deze verzekeraar zou dat ook moeten doen. Zie zin op de website: ""In eerste instantie geldt WA-direct alleen in situaties met twee personenauto’s. Als de test na een jaar succesvol blijkt te zijn, wordt er uitgebreid naar andere voertuigen zoals bromfietsen en motoren" Dit startte in juli 2021. Het jaar testen is al lang voorbij maar de verzekeraar doet niks en wijst mijn verzoek af. Heel teleurstellend!
Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.
Fantastische ervaring: Duidelijke antwoorden op mijn probleem: autoverzekering en de oude leeftijd van de bestuurder. Dank je.
Bedankt voor de mooie recensie!
Fantastische ervaring: snel. accuraat.
Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent
Fantastische ervaring: Alles wordt goed verzorgd uitgelegd veel keuzes en correct
Fijn dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de goede beoordeling!
Positieve ervaring: tot zover niks te klagen over deze firma,gemakkelijk alles online in te vullen prima
Dank je wel voor de mooie recensie Han!
Fantastische ervaring: Van een verzekering heb ik onderliggende gegevens nodig, polis en laatste factuur. zelf kan ik dat niet meer vinden. Gechat met de tussenpersoon Alpina (bellen kan niet meer tegenwoordig), waarbij Corine binnen de korte keren de juiste gegevens heeft gevonden en gemaild. In een woord: GEWELDIG. Zo zouden meer mensen moeten werken. Corine: BEDANKT!
Bedankt voor de mooie review Hans!
Fantastische ervaring: fast and easy
Bedankt voor de mooie beoordeling Christian!
Fantastische ervaring: De service, snelheid, klantvriendelijkheid en oprechtheid van ALPINA is meesterlijk goed. Die verdienen 5 sterren. Helaas kwam ik ook indirect in aanraking met Voogd & Voogd en daar ben ik veel minder van gecharmeerd. Niet reageren op e-mails, tegenstrijdige beweringen aan de telefoon en in discussie gaan terwijl feiten anders liggen. Gelukkig heeft Alpina het uiteindelijk heel goed verzorgd en opgelost en hulde voor hen.
Hartelijk dank voor de mooie review Stefan! Fijn dat je zo tevreden bent
Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel. Ben goed op weg geholpen om mn verzekering hier wel te kunnen regelen. Een echte aanrader
Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review Dennis!
Negatieve ervaring: Waardeloze tussenpersoon. Je wordt continue verwezen naar andere persoon. Ze weten niet wie je bent en diverse verzoeken tot opzeggen van polis worden niet uitgevoerd. Staan ver van de klanten af. Contact is moeilijk.
Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.
Positieve ervaring: Goed geholpen en duidelijk antwoord op mijn vraag. Tevens gelijk aktie ondernomen door alpine. Top
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Fantastische ervaring: Makkelijk online zaken regelen
Hartelijk dank voor de 5 sterren Jan!
Negatieve ervaring: Compleet waardeloze tussenpersoon. Doen letterlijk niks uit zichzelf, komen herhaaldelijk afspraken over terugbellen niet na en liegen over ondernomen acties. Mijn bedrijf is na brand 2 maanden geleden inmiddels vrijwel niet meer te redden omdat de voortgang van de afhandeling Alpina (samen met Voogd en Voogd) geen reet interesseert en er enorme vertragingen ontstaan zijn. Heel ver weg van blijven.
Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.
Fantastische ervaring: een goede overzichtelijke site toen we iets gevonden hadden over een scootmobiel verz heb ik naar Alpina gebeld werd ik goed geholpen door de telefoniste en heb toen de verz afgesloten top
Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent.
Fantastische ervaring: Makkelijk en duidelijk
Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw goede beoordeling!
Fantastische ervaring: Zeer gemakkelijk
Heel erg bedankt voor de goede recensie!
Fantastische ervaring: Super vriendelijk, met goede info en snel autoverzekering afgesloten
Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent.
Positieve ervaring: Met de tijd die het kost om het te ontvangen is goed. Maar om het volledig te waarderen, denk ik dat er meer tijd met maandelijkse ervaring nodig is.
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Positieve ervaring: Goede ervaring met alpine. Vakkundige mensen due eten waar ze t over hebben dank ervoor
Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de mooie review!
Fantastische ervaring: Snel en simpel Mijn quad verzekerd
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Fantastische ervaring: Bedankt voor uw hulp en voor de diensten. Ik adviseer anderen om zaken te doen met Alpina. Serieus voor iedereen
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Positieve ervaring: Super autoverzekering
Bedankt voor uw beoordeling!
Fantastische ervaring: Goedemorgen, ik ben nog maar kort bij jullie. Dus nog geen ervaring.
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Fantastische ervaring: zeer goede service. Mijn vragen werden prima beantwoord.
Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw goede beoordeling!
Negatieve ervaring: Wat een flut tussenpersoon zeg !! Na de aanvraag laten ze je 4 dagen wachten om te zeggen dat je afgewezen bent ! Terwijl ik 3 auto’s heb en nooit problemen hiermee heb gehad. ( desbetreffende aanvraag is goedgekeurd binnen 5 min bij een ander ). Ze proberen iedereen bewust onder te brengen bij DE VEREENDE zodat ze je de hoofdprijs kunnen laten betalen en hun extra kunnen verdienen. Dese club denkt totaal niet aan de klant maar alleen aan eigen portomonee. Mijn advies, blijf heeeeel ver weg bij dit bedrijf en ga gewoon lekker direct naar een van de grote verzekeraars die ons land te bieden heeft.
Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.
Fantastische ervaring: In alle opzichten grandioos en perfekt.
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Fantastische ervaring: Hele goede verzekering, via consumentenbond Gekregen, want ik had verzoeking die veel te duur was. Vandaar deze verzekering en je bouwt schade vrije jaren op, Dat was bij de ander niet zo.
Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent.
Fantastische ervaring: Tot nu toe okee!
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Fantastische ervaring: Snelle en duidelijke premieberekening
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Fantastische ervaring: Goede en duidelijke website vooral overzichtelijk
Bedankt voor de 5 sterren!
Positieve ervaring: Hoop dat wat verteld word ivm goedkeuring ongedacht justitiël verleden ook echt zo zou zijn.
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Positieve ervaring: Communicatie gaat prima. Alleen nog geen gegevens van onze camperverzekering gekregen.
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke verzekering. Blijf weg!
Bedankt voor uw beoordeling. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ontevredenheid te uiten, dit stelt ons in staat om onze diensten te verbeteren. Kunt u uw contactgegevens geven of een e-mail sturen naar [email protected]? Dan nemen we contact met u op.
Negatieve ervaring: Wat een ontzettende crime om in contact te komen met dit bedrijf. Na 7 maanden is de schade nog steeds niet afgehandeld. Ze houden zich absoluut niet aan de gedragscode klachtenbehandeling. Niet bereikbaar via email of telefoon.
Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.
Fantastische ervaring:
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Fantastische ervaring: Altijd snelle reacties op vragen en zeer vriendelijk en behulpzaam!
Bedankt voor de mooie review!
Negatieve ervaring: Pak via deze oplichters geen verzekering, goedkoop is duur koop. Kon mijn verzekering, All Risk niet tijdelijk veranderen naar WA omdat ik was gezakt voor mijn A2 rijbewijs. Reden, omdat ik volgens hen niet in bezit was van een geldig rijbewijs en daardoor de polis niet geldig was omdat ze mij nooit zouden hebben geaccepteerd. Ik zei okay zet hem maar stop dan. Dat kon, maar wel pas in Oktober??? Heb mijn motor nu verzekerd gewoon met mijn A! rijbewijs bij een verzekeraar met verstand van zaken....
Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.
Positieve ervaring: Vlot en helder afgehandeld. Vermelding van telefoonnummers kan beter, in geval van schade èn voor informatie over nieuwe polis. Een chat via een computer is verre van ideaal en geeft ergernis.
Bedankt voor uw review!
Fantastische ervaring: Diks nummer 1 verzekeraar in de wereld
Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de mooie review.
Positieve ervaring: goed bereikbaar, was nodig ook er rezen veel vragen bij het aangaan van de verzekering. ik heb vaak moeten bellen. gelukkig was diks wel goed bereikbaar en de medewerkers vriendelijk. de tariefstelling viel bar tegen.
Bedankt voor uw review!
Positieve ervaring: Vriendelijke en behulpzame klantenservice! Super blij met Diks.
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Fantastische ervaring: Goed en goedkoop. Zo geregeld
Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw goede beoordeling!
Fantastische ervaring: super eenvoudig en juiste prijzen. grote bedrijven rekenen veel meer omdat men zogenaamd een kleinere groep zelfstandige hebben waardoor de premie hoger is. gelukkig heeft diks verzekeringen dit niet . wel zo eerlijk top.
Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de mooie review.
Fantastische ervaring: Diks is er elke keer als ik een verzekering nodig heb. Goede service tegen een zeer scherpe prijs!
Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent.
Negatieve ervaring: Hier geen verzekering afsluiten, ongeluk gehad was zelf niet de fout. Communicatie duurt erg lang, en je wordt slecht geholpen, ga naar unive!!!
Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven via [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.
Fantastische ervaring: Topverzekering
Hartelijk dank voor de 5 sterren!
Negatieve ervaring: Ze noemen zichzelf een internationale verzekeringsmaatschappij, maar al het correspondentie is in het Nederlands en het is bijna onmogelijk om een Engelse versie te vragen.
Bedankt voor uw beoordeling. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ontevredenheid te uiten, dit stelt ons in staat om onze diensten te verbeteren. Kunt u uw contactgegevens verstrekken of een e-mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.
Fantastische ervaring: Goede service!
Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw goede beoordeling!
Fantastische ervaring: Het beste van Nederland
Heel erg bedankt!
Fantastische ervaring: Het was makkelijk om de verzekering af te sluiten en voor een nette premie.
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Negatieve ervaring: Zeer slecht bereikbaar, je zit bijna een halve dag aan de lijn te wachten op een medewerker. Dit is zeer slecht georganiseerd.
Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.
Positieve ervaring: snelle en goede aanbieding
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Positieve ervaring: Goed voor de scooter verzekering
Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent.
Fantastische ervaring: Top snel verzekert top bedrijf
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Fantastische ervaring: Snel en goedkoop m,n scooter verzekert aanrader. Koste me 10 minuten
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Positieve ervaring: Tot nu alles goed maar ben nog niet zo lang erbij en heb nog geen voorval gehad.
Bedankt voor uw beoordeling
Fantastische ervaring: Goed advies, snelle en vooral flexibele afhandeling van een door mijzelf veroorzaakt probleem - geen lange wachtrij bij telefonisch contact - resultaat: autoverzekerinng tegen een goede prijs.
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Fantastische ervaring: No nonsens verzekering voor mijn saxonette. En dat voor een goede premie. Ook het stopzetten hiervan was probleemloos
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Positieve ervaring: Gaat. Verzekerd maar kunnen weinig betekenen voor je, als je door een fietser word aangereden.
Bedankt voor uw review! We zouden graag horen hoe we onze service zouden kunnen verbeteren. Zou u uw feedback aan ons willen doorgeven via het formulier op onze website: http://ow.ly/iyn450yfnmw
Fantastische ervaring: Fijne duidelijke website en goede verzekeringen niet te duur
Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent.
Fantastische ervaring: Goed geholpen
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Negatieve ervaring: Kansloze verzekering die bij schade je afwimpelt naar 112 schade. Heftig ongeluk en na 7 dagen heen en weer bellen nog steeds geen vervangend vervoer geregeld. Aangezien alle kosten op de tegenpartij te verhalen. De schade expert heeft ook al contact met hen gehad en ze komen er niet uit. Telefonisch super slecht bereikbaar na 16:00. Waarschijnlijk “in gesprek” een uur lang met een koffietje of al thuis bij het gezin. Krijg om 16:49 voicemail en word niet meer opgenomen. Ontzettend af te raden voor iedereen!
Bedankt voor uw review Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.
Fantastische ervaring: UITSTEKENDE ONLINE SERVICE
Hartelijk dank voor de 5 sterren!
Negatieve ervaring: Ondanks dat ik netjes opgeef dat ik een schade heb gehad in 2020, die overigens niet mijn schuld was, weigeren ze mij te verzekeren. Bureaucratische bedrijf. Ik zou verder zoeken.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Zou u een mail willen sturen met uw gegevens naar [email protected]? Dan nemen we contact met u op.
Negatieve ervaring: Dit zijn oplichters. Ze laten me 3x een zakelijke aanvraag doen zonder dat ze me de ontbrekende documenten vragen en nadat het 3x word geweigerd zeggen ze dat de verzekeringmaatschappij wantrouwen heeft opgewekt. Ik voel me opgelicht en kan niet meer bij de desbetreffende maatschappij verzekerd worden. De vrouw die aan de lijn was was heel erg bot en onbeschoft. Ze wou niet meewerken.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Zou u een mail willen sturen met uw gegevens naar [email protected]? Dan nemen we contact met u op.
Fantastische ervaring: Altijd een goede service,en doen moeite om je goed te helpen.
Bedankt voor de 5 sterren!
Negatieve ervaring: Afspraak om terug te bellen niet nagekomen en bij zelf bellen wordt er midden in het gesprek opgehangen, waarna je weer in de wachtrij plaats kan nemen.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Zou u een mail willen sturen met uw gegevens naar [email protected]? Dan nemen we contact met u op.
Fantastische ervaring: Doen erg goed hun best. En goede site
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Fantastische ervaring: Goede kwaliteit
Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent.
Negatieve ervaring: Waarom moet ik per se 1 ster geven?
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Zou u een mail willen sturen met uw gegevens naar [email protected]? Dan nemen we contact met u op.
Positieve ervaring: Had een verzekering nodig en deze kwam als 1e naar voren.Gegevens door gestuurd en alles via de mail is zo geregeld dus ik beveel Diks verzekeringen zeker aan!
Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent.
Negatieve ervaring: Dit bedrijf is alleen maar op je geld uit, op een gegeven moment betaalde ik 227 per maand voor een scooterverzekering, toen ik uiteindelijk belde of dit wel klopte kon het opeens voor 40 euro per maand. Daarna hadden ze een mail gestuurd of ik mijn schadevrije jaren kon opgeven, daar had ik niet op gereageerd en vervolgens moest ik 135 euro betalen (verhoging van 237%). Je zou toch denken als iemand niet op een mail reageert dan bellen we even om diegene op de hoogte te stellen, want anders moet hij heel veel betalen.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Naar aanleiding van uw bericht zal er binnenkort contact met u worden opgenomen.
Fantastische ervaring: Mijn aanvraag werd vlot afgehandeld en ze zijn telefonisch goed bereikbaar
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Negatieve ervaring: Slechtste verzekeringsbedrijf. Ik raad dit bedrijf niet aan. Bij het indienen van een klacht verontschuldigt de eigenaar zich en vraagt je om contact met hen op te nemen, terwijl hij weet dat ze je geen enkele dienst zullen verlenen. De medewerker zegt dat hij niets weet, bovendien zijn ze niet geïnteresseerd in e-mails.
Bedankt voor uw goede review!
Fantastische ervaring: erg fijn dat er zo iets is snel beoordeeld.. erg fijn dat zo snel geregeld kon woorden bedankt
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Positieve ervaring: werd goed geholpen en snel ook zelfde dag was alles geregeld
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Positieve ervaring: Ik ben altijd goed behandeld door de medewerkers van Diks verzekeringen alleen begrijp ik niet hoe een verzekering je zo makkelijk kan weigeren lees{ NKC en De vereende} en dan als je met je rug tegen de muur staat een torenhoge premie moet betalen met een hoog eigen risico.
Fijn dat u onze service waardeert! Aan het weigeren kunnen wij helaas niks veranderen, maar wij hopen u te kunnen helpen door het bieden van een alternatief, zodat het wel mogelijk is om een verzekering af te sluiten.
Fantastische ervaring: Goed snel helder duidelijk antwoord...standaardprocedure goed te volgen!
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Fantastische ervaring: Gewoon duidelijk en goed.
Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent.
Negatieve ervaring: Weinig proactief bij afsluiten van een verzekering. Communiceren slecht als doorlooptijd lang duurt. Doen pas wat als je er zelf achteraan belt.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Zou u een melding via onderstaande link willen maken? Wij zullen onze bevindingen dan met u delen en waar mogelijk een oplossing aandragen http://ow.ly/iyn450yfnmw
Positieve ervaring: ZEEEEEEEER duidelijke info met alles wat je wilt weten..
Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent.
Fantastische ervaring: Prettig gesprek, dat betekent in deze tijd heel veel, er is goed advies gegeven, wat erg prettig is. Ja, dit is van grote waarde, professioneel en responsief. Mijn dank hiervoor.
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Negatieve ervaring: Alles online doen en slecht in het doorspelen van informatie over verzekeringen
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Zou u een melding via de onderstaande link willen maken? Wij zullen onze bevindingen dan met u delen en een passende oplossing zoeken! http://ow.ly/iyn450yfnmw
Negatieve ervaring: Na de niet alleen verschrikkelijke klanten service, word er ook nog geprobeerd je meer dan 10x de normale prijs voor camper-verzekering te laten betalen. Een halfdreigende mail verder met links die me verwijzen naar een site omdat ik niet verzekerd zou zijn, dat absoluut het geval is, heb ik nu een verzekering voor 23.45 per maand, waar ze hier 255 de maand vragen!!! Dit bedrag komt voor vanuit het feit dat ik geen auto heb. (Ik woon in een stad en verplaats mijzelf met het openbaar vervoer) Als de sterren de min in kon, zou ik dat gedaan hebben
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Zou u een melding via de onderstaande link willen maken? Wij zullen onze bevindingen dan met u delen en een passende oplossing zoeken! http://ow.ly/iyn450yfnmw
Positieve ervaring: Een aantal keer telefonisch contact gehad met Diks. Zeer goed geholpen met het afsluiten van een goedkopere verzekering, die in eerste instantie niet mogelijk was. Dit scheelde me veel geld. Erg blij met de bemiddeling! Goede klantenservice.
Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de mooie review!
Laat uw mening over Alpina:
Alpina verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren



Overduyn Makelaars



De Keizer Makelaars Nieuwegein - Makelaar Nieuwegein


Culmen real estate

RE/MAX Gildenhof

Huys te Voorn Vastgoed B.V.

VeldhuizenKoot makelaars en taxateurs

Mark Renkema Makelaardij B.V.

Makelaardij Van Gent Utrecht
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.