
Domica Utrecht

Informatie over Domica Utrecht
3533 HA, Utrecht
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-17h
- Dinsdag: 9h-17h
- Woensdag: 9h-17h
- Donderdag: 9h-17h
- Vrijdag: 9h-17h
- Zaterdag: (closed)
Als u een verhuurmakelaar in Utrecht zoekt dan bent u bij ons aan het juiste adres. Onze verhuurmakelaars geven professioneel advies over de verhuur van uw woning, het (financieel en technisch) beheer en als u op zoek bent naar een woning. Domica verhuurt en beheert al ruim 20 jaar woningen, appartementen, studio’s en kamers voor particulieren en vastgoedbeleggers. Als u hier meer over wilt weten, neemt u dan gerust contact op met Domica Utrecht.
Domica Utrecht: Meningen
Fantastische ervaring: Voor de verhuur van mijn huis ben ik in contact gekomen met Samira van Dominica. Zij heeft mij op een hele professionele en vooral persoonlijke manier geïnformeerd over de mogelijkheden om via Dominica te verhuren. Samira heeft kennis van zaken en is op de hoogte van de laatste zaken op het gebied van verhuur. Op een eenvoudige en efficiënte manier werd alles geregeld en werd ik volledig ontzorgd. Dus Dominca is écht een aanrader!
Fantastische ervaring: Domica Utrecht ingeschakeld wegens een spoedverhuizing (ons contract liep af), en net een nieuwe baan, dus echt veel stress. Ondanks veel geld uitgeven en inschrijvingen bij makelaars werden we bijna nergens uitgenodigd. Groot dank aan Domica Utrecht en Samira die de nood van onze situatie wel inzag en ons vriendelijk hielp. Eerlijk advies in het belang van de huurder en verhuurder. Na 2 maanden wonen we nu in onze droomwoning. Van de bezichtiging, de vervolgstappen erna tot aan de oplevering werd alles goed begeleid. Wij zijn tevreden!
Fantastische ervaring: Goede ervaring. Voor de eerste keer zaken gedaan met Domica Utrecht en dat is goed bevallen. Ik ben geholpen door Samira. Zij is een uitstekende makelaar. Een aanrader.
Fantastische ervaring: Wat ben ik blij dat ik in zee ben gegaan met Domica Utrecht. De klantvriendelijke benadering heeft mij hiertoe besluiten. De professionaliteit van de medewerkers is voor mij een geruststelling om verhuur en beheer aan hen over te laten.
Negatieve ervaring: Als je ooit door een vastgoedbureau ghosting hebt willen ervaren, zoek dan niet verder
Negatieve ervaring: Lage kwaliteit makelaar. Tijdens onze zoektocht naar een nieuw huis hebben we deze makelaar meerdere keren benaderd voor bezichtigingen, en we ontvingen bijna nooit een antwoord. De ene keer dat we wel een bezichtiging kregen, was de woning niet zo fris en gastvrij als de foto's en beschrijving ons hadden doen geloven. Na de bezichtiging drong de makelaar er bij ons op aan om snel te beslissen 'het zal binnen 2 dagen van de markt zijn'. Die woning stond zelf nog 2 weken langer te koop. Daarna werd elke opvolg-e-mail of verzoek om andere woningen te bezichtigen met complete stilte bejegend. Voor kandidaten: het is je tijd niet waard. Voor eigenaren: ze zijn niet erg kwalitatief en benutten de markt volledig - ik wed dat je betere waarde krijgt bij andere bureaus in Utrecht (B&S, Starthousing, enz.)
Fantastische ervaring: Geweldige service, fijn contact. Accuraat en doeltreffend, fijn om mee samen te werken.
Negatieve ervaring: Respectloze houding en het verstoren van mijn dagelijkse planning. Ik begrijp dat er een huisvestingsprobleem is in Amsterdam, maar dat betekent niet dat je je kunt gedragen zoals je wilt.
Fantastische ervaring: Goed geholpen door Samira. Mooie woning in een fijne buurt voor me gevonden.
Negatieve ervaring: Pure oplichters doe geen zaken met ze zijn echt niet te vertrouwen.
Fantastische ervaring: Paar maanden geleden kwam ik via internet een woning tegen die verhuurd werd door domica utrecht. Eerlijk gezegt had ik geen hoop maar na een paar uur kreeg ik al meteen een bericht over welke huis ik zou willen. Alles was binnen 1 week geregeld en de dames uit utrecht reageren super snel en zijn ook super behulpzaam. En vooral Hafida heeft mij superveel geholpen je bent een topper!!!!!!
Fantastische ervaring: De informele doch professionele werkwijze van Samira Agharbi is een verademing
Fantastische ervaring: Samira is de beste makelaar ever! Eerlijk, oprecht en ook nog eens vol enthousiasme. Bedankt dat jij mij hebt geholpen aan mijn droomhuis.
Fantastische ervaring: Samira van Domica heeft ons ontzettend goed geholpen bij het vinden van een woning. Vragen duidelijk beantwoord en bereid een stapje extra te doen. Prettig!
Negatieve ervaring: Betaalde €40 euro registratie kosten op hun website. Heb gereageerd op het woningaanbod. Nooit reactie van terug gekregen. Hoewel website aangaf dat als je betaald dat je dan voorrang krijgt voor bezichtiging en dergelijke.
Beste xLittleCharming, helaas kunnen wij op uw naam "xLittleCharming" geen registratie achterhalen. U kunt contact opnemen met [email protected] , wij kunnen dan voor u nagaan waar het probleem van de registratie zit, en zorgen dat dit opgelost wordt.
Negatieve ervaring: VERMIJDEN. Nutteloze service. Ze beantwoorden geen telefoontjes of antwoorden. Vraag een betaling van 40 euro aan en verleen geen service. KIES EEN ANDER. Bespaar tijd en geld
Beste Jaimee Marschall, Helaas hebben wij geen berichten van u kunnen achterhalen en kunnen dan ook uw probleem niet oplossen. U kunt ons per mail bereiken, [email protected] , wij kunnen dan nagaan waar het probleem zit en dit oplossen.
Fantastische ervaring: Ik heb een zeer fijne ervaring met Samira (en haar collega's) van Domica Utrecht. Goede en professionele communicatie zowel via de telefoon als e-mail. Woning ziet er fantastisch uit. Bedankt!
Fantastische ervaring: Ik ben fantastisch geholpen door Samira en haar collega's van Domica Utrecht. Ondanks de overbelaste woningmarkt werd er altijd tijd gemaakt voor persoonlijke aandacht en het beantwoorden van vragen. Nadat ik bij een eerste bezichtiging niet de gelukkige was werd ik geweldig geholpen met verder zoeken zodat ik snel toch wel een plekje om te wonen vond. Ik heb Domica ervaren als professioneel, vriendelijk en behulpzaam.
Fantastische ervaring: Een keer spontaan binnengelopen bij Domica Utrecht en ik ging naar buiten met een appartement. Administratieve deel heel vlot en gestructureerd verlopen. Super vriendelijk personeel. Nooit was een vraag te veel. Ik ben super tevreden!
Fantastische ervaring: Ik had binnen 1 dag een woning! Snel en zeer vriendelijk. Beste makelaar van Utrecht!
Fantastische ervaring: Wat een super service, mijn huis is binnen 1 dag verhuurd! Samira is een zeer prettige medewerker, die echt heel goed werk leverde!
Negatieve ervaring: Als ik minder dan 1 ster zou kunnen geven zou ik dat doen. Advies aan alle lezers om ver van dit bedrijf vandaan te blijven. Ik ben al ruim 6 maanden bezig om restitutie te krijgen voor bemiddelingskosten die onterecht en illegaal zijn doorbelast naar mij. Domica weigert elke vorm van hulp of erkenning van het feit dat zij op regelmatige basis illegaal bemiddelingskosten vragen aan hun huurders. Na talloze telefoontjes en onbeantwoorde mails heb ik het zo onderhand wel opgegeven. Domica verschuilt zich achter meerdere holdings en handelsnamen om zich van elke blaam te kunnen ontdoen. Stelselmatig wijzen ze met het beschuldigdende vingertje naar andere BV's waar ik me naar zou moeten wenden. BV's die allemaal gelieerd zijn aan Domica. Domica weigert mij het nummer van het hoofdkantoor te geven en geeft mij bij aandringen valse telefoonnummers die afgesloten zijn. Naar eigen zeggen is Domica failliet gegaan en handelen ze nu onder franchise waar talloze BV's en handelsnamen achter zitten. Elke partij geeft aan dat zij niet verantwoordelijk zijn voor restitutie omdat zij niet 'de' Domica zijn waar ik destijds aan heb betaald. Volgens Domica heb ik aan een ander bedrijf betaald dat inmiddels failliet is. Dit terwijl er duidelijk DOMICA op de factuur staat met een kvk en btw nummer gekoppeld aan domica. Zelfs het rekening nummer is hetzelfde. Desondanks weigert Domica steevast mij ergens bij te helpen. Voor mij, en hopelijk voor alle lezers, genoeg alarmbellen over dit bedrijf om het te mijden als de pest.
Negatieve ervaring: Wij hadden via domica een appartement gekregen in Maarssen. Helaas op dat moment verloor mijn vriend ze baan door reorganiseren. Op dit moment hebben wij meteen met Domica gebeld of ze ook akkoord gingen met een uitkering en 1 vast salaris. Er is ons telefonisch toegezegd dat dit geen probleem was. Wij hebben dan ook de aanbetaling van 300 euro betaald. Nu achteraf wordt het dus niet goedgekeurd. Ze hebben hierin valse informatie gegeven en ons eigenlijk bedrogen! We krijgen nu dus de aanbetaling ook niet meer terug. Als dit ons meteen gemeld was hadden we meteen van het appartement afgezien en nooit de aanbetaling betaald. Daarnaast staat er ook niet in de factuur vermeld dat je de aanbetaling niet terug kan krijgen. Slechtste makelaar ooit! We voelen ons bestolen en zijn nu dus 300 euro kwijt door hun valse informatie. GA NIET MET HUN IN ZEE!
Negatieve ervaring: Een tijdje geleden via de eigen website van Domica gereageerd op een woning in Woerden (Hoge Rijndijk). Nooit een reactie ontvangen. En de woning staat nu nog steeds te huur op hun website.
Negatieve ervaring: Zeer onvriendelijk behandeld aan de telefoon. ik stelde een vraag maar mevrouw zat al in haar verdediging. Kosten worden onterecht door belast en een normaal volwassen gesprek was niet mogelijk.
Fantastische ervaring: Uitermate tevreden over Domica, via hen een prachtige huurwoning in het centrum van Utrecht gekregen. Fantastisch geholpen door Samira die mij altijd zeer snel en vriendelijk te woord heeft gestaan!
Fantastische ervaring: Ik had een goede ervaring met hen. Ze waren vriendelijk, professioneel, behulpzaam en beschikbaar. Ik zou ze aanbevelen als je het niet erg vindt om een kleine vergoeding te betalen (waarvan ik geloof dat deze voor administratieve zaken is).
Positieve ervaring: Afgelopen maandag mijn appartement gekregen in Nieuwegein. Alles was goed verzorgd en werd boven mijn verwachtingen opgeleverd! Het gehele proces was goed geregeld en vriendelijk geholpen, dikke prima!!
Goedemorgen heer Ockhuizen, dank u wel voor uw 4 sterren. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen dan weet u ons te vinden. Vriendelijke groeten, Team Domica
Fantastische ervaring: Quick rentals and good service!
Negatieve ervaring: Domica Utrecht vraagt aan de toekomstige huurder "administratiekosten" maar dat mogen ze wettelijk niet vragen. Ze mogen de toekomstige huurder helemaal niets in rekening brengen omdat ze ook al werken voor de verhuurder. Schrijf een protestbrief, ook als je al betaald hebt, en dan betalen ze het terug. Ze proberen het gewoon! Ook geven ze zonder dat je toestemming hebt gegeven jouw telefoonnummer door aan commerciele partijen, zoals internetproviders.
Negatieve ervaring: Een huis dat al weken op hun homepage aangeboden word voor een relatief lage prijs staat helemaal niet leeg of is al een aantal weken verhuurd. Toen ik belde over dit huis probeerde ze mij een huis van vergelijkbare prijs maar half zo groot, zonder tuin en zonder dakterras aan te laten huren. Ondertussen staat het huis nog steeds aangeboden op de website. Het relatief gunstige aanbod op hun website is enkel om je naar hun toe te lokken en heeft niks te maken met beschikbaarheid.
Negatieve ervaring: Zetten hun advertenties op pararius en hun eigen website maar als je diezelfde dag dat het geupload is nog belt is het plotseling ineens verhuurd. Op hun eigen website staan er soms panden met de tekst "reeds verhuurd", maar als je over een pand belt waar dat niet bij staat dan zegt ze: "wij kunnen dit niet aanpassen". Terwijl het wel bij andere panden kan. Natuurlijk moet je eerst inschrijven en 40 euro betalen voordat je "als eerste" de advertenties krijgt te zien. Waarom uploaden ze die panden dan alsnog als het al verhuurd is?? Is gewoon een marketing trucje en ze zijn te slap om dat toe te geven. Ze zijn of slordig, of ze flashen de boel. Gezien andere beoordelingen ga ik uit van het 2e.
Negatieve ervaring: Domica rekent wel bemiddelingskosten. Dit noemen zij alleen contractkosten. De kosten hiervan kun je terug eisen.
Negatieve ervaring: Ik heb een negatieve ervaring met Domica Utrecht. Mijn contract eindigde op 1 juni 2015, ik verliet het huis in goede staat, wat Domica controleerde en goedkeurde. Omdat ik mijn borg niet terugkreeg, heb ik Domica meerdere keren gebeld. Elke keer zeiden ze dat ze het snel zouden overmaken. Na een tijdje ontdekte ik dat Thema Onroerend Goed B.V. (het bedrijf achter Domica Utrecht) in augustus 2015 failliet ging (als je googelt op F.13/15/354 kun je misschien het faillissementsrapport vinden). In dit rapport kun je onder andere lezen dat de iPhones naar de medewerkers gingen. Om mijn borg terug te krijgen, heb ik de huisbaas aangeklaagd. Omdat zijn naam op de huurovereenkomst staat, en Domica alleen bemiddelt, is Domica niet verantwoordelijk in juridische zin. Ik kreeg mijn geld terug, en vergat het hele ding een beetje, maar ontdekte net dat deze klootzakken opnieuw zijn begonnen! Hun nieuwe naam? Domica. Hetzelfde gebouw, dezelfde mensen, hetzelfde portfoliopand. Ik denk niet dat bedrijven beloond moeten worden voor dit soort gedrag, dus ik raad sterk aan om geen zaken te doen met deze mensen.
Negatieve ervaring: Na jaren van leugens, wanbetaling en slechte communicatie is de vorige eigenaar van Domica Utrecht failliet gegaan. Domica Nederland staat vooraan om vermelden dat zij hier niets mee te maken hebben, terwijl hun eigen manier van communiceren niet veel beter is.
Negatieve ervaring: Ik had de ergste klantervaring met Domica. Ik was 5 jaar klant, in 2 verschillende huizen. Na 4 jaar van absoluut geen problemen en dat ik een respectvolle huurder was, veranderde er iets in het Europese banksysteem en stopte de automatische incasso. De huur werd toen een week vertraagd, zonder dat ik het wist natuurlijk. Ik ontving een brief van Domica waarin ze me bedreigden om mijn 'zaak' naar een incassobureau te brengen, waarvan ik de kosten zou moeten regelen, als ik niet binnen een week zou betalen. Daarnaast zijn we 3 maanden geleden uit het huis verhuisd, en we proberen nog steeds, nu met een advocaat, onze borg terug te krijgen. We hebben bevestiging van zowel de eigenaar als Domica dat alles in orde was, ze antwoorden gewoon niet op onze e-mails, keren de borg niet terug en gedragen zich op de slechtste, meest arrogante en onbeleefde manier. Samenvatting: De ergste klantervaring ooit, arrogantie en onbeleefdheid. Ik zou het niet aanbevelen aan mijn ergste vijand, blijf weg.
Laat uw mening over Domica Utrecht:
Domica Utrecht verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren


Makelaardij Van Gent Utrecht



Mark Renkema Makelaardij B.V.

Gusto Casa



Makelaar PAUL

Donné Vastgoed

Makelaars Utrecht

Koning Aankoopmakelaars
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.