
Domica Arnhem

Informatie over Domica Arnhem
6828 CD, Arnhem
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-17:30
- Dinsdag: 9h-17:30
- Woensdag: 9h-17:30
- Donderdag: 9h-17:30
- Vrijdag: 9h-17:30
- Zaterdag: (closed)
Domica Arnhem: Meningen
Fantastische ervaring: Top beheerder. Marcel is supervriendelijke en reageert snel.
Negatieve ervaring: Nep!!! Advertenties om mensen binnen te lokken, hebben 0 woningen willen 40 euro inschrijf voor website. Scammers
Fantastische ervaring: Binnen 2 weken heeft mijn zoon een geweldige studio in Arnhem toegewezen gekregen. Nee, het gaat niet vanzelf. Zodra er iets op de mail binnenkomt dat je aanstaat: direct bellen voor een bezichtiging en ervoor zorgen dat alle documentatie in het digitale dossier staat. Er zijn zóveel mensen op zoek naar een woning, dus je moet ff doorbijten! De medewerkers zijn vriendelijk en reageren vlot op vragen. De inschrijfkosten zijn inderdaad 40 euro, maar bij een leegstandsbeheerder moesten we ook 25 ekkies inschrijfkosten betalen. Domica heeft echter wel mooiere woningen!
Negatieve ervaring: Verhuurder noemde op de website voor 1 persoon. Over de mail werd duidelijk dat mijn geslacht verkeerd was en er alleen een man in mocht. De woning was nog wel beschikbaar. Toen ik aankaartte dat dit niet mag volgens de wet goed verhuurderschap (= discriminatie op basis van geslacht), kreeg ik een paar uur later bericht dat de bezichtiging vol zat. Hier de wet goed verhuurderschap voor de geïnteresseerden: https://vng.nl/sites/default/files/2024-07/handreiking_goed_verhuurderschap.pdf Gemeentes hebben tegenwoordig een meldpunt om deze wet te handhaven - formulier invullen is zo gedaan.
Negatieve ervaring: Dra-ma-tisch
Negatieve ervaring: ze trappen je uit huizen f*ck ze, probeer niet te huren bij deze oplichters
Negatieve ervaring: Ik werd gebeld om een afspraak te maken voor een bezichtiging ,voor een kleine studio, een week later. Echter na het telefoongesprek heb ik geen bevestigingsmail ontvangen. Toen ik belde om te bevestigen of het nog doorging, werd er gezegd dat de bezichtigingen al een week geleden hadden plaatsgevonden. Toen ik zei dat ik het niet begreep omdat ik daarna pas gebeld was. Lachte de receptioniste me uit en vond ze het "grappig" want de bezichtigingen waren al geweest en mijn gegevens waren nergens te bekennen. Conclusie: niet alleen gaan ze niet goed met hun mogelijke klanten om, ook alle persoonsgegevens kunnen ze niet netjes bijhouden. Zeer teleur gesteld!!!
Fantastische ervaring: Domica Arnhem, Ik heb via Domica Arnhem vrij snel een hele mooie woning gekregen. Het personeel van Domica heeft mij hier heel goed bij geholpen. Helaas heeft Domica heel veel slechte reviews, hier kan ik mij gelukkig niet in vinden. Goede service en vriendelijkheid krijg je wel bij Domica.
Negatieve ervaring: Wil geen eens 1 ster geven dit zijn ze niet waard !!!! Ze verhuren woningen zonder toestemming van de hypotheek waardoor jij onverwachts op straat komt te staan met je kinderen. Zeer onprofessioneel, onbeschoft en grote geldwolven.
Negatieve ervaring: Nog niet gehuurd van hun maar zelfs zonder woning slechte ervaring. Advertenties online laten staan terwijl ze allang verhuurd zijn.. vervolgens vragen om 40,- om überhaupt te mogen bezichtigen. Een oplichter van een makelaar doet het nog beter. Begin hier niet aan, maar ja de andere reviews zeggen al genoeg.
Negatieve ervaring: Het in rekening brengen van een vergoeding IS illegaal, ken de wet. Ook de kosten voor bemiddeling zijn illegaal. Dit bedrijf is dubieus.
Negatieve ervaring: 1 ster is nog teveel. Een zeer klant onvriendelijk bedrijf dat niet eens de moeite neemt om te reageren op mails. Zeer onprofessioneel. Niet mee in zee gaan!
Negatieve ervaring: Betaalde €40 voor een abonnement. Kreeg de volgende dag een alternatieve huisvesting. Vroeg om een terugbetaling, maar ze wilden er geen geven. Geldbelust, vermijd.
Negatieve ervaring: Ik raad dit bureau aan niemand aan... Het is een verspilling van je tijd en geld! Ze misleiden je om te betalen voor Premium en je ontvangt niets terug, alleen lege beloften... We hadden dringend een kamer nodig, dus gingen we naar het kantoor en ze verzekerden ons dat ze drie nieuwe kamers beschikbaar hadden waarvoor we op bezichtiging konden gaan. Hoewel we al het basisabonnement hadden, deden ze alsof ze ons niet in het systeem konden zien, tenzij we upgrade naar premium, wat natuurlijk 40€ kost. We upgrade het, en hoewel we de eerste op de lijst voor de bezichtigingen waren en ze zeiden dat ze ons de volgende dag zouden bellen voor de exacte dag en tijd van de bezichtiging, deden ze dat nooit...
Fantastische ervaring: Goede en duidelijke communicatie, behulpzaam. Die €40 is slechts eenmalig, daar waar je bij anderen €10-€20 per maand moet betalen! Snel een leuk appartementje kunnen vinden, en zelfs los daarvan ook een berging.
Negatieve ervaring: Men laat mijn dochter en vriend vanuit Groningen naar Ede komen, en daarna blijkt dat dan pas het vervolg wordt ingezet, na overigens nog extra betaling van 50 euro boven op de al betaalde 40 euro. Stapels papieren bijeenzoeken voor de huurcheck en dan niets meer laten horen, anders dan terugbetaling van de 50 euro. Beetje flauw, maar past wel in de recencies
Positieve ervaring: Binnen 1 maand een huurwoning gevonden via Domica, echt super! Verder heel vriendelijk en behulpzaam. Informele sfeer maar wel professioneel. Erg tevreden.
Fantastische ervaring: Prettig en snel geholpen, aanrader!
Fantastische ervaring: Domica heeft zich bewezen als een kundige verhuur bemiddelaar om een conflict tussen mij en de verhuurder op te lossen.
Negatieve ervaring: Niet behulpzaam, reageren nooit als je problemen hebt. Zitten altijd medewerkers die de telefoon opnemen en nooit ergens iets van af weten.
Fantastische ervaring: Sinds kort een appartement gehuurd via Domica, alles is super goed en snel geregeld! Papierwerk makkelijk online dus geen gedoe met mailen. Er waren een paar dingetjes met het appartement die opgelost moesten worden en ook dit was heel snel en zonder gedoe opgelost, top!
Negatieve ervaring: Bel of stuur geen berichten. Ten eerste zullen ze de meeste keren niet antwoorden. Als ze antwoorden, of als je naar hun plek gaat, wordt je gevraagd om 40€ te betalen om in aanmerking te komen voor een bezichtiging die ze ook niet vertellen wanneer plaatsvindt. Als je 40€ wilt verspillen, is dit het beste vastgoedbedrijf om dat te doen! GEEN DOMICA GEBRUIKEN, ga ergens anders heen!
Geachte heer Santos, U heeft ons op 3 augustus 1 e-mail gestuurd via Pararius en we hebben onmiddellijk gereageerd, maar we hebben geen antwoord op onze e-mail ontvangen. Een registratie kan niet worden gevonden, dus helaas kunnen we u niet helpen. Stuur uw klacht naar [email protected] met het exacte registratiesadres van uw account.
Negatieve ervaring: Ik zou iedereen van harte afraden om via Domica te huren. Je moet eerst boos worden en dreigen met het ondernemen van juridische stappen voordat je hulp krijgt. Begin hier NIET aan.
Negatieve ervaring: Mijn ervaring met Domica Arnhem is heel slecht. Ik vond een huis via hun website en zodra ik reageerde op het huis, vroegen ze me om 40 Euro te betalen voor een premium lidmaatschap met een aantal voordelen, volgens hen. Nadat ze 40 Euro hadden ontvangen, zeiden ze dat ze me binnen enkele dagen voor een bezichtiging zouden uitnodigen. Maar het is meer dan een maand geleden en tot nu toe heb ik geen enkele reactie van hen ontvangen. Er is ook geen reactie op e-mails. Het huis waarin ik geïnteresseerd was, is ook van hun website verwijderd. Dit bureau werkt duidelijk voor 40 Euro en ik raad mensen aan om deze bureau niet te kiezen. Verlies alsjeblieft je geld niet.
Negatieve ervaring: Ongelooflijk beet genomen door deze kwak-zalvers in 2019 Ik kon geen huurtoeslag aan vragen omdat ik in een souterrain zou gaan wonen. Omdat ik over een eigen deur en badkamer met wc etc beschikte vond ik dat maar vreemd. Na navraag te hebben gedaan bij een van de medewerkers aan de telefoon werd mij uitgelegd dat de huurprijs van onder de 740 euro te hoog zou zijn om in aanmerking te komen voor huurtoeslag. Na een onderbuikgevoel en een telefoontje met de gemeente Arnhem bleek dat men het bestemmingsplan niet had gewijzigd. Ik mocht daar officieel niet wonen. Domica deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was.Ik was behalve erg teleurgesteld ook boos. Met spoed was ik op zoek naar een appartement en werd mij deze toegezegd terwijl men dondersgoed hier vanaf wist. Het pand stond bekend als zijnde een winkelpand. Als ik toch huurtoeslag wilde aanvragen kon ik dat wel uit gaan zoeken maar zou mij dat toch niet gaan lukken. "Anders schrijf ik mij in op het adres waar al mensen op wonen en zou ik anderen huurders korten op hen huurtoeslag." Geloof jij het? Nee,, precies!" Hangt van leugens aan elkaar.
Fantastische ervaring: Mijn ervaring met Domica Arnhem was geweldig, om maar zo te zeggen! De tijd tussen het zoeken naar een nieuwe woning en het daadwerkelijk vinden van de perfecte plek vond plaats in slechts enkele weken. De klantenservice bij Domica Arnhem tilt het echt naar een ander niveau, de hele tijd had ik het gevoel dat er met geduld en zorg naar mij werd geluisterd.
Goedenmiddag Kamal, Bedankt voor je vriendelijke woorden, fijn dat we je zo snel en goed hebben kunnen helpen! We wensen je veel plezier met je nieuwe huis en fijne feestdagen. Anita Domica Arnhem
Negatieve ervaring: Er wordt gevraagd om €40 inschrijfkosten te betalen om überhaupt kans te maken op een bezichtiging. Vind het niet netjes om dit bedrag te vragen en voelt een beetje als geldklopperij. Nadat je de €40 betaald heb je geen enkele garantie dat je via hen iets kan vinden dus het is een beetje zonde om het uit te geven. Ze noemen bij andere reviews dat het inschrijfgeld vrijblijvend is en dat je ook met een basisaccount een bezichtiging kan in plannen. In het mail contact wat ik heb gehad met domica staat echter letterlijk: "Om voor een bezichtiging in aanmerking te komen, dient u bij ons als woningzoekende in te schrijven, [...] De inschrijfkosten bedragen € 40,-.", niet geheel vrijblijvend dus.
Negatieve ervaring: Domica heeft vrij dure inschrijfkosten en geeft weinig service. Voor een bezichtiging moet gebeld worden, mail reageren ze alleen op dat je moet bellen, en dan krijg je te horen of er uberhaupt nog plek is, dit staat niet op de site aangegeven. ook hebben ze weinig nieuw aanbod. in onze zoektocht van 2 maanden hebben we uiteindelijk geen bezichtiging bij domica in kunnen plannen omdat het gewoon wat gebruikersonvriendelijk is. Ik zou Domica dan ook niet aanraden.
Fantastische ervaring: Goede dienstverlening voor een eerlijke prijs. Bedankt voor de fijne samenwerking!
Beste meneer Hardenberg, Fijn om te horen en wij willen u ook bedanken voor de fijne samenwerking en wensen u alle goeds toe. Domica Arnhem
Negatieve ervaring: Wanneer je interesse hebt in een appartement o.i.d. moet je je inschrijven voor €40,- om uberhaupt in aanmerking te mogen komen voor een “vrijblijvende” bezichtiging. Een bezichtiging hoort sowieso vrijblijvend te zijn en vrijblijvend is het niet wanneer je al €40,- hebt betaald. Wanneer je ze vraagt naar hun slechte recensies zeggen ze dat als ze echt een slecht bedrijf waren ze niet meer zouden bestaan. Dit komt kinderachtig en onprofessioneel over.
Goedemorgen Eli, Als ik jouw verhaal lees gaat het jou eigenlijk om het betalen van het inschrijfgeld van €40,00. Daar ben jij niet mee eens . Je betaalt eenmalig €40,00 ( premiumaccount) en dat is dan voor een heel jaar, wanneer je het inschrijfgeld niet betaalt, heb je een basisaccount . Met een basisaccount mag je ook bezichtigen , echter wanneer je in de woning geïnteresseerd bent en iemand met een premiumaccount ook, dan krijgt deze voorrang. Het is dus vrijblijvend om het inschrijfgeld te betalen! Het is jammer dat mensen sneller een slechte review op het internet plaatsen, dan mensen die heel blij met ons zijn, zij laten dit blijken bij een sleuteloverdracht of via een telefoontje. Mocht je verder nog vragen hebben , dan hoor ik het graag . Anita Domica
Negatieve ervaring: Ik en mijn vriendin zijn naar e toekomst aan het kijken, we hebben grote plannen in ons hoofd en maken dit duidelijk aan domica, wij worden niet geholpen, onze reacties verdwijnen in het niets, en na een mailtje te versturen als laatste hoop richting hun, krijg ik geen reactie. Daarentegen hebben ze mooie woningen te huur en geloof ik best dat iemand anders er wel in kan. Tot op heden wacht ik nog steeds op een kans van domica, nogmaals heb grote toekomstplannen bestaande uit 3, 5 bedrijven
Negatieve ervaring: Zeer weinig hulp. Geen begrip. Geen samenwerking. Een absolute nul!
Negatieve ervaring: Helemaal niet behulpzaam. Website is nutteloos, als je ze niet belt, krijg je geen informatie. Internationals hebben geen prioriteit. In principe heb ik 40 euro betaald voor niets. Les geleerd!
Negatieve ervaring: Ik heb me aangemeld bij Domica omdat ik een kamer had gevonden die ik echt leuk vond op hun website. Na het betalen van de inschrijfgelden werd ik uitgenodigd om de kamer te bekijken. Daarna ging ik naar het kantoor om te vertellen dat ik het leuk vond en dat ik het wilde huren. Ze zeiden dat ze me enkele documenten zouden sturen die ik moest invullen en dat ik deze over een paar dagen zou ontvangen. Ik wachtte op hun e-mail, maar ik heb niets gekregen. Ik heb hun website gecontroleerd om te zien of de kamer nog beschikbaar was en dat was niet het geval. Het voelde als een oplichting. Ik ben erg teleurgesteld in hun klantenservice. Ik heb geprobeerd om ze e-mails te sturen, maar ze zouden niet reageren. Ik ben totaal niet tevreden met het resultaat van mijn registratie. Ik zou het niet aanbevelen.
Ik denk dat er iets mis is gegaan, kunt u ons bellen, dan kan ik bij u nagaan waarom u geen huurcontrolekoppeling heeft gekregen
Negatieve ervaring: 40 euro betalen om niet als eerste op de hoogte gehouden te worden van het aanbod (Doen ze bij bewoners onderling eerst. 2 keer gemaild of ik daadwerkelijk als eerste ook dit woonaanbod mag ontvangen, geen reactie. Ondertussen iets anders gevonden bij Van Gelre Makelaardij die mij goed hebben geholpen!
Hallo Maarten, Bedankt voor jou bericht en vervelend om te lezen dat jij het niet als prettig hebt ervaren. Je betaald €40,00 als inschrijfgeld en dat is voor een heel jaar . Je kan bij jou registratie kiezen voor een matchmail, dan krijg je een mail als een woning bij jou profiel past. Door de enorme drukte adviseren wij mensen te bellen wanneer ze interesse hebben in de woning. dit gaat veel sneller. Er zijn eigenaren die er voor kiezen bijvoorbeeld in grote appartementen complexen om Huurders in het gebouw voorrang te geven , daar kunnen wij helaas niks aan doen. Graag wil ik jou vragen wanneer jij interesse hebt in een woning om even met mij telefonisch contact op te nemen en kan ik kijken wat ik voor jou kan betekenen. Met vriendelijke groet, Anita
Negatieve ervaring: Ik heb 40 euro betaald zodat ze me konden vertellen dat er alleen een appartement beschikbaar is voor mij. Onmiddellijk betekent NU!!! Dus, ik heb het bezocht en ik wilde het. Maar ik ontving pas 10 dagen later informatie erover. Ze zeiden dat ik 75 euro moest betalen zonder factuur. Ik weet niet waarvoor ze het geld nodig hadden, omdat de dames daar het me niet konden vertellen.
Negatieve ervaring: Ik ben langs de filiaal gegaan omdat ik eigelijk nooit iets terug van hun hoor. Maar goed, toen ik binnen de filiaal liep, zat iedereen tegelijk te lunchen en hebben gezegd dat ik later moest komen. Dus ik moest weggaan!! Ik snap dat mensen ook moeten eten maar, dit moesten ze beter regelen!! Zo onprofessioneel en slecht geregeld, ze werken totaal niet klantgericht!!
Goedemiddag, Bedankt voor jou bericht en vervelend om te lezen dat jij het wegsturen tijdens onze lunch als niet prettig hebt ervaren. Het is erg druk op dit moment en ons kantoor is van 12:30- 13:30 uur gesloten, wij zouden ook graag een broodje willen eten en dan moeten we soms mensen wegsturen. Ons excuus hiervoor
Negatieve ervaring: Slechtste woningcorporatie in NL
Negatieve ervaring: ik betaalde 40 voor niets. betaak niets voor deze website. ze updaten de website zelden.
Negatieve ervaring: Doe jezelf deze ellende niet aan.
Negatieve ervaring: Let op bij de factuur voor je je contract gaat ondertekenen. Ze verpakken nu de administratie kosten/contract kosten onder 'foto reportage' a 200 euro. Ze blijven maar manieren zoeken om extra geld te rekenen naar de huurder.
Beste Sylvan, Allereerst heel erg vervelend als een klant ontevreden reageert. Wij nemen dit soort klachten altijd serieus, echter wij kunnen alleen via Google contact met u opnemen, aangezien u op geen enkele manier in ons systeem bent terug te vinden. Volgens onze informatie hebben wij geen mail van u ontvangen, bent u niet bij ons ingeschreven als woningzoekende en heeft u ook niet onder uw naam iets gehuurd. Graag willen met u contact hebben, zodat we met u kunnen bespreken dat uw opmerking niet helemaal juist is. De door u genoemde € 200,00 is optioneel en zeker geen verkapte kostenpost voor de huurder. Dat wij de fotoreportage aan kandidaat huurders adviseren moge duidelijk zijn, maar nogmaals het is slechts een optie, waar de huurder baat bij heeft. Wij verzoeken u contact met ons op te nemen. Vriendelijke groet, Domica Arnhem.
Fantastische ervaring: Nora is een topper ben perfect geholpen door haar
Fantastische ervaring: Fantastische service altijd goed geholpen
Fantastische ervaring: fijne service, mensen hebben goed geholpen, met namen Nora!! <3
Fantastische ervaring: TOP!!!!!
Fantastische ervaring: Mijn ervaring met de service van Domica is meer dan tevredenstellend. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Als expat hadden we geen taalbarrière. Hun documentenindiening systeem is professioneel en alle vereisten van de klant zijn duidelijk. Ze reageerden zeer snel en adequaat op mijn urgentie. Ik raad Domica Arnhem ten zeerste aan.
Negatieve ervaring: Slechtste bedrijf ooit! Vragen 275€ 'administratiegeld' wat nergens op is gebaseeerd. Daarnaast vragen ze borg en huur! Dit bedrijf is totaal niet klantgericht en zullen nooit voor je klaarstaan! Ga niet met dit bedrijf in zee!
Negatieve ervaring: Waardeloze vestiging, Arnhem. Als je de kans hebt om bij een ander te huren, doe het! Profiteren van onwetendheid van huurders op financieel gebied en hebben totaal geen verstand van zaken. Oplichters zijn het.
Goedemorgen, spijtig te lezen dat u een slechte ervaring heeft met ons bedrijf. Vriendelijk verzoeken wij u contact met onze vestiging op te nemen zodat wij dit kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Domica Arnhem
Fantastische ervaring: Heel erg blij met mijn nieuwe woning. Het contact liep erg goed en alles is ook netjes geregeld. Het personeel is super aardig en ben ook goed geholpen, waardoor ik nu mijn grotere woning heb. Zou in de toekomst zeker weer gebruik maken van Domica.
Negatieve ervaring: Ongeloofelijk kut personeel. Geld wolven. Altijd onbereikbaar. Geeft niks om hun klanten. Huur/koop nooit wat daar!! Zodra je hebt getekend begint de ellende....
Goedemorgen Simone, wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Over welke vestiging gaat dit? Domica is een franchise organisatie en wij willen u graag helpen dit op te lossen.
Negatieve ervaring: Ik zou ze niet gebruiken, de ene dame met wie ik sprak was extreem onbeleefd tegen me.
Beste Bubbles Tigger, Het spijt ons zeer te horen dat u de indruk had dat de dame aan de telefoon extreem onbeleefd tegen u was. Misschien kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected], zodat we kunnen achterhalen wat er fout ging en u kunnen helpen zoals we gewend zijn onze klanten te helpen. Met vriendelijke groet, Domica Nederland
Negatieve ervaring: Waardeloze organisatie. Alles op de website staat als 'beschikbaar', dan laat je je telefoonnummer achter vervolgens bellen ze je nooit op. Bel je zelf krijg je te horen dat alles al verhuurd is en dat alleen de sleuteloverhandiging nog niet heeft plaats gevonden... Zet er dan 'verhuurd onder voorbehoud' neer misschien? Daarbij ook nog eens 40 euro vragen om 'ingeschreven' te staan. Jezus, gedraag je is DOMICA.
Negatieve ervaring: Ik kan gewoon geen 0 geven, anders had ik het gedaan. Ze zijn heel slecht met buitenlanders, ga gewoon een andere verhuurmaatschappij bekijken, deze is s..t!! Ik heb ze gemaild, geen reactie na een week wachten. Ik heb opnieuw gemaild en kreeg het waardeloze antwoord ooit, iets zoals 'ga naar de website, betaal 40€ en doe s..t zelf', daarna weer 85€ betalen voor bezoeken. Oh, en als je probeert ze te bellen, wordt het ook niet beter!!!
Negatieve ervaring: waardeloos ! ik zit al 3 weken te wachten op huurcontract en na 9 keer bellen nemen ze nog niet op
Positieve ervaring: Goede tijd gehad echt een leuke plek om iets te drinken
Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel, goed geholpen bij mijn eerste eigen woning! Staan altijd voor je klaar als je vragen hebt.
Positieve ervaring: Vriendelijk en professioneel personeel. Werd prima geholpen.
Negatieve ervaring: De medewerkers doen heel hartelijk, tot het contract is getekend. Daarna wordt geen enkele verantwoordelijkheid voor de geleverde bemiddelingsprestatie genomen. Ik heb 2 maanden in huis mogen doorbrengen bij een volledig gestoorde vrouw, die geen van de gemaakte huurafspraken nakwam. Domica (Karen Zwart) bleef als een brave incasso robot namens de verhuurder mij op de 'huurpenningen' wijzen. Schandalig onmenselijk en naar mijn inschatting een makelaar die gaat omvallen. Alleen geïnteresseerd in geld en heel weinig mensenkennis. Karen Zwart gaat deze vakantie meneer pastoor helpen met de kinderhandel in Afrika. Naïef en geen mensenkennis. Beste mensen van domica: wat een waardeloze prestatie. Ik vertel er al mijn vrienden over, het voorbeeld waarom mensen zo'n hekel aan makelaars hebben.
Negatieve ervaring: EEN HELE MALE BEDRIJF VOOR INTERNATIONALE STUDENTEN EN/OF MENSEN. Ik had dringend een kamer nodig en ik ging naar hun kantoor om te vragen of er een vrije kamer in Arnhem was. Ze vertelden me dat er een kamer is die ik de volgende dag kan bekijken en ik KAN DIRECT IN HUIS ALS IK HET LEUK VIND. Ik plande een afspraak voor de volgende dag en ik was blij dat ik een plek had gevonden om te huren. Hoe dan ook, ik ging naar de afspraak de volgende dag, ik zag de kamer en ik vertelde de 'verhuurder' dat ik het leuk vond en het wilde nemen en zo snel mogelijk wilde verhuizen. Plotseling zegt hij dat er nog een kandidaat (een Nederlandse jongen) is die de kamer NA MIJ moet zien en als hij de kamer niet leuk vindt, kan ik het nemen, maar als hij het leuk vindt, kan hij het nemen. Dus ik was eerst voor de kamer, ik had mijn afspraak vóór die Nederlandse jongen en het bedrijf gaf de kamer toch aan hem. Ik was erg teleurgesteld en ik RAAD DIT BEDRIJF NIET AAN voor buitenlanders omdat ze je behandelen als een tweedehands persoon.
Negatieve ervaring: Weinig deskundig.
Laat uw mening over Domica Arnhem:
Domica Arnhem verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren


Verhoeff Vastgoedadvies

Moniek Koenders Makelaardij

Open makelaars en hypotheken

MV Vastgoedadvies B.V.

VANDERSTELT real estate investment partner



Van Asselt Makelaars


Willemsen makelaars

Van Sonsbeeck makelaars
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.