UVM

Telefoonstraat 3, 6811 AS, Arnhem
Telefoonstraat 3
6811 AS, Arnhem
026 763 2951

Openingstijden

  • maandag: 09:00–17:00
  • dinsdag: 09:00–17:00
  • woensdag: 09:00–17:00
  • donderdag: 09:00–17:00
  • vrijdag: 09:00–17:00
  • zaterdag: Gesloten
  • zondag: Gesloten

UVM staat voor persoonlijke, betrouwbare en professionele begeleiding bij huur, verhuur en beheer van woonruimte.

UVM staat voor persoonlijke, betrouwbare en professionele begeleiding bij huur, verhuur en beheer van woonruimte. Onze organisatie kenmerkt zich door een gedegen kennis van de regionale huur- en verhuurmarkt. Wij streven naar een optimale dienstverlening waarbij de belangen en wensen van zowel huurder als verhuurder zorgvuldig op elkaar worden afgestemd.

Schrijf jezelf nu in bij UVM Uw Vastgoed Makelaars en reageer op ons actuele aanbod. Wij zullen je per e-mail op de hoogte houden van nieuwe beschikbare woningen, die aansluiten bij je woonwensen.

UVM: Meningen

1.9/5 (68 Meningen)
Richard van den Brink 3 months ago

Negatieve ervaring: Het laatste jaar wat vooruit gegaan qua service, maar nu ik weet hoe het ook kan (Rebo) echt niet te vergelijken. Ik zou zeggen werk a.u.b. aan deze punten, want dat zou een hoop oplossen: - Telefonisch niet bereikbaar. - De toon richting de klant is vaak erg belerend. - Bij inspecties of andere zaken wordt verwacht dat je thuis bent, zonder fatsoenlijk overleg. - Servicekosten afrekening moet je om vragen, anders wordt het in eigen zak gestoken - van huur naar koop; hoe deze lijnen lopen, kan m.i. niet.

UVM

Beste Richard, Wij hebben jouw 2-ster review gelezen. Je bent een aantal jaar huurder bij ons geweest. Je hebt altijd tijdig van ons de afrekening servicekosten ontvangen. Daarnaast hebben wij je altijd netjes te woord gestaan per e-mail en deze ook binnen 1 werkdag of dezelfde dag behandelt. Ook zijn alle aangekondigde bezoeken of inspecties in overleg met jouw ingepland. Wij vinden het jammer om te lezen dat jij onze service niet al prettig hebt ervaren. Indien jij verdere vragen hebt, kan jij altijd met ons contact opnemen via [email protected] Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, UVM

Gloeierij 4 months ago

Negatieve ervaring: Een zeer slechte organisatie!! Als er iets kapot gaat in of rondom de woning waar het UVM verantwoordelijk voor is dan wens ik een ieder veel succes. Ze zijn per telefoon niet te bereiken en voordat je daadwerkelijk geholpen wordt of er een oplossing is ben je weken/maanden verder. Een aanrader voor een ieder, ga hier niet mee in zee!!!!

Msp 8 6 months ago

Negatieve ervaring: Afspraak gemaakt voor een bezichtiging, om 6 uur opstaan om auto te huren om op afgesproken tijd aanwezig te zijn en kwam vervolgens voor een dichte deur. Niemand aanwezig en telefonisch niet bereikbaar. Half uur staan wachten en uiteindelijk via email een excuus gekregen. Geprobeerd een nieuwe afspraak te maken maar werd volledig genegeerd. Na heel veel zeuren een email ontvangen dat het niet meer hoefde. Huis was al weg. Onbeschoft is nog zachtzinnig uitgedrukt. Gaan we zo met elkaar om tegenwoordig?

UVM

Beste Msp 8, Wij hebben uw 1-ster review gelezen. Wij hebben uw e-mails gevonden en beantwoord. Helaas is er een verkeerde tijd aan u doorgegeven waardoor u voor een dichte deur stond. Wij hebben die betreffende ochtend contact met u gehad en de mogelijkheid geboden om diezelfde middag aan te sluiten bij de bezichtiging volgens geplande tijd. Echter heeft u hier geen gebruik van gemaakt. De woning is op dit moment verhuurd en kunnen wij voor die woning geen nieuwe afspraken meer inplannen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, UVM Verhuur

Peter DteE 8 months ago

Negatieve ervaring: Prettige voicemail. Lekker zo laten.

UVM

Beste Peter DteE, Wij hebben uw 1-ster review gelezen. Helaas zijn uw gegevens niet bij ons bekend. Indien u vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via [email protected] . Met vriendelijke groet, UVM Beheer.

Sam Menkehorst 8 months ago

Negatieve ervaring: Doe het niet. Zodra je je huurovereenkomst hebt getekend, doen ze niets meer voor je. Gebreken aan de woning worden niet serieus genomen en ze laten je gewoon zitten. Werkelijk de allerslechtste service die ik ooit heb gezien. Hoe mooi de woning ook is en hoe prettig het contact vooraf ook is; trap er niet in!

UVM

Beste Sam, Wij hebben jouw 1-ster review gelezen. Er is reeds contact met jouw geweest betreft de vragen over de servicekosten afrekening die jij hebt ontvangen van ons. Met vriendelijke groet, UVM

Maurits 10 months ago

Negatieve ervaring: EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR 2!! Ga niet met deze malafide makelaar in zee komen heel netjes en aardig over eenmaal huurcontract getekend hebben ze compleet lak aan je. Communicatie alleen per e-mail geen open kantoor en liegen je voor. Dit is een typische makelaar die alleen op je geld uit is en geen empathie toont richting de huurders. Ze zijn grof en brutaal!

UVM

Beste Maurits, Wij hebben jouw 1 ster review gelezen. Echter zijn jouw gegevens niet bij ons bekend. Zou jij contact met ons kunnen opnemen via [email protected] dan helpen wij je graag verder. Met vriendelijke groet, UVM

Niels Hendrikx 1 year ago

Negatieve ervaring: Stuurt verkeerde documenten op (met fouten in contract). Moet verschillende overeenkomsten tekenen vóór je de huurovereenkomst überhaupt te zien krijgt. Onprofessionele groep. Staat zogenaamd open voor een gesprek maar moet per se via mail en alles moet binnen 1 dag.

UVM

Beste Niels, Vervelend dat je het zo ervaren hebt. Jij wil een studentenkamer huren, hiervoor is het nodig dat er een extra document door jouw garantstellers getekend wordt. Zeker in het geval er sprake is van te weinig inkomen. Jammer dat je hier niet voor open staat. Met vriendelijke groet, UVM

Laura 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik woon nu ongeveer een maand in een appartement onder het beheer van UVM. Waar ik in eerste instantie huiverig werd van de recensies is alles hier heel goed geregeld! Ik woon fijn, alles is verzorgd en mooi en waar het nodig is is er goed contact met UVM!

UVM

Beste Laura, Wij hebben jouw 5-ster review gelezen. Fijn om te horen dat jij met veel plezier in je nieuwe appartement woont! Met vriendelijke groet, UVM

Mystory 1 year ago

Negatieve ervaring: Met de schijn dat dit gaat om een Makelaar kan ik je ten zeerste afraden om met UVM in zee te gaan. In geen geval moet je aannemen dat wat ze voor informatie geven/afspraken maken, waar is.

UVM

Beste Mystory, Wij hebben uw 1-ster review gelezen. Helaas zijn uw gegevens niet bij ons bekend. Indien u vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via [email protected] . Met vriendelijke groet, UVM Beheer.

Dirk Jan 1 year ago

Negatieve ervaring: Zeer slecht zijn totaal niet te bereiken op e-mails wordt soms gereageerd Ik snap niet waarom vastgoed eigenaren hun panden aan hun toevertrouwen?

UVM

Beste Dirk-Jan, Wij hebben uw 1-ster review gelezen. Helaas zijn uw gegevens niet bij ons bekend. Indien u vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via [email protected] . Met vriendelijke groet, UVM Beheer.

AYD 1 year ago

Negatieve ervaring: letterlijk door de reviews zo erg geschrokken dat ik per direct hier mee gestopt ben

UVM

Beste AYD, Wij hebben uw 1-ster review gelezen. Helaas zijn uw gegevens niet bij ons bekend. Indien u vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via [email protected] . Met vriendelijke groet, UVM Beheer.

Mark M 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik huur al drie jaar een woning met helaas “beheer” door UVM. Helaas, want UVM is echt niet goed in haar werk. Een paar voorbeelden zijn een te late afrekening servicekosten, onjuiste afrekening waardoor je jarenlang teveel betaalt, traagheid met reparaties plannen, afwentelen van kosten op huurders, heel laat doorsturen van meldingen naar andere partijen, enzovoorts. Ze zijn ook niet telefonisch bereikbaar, zelfs niet voor noodgevallen zoals een waterlekkage in je meterkast. Het ironische is dat UVM juist het beheer voor de eigenaar van het pand uit handen moet nemen, maar praktisch gezien niks oplost maar alles met vertraging door de eigenaar laat oplossen. Als je iets wil huren en UVM beheert dat pand is het een noodzakelijk kwaad, maar vraag je dan vooral af: waarom kiest de eigenaar voor zo’n slechte beheerder?

taylan yucebag 1 year ago

Negatieve ervaring: Slechtste makelaars in de buurt. Erg vaag en verwarrend met onervaren personeel... Nooit aanbevolen... Blijf hier weg.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
UVM

Beste Taylan, We hebben uw beoordeling gelezen. Het spijt ons dat u deze ervaring heeft. Helaas konden we u niet helpen met het onroerend goed waar u op heeft gereageerd. We hebben de reden hiervoor per e-mail aan u meegedeeld. Met vriendelijke groet, UVM

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Rukiye Karaaslan 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik huur sinds 2 maanden een appartement bij UVM Beheer. Ik maakte me eerst zorgen om de slechte reviews, maar ik heb tot nu toe geen nare ervaring met de verhuurder. Ik vind het vooral heel fijn dat ik snel een reactie krijg op mijn vragen via de e-mail. Op dit moment ben ik tevreden en daarom 5 sterren.

Omar Adham 1 year ago

Negatieve ervaring: Je wordt uitgenodigd voor een bezichtiging, maar tot het moment van de bezichtiging weet je niet dat het om een "vergelijkbare woning" gaat. Het oppervlakt lijkt niet te kloppen. Het contract is vaag en incompleet (geen plattegrond/fotos, dus je weet niet eens wat je krijgt), en er stond eerst ook een lagere prijs in. Ze willen het ook niet eerst zelf ondertekenen zelfs als je er expliciet twee keer om vraagt. Heb er uiteindelijk niet gehuurd, maar wel heel veel tijd verspilt aan al die documenten en formulieren die ze wouden, en communicatie want dat moet via de mail...

Jerry Bijleveld 1 year ago

Negatieve ervaring: Prijzen en advertenties zijn misleidend en kloppen niet ("In verband met de grote interesse in dit appartement, is het niet meer mogelijk een bezichtiging in te plannen."). Duidelijk te zien dat ze alleen om geld geven.

Emil Buijn 1 year ago

Negatieve ervaring: Hele vreemde tent

Qwerty Qwerty 1 year ago

Negatieve ervaring: Schandalige kkr bedrijf, wie het meest geld betaald die krijgt een huurwoning. Oplichters!!

Dylan 1 year ago

Negatieve ervaring: Appartement kunnen kiezen. Staat onder optie . Helaas zijn de 5 werkdagen wel om en nog geen reactie gehad Hoop snel meer te horen

Blanca Bruseker 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik sluit mij aan bij alle reacties die ik online lees. Al meerdere keren gereageerd op een woning en keer op keer krijg ik dezelfde standaard mail dat de bezichtiging vol zit. Op mailtjes krijg ik geen reactie. Ongelofelijk dat een bedrijf zo te werk gaat..

SP C 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik kwam hun eigendom tegen via funda en toen ik contact opnam, vroegen ze om meer details over mij. Toen ik alles duidelijk en gedetailleerd uitlegde, stuurden ze gewoon een e-mail waarin staat dat ik niet aan hun voorwaarden voldoe zonder te vermelden wat hun voorwaarden zijn. Zeer onprofessioneel bureau. Ik ben verrast dat zo'n bureau bestaat in Nederland. Nu ik de beoordelingen lees, begrijp ik het beter. Gelukkig heb ik niet van dit bureau gehuurd.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Christos Mavrikis 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik huurde een studio in de Eerste oude Heselaan, Nijmegen. Hoewel de studio zelf perfect was, zijn de medewerkers van UVM dat niet. Ten eerste betaalde ik ongeveer 100 euro om de studio van tevoren schoon te laten maken. De dag dat ik het huis binnenging, was het smerig, wat me deed afvragen waarom ik voor schoonmaak had betaald. Ten tweede, omdat de 1e van de maand een weekend was, kon ik het huis pas op de 3e betreden, waarvoor ik geen geld terugkreeg voor de twee dagen die ik voor huur had betaald, maar waarin ik niet daadwerkelijk in de studio woonde. Ten slotte, de dag dat ik vertrok, zei de medewerker van UVM, ondanks dat ik de studio grondig had schoongemaakt, dat ze nog nooit een vuiler huis had gezien. Ik confronteerde haar en zei dat er slimme manieren zijn om de borg 'te stelen', als je zo arm en geldbelust bent, geef ik je de borg maar ik heb medelijden met je. Uiteindelijk kregen ze de volledige borg terug. Ik zou aanbevelen om alleen als laatste redmiddel te blijven en alleen als je een dikke huid hebt. Ze zullen zeker proberen je op een of andere manier 300-400 euro extra te laten betalen. Nogmaals, ik wil onderstrepen dat alle medewerkers zeer, zeer incompetente mensen zijn - of om eerlijk te zijn, zeer, zeer dom, ik weet niet of het UVM-beleid is om deze mensen aan te nemen, maar ik ben verbaasd dat ze een baan kunnen behouden. Het is absoluut krankzinnig dat de Nederlandse autoriteiten dergelijke frauduleuze bedrijven toestaan om te bestaan en heel tristig dat ze de woningcrisis uitbuiten met een nadruk op internationals.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
UVM

Beste Christhos, We hebben uw beoordeling van 1 ster gelezen. We zien dat u vorig jaar bij ons hebt gehuurd. We hebben de e-mailcorrespondentie gecontroleerd, maar nergens konden we uw klacht vinden dat het appartement vies was op het moment dat u erin trok. Als dit het geval was geweest, hadden we natuurlijk samen een oplossing kunnen vinden. Het spijt ons te horen dat u achteraf klachten heeft die we tijdens uw verblijf graag hadden opgelost. Met vriendelijke groet, UVM

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Audrey Catherine Rickard 2 years ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijke ervaring met UVM. Sinds mijn aankomst zijn er verschillende dingen in het huis kapot gegaan: doucheknop (3 keer), deurslot niet functioneel waardoor we dagenlang niet het gebouw konden binnenkomen, de temperatuur van de verwarming is drastisch gedaald voor alle huurders waardoor we jassen in bed moesten dragen en het nog steeds koud hadden. (Het was absoluut vreselijk koud!). Nu, verrassing, is ook de wasmachine kapot gegaan. Na te begrijpen dat UVM niet om zijn huurders geeft, hebben we geprobeerd het zelf te repareren, maar dat lukte niet: UVM dreigt nu met het terugvorderen van onze borg / betalen voor de reparatie + vervangingskosten afhankelijk van het rapport van de monteur. Overbodig te zeggen dat al deze problemen zullen eindigen bij de Huurcommissie :) Weet gewoon dat dit het soort onprofessionele zaken is waarmee je te maken zal krijgen. Absoluut niet aan te raden, zoek een andere plek voor je eigen gemoedsrust.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
UVM

Beste Audrey, We hebben uw 1-sterrenbeoordeling gelezen. We zijn hier enigszins door verrast. We hebben gister contact met u opgenomen over de wasmachine en de situatie uitgelegd. Bovendien zijn de andere reparatieverzoeken onmiddellijk opgepakt. Daarom kunnen we niet akkoord gaan met uw beoordeling. Als er nog reparatieverzoeken openstaan, horen we natuurlijk graag van u. U kunt ons dan bereiken op [email protected] Met vriendelijke groet, UVM

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Naim Boudjedra 2 years ago

Negatieve ervaring: Zeer onprofessionele houding. We hebben werk overgeslagen en komen uit een verre stad, maar ze hebben zelfs niet op mijn e-mail gereageerd en ze hebben geen telefoonnummer en geen antwoord. Gewoon mijn geld en mijn tijd verspild. Jongens, dit is een van de slechtste keuzes in Nederland.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
UVM

Beste Naim, We hebben uw beoordeling van 1 ster gelezen. Helaas kennen we uw gegevens niet. Zou u alstublieft contact met ons kunnen opnemen via [email protected]? Met vriendelijke groet, UVM

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Daniëlle 2 years ago

Negatieve ervaring: Jammer, wat een communicatie! Ze hebben een nieuwe woning op Funda gezet die te huur is. Dit was gisteren pas, en meteen een mailtje gestuurd voor een bezichtiging op Funda, en daarna ook nog via de mail een bericht gestuurd. Daarna geprobeerd om 2x te bellen en dit lukte ook niet. Ik kreeg vandaag om 16:30 pas een standaard antwoord dat de bezichtigingsronde vol is! Nog nooit meegemaakt.... Erg jammer, er moet echt een verbetering komen qua communicatie.

UVM

Beste Danielle, Wij hebben je 1 ster review gelezen. Wij snappen je teleurstelling dat wij geen bezichtiging met je kunnen inplannen. Zoals gisteren per mail aan je uitgelegd, hebben wij meerdere reacties binnen gekregen. Helaas kunnen wij niet iedereen inplannen voor een bezichtiging en zit de ronde al snel vol. Met vriendelijk groet, UVM

Allison Bos 2 years ago

Negatieve ervaring: Bezichtiging gehad bij een leuk appartement. Vervolgens aangegeven dat we de woning wilde en hiervoor de juiste documenten aangeleverd. Niets gehoord en zelf om bevestiging moeten vragen of alles goed was ontvangen. Zij gaven toen aan hopelijk begin volgende week reactie te ontvangen. De volgende week hadden wij op vrijdag nog steeds niks gehoord. De dinsdag daarop hoorde we eindelijk dat we het helaas niet waren geworden. Telefonisch contact is ook niet mogelijk wat al heel raar op zich is.

UVM

Beste Allison, Wij hebben je 1 ster review gelezen. Uiteraard begrijpen wij dat jullie teleurgesteld zijn, dat jullie niet de woning konden huren waarvoor jullie interesse hebben. Doordat er meerdere gegadigden waren, heeft de eigenaar een keuze moeten maken. Helaas is de keuze niet op jullie gevallen. Zoals aangegeven in de e-mail, kunnen jullie nog steeds op andere woningen reageren. Met vriendelijke groet, UVM

Kiara Meyers 2 years ago

Negatieve ervaring: Communicatie is vreselijk. Ik heb mijn documenten voor een appartement gestuurd en kreeg geen reactie. Ik heb twee e-mails gestuurd om te vragen of de documenten voor het weekend waren ontvangen. Op maandag ben ik op de website gegaan en zag ik dat het pand was verhuurd en er een kandidaat was gekozen. Ik heb een andere e-mail gestuurd en kreeg te horen dat ik niet was geselecteerd. Erg onprofessioneel. Vooral nadat ik om een gedetailleerde lijst van mijn persoonlijke informatie had gevraagd.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
UVM

Beste Kiara, We hebben uw beoordeling van 1 ster gelezen. We hebben tijdens de bezichtiging aangegeven dat als meerdere kandidaten geïnteresseerd zijn in de flat, de eigenaar een kandidaat op basis van de toewijzing zal kiezen. De eigenaar heeft ons maandag laten weten welke kandidaat het appartement kon huren, helaas was dit niet jij en we hebben je daarover per e-mail geïnformeerd. We begrijpen je teleurstelling. Vervolgens hebben we je documenten uit ons systeem verwijderd. We hebben ook aangegeven dat je nog steeds kunt reageren op andere woningen die we op de website aanbieden. We vertrouwen erop dat we je voldoende hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, UVM

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jan Graaf 2 years ago

Negatieve ervaring: Ongetwijfeld de slechtste en meest onprofessionele makelaar waar ik mee te maken heb gehad.. contact met deze makelaar is ongelofelijk dramatisch.. zijn telefonisch niet bereikbaar wat op zichzelf al te bizar is. Krijg je dan tóch eindelijk een email terug dan is dit een standaard mail en worden je vragen dus niet beantwoord. Ik kan hier nog wel even doorgaan maar de andere recensies zeggen genoeg. TIP voor iedereen die geïnteresseerd is in een woning via UVM, zoek vooral verder want dit gaat u alleen tijd en stress kosten.

UVM

Beste Jan, Wij hebben je 1 ster review gelezen. Wij hebben je diverse keren uitgenodigd voor een bezichtiging. Helaas was jij op deze dagen niet beschikbaar. Uiteraard begrijpen wij jouw teleurstelling, dat jij niet hebt kunnen bezichtigen. Inmiddels is de kamer verhuurd, zoals vanmorgen aan jou geïnformeerd. Mocht de verhuur niet doorgaan, zullen wij je benaderen voor een bezichtigingsronde. Met vriendelijke groet, UVM

Cynthia Vontsteen 2 years ago

Negatieve ervaring: Wat een slechte communicatie!! Ik zoek al een hele lange tijd naar een woning, nu eindelijk ben ik verliefd geworden. Ik heb de dag dat het huis te huur werd gezet gereageerd en ik heb tot de dag van vandaag nog niks gehoord!! Sterker nog er staat bij de woning dat de bezichtiging vol zijn geboekt, contact krijgen met deze makelaar is onmogelijk!!

UVM

Geachte mevrouw Vontsteen, Wij hebben uw 1 ster review gelezen. Wij zijn enigszins verbaast over uw review. Wij hebben onze mailbox nagekeken en hebben u afgelopen maandag meerdere e-mails (u had via verschillende websites gereageerd op de woning) verstuurd dat de bezichtigingsronde helaas vol zit, door de vele reacties die wij ontvangen hebben. Wellicht dat onze reactie in uw spam box terecht is gekomen. Mocht de verhuur niet doorgaan, zullen wij u uiteraard benaderen voor een nieuwe bezichtigingsronde. Met vriendelijke groet, UVM

Rozemarijn 3 years ago

Negatieve ervaring: Vreselijk bedrijf!! Niet alleen zijn ze nooit telefonisch bereikbaar (ook niet na meerdere malen ons telefoonnummer onder aan de e-mails te zetten, met het verzoek om ons te bellen!!), ook zoeken ze niet samen naar oplossingen en negeren ze belangrijke verzoeken. Wij hebben 2 maanden met een kapotte inductieplaat gezeten, en dus niet kunnen koken door 'communicatie fouten' vanuit hun kant. Nadat wij hier een vergoeding voor hebben gevraagd, nooit meer een reactie gekregen. Geen etenswaren kunnen bereiden, staat 80% huurvermindering op. Ook zijn ze niet welwillend om langs te komen wanneer er andere problemen zijn en zo kunnen wij nog wel even doorgaan!! Absoluut niet aan te raden!

UVM

Beste Rozemarjn, Wij hebben inmiddels contact met je gehad en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, UVM

Arjan Bijl 3 years ago

Negatieve ervaring: PAS OP! Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor dit bedrijf. Aan de voorkant lijkt het misschien een prettig bedrijf om samen mee te werken. Echter de waarheid is het tegendeel. UVM is een duidelijk voorbeeld van een bedrijf dat alleen maar op geld uit is en gaat daarbij het menselijke voorbij. Ik heb altijd met plezier in Nijmegen gewoond. Tot het moment dat deze investeerders maatschapij de woonloctie heeft overgekocht van de verhuurder waar ik voorheen bij huurde. Vanaf dat moment kreeg ik en mij huisgenoten van allerlei beschuldigingen naar ons adres. Tot aan deurwaarders aan toe. De beschildigingen waren constand anders van aard, slechte huurschap, onderhouds kosten die voor onze rekening zouden zijn, het moeten delen van onze gehuurde tuin etc. Gelukkig deed de huurcommisie uitspraak in ons voordeel. Het hielt echter niet op en we werden tot aan het kantonrecht gedaagd. Zie daar maar eens van te winnen als student. Een bedrijf dat de juristen al klaar heeft staan en duidelijker vaker met dit bijltje gehakt hebben. Conclusie: We hebben het huis verlaten omdat het woonplezier volledig weg was. Solidariteit hoef je niet te verwachten. Dit bedrijf is een duidelijk voorbeeld wat misbruik maakt van hun machtspositie. Een menselijke kant is dan ook al lang vervologen. - Geen borg terug - Niet telefonisch bereikbaar - Niet op locatie bereikbaar - Alleen schriftelijk gehoor. (Waarbij bij het kantonrecht halve waarheden kunnen worden aangedragen) - Geen onderhoud aan het pand - Juridisch en financieel machtsmisbruik - niet open staan voor het gezamelijk zoeken naar oplossingen. Hoe krap de woningmarkt deze dagen ook is. Ga niet met deze partij in zee. Je bent gewaarschuwd!

UVM

Beste Arjan, Wij hebben je 1 ster review gelezen. Wij zien dat jij geen huurder van ons bent en dit in het verleden ook niet bent geweest. Wij kunnen ons niet vinden in jouw schrijven. Indien je contact met ons wil opnemen, kan jij ons jouw telefoonnummer per e-mail toesturen, aan [email protected] en nemen wij contact met je op. Met vriendelijke groet, UVM

Wenneke Soederhuizen 3 years ago

Negatieve ervaring: Communicatie: telefonisch niet bereikbaar en late reactie op mail. Jammer door deze ervaring woning mis gelopen. Een woning via een andere makelaar gevonden.

UVM

Beste Wenneke, Wij hebben je 1 ster review gelezen. Jouw gegevens zijn niet bij ons bekend. Zou jij contact met ons kunnen opnemen via [email protected] . Met vriendelijke groet, UVM

Mike Reintjens 3 years ago

Negatieve ervaring: Ten eerste vind ik het schandalig dat ik niemand telefonisch kan bereiken bij UVM. Alleen maar heen en weer mailen, binnen belachelijke termijnen moeten documenten worden aangeleverd die nou eenmaal tijd kosten. Heb dit dan ook meerdere malen aangegeven, komt gewoon geen reactie op. De bestemming van de bezichtiging was voor ons 50 minuten rijden. De bezichtiging zelf duurde 4 à 5 minuten. Nog nooit hebben wij zo snel een huis van 2 verdiepingen bekeken.

UVM

Beste Mike, Wij hebben je review van 2 sterren gelezen, wij hebben inmiddels contact met je opgenomen. Wij hopen dat alles naar wens is besproken. Met vriendelijke groet, UVM

Cat 3 years ago

Negatieve ervaring: Studenten naaiers. Ze gooien studenten in oude huizen die onderhoud nodig hebben, zeggen dat je het zelf maar moet oplossen. Je krijgt geen service van ze en je moet ALLES zelf regelen, ook als student. NOOIT HUREN VAN UVM!

UVM

Beste Femke, Wij hebben je 1 ster review gelezen. Wij kunnen geen reparatieverzoek van je terugvinden. Zou jij je reparatieverzoek willen mailen naar [email protected] ? Met vriendelijke groet, UVM

Miriam van der Hut 3 years ago

Negatieve ervaring: Zeer onprettige bezichtiging van een huurwoning gehad met een beheerder. Gaf totaal geen informatie, was onaardig, deur mocht niet opengemaakt worden, reageerde minzaam op mijn vragen en met de mededeling dat ik te laat was stond ik na 5 minuten weer buiten, terwijl ik 10 minuten te vroeg aanwezig was.

Themba Shezi 3 years ago

Fantastische ervaring: Geweldige prijs-kwaliteitverhouding

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
E.D. v.Laar 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik ben goed geholpen en ze denken met mij mee zodat ik de juiste woonruimte van hun kon huren. Makkelijke onderhandeling geen gedoe. Een aanrader.

Kamil Bitel 3 years ago

Fantastische ervaring: Via UVM een appartement gehuurd dat ging zeer vlot en alles was correct geregeld. Daarnaast een heel vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staat. Zeker een aanrader!

W-0803 3 years ago

Negatieve ervaring: Telefonisch onbereikbaar, dan weet je het wel. Dit bedrijf probeert zoveel mogelijk geld uit de zakken van mensen te kloppen.

Valerio Anzivino 3 years ago

Negatieve ervaring: Ik beoordeel mijn ervaring met 1 ster omdat het niet mogelijk was om 0 te geven!!!! Ik heb contact opgenomen met UVM voor een bezichtiging van een appartement van 90m2 in Nijmegen en ze gaven me een afspraak 2 weken later. In de volgende 2 weken heb ik geprobeerd contact met hen op te nemen via e-mail om enkele vragen over het pand te stellen voordat ik ging bezichtigen, maar ik ontving geen antwoord. Hoe dan ook, ik ging op de plaats en tijd van de afspraak en vond een medewerker van UVM die daar was voor een andere bezichtiging van een ander appartement in hetzelfde gebouw en ze zei dat de plek die we wilden bezichtigen al was verhuurd sinds de week daarvoor. Daarna verontschuldigde ze zich nauwelijks en bood ze ons aan om deze appartementen in hetzelfde gebouw te bezichtigen, veel kleiner dan degene die we wilden huren, d.w.z. 55m2 vs 90m2 van het appartement dat we wilden bezichtigen). We waren nooit geïnformeerd dat het appartement al was verhuurd en ze lieten ons toch komen!!! Het is absoluut schandalig en een bewijs van slechte professionaliteit van dit bureau. Ze hadden niet de fatsoen om contact met me op te nemen om de afspraak te annuleren of me te informeren dat alleen de plek was verhuurd. We zijn daar voor niets heen gegaan na tijd vrij te hebben genomen van het werk en 40 minuten heen en weer te rijden om daar midden op de dag te zijn. Ik heb geprobeerd ze te bellen en ik vond een vooropgenomen tape die zei dat ik een e-mail moest sturen. Geen kans om met een mens te praten. Ik heb ook een e-mail gestuurd om te klagen, maar ik verwacht daar ook geen antwoord meer op. Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen deze recensie (en veel andere negatieve hier op Google Reviews) zullen zien, zodat dit in ieder geval niet nog een keer iemand anders overkomt. BLijf WEG VAN UVM!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
anneke kruijswijk jansen 3 years ago

Fantastische ervaring: Als er iets kapot is, wordt het meteen geregeld. Heb er goede ervaring mee. Fijne mensen!

chariya van Dolder 3 years ago

Fantastische ervaring: Huur nu al voor 2 en een half jaar met plezier bij UVM. Als er problemen zijn reageren ze altijd snel op mijn mailtjes. Dank jullie wel!

Geoffrey Thompson 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik heb bij UVM een kamer gehuurd en de service was uitstekend. Erg professioneel en ik voelde mij op elk vlak gehoord. Reactie tijd met emails was snel en duidelijk. Ook waren de werknemers erg vriendelijk.

Walter Gaikhorst 3 years ago

Fantastische ervaring: Wij zijn onlangs in Arnhem komen wonen en hebben wij dankzij UVM snel een woning kunnen vinden.

Birgit Nieuwenhuis 3 years ago

Fantastische ervaring: Mooie, schoon appartement. Van alle gemakken voorzien.

madelon Oude luttikhuis 3 years ago

Negatieve ervaring: Om te beginnen wil ik zeggen dat ik normaal niet een persoon ben die negatieve reviews plaats. Echter maak ik voor UVM graag een uitzondering om zo andere mensen te beschermen. ik heb iets meer dan een jaar een kamer gehuurd bij UVM en ik kan u vertellen dat ze constant zullen proberen extra geld van u af te pakken. Hier een aantal voorbeelden. bij de servicekosten afrekening werden er onrechtmatig kosten verrekend zoals schoonmaakkosten etc. Ook al is er nog nooit een schoonmaak geweest. Daarnaast zijn de rekeningen ontzettend hoog. Bij huisgenoten zijn er rekeningen verstuurd van €900 en €500 euro bovenop het voorschot wat wij al per maand betaald voor servicekosten. Vanwege een begrafenis in het buiten land kon ik niet aanwezig zijn op de eindinspectie. Na een mail gestuurd te hebben hierover was de reactie van UVM dat ik dan maar een extra maand de kamer moest huren. Bij het opzeggen van de kamer gaf UVM aan dat het opzeg termijn 2 maanden was echter stond in het contract dat dit 1 maand was en is dit in Nederland wettelijk verboden als je per maand huur betaald. Ook zijn ze al een hele lange tijd niet bereikbaar met de telefoon waardoor het contact ontzettend slecht verloopt. Op mailtjes werd ontzettend laat gereageerd. Al met al raad ik UVM erg sterk af en wil iedereen waarschuwen om niet met deze oplichters in zee te gaan.

UVM

Beste Madelon, Wij vinden het vervelend om te horen dat het uitbetalen van de borgsom langer op zich heeft laten wachten. De borgsom is aan je teruggestort. Voor de servicekosten afrekening ben jij bij ons op kantoor geweest en hebben wij deze met je besproken en doorgenomen. Indien jij aanvullende vragen hebt naar aanleiding van jouw servicekosten afrekening kan jij een e-mail sturen aan [email protected] . Met vriendelijke groet, UVM

remco woldhuis 4 years ago

Fantastische ervaring: Netjes en behulpzaam

Lennart van Muijden 4 years ago

Negatieve ervaring: Zojuist een bezichtiging gehad waarin de 'makelaar' en de administratie niet op één lijn zitten. Als je wilt worden uitgenodigd moet je een goede rede hebben om maar maximaal 6 maanden te kunnen verblijven (denk aan werk contract expat) alleen het woord van de huurder word niet vertrouwd. Mocht je dus een korte overbruggende woning zoeken. Zal dat ergens anders moeten.

Lieke Otter 4 years ago

Negatieve ervaring: Jammer dat ik niet minder dan 1 ster kan geven. Heb nog nooit zo'n belachelijk slecht bedrijf gezien met zulk onbeschoft personeel. Hoop voor mensen dat ze eerst de reviews lezen voordat ze hiermee in zee gaan, anders ben ik happy to help om het woord te verspreiden.

UVM

Beste Lieke, Helaas zijn jouw contactgegevens niet bij ons bekend. Wij zouden graag in contact komen met jou om bovenstaand te bespreken. Wij zijn bereikbaar via [email protected]. Met vriendelijke groet, UVM Beheer

Senna Basten 4 years ago

Negatieve ervaring: Enorm teleurgesteld door dit bedrijf. Na dagen niks van ze te horen is het ons eindelijk gelukt om een bezichtiging gepland te krijgen. We hebben ruim twintig minuten staan wachten bij de woning, waarna we een mail (telefonisch zijn ze onbereikbaar) hebben gestuurd met daarin de vraag of de makelaar wellicht op het verkeerde adres op ons aan het wachten was. Het antwoord was dat ze 'heel goed wisten waar ze moesten zijn' en dat wij waarschijnlijk verkeerd stonden. Uiteindelijk bleek de makelaar inderdaad bij de verkeerde woning ruim 10 kilometer verderop te staan.

UVM

Beste Senna, Wij vinden het erg vervelend dat dit zo is gelopen. Wij hadden graag een nieuwe bezichtiging met jullie ingepland alleen was er geen interesse meer vanuit jullie. Wij hopen dat jullie inmiddels een mooie woning hebben gevonden! Met vriendelijke groet, UVM Beheer

Ward Van Eijk 4 years ago

Negatieve ervaring: Al maanden enkel via mail bereikbaar, advertentie was van een compleet ander huis, beschrijving sprak over een hoekwoning, was een tussenwoning. Foto's waren simpelweg misleidend te noemen. Foto's waren dus ook van een hoekwoning, interieur was compleet anders. Ook is het voor dit kantoor acceptabel om met 10 mensen tegelijkertijd een (kleine) woning te bezoeken, waarbij 1,5 meter afstand houden niet mogelijk is. Als kers op de taart komt de makelaar ook nog eens 15 minuten te laat. Waardeloos.

UVM

Beste W, Wat ontzettend vervelend dat u de bezichtiging als niet prettig ervaren heeft. Wij waren graag in contact met u gekomen. Indien u hier nog behoefte aan heeft vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, UVM Beheer

konc 4 years ago

Negatieve ervaring: Let goed op als je met UVM in zee gaat! UVM grijpt alles aan om geld aan je te verdienen. De woning was wel in orde maar dat is waarschijnlijk meer te danken aan de eigenaar. -Lees heel goed het huurcontract door -Let goed op bij de eindinspectie (wij hebben de woning hetzelfde achtergelaten als bij het intrekken. Echter moesten we toch meer dan 300,- borg inleveren ivm niet professioneel gevulde boorgaten (die al aanwezig waren toen wij introkken). Let dus goed op bij het intrekken dat alles mooi hersteld zoals beschreven in huurovereenkomst anders ben je bij het einde huurcontract de Sjaak). 2 sterren omdat wij tijdens de huurperiode geen last hebben gehad van UVM en omdat onze ervaringe met de medewerkers niet alleen negatief zijn. Dus let vooral op bij ondertekenen en eindinspectie.

Robert Bayer 5 years ago

Positieve ervaring: Er werken mostly leuke mensen daar. Ook is het in de eerste plaats heel gemakkelijk om een kamer bij hen te huren. Een probleem is dat het er voor het huis soms zo uitzag zoals op de foto hieronder. En als je afhankelijk bent van hun actie om bijvoorbeeld de elektriciteit weer aan de gang te krijgen, moet je vele dagen wachten.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Rik Lammers 5 years ago

Negatieve ervaring: Wat een waardeloos bedrijf. Niet mee in zee gaan met deze mensen. Ze verdienen min 5 sterren. Ik heb nog nooit zulke onprofessionele en onbeschofte mensen meegemaakt binnen een bedrijf. Het is een bende van oplichters. Een vriendin van mij huurde ook via deze oplichters en zij waarschuwde mij nog van te voren maar ik dacht dat ze overdreef, had ik maar geluisterd. Ik kan een boek schrijven over deze lui maar ik ben momenteel juridische stappen aan het overwegen. Beste mensen bedenk jezelf 3x voordat je met deze lui in zee gaat. Lees eerst alle reviews zoals ikzelf ook had moeten doen maar helaas niet gedaan heb.

UVM

Beste Rik, Zou je contact met ons op willen nemen? Jouw contactgegevens zijn namelijk niet bekend in ons systeem. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, UVM

samrawi tedros 5 years ago

Negatieve ervaring: Helaas kan ik geen min sterren geven want 1 ster is nog veels te veel voor dit malafide bedrijf. Ik adviseer iedereen om absoluut geen zaken te doen met dit bedrijf. Kijk maar naar alle reviews over dit bedrijf. Dit is een zeer slecht bedrijf en zou bij tros radar moeten worden aangemeld. Ik zou 10 pagina's over deze mensen kunnen schrijven. Voor de mensen die het toch gaan wagen met ze 'veel sterkte '.

UVM

Beste Samrawi, Wij hebben jouw review gelezen. Jouw gegevens zijn niet bij ons bekend. Wij vernemen graag alsnog waar jouw slechte ervaring op gebaseerd is. U kunt contact met ons opnemen via [email protected] Met vriendelijke groet, UVM

Adnan 5 years ago

Negatieve ervaring: Als het mogelijk was, zou ik ze een 0 geven. Ik heb een appartement dat ik van hen huurde verlaten en daarna stuurden ze me een rekening voor extra kosten voor dingen die ze me niet hadden verteld om te repareren. Maar ze zeiden dat ze het de laatste dag dat ik de sleutels teruggaf, ontdekten en gaven me geen tijd om het te doen. En ik ontdekte dat wat ze doen niet eens legaal is en totaal tegen de wet is. Huur NIET bij hen en wees ZEER VOORZICHTIG als je dat moet doen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
So Tdk 5 years ago

Negatieve ervaring: UVM komt zeer onprofessioneel over. Ze plaatsen onjuiste/onvolledige informatie op de website en voegen later extra kosten toe. Ze geven je niet voldoende informatie over de kamer of het appartement. Ze proberen je te dwingen snel een betaling te doen zonder je de huurovereenkomst te laten bekijken. Ze controleren de geschiktheidseisen van aanvragers niet goed. Een geschikte instantie zou naar hun praktijken moeten kijken. Ik zou niet verbaasd zijn als ze ernstige onregelmatigheden vinden. Als het mogelijk was, had ik negatieve ster(ren) kunnen geven.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
S F 5 years ago

Negatieve ervaring: Dubieus; hetzelfde pand (in dit geval een kamer) wordt tegelijk op verschillende platforms op het Internet tegen verschillende prijzen aangeboden. De bezichtigingsafspraak werd op zeer korte termijn via e-mail geannuleerd. Na de inspectie werd er zeer uitgebreide informatie gevraagd. Direct na het versturen werd ik er al van op de hoogte gesteld dat de kamer al was toegewezen. Ik heb het gevoel dat men zoveel mogelijk volgers voor hun facebook-account zoekt. Er wordt helemaal niet gereageerd op aanvragen en ook niet overwogen dat men een reis van 400 km op zich neemt. Zelfs nadat de kamer is toegewezen, blijft de advertentie heel lang op het Internet staan. Dubieus

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Mark van de Hel 5 years ago

Positieve ervaring: Via UVM een mooie studio kunnen huren in (bijna) hartje centrum. De oplevering was voldoende tot goed. Alles netjes afgewerkt en werkend. Het enige voor mij persoonlijke nadeel is dat ik meerderen weken heb moeten wachten op internet en de mogelijkheid tot het gebruik van een wasmachine. De communicatie met UVM is open en duidelijk. Al kan het wel iets vlotter naar mijn mening. Het zakelijke portaal van UVM voor de huurders vind ik erg top en overzichtelijk in elkaar gezet!

Anita Berendsen 5 years ago

Fantastische ervaring: Dankzij UVM ben ik een gerustgestelde ouder. De dames van UVM hadden een luisterend oor en begrepen onze wensen. Het resultaat mag er zijn ! Een mooie kamer die voldoet aan onze wensen. Bedankt voor de correcte afhandeling en het prettige contact !

Camiel Steenhuis 5 years ago

Negatieve ervaring: Handelt niet in het belang van woningzoekenden. Staat niet open voor argumenten. Zeer onpersoonlijke en onprettige service.

Mindaugas Pranevicius 5 years ago

Fantastische ervaring: Goed

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ruud Waalewijn 5 years ago

Negatieve ervaring: Wat een onprofessionele houding en niet klantvriendelijk. Na twee uur onderweg te zijn geweest voor een bezichtiging, werd de deur al na 5 min gesloten, want het was tenslotte vrijdagmiddag en mooi weer. Het bedrijf is maar tot 12.00 uur 's middag telefonisch te bereiken. Dus contact is onmogelijk. Nadat wij, na een bezichtiging van dus maar 5 minuten, waar je natuurlijk nog inschrijfgeld voor moest betalen, nog vragen hadden, werden wij erop gewezen dat de deur ging sluiten en dat wij onze vragen konden mailen, i.p.v. dat zij deze gelijk beantwoorden. Wat een amateurs. Dat dit bedrijf nog bestaansrecht mag hebben. Helaas wil ik min-sterren geven, dus die ene ster telt zeker niet mee.

ugur yazir 5 years ago

Negatieve ervaring: Mocht je een nederlander met immigratie achtergrond zijn, dan zou ik het niet eens proberen. Ze verhuren alleen aan blanke mensen.

Cebrail Ozturk 5 years ago

Negatieve ervaring: Trap niet in deze makelaar, ze beloven van alles maar komen niet na, en als ze jou een woning beloven zou ik er niet op wachten en doorzoeken via een ander makelaar die wel een beter overzicht heeft en beschikt over een kantoor. Zelfs de ene ster is te veel.

Diana Klein 6 years ago

Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring met dit bedrijf als ouder van woningzoekende student. Ze zijn niet in staat om transparant en professioneel tussenpersoon te zijn tussen veeleisende eigenaar en kritische consument. Dochter dacht kleine mnd. een kamer te hebben maar bleef met lege handen achter.

R Willemsen 7 years ago

Negatieve ervaring: Ze hebben niet eens een kantoor Woon al 2 jaar niet meer in de woning van uvm maar ze blijven maar rekeningen sturen van de service koste tyfus bedrijf

Raymond Gerritsen 7 years ago

Positieve ervaring: hier zijn de fotos van gootsteen kapot

Laat uw mening over UVM:

1 = slecht
5 = Uitstekend

UVM verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

4.9 (58)
Kolibri
Kolibri

Kolibri

Zie adres- en contactgegevens
Velperplein 23-25 - 6811 AH, Arnhem
+31262020116
VANDERSTELT real estate investment partner

VANDERSTELT real estate investment partner

Zie adres- en contactgegevens
Velperplein 23 - 6811 AH, Arnhem
026 205 1460
4.8 (73)
Open makelaars en hypotheken

Open makelaars en hypotheken

Zie adres- en contactgegevens
Velperplein 11 - 6811 AG, Arnhem
026 750 2750
3.6 (162)
NederWoon Arnhem

NederWoon Arnhem

Zie adres- en contactgegevens
Jansbinnensingel 14 - 6811 AJ, Arnhem
088 368 4220
3.6 (9)
Moniek Koenders Makelaardij

Moniek Koenders Makelaardij

Zie adres- en contactgegevens
Eusebiusbuitensingel 3 - 6828 HS, Arnhem
026 388 2077
4.3 (35)
Willemsen makelaars

Willemsen makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Jansplaats 29 - 6811 GB, Arnhem
026 445 2751
MV Vastgoedadvies B.V.

MV Vastgoedadvies B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Eusebiusbuitensingel 7 - 6828 HT, Arnhem
085 483 3501
2.3 (60)
Domica Arnhem
Domica Arnhem

Domica Arnhem

Zie adres- en contactgegevens
Steenstraat 71A - 6828 CD, Arnhem
+31263703666
5 (5)
Ditters Makelaars & Hypotheken Arnhem

Ditters Makelaars & Hypotheken Arnhem

Zie adres- en contactgegevens
Willemsplein 29 - 6811 KC, Arnhem
026 303 3633
3.3 (16)
Spitman Makelaars Arnhem

Spitman Makelaars Arnhem

Zie adres- en contactgegevens
Sonsbeekweg 12 - 6814 BA, Arnhem
026 445 2500
2.7 (16)
1Huis Makelaars

1Huis Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Spijkerlaan 5 - 6828 EB, Arnhem
026 382 8600
4.8 (80)
Van Sonsbeeck makelaars

Van Sonsbeeck makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Sonsbeekweg 28 - 6814 BC, Arnhem
026 382 8853

Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory

Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw makelaar gratis toe

De grootste onroerend goed directory in Nederland

Vind de beste makelaars bij jou in de buurt