
MVGM Rijswijk

Informatie over MVGM Rijswijk
2288 EC, Rijswijk
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8:30-17h
- Zaterdag: (closed)
MVGM Rijswijk: Meningen
Negatieve ervaring: Doe je zelf een plezier en doe beslist geen zaken met dit bedrijf. Organisatorisch een puinhoop niet bereikbaar en als je belt krijg je een antwoordapparaat wat in een crematorium niet zou misstaan. Op mails wordt niet gereageerd , telefonisch niet bereikbaar . Onmogelijk dat dit soort bedrijven nog bestaan.
Negatieve ervaring: Onbereikbaar. Werknemers zeggen heel droog: "dit is niet mijn afdeling", doorsturen naar de juiste afdeling is te veel gevraagd. Communicatie loopt moeizaam of niet.
Beste Mike, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Wat een dramatische organisatie alles opelkaar afschuiven en elkaar de handen boven tafel houden. Als het om eerlijkheid gaat mogen ze nog heel wat leren.jammeer dat ze er niet van willen leren van alle op en aanmerkingen. Ze horen ervoor ons te zijn maar zijn meer met zich zelf bezig geld te verdienen over de rug van de huurders
Beste Leo, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Als actief lid van een kleine VvE (Vereniging van Eigenaars) met drie appartementen deel ik graag mijn ervaringen met MVGM als VvE-beheerder. Mijn ervaringen zijn hoofdzakelijk negatief. Als u op zoek bent naar een betrouwbare VvE-beheerder die afspraken nakomt en kwaliteit levert, zoek dan verder. MVGM adverteert trots op hun website met: "Wij kunnen het beheer van Vereniging van Eigenaars in Den Haag en omstreken uit handen nemen." Mijn ervaring is anders. Het beheer door MVGM vergt meer tijd dan het oplevert. Een aantal voorbeelden hiervan zijn: het organiseren van ALV's die vaak niet plaatsvinden omdat uitnodigingen niet worden verstuurd, het laat doorsturen van offertes waardoor ze verlopen en bij hernieuwde aanvragen 30-50% duurder zijn, en het negeren van termijnen die voorgeschreven zijn in de VvE-reglementen. MVGM beweert ook: "Wij specialiseren ons in kleine VvE's, zodat wij uw VvE de aandacht kunnen geven die het verdient." Toch geeft MVGM mijn VvE erg weinig en totaal geen persoonlijke aandacht. Binnen vijf jaar hebben we al met drie verschillende accountmanagers te maken gehad, waarbij het eerder regel dan uitzondering was dat telefoontjes niet werden beantwoord en reacties op vragen en verzoeken eerder maanden dan weken op zich lieten wachten. In gevallen van afwezigheid van de accountmanager is er geen vervanger en is de algemene servicedesk niet in staat ons verder te helpen. Tot slot stelt MVGM: "Ons VvE-team in Rijswijk levert de hoogste kwaliteit bij het beheren van uw VvE." Naast het niet beantwoorden van telefoontjes en e-mails, slaagt MVGM er ook niet in om jaarrekeningen tijdig voor te leggen aan de ALV en facturen ter goedkeuring aan de kascommissie voor te leggen. Wanneer MVGM hier door de VvE op wordt aangesproken, belooft het verbetering. In de praktijk blijken dit loze beloften. Is alles negatief? Niet helemaal. Bij urgente meldingen zoals loshangende regenpijpen en lekkages onderneemt MVGM wel actie. Daarom toch nog een ster. Het is echter jammer dat onder het beheer van MVGM deze problemen nooit voorkomen kunnen worden, omdat de VvE met traagheid tegengewerkt wordt om besluiten te nemen over preventief onderhoud.
Beste Bart, ik heb je al beantwoord via Trustpilot. Zoals gezegd komen wij graag met je in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Kan ik ook géén sterren geven... #|=+* - bedrijf
Beste Fred, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Reageren nergens op, zelfs als VvE-lid die het beheer aan MVGM heeft uitbesteed krijg ik geen reactie.
Beste Corine, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Alle negatieve recensies moeten wel waar zijn wat een baggerbedrijf is dit
Beste Stefan, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Koppel je niet aan hen, ze reageren nooit. Alles wat verder gaat dan hun geautomatiseerde programma's en enige inspanning van hun kant vereist, gebeurt gewoon niet.
Beste Enrik, bedankt voor uw beoordeling en recensie. Het spijt me dat u deze ervaring had met de service van MVGM. U kunt gerust meer informatie over uw ervaring mailen naar [email protected]. Ik zou graag contact met u willen opnemen. Groeten, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: We hebben de premie betaald en hebben geen e-mail ontvangen over huur aanbiedingen en kunnen zelfs geen bezichtiging aanvragen op hun website. Slechtste bedrijf ooit. Verspil hier je geld niet. Na het e-mailen krijg je ook geen antwoord en je geeft gewoon een excuus dat ik niet aan de inkomenseisen voldoe, wat erg vreemd is, aangezien ik zelfs voor het aanvragen van 800-900€ niet aan de inkomenseisen voldoe. Hoe kan ik dan in een appartement wonen en een huur van 1400€ betalen? Geef me gewoon mijn geld terug of anders moet ik juridische stappen ondernemen vanwege zo'n oplichting.
Beste Divya, bedankt voor uw beoordeling en recensie. Het spijt me voor uw ervaring met de service van MVGM. U kunt gerust meer informatie over uw ervaring e-mailen naar [email protected]. Ik zou graag contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Sinds MVGM het gebouw begon te beheren, is het een vervallen plek geworden met vuil en lekkages overal, en het lijkt een verlaten gebouw te zijn met veel mentale ziekte en hopeloosheid, zodat mensen hun klachten op de muren begonnen te spuiten, en toen spoot MVGM een niet-bijpassende verf over de klachten van mensen om de pijn en het lijden te verbergen, het is gek hoe MVGM er mee wegkomt om zoveel €€€ te eisen maar daar niets voor terug te doen.
Negatieve ervaring: Ons blok wordt door hen beheerd, en het is een financiële ramp! Niets wordt gerepareerd. Het is vies, en ze kiezen vaak ervoor om projecten te starten die geen voordeel opleveren voor de bewoners, zoals het wit verven van de deuren voor duizenden euro's, alleen om de deuren binnen twee weken weer vies en gekrast te hebben.
Beste A E, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, etc.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Altijd behulpzaam en betrouwbaar
Beste Ellen, bedankt. Fijn dat je de dienstverlening van MVGM zo positief beoordeelt, groet, Denise van MVGM
Negatieve ervaring: VvE rijswijk zeer slecht bereikbaar, geen direct nummer naar vve rijswijk, nergens te vinden. je word eerst doorgeschakeld naar breda. Dus dan ben je al 10 minuten aan het bellen. Vervolgens pakken ze dingen heel langzaam op, geen terugkoppeling over stand van zaken, je moet steeds weer mailen/bellen. Vervolgens heb ik in 15 jaar tijd al 15x een nieuw contactpersoon gehad. Het moet een gewild baantje zijn daar. Oja en ze hebben natuurlijk zelf wel bedrijven die voor hun klussen. (Veel duurdere offertes dan dat je zelf offertes laat maken)
Beste Envoy, wat jammer dat je niet tevreden bent met MVGM en onze gewaardeerde leveranciers. Op deze pagina staan contactgegevens van de VvE teams in Rijswijk: https://mvgm.com/nl/vastgoeddiensten/vve-beheer/den-haag-rijswijk. Hopelijk helpt dit je. Weet dat wij naast nieuwe collega's ook veel collega's hebben die al jaren bij MVGM werken, zoals ieder bedrijf. Groet, Denise van MVGM
Negatieve ervaring: Één groot drama. Inmiddels al 8 maanden bezig met customer care over een buitensporig hoog energie verbruik. Geven aan dat ze willen helpen, maar alles wat men doet impliceert het tegenovergestelde. Technisch manager (voormalig inmiddels) probeert het er vanaf te doen met “Dit is een normaal verbruik”. 2,5 keer zoveel gebruiken als je buren lijkt mij niet “normaal”. Medewerkers die beweren dat je geen idee hebt waar het over gaat, terwijl ze zelf geen idee hebben waar het over gaat, en je vervolgens uitlachen aan het einde van het gesprek. Terugbel verzoeken niet nakomen, meldingen moet je zelf na 3 weken achteraan gaan omdat er niets gebeurd. Inmiddels zijn de servicekosten bijna verdubbeld (€50 naar €92). Dit is voor mij wel de druppel voor een bedrijf waar de service bijzonder slecht is. Houden zich met jaarafrekening aangaande de servicekosten niet aan de voorgeschreven termijnen. Wanneer je hier over belt krijg je antwoorden als “waarschijnlijk….” En “ik denk”. Expertise lijkt dus ook ver te zoeken. Voor mij is wel duidelijk dat dit geen competent bedrijf is, of in ieder geval niet de juiste medewerkers op de juiste functies heeft zitten. Update 22-11-2023: op onderstaand verzoek van Webcare een mail gestuurd. Is uiteraard nooit op gereageerd, gezien MVGM mijns inziens enkel aan etalagevertoon doet. Het gehele issue loopt nog steeds. Na een zomer radio stilte vanuit MVGM heb ik 2 weken geleden dit hele dossier zelf weer een slinger moeten geven door contact met hen op te nemen. Kortom, erg “toonaangevende” zoals men op de website durft te vermelden.
Beste Nick, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, etc.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Slechte service. Schuiven alles af. Negeren vragen die je stelt per mail. Meerdere keren vragen voor je een keer een antwoord krijgt waar je niks mee kan. Maar wel €150 per maand aan servicekosten innen, dan weten ze je wel te vinden. 10-07-23 zoals hier onder gevraagd contact opgenomen met de VVE "webcare" uiteraard nul reactie. Was te verwachten, alleen geld innen kunnen ze goed bij dit bedrijf.
Beste B., wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Als er nul sterren waren, zou ik nul geven. Deze vereniging is werkelijk een ramp. Ik raad ten zeerste aan om deze vereniging nooit te overwegen voor het beheer van uw gebouw, want het is een verspilling van geld en tijd. Hun reactietijd bedraagt maanden, zelfs voor urgente werkzaamheden, ze nemen nooit de telefoon op, met uitzondering van de servicedesk, die nutteloos is. Een chatbot-antwoord zou nuttiger zijn dan de meeste van hun reacties.
Beste Mauro, het spijt me voor uw ervaring met de service van MVGM. Voel je vrij om meer informatie over uw ervaring te e-mailen naar [email protected]. Ik zou graag contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Dit bedrijf heeft het op zoveel niveaus mis. Ze geloven in principe je loonstroken of je arbeidsovereenkomst niet. Er was een probleem met mijn UWV-portaal en zoals geadviseerd door UWV en de Belastingdienst, heb ik om het op te lossen mijn contract gestuurd. Ze vertelden me dat ze het niet geloven. Dit is niet normaal. Zowel de UWV als de Belastingdienst zeiden dat ze je contract en je werkgeversverklaring zouden moeten vertrouwen, maar dat doen ze niet! Dit is NIET normaal.
Beste C Guagliardo, het spijt me voor uw ervaring met de service van MVGM. Met vriendelijke groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Dit bureau gedraagt zich als een oplichterij. Verspil hier je geld niet. Ik heb betaald voor een Premium-account, heb elke week op verschillende huizen gereageerd en altijd een automatische reactie ontvangen waarin stond dat ik niet geselecteerd was. Toen realiseerde ik me dat ze alleen maar herhaalde huuraanbiedingen plaatsten die al verhuurd waren, wat echt oplichterij is. Laatst heb ik me ingeschreven voor een nieuw appartementencomplex met meer dan 200 appartementenaanbiedingen en raad eens: niet geselecteerd! Ze gebruiken de 'loting' om dit te rechtvaardigen, maar het klinkt opnieuw als een oplichterij, omdat je als Premium prioriteit zou moeten krijgen bij lotingen en bezichtigingen. Ik mag vermelden dat mijn inkomen hoger is dan gemiddeld en ik heb een vast werkcontract, elke andere agent heeft me onmiddellijk gebeld voor een huisbezichtiging, maar MVGM is gewoon nutteloos.
Beste Joana, het spijt me voor je ervaring met de service van MVGM. Een premium account betekent dat je beschikbare woningen eerder kunt bekijken (voordat ze aan de website worden toegevoegd). Helaas is de vraag naar huizen veel hoger, waardoor potentiële huurders meerdere keren niet door de loting komen. Met vriendelijke groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: NEGEREN, EXCUSES, UITSTELLEN, SLECHTE COMMUNICATIE. Ze willen voor vve's veeeeeeel projecten uitvoeren. ZONDER COMMUNICATIE MET BEWONERS. Bijvoorbeeld zeggen dat deze gaatjes open moeten blijven van de brandweer. Navraag bij brandweer: Belachelijk!!! En zo kan ik een waslijst aan irritaties voorleggen.
Beste Roland, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Een vve die niet terugbelde als je dit verzoekt. Ook geen brieven stuurt als je dit aangeeft. Wel geld innen, 75 euro per maand. Zij willen via de mail, dat kan ik niet, diep treurig.
Beste Nico, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Jillian van MVGM
Positieve ervaring: Niet altijd snel terugkoppeling of nieuwe persoon. Als je de juiste persoon hebt, wordt alles wel snel behandeld.
Negatieve ervaring: Mocht je nog twijfelen of je via MVGM een woning wilt huren? DOE HET NIET. Ik ben met enige spoed op zoek naar een nieuwe woonruimte. Op advies van een medewerker een betaald account genomen. Vanaf dat moment heb ik MVGM nauwelijks meer gehoord. Je kan ze mailen tot je een ons weegt. Een reactie is bij MVGM een grote uitzondering!! Met een betaald account kom je nergens. Ik heb nu 35 keer gereageerd en 35 keer ‘niet uitgeloot’. Ze nemen de telefoon niet op. Als je al iemand te pakken krijgt kunnen ze helemaal niets voor je betekenen. Je krijgt in sneltrein vaart gekopieerde teksten voorgelezen. Er is 0 bonding met potentiële en actieve huurders. Samengevat: aan de telefoon zijn ze niet bereikbaar, via de mail zijn ze niet bereikbaar En als je al iemand spreekt krijg je medewerkers aan de telefoon die liever met vakantie gaan dan een stapje extra zetten voor nieuwe huurders. Ten slotte werd er als excuus gegeven: ja maar we hebben 65.000 woningen dus het is erg druk. Dit betekent dat ze zelf niet meer door hebben waar ze mee bezig zijn. Je mag dit niet eens een makelaar noemen. Dit bedrijf stoot mensen af.
Negatieve ervaring: Geen service, onvriendelijk, arrogant.
Beste Waldemar, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Drama verdiend nieteens 1 ster ! Zeer spijtig dat ik een reactie krijg met de vraag wat het probleem is. Als het goed is is dit nu al een keer of 6 aangegeven en worden de gemaakte afspraken niet nagekomen.
Beste Tygo, wat jammer dat je niet blij met met MVGM en zelfs 2 reviews achterlaat met 1 ster. Wil je ons meer vertellen over jouw ervaring via [email protected]? Wij komen graag met je in contact en hopen dat je een fijnere ervaring opdoet met onze dienstverlening. Groetjes, Denise
Negatieve ervaring: Wat een slechte service en een slecht bedrijf. Woning aangeboden gekregen en nu al 2 weken lang aan het proberen contact te zoeken met hen. Telefonisch al meermaals 1,5 uur in de wacht en een uur als ‘eerst wachtende’. Geen reactie via e-mail of contact formulier.
Beste Frank, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Jillian van MVGM
Fantastische ervaring: Wij staan ingeschreven bij MVGM, zijn op ons gemak aan het kijken naar een huurwoning. Ik heb regelmatig de medewerkers aan de telefoon en ervaar dit als zeer vriendelijk. Zij geven netjes antwoord en de informatie die nodig is. Geen wachtijd aan de telefoon en ik krijg netjes een mailtje terug. Zo kan het dus ook!
Beste Katuscha, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Als ik deze reviews kijk, durf ik ze niet eens te benaderen!
Beste Osama, met ruim 65.000 woningen en even zoveel huurders gaat er best wat mis, maar daarentegen is het merendeel van onze huurders tevreden. Fouten worden inderdaad gemaakt, maar wij doen ons best om deze zo goed mogelijk op te lossen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ze antwoorden niet eens op uw vragen over eigendommen. Onprofessioneel.
Beste Pedro, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Avoid them, I lost 36 euros to these guys They are scammers, thieves! They always send an automated reply for anything you apply no matter what it is! I received this answer for more than 50 houses: Beste Kandidaat, Helaas bent u voor het onderstaande adres niet ingeloot. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u niet ingeloot bent: U voldoet aan onze inkomenseis, maar bent niet ingeloot uit de beschikbare kandidaten. U voldoet niet aan de inkomenseis - let goed op dat u op woningen reageert die passen bij uw inkomen. De inkomensnorm welke gehanteerd wordt staat aan aangegeven op de website. Let op: dit is een geautomatiseerde e-mail. Wij kunnen niet per individueel geval aangeven wat de precieze reden is. Mocht u wel aan de eisen voldoen maar niet ingeloot zijn, dan bestaat de mogelijkheid dat u alsnog bericht krijgt als de ingelote kandidaat niet verder gaat in het verhuur traject.
Beste Abbas, het spijt me dat je een beoordeling van 1 ster hebt gegeven. Wat jammer dat je nog geen huis hebt gevonden na het reageren op 50 huizen. Ik weet niet precies waarom dit het geval is, maar als je meer informatie hierover wilt, kun je altijd een van onze verhuurkantoren bellen. Hun contactgegevens vind je hier: https://ikwilhuren.nu/verhuurvestigingen. Als je meer hulp nodig hebt, aarzel dan niet om een e-mail te sturen naar [email protected] zodat we je kunnen verbinden met een van onze verhuurspecialisten. Met vriendelijke groet, Debora van MVGM
Negatieve ervaring: Niet goed, geen antwoord terug, geen reactie. Geen woorden voor.
Beste Sam, wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met MVGM. Zou je jouw verhaal willen delen met ons via [email protected]? Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Na 20 minuten in de wacht te hebben gezeten, krijg je het callcenter medewerkster aan de lijn die je absoluut niet wil helpen. Het welbekende 'stuur maar een mailtje, dan ben je volgende week de eerste'.....
Beste Nick, wat vervelend dat jouw ervaring met onze medewerkster niet positief was. Als wij jou ergens mee kunnen helpen, stuur dan een berichtje naar [email protected]. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Mooi pand
Beste Ivo, bedankt voor jouw positieve review en beoordeling. Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: Momenteel huurder. een tijdje geleden had ik 1-ster gegeven, vanwege onbeleefde medewerkers en moeizaam contact in het algemeen. inmiddels woon ik hier ruim 1.5 jaar en de laatste paar keren, prettig contact mogen ervaren met de building manager, klant contact centrum. het gaat nog niet altijd heel vlot en soepel maar een zeer groot verschil met het begin. MVGM, vooral blijven verbeteren en signalen/klachten over jullie dienstverlening blijven oppakken.
Negatieve ervaring: Weigert al meer dan 8 maanden een reparatie verzoek uit te voeren voor lampen op de vluchtroute.
Negatieve ervaring: Ik hang welgeteld 38 min aan de lijn. In eerste instantie 5 wachtenden voor mij. En 36 mn later staat de teller op 3 wachtenden. Vind niet dat je dit als organisatie acceptabel moet vinden.
Beste Seng, wat vervelend dat je 38 minuten moest wachten bij telefonisch contact met MVGM. Dat is niet de bedoeling! Zou je misschien naar [email protected] willen mailen welk nummer je hebt gebeld? Ik kom graag met je in contact, groet, Debora van MVGM
Negatieve ervaring: Hier jaren zaken bij gedaan als VVE van 20 appartementen. Grove fouten gemaakt door ze en ze zijn peperduur. Nu bij vve die meer dan de helft zo goedkoop is en stukken beter vwb service.
Positieve ervaring: Enkele jaren gehuurd bij MVGM, altijd snel en vakkundig geholpen.
Negatieve ervaring: Geen onderhoud aan hun panden. Eisen zeer hoge servicekosten. Kan dit iedereen afraden. Ga nooit in een pand wonen onder beheer van MVGM.
Negatieve ervaring: Veel te ver en ongeregeld allemaal!
Negatieve ervaring: Slechte verhuurder, reparatie en vervanging van onderdelen van het huis duurt veel te lang. Het huis was in eerste instantie in de slechste staat denkbaar opgeleverd (rottend aanrechtblad, douch werkte niet, vloeren stonden bol, waterschade, combi magnetron kapot) en nog steeds zijn er dingen die we hebben gemeld niet opgelost. Als ze een reparateur sturen zijn het over het algemeen mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn en dingen zeggen als "ja nee mevrouw we mogen alleen dingen oplossen om directe lekkage te verhelpen". Oke? dus dan neemt hij alleen de slechtste plekken mee en niet de rest (wat ook niet in de beste staat is). Kortom niet bij ze huren. Je betaalt bakken met geld en je krijgt er amper wat voor terug.
Negatieve ervaring: Bij MVGM staat de klant decentraal.
Negatieve ervaring: Blijf weg van appartementen beheerd door MVGM. Ik woon in een nieuw appartement dat vorig jaar is gebouwd. Het hele gebouw is in de laatste 5 maanden dat ik hier woon nog nooit schoonmaakt. We betalen elke maand schoonmaakkosten. De lift is elke 2 weken buiten gebruik vanwege slechte bouwkwaliteit. MVGM reageert nooit op e-mails en wanneer ze dat wel doen, sturen ze de e-mails gewoon door naar de juiste mensen en natuurlijk krijg je nooit een reactie terug. Blijf weg en besteed je geld aan een ander woningbureau!
Negatieve ervaring: Slechte communicatie over huuropzegging.
Negatieve ervaring: Deze is echt hele slecht vve beheer!! Alleen geld pakken en doet niks. Onze dak alles is kapot Maar vve mvgm doet niks voor ons. Wij betalen voor wat per maand 120 euro als kan eens niet simpel oplossing doen voor ons vve?? Heel slecht!!!!
Negatieve ervaring: Waardeloos. Met de kleinste redenen zullen ze proberen het moeilijk te maken en vervolgens de telefoon vermijden. Ondertussen al gelukkig een betere gevonden.
Negatieve ervaring: de slechtste coorporatie die nirts doet en nog steeds mensen aantrekt voor geld
Negatieve ervaring: Vanaf 17 juli is er een lek in de standleiding.De wc is niet te gebruiken.De vloerbedekking is door de wateroverlast verpest.Er is geen chemisch toilet aangeboden.Op 4 oktober is eindelijk het grote lek ontdekt.Na het weghalen van de asbest,wordt op 18 oktober de reparatie uitgevoerd.
Fantastische ervaring: prima organisatie
Negatieve ervaring: Snapt MVGM wel wat beheren is? Ze kunnen hun eigen bedrijf niet eens beheren laat staan een wooncomplex
Negatieve ervaring: Oplichters
Negatieve ervaring: zeer slechte communicatie. Na telefonisch contact en email contact heb ik nog geen duidelijk antwoord gekregen. Maar wel brieven kunnen sturen als de huur te laat komt. Wat een slecht bedrijf.
Negatieve ervaring: Het slechtste thuisbedrijf is in de wereld.(MVGM) Ze denken alleen aan geld. Ze handelen op geen enkele manier.
Negatieve ervaring: Sinds MVGM het gebouw gaat beheren, is het gebouw volledig verlaten. Vreselijk bedrijf!
Negatieve ervaring: Deze mensen zijn vreselijk. Goed dat ze in onze buurcommunity zijn gedumpt voor een hopelijk minder schadelijke bende gieren.
Negatieve ervaring: Exorbitant hoge huren voor een paar betonnen muurtjes. Heel flexibel als je binnen komt en zolang je een grote borg stort. Woning vele malen netter achter gelaten dan aangetroffen, maar wel een rekening van duizenden euro' s voor aanpassingen tot in de kleinst mogelijke details van de 4 voorgaande huurders.
Negatieve ervaring: Ben hier niet geweest, dit is een pand met meerdere bedrijven.
Negatieve ervaring: vooralsnog erg weinig dienstverlening voor te veel geld ontvangen!
Negatieve ervaring: Dus MVGM beheert een gebouw genaamd 'De Kameleon'. Dit gebouw heeft een incompetent schoonmaakbedrijf dat zijn werk niet kan doen. Nu heeft MVGM Wonen ons gevraagd om voor een tweede schoonmaak te betalen omdat ze hun werk niet kunnen doen. Serieus MVGM Wonen? Ik weet niet wie er slechter is.. Jij of het vieze schoonmaakbedrijf...
Negatieve ervaring: niet perfessioneel en denkt alleen aan hun zelf en komen niet op voor wat ze allemaal zeggen
Negatieve ervaring: de afgelopen jaren is mijn huur 1 % omhoog gegaan, alleen dit jaar is het plotseling 2,8 % dat is bijna het dubbele, en de huur is zowiezo al behoorlijk hoog bijna 900 euro, op mijn vraag waarom, kreeg ik van MVGM geen antwoord alleen een lange brief wat zij wettelijk mogen doen.
Negatieve ervaring: Belachelijk dat men hier 80 euro berekend voor administratiekosten bij verkoop woning! 5 minuten werk. Tevens zeer slechte ervaringen in afgelopen 5 jaar. Ze doen vrijwel niets en rekenen de hoofdprijs. Enkel maar geld incasseren en voor de rest niets uitvoeren. Geen vve wat je kan aanbevelen helaas.
Positieve ervaring: Niks bijzonders
Laat uw mening over MVGM Rijswijk:
MVGM Rijswijk verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

Zuid Hollandsche Onroerend Goed Beheermaatschappij B.V.


Schieland Borsboom NVM Makelaars regio Den Haag

StaeteGroep Full service NVM Makelaars


EMR Real Estate B.V.


Rotsvast

ZO makelaars - ZO.nl

Spring Real Estate Den Haag


Oude Delft Makelaardij
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.