Groningse Panden B.V.

Oosterstraat 45, 9711 NR, Groningen
Oosterstraat 45
9711 NR, Groningen

Openingstijden

  • maandag: 09:00–17:30
  • dinsdag: 09:00–17:30
  • woensdag: 09:00–17:30
  • donderdag: 09:00–17:30
  • vrijdag: 09:00–17:00
  • zaterdag: Gesloten
  • zondag: Gesloten

Aanbieder van hoogwaardige huurwoningen in Noord Nederland

Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over Groningse Panden B.V.:

Groningse Panden B.V. is een professioneel vastgoedbeheerbedrijf dat zich richt op het aanbieden van huurwoningen in Groningen. Klanten hebben vaak de snelle en vriendelijke service van het personeel geprezen. Het bedrijf heeft een breed aanbod aan goed onderhouden woningen en de communicatie verloopt doorgaans soepel.

Een aantal positieve aspecten die door huurders zijn benadrukt zijn:

  • Snelle en effectieve communicatie: Klanten waarderen de responsieve aanpak bij vragen en problemen.
  • Behulpzaam personeel: Medewerkers worden vaak genoemd als vriendelijk en bereid om oplossingsgericht te werken.
  • Professionalisme: De afhandeling van contracten en sleuteloverdracht verloopt meestal vlot en professioneel.
  • Goede woningen: Veel huurders zijn tevreden over de staat en netheid van de aangeboden woningen.
  • Flexibiliteit: Klanten hebben positieve ervaringen met de bereidheid van het bedrijf om mee te denken en aanpassingen te doen waar nodig.

Echter, er zijn ook enkele terugkerende negatieve punten, zoals:

  • Onvoldoende snelle oplossingen voor onderhoudsproblemen: Sommige huurders hebben aangegeven dat het oplossen van problemen lang kan duren.
  • Af en toe een gebrekkige communicatie: Er zijn vermeldingen over frustraties bij het wachten op reacties of acties van het bedrijf.
  • Uitdagingen bij kosten: Er zijn gevallen gerapporteerd waarbij huurders ontevreden waren over extra kosten die niet goed werden uitgelegd.

Over het algemeen biedt Groningse Panden B.V. een redelijke huurovereenkomst en staat het bekend om zijn behulpzaamheid, hoewel het belangrijk is voor potentiële huurders om zich bewust te zijn van mogelijke communicatie- en onderhoudsissues.

Groningse Panden B.V.: Meningen

4.2/5 (151 Meningen)
Patrick ‘Patrick202’ 202 3 months ago

Negatieve ervaring: De eigenaar gaf de schuld van de brand aan een bewoner. Terwijl het volledig nalatigheid van dit bedrijf was. Dit bedrijf neemt nooit verantwoordelijkheid voor zijn acties, wat te zien is aan alle reacties op beoordelingen die allemaal waar zijn, maar onder het tapijt worden geveegd door de eigenaar. Een meisje had kunnen sterven en de eigenaar Marcel van der Lyke probeert nog steeds te doen alsof het haar schuld was.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Het is niet juist om een oordeel over de gemeente en de brandweer uit te sluiten, en tot nu toe zijn er geen significante tekorten geweest, afgezien van het feit dat er te veel apparaten op verlengkabels zijn aangesloten in de bezette containers. Het is belangrijk om te wachten op alle feiten voordat er conclusies worden getrokken. Marcel van der Lyke heeft altijd laten zien dat hij de situatie serieus neemt en verantwoordelijkheid neemt.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jachai Berg 4 months ago

Fantastische ervaring: Top beheerders!

Groningse Panden B.V.

leuk om te horen, dank!

Marlon Roggen 4 months ago

Fantastische ervaring: Superorganisatie

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Hartelijk dank voor je review.

Denise Schoonhoven 4 months ago

Fantastische ervaring: Super leuke mensen, goeie service en behulpzaam!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Hartelijk dank Denise voor je positieve review.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Sanne Wichertjes 4 months ago

Fantastische ervaring: Super tevreden! Snelle en goede service :)

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Beste Sanne, Hartelijk dank voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Bij Groningse Panden doen we altijd ons best om een uitstekende klantbeleving te bieden, en het is fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, staan we altijd voor je klaar. We waarderen je feedback enorm! Met vriendelijke groet, Groningse Panden

Meri T 5 months ago

Negatieve ervaring: VERMIJD HET ALS HET MOGELIJK IS! De ergste ervaring met het huren van een huis... ze hebben ons kosten in rekening gebracht voor de schoonmaakdienst toen we vertrokken, terwijl het huis brandschoon was. Ze hebben foto's genomen van schade die er al was toen we huurden en het blijkt dat, wanneer we hen vragen om ons de foto's te laten zien van hoe het huis erbij stond toen we introkken, ze zeggen dat ze geen foto's van de staat hebben. Wat een grap! Toen ze de huizen toonden, vertelden ze ook niet de waarheid, we hadden problemen met inbraken en toen de nieuwe huurders vroegen, werd hen verteld dat het een veilig huis was, vertrouw niet!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Beste Meri, Dank u voor uw feedback. Het spijt ons oprecht te horen dat uw ervaring met Groningse Panden niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij hechten veel waarde aan transparantie en klanttevredenheid, en we willen graag verduidelijken dat we altijd streven naar duidelijke en eerlijke communicatie. Wat betreft de schoonmaakdienst: er wordt zowel bij inchecken als uitchecken een inspectie van de woning uitgevoerd. Als er schoonmaakkosten zijn aangerekend, kan dit komen door onze standaardprocedure waarbij de woning wordt gecontroleerd op eventuele aanvullende schoonmaakbehoeften. We helpen u graag om te kijken waar eventuele misverstanden zijn ontstaan. Wat betreft de foto's: we proberen altijd nauwkeurige documentatie bij te houden. Als u specifieke zorgen heeft, willen we graag met u samenwerken om deze aan te pakken. Wat betreft de veiligheid van de woning: we nemen veiligheid zeer serieus en staan altijd open voor het bespreken van eventuele zorgen die onze huurders hebben. Als u tijdens uw huurperiode problemen heeft ervaren, zijn we meer dan bereid om met u samen te werken om deze op te lossen. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen zodat we dit samen kunnen aanpakken. Met vriendelijke groet, Groningse Panden

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Tacoyo Oost Nederland 5 months ago

Fantastische ervaring: Super goed geholpen door de mensen die er werken. Top. Als beloning cadeautje gegeven door een blije klant.

Groningse Panden B.V.

Dit waarderen wij enorm. Dank!

Erwin Dekker montageservice 5 months ago

Fantastische ervaring: Wij werken al langere tijd samen met Groningse panden.. en wij zijn tevreden over deze samenwerking.. het bedrijf beheert veel vastgoed en ook daar gaat heus wel een keer iets mis.. maar als je daar een mail over stuurt word er altijd naar een passende oplossing gezocht..vergeleken met andere vastgoedbedrijven heeft Groningse Panden het goed voor elkaar.

Groningse Panden B.V.

Bedankt Erwin, het is mooi dat je altijd voor ons klaar staat. Dag en nacht!

F. Bakker 6 months ago

Fantastische ervaring: Na met spoed op zoek te zijn naar een studenten appartement/studio, contact opgenomen. Advies: kijk op de site en laat weten welke je wilt bezichtigen. Dit proces verliep allemaal zeer soepel. Studio bezichtigd, papieren gedeeld en binnen 1 maand kon hij erin. Super bedankt medewerkers van Groningse Panden!!

Groningse Panden B.V.

Dank voor uw openhartige en realistische review.

Countess Clementine 10 months ago

Negatieve ervaring: Bijzonder slechte service. Er wordt gewoon niets gedaan aan een lekkage. Ze komen wel kijken, maar er wordt vervolgens helemaal niets aan gedaan. Ik word erg moe van het constante wachten en zelf moeten vragen of er nog wat zal gebeuren.

Groningse Panden B.V.

Lekkages oplossen lijkt eenvoudig maar is het helaas niet. We doen altijd onze uiterste best zaken zo spoedig mogelijk op te lossen.

Leonie 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik heb nog nooit zulke slechte service ervaren als bij Groningse panden. De verhuur van ons appartement ging over naar dit bedrijf. In eerste instantie leek alles prima, contact was netjes, niets mis mee. Onze cv-ketel deed het niet goed, dus contact opgenomen. Een monteur zou contact met mij opnemen. 2 weken niets gehoord. Toch maar even geïnformeerd hoe het zit. Bleek dat een monteur ziek was en het erg druk was. Dit kan gebeuren, maar was wel prettig geweest als dat even gemeld werd. Uiteindelijk begaf de hele cv-ketel het. In de winter, temperatuur in huis 10 graden. Gebeld, iemand zou contact opnemen. Weer niets. Ik heb drie keer per dag gebeld, drie dagen lang, zonder succes. 4 dagen later kwam er een monteur. Daar was verder niets op aan te merken, aardige man, en erg kundig. Zag meteen wat er mis was en probeerde ons goed te helpen. Ik zei dat wij al 4 dagen in de kou zaten, waarop hij vroeg waarom we niet eerder contact op hadden genomen? Blijkbaar heeft niemand van Groningse panden iets doorgegeven, terwijl ik meer dan 8 keer gebeld heb! Je wordt niet serieus genomen, de communicatie is zo slecht, het kan altijd gebeuren dat iets langer duurt dan gepland, maar hier word je niet van op de hoogte gesteld. Ik heb dit aangegeven, en krijg een mail terug dat ik onredelijk ben. Inmiddels zijn we al 6 weken verder, hebben wij een cv-ketel die deels functioneert omdat dit een ‘noodoplossing’ was, en als ik niet weer 10 keer bel, wordt er niets meer gedaan.

Groningse Panden B.V.

Hoi Leonie dit klinkt allemaal erg vervelend. Ik wil graag met je spreken om tot een oplossing te komen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat we je zo slecht hebben behandeld. Ik zal proberen te achterhalen wie je bent. Vr groet Marcel

Lars van Ophem 1 year ago

Negatieve ervaring: Eén ster voor de ervaring die ik heb gehad met Groningse Panden. Ik had een bezichtiging met mevrouw Pool. Tijdens deze bezichtiging deelde zij mee dat alle geïnteresseerden voor half vijf via de website aan moesten geven de studio te willen. Na half vijf kreeg ik een terug. Aan deze mail zat een PDF die begon met de zin. 'Gefeliciteerd! Je bent onder voorbehoud geselecteerd voor een studio in het complex Utopia.' Ik moest elf verschillende documenten aanleveren en als deze goedgekeurd waren zou de keuze definitief worden gemaakt las de begeleidende mail. In mijn woordenboek betekent "onder voorbehoud", een voorwaarde die indien afwezig ervoor zorgt dat iets niet kan doorgaan. Maar omdat ik er vanuit dat de door mij aangeleverde documenten akkoord zouden zijn had ik al mijn andere bezichtigingen en hospi's afgezegd. Zes dagen later krijg ik ineens een mail dat ik niet geselecteerd ben voor de studio. Conclusie: onbetrouwbaar. Reactie op reactie: iemand een woning toewijzen en dat dan weer intrekken is niet chique. Dat je dan onbetrouwbaar wordt genoemd is niet meer dan logisch.

Groningse Panden B.V.

Utopia is heel erg populair. We kunnen simpelweg niet iedereen direct gelukkig maken. Meestal krijgen kandidaten een maand later weer een kans. Er is woningnood dus wij begrijpen je frustratie maar om ons dan bij teleurstelling als onbetrouwbaar te bestempelen vinden wij niet chique. Utopia gaat hem voor jou dan ook niet worden.

Asya Serafimova 1 year ago

Fantastische ervaring: Geweldige ervaring en vriendelijke agenten! Ik stelde zoveel vragen en ze beantwoordden ze allemaal duidelijk en snel! Tot nu toe de beste ervaring met makelaars!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Its was our pleasure. Have a great time in Groningen!

David 1 year ago

Positieve ervaring: Wij hebben bijna 3,5 jaar gehuurd van Groningse Panden. Op zich was alles altijd wel prima. Onze woning was netjes in elk geval. Maar we hebben een aantal kritiekpunten waar wat aan gedaan kan worden. Het grootste probleem dat we zijn tegengekomen tijdens het huren was dat wij de CV ketel onderhouden wilden hebben. Volgens de monteur die uiteindelijk kwam, was het de eerste keer in de 6 jaren dat de woning er staat. Dat is gewoon onveilig, of je als verhuurder nou verplicht bent te keuren of niet. Doe dat gewoon uit jezelf bij alle woningen in plaats van dat mensen die er niet aan denken er zelf om moeten vragen. Pure luiheid. Wat ons echt tegenviel was het stuitende amateurisme van de medewerkster rondom het opzeggen van de huur, de bezichtigingen en het opleveren van de woning. Mevrouw kwam bij het opmeten en foto's maken van de woning meteen met een hoop air binnen en stelde vervolgens heel rare vragen. Of er ook een koelkast in zat (nee we deden alles met conservenblikken, nou goed). Of er ook een vaatwasser in zat. Of we ook een schuurtje hadden. Jij bent de beheerder, waarom weet je dat niet? En was je zelf niet bij de opname van het huis van de buren 3 maanden eerder, dat identiek is? Bij de bezichtigingen kwamen meer pareltjes van vragen: "Zit er ook een wc in de gang?" Nee we hebben een ton in de schuur, nou goed. "Zijn de gordijnen van ons of van jullie?" Waarom weet je niet wat er onder de stoffering valt van het huis dat jij beheert? Doe je huiswerk, ken je dossiers. Al met al dus 3,5 jaar prettig gehuurd, maar de afronding had een stuk professioneler gemogen.

Groningse Panden B.V.

Beste David, Blij om te horen dat je 3,5 jaar met tevredenheid hebt gehuurd van Groningse Panden. Jammer te vernemen dat je een slechte ervaring het gehad met een van onze medewerkers. Naar alle waarschijnlijkheid heb je te maken gehad met een van onze verhuurmakelaars en niet met een van onze beheerders. We nemen je commentaar van harte en proberen het bij toekomstige huurders beter te doen. Het gaat je goed!

Roel Oostinga 1 year ago

Fantastische ervaring: 3 jaar lang verschillende woningen gehuurd bij Groningse panden. Tevreden over de service en betrokkenheid. Met name tevreden over verhuurmakelaar Johannes, vriendelijk in contact en komt zijn beloftes na!

Groningse Panden B.V.

Goedemiddag, Bedankt voor de review. Johannes is nog niet zolang bij ons in dienst en doet zijn werk erg goed. Wij zijn erg tevreden over zijn werk. Je review draagt bij aan een prettige werkomgeving voor Johannes, dank!

Bas Anninga 1 year ago

Fantastische ervaring: Aangenaam verrast door de goede service van Groningse Panden. Ik wil met name Johannes bedanken voor de duidelijke uitleg en snelle overdracht. Kijk uit naar mijn nieuwe plekje in Groningen!

Groningse Panden B.V.

Bedankt voor je positieve recensie.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
ivo wilschut 1 year ago

Fantastische ervaring: Super fijn geholpen. Was radeloos, kon onmogelijk een huurwoning vinden. Via Groningse Panden snel aan een appartement gekomen. Op hun aanraden zelfs nog huurtoeslag kunnen aanvragen! Bedankt Johannes voor de goede hulp.

Groningse Panden B.V.

Johannes is een goede verhuurmakelaar!

pascal kiel 1 year ago

Fantastische ervaring: Bij aankomst was de studio waarin ik terecht zou komen niet netjes aangeleverd. Carlo en Loïs hebben mij vanaf begin tot eind gesteund in de situatie en samen gezocht naar een passende oplossing voor mij en voor de oude bewoonster. Er werd hierbij tijd genomen om mijn verhaal aan te horen en begrip getoond. Daardoor woon ik hier nu met een fijn gevoel, vandaar de 5 sterren review voor de fijne service!

Groningse Panden B.V.

Wij hopen dat je met veel plezier in je woning mag wonen en als er een keertje iets is, weet je ons te vinden!

Joris 1 year ago

Negatieve ervaring: Onbetrouwbare organisatie

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Beste Joris, Wij begrijpen dat wanneer de servicekostenafrekening tegenvalt je niet blij bent. Om ons op basis daarvan malafide te noemen is niet fatsoenlijk van je. Vr. groet Groningse Panden

Gretha Jeanette Roos 1 year ago

Fantastische ervaring: Verbijsterend te vernemen dat het beheer door een ander bedrijf wordt overgenomen. Ik woon al vele jaren in een appartement dat door jullie werd beheerd en heb dat altijd als professioneel en heel sympathiek ervaren. Er was buiten de mailwisseling ook makkelijk telefonisch contact mogelijk. Bedankt voor de vele jaren van goed meesterschap.

Groningse Panden B.V.

Beste Gretha, Soms gaan die dingen zo. Voor ons is het heel fijn om een keer een positief signaal van een huurder te krijgen! Dank daarvoor. Het gaat je goed Vr groet Groningse Panden

Arthur Den Hartog 1 year ago

Negatieve ervaring: Laks,arrogant en houdt zich niet aan afspraken.

Groningse Panden B.V.

Beste Arthur, spijtig te vernemen dat je een slechte ervaring met ons had. We proberen te leren van onze fouten dus als je kunt aangeven wat er mis ging dan gaan wij ermee aan de slag.

Wesley Hoekstra 1 year ago

Negatieve ervaring: Bij reparaties probeert dit bedrijf je uit te knijpen door jou de factuur te sturen. Ook al staat er in het huurcontract dat hun dat moeten repareren. Ze zijn erg student onvriendelijk. Ze knijpen je het liefst zo veel mogelijk uit

Groningse Panden B.V.

Beste Wesley, Als wij iets in rekening brengen bij een huurder dan is dat altijd op basis van het besluit kleine herstellingen. Geen uitzonderingen. Mochten we je nog ergens mee van dienst kunne zijn dan horen wij het graag.

Jeffrey de Maar 1 year ago

Positieve ervaring: Over het algemeen niet al te enthousiast over Groningse panden, maar we konden in ieder geval wel met ze in overleg gaan. Als ik ze een mailtje stuurde kreeg ik redelijk snel reactie en waren ze erg duidelijk. minpuntje is wel dat in maart mijn raam kapot was gegaan door stormschade en dit in september pas eruit was gehaald. Ook hebben we als huis meerdere keren gemaild over het lekkende toilet, maar is dit na mijn idee nog niet gelukt te maken. GP heeft vriendelijke mensen die er werken en over het algemeen is GP goed in communicatie. Er kan echter naast het belang van de verhuurder misschien wat meer naar het belang van de huurder gekeken worden om samen tot een oplossing voor het probleem te komen. kortom: niet slecht, maar ook niet de beste ervaring die kan krijgen.

Groningse Panden B.V.

Bedankt Jeffrey voor je eerlijke review. We nemen je commentaar serieus.

Bora Yilmaz 1 year ago

Fantastische ervaring: Nooit problemen gehad. Bedankt voor 2 jaar geweldige service en duidelijke communicatie.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. We wensen u het allerbeste!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ylona Nap 1 year ago

Fantastische ervaring: Dringend op zoek naar een woonplek in Groningen kwam ik via Groningse panden aan een appartement. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij aanvang enkele storingen binnen de woning, maar deze werden meteen aangepakt door vriendelijke monteurs. Erg tevreden met dit plekje, het prettige contact en goede service vanuit Groningse Panden. :)

Groningse Panden B.V.

Veel plezier in je nieuwe woning!

Luis Pereira 1 year ago

Negatieve ervaring: Tijdens het huren van een kamer via dit verhuurbedrijf, slaagden ze er alleen maar in om hun verborgen servicekosten niet bekend te maken, wat resulteerde in een enorme aftrek van mijn borg die nergens in het contract stond en ook nooit werd genoemd, toen ik vooraf vroeg naar de kosten naast wat in de huur is inbegrepen. Ik zou ze vanwege deze ervaring niet opnieuw gebruiken. Update na reactie. Beste eigenaar, met betrekking tot uw reactie, u bent een verhuurbureau. Het contract dat ik heb ondertekend is met u. Ik heb het contract en er staat nergens vermeld voor de extra kosten die u presenteerde, noch toen ik vriendelijk vroeg in de e-mail van 28 juni 2023, om te benadrukken waar het bedrag voor de servicekosten is vermeld, heeft u geen reactie gegeven. U heeft gewoon besloten om mij een ontvangstbewijs te geven, maar in de huurovereenkomst staat hierover niets vermeld. Als u mij deze vitale informatie zou geven, waar deze kleine kosten u zijn toegestaan om aan een huurder van de borg in rekening te brengen, en ondertekend door mij, zal ik natuurlijk de negatieve feedback verwijderen. Tot nu toe zie ik dit niet en heb ik de kwestie ter beoordeling voorgelegd, en zowel ik als juridische entiteiten hebben beiden gezegd dat dit niet klopt. Mijn beoordeling van de situatie blijft een feit, dat waarachtig is, en slecht gebaseerd op wat ik van u heb ervaren.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Geachte heer Pereira, U heeft een zorgvuldige servicekostenafrekening ontvangen over het jaar 2022. Deze servicekosten heeft u samen met ons afgesproken in een door beide partijen getekende huurovereenkomst. U moet een gering bedrag bijbetalen en dat zint u niet. U kiest er vervolgens voor om ons bedrijf negatief in het daglicht te stellen. Voor uw beeldvorming wij zijn geen verhuurbedrijf of agency en wij werken als vastgoedbeheerder in opdracht van de verhuurder. Wij staan 100% achter onze werkwijze en staan garant voor zuivere en eerlijke servicekosten afrekeningen.

Sharona Van benthem 1 year ago

Negatieve ervaring: Hele slechte communicatie en er wordt niet geholpen bij problemen. Anderhalve maand geleden meerdere keren gemaild voor storingen in de warmtepomp. Pas na meerdere mailtjes na drie weken een reactie. Er was volgens Groningse Panden een miscommunicatie geweest. Hier werd toen geen actie op ondernomen. Een paar dagen later kregen we geen warm water meer. De warmtepomp gaf nu meerdere storingen aan. Meteen contact gezocht, meerdere mailtjes gestuurd en geprobeerd te bellen maar geen reactie. Zelf contact opgenomen met het bedrijf wat nu gaat over de warmtepomp maar zij gaven na 4x langs te zijn geweest dat het waarschijnlijk een groter probleem is. Aangezien er in het weekend alleen voor noodgevallen gebeld kan worden maandag in de ochtend meteen contact opgenomen. Ik zou terug gebeld worden door Robert. Dit werd niet gedaan. Nogmaals gebeld en benoemd dat ons geduld op was. Ik werd in de wacht gezet. Zitten inmiddels 1 week zonder warm water en er is geen zicht op wanneer dit verholpen wordt. Er wordt nog steeds niet gereageerd op mailtjes en er wordt niet terug gebeld. Voor 17:00 nogmaals gebeld dat wij nog niet terug gebeld zijn. Er zou voor gezorgd worden dat Robert meteen terug zou bellen. Weer niet gebeurt. Inmiddels vandaag weer meerdere keren gebeld en is ons beloofd dat Marcel contact op zou nemen over de situatie. Nog niet gebeurt en zitten nog zonder warm water. Hele slechte communicatie en voelen ons totaal niet gehoord.

Groningse Panden B.V.

Beste Sharona, Inmiddels hebben wij een aantal keren telefonisch contact gehad en ben je volgens mij goed op de hoogte van de situatie. Wij doen er alles aan om de problemen met de warmtepomp te laten verhelpen. Vriendelijke groet.

patrikpacesa 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik was zeer tevreden over Groningse Panden, al mijn vragen werden beantwoord en hun flexibele aanpak was zeer behulpzaam. Het was geen probleem om telefonisch contact op te nemen met de makelaar en enkele omstandigheden te verduidelijken. Ik kan deze makelaardij alleen maar aanbevelen!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Hartelijk dank voor je leuke review!

Floor Wildeman 1 year ago

Fantastische ervaring: Laatst was iets erg onduidelijk aan de service van Groningse Panden. Daarna via de telefoon te woord gestaan door dhr Kuiper. Super goede service en erg duidelijk uitgelegd. Zeer tevreden. Zeer behulpzaam!

Groningse Panden B.V.

Bedankt voor je positieve review!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Iris van der Scheer 2 years ago

Fantastische ervaring: Ze hebben mij goed geholpen met het vinden van een studio! :)

Groningse Panden B.V.

Bedankt voor je leuke recensie!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Bart Kuipers 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede snelle service

Groningse Panden B.V.

Bedankt voor je leuke review!

D.A. Dobos 2 years ago

Negatieve ervaring: Net als zoveel andere mensen, had ik geen goede ervaring met Groningse Panden. Zoals veel anderen hebben verklaard, maken ze misbruik van kwetsbare internationale studenten en hebben ze geen respect voor onze wettelijke rechten. Tijdens mijn verblijf in een van hun studio's hebben ze geprobeerd mijn huur met 200€ te verhogen (een stijging van +/- 35%) en heb ik mijn borg nog steeds niet teruggekregen, ondanks dat ik 7 maanden geleden ben verhuisd, en hebben ze niet de intentie om dit te doen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Jij bent een van de weinige internationale studenten die ons ten onrechte beschuldigd heeft van het achterhouden van de waarborgsom. De demonstratie voor ons kantoor en de persoonlijke bedreigende brieven zorgden ervoor dat we nationale televisie benaderden en ons verhaal professioneel konden vertellen. Wij zijn niet de schuldigen en dat is nu nationaal bekend. We wensen je veel succes en een fijne tijd in Groningen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Teodora 2 years ago

Negatieve ervaring: Niet betrouwbaar

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Jullie zijn een van de weinige internationale studenten die ons ten onrechte beschuldigd hebben van het achterhouden van de borg. De demonstratie voor ons kantoor en de persoonlijke dreigende brieven zorgden ervoor dat we nationale televisie benaderden en ons verhaal op professionele wijze konden vertellen. Wij zijn niet de schuldigen en dat is nu landelijk bekend. We wensen jullie veel succes en een fijne tijd in Groningen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Milan Kiewied 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik heb huren via Groningse Panden als erg prettig ervaren. Het contact was erg fijn en snel. Ik raad huren via Groningse Panden zeker aan!

Groningse Panden B.V.

Beste Milan, bedankt voor je positieve review.

Molina Visser 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik en mijn vriend hebben net ons nieuwe appartement via Groningse panden gehuurd en verwachten hier heel fijn te kunnen wonen. Service en communicatie vanuit het bedrijf was uitstekend. Vragen werden de zelfde dag nog behandeld en alles werd meteen helder na de antwoorden! Wij zijn dus heel tevreden en zullen hier nog lang bij blijven!

Groningse Panden B.V.

Hallo Molina, veel plezier in jullie nieuwe woonruimte. Wij waarderen je positieve review.

Patrick G 2 years ago

Fantastische ervaring: 3 jaar mogen huren bij Groningse Panden. Goede service, snel antwoord en eigenlijk nooit slechte ervaringen met hun of mijn omwonenden gehad.

Groningse Panden B.V.

Beste Patrick, Bedankt voor je positieve review.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jesse Tijsma 2 years ago

Fantastische ervaring: Persoonlijk hadden wij een ontzettend slechte start met Groningse Panden, veel beloftes werden niet nageleefd en bij de oplevering waren er heel veel onduidelijkheden. Maar na een paar duidelijke en serieuze mails van onze kant werd alles uiteindelijk wel netjes opgelost. En ik kan er een heel verhaal van maken wat er allemaal mis ging, maar het mooiste vond ik dat ze het op een persoonlijke manier hadden opgelost, iets wat je vaak niet ziet bij grotere maatschappijen. Na bijna 2 jaar kijken we dus toch erg positief terug op onze verhuurperiode. De klachten worden snel in behandeling genomen en bij een storing wordt direct een melding aangemaakt. Ze zijn verre van perfect, maar sinds we op zoek zijn naar een nieuwe woning merk ik direct dat GP het een stuk persoonlijker oppakt dan vele andere huurmaatschappijen, maar nog wel altijd professioneel blijft.

Groningse Panden B.V.

Jesse bedankt! Goed en eerlijk verhaal. Mocht je tips willen voor het vinden van een woning stuur ons maar een mailtje. Beheer@ en even mijn naam noemen Marcel. Het gaat je goed. Vr groet Marcel

mirte vanballegooijen 2 years ago

Negatieve ervaring: Enorme teleurstelling maar dat weten ze zelf ook.

Groningse Panden B.V.

Beste Mirte, Ik kan in de mailwisseling (archief) niet terug vinden wat er precies ten grondslag ligt aan jou slechte review. Wel weet ik dat er soms spanning kan zijn tussen huurder, verhuurder en beheerder. Belangen van de verhuurder staan soms haaks op de belangen van huurder. Wij als beheerder proberen het goed te doen voor zowel huurder als verhuurder. Niet altijd is er een gelukkige match tussen huurder, medehuurders, beheerder of verhuurder. Gelukkig heb jij inmiddels een ander leuk plekje gevonden. Ik wens jou het beste. Vr. groet Marcel

Pınar Güler Kohlmeier 2 years ago

Positieve ervaring: We hadden een echt goede ervaring met Groningense Panden. Tijdens ons verblijf in hun appartement hadden we een leuke, duidelijke en zeer praktische interactie. Ze waren altijd behulpzaam bij het oplossen van onze problemen zo snel als ze konden. Het enige trage proces is het terugbetalen van onze borg. Laten we zien. Tot nu toe hebben we van dat bedrijf genoten.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Beste Pinar, Bedankt voor uw beoordeling. Wat betreft uw aanbetaling streven we ernaar deze binnen 8 weken terug te betalen. Als het langer duurt of u zich er zorgen over maakt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Groningse Panden

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Julian B 2 years ago

Fantastische ervaring: Veralyn is een topper. Kan haar aanbevelen.

Groningse Panden B.V.

Bedankt Julian! Wij zijn ook blij met haar. Vr groet

Rosa Kempers 2 years ago

Fantastische ervaring: Super tevreden over deze organisatie. Huur nu sinds 1 november een mooie studio in de stad Groningen. Ik word vriendelijk te woord gestaan en de communicatie verloopt soepel en snel.

Groningse Panden B.V.

Beste Rosa, Bedankt voor je review.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jonster320 2 years ago

Negatieve ervaring: Waardeloos! De communicatie loopt erg stroef, ze laten je betalen voor reparaties die zij moeten betalen en de service kosten zijn te hoog.

Groningse Panden B.V.

Beste, Wanneer wij je ergens voor laten betalen dan ligt daaraan altijd een afspraak aan ten grondslag. Standaard toegevoegd aan onze huurovereenkomsten is het besluit kleine herstellingen. Hier teken je voor. Er kan dus geen onduidelijkheid zijn over wat jij wel en niet hoeft te betalen. Wanneer servicekosten te hoog zijn dan krijg jij het teveel betaalde vóór 1 juli 2023 terug. Zo waardeloos is het allemaal niet. Wellicht dat je je huurovereenkomst nog eens goed gaat doorlezen?

Kay 2 years ago

Fantastische ervaring: Per 1 Augusts huur ik een nieuwbouw woning via Groningse panden. De quooker die in de woning zat werkte niet naar behoren. Met slechts 1 telefoontje en een korte e-mail stond de monteur binnen 1 week op de stoep. Top service!

Groningse Panden B.V.

Beste Kay, Bedankt voor je review.

Demi Dijk 2 years ago

Fantastische ervaring: Nu bijna een jaar wonend in onze nieuwe huurwoning via Groningse panden. Super blij met ons appartement! Het werd erg netjes en schoon opgeleverd. Daarnaast verloopt de communicatie altijd prettig en snel. Als er iets is dan wordt het snel opgelost. Erg vriendelijk personeel!

Groningse Panden B.V.

Bedankt voor de positieve review.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Zuzanna Kubicka 2 years ago

Negatieve ervaring: Absoluut verschrikkelijk! Het bedrijf exploiteert de kwetsbare positie van internationale studenten. De communicatie is betreurenswaardig, ze hebben niet op mijn e-mails gereageerd bij meerdere gelegenheden toen ik probeerde te vragen wanneer ze mijn aanbetaling terug zouden betalen. Ze zijn al een maand te laat. Bovendien eisen ze extra kosten die niet in de huurovereenkomst worden vermeld, bijvoorbeeld 'schoonmaakkosten'. Het was erg oneerlijk omdat ik slechts 4 maanden in het appartement heb gewoond en het al heel vies was, maar ik werd wel belast met de schoonmaakkosten, niet de andere voormalige huurders die al hun spullen achterlieten. Ik ben uiterst afgeschrikt. Ik raad het niet aan, slechte werkethiek.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Wij maken absoluut geen misbruik van huurders. Huurder en verhuurder zijn een huurovereenkomst aangegaan voor bepaalde tijd. De voorwaarden zijn duidelijk, bij vertrek dien je je kamer schoon en leeg achter te laten uiterlijk op of voor de eerste van de maand. In jou geval was de kamer niet schoon en ook niet leeg. Nogmaals wij maken geen misbruik van huurders maar houden ze aan contractuele afspraken.

Rommy Oosterhaven 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over de service van Groningse Panden B.V. Dankzij hun had ik binnen een korte tijd een erg een leuke studio. De communicatie is duidelijk en ze denken goed met je mee voor eventuele oplossingen. Ik ben tevreden :)

Groningse Panden B.V.

Bedankt voor de positieve review.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jitze Kiestra 2 years ago

Negatieve ervaring: Fijne verhuurder. Jammer dat ze na het opzeggen van de huur je borg niet terugbetalen omdat er een sleutel zou ontbreken die blijkens alle opleverings verslagen nooit aanwezig is geweest.

Groningse Panden B.V.

Hoi Jitze, We zouden nooit de gehele borg inhouden voor enkel een sleutel. Misschien is het een goede zaak als we morgen even met elkaar communiceren. Vr groet Marcel Groningse Panden

Esmay Liebke 2 years ago

Negatieve ervaring: Slecht, onbeschoft, oneerlijk, traag, onverantwoord. Dit vat dit bedrijf wel samen. Ik heb voor iets minder dan 2 jaar een appartement gehuurd, wat over het algemeen goed verliep. Helaas waren er af en toe wat mankementen, die werden echter door Groningse Panden ook niet opgelost. Steeds weer "dit moet u zelf doen", zoals een verkalkte douche en tocht vanuit het balkon (met sneeuw in de keuken!!). Nadat tijdens corona de huur 2 keer maximaal is verhoogd, hebben wij besloten om een betere goedkopere woning te zoeken. Ons contract is per 30 juni gestopt (wij zijn op 19 juni al verhuisd), maar tot op heden (meer dan 2 1/2 maanden na het verhuizen) heb ik nog steeds niet mijn volledige borg terug. Tijdens de eindinspectie op 30 juni is de woning gecontroleerd en zijn er geen mankementen of andere redenen gevonden om de borg (deels) in te houden, en is mij destijds beloofd dat ik de borg volledig terug zou krijgen. Niet dus. Ten eerste duurt het 2 maanden voordat ik überhaupt iets hoor, nadat ik zelf achteraan moest bellen, en dan wordt er ook nog ineens 250€ van de borg ingehouden wegens "ongediertebestrijding". Dit was de eerste keer na 2 maanden na het verhuizen dat ik hierover iets hoor. Na verder navraag (na lang wachten aan de telefoon) werd eindelijk verteld dat het zou gaan om vlooien. Ik heb in mijn woning nooit vlooien gehad, en gaf dat aan, dat ik hiervoor niet aansprakelijk gehouden kan worden, omdat dat 2 maanden na het verlaten van de woning pas is gecommuniceerd. Ik werd verwezen naar de mail, waar ik een reactie kreeg met als reden "u had katten in de woning, dus het is logisch dat het van u afkomstig is". Een aanname, zonder enkel bewijs. Mijn katten hebben nooit last gehad van vlooien, mijn dierenarts kan dat bevestigen, ze komen immers ook niet naar buiten. Hiernaast gaf ik nogmaals aan dat mij tijdens de eindinspectie de volle borg was beloofd. Was er tijdens de inspectie iets vastgesteld, dan had ik hiervoor mijn verantwoordelijkheid genomen. Deze mail is eerst genegeerd. Ik moest 3 keer bellen, steeds met lege beloftes werd ik weggestuurd of naar de mail verwezen, voordat ik eindelijk een reactie kreeg, na 7 dagen (terwijl de eerste mail geen uur duurde). In deze mail wordt wederom alleen aangegeven dat wij katten hadden, en dat wij daarom verantwoordelijk zijn, volgens hun is "de bewijslast [...] klinkklaar". Nogmaals een aanname, geen bewijs. Wij werden hiernaast beschuldigt dat wij tegen het huurcontract in de katten hadden gehouden, wat niet klopt, wij hadden van de verhuurder en een van de makelaars expliciete toestemming voor de katten; wederom is er niet ingegaan op de belofte tijdens de eindinspectie. Er wordt zelfs gezegd dat wij de nieuwe huurders zouden hebben beschuldigt dit met opzet te hebben gedaan, wat ook een leugen is. Nog steeds wacht ik op mijn €250 resterende borg, maar voor Groningse Panden blijkt het afgehandeld te zijn, zoals zij in hun laatste mail schrijven. Ik ga verdere stappen ondernemen, en raad iedereen van dit bedrijf AF, hoe erg je ook een woning nodig hebt, doe het NIET via deze oplichters. EDIT (wegens respons): De respons laat weer eens zien hoe achterlijk deze mensen zijn :) "Wij kunnen niet iedereen tevreden stellen", nee, jullie zorgen alleen voor de verhuurders, niet voor de huurders, dat was duidelijk. "We handelen op basis van datgene dat is afgesproken", duidelijk niet, gezien jullie niet eens ingaan op gemaakte afspraken met jullie medewerkers. "illegaal twee katten gehouden", nogmaals een leugen, ik had toestemming. "daar laten wij jou nog even de prijs voor betalen", is dat een bedreiging?! "vlooien overleven een paar dagen zonder bloed", de woning stond enkele weken leeg voordat de nieuwe huurder vlooien heeft geconstateerd. als ze van ons kwamen waren ze toch al lang dood? "jouw katten zijn gastheer geweest", nee, dat zijn ze niet, en mijn dierenarts kan dat bewijzen. Kunnen jullie wel bewijzen dat mijn katten vlooien hadden? Bewijslast ligt bij jullie Juridisch adviseur is inmiddels ingeschakeld.

Groningse Panden B.V.

Beste Esmay, Wij vinden het vervelend voor je dat je een naar gevoel hebt overgehouden aan Groningse Panden. Uiteraard als vastgoedbeheerder kunnen wij niet iedereen tevreden stellen. Wij handelen op basis van dat gene wat is afgesproken in de huurovereenkomst, algemene bepalingen en het besluit kleine herstellingen. Dat jij illegaal twee katten in huis had daar laten wij jou nog even de prijs voor betalen. Vlooien overleven een paar dagen zonder bloed. Jouw katten zijn gastheer geweest en wij kunnen het simpelweg nieuwe huurders niet aan doen dit zelf maar te regelen. Excuses voor het ongemak maar het is niet anders. Vr groet

Mohammed Kader 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik heb 2-3 jaar lang bij groningsepanden een studio gehuurd. Ik ben ten alle tijden geweldig geholpen. Hoewel de bereikbaarheid vaak via mail moet en dus wat dagen kan duren, was iedere probleem zeer snel geregeld. In het begin gaf ik aan dat ik slechte wifi had in mijn studio, waarna ik een 150 euro wifi booster vergoed kreeg en het probleem binnen 1 dag was opgelost. In de huurperiode waren andere problemen ook zsm opgelost. Ik heb nooit een probleem met hun gehad, en dat is het beste wat je kan vragen van je makelaar. Van dag 1 tot het eind een geweldigde ervaring met ze gehad, ik heb ook meerdere vrienden de service van groningsepanden aangeraden. Groeten van een tevreden huurder, Mohammed Kader

Groningse Panden B.V.

Hartelijk bedankt voor je eerlijke review!

Jorn de Roos 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer snel aan een fantastische woonruimte gekomen!

Groningse Panden B.V.

Geniet van je woning!

Arya Narendra 2 years ago

Fantastische ervaring: Mijn ervaring met Groningse Pande was alleen maar goed. Ze hebben van het begin tot het einde van mijn huurovereenkomst niets maar topkwaliteit geleverd. Ik ben vooral dankbaar voor de professionele en vriendelijke service van Martijn Spinder en Veralyn van Stein. Proost!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Hartelijk dank voor de vriendelijke recensie.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
elisa veringa 2 years ago

Fantastische ervaring: Super service van Groningse Panden en fijne studio gekregen in Utopia!!!!

Groningse Panden B.V.

Veel woonplezier in Utopia!!

Koen Niewold 2 years ago

Fantastische ervaring: Een fijn thuis gevonden aan het boterdiep door de vriendelijke en snelle hulp van Vera en Pascal. Erg tevreden over de serves. We hadden last van een koelkast die veel lawaai maakte. De volgende dag hadden wij gelijk al een monteur op de stoep. Vriendelijke dienstverlening, zal het zeker aanraden

Groningse Panden B.V.

Soms gaan dingen snel en goed. Veel plezier in je nieuwe woning!

Benz Ington 2 years ago

Negatieve ervaring: Waardeloos bedrijf. 4 jaar lang een woning bij ze gehuurd, nooit te laat betaald en dan heb je ze een keer nodig en dan helpen ze niet. Bellen mag niet en mail word pas 2/3 week later op gereageerd of zelfs genegeerd. Ik ga hier nooit meer een woning huren en raad anderen aan om hetzelfde te doen

Groningse Panden B.V.

Beste Benz, Wanneer je met je echte naam een review zou plaatsen dan konden wij achterhalen wat er bij jou fout is gegaan. Na vier jaar op deze manier je onvrede uiten is niet echt netjes maar misschien wel begrijpelijk. Daarom zou ik graag met jou in contact komen. Je maakt dat op deze manier onmogelijk. Mocht je nog bij ons huren, veel woonplezier gewenst!

Adrian Post 3 years ago

Fantastische ervaring: Persoonlijk vind ik het nog altijd jammer dat alle meldingen van storingen per mail moeten en niet telefonisch kunnen. Echter, de nazorg is erg goed opgepakt nadat ik me initieel negatieve uitte over hun klantenservice. Vriendelijk en duidelijk uitleg gekregen over de redenering van mailcontact. Daardoor toch een goede beoordeling wat mij betreft.

Groningse Panden B.V.

Beste Adriaan, Bedankt voor je eerlijke review. Veel woonplezier gewenst! Vr groet Marcel

R.F. Linden, van der 3 years ago

Fantastische ervaring: Wij zijn super goed geholpen aan ons nieuwe huisje Groningse Panden. Alles is goed, overzichtelijk en vooral heel snel geregeld. Zeker een aanrader!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk en trots op hun werk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst kunnen zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

diederik smeding 3 years ago

Fantastische ervaring: Altijd goede service en heel flexibel als je ergens tegen aan loopt. Ik vind het heel fijn om via Groningse Panden een woning te huren!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Geert-Jan B. 3 years ago

Negatieve ervaring: Dit bedrijf heeft in de winter maandenlang het raam van de slaapkamer van mijn partner niet kunnen repareren. Zeer koude tocht en geluidsoverlast waren haar deel. Meerdere monteurs kwamen langs, telkens zonder het juiste onderdeel. Op onze vragen naar compensatie voor het gedorven wooncomfort kwam geen reactie. Na nadere beraadslaging heb ik mijn recensie bijgesteld van één naar twee sterren: de medewerkers leken tijdens telefonisch en mail-contact er oprecht mee te zitten hoe één en ander ons verging, maar dat neemt de punten over de maandenlange kou en herrie niet weg, evenals het niet ingaan op een vraag om compensatie.

Groningse Panden B.V.

"Dit klinkt niet goed hier moeten we iets aan doen, kan uw vriendin contact met mij opnemen? Dit kan via [email protected] Vr. groet Marcel

Fabian Graf 3 years ago

Negatieve ervaring: Ik ben een voormalige huurder van Sugar Homes in Groningen en moest tot de conclusie komen dat Groningse Panden er alles aan doet om het label van "misbruikmakende huisbaas" te verdienen. Sterker nog, en dit is geen lichtvaardige beschuldiging, ik ben ervan overtuigd dat zij op vele punten crimineel handelen en dat zij profiteren van het feit dat Sugar Homes bewoond wordt door internationale studenten die niet vertrouwd zijn met het Nederlandse rechtssysteem en die het moeilijk vinden om juridische informatie of advies te verkrijgen vanwege taalproblemen. Na te hebben gehoord dat zij de huur van huurders van vorig jaar plotseling met 200 euro hadden verhoogd, en later onrechtmatig hun borgteruggaven hadden ingehouden, kan ik niet anders dan mijn ervaring delen. (De huurders betalen vaste energieprijzen en krijgen nooit een terugbetaling gemeten aan hun daadwerkelijke verbruik, wat zelfs niet mogelijk zou zijn omdat er geen individuele meters zijn geïnstalleerd; en aangezien vaste energieprijzen "vast" zijn, is een huurverhoging als gevolg van verhoogde energieprijzen illegaal). Al mijn eerste indruk van Groningse Panden was erg negatief: Het bedrijf maakt schaamteloos gebruik van de noodsituatie van studenten die aan het begin van een semester op zoek zijn naar een woning. Toen ik hen midden augustus 2020 contacteerde om te vragen of ze vanaf 1 september nog vrije studios hadden, drongen ze erop aan dat ik een contract zou ondertekenen dat terugging naar 1 augustus 2020, wat betekende dat ik een hele maand meer moest betalen dan ik wilde/nodig had (ze vertelden me dat als ik niet bereid was om het terugwerkende kracht contract te ondertekenen, ik de flat niet zou krijgen). De frustratie groeide toen ik voor de eerste keer de woning binnenging. Hoewel ze een schoonmaakkosten van 50€/studio vragen wanneer een huurder vertrekt, zijn de studios duidelijk niet schoon wanneer je erin trekt, zoals je op de onderstaande foto kunt zien (mijn badkamer zag er zo uit toen ik erin trok). Verdere onaangename ervaringen volgden: Bijvoorbeeld, ze kregen gewoon toegang tot de flat zonder voorafgaande raadpleging en toestemming te vragen. Een keer (op 10 september 2020) was ik 's ochtends om acht uur in de badkamer en toen ik naar buiten kwam, stond er een werknemer in de studio aan de verwarming te schroeven. Toen ik deze onrechtmatige penetratie van mijn studio opmerkte (een daad van “huisvredebreuk”, art. 138 Wetboek van Strafrecht), stuurde ik hen een formele klacht. Ze hebben nooit excuses aangeboden voor wat er was gebeurd, laat staan geantwoord op de klacht die ik hen had gestuurd. Het is bijna overbodig om te vermelden dat de kwaliteit van de appartementen miserabel is. Ze zijn extreem vuil; er komt een enorme gezondheidsrisico uit de enorme schimmelbesmetting in de containers - sommige schimmelvlekken, nadat ze moeizaam zijn verwijderd, groeien binnen enkele dagen weer uit tot nieuwe schimmelvlekken van ongeveer 100 cm². De locatie van het appartement is verschrikkelijk. Als fietser en voetganger kun je alleen verbinding maken met normaal verkeer door een lange stretch over een modderig pad over te steken, waar je tenminste je kleren vuil maakt, maar in het geval van zwarte ijs kun je ook uitglijden en jezelf ernstig verwonden. Een glibberige laag mos en algen is gevormd op de houten paden rond de containers, waardoor ze gevaarlijk glad zijn als ze nat zijn. De studios zijn nergens tegen kou of geluid geïsoleerd. In de winter daalt de temperatuur binnen de containers tot enkele graden Celsius. Vanwege de nabijheid van de snelweg is het geluidsniveau extreem hoog. Geluidsoverlast is nog erger omdat er openingen in de ramen zitten die niet gesloten kunnen worden. Dit alles verstoort de huisbaas Groningse Panden niet. In reactie op talloze legitieme klachten van huurders, over bijvoorbeeld niet goed werkende wc's en een doordringende slechte geur uit de gootstenen, heeft Groningse Panden elk gevoel van fatsoen en respect vergeten. Bijzonder de e-mails van de heer Marcel van der Lyke (hallo, ik weet dat je dit leest) kunnen niet boven de brutaliteit en disrespect uitkomen (voorbeeld: “Ik wil de juiste verwachting creëren en dat is als volgt: We zijn geen hotel” enz.).

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Beste Fabian, We hopen dat je ondanks al je onvrede toch een leuke tijd hebt gehad in Groningen! Er is genoeg geschreven en gezegd (ook landelijke media) over de Sugar Homes. Dat niet iedereen even blij is met de uitkomst daarvan, daar kunnen wij niet zoveel aan doen. Wij zijn er wel content mee omdat het verduidelijking gaf in de rol van ons bedrijf. In jouw geval zou ik zeggen 'dont shoot the messenger" want je kunt moeilijk de operationeel beheerder verantwoordelijk houden voor alle zaken waar jij het niet mee eens bent. Veel succes en geluk in je verdere carrière gewenst. All the best!

Andre Nijland 3 years ago

Fantastische ervaring: Groningse Panden is een professioneel bedrijf wat afspraken snel en compleet nakomt. Veralyn heeft ons uitstekend geholpen. Ik kan Groningse Panden aanbevelen.

Groningse Panden B.V.

Bedankt voor je positieve review en wat fijn dat jij een goede service van Groningse Panden ervaart. Veel woonplezier en mochten we nog een keer iets voor je moeten doen dan weet je ons te vinden! Vriendelijke groet Marcel van der Lyke

Tabio ooo 3 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk en behulpzaam vastgoedpersoneel! Ook snelle reacties!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Michiel Rusch 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik zit nu een half jaar bij deze verhuurder en heb goede ervaringen. Iets in mijn douche was kapot, en de dag zelf kwamen ze helpen. Ook worden bewoners van het pand goed op de hoogte gehouden van ontwikkelingen. Een keer was ik mijn sleutel kwijt (in het weekend) en kwamen ze binnen een uur mijn deur openmaken. Goede ervaringen dus aan de Vismarkt.

Groningse Panden B.V.

Beste Michiel, Bedankt voor je positieve review en wat fijn dat jij een goede service van Groningse Panden ervaart. Veel woonplezier en mochten we nog een keer iets voor je moeten doen dan weet je ons te vinden! Vriendelijke groet Marcel van der Lyke

isa sikma 3 years ago

Fantastische ervaring: 1,5 jaar een kamer gehuurd bij Gronings panden. Altijd fijn contact met ze gehad en ze regelen altijd dat alles in orde is!!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Silke Bouwman 3 years ago

Fantastische ervaring: Erg prettige, heldere en vlotte communicatie. Makkelijk bereikbaar. Bij vragen of indien hulp nodig is wordt een snelle oplossing gevonden. Een aanrader ook hier een woning te huren!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Lara Oost 3 years ago

Fantastische ervaring: Vooral Marcel, Robin en Veralyn wil ik ontzettend bedanken. Zij maken dat ik al bijna drie jaar graag bij Groningse Panden huur en dat met plezier ook blijf doen. Bij problemen kun je altijd mailen of bellen, het wordt altijd opgelost en ze zijn heel behulpzaam. Dank voor de goede zorgen!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Max 3 years ago

Negatieve ervaring: Slechte service (het duurde maanden om eenvoudige problemen op te lossen) en vaak gewoon ronduit onbeschoft. Sommige medewerkers leken geweldig, anderen ben ik blij dat ik ze nooit meer hoef te ontmoeten.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Beste Max, We hebben je meer dan 40 service-e-mails gestuurd tijdens je 12 maanden verblijf bij de Sugar Homes. Je hebt nooit de moeite genomen om te reageren. Nu vind je het nodig om een recensie op Google achter te laten waar je feitelijke onwaarheden op het internet plaatst. We weten dat mensen over het algemeen het verschil zien tussen een neprecensie en een eerlijke. Het beste. Met vriendelijke groet.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jurjen smids 3 years ago

Fantastische ervaring: Door Groningse Panden heb ik in een korte tijd een top appartement gevonden op een top locatie in de stad. Absolute aanrader!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Tina Natroshvili 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik ben zeer onder de indruk van Groningse Panden BV. Dankzij Diede en Veralyn had ik razendsnel een leuk appartement. Ze zijn snel, flexibel en duidelijk in de communicatie. Ze zoeken graag oplossingen voor evt. obstakels die je tegen kan komen. Aanrader!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Joeri - URI 3 years ago

Fantastische ervaring: Leuke woningen, vriendelijke werknemers en goed persoonlijk contact. Ik huur sinds februari via Groningse Panden en ben echt heel blij en tevreden met mijn plekje :)

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Dennis Kroder 3 years ago

Fantastische ervaring: Communicatie verloopt op prettige wijze.

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Jolien 3 years ago

Fantastische ervaring: Dankzij Groningse Panden een appartement gevonden. Het contact met de verhuurmakelaar was heel fijn! Communicatie verliep soepel en alles was snel geregeld. Ik zou Groningse Panden zeker aanraden!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Esther C. 3 years ago

Fantastische ervaring: Goede service en fijn contact, top!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Jonathan 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik ben al jaren huurder bij Groningse Panden en heb altijd goed contact en snelle reacties gehad. Absoluut een aanrader voor elke huurder in Groningen.

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Dominique 3 years ago

Positieve ervaring: Snel contact met verhuurmakelaar, overdracht van de sleutel erg fijn geregeld. Appartement zag er keurig uit.

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

L Laikon 3 years ago

Fantastische ervaring: Dankzij deze organisatie, en specifiek Veralyn van Stein, hebben we ons prachtige appartement net op tijd gekregen! Het appartement is mooi, en we hadden geluk dat we een online bezichtiging hadden (mijn vriend kwam voor de bezichtiging en belde me). Mijn partner en ik zijn internationals, maar we hebben geen problemen ondervonden met communicatie, discriminatie in het algemeen. Ik vond het ook heel fijn hoe het proces van het ondertekenen van de overeenkomst en het overdragen van de sleutels werd afgehandeld - zeer professioneel! Houd er rekening mee dat de huurovereenkomst in het Nederlands is, maar dat is heel normaal in Nederland (gebruik gewoon Google Translate). Dank je, Veralyn, voor het geven van een thuis aan ons! (Natalia)

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Rein Hobma 3 years ago

Fantastische ervaring: Alleen maar lof voor Groningse Panden, communicatie is altijd snel en netjes en ze zijn altijd duidelijk en overzichtelijk. Zetten ook graag de extra stap om woningen net dat beetje meer te geven. Al met al erg enthousiast over Groningse Panden.

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Nick Amels 3 years ago

Fantastische ervaring: Recent een nieuwe huurwoningen gevonden via Groningse panden. De communicatie is goed en snel. Nadat we de woning toegekend gekregen hadden verliep het tekenen van het contract ook soepel en was de sleuteloverdracht snel gedaan. Enkele defecten en losse eindjes die wij nog tegenkwamen werden de volgende dag direct opgelost, dus hele goede service! Zou zonder twijfel via deze partij weer een woning huren!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Rogier 3 years ago

Fantastische ervaring: Erg lang via Groningse panden gehuurd en nooit problemen gehad. Goed onderhouden, mooi appartement op een toplocatie. Vriendelijk medewerkers en met problemen kun je bij altijd bij ze terecht.

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Vincent Kadijk 3 years ago

Fantastische ervaring: Goed onderhouden en mooie woonruimte. Groningse Panden denkt met je mee, is goed bereikbaar wanneer je ze nodig hebt en regelt de zaken professioneel en netjes. Al met al zeer enthousiast over Groningse Panden en mijn mooie studio in de binnenstad!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Jelte Toxopeus 3 years ago

Fantastische ervaring: Korts geleden een studio mogen huren van Groningse Panden. Een professionele gang van zaken en een prima respons. Een zeer fijne ervaring gehad.

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Nick Nijstad 3 years ago

Fantastische ervaring: Via Groningse Panden B.V een prachtige studio gevonden. Vriendelijke medewerkers, snelle reactie en goede service!

Groningse Panden B.V.

“Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke huurders mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. Mochten we je ergens mee van dienst zijn tijdens je huurperiode neem dan gerust contact met ons op"

Floor 3 years ago

Fantastische ervaring: Denken altijd goed mee tot er een goede oplossing is! Fijne ervaringen mee gehad!

Groningse Panden B.V.

Beste Floor, Bedankt voor je positieve review. Vriendelijke groet

Javier Ruiz 3 years ago

Fantastische ervaring: Een uitstekende service! Ze reageren gepast en werken goed om een plek te vinden die aan je behoeften voldoet. Zeer attent, zeer zorgzaam en zeer efficiënt! Ik beveel het 100% aan! Dank je, Veralyn, je bent een voorbeeld van professionaliteit!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Beste Javier, Bedankt voor je vriendelijke beoordeling. Met vriendelijke groet.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Rosanne Rispens 3 years ago

Positieve ervaring: Sinds eind februari huren wij een woning bij Groningse panden. Dit bevalt erg goed! Het huis werd netjes opgeleverd en het contact is snel en goed. Als er iets is dan staan ze voor je klaar en dat hebben we als erg prettig ervaren. Ik zou het zeker aanraden om bij Groningse panden te huren!

Groningse Panden B.V.

Beste Rosanne, Bedankt voor je positieve review. Vriendelijke groet.

Johan 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over Groningse Panden. Snelle, accurate hulp. Voornamelijk veel ervaring met Robin. Behulpzaam en zoekt altijd naar een snelle, passende oplossing! GP heeft mooie appartementen in hun portfolio, dus wat mij betreft een dikke aanrader!

Groningse Panden B.V.

Beste Johan, Bedankt voor je positieve review. Vriendelijke groet.

Jack Van der Laan 3 years ago

Fantastische ervaring: Groningse panden is een verademing in de verhuur jungle. Duidelijk accuraat en heel veel mooie keurig onderhouden panden in het bestand. Onze dochter is sinds kort huurder en het pand werd keurig overgedragen, het ene kleine gebrek werd keurig vermeld en we zijn bijzonder content. 1x contact gehad over een storing en die kon en werd, op afstand zeer snel opgelost. Kortom 5 sterren!!

Groningse Panden B.V.

Beste Jack, Vriendelijk bedankt voor je positieve review.

Vincent Lamein 3 years ago

Fantastische ervaring: Zocht al een tijdje een studio in Groningen. Vanuit mijn studentenkamer kon ik snel in een studio via Groningse Panden. De studio is mooi en netjes en alles werkt gewoon prima. Communicatie met Groningse Panden verloopt snel en soepel, helemaal top!

Groningse Panden B.V.

Beste Vincent, Vriendelijk bedankt voor je positieve review.

Tim Sipkes 3 years ago

Fantastische ervaring: Niks te klagen! Mooie, nieuwe en nette studio opgeleverd gekregen van Groningse Panden. Alles werkt en is mooi strak. De buurt is ook fijn: vlakbij de bushalte, en Lidl en Action zitten ook op steenworp afstand lopen. Ideaal. In het vervolg zou ik graag weer bij Groningse Panden willen huren.

Groningse Panden B.V.

Vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling

Isa Aa 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik huur sinds kort een appartement bij Groningse Panden B.V. Het contact is erg prettig en persoonlijk. Ik kon ondanks dat de huurwoningen momenteel snel weg zijn, snel terecht op een super fijne locatie. Ik ben erg tevreden!

Groningse Panden B.V.

Vriendelijk bedankt voor je positieve review

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
dagmar 4 years ago

Fantastische ervaring: Ik huur momenteel een appartement bij Groningse Panden B.V. en ik kan het alleen maar aanraden! Het contact met ze verloopt altijd soepel en prettig en wanneer er problemen zijn reageren ze altijd snel en goed. Ik ben heel tevreden met de service.

Groningse Panden B.V.

Vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Brecht Stikvoort 4 years ago

Fantastische ervaring: Vier jaar lang met heel veel plezier een studio aan de Ubbo Emmiusstraat gehuurd via Groningse Panden. Service is altijd goed geweest. Ze reageren en handelen snel wanneer je contact met ze zoekt, en geven het tijdig aan wanneer er iets wijzigt of als er onderhoud plaatsvindt. En ook zeker een pluspunt: ze zijn altijd vrolijk en vriendelijk wanneer je ze tegenkomt.

Groningse Panden B.V.

Vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Vinayak Sagar 4 years ago

Fantastische ervaring: Een jaar verbleven op de Herestraat. Top service. Alle problemen met makelaars, verwarming of loodgieterswerk werden onmiddellijk op hun kosten opgelost. Als internationale student in Groningen heb ik nooit enige negatieve reacties ervaren met betrekking tot problemen in het huis. Zeer aanbevolen!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Vriendelijk bedankt voor je positieve review

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Simba Wittenberg 4 years ago

Fantastische ervaring: Half jaar in een studio gewoond in beheer van Groningse Panden B.V. De studio was keurig onderhouden en heb er fijn gewoond. Communicatie met Groningse Panden is goed, als er iets is reageren ze snel en wordt het adequaat opgelost. Na verhuizing is er snel een nieuwe huurder door Groningse Panden gevonden, na overleg kon de huurder er eerder in en heb ik geen dubbele maand huur hoeven betalen. Kortom goed bedrijf, met goede service en vriendelijke medewerkers.

Groningse Panden B.V.

Vriendelijk bedankt voor je positieve review

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
S TH 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeker een aanrader! Ik ben snel, efficiënt en professioneel geholpen. Zaken zijn goed op orde. Duidelijke en prettige communicatie. Woon nu met veel plezier in een prachtig en goed onderhouden pand.

Groningse Panden B.V.

Vriendelijk bedankt voor je positieve review

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Matthijs Allprepare 4 years ago

Fantastische ervaring: Ik ben zeer te spreken over de gang van zaken bij Groningse Panden. Het begon met een reactie op beschikbare woonruimte, hier werd netjes op gereageerd met direct de mogelijkheid tot bezichtiging. Vervolgens was het contract in een week tijd getekend. Zelfs na enige vorm van miscommunicatie van mijn kant, werd ik direct keurig geholpen door Carlo de Boer.

Groningse Panden B.V.

Vriendelijk bedankt voor je positieve review

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Maarten 4 years ago

Fantastische ervaring: Samen voor m'n vriendin op zoek geweest naar een nieuw pand in de binnenstad. Groningse Panden had een groot aanbod en heeft haar uiteindelijk geholpen aan een fantastische plek. Carlo, je hebt ons goed geholpen; bedankt!

Groningse Panden B.V.

Vriendelijk bedankt voor je positieve review

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Marc Veltens 4 years ago

Fantastische ervaring: Vanwege het 'nieuwe' (thuis)werken was mijn internetsnelheid van Ziggo niet meer snel genoeg. Omdat ik all-in huur heb ik Groningse Panden hier over gecontact. Ben altijd vriendelijk geholpen en uiteindelijk is ook mijn internetsnelheid verhoogd. Uiteraard blij met de service!

Groningse Panden B.V.

Beste Marc, Hartelijk dank voor je review. het is voor ons altijd fijn een positieve review te krijgen van een betrouwbare huurder. Met vriendelijke groet M. van der Lyke

albert 4 years ago

Fantastische ervaring: Heldere communicatie voor een goede prijs. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Bedankt voor jullie inzet, aanrader!

Groningse Panden B.V.

Beste Albert, Hartelijk dank voor je positieve review! Met vriendelijke groet, M. van der Lyke

Eveline Bork 4 years ago

Fantastische ervaring: Snel een woning gevonden via Groningse Panden. De house warming was keurig corona-proof georganiseerd en het contact met de verhuurder verloopt snel en soepel. Top!

Groningse Panden B.V.

Beste Eveline, Hartelijk dank voor je positieve review. Met vriendelijke groet, M. van der Lyke

E.R. Turtle 4 years ago

Fantastische ervaring: Ik ben onlangs huurder geworden. Het hele proces van het bezichtigen van het appartement tot het verhuizen verliep zonder problemen, mijn contactpersoon Veralyn van Stein was erg behulpzaam en reageerde snel op al mijn vragen. Ik zou dit zeker aanbevelen aan buitenlandse studenten, aangezien het hele proces/ de papieren in het Nederlands of Engels kunnen zijn.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Groningse Panden B.V.

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling! Onze Veralyn is een uitstekende collega met een goed hart voor huurders. Met vriendelijke groet, M. van der Lyke

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst

Laat uw mening over Groningse Panden B.V.:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Groningse Panden B.V. verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

4.7 (73)
Makelaar Idee B.V. Groningen
Makelaar Idee B.V. Groningen

Makelaar Idee B.V. Groningen

Zie adres- en contactgegevens
Nieuwe Markt 15 - 9712 KN, Groningen
+31503055434
5 (1)
Groeneveld Onroerend Goed Exploitatie B.V.

Groeneveld Onroerend Goed Exploitatie B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Kostersgang 12a - 9711 CX, Groningen
050 313 6317
5 (4)
't Huis van Groningen Makelaars

't Huis van Groningen Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Akerkhof 20b - 9711 JB, Groningen
050 360 0600
4.7 (3)
Vastgoed Haren B.V.

Vastgoed Haren B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Ubbo Emmiussingel 27 - 9711 BC, Groningen
050 312 8024
Huuzn Groningen

Huuzn Groningen

Zie adres- en contactgegevens
Torenstraat 12 - 9711 JL, Groningen
06 50840072
Riemeijer Vastgoed Consultancy

Riemeijer Vastgoed Consultancy

Zie adres- en contactgegevens
Zuiderpark 19 - 9724 AH, Groningen
050 360 0692
3.7 (29)
Makelaardij Zeeven b.v.

Makelaardij Zeeven b.v.

Zie adres- en contactgegevens
Stationsstraat 14 - 9711 AS, Groningen
050 318 3277
4.5 (83)
Rotsvast Groningen
Rotsvast Groningen

Rotsvast Groningen

Zie adres- en contactgegevens
Oostersingel 104 - 9711 HX, Groningen
+31505267200
4.2 (5)
NEXTFUND B.V. Vastgoedadviseurs

NEXTFUND B.V. Vastgoedadviseurs

Zie adres- en contactgegevens
Parklaan 1 - 9724 AL, Groningen
050 767 6100
4.9 (30)
Boomgaardt bedrijfsmakelaars

Boomgaardt bedrijfsmakelaars

Zie adres- en contactgegevens
Oude Boteringestraat 67 a - 9712 GG, Groningen
050 700 1913
4.3 (11)
Lagro | Ebens makelaars & taxateurs, sinds 1874

Lagro | Ebens makelaars & taxateurs, sinds 1874

Zie adres- en contactgegevens
Oude Ebbingestraat 91 - 9712 HG, Groningen
050 318 4080
3.8 (46)
Makelaardij van der Houwen
Makelaardij van der Houwen

Makelaardij van der Houwen

Zie adres- en contactgegevens
Griffeweg 19 - 9724 GE, Groningen
+31503187102

Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory

Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw makelaar gratis toe

De grootste onroerend goed directory in Nederland

Vind de beste makelaars bij jou in de buurt