VT2000 VvE Beheer bv

Stoelmatter 50, 2292 JL, Wateringen
Stoelmatter 50
2292 JL, Wateringen
+31174286262

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 8:30-17h
  • Dinsdag: 8:30-17h
  • Woensdag: 8:30-17h
  • Donderdag: 8:30-17h
  • Vrijdag: 8:30-17h
  • Zaterdag: (closed)

Wie zijn wij? Wij zijn een familiebedrijf die met enthousiasme en vakkennis werken voor onze VvE’s. De naam van ons bedrijf is afgeleid van de voornamen van de twee zussen, Vera en Toke. Vera en Toke hebben VT 2000 opgericht in 1997. Wij beheren VvE’s in heel Nederland. De sfeer in het bedrijf is gemoedelijk en betrokken. Samen met ons team en de eigenaren zorgen we voor goed onderhouden VvE’s. Het is belangrijk dat u plezier beleeft aan uw bezit en weet dat er goed voor uw bezig wordt gezorgd.

Samen met ons vakkundige team zorgen we voor het VvE beheer van heel veel complexen in de regio’s Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Breda e.v.

Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over VT2000 VvE Beheer bv:

VT2000 VvE Beheer bv is een organisatie die zich richt op de professionele begeleiding van Verenigingen van Eigenaren (VvE). Klanten hebben zowel positieve als negatieve ervaringen gedeeld over de dienstverlening.

  • Positieve punten: Vele klanten hebben goede ervaringen gehad met de service van VT2000. Veelvuldig wordt de klantvriendelijkheid en de snelheid van reactie geprezen.
  • Het personeel is vriendelijk en betrokken, met duidelijke communicatie. Ondersteuning van medewerkers als Nick van der Ploeg wordt als professioneel en toegankelijk ervaren.
  • VT2000 heeft verschillende VvE's geholpen een solide stap voorwaarts te maken, waarbij de organisatie is geprezen om de transparantie en samenwerking.
  • Betrokkenheid en een oplossingsgerichte aanpak worden ook vaak genoemd, net als de hulp bij specifieke klachten zoals lekkages.
  • Aandachtspunten: Echter, er zijn ook kritische stemmen die wijzen op een gebrek aan organisatie en communicatie, vooral met betrekking tot het oplossen van dringende problemen zoals lekkages en andere onderhoudsissues.
  • Sommige klanten ervaren traagheid in de afhandeling van verzoeken en het ontbreken van adequate follow-up op klachten.
  • Er zijn meldingen van een inconsistent niveau van service, waarbij niet alle medewerkers dezelfde kwaliteit van dienstverlening bieden.
  • Desondanks blijven veel klanten vertrouwen houden in VT2000, met de hoop dat verbeteringen doorgevoerd zullen worden.

Al met al lijkt VT2000 VvE Beheer bv zich in een ontwikkelingsfase te bevinden, met veel positieve elementen, maar ook een dringend verlangen naar verbetering in de organisatie en communicatie.

VT2000 VvE Beheer bv: Meningen

3.8/5 (152 Meningen)
GIGI. ALES 6 months ago

Positieve ervaring: Tweeënhalve ster kan niet, vandaar! Poosje terug gebeld door directie (Toke) nav. mijn niet al te beste review. Okay , netjes, ik ga graag persoonlijk en ouderwets degelijk telefonisch in gesprek met mensen. Ik had dat sws zelf al eerder aangegeven. Tel. onderhoud: Ik wou ECHT mijn verhaal goed doen, dus JA luister dan volledig en éénmalig maar OPEN naar MIJN kant/beleving. Dat ging vrij moeilijk. 1. (Vooral) beledigd over mijn slechte review. Was overduidelijk de insteek vanuit VT2000 om mij te bellen! En de vraag om eea. te verwijderen EN daarvoor in de plaats een mildere, betere, positievere etc. ... review te posten. Werd letterlijk 2 á 3 keer gevraagd ad tel. (Vind ik eigenlijk heel erg raar en onprofessioneel cq kinderachtig, sorry) IK heb idd. keurig daarna mijn aanvankelijke miss. idd TE onaardige review verwijderd. Grof was overigens mijn review zeker NIET verwoord. 2. 3x herhaling dat ik 's nachts mijn review had gepost. (Is privé lijkt mij, oftewel irrelevant/zijpad inslaan). Alsmede de ook nogal in mijn ogen vreemde opmerking (ik heb lichamelijke motorisch vrij zware beperkingen nl. ) " Ik denk (?) dat jij wellicht beter af zou zijn geweest als je een huurwoning zou hebben gehad, dus zodoende met je aanvraag NIET met medebewoners in een VvE te maken hebt, maar met een woningbouwvereniging". (?) Pardon... dit was wsl. goed bedoeld, maar droeg ook totaal niets bij. En ik zou het zelfs als lichtelijk discriminerend kunnen opgevat hebben. In ieder geval wat ik aan wil geven: Was/Is ook irrelevant voor wat hier afgespeeld heeft! 3. 3x herhaling dat "hun medewerker" (Lennard) zó enorm zijn nek had uitgestoken voor mij en mijn aanvraag... en de nadruk om vanuit MIJ bevestigd te krijgen "hoe aardig dat van hem was". (Dat is gewoon zijn werk, lijkt mij, ik vind hem ook aardig maar dat is/was helemaal NIET mijn punt!!!) 4. Ook 2x nadrukkelijk (willen) benoemen dat één medewerkster haar/hun eigen schoondochter is.(Familiebedrijf idee/feeling vermoed ik...(?) ). Tja, fijn, gezellig, maar ook niet zeer relevant, leek mij. IK was eea. vd VOLGORDE/het verloop van het traject, de gang van zaken aan haar aan het toelichten, en werd dan onderbroken met dit soort info. 5. IK had per e-mail 3x gevraagd of WE een belafspraak konden maken, zodat we BEIDEN tijd en aandacht zouden hebben voor het telefoontje. Steeds belde Toke tóch onaangekondigd. Dus 3x langs elkaar heen gebeld. DAT dus....zeer inefficiënt. Toen de 4e keer hadden we contact. Wat gebeurt er.... NAAST dus het bovenstaande wat ik al aangeef....na amper 10 min. hoor ik honden blaffen, "Oh JA mijn afspraak is er, ik moet ons gesprek beëindigen" ... etc. Clou: Dit is niet per se bevredigend verlopen. Bel dan terug. Of had vtv gemeld dat je amper "tijd hebt". Maak nwe. afspraak, neem dan wat ruimer tijd (en NEE ik bedoel geen halve dag) maar neem mensen en hun verhaal/klacht of "whatever" menselijk, empathisch en serieus. Ik ga deze lange review niet meer - en weer verwijderen. Leer ervan, evalueer, en luister! voortaan inhoudelijk EERST naar iemands verhaal, gevoel en ervaring(en) vóórdat je in wezen alleen maar belt en wilt "luisteren" omdat een cliënt een review plaatst waar je niet blij cq gecharmeerd van bent. En stel prio's in je agenda. Dat moeten WE nl. allemaal! 24/7.

Curtis Ricardis 7 months ago

Positieve ervaring: Eerder onderstaand review geplaatst: Er wordt onvoldoende grip gehouden op urgente problemen, in ons geval een hardnekkige lekkage. VT2000 heeft actie ondernomen om een dakdekker en lekdetectie bedrijf gelijktijdidig te laten komen, op zich goede actie!

José Clemente 7 months ago

Negatieve ervaring: Slechtste service ooit. Laat criminelen ongestraft. Mijn dure e-bike is gestolen uit de garage van mijn gebouw en een buurman heeft persoonlijke bezittingen beschadigd. Van beide gevallen is er geen informatie doorgegeven om een zaak voor de autoriteiten te vervolgen en te formuleren. Niet eens de verzekering kan helpen. Beveiligingscamera's zijn gewist en slecht geplaatst.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Britt S 8 months ago

Fantastische ervaring: Veel goede ervaringen gehad met VT2000. Vriendelijk personeel die je goed te woord staat en beloftes daadwerkelijk nakomt

fener a 9 months ago

Negatieve ervaring: Nog nooit zo een slecht georganiseerd bedrijf gezien. Probleem is al bijna 2 jaar niet opgelost. Volgens mij hebben ze werkelijk geen idee hoe het moet.

Geah L. 9 months ago

Negatieve ervaring: Een verschrikkelijk bedrijf. Ze nemen geen enkel verantwoordelijk wanneer de bewoners problemen melden, zoals een kapotte slot, lekkage, maar reageren alleen robotachtig om het te vermijden. Ze rekenen hoge kosten voor niets doen. Bijvoorbeeld, we moesten zelf bijna 900 euro voor een loodgieter betalen, terwijl mijn vriend die minder bijdrage betaalt aan hun Vve, hetzelfde probleem netjes opgelost kreeg en de kosten gedekt werden. En we hebben extra uit onze eigen zak betaald voor het onderhoud van de buitenmuur van het gebouw, enz. Ik ben zo opgelucht dat ik niet langer door dit zwakke bedrijf voorgelogen word.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Linda Wander 10 months ago

Negatieve ervaring: Wij willen een bouwtekening van ons huis, en die bestaat gewoon niet. Een complex van meer dan 900 woningen en dan bestaan er geen bouwtekeningen. Bij alle instanties nagevraagd. Alsof er gewoon een paar stenen op elkaar gemetseld zijn. Wij willen een dakkoepel in de keuken plaatsen. Omdat de keuken in het midden van de woning geplaatst is, is het in de keuken erg donker. Nu moeten wij een dak inspectie laten plaatsvinden omdat VT2000 niet weet hoe ons dak eruit ziet. Maar de informatie van de inspectie moeten wij dan wel met hen delen. Dus wij mogen de onkosten maken (want wij willen toch die dakkoepel) en heeft VT2000 gratis en zonder er iets voor te doen de informatie over de daken. Hoe kan je als VvE-beheerder onderhoud aan het dak doen als je niet weet hoe de constructie is? Kortom hou VT2000 in de gaten!

Wesley Noordeloos 11 months ago

Negatieve ervaring: Doet geen goed werk. Hebben meerdere datalekken waar niets aan gedaan word. Ook bij een klacht over een van hun medewerkers hoor je niks. Mensen worden bij vergaderingen in hun gezicht uitgelachen. Incompetent zooitje.

Andries Fontijne 11 months ago

Positieve ervaring: nog ye vroeg om compleet te beoordelen

S Sohrabi 11 months ago

Negatieve ervaring: Ik ben diep teleurgesteld in de service die ik heb ontvangen van VvE VT2000. Vanaf het begin waren er problemen met communicatie en organisatie. Het management leek niet geïnteresseerd in het oplossen van onze problemen en leek eerder geïrriteerd door onze vragen en zorgen. Het onderhoud van het gebouw liet veel te wensen over; essentiële reparaties werden uitgesteld en toen ze eindelijk werden uitgevoerd, was de kwaliteit ondermaats. Kortom, ik zou VvE VT2000 niet aanbevelen.

JCD 11 months ago

Negatieve ervaring: Ik ben zeer teleurgesteld over de diensten die dit bedrijf heeft geleverd, het lijkt erop dat ik je niet kan vertellen waarom. Maar één ding is zeker, wanneer je een lekkage aan het gebouw meldt die in mijn huis komt; nemen ze geen passende actie en wanneer het te laat is; en ik moet ingrijpen met reparaties; stuurden ze me een zeer onvriendelijke e-mail waarin stond dat ik de reparaties in de weg zat. Niet echt servicegericht. Ook andere problemen met een gebroken raamkozijn vielen niet onder de verantwoordelijkheden van de huiseigenaren. Terwijl het raam aan de buitenkant van het gebouw is.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Marijke Noordeloos 1 year ago

Negatieve ervaring: Onvoorstelbaar slecht bedrijf. Via hen bedreigingen, intimidatie, briefgeheim schendingen, lekken van info aan derden. Niet mee in zee gaan, ik ben aangifte aan get voorbereiden.

Ömer 1 year ago

Negatieve ervaring: ik raad helemaal NIET aan. Heel slechte vve beheer

Campo de Marzo 1 year ago

Negatieve ervaring: Zodra de zaken complex worden, denk aan jaarafrekeningen en verzekeringskwesties, komt de incompetentie van dit bedrijf en haar medewerkers aan het licht. Doorvragen wordt door VT2000 als storend ervaren. De reacties zijn geregeld ronduit bot. Het is extra naar omdat wij als leden van de VVE vastzitten aan VT2000. Als we de banden met deze organisatie konden verbreken, dan hadden we dat liever gisteren dan vandaag gedaan.

Coensie 69 1 year ago

Negatieve ervaring: Kon ik maar 0 sterren geven. Bedrijf reageert nergens op. Komt afspraken niet na. En wij zitten al maanden in geluidsoverlast.

Frank Van Hoe 1 year ago

Negatieve ervaring: Geen respons via mail of telefoon.

D. Berg 1 year ago

Negatieve ervaring: Wat een brutale mensen werken hier zeg! Luisteren niet naar wat je te melden hebt en laten je letterlijk zitten. De werkwijze van dit bedrijf is asociaal en onrechtmatig. Cowboy Wild West Beheer. Zeer slechte service, slechte beheerder, grote mond aan te telefoon, komen afspraken niet na, liegen tegen je en doen alsof ze van niets weten, laten je zitten met je probleem, maar wel geld innen!

Ceylan Kilic 1 year ago

Fantastische ervaring: Super vriendelijke medewerkers!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Cansu 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden!

Maarten van Dulst 1 year ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke mensen, altijd snel reactie en heel erg blij met de service!

neville frijde 1 year ago

Fantastische ervaring: Bedankt voor het verhelpen van de lekkage.

v b 1 year ago

Fantastische ervaring: Onze vereniging wordt altijd goed geholpen door Vt2000 en op mijn mails krijg ik snel reactie.

Sanne Bolle 1 year ago

Fantastische ervaring: Heel fijn geholpen bij de lekkage, goede service!

mike van oers 1 year ago

Fantastische ervaring: Goed geholpen bij mijn reparatie verzoek, geholpen door ene Remi had het gevoel dat die ze best deed mij te helpen hierbij

Joanna.m Meul 1 year ago

Positieve ervaring: Wij zijn heel blij met de acuraatheid van VT2000. Onze contactpersoon communiceert goed wanneer zij wel of niet te bereiken is. Reparatieverzoeken worden snel in behandeling genomen. Soms laat de telefonische bereikbaarheid wat te wensen over.

Olav Laudy 1 year ago

Negatieve ervaring: Teleurstellend Beheer en Willekeurige Toepassing van Regels Ik ben diep teleurgesteld in de wijze waarop het beheer van ons appartementencomplex wordt uitgevoerd. Ondanks herhaalde verzoeken om assistentie en duidelijkheid, blijft gepaste hulp uit. Wat me nog meer stoort, is de willekeurige wijze waarop regels worden toegepast. De beheerders lijken regels naar eigen inzicht te interpreteren en toe te passen, zonder rekening te houden met vastgestelde richtlijnen of de belangen van de bewoners. Dit gebrek aan transparantie en consistentie heeft geleid tot een vertrouwensbreuk tussen de bewoners en het beheer. Wat verder opvalt is het gebrek aan communicatie. Vragen blijven onbeantwoord en informatie over belangrijke beslissingen wordt niet of nauwelijks gedeeld. Dit gebrek aan openheid maakt het moeilijk om te begrijpen waarom bepaalde besluiten worden genomen. Ik had gehoopt op een professionele en eerlijke behandeling vanuit het beheer, maar de realiteit is anders. Deze ervaring heeft mijn kijk op het beheer negatief beïnvloed en ik maak me ernstige zorgen over de toekomstige leefbaarheid en het welzijn binnen ons complex.

VT2000 VvE Beheer bv
VT2000 VvE Beheer bv

Beste heer Laudy, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het beheer van uw vereniging. Afgelopen week hebben we reeds contact gehad over de doorbelaste kosten en is alles aan u toegelicht. We begrijpen dat de doorbelasting en de kosten voor vervanging vervelend zijn, maar de splitsingsakte wordt hierin volledig correct gevolgd. Voor verdere vragen weet u ons te vinden via het bekende e-mailadres of telefoonnummer.

Anders Streevelaar 1 year ago

Fantastische ervaring: Sinds 2 jaar bij VT2000. Kundige vaklui, met oor voor de klant

Nellie Hermans 1 year ago

Fantastische ervaring: Wij zijn ( VVE CATALIC te Nieuwerkerk a/d IJssel ) zeer tevreden over de geleverde service die VT2000 levert. Snelle reactie na een Email of een telefoontje, Het PORTAL levert alle gegevens die voor een VVE van belang zijn.

johan trapman 1 year ago

Fantastische ervaring: Met VT2000 heb ik zeer goede ervaring en ben blij dat ik met mijn vragen altijd bij hen terecht kan. 5 sterren zijn dan ook verdiend. Jan Trapman, VvE Catalic, Nieuwerkerk ad IJssel

Johannes de Prieelle 1 year ago

Positieve ervaring: De VvE Emmapark-Oostlaan in Pijnacker ( 88 woningen) is tevreden met VT2000 die voor ons sinds1 januari 2023 als beheerder optreedt. Het contact verloopt goed en er wordt snel en kordaat gereageerd. Mevrouw Romana Driel is een waardevolle ambassadeur van VT2000.Zij zet zich goed voor onze VvE in. Het bestuur

Rogier van der Voort 1 year ago

Positieve ervaring: Wij zijn nu ruim een jaar als VVE bij VT2000 en hebben sindsdien een goede stap voorwaarts gezet. Komend van een andere VVE beheerder is de communicatie sterk verbeterd en hebben wij in Romana Driel een prettige gesprekspartner gevonden. Er blijven zeker nog aandachtspunten maat hieraan wordt door hen hard gewerkt en er is alle vertrouwen dat dit ook gaat lukken.

pamela franken 1 year ago

Fantastische ervaring: Altijd fijn contact met de medewerkers en zijn altijd bereid je uit de brand te helpen. Zeker een aanrader.

Ruud van wijk 1 year ago

Fantastische ervaring: Klantenservice erg goed

daan van straaten 1 year ago

Fantastische ervaring: Altijd snel en fijn geholpen met vragen!

Borys Tobar 1 year ago

Fantastische ervaring: Word goed geholpen en klant aardig

Pim van leeuwen 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer betrouwbaar en hartelijk familiebedrijf. Oprechtheid voert de boeventoon en je voelt je echt gehoord, ze laten het niet zitten maar gaan echt voor je aan de slag.

Ingrid Westhoff 1 year ago

Fantastische ervaring: Prettig contact

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Monique 1 year ago

Fantastische ervaring: Goed geinformeerd na de stormschade vam de schutting. Toppers aan het werk daar.

Esther * 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik heb contact met Pascalle van de Lans. Altijd prettig en wordt goed te woord gestaan

Shanna Harsveld 1 year ago

Fantastische ervaring: Ontzettend fijn geholpen door de dames van intern beheerteam 3 met mijn lekkage.

Miranda Dijkhuizen 1 year ago

Fantastische ervaring: Goede ervaringen met dit bedrijf.

Monique Zaal 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk, correct, en vakkundige bedrijf

Tamara Boekestijn 1 year ago

Fantastische ervaring: Betrokken, goed bereikbaar en altijd vriendelijk!

Eva Collette 1 year ago

Fantastische ervaring: Top organisatie, betrouwbaar en servicegericht!

Taco van den Berg 1 year ago

Fantastische ervaring: Mooie organisatie, waar je je als bestuurder van de VVE goed wordt begeleid!!

Sylvie Boon 1 year ago

Fantastische ervaring: Supergoed bedrijf, met leuke en vriendelijke medewerkers.

IDH X 1 year ago

Fantastische ervaring: Altijd fijn contact met de medewerkers van VT2000. Vandaag heeft Martijn mij uit de brand geholpen, waarvoor dank! Dit beheerkantoor is zeker een aanrader.

Cas Bos 1 year ago

Fantastische ervaring: Fijne mensen, eerlijk en goed contact! Top!

Daniel 1 year ago

Fantastische ervaring: Geweldig!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Frits Brizee 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer professioneel en klant vriendelijke behandeling!

Heleen Brasem 1 year ago

Fantastische ervaring: Top bedrijf! Fijne service!

Donovan van der Kleij 1 year ago

Fantastische ervaring: Fijne medewerkers, zeer betrouwbaar. Afspraak is afspraak dat zie je ook wel eens anders

Renate Dirksen 1 year ago

Fantastische ervaring: Toppers!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Hester Doelman 1 year ago

Fantastische ervaring: VT2000 VvE Berheer bbq is fantastisch!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Robin Rijneveen 1 year ago

Fantastische ervaring: Betrouwbare mensen met een hart van goud

Hans Walta 1 year ago

Fantastische ervaring: Wat te zeggen van VT2000. Wij zijn overgestapt van vastgoedmanager van JSR vastgoed (dramatisch slecht, zie de recensies) naar VT2000 en wij hebben als contactpersoon: Nick van der Ploeg. En dat is een zegen gebleken. Nick heeft ons opgevangen en veel werk moeten verzetten om de fouten van de vorige “vastgoedmanager” op te lossen. VT2000 heeft een duidelijke regelgeving omtrent: storingsmelding, betalingsachterstand en vragen van bewoners. Daarnaast zijn ze super transparant in hun werken en kan alles in Twinq worden gevolgd. Op de eerste vergadering heeft hij kordaat en vakkundig opgetreden, zodat iedereen naar behoren is behandeld. De vergadering is afgesloten met een welgemeend applaus voor Nick. Uit alles blijkt hun deskundigheid en ze doen wat ze beloven. Een aanrader!

Rob Bos 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik ben erg blij met de manier waarop VT2000 mij geholpen heeft om onze lekkage in het weekend op te lossen. Heel snel stond de loodgieter op de stoep. Al die tijd contact en terugkoppeling gekregen vanuit VT2000. Vandaag gaan wij verder om de gevolgschade op te pakken en te herstellen.

Stephanie v 1 year ago

Fantastische ervaring: VT2000 doet nu een aantal jaar het beheer van ons complex. We waren ontevreden over onze beheerder en de overstap naar VT2000 was erg spannend. Beheerteam 4 is onze steun op het moment wanneer wij het als bestuur even niet meer weten. Er worden ook wel eens fouten gemaakt, maar dit wordt ook altijd snel en netjes opgelost. We kunnen ons niet voorstellen dat het gras ergens anders groener is, onder deze omstandigheden zullen wij VT2000 nooit verlaten.

Chantal 1 year ago

Fantastische ervaring: Werd erg goed geholpen door de klantenservice. Ben zeer tevreden met deze professionele organisatie als VVE beheer.

Henk 1 year ago

Fantastische ervaring: Goed en professioneel beheer en fijn contact met onze accountmanager Sem.

Mahdi Yamna 1 year ago

Negatieve ervaring: Een vereniging onwaardig, en die zijn klanten absoluut niet serieus neemt. Zeer slecht absoluut niet aan te raden. Ik ben erachter gekomen dat ze een opstal verzekering af hebben gesloten met een eigen risico van 2500 euro. Welke malloot heeft dit besluit genomen.

Femke 1 year ago

Fantastische ervaring: Erg fijn om zo'n professionele VvE beheerder te hebben. Mijn melding heb ik via website ingediend en binnen de kortste keren is de storing aan onze intercom verholpen.

Shivano Dwarkasing 1 year ago

Fantastische ervaring: Top bedrijf, zeer sterk in communicatie!

Ali Demir 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over VT2000! Professioneel VvE beheerder dat denkt in oplossingen.

Daan Rossum 1 year ago

Fantastische ervaring: Fijn en behulpzaam team, welke 24/7 voor je klaar staan.

Dirk Van Kuijen 1 year ago

Positieve ervaring: Mijn douche afvoer was verstopt en heb waarschijnlijk daardoor lekkage in de keuken. Ik heb voor de verstopping een erkend bedrijf laten komen die dit heeft verholpen. Toen ik VT 2000 belde voor de lekkage antwoordde de dame dat ze hun handen ervan aftrekken omdat ik hun had moeten inschakelen met de verstopping ipv een erkend bedrijf te bellen. Ik ben naderhand teruggebeld door een medewerker van VT2000 die mij het juridische verhaal vertelde wat betreft de leidingen in de woning en mij uitgelegd welke stappen ik moet ondernemen. Hier kan ik wat mee en daarom de opwaardering van het aantal sterren

VT2000 VvE Beheer bv
VT2000 VvE Beheer bv

Beste Dirk, Bedankt voor het prettige telefoongesprek en dat we alles hebben kunnen uitpraten. Veel succes met het oplossen van de lekkage. Zoals telefonisch besproken kunt u altijd nog bij ons terecht als u advies nodig heeft. Met vriendelijke groet, Nick van der Ploeg- namens Team VT2000

Mieneke Blommaert 1 year ago

Negatieve ervaring: Slechte organisatie.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
VT2000 VvE Beheer bv
VT2000 VvE Beheer bv

Beste Mieneke, Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons. Ik kom uw naam niet tegen in ons klantenbestand. Ik kom graag met u in contact om te achterhalen wat er aan de hand is en waar we u mee kunnen helpen. U kunt ons bereiken via info@vt2000 of telefonisch via 0174-286262. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Nick van der Ploeg - namens Team VT2000

Ellen de Lange-Ros 1 year ago

Positieve ervaring: VT2000 heeft ons goed geholpen, als vereniging van eigenaren op een park met recreatiewoningen. We zijn een relatief kleine partij, maar kregen serieuze aandacht. De overgang naar VT2000 ging relatief soepel en het is erg fijn om van hun systemen gebruik te kunnen maken voor onze jaarrekening en de nuts-afrekeningen voor alle eigenaren.

Eliese v B. 1 year ago

Negatieve ervaring: Onvriendelijk en onduidelijk in de communicatie. geen aanrader. Al helemaal niet op het gebied van onderhoud.

VT2000 VvE Beheer bv
VT2000 VvE Beheer bv

Beste Eliese, Wat vervelend dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd met de vraag wat uw adres is, zodat ik u kan voorzien van aanvullende informatie. Wij zijn een adviserende organisatie en het is niet de bedoeling dat u het gevoel heeft dat we afzetters zijn. We gaan graag met u in gesprek om u een onderbouwing te geven van de situatie. Namens team VT2000, De heer van der Ploeg

Eduard Helwig 1 year ago

Fantastische ervaring: Al vele jaren werk ik met verschillende VvE beheerders door heel Nederland maar nooit krijg ik zoveel positieve reacties van bewoners over de beheerder als over VT2000. Snelle reacties, kennis van zaken, en goed advies van Nick.

Hans Van Der Star 1 year ago

Fantastische ervaring: 10 Heel fijn om zo'n professionele organisatie als VVE beheerder te hebben. Ten opzichte van ons vorige appartement (waar we zekere niet ontevreden waren over de beheerder) merken we nu toch (sinds ruim 2 jaar) hoe het anders en beter kan. De site is voor een ieder heel toegankelijk en duidelijk en de begeleiding is zeer plezierig en strak zoals het hoort!!

Aad van der Voort 1 year ago

Fantastische ervaring: Vakkundig, prettige communicatie, administratie volledig transparant, betrouwbaar.

J.P. Schaap 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede VvE beheer met goede contacten

Par 2 years ago

Negatieve ervaring: Vreselijk bedrijf. Wij betalen hun goed geld voor onze VVE beheer. Zij regelen vrijwel niets. De dingen die geregeld worden, worden slordig geregeld. Al vijf maanden wacht ik al op een opdracht; welke te maken heeft met veiligheid. Na vijf maanden krijg ik alleen te horen dat ze weer contact gaan opnemen met een bedrijf. Ze nemen 0 verantwoordelijkheid, je krijgt men niet te pakken als je belt, terugbelverzoeken worden niet nagekomen en het bedrijf heeft ronduit een lakse houding. Tijdens onze ALV ga ik zeker proberen onze VVE weg te halen bij VT2000!! Nooit bij ze aansluiten.

Nicole de Jongh 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijn en goed geadviseerd door de bouwkundige van VT2000. Bedankt voor het advies en meedenken!

Romanov Marx 2 years ago

Fantastische ervaring: Behulpzaam en wordt direct geholpen de service van vt2000 is uitstekend !

Dennis Schillemans 2 years ago

Fantastische ervaring: Sinds enkele jaren is VT2000 onze beheerder. Voor ons als VvE zijn er enkel positieve berichten. Goede service, communicatie en duidelijkheid.

Randy Elkerbout 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer professioneel geholpen. Alles werd zo snel mogelijk verholpen. Super tevreden!

Oscar Van houten 2 years ago

Fantastische ervaring: Super snelle service en handelen mijn ruit was kapot binnen paar uur vervangen super !!

Kitti Pákai 2 years ago

Negatieve ervaring: Als we moeten betalen, is het dringend voor hen. Als we een probleem hebben, kan het wachten en moeten we het alleen oplossen. Maakt niet uit of het om het gebouw gaat… laat het zelf repareren, want “het is niet onze verantwoordelijkheid”. Wat heb je dan aan een VvE?

VT2000 VvE Beheer bv
VT2000 VvE Beheer bv

Beste Kitti, Wat vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. Wat wel en niet de verantwoordelijkheid is van de VvE, staat hoofdzakelijk in de splitsingsakte beschreven, dus niet alles is de verantwoordelijkheid van de VvE. Zou u uw specifieke geval op de e-mail willen toelichten naar [email protected]? De e-mail mag ter attentie van de heer van der Ploeg. U mag ook bellen naar het bij u bekende telefoonnummer. Ik duik dan voor u in het dossier en dan overleggen we over de situatie. Met vriendelijke groet, Team VT2000

Corne Denhaag 2 years ago

Negatieve ervaring: Bewoner Landrestraat. VT2000 is traag en alleen grote projecten doen ze graag maar een slechte begeleiding. Voegwerk komt maanden stil te liggen en geen actie om dat in te halen, verstopping van de nieuwe riolering laten ze niet adequaat oplossen, als later een verstopping optreed door die oude verstopping van het voegbedrijf komen natuurlijk de kosten weer voor de VVE. Een e-mail als aanmaning versturen tegen een belachelijke prijs etc etc.

Ernesto Pancham 2 years ago

Positieve ervaring: Als beheerder communiceert VT2000 uitermate slecht met het bestuur. VT2000 geeft geen antwoord op vragen per email of per telefoon ondanks diverse verzoeken. Je wordt keihard genegeerd. Reparatieverzoeken worden niet opgevolgd en zonder feedback afgesloten. Elk jaar krijg je te maken met een ander aanspreekpunt, en dat biedt geen consistentie en vertrouwen. Ze bieden geen concrete oplossingen en verschuilen zich steeds achter vage, niet concrete communicatie. Het beheer van de financiën is prima, maar de technische begeleiding en de duidelijkheid van communiceren is uitermate slecht. Aanpassing: In een later stadium is e.e.a. naar tevredenheid opgepakt door een medewerker met een goed luisterend oor, een systematische aanpak (naslaan polis voor de client en overleg, aannemers aansturen etc.) en volledige openheid van zaken daarin d.m.v. klare taal (duidelijke communicatie). Nu vanaf het begin elke casus op deze manier aanpakken! Dan was minimaal 4 sterren. Aangepast van 1 naar 3 sterren

Yan chen 2 years ago

Fantastische ervaring: Klantenservice altijd voor ons klaar staan

VT2000 VvE Beheer bv
VT2000 VvE Beheer bv

Beste Yaya chan, Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent met onze klantenservice. Hopen kunnen we u en alle overige eigenaren in uw VvE nog jaren blijven voorzien van onze dienstverlening! Met vriendelijke groet, Team VT2000

Jur van Rossum 2 years ago

Fantastische ervaring: Erg prettig geholpen door het personeel van VT2000. Een goede en meedenkende bouwkundige die ons bijstond in het proces. Bedankt voor de top service!!

VT2000 VvE Beheer bv
VT2000 VvE Beheer bv

Beste Jur, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de service van VT2000. We hebben het complimentje doorgezet naar de betreffende collega bouwkundige! Met vriendelijke groet, Team VT2000

Maurice S. 2 years ago

Fantastische ervaring: Een geweldig VvE beheerkantoor. Een hele goede service!

Maarten van Rooden 2 years ago

Fantastische ervaring: VT2000 is sinds een paar jaar onze VvE beheerder. Wij zijn erg tevreden met de fijne samenwerking.

Emine Sigircik 2 years ago

Positieve ervaring: Ik had aan gegeven redelijke bedrijf. Ze hebben terug koppeling gedaan had ik niet verwacht ze zijn juist menselijk en ze proberen om je te helpen goede Vve

Marc HvG 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over de dienstverlening, reageren snel, adequaat en duidelijk

Ol 79 2 years ago

Negatieve ervaring: Na meerdere jaren nemen wij afscheid van VT2000. De laatste jaren ging de service heel erg naar beneden en werd het contact moeizaam. Tevens kwamen er ineens allemaal extra facturen voor werkzaamheden buiten de overeenkomst.

Robert Elena 2 years ago

Fantastische ervaring: Professionele organisatie, heb fijn met ze samengewerkt als mede bestuurder van een complexe VvE (huurders en eigenaren).

ron pauw 2 years ago

Negatieve ervaring: Waardeloos bedrijf,slechte service

Willy Fortman 2 years ago

Fantastische ervaring: VT2000 heeft ons weer op weg geholpen na een fase van wanbeheer. Alle lof voor onze accountmanager en bouwkundige. Betrouwbaar, snel en toegankelijk.

Aad Van Den Dop 2 years ago

Negatieve ervaring: Door een nieuw kantoor te openen en het verloop van personeel o.a. bij beheerteam2 maken deze dames meer fouten dan nodig is o.a. verkeerde firma's aanschrijven voor een reparatie, terwijl daar duidelijke afspraken over zijn gemaakt. Als je vraagt wanneer de ALV is hoor je niets. Dus al met al ben ik zeer ontevreden over VT2000, helaas. En nog steeds geen ALV. Ik heb het beheerteam maar zelf een uitleg gegeven welke aannemer ze moeten bellen,en dat gaat nu redelijk. Deze uitleg zou vt2000 toch moeten geven? Maar onze beheerder Lennard weet zelf ook niet alles, en daar betaal je als VvE grof geld voor!!!Helaas is er niets veranderd, de dames van beheerteam 2 weten dat al het Hang en sluitwerk( behalve de voordeur) van kunststof is en bij storingen deze doorgegeven moeten worden aan GevelBeheer Nederland (daar heeft onze VvE een kontrakt mee) wat doen ze nog regelmatig, ze schakelen een gewone aannemer in, en die kan de klus niet maken!! Zo zijn er nog meer voorvallen, van het inschakelen van verkeerde aannemers. O ja, er gaat soms ook wel eens wat goed!

kerst troost 2 years ago

Fantastische ervaring: In de hoge toren van het Leonardo da Vinci complex in Scheveningen werd het nodig de centrale afvoer van rookgassen te vervangen. Over 27 verdiepingen en aan twee zijden van het gebouw was dat een uiterst lastige klas. In goed overleg met de aannemer en het sectiebestuur van de hoge toren is het project succesvol gecoördineerd door VT2000. Dat is een bijzonder fraai resultaat juist ook vanwege de verscheidenheid aan bewoners in het gebouw. Petje af!

Andre Borgeld 2 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke medewerkers en informatie snel en beschikbaar in het portaal of even bellen. De mensen denken ook mee.

Jan Peter de Valk 2 years ago

Fantastische ervaring: Partnership geen loze kreet met VT2000! Na wisseling van toenmalige beheerspartner 3 jaar geleden voor VT2000 als beste uit de beauty contest, uitmuntende ervaringen met hen daarna. Als VvE van 70 eigenaren plus winkeliers van Stadshart in Amstelveen geen sinecure om draaiend te blijven met ALVs, MJOP, incidenten etc. VT2000: Snel, adequaat, betrouwbaar , to the point en vooral vriendelijk en prettig. Ze nemen veel werk uit handen, stemmen altijd af en doen wat ze zeggen. Boodschappen zijn zakelijk maar daarnaast ook net die extra mile. Ter zake kundig dus je kunt als bestuur en technische commissie op ze bouwen en varen, als echte partner! Dank je wel, Vt2000 en Nick in het bijzonder. Zelf nu afgetreden maar elders alweer aan de slag bij de volgende VvE (onbezoldigd en dan zoek je ook een fijne partner).

Ferdi Hoogstra 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer goed, verstand van zaken, kritisch en meedenkend ( oplossings gericht )

Gert Lemkes 2 years ago

Fantastische ervaring: Hallo, namens de technische commissie [tc] van een VvE in Gouda hier een review op VT2000. Dit bedrijf is sinds meer dan tien jaar beheerder voor onze VvE. Over de periode dat ik hier zelf nog niet woonde (2018) hoorde ik positieve geluiden, en dat sluit aan bij onze ervaring van nu. Ter toelichting: een jaar of drie terug bleken er geen bewoners beschikbaar voor het vormen van een nieuw bestuur. VT2000 heeft toen de mogelijkheid genoemd om zelf het bestuur te vormen. Besloten werd dit een jaar uit te proberen. Dat beviel goed en is tot op heden verlengd. De lijnen zijn lekker kort; als je wat mailt heb je vrijwel altijd snel een reactie en er wordt actief meegedacht. Wij als tc gaan soms op verzoek van VT2000 even ergens kijken. Of we melden zelf richting VT2000 bepaalde waarnemingen, waar zij dan waar nodig actie op ondernemen. Natuurlijk zijn er soms misverstanden, we blijven mensen… Maar de grote lijn is de goede communicatie en de actieve houding van VT2000; het voelt echt als een goede en plezierige samenwerking. Wat ons als tc betreft wordt deze verder voortgezet!

Arno Martens 2 years ago

Fantastische ervaring: Accuraat en professioneel. Onze VvE heeft vanaf de start VT2000 als beheerder. De relatie met de medewerkers is persoonlijk en vriendelijk. Op onze vragen wordt snel en adequaat gereageerd. We weten dat VT2000 veel VvE’s in portefeuille heeft, maar de aanpak wordt gekenmerkt door kleinschaligheid.

R Muller 2 years ago

Negatieve ervaring: Een ster waardering is nog te hoog voor dit bedrijf. Een cursus communicatietraining zou hen goed doen. Ik wacht al ruim 1,5 jaar op een nieuw balkonscherm dat na schilderwerkzaamheden is gesneuveld. Zit nog geen schot in de zaak. Dus mocht je op zoek zijn naar een VvE beheerder, lekker verder zoeken! VT staat voor Vreselijk Traag, behalve wanneer je een negatieve review plaatst. Stand van zaken na 3 jaar: nog steeds geen nieuwe scherm!

VT2000 VvE Beheer bv
VT2000 VvE Beheer bv

Beste meneer Müller, Wij betreuren de situatie ten zeerste. Helaas is uw balkonscherm gesneuveld tijdens de werkzaamheden van de schilder. Dit is vervelend, maar niet te wijten aan VT2000. Het is belangrijk dat dit netjes opgelost wordt. De schilder heeft de materialen om uw balkonscherm te herstellen in bestelling staan. De schilder zal vervolgens voor herstel een afspraak met u maken. Dit is vandaag ook per mail aan u medegedeeld. Wij hopen dat dit snel wordt opgelost. Als er nog vragen zijn, kunt u contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team VT2000

Laat uw mening over VT2000 VvE Beheer bv:

1 = slecht
5 = Uitstekend

VT2000 VvE Beheer bv verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

5 (5)
Rea Nederland

Rea Nederland

Zie adres- en contactgegevens
Van der Endetuinen 9 - 2614 MW, Delft
015 364 7514
5 (3)
ZO makelaars - ZO.nl

ZO makelaars - ZO.nl

Zie adres- en contactgegevens
Van Foreestweg 4 - 2614 CJ, Delft
015 212 9988
5 (4)
Maliepaard Makelaars

Maliepaard Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Hof van Delftlaan 135a - 2613 BM, Delft
015 257 7281
5 (5)
Reedijk Real Estate

Reedijk Real Estate

Zie adres- en contactgegevens
Hof van Delftlaan 135a - 2613 BM, Delft
015 202 3095
5 (3)
Ricardis Makelaardij

Ricardis Makelaardij

Zie adres- en contactgegevens
Ricardishof 1 - 2614 JE, Delft
06 37141863
De Bloois Vastgoed beleggingspanden
De Bloois Vastgoed beleggingspanden

De Bloois Vastgoed beleggingspanden

Zie adres- en contactgegevens
Noordeinde 46 - 2611 KJ, Delft
+31157503040
5 (4)
Prinsenstad Makelaardij

Prinsenstad Makelaardij

Zie adres- en contactgegevens
Buitenwatersloot 110 - 2613 SV, Delft
015 200 2106
4.2 (103)
VvE Beheer WijSamen
VvE Beheer WijSamen

VvE Beheer WijSamen

Zie adres- en contactgegevens
Verrijn Stuartlaan 28 - 2288 EL, Rijswijk
+31702629139
StaeteGroep Full service NVM Makelaars

StaeteGroep Full service NVM Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Vrijenbanselaan - 2612 CM, Delft
015 213 3915
5 (4)
Oude Delft Makelaardij

Oude Delft Makelaardij

Zie adres- en contactgegevens
Oude Delft 219 - 2611 HD, Delft
015 213 1110
5 (1)
Rotsvast

Rotsvast

Zie adres- en contactgegevens
Molenstraat 4A - 2611 KA, Delft
015 215 8010
4 (1)
Bayense Makelaars

Bayense Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Spoorsingel 1A - 2613 BD, Delft
015 219 1900

Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory

Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw makelaar gratis toe

De grootste onroerend goed directory in Nederland

Vind de beste makelaars bij jou in de buurt