
Staedion hoofdkantoor

Informatie over Staedion hoofdkantoor
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8:30-12h
- Zaterdag: (closed)
Een op de zeven woningen in Den Haag is van Staedion. Als woningcorporatie verhuurt Staedion ruim 37.000 woningen en 6.500 overige objecten zoals winkels, bedrijfsruimten en parkeerplaatsen in Den Haag. Staedion biedt betaalbare woningen voor mensen met een kwetsbare positie op de woningmarkt. Speerpunt daarbij is veilig en goed wonen. Onze missie is een eigen thuis bereikbaar maken met onze bewoners. Dat kunnen we niet alleen. Het werken aan een fijne woonomgeving doen we samen met de bewoners en onze (maatschappelijke) partners.
Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over Staedion hoofdkantoor:
Staedion is een woningcorporatie die al meer dan 10 jaar woningen verhuurt. Hoewel veel huurders tevreden zijn over de locatie en de woningen, zijn er ook aanzienlijke klachten over de klantenservice en de afhandeling van reparaties.
Positieve punten die vaak worden genoemd zijn:
- Woonkwaliteit: Veel huurders zijn blij met de netheid en isolatie van de woningen, waardoor ze comfortabel kunnen wonen.
- Vriendelijkheid van monteurs: De monteurs die langs komen om problemen op te lossen worden vaak als vriendelijk en behulpzaam ervaren.
- Locatie: De woningen bevinden zich vaak in prettige buurten met goede voorzieningen.
Echter, er zijn ook veel negatieve ervaringen:
- Onbetrouwbare klantenservice: Veel klanten hebben lange wachttijden ervaren, zowel aan de telefoon als op e-mails, en voelen dat er geen adequate hulp wordt geboden.
- Reparaties: Het lijkt erop dat niet alle reparaties tijdig worden uitgevoerd, sommige huurder geven aan maanden te wachten op onderhoudswerkzaamheden.
- Moeilijke communicatie: Verschillende huurders vermelden dat hun communicatie met Staedion waterdicht is, vaak met fouten in de administratie of ontkoppeling van telefoongesprekken.
Desondanks blijft Staedion werken aan het verbeteren van hun service en klanttevredenheid. Huurders worden aangemoedigd om hun klachten via officiële kanalen te melden, zodat deze kunnen worden aangepakt.
Staedion hoofdkantoor: Meningen
Negatieve ervaring: Het noodnummer wat buiten kantoortijden en in weekenden te bereiken zou zijn, is al enkele dagen niet te bereiken. Bied het niet aan, als je dit niet kan waarmaken. Zit al 3 maanden zonder goedwerkende CV. Laatste dagen is het 11 graden in huis en ik kan niet douchen.
Goedemorgen Daan, het schijnt dat er de laatste dagen inderdaad wat problemen zijn geweest met het noodnummer. Inmiddels zijn we nu weer volledig bereikbaar. Bel gerust met 088 242300 of stuur ons je contactgegevens op [email protected] zodat we kunnen kijken of we de CV problemen kunnen oplossen. Alvast een fijne jaarwisseling gewenst, Gabrielle
Fantastische ervaring: Huur al 11 jaar een woning van Staedion en het bevalt mij goed. Woon in een goed geïsoleerd huis. En ben blij met het huis. Toppie
Negatieve ervaring: De sleutel van mijn deur was kapot. Ik heb drie maanden geleden gebeld en een nieuwe sleutel besteld, maar ik heb de sleutel nog niet ontvangen, ik heb ze opnieuw gebeld en de medewerker heeft mij slecht behandeld, Ze vertelt dat ze nog niet weten wanneer ik de sleutel krijg en dat ze heel slecht zijn behandeld, al ruim drie maanden kunnen ze het verzoek om een nieuwe sleutel niet oplossen.
Goedemorgen Ghena, Kan je telefonisch contact opnemen 088 - 24 23 000 of via de mail [email protected] Groetjes Ida.
Negatieve ervaring: Ik las net bij nu.nl dat de mensen van de ramp tot wel 15 januari mogen blijven. Met dit soort beleid geef je echt aan dat we met zijn allen van het padje zijn en met name dit soort bedrijven. zo slecht en nog slechter dan dat. 15 januari is alles weer goed... vergeten en op een belachelijke manier doorgaan. Chapo aan de beleid voerders. En prettige kerst want jullie zullen er geen gram minder om eten. Schandalig.
Negatieve ervaring: ALs ik 0 kon geven had ik dat gedaan!!!! Als ze je niet eens helpen met lekkage melding, waarvoor dienen ze er dan wel te zijn?!
Hey Asiye, Als wij je ergens mee kunnen helpen bel ons gerust. Wij proberen ons uiterst te best te doen om iedereen te vrede te houden. Groet, Chara
Negatieve ervaring: Slechte woningbouwcorporatie die de bestaat
Hoi Jan, vervelend dat je onze dienstverlening niet goed ervaren hebt. Stuur even een mailtje naar [email protected] of vul het klachtenformulier in op www.staedion.nl, dan gaan we met je melding aan de slag. Groetjes Ronald
Positieve ervaring: Ik heb 10 jaar gewacht op een eigen woning. 12 jaar in een staat van afhankelijkheid van waar je mag logeren of inwonen en altijd in het achterhoofd dat je weg moet. Staedion heeft met mij mee gedacht en ik knijp nog steeds na ruim 2 jaar in mijn wang dat ik zo mooi aan het water nu woon. Ik ben dankbaar! Wel jammer dat ik geen afzuigkap heb in de keuken en beginnende schimmelvlekken in gang door matige isolatie. Ook had ik op website gelezen dat mijn bel pas gemaakt kan worden, op het moment dat ik daar een abbonement op neem Desondanks overstijgt mijn dankbaarheid.
Goedemorgen Jason, fijn om te horen dat je je eigen plekkie hebt, en je er zo blij mee bent. Daar doen we het bij Staedion voor. Ik wens je nog vele jaren woonplezier toe, Gabrielle
Negatieve ervaring: Een kapotte boiler melden is een onmogelijke opgave. M'n vader van bijna 80 zit 6 dagen zonder warm water. Je zit gerust een half uur in de wacht (minimaal) Er zijn overigens wel een paar medewerkers zeer behulpzaam geweest, maar als je die te spreken wil krijg je met ene Ilse te maken die het daar niet mee eens is, terwijl haar collega in het dossier had gezet dat er naar hem gevraagd kan/mag worden. Ik kreeg ronduit een grote bek, dat ik het met haar moest doen en anders hield het op. Deze 'dame' krijgt van mij 0 sterren. En m'n vader heeft nog steeds geen warm water....
Hallo Petra, wat vervelend om te horen. Ik heb in het systeem gezien dat er morgen iemand ter plaatse komt voor het probleem met de boiler. Groetjes Ida
Negatieve ervaring: Staedion is zeker weten de slechtste zit al zolang met een lakage sinds de zomer nu nog niks aan gedaan heb kosten overgemaakt voor een nieuwe meterkast heb nu nog steeds niks terug gekregen terwijl ik in de bijstand zit schandalig
Beste Ouissam, wat erg dat u al zolang met een lekkage zit. Als u belt naar Staedion kan ik verder ingaan op uw situatie. Groet, medewerker Klantenservice
Negatieve ervaring: Wat een trieste woningbouw. Ik raad iedereen aan geen huis te huren. De huizen zitten vol schimmel en het water loopt door de meterkasten. En staedion is van mening dat de huurders het zelf maar moeten oplossen. Hier zou bouw en woningtoezicht eens een kijkje moeten nemen.
Negatieve ervaring: Staedion is als verhuurder niet betrouwbaar. In mijn straat verhuren ze jarenlang onbruikbare kelders, met zware vochtoverlast. Ze werken met goedkoop-duurkoop-aannemers. Afzuigingen werken al jaren niet, ook niet na vervangen van de afzuigingsinstallatie, er ligt een lek dak bovenop een lek dak, zodat niemand meer weet waar de lekkages zitten. In de afgelopen paar jaar stroomde er letterlijk tot 2x toe water door stroomkasten. Er wordt niet serieus met bewoners gecommuniceerd om tot oplossingen te komen van problemen waar tegenaan gelopen wordt. Hun aannemers komen niet op afspraken, of komen op verkeerde tijden. De contactpersonen van Staedion liegen recht in je gezicht over gemaakte afspraken. Zijn er 10 getuigen, ontkennen ze nog als een klassieke narcissist dat ze een afspraak gemaakt hebben. Ben je een onbetrouwbaar en is integriteit een onbekend woord in je vocabulaire, solliciteer bij Staedion.
Goedemorgen, vervelend om te horen dat je dit zo ervaart. We willen de situatie graag met je bespreken. Kun je ons je contactgegevens sturen op [email protected]? Dan nemen we contact met je op. Fijne dag gewenst, Gabrielle
Negatieve ervaring: Helemaal ….. die Steadion me ouders wonen al heel lang in huizen van Steadion de laatste 17 jaar waar ze zelf nu 35 jaar wonen hebben ze alleen maar problemen met de buren. Van alles melding van gemaakt politie erbij geweest van alles wat je kan bedenken. Laatst belt me vader op naar Steadion om te vragen hoe het ervoor staat zeggen ze we hebben hier niks staan. 17 jaar alleen maar ja en nee gezegd en er niks aangedaan wat een flut organisatie is dat zeg. Nu is het weer mis gegaan politie en alles erbij geweest en er wordt gewoon niks aan gedaan. Als dit zo verder gaat gebeuren er straks ergere dingen. Als dit zo door gaat dat er niks aan gedaan wordt gaan we tv en advocaat in schakelen.
Hoi Danielle, dat is inderdaad geen prettige situatie en vervelend dat het zo stroef loopt. Wil je ons klachtenformulier op www.staedion.nl invullen, dan hebben we ook gelijk de adresgegevens van je ouders. Groetjes Ronald
Negatieve ervaring: De klantenservice is onmogelijk te bereiken, laat staan dat iemand de dingen in huis kan repareren. Na meerdere pogingen om een afspraak te maken voor de toegangspoort die kapot is, word ik afgewezen of genegeerd. Communiceren is onmogelijk. Stel je voor dat iemand gewoon gemakkelijk je huis kan binnenkomen?? We hebben al spullen uit ons huis gestolen. Hoe kun je iets dat een noodsituatie is negeren? Dit is basisveiligheid!!
Goedemiddag Lana, als er een probleem is met uw voordeur, zullen we het natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Ik zie in ons computersysteem dat, nadat uw eerdere afspraak is geannuleerd, u nu een afspraak voor vandaag heeft. Ik hoop dat dit het probleem oplost. Als dat niet het geval is, neem dan gerust opnieuw contact met ons op, en we helpen u graag bij het vinden van een geschikte oplossing. Ik wens u een fijne dag, Gabrielle.
Negatieve ervaring: Goedkoop, maar de service is niet-bestaand, als er iets kapot gaat of ze je geld schuldig zijn.
Negatieve ervaring: Vandaag bij mn dochter thuis de monteur opgevangen wegens n kapotte stortbak vd wc. De monteur nam contact op met collega om dit in te plannen. Daar ging het mis: wat een onbeschofte dame aan de lijn!! Op de eerste optie die ze gaf en ik niet kon zei ze gelijk: "hoezo niet? Vandaag is toch ook gelukt". En zo ging t maar door. Ik hoef niet in discussie te gaan en zeker niet uit te leggen waarom het niet lukt met 3 kinderen 2 werkenden!! "De laatste opmerking was: dan neem je hem toch mee hij zit toch niet op de wc". Zij had immer nooit dat soort dingen met haar kinderen en schooltijden meegemaakt. Sorry hoe dom kan je zijn... Ik heb aangegeven dat ik haar irritant vond worden en dat ik moest overleggen met mn dochter. Gevolg melding gesloten en nog steeds n kapotte stortbak. We moesten maar n nieuwe melding maken. De monteur was overigens zeer vriendelijk.
Hoi Esther, jeetje dat is inderdaad niet netjes zo! Wil je even deze klachtmelding via ons klachtenformulier op www.staedion.nl indienen? Graag met vermelding van adres en dag/tijdstip dat de monteur met de collega belde. Mocht je een naam hebben van de betreffende collega dan ook graag op het formulier vermelden. Na ontvangst van het klachtenformulier sturen we het gelijk door naar de teamleider. Groetjes Ronald
Negatieve ervaring: Staedion doet helemaal niks behalve mensen van het kastje naar de muur sturen.
Goedemorgen Joey, bedankt voor jouw review. Wat jammer om te horen dat je er zo over denkt. Kan je me vertellen wat ik voor je kan doen? Stuur me even een privé bericht zodat ik je verder kan helpen. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Ik huur een parkeerplaats, maar kan sinds eergisteren de garage niet in/uit en probeer ook al sinds die tijd Staedion te bereiken. Sta gewoon ontiegelijk lang in de wacht.. je zou maar spoed hebben en je auto nodig hebben, nou vergeet t maar. Je wordt ook telkens doorverbonden als je eenmaal door de wacht bent en dan kan je vervolgens weer super lang wachten om verder geholpen te worden.
Goedemiddag Dewi, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je de parkeergarage niet in kan. Dit mag niet de bedoeling zijn. Onze reparatie afdeling kan jou helpen, maar het is helaas zo dat er regelmatig een lange wachtrij is. Op dit moment is het niet druk dus mocht je dit bericht op tijd lezen wil ik je aanraden om meteen te bellen. Excuses voor het ongemak. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Ik huur een garage bij Staedion. Op zich gaat alles normaal gesproken goed. Alleen nu gaat de deur niet meer open en bel ik de spoedlijn.. 2 x 10 minuten in de wacht maar krijg niemand aan de lijn. Dat is teleurstellend want nu kan ik niet parkeren. Stel je voor dat ik echte spoed had..
Goedemorgen Roger, wat vervelend dat we niet goed bereikbaar waren. Mijn excuses voor het ongemak. Kun je ons een mail sturen met welk tijdstip je hebt geprobeerd te bellen? Dan kunnen we onderzoeken waar het mis is gegaan. Helaas hebben we de laatste paar dagen meerdere malen storing gehad, misschien is dat van invloed geweest. Je kunt ons mailen op [email protected] Nogmaals excuses voor het ongemak. Groet, Gabrielle
Negatieve ervaring: Sinds dat ik mijn woning huur heb ik al 5 reparaties moeten melden. In totaal zijn er maar 2 opgepakt, waarvan de ene zelfs pas over een maand komt. Dit is ook nog eens een groot probleem wat met de ventilatie te maken heeft, ergo; slecht voor de gezondheid, en kan ook schimmel veroorzaken. Meerdere keren gebeld om aan te geven dat dit spoed is. Meerdere keren een slap excuus gehoord.
Goedemorgen Maan, wat vervelend dat er nog zoveel gerepareerd moet worden. Kun je ons mailen met het adres en je contactgegevens op [email protected] Dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Fijne dag gewenst, Gabrielle.
Fantastische ervaring: Ik heb tot nu hele goede ervaringen met Staedion gehad. Wij huren sinds kort een woning van Staedion. Vooral de mensen die daar werken zijn een dikke pluspunt. Van klantenservice medewerker tot de slotenmaker zijn erg vriendelijk. De beste ervaring heb ik met de verhuurmakelaar Carola van der Ven gehad. Ze was erg vriendelijk, lief, professioneel, proactief, vlot in haar werk en meedenkend met ons. Nooit gedacht dat ik na de bezichtiging zo snel de sleutels zou krijgen. Mevrouw Carola heeft vlot gehandeld. Ze was snel met de documenten nakijken, huurcontract en sleuteloverdracht. Wij ( mijn vrouw en ik) waren daar erg blij mee. Ze heeft me ook veel tips en adviezen gegeven, waardoor ik veel tijd, geld en moeite heb bespaard. Boven dit alles merkte ik dat ze oprecht blij voor ons was. Dit hebben wij enorm gewaardeerd. Ook belde ze achteraf of alles goed was met ons en de woning. Echt een vrouw met een gouden hart.
Bedankt voor de mooie review Samiullah. En veel woonplezier gewenst in je nieuwe huisje. Groet, Gabrielle
Fantastische ervaring: Schandelijke service...veluxrolgordijn komen maken.... situatie erger gemaakt....plakbandje..maar erop doen zegt tie...service..niets
Goedemiddag Anita, Kun je ons een mail sturen op [email protected] met je contactgegevens? Dan kunnen we kijken voor een oplossing die verder gaat dan een plakbandje. Fijn weekend alvast, Gabrielle
Negatieve ervaring: Super slechte corporatie als het gaat om klantvriendelijkheid, reageren op mailtjes en reparatieverzoeken. Ze nemen de huurder niet serieus. 1 ster is te veel.
Fantastische ervaring: Hier werken goede elektriciens en aardige mensen.
Goedemorgen Bart, bedankt voor je goede review. Echt heel fijn om te horen. Mooi compliment. Ik wens je een mooie dag. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Staedion laat hun loodgieterwerkzaamheden door RRS uitvoeren. Echter deze afspraak staat al meer dan een week in hun agenda (30/5/24) tussen 12-17 uur. Het is nu 21.17 en nog geen monteur/loodgieter. RRS geeft toe dat mijn melding geen spoed heeft. Maar waarom komen ze dan niet op de opgegeven tijdvlak. Ze kunnen geen tijden inzien van hun monteurs hoever ze zijn of iets. Wel zijn ze heeeeel goed bereikbaar via diverse wegen. Maar echt iets uitvoeren, ik wacht al een week!!! Maar hij komt zeker werd me net gezegd via de landelijke meldkamer van RRS. Overal staat online dat ze open zijn maar is gewoon een callcenter....! Slechte manier van zaken doen. WALGELIJK 31/5/2024 update Vanmorgen steadion gespoken. Steadion beaamt dat RSS fouten maakt en niet werkt zoals ze horen te werken. De man zou gister langskomen. IK WACHT NOG OP HEM. Steadion had bij RSS de opdracht nog een x doorgezet en wederom van 12.00 - 17.00. Het is nu 21.00 en nog geen RSS. DE EIGENAAR VAN STEADION KAN ZELF MET MIJ CONTACT OPNEMEN 2496 MS huisnr 193 !!! ALS IK STEADION WAS ZOU IK TOCH EENS GAAN KIJKEN NAAR EEN ANDERE RIOOL SERVICE voor al hun duizende klanten Ik zal me rechtshulp inschakelen en de huurcommisie .
Goedemorgen, bedankt voor je review. Wat een vervelende situatie. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met je adres zodat ik je verder kan helpen. alvast bedankt. Groet, Laura
Positieve ervaring: Locatie is wat minder makkelijk te bereiken doordat het centrum van Den Haag autoluw is gemaakt. Dit wordt echter volledig goed gemaakt door de mensen die op deze vestiging werken. Super vriendelijk en zeer, zeer cliënt vriendelijk
He Frank, wat leuk om te horen! Dank voor het compliment. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes Ronald
Negatieve ervaring: Staedion vooral niet solliciteren als je net de 60 ben gepasseerd, zit al 35 jaar in de bouw daarvan 20 jaar me eigen aannemersbedrijf gehad, van dakopbouwen aanbouwen renovatie restauratie, klantencontact wat zeer belangrijk is, netjes al die jaren goede garantie gegeven. Als mijn klant in de avond belden voor een klacht stond de volgende ochtend twee man op de stoep, of het nu ging om Electra loodgieterswerk dakbedekking, alles werd de volgende dag weer op orde gebracht, waren er geen mensen voor door drukte stond ik er zelf de gehele dag, maar probleem was wel opgelost, nu na diversen malen te hebben gesolliciteerd, is het telkens nul op rekest ze hadden een ander die voor hun beter leek te zijn, zou een keer kunnen, maar een beheerder van een complex en opdrachten te geven, ik weet het niet maar na zoveel jaar en begin jaren 50 man personeel aansturen, zou mij dat toch wel lukken, zo niet lossen we zelf de kleine problemen op!! ( helaas was dit niet de bedoeling) mijn excuses daarvoor! Personeelszaken kan of mag in opdracht van staedion bij elke sollicitatie als men boven de 60 ben met de werkervaring afwijzing, dan speelt er in deze organisatie ouderdom racisme!!! En niet zo’n klein beetje ook! Lekker jong kost minder geld, en ben wellicht wat bijdehand voor deze organisatie!!! Staedion. Was absoluut niet mijn bedoeling namen te benoem, vandaar de derde ster!
Goedemorgen Gerard, jammer dat we je tot dusver nog niet aan een baan bij Staedion hebben kunnen helpen. Bij Staedion neemt mensen van allerlei leeftijden aan, inclusief 60plussers. Geef de moed nog niet op zou ik zeggen. Wel wil ik je vragen om de naam van de collega die je noemt te verwijderen uit de review of te veranderen naar initialen. Alvast bedankt. Verder is het misschien handig om contact op te nemen met de HR afdeling. Misschien kunnen ze je wat feedback geven. Altijd handig voor een volgende sollicitatie. Ik hoop dat je snel je droombaan vind. Bij Staedion of ergens anders. Fijne dag gewenst, Gabrielle
Negatieve ervaring: Waarom 22-5-2024 Verleden week werden er diabetes materialen bezorgd maar nog steeds het defect niet gemaakt dus geen medicijnen,ook miste wij weer een taxibus vanwege hetzelfde probleem. Ik heb inmiddels begrepen dat er een afspraak staat voor 17 Juni.ONVERSTELBAAR!!! 27-5-2024 Labwest belt aan bij mij,ik woon op de zesde,maar ja nog steeds een defecte bel,ze bellen nog aan op de negende daar woont mijn moeder,maar hetzelfde probleem! Bij mijn moeder moest dus bloed geprikt worden en dat ging dus niet door. Wanneer realiseert steadion zich dat dit zo snel mogelijk gemaakt moet worden??? Vijf/Zes weken wachten en het duurt nog minimaal een maand voor dat het gemaakt gaat worden (als het lukt tenminste) Neem alstublieft uw verantwoordelijkheid voor er ongelukken gebeuren!! Dinsdag 23-2024 werd ik gebeld door een medewerker van steadion naar aanleiding van eerdere mails en telefoon gesprekken. Er werd gezegd dan vandaag,vrijdag 26 April er iemand langs zou komen,kreeg ook een sms dat er tussen half drie en vijf uur een medewerker zou komen. Was zelf om kwart over twee thuis en heb tot half zes zitten wachten maar er kwam niemand!!! Zowel bij mij en bij mn moeder niet. Woensdag 24 April stond ik in de hal en er kwamen 3 busjes van de firma WeVi aan rijden met een stuk of vijf personeelsleden,zij gingen nieuwe stopcontacten plaatsen in lege huizen!! Dat er dan niet even iemand langs komt omdat ze er toch zijn vat ik niet. Het zal wel iets met de planning te maken hebben,maar ja vrijdag kwam er dus niemand. Dusss, probleem vooral voor mijn moeder van 88 bestaat nog steeds,niet normaal hoe dit gaat. Deze avond kwamen er weer boodschappen en huishoudelijke zorg en ik moest voor de zoveelste keer naar beneden om daar open te doen,ook komt de huisarts langs maar kan er niet in, medische pedicure ook niet,taxibus rijd weg omdat er niemand open doet, medicijnen komen niet aan,enz enz. Dat gaat de komende tijd dus ook zo door,want wanneer komt er nu iemand en wanneer wordt het opgelost?? 10-5-2024 Nog steeds geen intercom en bel,dit is een stukje uit eerdere mails,ook vaak contact gehad maar geen oplossing helaas. En dat meer dan een maand, belachelijk!!! Medipoint stond van de week voor de deur voor een reparatie van haar rolstoel,maar ja kapotte intercom en bel,heb een week geleden begrepen dat het inmiddels bekend is waar het probleem zit, WeVi stuurt dan een offerte naar steadion en die moeten dan hun goedkeuring geven. En zo gaat het dus maar door en door, prioriteit voor oudere mensen wordt niet serieus genomen. Ik heb het al eerder gezegd maar ik stel jullie verantwoordelijk als er wat met mijn moeder gebeurt!! Betreft flat loevesteinlaan 4 T/M 166/B Prioriteit???Het duurt al bijna vijf weken!!! En doorgeven aan de reparatie afdeling?Ze weten het allang!! Ook wat er gerepareerd moet worden. Met dit antwoord kan ik dus niet zo veel hè. P.s Ook fijn voor de bewoners die wel betalen voor hun parkeerplaats.
Goedemorgen Simon, bedankt voor je review. We begrijpen je frustratie en je zorg om je moeder. Het herstellen van de intercom heeft bij ons echt de prioriteit. Ik heb je klacht (review) doorgegeven aan onze reparatieafdeling. U hoort zo spoedig mogelijk van ons wat de laatste stand van zaken is. Fijne dag, Gabrielle.
Negatieve ervaring: Wat een amateuristisch bedrijf is dit ook toch. We wachten al meer dan 4 maanden op een badkamer renovatie. Ze hebben bij ons vloertegels los gehaald om het te testen op asbest. Hiervan hebben we ook 3 maanden niets meer van gehoord. Er wordt elke keer gezegd dat de opzichter binnen 3 werkdagen zal terugbellen om het proces in goede banen te leiden. Dit is ook al 3 maanden gaande. Ik heb in de afgelopen 2 maanden minimaal 15x gebeld en helaas zonder enige voortgang. Verder wijzen Staedion en de aannemers steeds naar elkaar met de schuld dat het probleem miscommunicatie is van de andere partij. Als de monteur langs komt dan komen ze altijd met het excuus dat ze niet de vereiste gereedschappen of toestemmingen hebben van de onderbewoners. De tegels en het plafond van de badkamer hebben nu een zwarte schimmelaanslag door het stilstaande water. We worden langzaam ziek en we gaan juridische stappen nemen omdat dit probleem ook onze gezondheid beïnvloedt. Wij gaan de huur niet betalen tot er wat wordt gedaan aan het probleem. Doe je zelf een gunst en huur niet bij deze corporatie die wordt gerund door debielen.
Goedemiddag Basil, ik lees dat je niet tevreden bent met Staedion tot nu toe. Kun je ons je gegevens en de klacht mailen naar [email protected]. Je kan, als je wil, ook gebruik maken van ons klachtenformulier op Staedion.nl We pakken dit dan zo snel mogelijk verder op. Fijne dag, Gabrielle
Negatieve ervaring: Voor een water kraan 2 weken wachten, Staedion jullie zijn schandalig, zelfs die ene ster is te veel
Goedemiddag Said, bedankt voor je review. Jammer dat je er zo over denkt. Zou je mij in een privé bericht jouw adres kunnen sturen zodat ik je verder kan helpen. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Steadion is slecht te bereiken telefonisch en laten mensen in Den Haag letterlijk in de kou zitten 's winters en vervangen geen nieuwe kachels dus steadion bedankt hier voor van een trouwens huurder bijna 23 jaar .
Hoi Linda, wat vervelend dat je niet tevreden bent over over onze dienstverlening. Dat zien we natuurlijk graag anders. Stuur even je adresgegevens en uitgebreidere omschrijving van de klacht toe. Groetjes Ronald
Fantastische ervaring: verschikkelijk zeg. dit bedrijf uren aan de tel wachten voor een repetitie en dan ham en ze op. vind het erg onbeschoft. naar wel huur verhoging geven. terwijl je huis slecht is. in 13 jaar dat ik hier woon. nog nooit iemand gezien dit bedrijf is verschikkelijk gewoon
Goedemiddag Michael, Ik kan mij voorstellen dat je gefrustreerd bent. Je kan de reparatiemeldingen ook via mijn Staedion indienen als je een account hebt.
Negatieve ervaring: We horende elke dag een ander verhaal over hoe het verloop is met een opdracht over een lekkage die we hebben in de slaapkamer al ruim 2.5 week en nog steeds niet verholpen we zitten met emmers In slaapkamer
Goedemorgen Patricia, bedankt voor jouw feedback. Dat is heel vervelend om te horen dat je dit gevoel krijgt. Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij in een privé bericht jouw adres kunnen sturen. Dan kan ik je verder helpen. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Wat brutaal en pruts zeg! Een halfuur in de wacht aan de telefoon, en daarna toen ik bijna aan de beurt was, werd er zomaar opgehangen. Zit al maanden met allerlei reparaties die gedaan moeten worden, niks wordt opgelost. Duurt eeuwen om een afspraak te maken, als het zover is, komt iemand van hun 'expers' langs, neemt verkeerde spullen mee, en zegt al gauw dat het niet zijn werk is. Er zou dan contact opgenomen moeten worden met een extern bedrijf aan wie ze werk uitbesteden. Dit zou gespecialiseerd werk doen. Na veel bellen en erachteraan blijven gaan, komt eindelijk iemand van dat bedrijf na weken langs. Eerste opmerking die hij maakt, ben gewend met materiaal x te werken, dit is materiaal y, dus ga ik niet aan beginnen. Er zou dan weer contact opgenomen moeten worden met nog een ander extern bedrijf voor een afspraak... Voortgang 0,0. En zo gaat het maar door. Als je eenmaal belt, dan wordt er lekker opgehangen...
Goedemorgen Mohamed, bedankt voor je review. Jeetje wat een vervelende situatie zeg. Ik wil je graag verder helpen. Zou je in een privé bericht op een van onze kanalen jouw adres kunnen sturen. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Stond vandaag aan jullie filiaal, nagezocht op de website, jullie waren de gehele dag open. Gesloten per 1 februari om 12.00 stond er op een flyer. Neem er speciaal vrij voor , wel zo netjes als jullie de website ff updaten. Kom wegens overlijden, heb ook een planning , en ben zeker niet de enige
Goedemorgen Karin, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je voor een dichte deur stond. Op onze website staan de openingstijden correct vermeld. Daar staat vrijdag van 08.30 uur tot 12.00 uur. https://www.staedion.nl/contact Openingstijden De openingstijden van ons kantoor zijn per 1 februari 2024: Maandag: 8.30 - 17.00 Dinsdag: 8.30 - 17.00 Woensdag: 8.30 - 17.00 Donderdag: 8.30 - 17.00 Vrijdag: 8.30 - 12.00 Groet, Laura
Negatieve ervaring: Ongelooflijke rotervaringen. Half jaar in dubbele lekkage gezeten. Zwarte schimmel in elke kamer. Klachten worden niets meegedaan. Zo vaak aan de telefoon gehangen. Hoorn wordt erop gegooid, bellen niet terug zoals afgesproken. Verkeerde monteurs langs laten komen. Zoveel thuis gezeten voor niets. En waarom? Omdat zij zoveel achterstallig onderhoud hebben. Buurvrouw werd gebeld met de verkeerde data voor herstelwerkzaamheden. Die moest bij mij checken welke data de correcte waren. Deze idioten communiceren totaal niet met elkaar en de klantenservice ontbreekt volledig. Ook in alle jaren niet alle kosten terug gekregen. Als je de keuze hebt, huur dan niet bij steadion of neem een heel goede inboedelverzekering.
Goedemiddag Francisca, Wij vinden het jammer dat je dit zo hebt ervaren. Wij proberen altijd mee te denken met oplossingen om ons klant tevredenheid te behouden. Mocht je nog tips en feedback hebben horen wij dit graag van je.
Positieve ervaring: Vandaag hebben ze de intercom vervangen omdat er iets mis mee was. Aardige man!
Goedemorgen Caroline, bedankt voor je fijne review. Wat goed om te horen dat de intercom is vervangen en dat de collega zo aardig was. Ik wens je een hele fijne dag. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Wat een ramp. Ik wacht al 6 weken voor lekkage, spanning problemen. 3 keer gebeld, 2 keer email gestuurd.Terwijl ik service abonnement heb. Waar is de overheid, gemeente andere stichtingen van de corporatie wonen gedragen!
Goedemorgen, Wat vervelend dat u dit heb ervaren. Als u een feedback aan ons wil geven om ons kwaliteit te verbeteren dan is zit zeer welkom. Groet, Chara
Negatieve ervaring: Stel prutsers zijn het. Ze kunnen niet eens een lekkage goed verhelpen zit al maanden met schimmel in huis. Als je je werk niet goed kan doen zoek dan ander werk. En bij verstopping in afvoer sturen ze een loodgieter die maar niet komt opdagen omdat het geen spoed is. Maar je klanten wel met problemen laten zitten.
Goedemorgen. Wat vervelend om te horen dat het niet gegaan is zoals u dat wenst. Als u ons feedback kan geven om ons kwaliteit te verbeteren dan is dit zeer welkom. Groet, Chara
Negatieve ervaring: Heb al 2 keer een mail gestuurd de laatste was 21 januari binnen 3 dagen zou ik wat horen nou op geen ene mail is gereageerd belachelijk hoor
Goedemorgen Jannie, Wat vervelend om te horen dat je dit ervaart. Kan je je adres in een privebericht sturen dan kijk ik even met je mee.
Fantastische ervaring: Goede verhuurder, klantenservice is goed en ben blij met mijn huidige woning.
Goedemorgen, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Leuk dat je dit met ons deelt. Fijn weekend. Groetjes Ronald
Negatieve ervaring: Het gaat steeds slechter met staedion . Ventilatie systeem van dit complex werkt al bijna 5 maanden niet. dit is wat ieder jaar steeds herhaald. hebt staedion vaker op de hoogte gesteld per contact formulier ,maar staedion doet er helemaal niets mee . Als je telefonisch contact opneemt met staedion, dan staan er 10 wachten voor jou. Nou staedion, als ik op werk bent , dan kan ik helemaal niet zolang wachten. Staedion heeft niks te maken met de gezondheid van de bewoners in dit flatgebouw, omdat wij steeds het vieze , ongezonde lucht blijven inademen s avonds Het afhandelen van klachten bij staedion is gewoon een grote nul .Ik woonde met veel plezier hier in dit flatgebouw maar staedion maakt het te bont. Hoi Sher, Wel frappant dat jullie heel gauw reageren als er een slechte review geplaatst wordt voor staedion. Jullie willen jullie goede naam behouden, maar ik ben het zat wat betreft de ventilatie. Ieder jaar steeds hetzelfde, dat de ventilatie systeem voor maanden niet werkt en steeds ben ik degene die telkens dit moet melden bij staedion. Het lijkt alsof al die bewoners van deze flatgebouw gewoon op mij aan het wachten zijn dat ik staedion moet doorgeven dat de ventilatie systeem niet werkt. Nu wil ik dit ook niet meer doen . Ik zie ook het nut niet om mijn gegevens achter te laten bij staedion omdat ik al spuugzat ben jaar in , jaar uit een melding te maken. Het gaat om de woning aan de westeinde met het nummer 48 tot 56 in Denhaag. Het betreft een algemene ventilatie systeem van dit gebouw , dus die motor van die ventilatie systeem bevindt niet in mijn woning, maar elders in dit gebouw. Er zijn in het verleden monteurs in mijn woning geweest om de ventilatie motor te zoeken. Dat waren onervaren monteurs.
Goedemorgen Shanti, dat lijkt mij niet de bedoeling. Mag ik jouw contactgegevens? Dan neem ik telefonisch contact met jou op. Je mag mailen naar [email protected]. Ik hou de e-mail in de gaten. Groet, Sher
Fantastische ervaring: Super contact gehad met Esmee, die mij goed heeft geholpen mijn probleem op te lossen. Afspraak werd meteen gemaakt en super snel kwam iemand langs. Dankjewel ESMEE voor je hulp geduld en inzet en bovendien je vriendelijkheid.Groetjes
Goedemorgen Sabah, Wat leuk om dit te lezen en wat goed dat het probleem nu is verholpen. Fijne dag! Groetjes, Chara
Negatieve ervaring: Verwarming werkt niet. Geen warm water. Al 2 maanden contact, maar geen oplossing. Beloven terug te bellen, maar bellen niet terug. Telefoonnummer wordt niet opgenomen. Er zijn meer dan 15 wachtende voor u. Wij adviseren u op een later tijdstip terug te bellen en vervolgens wordt de verbinding verbroken. In de maand november 10 afspraken met monteurs gehad, waarvan 1 zelfs op zondag met hetzelfde probleem onopgelost als eindresultaat. Vriendelijke, maar onbekwame monteurs zonder kennis van zaken resulterend in 9 verlof dagen alleen al in november en dan moet de winter nog beginnen..
Hoi Tamara, dat is balen! Verdiend niet de schoonheidsprijs. Om welk adres gaat het? Groetjes Ronald
Negatieve ervaring: Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg. Grootmacht op gebied van wonen en behandelen klant als product.
Hoi Adem, wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Dat zien we graag anders! Stuur even een berichtje of e-mail naar [email protected] hoe we je kunnen helpen. Groetjes Ronald
Negatieve ervaring: Ik huur een parkeerplaats via jullie aan de Lage Nieuwstraat 323. Ik heb afgelopen maanden meerdere keren gebeld en een melding gemaakt over een overvolle prullenbak wat grenst aan mijn parkeerplaats en het afval inmiddels wordt verspreidt! Jullie geven steeds aan dit door te geven aan de huismeester, maar bestaat die überhaupt wel?? Ik betaal verdorie €53-, per maand voor een parkeerplaats en niet voor een vuilnisbelt! Staedion neem je verantwoordelijkheid!!!!!!!!!
Fantastische ervaring: Na een slechte review gegeven te hebben over medehuurder worden ontzettend goed verder geholpen. Er is een oplossing gekomen. Echt super. Geven nu 5 sterren
Hoi Monique, wat ontzettend fijn om te horen en heel erg bedankt voor je goede review. Daar zijn we heel erg blij mee. Groetjes, Laura
Negatieve ervaring: Waardeloos slechte service. Tweede keer dat door weersomstandigheden alle kelders zijn overgelopen. Pakken het probleem niet aan en reageren reactionair ipv preventief. Bel je het Nood service nummer krijg je niet Steadion maar ene aparte entiteit. Logisch. Maar wel heel verschrikkelijk dat je bij die soort situaties als huurder eigenlijk altijd achter aan staat. Keer op keer teleurstellend. Kunnen pas maandag gaan onderzoeken. Lees onderzoeken. Dus niet DOEN. Moeder van 64 in de stress en niemand die kan helpen. Begrijpelijk dat er protocollen zijn. Niet begrijpelijk dat er geen protocol is voor deze situatie. Tweede keer al dit. Bah
Goedemorgen, wat een vervelende situatie. Kan je mij een privé bericht via een van onze kanalen, zoals Facebook, zodat ik je verder kan helpen. Groet, Laura
Negatieve ervaring: 1 ster is nog teveel voor dit waardeloze flut bedrijf, je kan beter in een doos wonen in het centrum. Vorige week gebeld over een lekkage uit het plafond. ‘Bespreek dit eerst maar met de bovenburen anders komen wij niet’ weer terug gebeld: ‘We komen volgende week woensdag’. Vandaag bij thuiskomst staat de hele keuken blank, water in al onze elektrische apparaten en het plafond is er uit gedonderd met liters water over de vloer. Weer gebeld vandaag, zo ontzettend onvriendelijk geholpen. ‘We hebben het heel druk dus graag een beetje opschieten met het verhaal en we zullen je terug laten bellen’. Ronduit schandalig. Update: inmiddels op 3 plekken in de badkamer lekkage en de 2e plafondplaat begint ook lekker in te weken. Nog steeds geen oplossing vanuit Staedion. Update 2: inmiddels 2 weken verder en nog steeds niks gedaan Update 3: weer 1 week verder en nog steeds niks?!?!? Gedaan
Goedemorgen, wat vervelend dat je zo over Staedion denkt. Zou je een privé bericht kunnen sturen via een van onze kanalen, bijvoorbeeld Facebook, zodat ik je verder kan helpen. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Goedemorgen, Onderstaand bericht is een bericht van mijn buurvrouw en het gaat om haar moeder. Ongelooflijk dat een vrouw van 80 jaar nu al 8 weken geen kant op kan.. Even een update over de lift , Het is precies vandaag 8 weken geleden dat de lift kapot is en er nog steeds niks aan is gedaan als je steadion belt zit je 45 minuten te wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt ben je eindelijk aan de beurt breken ze de lijn af. Jullie moeten je schamen mensen die al 8 weken niet naar buiten Hunnen . Dit is van dit jaar al bij elkaar 15 weken Lift is kapot in de lindberghlaan inYpenburg
Goedemorgen Anja, bedankt voor de melding. Het is zeker niet de bedoeling dat de lift al zo lang defect is. Ik heb zojuist een email gestuurd naar de desbetreffende collega en gevraagd om dit met spoed op te pakken. Excuses voor het ongemak. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Wacht al twee maanden op een antwoord over een reparatie van een slagboom de gene die erover gaat zou terug bellen helaas geen reactie
Goedemorgen Dennis, jeetje dat mag niet de bedoeling zijn. Kan je mij in een privé bericht jouw adres sturen zodat ik het voor je kan nakijken. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Zeer slecht monturen. Zij verlenen geen diensten aan de huurder. Als de huurder belt vanwege zijn probleem, wordt er zonder enige reden opgehangen. Over het algemeen is het het slechtste bedrijf dat ik kan benoemd.
Goedemorgen, wat vervelend voor je dat je niet tevreden over ons bent. Dat is niet de bedoeling. Kun je in een e-mail naar [email protected] je klacht doorgeven? Dan kijk ik graag na of ik iets voor je kan betekenen. Groet, Danielle
Negatieve ervaring: @Staedion na ettelijke telefoontjes e-mails en anderhalf jaar verder ziet onze straat er al maandenlang zo uit…. Het begrip opruimen en schoon houden blijkt een onbekend begrip te zijn bij de woningbouwvereniging. Men verwijst naar de gemeente of de bewoners die enerzijds verantwoordelijk zijn of deze puinhoop zelf veroorzaken…’de dader ligt op het kerkhof’ en dus veranderd er niets! Beste dames en heren van Staedion, ook de omgeving waar andere bewoners wonen en leven heeft er baat bij dat u zorg draagt voor de leefbaarheid tijdens renovatie’s in een wijk! Het begrip ‘Goed nabuurschap’ is niet ouderwets of achterhaald maar wellicht eens tijd om deze bij u in de kast (ook) eens grondig af te stoffen. Met dank en wellicht een mooi leermoment. Een wijkbewoners. (adres bekend bij Staedion)
Beste Juhn, wat goed dat u zich zo inzet voor uw buurt. Jammer dat het aan het verwaarlozen is met veel grofvuil en afval. Helaas loopt het ophalen van grofvuil via de gemeente. Mocht er grofvuil in het gebouw liggen, meldt dit dan vooral bij Staedion dan kunnen wij er iets aan doen. Mooi initiatief, zou u ons hierover kunnen bellen? Groet, Teun
Positieve ervaring: Mooie locatie voor een bier masterclass
Negatieve ervaring: Nu kan je echt zien wat een verschrikkelijk bedrijf staedion is. En ook nog liegen ook . Waterschade door nalatigheid . Terwijl al.bevestigd is dat de stamleiding vd flat verrot is en dat mensen zonder water zitten en dan nu zeggen tja het wordt nu gemaakt en schoongemaakt,terwijl het meer dan 15 jaar niet gedaan is en daardoor zware waterschade heb opgelopen en gewoon geen vergoeding krijg ,zelfs een medewerker van staedion vind dit verschrikkelijk. Jullie.moeten je kapot schamen maar wel iedere huursverhoging ,terwijl het de flat totaal niet waard is ,alles is oud en tochtig en kapot en jullie dien helemaal niks zelfs de glazenwasser is al een jaar niet geweest ,zelfs dat kan niet geregeld worden . Je word echt aan je lot over gelaten BAH
Hoi Bianca, vervelend dat je niet tevreden bent met onze diensteverlening. Dat zien we uiteraard graag anders! Ik ken de case natuurlijk niet maar mocht je dat willen kan ik intern even nakijken wat er allemaal gebeurt is tot nu toe en wat de reden is dat er gekozen is om geen vergoeding uit te keren, uiteraard alleen als je dit wilt, in dat geval hoor ik het graag. Groet, Ronald
Fantastische ervaring: Vriendelijke mensen en werken zorgvuldig
Goedemorgen Manoeshka, heel erg bedankt voor deze positieve feedback. We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met Staedion. Mochten we ooit iets voor je kunnen betekenen neem dan vooral contact op. Fijne dag. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Al 1,5 maand aan het wachten op een reactie op mijn Garageruimte aanvraag. Al 1,5 maand betaald aan het parkeren.. Wanneer ik bel wordt er telkens brutaal verteld dat het druk is en dat ik gewoon moet wachten.
Goedemorgen Durukan, wat vervelend dat je al zolang aan het wachten bent op een garage ruimte. Als je ook huurder bent van een van onze woningen kan je dan in een privé bericht op Facebook jouw adres gegevens sturen. Dan kan ik voor je nakijken wat op dit moment de stand van zaken is. Ben je geen huurder en wil je alleen een garage ruimte huren dan heb ik jouw volledige naam, telefoonnummer, email en het adres van de garage ruimte nodig. Groet, Laura
Fantastische ervaring: Ik heb vanochtend 14 juli een monteur van Staedion over de vloer gehad ivm het aansluiten van een wasmachine op de trekschakelaar en buiten al mijn verwachtingen om heeft de monteur dit uitstekend en snel aangesloten. Ik had dit niet verwacht. Complimenten en dank aan deze monteur! Ik dacht namelijk dat dit via een contrastekker moest maar bleek niet het geval.
Goedemorgen Arie, jeetje wat een fijn en positief bericht zeg. Echt heel fijn om te horen dat de monteur zijn werk boven verwachting heeft verricht. En uiteraard zijn we erg blij met jouw positieve review. Ik wens je een heel goed weekend. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Omdat er werkelijk niemand is die ons helpt, kopieer en plak ik onze meest recente klacht ook weer hier. Update 6/3/24 Rennen, stampen, schreeuwen, huilen, met deuren slaan, krijsen en ga zo maar door. Al 15 maanden lang zit ik gevangen in deze eindeloze hel. Het heeft mijn huwelijk gekost, en ik heb mij zelfs moeten aanmelden bij psychotherapie omdat ik er helemaal doorheen zit. Hoe lang moet dit nog doorgaan? Moet ik de politie gaan inschakelen? Jeugdzorg? Update 21/9/23 Ik wil mijn diepe teleurstelling en frustratie opnieuw uiten. Onze ervaring met het vinden van een geschikte oplossing voor onze problemen heeft tot nu toe helaas veel te wensen overgelaten.... (lees verder op de website die ik hieronder heb vermeld!) kijk op de website klacht punt nl onder "burenoverlast - Part 2" - we mogen hier geen linkjes plaatsen helaas. Daar hebben wij verschillende geluidsfragmenten geplaatst.
Goedemiddag, Ohjeeh dat klinkt inderdaad niet als een fijn begin van de zomervakantie. Lastig dat je er niet uitkomt met de buren. Ik wil graag met je meekijken, maar dan heb ik wel meer gegevens nodig. Zou je dat in een privébericht kunnen sturen via FB of twitter. Daarnaast zijn we ook telefonisch te bereiken tussen 8:30 en 17 uur. Groet, Teun Goedemorgen, het is niet de bedoeling dat we niets laten horen. Stuur alsjeblieft een e-mail naar [email protected] met de klacht. Of stuur een prive-bericht via Twitter of Facebook met daarin je adresgegevens. Dan kijk ik graag verder voor je. Groet, Danielle
Negatieve ervaring: Dit is een bedrijf met alleen de lusten en niet de lasten. Want het gaat alleen om huur incasseren. Al jaren bezig om een woning in goede staat te krijgen. Ik waarschuw iedereen om niet van hun een woning te huren. Want als er wat aan de hand is. Laten ze je mooi in de kou staan. Het personeel wat er werkt op de klantenservice heb ik geen goed woord over. Laat staan over de mensen die bij je thuis langs komen. Allemaal beunhazen en 2 linkerhanden !
Goedemorgen Joseph, wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Ik kan alleen niks controleren, omdat ik jouw adres niet heb. Zou je mij deze in een privé bericht kunnen sturen zodat ik je verder kan helpen. Groet, Laura
Negatieve ervaring: Heel slechte woningbouw. Ellenlange wachttijden aan de telefoon. Als je een e-mail stuurt, krijg je nooit een reactie. Zelfs als je via de website een klacht indient, krijg je behalve de auto-reply nooit enige reactie. Sommige medewerkers aan de telefoon zijn onvriendelijk en onbeschoft. Als je belt, zeggen ze meestal dat je wordt teruggebeld, ook dat gebeurt niet. Ook bij overlast ondernemen ze geen actie. Enige postieve wat ik kan zeggen, is dat de Staedion-medewerkers die bij je thuis komen voor bv. een reparatie wel altijd erg vriendelijk en behulpzaam zijn.
Goedemorgen Carmen, Fijn dat de medewerkers die langskomen zo behulpzaam zijn. Jammer dat je vervelende ervaringen hebt gehad aan de telefoon. Zou je via FB of twitter een privébericht kunnen sturen met wat meer informatie? Met vriendelijke groet, Teun
Negatieve ervaring: Wat een zooitje bij staedion ze komen niks na ze laten in een ellende huis achter
Dag Pim, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Stuur even je gegevens, adres en omschrijving van deze melding naar [email protected]. Dan stuur ik het naar de juiste afdeling door. Groetjes Sher
Negatieve ervaring: Zeer, zeer, zeer slechte ervaring. Ze hebben het contract drie keer op rij verbroken. Onze afvoer was verstopt en toen ik ze belde maakten ze een afspraak voor mij om de afvoer te ontstoppen, ik wachtte een paar dagen en op de dag van de afspraak vertelde de bemanning me dat ze niet konden komen. Ik maakte meteen een tweede afspraak en wachtte nog een week, en op de dag van de afspraak wachtte ik van 's morgens tot' s middags en 's avonds, en het personeel kwam ook niet. Om op ze te kunnen wachten heb ik al twee keer verlof op weekdagen aangevraagd. De derde keer belden ze me alsof er niets aan de hand was en maakten een nieuwe afspraak. Ja, ook deze keer kwam er helemaal niemand. Ik verspilde 3 volle werkdagen door ze als een dwaas te vertrouwen en het was echt de slechtste ervaring ooit.
Negatieve ervaring: Altijd telefonisch Zeer slecht bereikbaar!!lals je storing hebt emailen en na minstens 3 dagen pas komt er iets aan
Goedemiddag Bar Clays, Excuses dat het zo lang duurt aan de telefoon. Het is momenteel erg druk, e-mails handelen we af in 3 werkdagen. Bij spoed raden we het af omdat per email te doen.
Fantastische ervaring: Goede service en huis
Dank je!
Negatieve ervaring: Komt afspraken niet na word niet terug gebeld. Ben trouwens geen huurder
Goedemorgen Sel, Jammer dat je niet bent terug gebeld. Ik ben wel benieuwd welke afspraken wij niet zijn nakomen als je geen huurder bent? Groet, Teun
Fantastische ervaring: Goed
Positieve ervaring: Prima ontvangst. Parkeerplaats beschikbaar.
Hoi Martijn, bedankt voor je leuke review! Fijne dag. Groetjes Ronald
Fantastische ervaring: Altijd bereikbaar krijg jij duidelijke informatie en snel geholpen worden
Dag H, bedankt voor het plaatsen van een review. Groet, Sher
Fantastische ervaring: Ik wil contact opnemen met Staeion, het is belangrijk
Goedemorgen, dan kun je het beste bellen naar 088 - 24 23 000 of langskomen op kantoor tegenover Centraal station in Den Haag. Wij zijn open van 8:30-17 uur. Groet, Teun
Negatieve ervaring: 1 keer langs geweest op kantoor om me verhaal uit te leggen ivm buren overlast word je gelijk bestempeld als aggressor als er nu iets kapot is in me huis stuurt staedion 2 monteurs omdat ik dus ('agressief') ben volgens hun.
Goedemorgen Appie, een agressie melding maken wij alleen maar als onze medewerkers zich bedreigd voelen. Dat we met 2 monteurs komen is dan een voorzorgsmaatregel. Groet, Teun
Negatieve ervaring: Ik ben inmiddels al 10 (!!) weken aan het wachten op de sleutel voor een parkeerplek, die Staedion beheert en verhuurt. Ik heb Staedion hierover gebeld, meerdere malen gemaild en er wordt NUL actie ondernomen. Ronduit schandalig!
Goedemorgen Bart, dat is behoorlijk lang. Wil je op onze website een klachtenformulier invullen? Dan wordt het verder in behandeling genomen. Groet, Sher
Fantastische ervaring: Tijdens mijn bezoek verliep alles goed.
Bedankt voor je recensie! Vriendelijke groeten, Teun
Negatieve ervaring: Staedion wordt door de aannemers opgelicht! Duizenden overbodige afspraken betaald door de overheid / sociale woningbouw en Huurders van de vrije sector. Uitgebreide fiscale controle vereist!
Negatieve ervaring: ik heb echt al 8 weken geleden portiek sleutels besteld .krijg elke keer een andere smoes .20 december voicemail nog 5 werkdagen heb gvd nog niet . echt belachelijk. zo.n dil dossier over een paar portiek sleutels .
Goedemiddag Sev, Erg vervelend dat de sleutels er nog steeds niet zijn. Heb je voor mij een adres, dan kan ik het even nagaan. Groet, Teun
Negatieve ervaring: Veel domheid en roekeloosheid. De arbeiders van dit bedrijf hebben het plafond van mijn slaapkamer gebroken vanwege reparaties aan het dak van het gebouw. Ik heb keer op keer gebeld om een probleem op te lossen en het kan niemand iets schelen. Het is erg moeilijk om een afspraak voor de reparatie. , echt slecht Ze reageren ook niet op e-mails
Hoi Marwa, wat naar dat je dit zo heb ervaren. Ik wil je graag adviseren om ons klachtenformulier in te vullen via onze website. Groetjes, Merel
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke woningbouw. Ze doen niks als je niet veilig met je kinderen kan wonen door asociale mensen in de straat die je auto totaloss slaan met honkbalknuppel en deur eruit trappen en je tuin leeg stelen! Alle buren tegen 1 meisje hoogzwanger met 3 kinderen, zelfs de kinderen betrekken ze erbij! Staedion eist dan zelfs dat je de huur moet opzeggen. Omdat nu mijn neefje af en toe op me huis moet letten omdat anders me tuin en huis worden leeggeroofd! Dat mag dus niet volgens hun had ze moeten vragen of hij bij mij naar binnen mocht! Nu is het zogenaamd fraude! Echt belachelijk. Ze staan voor veilig wonen samen nou niks veilig wonen. De buren die dit hebben aangericht daarin tegen kunnen wel lekker blijven wonen en word niks tegen gezegd of gedaan! Dit is te lachwekkend en nu geven ze me 20 dagen om de huur op te zeggen. Niks doen ze! Maar ze kunnen gelukkig niet eisen dat je je huur opzegt dus zal dat ook nooit doen aangezien ik netjes betaal! Dus kom maar op met je rechtszaak!
Hoi Nikki, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Stuur even je gegevens, adres en omschrijving van deze melding naar [email protected]. Dan stuur ik het naar de juiste afdeling door. Groetjes Ronald
Negatieve ervaring: Verschrikkelijk
Dag Germain, bedankt voor je review. Wil je via ons contactformulier op de website aangeven waarover het gaat. We helpen je graag verder. Fijne dag. Groet, Sher
Negatieve ervaring: Vandaag van de afdeling intake met Inge gesproken. Jammer dat er zulke mensen aan de lijn mensen te woord staan, totaal geen manieren of oplossongsgerichte manier van denken. Ze luisterde niet naar het probleem maar wou zo snel mogelijk het gesprek afronden. Echt schandalig!!!!
Goedemiddag, wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met een medewerker van Staedion. Zou je hier https://www.mijnstaedion.nl/klacht-melden je klacht willen melden. Dan krijg je een reactie van onze klachtencommissie. Groet, Teun
Fantastische ervaring: Succes
Negatieve ervaring: Inmiddels 2 maanden geleden heb ik deurtjes besteld voor mijn keukenkastjes. Na 6 weken wachten heb ik gebeld. Er werd verteld dat de inspecteur (die bij me thuis is geweest) de ''bon'' niet heeft aangemaakt, waardoor na 6 weken er nog niks was besteld. Ik zou terug worden gebeld door de persoon die dit verkeerd had gedaan, zodat het snel opgepakt kon worden. Na een week wachten zonder reactie heb ik weer gebeld. Er werd verteld dat de desbetreffende persoon op vakantie was. Ze konden me nog steeds na 2 maanden niet vertellen wanneer de keukenkastjes binnen komen. Ook werd ik onbeschoft te woord gestaan door beide telefonistes. Ik moest maar wachten en geduld hebben. En als ik zei dat dit nu veel te lang duurt werd ik afgekapt en wilde ze de verbinding verbreken. Ik voel me totaal niet serieus genomen. Ze nemen gewoon een loopje met je!!!
Dag Germain, bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je nog geen informatie hebt ontvangen over de bestelling van de keukenkastjes. En wat naar dat je gesprekken met mijn collega's zo hebt ervaren. Ik wil je graag doorverwijzen naar onze klachtenformulier via onze website. Groet, Sher
Negatieve ervaring: Er spelen al 2 dingen 2 maanden. Herhaaldelijk bellen en vriendelijke gesprekken over en weer bieden geen soelaas. Nu regent het letterlijk door de ramen heen en vinden Sense en Staedion het geen melding voor op zondag.....fantastisch
Hoi Leona, bedankt voor je review. Vervelend dat er nog gebreken in de woning zijn. Dat zien we graag anders. Stuur even je verhaal en adres van de woning naar [email protected] Dan sturen we het door naar de juiste afdeling. Groetjes Sher
Negatieve ervaring: Vandaag heeft mijn vader de klantenservice gebeld in verband met een aantal mankementen aan ons huis. Jammer genoeg een erg bevooroordeelde discriminerende mevrouw aan de lijn gekregen. Mijn vader belde netjes om de mankementen waarna mevrouw erg gemeen reageerde en ook mijn vader midden in zijn zin onderbrak. Verder heeft mevrouw ook een discussie aangegaan waarom mijn vader niet gelijk belt als er iets kapot gaat terwijl dit volgens mij niet het probleem van de klantenservice is. Echter is de klantenservice er om de klanten te helpen en niet om een discussie aan te gaan! Daarnaast kwam iedere keer de vraag van mevrouw WAAROM iets kapot is waarna mijn vader aardig antwoordde dat hij geen idee heeft en daarom ook belt. Ook meldde mijn vader hierna nog een defect waarna mevrouw mijn vader niet liet uitpraten en hem gelijk onderbrak in plaats van vragen waarom het precies gaat. Hierna pakte ik de telefoon over en sprak mevrouw aan op haar gedrag dat ik er niet van gediend ben dat mevrouw op een vervelende wijze met mijn vader praat. Er is een sterk gevoel geweest dat mevrouw op basis van achternaam en accent bevooroordeeld met mijn vader gepraat heeft. Dit is onacceptabel voor een klantenservice medewerker en is aan te merken als discriminatie. Discriminatie is vastgelegd in artikel 1 van de Grondwet en deze overtreden is een erg kwalijke zaak. Iedereen dient in gelijke gevallen gelijk behandeld te worden en niet anders! Deze mevrouw behoort niet in de klantenservice te werken met deze houding en zeker niet als mevrouw discriminerend en bevooroordeeld praat met mijn vader die netjes belde om defecten in het huis. Overigens betalen huurders servicekosten om juist te bellen met defecten en hiervoor is dit bedrijf en niet om een huurder op deze manier te behandelen! Onacceptabel en respectloos is de mevrouw van de klantenservice geweest.
Hoi Claudia, wat naar dat jullie het gesprek zo hebben ervaren. Ik wil je graag doorverwijzen naar onze klachtenformulier via onze website. Groetjes, Merel
Negatieve ervaring: Mijn buurvrouw moet verhuizen omdat ze een dwarslaesie heeft gekregen ze heeft pas laten betegelen wist zei veel dat ze moest verhuizen nu moet ze al haar betegeling weg halen. De woningbouw gun het niet een ander. Is zo zonde.
Goedemorgen Hilda, wat lief van je dat je je bekommert om je buurvrouw en haar tegels. Het is niet dat we het niet gunnen aan een nieuwe bewoner. Maar het kan zijn dat de tegels er niet hadden mogen liggen of dat de tegels niet voldoen aan de kwaliteitseisen. Je buurvrouw kan met ons contact opnemen via [email protected] voor de precieze reden. Ik wens je nog een fijne dag. Groet, Danielle
Negatieve ervaring: Slechtste bedrijf ooit. Je beld ze 3 keer, 3 keer leggen ze neer in je oor. Als je er wat van zegt, leggen ze weer neer in je oor. Door je heen praten. Leveren huizen die niet op orde zijn. Huizen zonder intercom. Huizen waar je geen wc kan gebruiken terwijl je daar al woont. Waar je geen water mag gebruiken en bel je ze te melden dan wordt er neergelegd. Afspraak maken veel te moeilijk. Onbeschofte werknemers genaamd Jolanda en Ilse. Ook zo een professionele bedrijf waar je nergens een klacht kan indienen.
Hoi Kishen, jeetje wat een lijst! Is dit allemaal voorgevallen in je huidige woning? Excuses voor de gang van zaken, ook van het neerleggen in je oor, al denk ik dat dat door een storing kwam. Daar hebben we de laatste tijd veel last van. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je onbeschoft te woord wordt gestaan. Klachten kun je gewoon bij ons melden hoor, schriftelijk, via [email protected], via ons klachtenformulier op onze website, via onze social media kanalen of via onafhankelijke sites als klacht.nl dus dat laatste herken ik niet. Als je echt een officiele klacht wilt indienen raad ik zelf altijd ons klachtenformulier op onze website aan. Dan komt het ook gelijk binnen als zijnde klacht. Wil je dat doen met je adresgegevens erbij? En even uiteenzetting van de klachten zoals hier beschreven. Mochten er nu nog reparaties zijn die moeten worden uitgevoerd laat het dan ook even op het formulier weten. Groetjes Ronald
Negatieve ervaring: Ik huur een parkeerplaats bij Staedion voor 73,37 per maand; wat überhaupt al veel geld is voor een parkeerplaats. Tussen 14 uur en 8 uur is er geen handhaving of controles, zelfs niemand bij wie je spoed dingen kan melden. De parkeerplaats is regelmatig vies en de entreedeuren zijn regelmatig kapot. Iemand stond net op mijn parkeerplaats geparkeerd. Ik moest het centrale nummer van staedion bellen, waardoor ik lang in de wachtrij heb moeten wachten. Om vervolgens te horen dat zij eigenlijk niets kunnen betekenen voor mij en dat ik de politie moet bellen om aangifte te doen.
Hoi Par, bedankt voor je review. Vervelend dat het niet helemaal lekker loopt met je parkeerplaats. Dat zien we graag anders. Stuur even je verhaal en adres van de parkeerplaats naar [email protected] Dan sturen we het door naar de juiste afdeling. Groetjes Ronald
Fantastische ervaring: Vandaag is André langs geweest hele huis rond gekeken, klusjes gedaan geweldig vent top zijn werk gedaan! Ik wou dat ermee mensen waren zoals André. Ik heb nu meer vertrouwen gekregen, om vaker te bellen als er problemen zijn in het huis. Andre nogmaals bedankt!
He Nadia, wat superfijn om te horen! Ik ga je berichtje aan Andre doorgeven. Fijne dag! Groetjes Ronald
Fantastische ervaring: Pro
Hoi fijn dat je zo tevreden bent! Bedankt voor de leuke review. Fijne dag. Groetjes Ronald
Negatieve ervaring: Als het om geldzaken gaat zijn ze erg snel. Ik ben al wel 2 jaar bezig om mijn ventilatie te laten repareren. Steeds komen er mensen terug om te checken of de ventilatie het echt niet doet (3 keer inmiddels) waardoor ik al 7 keer heb gebeld om het probleem daadwerkelijk op te laten lossen. Vandaag voor de 8e gebeld en nu wordt melding 4 gemaakt. Het avontuur zet zich voort.
Goedemorgen Stan, een defecte mechanische ventilatie is niet fijn inderdaad. Ik zie dat mijn collega van de technische dienst je recente melding oppakte. De aannemer is op de hoogte. Je bent in die twee jaar verhuisd zie ik. Misschien speelt hetzelfde probleem zich ook wel af in je nieuwe kamer. Wij zien dit wel als een nieuw reparatieverzoek welke dus niet al twee jaar speelt. Ik wens je nog een fijne dag. ^^DVVE
Negatieve ervaring: Na meer dan 5 keer gerepareerd te hebben, kwam de laatste keer dat de supervisor naar het huis kwam en zei dat er geen lek was en beschuldigde hij mij van liegen. Hij behandelde mij ook met absoluut racisme en ik diende een klacht tegen hem in, maar hij nam de zaak niet serieus en het verhaal bleef onopgelost. Dit gebeurt er in de slaapkamer tot nu maart 2024.
Negatieve ervaring: Doe iets aan fout gestalde fietsen en speelgoed in traphuizen/gangen. Het is niet brandveilig en niet mooi om aan te zien. Meer handhaven. Bewoners hebben een berging waar ze dat in moeten opslaan.
Hallo, wat naar dat er zo veel obstakels van andere buren in de algemene ruimte staan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wil jij je melding met het adres naar ons per e-mail sturen? [email protected]. Zo kan ik je melding in behandeling nemen. Groetjes, Merel
Negatieve ervaring: Vuile racisten! Voor de renovatie hadden ze beloftes maar niet na gekomen. Vuile oplichters
Wilt u contact met ons opnemen?
Negatieve ervaring: Slecht zou tussen half3 en 5uur komen hij heb un uur in ze auto zitten bellen. Heb 5foto,s gemaakt en weg was ie toen was het inmiddels 5uur uitklokken en wegwezen**** schandalag in dat uur had ik un nieuwe toiletpot die er al 25jr inzit"en afgelopen zat 166€ sleutel in me deur laten zitten en dichtgetrokken ikwil ook werken bij. Stadeion****
Hoi Dennis. dat is vervelend inderdaad! wil je je adresgegevens toesturen naar [email protected] Dan sturen we het door naar de juiste afdeling. Groetjes Ronald
Negatieve ervaring: Als je een mail stuurt staat er binnen 3 werkdagen maar op de 5e dag nog steeds niks van gehoord echt triest dit!!!!
Hoi Rumeysa, Wij streven er altijd naar om binnen 3 werkdagen antwoord te geven. Vanwege drukte en vakantie komt het helaas voor dat het ons niet lukt om op tijd antwoord te geven. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren. Als het heel dringend is, neem dan contact met op ons op via 088 24 23 000. Groetjes, Mandy
Fantastische ervaring: Website mag iets makkelijker maar verder makkelijk te gebruiken
Hoi Helena, Dankjewel voor je feedback! We horen graag waar je tegenaan loopt op onze website en wat je graag verbeterd ziet. We zijn namelijk druk bezig met het vernieuwen van onze website en nemen je feedback er graag in mee. Je kan hiervoor gebruikmaken van ons contactformulier: https://www.mijnstaedion.nl/contactformulier Groetjes, Mandy
Negatieve ervaring: Klantenservice kan wel een cursus klanttevredenheid gebruiken. Wat een amateurs.
Dag Evelien, kan ik iets voor je betekenen?
Negatieve ervaring: Vindt dat er slecht wordt om gegaan met huurders die vrije sector zitten en dan naast een sociale huurwoning. Bellen heeft geen zin je wordt toch niet terug gebeld door die gene op de mail wordt ook niet gereageerd op overlast meldingen wordt ook niks aan gedaan
Negatieve ervaring: Een paar maanden geleden is er een nieuwe video-intercom opgehangen. Deze doet het nu al niet meer, het beeld is wazig of zelfs blauw. Nou wil ik een afspraak maken voor een nieuwe, maar blijkt dat ik een extra service abonnement moet hebben voordat dat kan. Heel erg jammer dit.
Hoi D'Angelo, dat is vervelend inderdaad. Ik snap je maar helaas is het inderdaad zo dat je voor een aantal reparaties wel verzekerd moet zijn middels het serviceabonnement. Groetjes Ronald
Negatieve ervaring: Met valse beloften een woning van ze aangenomen en zes jaar en huurverhogingen later nog steeds enkel glas. Alsof ze de mensen die nachtdienst hebben ook weten te vinden met hun 08:00 uur werkzaamheden. De stress waarmee je wakker word gemaakt en leeft heeft ze ook wat van je levensjaren opgeleverd. Alle aandacht is aandacht, toch?
Hoi Sha, wat naar om te horen dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wil je je klachten naar ons toesturen via het ons klachtenformulier https://bit.ly/3FmLqvO . Dan stuur ik het door naar de juiste afdeling. Groetjes Mandy
Negatieve ervaring: Je belt omdat voor de zoveelste keer je inrijkaart voor de garage het niet doet. Krijg je te horen ik heb er een melding van gemaakt, als zij het spoedeisend vinden bellen ze je vanavond terug. Hoe gaan zij bepalen of het wel of niet spoedeisend is.??? Verder ik betaal geen garage geld om er vervolgens niet te kunnen parkeren.
Dag Pauline, dit is niet de bedoeling. Om welk adres gaat het? Groet, Sher
Negatieve ervaring: Belt het noodnummer op de site ivm ruiken gas/brandstof lucht en bewoners ziek. Wordt er totaal niet opgenomen waarna er uiteindelijk 112 gebeld moest worden. Te belachelijk voor woorden dir
Goedemorgen Delphine, bedankt voor je review. Spijtig te horen dat je ons in zo'n situatie niet hebt kunnen bereiken. Ik zet dit signaal graag intern uit, ter voorkoming van herhaling. Zou je deze situatieschets en betreffend adres via ons emailadres willen delen naar [email protected]. Alvast bedankt! Groetjes, Mel
Laat uw mening over Staedion hoofdkantoor:
Staedion hoofdkantoor verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

Janssen Beleggingen Onroerend Goed B.V.


MHXog (Maxime Hendrickx OG b.v.)

MVGM Den Haag

Groot taxaties & consultancy o.z.


Kerk & Co | Experts in kerkelijk vastgoed

Expat & Real Estate B.V.

Interhouse Den Haag


Spring Real Estate Den Haag

CMT Real Estate
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.