
Stoit Groep

Informatie over Stoit Groep
Openingstijden
- maandag: 08:30–17:00
- dinsdag: 08:30–17:00
- woensdag: 08:30–17:00
- donderdag: 08:30–17:00
- vrijdag: 08:30–17:00
- zaterdag: Gesloten
- zondag: Gesloten
Stoit Groep is a family-owned business that was founded over 30 years ago by Ms Stoit. The company has been headquartered at Vestdijk in Eindhoven for fifteen years now.
Stoit Groep is the region’s largest rental agency specialising in private rental properties in the mid to high-income sector. We distinguish ourselves from our competitors by focusing exclusively on expat housing.
Over the years, we have found properties for international employees at more than 120 multinational companies. We also manage properties for a large number of investors and private lessors.
Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over Stoit Groep:
Stoit Groep is een ervaren en professionele verhuurorganisatie in Eindhoven, bekend om hun vriendelijkheid en behulpzaamheid. Veel klanten waarderen de snelle en effectieve communicatie gedurende het hele verhuurproces. Bij Stoit Groep staan de wensen van de huurder centraal, waardoor ze een prettige ervaring bieden aan zowel expats als lokale bewoners.
Punten van waardering:
- Professionele en vriendelijke medewerkers.
- Snelle antwoorden op vragen en hulp bij het vinden van geschikte woningen.
- Goede communicatie en duidelijke informatie omtrent huurcontracten.
- Efficiënte afhandeling van verhuur en inspecties, wat zorgt voor een soepel proces.
Hoewel er vele positieve ervaringen zijn, zijn er ook enkele negatieve opmerkingen geweest over de terugbetaling van de borg en de communicatie rondom onderhoudsverzoeken. Diverse klanten maakten melding van vertragingen bij het ontvangen van hun borg na het verlaten van de woning. Echter, het team van Stoit Groep werkt hard aan het verbeteren van de communicatie en het naleven van afspraken om de ervaring voor hun klanten te optimaliseren.
In het algemeen biedt Stoit Groep een betrouwbare service en heeft het een sterke focus op klanttevredenheid, wat hen een goede keuze maakt voor iedereen die een woning in Eindhoven zoekt.
Stoit Groep: Meningen
Negatieve ervaring: Bijna 60 dagen na het verlaten van een huis dat door Stoit werd beheerd, hebben we onze borg nog steeds niet terug. Grappig genoeg wijzen veel beoordelingen op een vergelijkbare praktijk. We zijn genoeg meewerkend geweest om nog een paar dagen te wachten, maar de betrokkenheid van onze advocaten lijkt op dit moment onvermijdelijk. Toen we met de huurders zelf spraken, kregen we heel positieve feedback over de staat van het pand en zij deelden mee dat de terugbetaling van de borg helaas niets met hen direct te maken heeft.
Negatieve ervaring: Ik ben nu een maand op zoek naar een huis via Stoit, ondanks al mijn e-mails en berichten waarin ik vroeg om een bezichtiging of op zijn minst om te weten wat er beschikbaar is of niet. Na meer dan 10 pogingen heeft niemand ooit op mij gereageerd. Ik moest elke keer dat ik geïnteresseerd was in een huis/appartement zelf bellen. En tot nu toe geen reactie... zeer teleurstellend. Ik begrijp dat ze zoveel aanvragen kunnen hebben, maar ze zouden ons tenminste op een vriendelijke manier kunnen laten weten dat sommige woningen verhuurd zijn of niet beschikbaar zijn, aangezien hun website ook niet up-to-date is. Bijvoorbeeld, het kan zeggen 'nieuw - beschikbaar' terwijl het al verhuurd is... teleurstellend. Geen enkele reactie van hen...
Beste Nino, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de frustratie die u heeft ervaren terwijl u via Stoit naar een huis zocht. Uw feedback is van onschatbare waarde en we begrijpen hoe teleurstellend het moet zijn om geen tijdige reacties of nauwkeurige informatie over de beschikbaarheid van onroerend goed te ontvangen. We ervaren momenteel een hoog volume aan aanvragen, maar dat is geen excuus voor het gebrek aan communicatie. We nemen onmiddellijke stappen om onze responsiviteit te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze website up-to-date is. Uw suggestie om aanvragers te informeren over de status van onroerend goed is goed genoteerd en we zullen werken aan het implementeren van betere communicatiestrategieën. We waarderen uw geduld en hopen u in de toekomst een betere ervaring te bieden. Neem gerust rechtstreeks contact met ons op als u verdere zorgen heeft.
Fantastische ervaring: Twee keer heb ik Stoit Groep gebruikt om een huis van hen te huren en bij beide gelegenheden kan ik eerlijk zeggen dat ik met respect ben behandeld, ze waren altijd behoorlijk responsief op elke vorm van communicatie en eerlijk. Ik kan ze ten zeerste aanbevelen aan iedereen die zich in het Eindhovengebied wil vestigen.
Fantastische ervaring: Al vele jaren uitstekend door Stoit bediend. Zowel vanuit de makelaarskant door Iscander alsook in het beheer door Joyce. Hele vriendelijke correcte medewerkers die hun best doen om het zowel huurder als verhuurder naar de zin te maken. Ga zo door!
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening.
Fantastische ervaring: Zeer kundige makelaars. Vriendelijk en altijd snelle antwoorden op vragen. Ook zoeken ze kundig en snel naar huurders; ook in Helmond! Ik heb alleen maar goede en fijne ervaringen met alle medewerkers van de makelaars afdeling. Zeer aan te bevelen om je woning of appartement door Stoit te laten verhuren!
Bedankt voor je review! Wij zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening!
Negatieve ervaring: Unfortunately, despite all the warnings, reviews and news articles (Program Kassa) I made the mistake of renting an apartment through Stoit. It already started extremely badly with the delivery of the apartment: non-working central heating boiler, dirty (attached photos), broken blinds and non-working ventilation system. Following that, Stoit also sent an unjustified invoice for mediation fees (€1,200), which I refused to pay. Stoit also did not adhere to the legal deadline for refunding the deposit. This took over 7 weeks(!). You only receive the deposit after they make an illegal deduction for damages. In my case it was for lime scale (which is not a damage by law) and an invoice where everything is redacted. In short; be warned, Stoit is known for it and the Municipality of Eindhoven is aware of it.
Fantastische ervaring: I had my first and only contact with Iscander and it was great. He is an absolute charming guy, who knows his business and is - in my opinion - an absolute great realtor. He had time to discuss everything with me, showed me around and wasn’t over-pressuring me into signing any paperwork. So all in all a great experience and good realtor.
Dear Mr. Moor, Thank you for your great review! We are glad to hear that you are happy with our services. We will make sure to tell Iscander you are happy! Have a great stay at your "'Home away from home''!
Fantastische ervaring: Hele fijne, positieve, betrouwbare en deskundige partner!
Negatieve ervaring: Onresponsief: Ik heb een e-mail gestuurd en wachtte. Toen stuurde ik een herinneringsmail. Toen belde ik het kantoor om te herinneren dat ik een e-mail had gestuurd. Dit is een paar keer gebeurd. Reparatierapport: Ik heb een rapport ingediend met betrekking tot een slot in de tuin. Ze hebben niet op mijn e-mail gereageerd en ze herinnerden zich het alleen aan het einde van het contract. De verhuurder zag het slot tijdens zijn bezoek voor de check-out. Toen kwam hij mijn huis binnen terwijl mijn contract nog liep en ik nog spullen thuis had en de sleutels van het pand. Borg: 6 weken voor de deadline voor de terugbetaling van de borg, heb ik hen een e-mail gestuurd. Zoals gewoonlijk deden ze er niet toe om te reageren. Weer belde ik hen om mijn e-mail te herinneren en ik werd geïnformeerd dat er geen factuur was voorbereid. En dit was twee dagen voor de deadline. Onderhandelingsvaardigheden: We moesten het pand vacateren voor het einde van het contract. Ik vertelde hen: 'Als jullie niemand kunnen vinden om het huis te huren, ben ik bereid mijn verplichtingen stemming uit het contract te betalen, maar laten we in ieder geval proberen iemand te vinden.' De medewerker vertelde me dat dit niet mogelijk was. Ik gaf mijn bedoeling aan om het probleem te escaleren naar iemand van het hoger management. De medewerker waarmee ik aan de telefoon sprak, zei: 'Wij zijn allemaal gelijk en dit is geen Amerikaans bedrijf, we hebben geen managers.' Maar uiteindelijk vond ik iemand binnen het bedrijf die luisterde en begreep en het probleem oploste. Er zijn maar twee goede dingen aan dit bedrijf. Nigel en Joyce. Ze waren behulpzaam en, het allerbelangrijkste, ze luisteren naar mensen.
Het spijt ons zeer te horen dat je de situatie zo hebt ervaren. Nigel heeft geprobeerd je te bellen om te zien of er iets is dat we voor je kunnen doen. Kun je alsjeblieft ons kantoor bellen en contact opnemen met Nigel?
Fantastische ervaring: Ondanks enkele slechte oude beoordelingen, hadden we een zeer goede ervaring met Stoit. Het huren, het teruggeven van de sleutels bij het verlaten, de inspecties en de teruggave van de borg verliepen soepel. Speciale dank aan Iscander, Joyce en Atal.
Fantastische ervaring: Ik vond mijn accommodatie via Stoit Grope met de hulp van de heer Iscander Driesen. Zijn professionaliteit en expertise waren erg nuttig bij het overwinnen van mijn huisvestingsuitdaging in Eindhoven als expat! Hij was zeer responsief en gaf duidelijke antwoorden op al mijn vragen. Het gevoel van transparantie en betrouwbaarheid van de makelaar was voor mij echt essentieel tijdens het proces. Ook een groot compliment voor het backoffice-team van Stoit Groep, dat alle documenten keurig heeft voorbereid en professioneel in het Engels heeft vertaald. Dit gaf me een comfortabel gevoel bij het lezen van een bindend contract als expat in Nederland. Bedankt, meneer Driesen, en Stoit Groep!
Fantastische ervaring: Mijn ervaring met Stoit Groep is zeer positief. Door Nigel Sweere ben ik altijd goed geïnformeerd over de stand van zaken en hij is altijd goed bereikbaar. Alle lof!
Beste Marjo Hartelijk dank voor je prachtige woorden! We zijn enorm blij te horen dat je ervaring met Stoit Groep zo positief is geweest, en specifiek met de begeleiding van Nigel Sweere. Het is ons streven om onze klanten goed geïnformeerd te houden en gemakkelijk bereikbaar te zijn, dus het is fantastisch om te horen dat dit voor jou het geval was. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals, bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
Positieve ervaring: Update: Na mijn onderstaande opmerking hier - kreeg ik een telefoontje van een lid van het juridische team van het bedrijf. Ik moet zeggen dat hij de ENIGE is die weet wat er wanneer moet gebeuren. Hij gaf me informatie over waarom, wat en wanneer er zal gebeuren. (volledig anders dan wat iemand anders van het bedrijf me vertelde) en hij opende mijn ogen over hoe ze werken. VOLG alleen de overeenkomst letter voor letter - verwachtend dat JIJ als huurder alles weet. - Dankzij hem kreeg ik beloftes om mijn waarborgkwestie volgende week op te lossen (2023, w47) - Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag mijn borg + een deel van de overbetaling terug (w47 maandag). Dus op basis hiervan zal ik de * veranderen naar 3. Maar ik houd mijn woorden hier voor anderen. Het meest ontevreden stellende bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Ze hebben geen hulp geboden bij problemen met de gehuurde woning, alleen hun beheervergoeding geïnd. Ondanks mijn poging om het contract op de eerste dag van de maand te beëindigen, werd dit niet geaccepteerd. Ik heb uiteindelijk een extra maand huur betaald en vijf weken geleden de sleutels teruggegeven. Ze hebben geweigerd om mijn borg terug te betalen, en blijven het uitstellen met nog eens 4-6 weken! Hun onprofessionaliteit is absoluut schandalig!
Beste mijnheer Gulyas, We waarderen het dat u uw beoordeling heeft bijgewerkt op basis van het recente contact dat u had met ons lid van het juridische team. We zijn blij te horen dat zij u de informatie en duidelijkheid konden bieden die u nodig had met betrekking tot de oplossing van uw stortingsprobleem. Onze oprechte excuses voor eventuele verwarring of ongemak dat u heeft ervaren tijdens het proces. Ons doel is altijd om duidelijke en nauwkeurige informatie te bieden, zodat onze huurders zich ondersteund en geïnformeerd voelen. We zijn blij dat de kwestie met betrekking tot uw storting snel en naar tevredenheid is opgelost. Uw feedback is waardevol, en we streven er voortdurend naar om onze diensten en communicatie met onze huurders te verbeteren. We betreuren enige aanvankelijke onvrede en de uitdagingen die u tegenkwam tijdens het beëindigingsproces. We erkennen uw frustratie en verzekeren u dat we voortdurend werken aan het verbeteren van onze procedures om onze huurders in vergelijkbare situaties beter te helpen. Dank u voor het erkennen van de inspanningen die zijn geleverd om het probleem op te lossen en voor het aanpassen van uw beoordeling dienovereenkomstig. We nemen uw feedback serieus en zullen het gebruiken om onze diensten voor al onze huurders te verbeteren. Als u nog verdere zorgen heeft of in de toekomst hulp nodig heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Stoit
Positieve ervaring: Ik verliet het huis meer dan 80 dagen geleden. Ik heb de borg niet teruggekregen, en ik weet niet eens hoeveel ik zal ontvangen, ze hebben me de rekeningen niet gestuurd. Ik heb al 2 e-mails gestuurd (waarop niet is gereageerd) en ik heb al 4 keer gebeld; er is wel opgenomen, maar het probleem is niet opgelost. Eerlijk gezegd weet ik niet meer wat ik moet doen.
Negatieve ervaring: 2x contactformulier ingevuld en 1x gebeld. We zouden teruggebeld worden. Afgelopen woensdag. Maar weer niets gehoord. Wij beginnen te denken dat men niet wil verhuren.
Beste mevrouw Bloemers, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het uitblijven van een reactie op uw contactpogingen. We begrijpen uw teleurstelling en willen graag onze oprechte spijt betuigen voor het niet nakomen van de verwachting om terug te bellen. Door het enorme woningtekort en de grote vraag naar woningen hebben onze medewerkers moeite om elke aanvraag persoonlijk te beantwoorden. Dit heeft helaas geleid tot vertragingen in onze reactietijden. Het is absoluut niet onze intentie om de indruk te wekken dat we niet willen verhuren. Uw feedback is uiterst waardevol voor ons en we nemen stappen om onze communicatie en responsiviteit te verbeteren, zelfs in deze uitdagende marktomstandigheden. We willen graag de gelegenheid krijgen om uw behoeften alsnog te bespreken en u van dienst te zijn. Zou u zo vriendelijk willen zijn om rechtstreeks contact met ons op te nemen? We staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en uw vragen te beantwoorden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen uw begrip en hopen u alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Stoit Groep
Negatieve ervaring: Mijn partner en ik hebben alle gevraagde documentatie aangeleverd om een appartement te huren dat bij ons paste. In eerste instantie werd ons verteld dat ons gezamenlijke salaris het vermelde minimumeisen overschreed. Bij nader onderzoek ontdekten we dat de afwijzing was gebaseerd op ons individuele inkomen in plaats van ons gezamenlijke inkomen, zoals we tijdens het aanvraagproces hadden gespecificeerd. Deze inconsistentie in het evalueren van onze aanvraag heeft ons gefrustreerd en misleid achtergelaten. Ik geloof dat een transparant en consistent aanvraagproces cruciaal is om eerlijkheid te waarborgen en dergelijke situaties te voorkomen.
Beste Nikoleta, We betreuren oprecht de frustratie die je hebt ervaren tijdens het aanvraagproces voor de huur. Onze toewijding aan duidelijke communicatie over de vereisten van verhuurders is van groot belang, en we begrijpen je teleurstelling over de beoordeling van je gecombineerde inkomen. Het is essentieel op te merken dat hoewel we richtlijnen bieden, de uiteindelijke beslissing bij de verhuurder ligt. We verontschuldigen ons voor enige verwarring of discrepantie in de beoordeling van je aanvraag, aangezien het waarborgen van een transparant en eerlijk proces cruciaal voor ons is. We begrijpen het belang van consistentie en eerlijkheid in de aanvraagprocedure, vooral in de huidige uitdagende woningmarkt. We hopen van harte dat je snel een geschikte woning vindt die aan je eisen voldoet. Als je in de toekomst overweegt om eigenschappen binnen ons portfolio te verkennen, zouden we je graag helpen. Jouw feedback helpt ons te verbeteren, en we zijn toegewijd aan het verbeteren van onze processen voor een betere ervaring. We wensen je veel succes met het vinden van je nieuwe huis, en aarzel niet om contact met ons op te nemen als je het opnieuw overweegt. Met vriendelijke groet, Team Stoit
Negatieve ervaring: Stoit Nl Eindhoven is een verschrikkelijk bedrijf. Elf weken geleden zijn we uit het appartement verhuisd en ze hebben onze borg nog steeds niet teruggegeven! Ook willen ze ons zonder reden extra kosten aanrekenen met vreselijke berekeningen (ze tonen geen originele rekeningen). Wees voorzichtig met het huren van een huis van dit bedrijf.
Geachte mevrouw Omelchenko, Bedankt voor het delen van uw feedback. Onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging bij het terugbetalen van uw borg na het verhuizen uit het appartement. We nemen dergelijke zaken serieus en streven ernaar om borgteruggaven snel en eerlijk af te handelen. Wat betreft de aanvullende kosten begrijpen we uw bezorgdheid over transparantie en de duidelijkheid van de berekening. We streven ernaar om uitgebreide documentatie te bieden voor eventuele extra kosten die in rekening worden gebracht. We zouden het op prijs stellen de gelegenheid te krijgen om deze kwestie verder te onderzoeken om ervoor te zorgen dat er een juiste oplossing komt. Neemt u alstublieft rechtstreeks contact met ons op met uw gegevens, zodat we uw zorgen kunnen aanpakken en duidelijkheid kunnen geven over de kosten. Nogmaals, onze excuses voor de frustratie die deze situatie heeft veroorzaakt. We zijn vastbesloten om deze kwestie op bevredigende wijze op te lossen en onze processen voor toekomstige transacties te verbeteren. Met vriendelijke groet, Stoit Groep
Negatieve ervaring: Huur geen huis van dit bedrijf. Ik ben er zeker van dat je veel problemen zult ondervinden wanneer je probeert je borg terug te krijgen (%30 zal verloren gaan). Ik hoor dit van bijna elke huurder. Dit bedrijf lijkt super professioneel, maar eigenlijk weet niemand wat er aan de hand is in het bedrijf. Doe het alsjeblieft niet. Advies.
Fantastische ervaring: Van eerste kennismakingsgesprek met Iscander, contactmomenten met Tim van de backoffice tot oplevering door Joyce; alles verliep vlekkeloos. We zijn tot nu toe erg tevreden.
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met de Stoit Groep. We zijn verheugd te horen dat uw hele traject, van het eerste kennismakingsgesprek met Iscander tot de contactmomenten met Tim van de backoffice en de oplevering door Joyce, vlekkeloos is verlopen. Ons team streeft ernaar om een naadloze en bevredigende ervaring te bieden, en het doet ons goed te horen dat u tot nu toe erg tevreden bent. Uw waardering voor het werk van ons team is zeer waardevol voor ons. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of gebruik willen maken van onze diensten, staan we graag voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in de Stoit Groep. Met vriendelijke groet, Team Stoit
Positieve ervaring: Efficiënt, tijdig en responsief. Geen problemen. Vlot proces ondersteund door proactieve en tijdige backoffice. Ik zou ze opnieuw gebruiken.
Fantastische ervaring: Het proces van huren en het verlaten van het huis was eenvoudig en vriendeljik. De afspraakdata die je misschien nodig had, waren ook snel in vergelijking met andere bedrijven. We waren erg tevreden met de alternatieve oplossingen die zijn voorgesteld door Joyce van Helvoirt voor alle uitdagingen die we tijdens ons verblijf hadden.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Stoit.nl. We zijn verheugd te horen dat uw huur- en uitcheckproces eenvoudig en vriendelijk was. We streven ernaar om efficiënte en snelle service te bieden, en we zijn blij dat u onze afspraakplanning snel vond in vergelijking met andere bedrijven. We zijn vooral blij dat Joyce van Helvoirt alternatieve oplossingen kon aanbieden om eventuele uitdagingen waarmee u te maken had tijdens uw verblijf aan te pakken. Het bieden van oplossingen en ondersteuning aan onze klanten is een prioriteit voor ons, en we zijn blij dat Joyce u effectief kon helpen. Uw feedback betekent veel voor ons, en we zijn dankbaar voor uw vriendelijke woorden. Mocht u verdere assistentie nodig hebben of overwegen onze diensten in de toekomst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt dat u voor Stoit Groep heeft gekozen. Met vriendelijke groet, Team Stoit
Fantastische ervaring: We hebben een huis gevonden met het team van Stoit Group! Het uitgevoerde werk was erg snel, duidelijk en nauwkeurig. De prijzen van de huizen zijn hier niet zo goedkoop, maar met de accommodaties van Stoit Group zijn ze voor expats meer haalbaar. Nogmaals bedankt aan het hele team en vooral aan Iscander Driesen, die onze agent was.
Fantastische ervaring: We hebben net ons nieuwe huis gevonden via Stoit Groep met de hulp van Iscander Driesen. Hij was niet alleen professioneel, maar ook medemenselijk en begripvol. Tot nu toe heb ik alleen goede dingen te zeggen over het hele proces. Een grote dank aan het hele team!
Positieve ervaring: Tijdens mijn bezichtigingen heb ik samengewerkt met Iscander Driesen en hij was zeer behulpzaam en vriendelijk. Hij beantwoordde al mijn vragen binnen korte tijd.
Negatieve ervaring: Nemen de telefoon niet op!!!
Bedankt voor uw positieve bijdrage en het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Naast beschikbaar te zijn in de avond voor serviceverslagen voor al onze huurders, kunt u ons op werkdagen bellen tussen 8:30 en 17:00 uur. Met een team van 12 professionals staan we klaar om te helpen. Ook voor u, natuurlijk. Als de uitzonderlijke situatie zich voordoet dat de telefoonlijnen vol zijn en uw gesprek niet direct wordt beantwoord vanwege de hoge vraag in de huurmarkt en afspraken buiten kantooruren, geef dan alstublieft niet te snel op en denk aan een van onze andere opties zoals e-mail, webformulieren, WhatsApp, of kom gerust langs ons kantoor in het stadscentrum van Eindhoven. We kijken ernaar uit om met u te spreken. Fijne dag en tot snel.
Fantastische ervaring: Alle lof naar Iscander Driessen van Stoit Groep wat energieke en professionele makelaar is dit, denkt graag mee en ook het contact is snel en adequaat. Wij zijn zeer blij met onze nieuwe woning!
Fantastische ervaring: Tijdens het verhuren van onze woning in Eindhoven.Wij hebben erg fijne ervaring met Stoit groep gehad. Vriendelijke en deskundige medewerkers en je krijgt meteen antwoord op je vragen. Ze zijn ook goed bereikbaar.
Fantastische ervaring: Appartement via Stoit groep verhuurd. Erg fijn begleid in het gehele traject door Jan Jansen en Joyce van Helvoirt. Proffesioneel, betrouwbaar en erg behulpzaam. Ik kan ze iedereen aanraden die voornemens is een woning te verhuren of op zoek is naar geschikte woonruimte!
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke en behulpzame groep bedrijven. Ik wil Iscander heel erg bedanken, die me veel heeft geholpen bij zowel het verstrekken als het evalueren van de potentiële eigendommen. Geweldig om te weten dat jullie daar zijn...
Fantastische ervaring: We zijn heel goed geholpen om een huurder te vinden voor ons huis. Er zijn snel nieuwe huurders gevonden nadat de vorige huurders vertrokken. De overgang is goed geregeld en soepel verlopen. Stoit bedankt.
Fantastische ervaring: Het was een zo soepel proces om een appartement te huren bij de Stoit-groep. Speciale dank aan Iscander, die me heel erg heeft geholpen en zo snel mijn telefoontjes en e-mails terugstuurde. Dank aan het hele team.
Fantastische ervaring: We hadden niet om een betere ervaring met Iscander Driesen kunnen vragen. Hij was erg vriendelijk, behulpzaam en leidde ons door het hele proces om een prachtig huis te huren. Hij reageerde ook snel en hielp ons met alle vragen die we hadden. Bedankt Stoit Group!
Fantastische ervaring: Fijne ervaring met Stoit groep!
Beste heer Vlemmings, bedankt voor uw positieve review. Fijn dat we u hebben kunnen helpen met de passende woning voor u en uw gezin. We hopen dat u er erg fijn woont.
Negatieve ervaring: Niet aanbevelen. Had veel problemen met het huren via hen. Ze hebben voornamelijk oude eigendommen, met oude zwaar gebruikte spullen onder de naam van gemeubileerde eigenschappen die slijten bij normaal gebruik. Op het moment van vertrek sturen ze je een zware factuur voor dingen die je niet zou kunnen voorstellen.. Tijdens ons verblijf duurde het 10-12 maanden om kapotte afzuigkappen te repareren en vaak moesten we koud douchen omdat de verwarmingsapparatuur defect was. Als expat stel ik voor om andere vastgoedbeheerders te controleren.
Het was ons een genoegen om u te helpen. Het spijt ons te horen dat u het op deze manier heeft ervaren. Huizen worden schoon en in goede technische staat geleverd. Als er een storing is, staat onze serviceafdeling dagelijks klaar om deze te verhelpen. Een nieuwe huurder verwacht ook een schoon en goed huis bij de eerste overdracht. Zoals afgesproken, zullen gebreken veroorzaakt door verkeerd gebruik door de vorige huurder worden verholpen en geregeld. We hopen oprecht dat uw verhuizing naar de nieuwe woning soepel verlopen is en wensen u een prettig verblijf. Neem gerust contact met ons op voor een gesprek met een van mijn lieve collega's en we helpen u graag.
Fantastische ervaring: Ik ben een expat die recentelijk naar Eindhoven is verhuisd. Mijn vrouw en ik hebben een kans gewaagd en zijn zonder afspraak het kantoor van Stoit Group op de Vestdijk, Eindhoven binnengegaan. We werden snel geholpen door Iscander Driesen. Hij was erg vriendelijk en stelde veel vragen om een idee te krijgen van waar we naar op zoek waren. Izzy regelde binnen een week twee bezichtigingsafspraken voor ons. Na het bezoeken van de twee panden, kon Izzy onze voorkeuren en afkeuren inschatten en raadde een derde woning aan om te bekijken. De derde woning was precies wat we zochten. We hebben een bod gedaan en dat werd geaccepteerd door de eigenaren. Stoit Group regelde alle communicatie en documentatie om de verhuur te beveiligen. Bovendien heeft Stoit Group, via Easy Nuts, geholpen met de afspraken voor diensten en nutsvoorzieningen met Budget Energy (Elektriciteit en Gas), Ziggo (Internet en TV) en Budget Mobiel (Simkaartcontract). Over het geheel genomen was ik buitengewoon tevreden met de service die ik van Stoit Group heb ontvangen en een speciale dank aan Izzy voor het kunnen aanvoelen van de klant en het afstemmen van de bezichtigingen op onze behoeften. Uitzonderlijk team, uitzonderlijk bedrijf om mee samen te werken, ga zo door!
Beste meneer Marimuthu, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om uw positieve ervaring met onze makelaar Iscander en ons team te horen. We doen elke dag ons best om mensen te helpen een huis weg van huis te vinden. We wensen u een prettig verblijf in uw nieuwe huis. Met vriendelijke groet, Team Stoit Groep
Fantastische ervaring: De beste makelaar van Eindhoven. Perfect geholpen door Iscander Driesen. Fijn persoonlijk contact en een enorme wil om ons aan een nieuwe woning te helpen. Nogmaals bedankt voor alle inzet.
Beste Stefan, Bedankt voor je positieve review en mooie woorden. We doen elke dag ons best om mensen te helpen bij het vinden van de juiste woning. We hopen dat jullie een fijne tijd hebben in jullie nieuwe huis. Met vriendelijke groet, Team Stoit Groep
Fantastische ervaring: Tijdelijk een appartement in Eindhoven stad via stoit groep gehuurd. Dit ging allemaal erg snel en gemakkelijk. Medewerkers zijn erg vriendelijk en hebben goed geholpen. Appartement was gemeubileerd en zag er netjes uit. Erg tevreden!
Beste Melissa, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat we je hebben kunnen helpen met tijdelijke woonruimte. We hopen dat je een fijn verblijf hebt gehad in je tijdelijke woning. Kind regards, Team Stoit Groep
Fantastische ervaring: Zeer goede klantenservice, vooral Iscander. Hij is zeer professioneel.
Beste meneer Kurdia, Bedankt voor uw positieve beoordeling en mooie woorden over Iscander en ons team. We hopen dat u een geweldig verblijf heeft in uw nieuwe huis. Met vriendelijke groet, Team Stoit Groep
Fantastische ervaring: Zeer prettig om mee samen te werken, de makelaars en collega's zijn erg behulpzaam en vriendelijk!
Bedankt voor je review! Dit stellen we erg op prijs.
Negatieve ervaring: GESCHIEDENIS: Huur nooit een huis van dit bedrijf. Je zult veel geld betalen, je krijgt geen enkele service & je krijgt je borg niet terug. Ze geven helemaal niet om de huurder. Ook vragen ze iedereen om 5 sterren te geven. Ik zweer dat sommige opmerkingen misleidend zijn.
Beste Göcer, We zijn erg bezorgd te horen over uw negatieve ervaring en willen onze oprechte excuses aanbieden voor enige ontevredenheid over onze diensten. Het waarborgen van een positieve ervaring voor onze huurders is voor ons van het grootste belang, en het is ontmoedigend om te leren dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We betreuren oprecht het ongemak dat is veroorzaakt met betrekking tot de teruggave van uw borg en het waargenomen gebrek aan service. We verzekeren u dat de tevredenheid van elke huurder en de teruggave van borgsommen van het grootste belang zijn. We zouden graag uw zaak grondig onderzoeken om eventuele openstaande problemen aan te pakken en op te lossen. Wat betreft het verzoek om 5-sterrenbeoordelingen, waarderen we eerlijke feedback van onze klanten. Het is nooit onze praktijk om beoordelingen te beïnvloeden of te manipuleren. Uw feedback over deze kwestie wordt serieus genomen, en we zullen onze praktijken beoordelen om transparantie te waarborgen. We waarderen uw feedback oprecht, omdat het ons in staat stelt onze diensten te verbeteren. Neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op met uw gegevens, zodat we uw zorgen snel kunnen aanpakken en werken aan een bevredigende oplossing. Nogmaals, onze excuses voor eventueel ongemak. Uw ervaring weerspiegelt niet onze standaard van service, en we zetten ons in om het goed te maken. Met vriendelijke groet, Stoit Groep
Fantastische ervaring: Mijn eerste huurappartement in Nederland was via Stoit Group en ik vond de service en snelle ondersteuning erg fijn. Hartelijk dank.
Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. We doen ons best om te helpen waar mogelijk en een goede en snelle service te bieden. We hopen dat u een geweldige tijd heeft in uw nieuwe plek.
Fantastische ervaring: Hij is een geweldige agent, hij heeft me echt geholpen en heeft me een mooi appartement gegeven terwijl hij professioneel bleef en altijd heeft geholpen wanneer ik een probleem of verzoek had over het appartement. Zeer aan te raden!
Bedankt voor de vijf sterren beoordeling. We waarderen het echt. We hopen dat je een geweldige tijd hebt in je nieuwe huis.
Negatieve ervaring: Aan het einde van het 2-jarige huurcontract stuurde Stoit Group een nieuwe factuur van 2500 euro voor extra kosten voor het verwarmingsblok. Volgens het contract betaal ik al 100 euro (vast bedrag) per maand vooruit (1200 per jaar), maar ze hebben een manier gevonden om een slecht verklaarde factuur te versturen, waarschijnlijk samengesteld uit alle voorgaande jaren (2021 en 2022) - 2021 - Extra kosten blok Verwarming - 1458,79 (+ 1200 euro vooruit betaald) - 2022 - Extra kosten blok Verwarming - 1098 (+ 1000 euro vooruit betaald) Ik heb nooit enige informatie ontvangen over aanpassingen van het verbruik sinds ik in dit huis woon, vertrouwend dat het vooruitbetaalde bedrag genoeg zou zijn (rekening houdend met het feit dat ik beperkt ben in het gebruik van verwarming en in de zomer gebruik ik het niet) Kortom, heb ik verwarmingskosten van 4.756,79 in deze twee jaar? was dit mogelijk?! Dit is Kwaad Geloof en een Roofzuchtige houding die erop gericht is te profiteren van degenen die het moeilijkst kunnen aanpassen (expats!) Ik zal zeker een advocaat moeten inschakelen als Stoit doorgaat met deze flagrante roof! ________________________ Beste expats. Informeer jezelf zoals ik over je rechten! Verdedig jezelf tegen deze opportunistische houdingen van deze bedrijven! ________________________ Dit is niet de eerste en zal waarschijnlijk niet de laatste zijn _______________________
Ondanks onze vele verklaringen en wat u als huurder met de verhuurder hebt afgesproken, vinden we het jammer dat het contract dat u hebt getekend voor u niet duidelijk is. De gebruiker van energie betaalt voor de energie. Fair enough. Het is betreurenswaardig dat u nu online klaagt. We hebben ons vele malen ingespannen om u te helpen begrijpen. Ook interessant dat u probeert onder de gemaakte en getekende afspraken met de verhuurder uit te komen. Niettemin bent u van harte welkom om ons kantoor te bezoeken voor een kopje koffie en om van ons een nieuwe gedetailleerde uitleg te ontvangen over de gemaakte afspraken in de huurovereenkomst. We waarderen u echt als onze klant en zijn blij u in de toekomst van dienst te kunnen zijn!
Negatieve ervaring: Slechtste verhuurdiensten. Ik vond een huurwoning beheerd door Stoit en na het betalen van de borg (2 maanden) en de eerste huur, hadden we de inspectie. Het huis was in zeer slechte staat op het gebied van reiniging en vanuit het elektriciteitsperspectief. We vonden ook bedbugs en we besloten niet in het pand te trekken totdat we een oplossing hadden. 10 dagen later, geen oplossing, geen plan, en niemand die de telefoon opnam. Ik ben totaal geschokt door het niveau van service.
Geachte mevrouw Tudor, Dank u voor het delen van uw feedback over uw ervaring met de huurwoning beheerd door Stoit. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de problemen die zich tijdens de inspectieperiode hebben voorgedaan. Het waarborgen van een onberispelijk en goed onderhouden huis voor onze huurders heeft voor ons de hoogste prioriteit. We erkennen dat het externe schoonmaakbedrijf aanvankelijk niet de verwachte standaard heeft geleverd, wat onmiddellijke her-schoonmaak vereiste om ervoor te zorgen dat de woning in orde was voordat u verhuisde. De ontdekking van bedwantsen is een ernstige zorg en bij identificatie hebben we snel een gespecialiseerd ongediertebestrijdingsbedrijf ingeschakeld om het probleem grondig aan te pakken. We betreuren het ongemak dat is veroorzaakt en begrijpen de impact die dit heeft gehad op uw geplande verhuizing. Onze doelstelling is om snel en effectief oplossingen te bieden voor alle zorgen die door onze huurders worden geuit. We zijn oprecht sorry voor de aanvankelijke vertraging bij het oplossen van deze kwesties en eventuele communicatieproblemen die zich in deze periode hebben voorgedaan. We waarderen uw feedback, en het helpt ons om onze diensten te verbeteren. We zijn vastbesloten om onze procedures te verbeteren om soortgelijke voorvallen in de toekomst te voorkomen en onze responsiviteit op de behoeften van huurders te versterken. We willen onze excuses aanbieden voor het veroorzaakte ongemak. Neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op, zodat we deze kwestie verder kunnen bespreken en kunnen werken aan een oplossing. Dank u voor uw begrip, en we zetten ons in om een positieve ervaring voor al onze huurders te waarborgen. Met vriendelijke groet, Stoit Groep
Fantastische ervaring: Ik heb de afgelopen 12 jaar met de Stoit groep gewerkt en mijn ervaring is zeer goed. Ze maken mijn leven veel gemakkelijker en zorgen voor alle problemen die zich voordoen. Open en directe communicatie en de prijs is zeer goed voor de service die ze leveren. Ik kan ze aanbevelen als je je huis wilt verhuren als je ver weg bent en je je geen zorgen wilt maken.
Het is een plezier om u van dienst te zijn en u als klant te hebben.
Fantastische ervaring: Jan Jansen heeft ons begeleid bij de huur van een woning. Wij zijn erg positief over zijn bijdrage. Hij toonde zich deskundig, met extra uitleg over de woning en omgeving, betrokken en het verhuurproces is op een prettige manier verlopen.
Bedankt voor het schrijven van de positieve review. We zijn erg blij om Jan in ons team te hebben. We hopen dat u een mooie tijd heeft in uw nieuwe woning.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze bieden een hoge kwaliteit van service. Ik raad ten zeerste aan om een appartement te huren van Stoit Groep.
Bedankt voor je positieve recensie. We waarderen je aanbeveling zeer. We hopen dat je een geweldig verblijf hebt in je nieuwe huis.
Fantastische ervaring: Ik raad ten zeerste aan om een appartement te huren van Stoit groep! Ze waren een echt ondersteunend en georganiseerd team.
Dank u voor de positieve beoordeling!
Fantastische ervaring: Ik ga verhuizen naar Nederland. We werken samen, iedereen is bereikbaar en zo vriendelijk in dit bedrijf. Ik voel me comfortabel in deze periode. Heel erg bedankt!
Beste mevrouw Yetistiren, Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij u te kunnen helpen met het huis. We wensen u het beste hier in Nederland. Met vriendelijke groet, Team Stoit Groep
Fantastische ervaring: Vriendelijk en behulpzaam personeel! Ik had een zeer goede ervaring met Stoit Groep en ik raad ze aan iedereen aan die hun diensten in de regio nodig heeft.
Beste meneer Williams, Bedankt voor uw vriendelijke recensie. We zijn blij dat we u kunnen helpen! We wensen u het beste in uw nieuwe huis. Met vriendelijke groet, Team Stoit Groep
Fantastische ervaring: Momenteel al 7 jaar mijn appartement in de verhuur bij Stoit. Ze weten altijd snel huurders te vinden, dus in 7 jaar maar 1 maand leegstand gehad. Full service bureau, aanrader voor zowel huurder alsmede verhuurder.
Fantastische ervaring: Het personeel is vriendelijk. Ze geven gedetailleerde antwoorden.
Beste meneer Askarnia, Bedankt voor de positieve feedback. We wensen u het beste hier in Nederland. Met vriendelijke groet, Team Stoit
Fantastische ervaring: Ik zou het bureau aanbevelen: alles was leuk en snel!
Geachte mevrouw Meledina, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We vinden het geweldig om te horen dat u tevreden bent met de door ons aangeboden diensten. We als team wensen u het beste in het nieuwe huis in Eindhoven. Met vriendelijke groet, Team Stoit Groep
Fantastische ervaring: Stoit is een professioneel woningbureau dat om je geeft en zijn best doet om je te helpen een geschikt huis te vinden. Je moet zeker contact met hen opnemen als je op zoek bent naar een woning in Eindhoven, ze zijn echt goed in de pre- en postprocedures & diensten en ze zorgen voor een soepele overdracht naar je volgende huis.
Beste meneer Sahin, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We horen graag dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij als team wensen u het beste in uw nieuwe appartement in Eindhoven. Met vriendelijke groet, Team Stoit Groep
Fantastische ervaring: Leuke ervaring, beginnend met het telefoneren voor een afspraak, het krijgen van de afspraak voor de bezichtiging, het doornemen van de huurcontracten en betalingen. Hun website heeft al de beschikbare woningen, mooie gebruikersinterface. Ze zullen je duidelijk maken dat je alle specificaties begrijpt. Geen verborgen kosten. Al je twijfels worden geduldig beantwoord. Als er iets buiten hun controle gaat, zullen ze proberen kortingen van de verhuurder voor je te krijgen. Stoit is sterk aanbevolen.
Geachte heer Chandran, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We horen graag dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. We als team wensen u het beste in uw nieuwe appartement. Met vriendelijke groet, Team Stoit Groep
Fantastische ervaring: Snel en effectief service geleverd in het appartement. Erg vriendelijk van je.
Beste meneer Sinha, Bedankt voor uw positieve beoordeling. We wensen u het beste in uw nieuwe appartement! Met vriendelijke groet, Team Stoit Groep
Fantastische ervaring: Stoit Groep is een professioneel (verhuur) bedrijf die voor ons eigen appartement viermaal probleemloos en snel een huurder heeft gevonden. Door de focus op verhuur wordt het bedrijf niet afgeleid door andere belangen. Hun core business is; verhuren. Dat heeft voor ons goed gewerkt. Jammer dat het appartement nu is verkocht.
Beste Erik, Dank voor uw review. Fijn dat wij u de afgelopen jaren hebben kunnen helpen met de verhuur van uw appartement. Mocht u ooit nog van onze dienstverlening gebruik willen maken, dan weet u ons te vinden. Het beste gewenst! Team Stoit Groep
Positieve ervaring: Stoit groep hielp ons goed bij het huren van ons appartement, Bas (de makelaar) was echt responsief en behulpzaam tijdens het proces. Ik heb wel het gevoel dat de Stoit groep zich beter had kunnen voorbereiden op het gebied van informatie die je wilt hebben voordat je begint met huren (bijv. hoeveel de zonnepanelen opwekken, hoe het parkeren in het gebied is geregeld). Bovendien hebben ze een mooie servicewebsite, maar we wachten constant op Stoit om met de eigenaar van de woning te spreken: dat helpt niet. Over het geheel genomen, goede en responsieve service, maar probeer meer kennis te vergaren over de gebouwen.
Beste meneer van Krieken, Dank u voor uw beoordeling. We waarderen dit zeer en zullen uw feedback zeker gebruiken om onze diensten aan onze huurders te verbeteren. We wensen u een fijne tijd in het appartement! Met vriendelijke groet, Team Stoit Groep
Fantastische ervaring: Stoit Groep heeft een superattent team, en alles verliep soepel toen we zochten naar een nieuwe plek. De agent (Bob Blezer) was vriendelijk en behulpzaam tijdens de bezichtigingen, en het backoffice-team is ook nauwgezet wanneer je contact met hen opneemt.
Beste Rafael Felinto, Dank u voor uw positieve beoordeling. We zijn blij u te kunnen helpen. We zijn nu bezig met het voorbereiden van het volgende appartement voor uw verblijf! Het is een genoegen om u als huurder te hebben! Stoit Groep
Fantastische ervaring: Goed voorbereid team, ik hou van de responsiviteit en het serviceportaal dat ze aanbieden. Alleen één nadeel, er was geen informatie over de kosten van de service vooraf.
Beste meneer Fazekas, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback. We wensen u het beste in uw huis! Stoit Groep
Negatieve ervaring: Hallo! Helaas kan ik dit bedrijf niet aanbevelen voor expats... Ik ben blij dat ik al ben veranderd. Ik heb een slechte tijd gehad sinds ik hen informeerden dat ik het huis over 2 maanden zou verlaten. Het bureau verplichtte me om meerdere keren bezoekers van geïnteresseerde huurders te accepteren terwijl ik het huis nog steeds huurde tijdens die 2 maanden. De ervaring dat vreemden je huis binnenkomen met al je bezittingen terwijl je nog steeds het volledige huurbedrag betaalt, is echt teleurstellend. Gelukkig is dit niet bij alle verhuurbedrijven! Ik hoop dat je de opmerking nuttig vindt en deze ervaring kunt vermijden! Fijne dag.
Geachte mevrouw Osés Labadie, Dank u voor uw bericht. In het geval dat een huurder een appartement verlaat, zijn we inderdaad toegestaan om bezichtigingen in te plannen. Dit is conform alle huurovereenkomsten in Nederland. We informeren huurders altijd minstens een dag van tevoren en proberen een tijdstip te vinden dat geschikt is voor alle partijen. Bezichtigingen zullen altijd worden begeleid door een Stoit Groep-medewerker om ervoor te zorgen dat er geen persoonlijke bezittingen worden aangeraakt. Een huis vinden voor expats die nieuw zijn in een stad is moeilijk. Het is belangrijk om een huis in het echt te zien en de sfeer van het huis te ervaren. Bedankt voor uw flexibiliteit in het verleden en we wensen u het beste in uw nieuwe appartement! Stoit Groep
Negatieve ervaring: Niet aan te raden bedrijf voor expats. Ik heb 3 jaar een huis gehuurd en mijn ervaring is zeer negatief. Geen onderhoud aan het huis, zelfs niet vermeld in het Nederlandse contract (geen beschikbaar Engels contract, hoewel ze specifiek zeggen dat ze gespecialiseerd zijn in expats...)... (Veel kosten om de tuin bijvoorbeeld te onderhouden), we zaten 9 maanden zonder werkende bel en de sloten in de achtertuin.. sinds we de problemen hebben gerapporteerd tot het is gerepareerd... Let op het contract, want wanneer je aankondigt dat je het pand verlaat, hebben ze het recht om je te vragen het huis te bezoeken met nieuwe geïnteresseerde huurders... Geen limiet op bezoeken, erg vervelend om zoveel bezoeken in je huis te accepteren wanneer je de huur van het pand betaalt. Om meer commentaar te geven over hoe dit bedrijf werkt: na 3 jaar huren van het pand (1650€/maand) hebben ze de volledige borg niet teruggegeven (na 2 maanden wachten erop) omdat één lamp niet werkte. Ze hebben me ongeveer 55 euro hiervoor in rekening gebracht. Samenvattend, als je een ander verhuurbedrijf kunt kiezen, is dat beter. Ik hoop dat deze informatie nuttig kan zijn.
Beste meneer Hausmann, Bedankt voor de feedback die u ons geeft. We zijn altijd onze diensten aan het verbeteren voor de klanten. Uw feedback zal zeker helpen in dit proces en we weten dat dit verhaal twee kanten heeft. Naast de genoemde problemen hoop ik dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en we wensen u het beste in uw nieuwe huis naast de deur! Stoit Groep
Fantastische ervaring: Ik huur mijn huis nu al ongeveer 6 jaar verhuurd. De huurovereenkomst heeft gemiddeld minder dan 1,5 jaar geduurd, wat betekent dat ik tot nu toe 5 huurders heb gehad. Dit jaar heb ik voor het eerst Stoit Groep gebruikt als makelaar en ik moet zeggen dat ze veel sneller huurders hebben gevonden dan ik gewend was met een ander bureau. Dus ik ben behoorlijk tevreden over de efficiëntie van hun service.
Geachte mevrouw Rasouli, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn zeer blij u te kunnen helpen met een huurder en kijken uit naar vele jaren van een goede samenwerking. Stoit Groep
Fantastische ervaring: Na bijna een jaar ervaring met Stoit wordt het tijd voor een review. Ik kan niet anders zeggen dan dat het mij tot nu toe uitstekend bevalt. Verhuren van je woning via Stoit is bijna saai te noemen, ze zorgen werkelijk voor alles. Keurige service, keurige huurders en afspraken worden nagekomen. Ook nu nog steeds na bijna een jaar harstikke bedankt Tim, Jan, Bob en Ghislaine voor de prettige samenwerking.
Negatieve ervaring: Ze sneden belachelijke schoonmaakkosten toen we vertrokken en we moesten met een advocaat werken om eindelijk onze borg na maanden van absurditeiten terug te krijgen. Zorg ervoor dat je beter documenteert dan zij doen bij je binnenkomst en vertrek. Wees vooral voorzichtig als je geen Nederlander bent en wees niet bang om indien nodig juridisch advies te vragen. Vermijd het als er een alternatief beschikbaar is.
Alle woningen zijn perfect schoon aan het begin van de huur. Het is uitzonderlijk voor een huurder om een woning zo vuil en vies achter te laten als genoemd in de bovenstaande beoordeling. Ook de volgende huurder zou graag in een perfect schoon appartement willen arriveren. De verhuurder is bedrogen door het onjuiste gebruik van het appartement door deze huurder Ali Can Kaya en was erg teleurgesteld in het gedrag. Als iemand een beschadigde huurauto aan de verhuurder teruggeeft, wie betaalt dan voor de schade? Als een goed makelaarsbedrijf heeft Stoit Groep de kosten voor deze verhuurder gedekt. Fijn om te zien dat de nieuwe huurders blij waren met het schone appartement.
Fantastische ervaring: Tim was meedenkend en meelevend en heeft echt de tijd genomen om zaken goed voor mij uit te zoeken. Super!
Bedankt voor de review en het compliment!
Negatieve ervaring: Leuke appartementen, verschrikkelijke service. Begint geweldig de eerste maand, daarna meld je je problemen, wacht je maanden en dan zijn je problemen nog steeds niet opgelost. Help je huurders nu, houd ze niet voor morgen in spanning, en houd ze al zeker niet maandenlang met 0 compensatie in het ongewisse.
Negatieve ervaring: Geen expat makelaar! Ze promoten zichzelf er zelfs voor... slecht!
Bedankt voor uw inhoudelijke bijdrage. Aangezien u geen klant bent, kunnen we uw zaak niet meenemen om een solide antwoord te geven. Uw reactie doet ons positief nadenken over de vraag wat een expat broker is. Stoit groep verhuurt aan iedereen die aan de inkomenseisen voldoet. + 85% van onze aannames zijn aan expats. Onze communicatie met onze klanten is tweetalig om expats goed te bedienen. Maakt dat ons een expat broker? Interessante vraag!
Fantastische ervaring: De contacten met de makelaar en de administratieve medewerkers verliepen vlot en gericht op onze persoonlijke situatie. De Stoit Groep bestaat naar onze mening uit sympathieke mensen met vakkennis en daadkracht.
Vriendelijk bedankt voor uw review en de complimenten. Hopelijk heeft u een fijne tijd gehad in het appartement!
Fantastische ervaring: We hebben de woning gehuurd van Stoit groep in Eindhoven. Alle discussies verliepen vanaf het begin zeer professioneel. Ze waren erg responsief in het zorgen voor het onderhoud van de woning. Het belangrijkste is dat ze altijd een goed oordeel gaven over wie de onderhoudskosten moest betalen, ofwel de huurder of de verhuurder. Ik zag enkele - niet zo positieve beoordelingen op Google, over het terugkrijgen van het borggeld na het verlaten van de woning. In ons geval werden we gevraagd om 6 weken te wachten om de borg terug te krijgen na het verlaten van de woning. Ze hebben de borg terugbetaald zoals beloofd. Uiteindelijk zijn we blij dat we de woning van Stoit groep hebben gehuurd.
Fantastische ervaring: Helemaal tevreden over Stoit Groep. Goed bereikbaar, professioneel, vriendelijk en persoonlijk.
Negatieve ervaring: Onprofessioneel, komt afspraken niet na en belt niet terug ondanks herhaaldelijk doen van beloftes dit wel te doen. Op zondag middels een contactformulier interesse in een woning geuit met een verzoek om een bezichtiging te plannen. De volgende dag gebeld om te vragen wanneer we reactie konden ontvangen, we zouden dezelfde dag gebeld worden. Niet gebeurd. 3 dagen later opnieuw contact gezocht, wederom geen makelaar aanwezig die ons te woord zou staan maar er zou notitie worden gemaakt waarna we voor de middag gecontacteerd zouden worden. Na opnieuw niks gehoord te hebben dan maar na het middaguur gebeld, een andere telefoniste aan de lijn. Volgens haar kunnen geen afspraken worden gemaakt over wanneer wordt teruggebeld, maar kon ik in de loop van de week zeker telefoon verwachten. We zijn nu meer dan een week verder en een simpel telefoontje in de tussentijd is blijkbaar teveel gevraagd. Dat het druk kan zijn begrijp ik, maar je maakt me niet wijs dat in 2 weken niet ergens een makelaar niet even de tijd en moeite heeft kunnen nemen om de telefoon op te pakken en een belletje te doen. Bovendien vind ik het herhaaldelijk niet nakomen van beloftes bijzonder onprofessioneel en voel ik mij aan het lijntje gehouden. Al zou de perfecte woning nu geadverteerd worden, als het via Stoit groep zou moeten dan blijf ik dan nog liever in een kartonnen doos op straat wonen.
Beste Sebastiaan, Dank je voor het delen van je ervaring. Het team van Stoit Groep heeft als doel altijd alle potentiële klanten te bellen of te e-mailen. Dat we ondanks dat we met een groot team zijn er deze keer niet in zijn geslaagd heeft als oorzaak de plotse gigantische piek van huurdersaanvragen na de grote stilte tijdens Covid-19 van lente 2020. Als bedrijf wil je niets missen, de fluctuatie opvangen en klaar zitten om de geschikte huurders te huisvesten. De woning waar je op gereageerd had, daar waren zeer veel reacties op. De makelaars hebben hard gewerkt en lange dagen gemaakt. Ook dit appartement was weer snel doorverhuurd. Alle begrip voor je beleving en ervaring. Mooi omschreven. Dit geeft ons een prachtige kans om onze processen nog verder te optimaliseren. En die kartonnen doos heb je van ons tegoed. Gratis verhuisdozen af te halen samen met een goede kop koffie bij ons op de Vestdijk 23. Je bent altijd welkom. Heel veel woonplezier gewenst in je nieuwe woning. Met vriendelijke groeten, Team Stoit
Fantastische ervaring: Goed en professioneel geholpen door Jan bij het regelen van onze huurwoning.
Fantastische ervaring: Momenteel al 7 jaar mijn appartement in de verhuur bij Stoit. Ze weten altijd snel huurders te vinden, dus in 7 jaar maar 1 maand leegstand gehad. Full service bureau, aanrader voor zowel huurder alsmede verhuurder.
Beste heer van der Oever, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn verheugd te horen dat u al 7+ jaar tevreden bent met onze dienstverlening en dat we consistent snel huurders hebben kunnen vinden voor uw appartement. Het is onze prioriteit om een full-service ervaring te bieden aan zowel verhuurders als huurders, en het doet ons plezier te horen dat u dit zo ervaart. We streven er altijd naar om leegstand tot een minimum te beperken en efficiënt te werken om de beste resultaten te behalen voor onze cliënten. Uw voortdurende vertrouwen en aanbeveling worden enorm gewaardeerd. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of onze diensten opnieuw willen gebruiken, staan we graag voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en het vertrouwen in ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Stoit
Positieve ervaring: Bijna 8 jaar verhuurd via Stoit. Gewoon lekker ontzorgd!
Fantastische ervaring: De service die door Stoit groep werd geleverd, was van hoge kwaliteit. Ze waren zeer snel en prompt in hun reacties en hielpen me om in zeer korte tijd een goede plek te vinden. Bijzonder dank aan Marissa Sheridan voor het uitleggen van de clausules in het contract. Ik raadt Stoit Groep echt aan. Ze zijn zeer professioneel, responsief en altijd bereid om te helpen.
Negatieve ervaring: Een paar weken geleden kwam ik naar uw kantoor om te vragen naar een van uw huurwoningen. Ik ben hier student en ontvang inkomen van de universiteit. De dame daar, zoals ik haar citeer, zei: 'Misschien als je een betere baan vindt, hebben we iets om aan jou te verhuren'. Ik ben eigenlijk teleurgesteld dat ze zo heeft gereageerd!!! Ze had me gewoon kunnen vertellen dat jullie helaas geen accommodatie aan studenten verhuren en dat was het! Hoe dan ook, ik ben erin geslaagd om het perfecte appartement te vinden bij Holland2stay zonder te horen dat ik mijn studie zou moeten opgeven en een betere baan moet krijgen om een huis te huren!!!
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om op onze beoordeling te reageren. Onze verhuurders hebben helaas geen toestemming en vergunning van de gemeente om aan studenten te verhuren. Ook is er een inkomensregel, wat betekent dat het bruto salaris voor één persoon minimaal 3 keer de huurprijs moet zijn. We zijn blij om te lezen dat je erin geslaagd bent een geschikte accommodatie te vinden. We wensen je een geweldige tijd en genieten van de schoonheid die Eindhoven te bieden heeft. Bijvoorbeeld, het aankomende evenement Carnaval.
Fantastische ervaring: Ik huurde meer dan een jaar een huis bij Stoit Groep. Ik had geen enkel probleem dat niet snel werd opgelost. Ze waren altijd snel om te helpen. Het spreekt voor zich dat ze altijd vriendelijk en aardig waren.
Beste Caetano Bruno, We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Onze klantenservice doet zijn best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.
Positieve ervaring: Zeer vriendelijk en direct geadviseerd door Jan. Echt leuk personeel en proces en coöperatief. Bij de inspectie van het huis zou ik aanraden meer tijd te besteden.
Beste Darshan Pithadiya, Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling en aanbeveling. Tips zijn altijd welkom om onze diensten nog verder te verbeteren.
Fantastische ervaring: Bob en Ghislaine waren een genoegen om mee om te gaan tijdens het huurproces en we voelden ons comfortabeler bij het ondertekenen van een huurovereenkomst met hen dan met enige eerdere verhuurbureau. De Stoit Groep steekt zeker boven en voorbij in alle details en ze zorgen ervoor dat alles naar wens is. We zijn grondig onder de indruk van het gemak dat ze ons als expats hebben geboden. We raden hen aan!
Beste mevrouw Vagg, Bedankt voor uw geweldige recensie. Dit is precies waar we het voor doen. We vinden het geweldig om onze klanten gelukkig te zien. Nogmaals wensen we u een fijn verblijf.
Fantastische ervaring: Mijn woning heb ik 3 jaar via Stoit groep (gemeubileerd)verhuurd, omdat ik zelf expat was naar het Caribisch gebied. Er zijn 3 verschillende betrouwbare families in geweest. De huurders zijn goed gesceened voordat ze er in kwamen. Alles is zeer netjes achter gelaten. Zodra er iets mis was communiceerde Stoit alles gelijk door en zorgde voor passende oplossingen. Dan wel een klusjesman voor reparaties, dan wel regelen dat de stroom en internet rekeningen betaald werden. Al met al ben ik zeer tevreden met stoit groep. Het is dat ik mijn woning moest verkopen voor een woning elders, anders had ik stoit groep aangehouden. Bedankt Karin en de rest!
Beste WoMBaTTos, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u uw woning onbezorgd heeft kunnen verhuren terwijl u als expat in het buitenland verbleef.
Fantastische ervaring: Jan Jensen was geweldig om mee te werken. Hij was zeer behulpzaam bij het vinden van appartementen en het organiseren van bezichtigingen. We waren in de VS terwijl we naar appartementen keken, dus het was soms moeilijk om contact met elkaar te hebben. Toch hield Jan ons op de hoogte terwijl we door het huurproces gingen. We zouden hen aan anderen aanbevelen.
Beste Katie, Bedankt voor deze vriendelijke woorden. Ook als je nog niet in Nederland bent, proberen we onze klanten te helpen bij het vinden van hun ideale huis. We hopen dat je geniet van je verblijf in Nederland.
Fantastische ervaring: Hele vriendelijke service, en snel antwoord als we een vraag hadden!
Beste Wesley, Bedankt voor deze positieve feedback! Wij wensen je nogmaals heel veel woonplezier toe.
Fantastische ervaring: Best Estate Agency Service i experienced in the Netherlands.
Dank je! :-)
Fantastische ervaring: Zeer professioneel bedrijf. De communicatie verliep erg soepel en ze waren op tijd met de papieren.
Beste Elena, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te lezen dat onze communicatie helder en soepel voor je is.
Fantastische ervaring: Geweldige agency, Bob deed geweldig werk, verhuisd naar een nieuwe volledig gemeubileerde woning in ongeveer 2 - 3 werkdagen. Bob en al je collega's, ga zo door, succes. LATER BEWERKTE NA bijna 2 jaar : Stoit Groep was inderdaad een echte verhuurorganisatie, vertrouwen en directe reactie altijd. Dank je stoit voor je ondersteuning en mooie appartementen.
Beste Daniel, Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn dankbaar om te lezen dat u het harde werk van ons team waardeert. We houden ervan om onze klanten gelukkig te maken.
Fantastische ervaring: Uitstekende en efficiënte service. Snelle actie om het probleem met de wasmachine op te lossen! Heel erg bedankt!
Dear Howard Que, Our service department is very happy to read you appreciate our efficiency. With kind regards, Stoit team
Fantastische ervaring: Ik heb hier 5 maanden verbleven en het was een geweldige ervaring. Ik heb tijdens mijn verblijf geen problemen gehad. Ik was bezorgd toen ik het appartement verliet zonder de eindinspectie in mijn aanwezigheid te doen. Ik dacht dat ze willekeurige dingen zouden toevoegen om geld van het borgbedrag af te trekken. Ik had het mis, ze hebben gewoon wat uren schoonmaak in rekening gebracht. Een ding om te vermelden: controleer alsjeblieft het aantal items in het huis, omdat ze zeer professioneel zijn en als er een mismatch is, word je daarvoor in rekening gebracht. Ik moest betalen voor een glas dat ik niet had gemeld dat het al kwijt was. Dat was mijn fout, dus geen problemen. Hoe dan ook, het ligt op een geweldige plek, veel restaurants en activiteiten in de omgeving. Een klein winkelcentrum om te winkelen. Ik zou het absoluut aanbevelen aan iedereen.
Beste Rasilant Dum, Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij te lezen dat u uw verblijf bij Stoit Groep als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Stoit Team
Fantastische ervaring: Ik kan de Stoit Groep zonder aarzeling aanbevelen. Bob hielp ons vriendelijk met het huren van een woning en bood ons snelle en vriendelijke service.
Beste Albert Begemann, Fijn om te lezen dat u Stoit Groep zou aanbevelen. Bedankt! Met vriendelijke groet, Stoit team
Negatieve ervaring: Verschrikkelijk vastgoedbeheersbedrijf. Huur geen enkele woning van Stoit, want ze zullen alles proberen te doen om je borg te stelen. Ze zullen je kosten in rekening brengen voor diensten waarvan ze nooit zullen bewijzen dat ze deze hebben aangeboden, en ze zullen altijd doen alsof de woning niet schoon genoeg is, een dom excuus om je geld te stelen.
Stoit Groep heeft hoge standaarden en heeft een perfect schoon appartement in technisch goede staat geleverd aan het begin van de huur. Zoals afgesproken is de borg terugbetaald minus de kosten die zijn gemaakt om de woning schoon te maken en schade of storingen op te lossen. We waren blij om ook de volgende huurder welkom te heten in een perfect hoogwaardig appartement. We hopen dat je van je verblijf hebt genoten en we wensen je het beste in je volgende huis.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk, behulpzaam en toegankelijk personeel. Een van de weinige verhuuragentschappen die je bellen om te vragen waar je naar op zoek bent en dan proberen iets te vinden volgens jouw wensen - gratis. Ze zijn flexibel met de afspraken voor bezichtigingen en professioneel tijdens de bezichtiging. Het bedrijf zorgt ervoor dat de plek in goede staat is voordat je verhuist.
Fantastische ervaring: Hulde aan afdeling Service, afstandsbediening die niet leverbaar is in Nederland, gevonden in Italië.
Negatieve ervaring: Op het eerste oog een net bedrijf met goede rondleiding. Let echter op, vragen een bijdrage van de huurder van €375.00. Dit is wettelijk verboden en mag op geen enkele manier. Ook niet verkapt als administratiekosten. Na een vraag hierover kwamen deze kosten 'in overleg te vervallen, erg misleidend.
Beste Pieter, Dank je voor het nemen van de moeite om je ervaring te verwoorden. Gezien je verhaal meerdere aannames heeft lijkt het me goed om het gesprek aan te gaan waarbij we je uitleg geven over o.a. hoe wij werken en hoe we je kunnen helpen met het vinden van een geweldige woning.
Fantastische ervaring: Een adem van frisse lucht. Eindhoven is vol met een aantal dubieuze vastgoedbeheerders, maar Stoit Groep steekt werkelijk met kop en schouders boven de meerderheid uit. Ze vertelden ons hun kosten vooraf, informeerden ons bij elke gelegenheid, stelden onze huurovereenkomst, intentieverklaring en zelfs de nutsvoorzieningen zowel in het Nederlands als in het Engels op en besloten natuurlijk om bij hen te blijven. Ze vertelden ons zelfs dat ze behoorlijk in trek waren en dat ze niet zoveel bezichtigingen konden doen als we aanvankelijk vroegen, maar ze waren bereid om ze op te splitsen en op verschillende dagen met ons samen te werken. Ik weet dat dit als algemene klantenservice klinkt, maar ze hebben uitstekend werk geleverd en een zeer goede indruk achtergelaten bij mijn vrouw en mij. Specifiek wil ik Jan's geweldige werk noemen, mijn vrouw was onder de indruk van uw professionaliteit en kennis.
Fantastische ervaring: Uitstekende service, Stoit Groep heeft ons enorm geholpen met het vinden van een appartement voor onze verhuizing naar Nederland. Speciale dank aan Bob voor het helpen vinden van geschikte appartementen en het organiseren van de bezoeken zeer efficiënt en op korte termijn. Ook grote dank aan Ghislaine voor de super efficiënte en prettige incheck- en uitcheckinspecties, zij is echt een aanwinst voor het bureau!
Negatieve ervaring: Ik denk dat het geen betrouwbare onderneming is. Eerst heb ik een interesse-e-mail gestuurd via de aanvraag, ze stuurden me de details terug en toen belde ik ze omdat ik geïnteresseerd was in een van hun eigendommen. Ik sprak met een agent, hij zei dat hij me 's middags of de volgende ochtend zou terugbellen. Om een afspraak te maken om het huis te bezichtigen. Er is niets gebeurd. Na twee dagen heb ik een e-mail gestuurd, ik wachtte nog eens twee dagen, maar er gebeurde niets. Toen belde ik ze weer. De agent was niet aanwezig, maar het meisje aan de telefoon zei dat de juiste agent me zo snel mogelijk zou terugbellen, dat is meer dan een week geleden. Natuurlijk geen antwoord... Wat is dit? Wat moet ik doen? Hoe lang moet ik wachten? Misschien zijn ze het vergeten... Is onprofessioneel. Ik denk dat het huren van een woning een heel belangrijke zaak is. Mensen hebben geen tijd om weken te wachten op een telefoonoproep... Maar ze zeggen 'laat het ons weten als je niet meer zoekt'. Wat is daarmee, ze hoeven me niet te laten weten over..... Het is dus zeker vreemd omdat ik een serieuze klant was. En het eigendom is nog steeds beschikbaar... Ik begrijp het niet...
We begrijpen je frustratie in deze drukke markt. De vele dagelijkse ontvangen woningverzoeken worden binnen 1 werkdag door ons team benaderd. Het kan voorkomen, en het is heel gewoon, dat de woningzoekenden niet gemakkelijk telefonisch bereikbaar zijn. De zoektocht naar je naam Miska heeft geen overeenkomsten opgeleverd met de vele verzoeken. Bel ons alstublieft zodat we je kunnen helpen met het pand waarin je geïnteresseerd bent en waarschijnlijk ook suggesties kunnen doen voor andere nieuw aangeboden panden. Je kunt vandaag vragen naar Karin, Rowy, Jan of Tim. We helpen je graag om je nieuwe thuis te vinden.
Negatieve ervaring: Goede ervaring en goed personeel. Echter, zodra ik het huis verliet, hielden ze zich niet aan de afspraak, de borg werd 48 dagen na mijn laatste dag terugbetaald. Er was geen 'hanging decision' van enige aard - De overeenkomst stelt dat ze het pas terugbetalen een maand nadat je het huis verlaat. 48 dagen was simpelweg onaanvaardbaar. Onprofessioneel.
Ten eerste bedanken we je voor je complimenten, fijn om te weten dat je tevreden bent met onze service en personeel. We zijn erg blij dat we je als klant hebben gehad. Afwijkend van wat hierboven is beschreven, werd de eindfactuur binnen de afgesproken termijn verstuurd, de betaling volgde enkele dagen later, inderdaad enkele dagen te laat. Onze oprechte excuses. Het was geweldig om je te ontmoeten en we waarderen je echt als onze klant en zijn blij om je in de toekomst van dienst te zijn!
Fantastische ervaring: Zeer goede hulp! Het personeel is altijd beschikbaar om je vragen te beantwoorden en je van alle nodige informatie op een duidelijke manier te voorzien. Sterk aanbevolen als je een expat bent.
Positieve ervaring: Ik had een prettige ervaring met het vinden van mijn appartement via de Stoit Groep. Rowy, de agent die me hielp, was zeer beleefd, professioneel, informatief en transparant. Ik zou Stoit Groep zeker aanbevelen om naar een appartement in Eindhoven te zoeken.
Negatieve ervaring: Toen we onze appartement op 31 december 2018 verlieten, werd de plek geïnspecteerd door Barbara, en ze zei dat alles in goede staat was en dat we de borg volledig terug zouden krijgen. We hebben een inspectieverslag ondertekend, waarin stond dat alles in orde was. Er was twee maanden huur als borg ingehouden. Nadat we Nederland verlieten, moest ik veel herinneringen sturen om Stoit te vragen mij de laatste energierekening te sturen en de borg terug te geven. Het duurde een maand voordat ze contact met me opnamen. Toen was er een fout in de facturering waarbij ze de betalingen van 60 euro per maand voor internet niet meerekten. Ik herinnerde ze eraan, maar niemand zou me een gecorrigeerde factuur sturen. Ze hebben ook 2 uur schoonmaakkosten in rekening gebracht. Eerst konden ze niet zeggen waarvoor de extra schoonmaak was. Een week later antwoordden ze dat het kwam door wat stof op de kast. Toen ik uiteindelijk mijn borg terug kreeg, corrigeerden ze het bedrag nog steeds niet om de 60 euro per maand voor internet mee te tellen. Uiteindelijk kreeg ik een tweede borg op de rekening gestort. De hele klus heeft 2,5 maand geduurd! Wat betreft de reactie hieronder, ik heb een document van Stoit waarin staat dat er geen verdere schoonmaak nodig was. Zie de scan hieronder. Verdere schoonmaak nodig? Nee!
Beste meneer Agarwal, Het was geweldig om u te hebben als een van de vele blije huurders. Helaas had het geen gelukkig einde. Het feit dat het appartement niet helemaal schoon was, verandert niets aan de manier waarop de nieuwe huurder, net als alle nieuwe huurders, in een perfect schoon appartement moet aankomen. Mijn complimenten voor het professionele schoonmaakteam. Uw vele discussies en onze vele uitleggen hebben geresulteerd in een ongewenste vertraagde terugbetaling van de borg. Onze excuses hiervoor. Wist u dat u ook een appartement kunt huren met wekelijkse schoonmaak? Het is een perfecte oplossing voor huurders die veel beter zijn in hun beroep dan in het schoonmaken van een huis.
Laat uw mening over Stoit Groep:
Stoit Groep verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

Dirkx van Soest Taxaties & Advies

Interhouse verhuurmakelaars Eindhoven



vb&t Verhuurmakelaars

vb&t Makelaars Eindhoven

RSP Makelaars | Eindhoven

RSP Taxaties & Vastgoedadvies

Honders/Alting makelaars Eindhoven

R56 Makelaars & Huisvesting

Brick Vastgoed B.V.

CATO MAKELAARS - LUXURY REAL ESTATE AND MONUMENTS
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.