
REBO Wonen
Informatie over REBO Wonen
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8:30-17h
- Zaterdag: (closed)
REBO Vastgoed Groep is jouw specialist voor verhuur en VvE-management. Of je nu een huurwoning zoekt of behoefte hebt aan professionele VvE-ondersteuning, REBO staat voor je klaar. Met diepgaande kennis van de lokale markt en een persoonlijke aanpak, zorgen wij ervoor dat jouw woonwensen werkelijkheid worden. Vertrouw op REBO voor deskundig advies, betrouwbare ondersteuning en uitstekende service bij elke stap.
REBO Wonen: Meningen
Negatieve ervaring: Slechtste ervaring, ze bedriegen de huurder wanneer ze het pand verlaten om het hele huis te renoveren en als nieuw terug te geven. Wat onaanvaardbaar is. Zeer slechte ervaring. 1 ster is al te veel voor hen, ik hoopte op 0 of een negatieve ster.
Negatieve ervaring: Waardeloze communicatie: onbereikbaar, loze beloftes.
Negatieve ervaring: REBO is onbereikbaar. Neemt geregeld niemand op! Laten huurders in de kou staan. Door ernstige onderbezetting als huurder geen contact mee te krijgen.
Negatieve ervaring: Heel teleurstellend en frustrerend. Ik heb betaald en me geregistreerd voor een account met documentatie omdat ik geïnteresseerd was in een huurwoning. Maar ik heb nooit de kans gekregen om het te bekijken. Er zijn zo weinig opties vermeld en ik heb nooit de kans gekregen voor enige bezichtiging.
Negatieve ervaring: De service voor huurders is ver ondermaats. Herstelwerkzaamheden worden lang niet opgepakt.
Negatieve ervaring: De misselijkmakende inschrijfprocedure lijkt meer op een belastingaudit dan een inschrijving. Als je zo onevenredig met je huurders omgaat heb ik al geen zin meer om hier te huren. Ongeveer 3 keer meer documenten aanleveren dan bij de gemiddelde huizenmelker. Doei! Oja en hier huren is dus duidelijk de huizenmarkt, zoals ie nu totaal op z'n gat ligt, in stand houden.
Negatieve ervaring: Op geen enkele manier te bereiken. Regelmatig 30 minuten of meer aan de telefoon gezeten, maar niemand aan de lijn. Ook op emails wordt niet (na een maanden en 10 reminders) gereageerd. Problemen worden niet opgelost en afspraken worden niet nagekomen. Arrogant, onbekwaam en onpersoonlijk, dat is de beste omschrijving over dit bedrijf.
Negatieve ervaring: Ik stond 2 uur in de lijn te wachten om geholpen te worden en de telefoon werd gewoon afgesloten. Toen ik terugbelde, zei de secretaresse in Amsterdam dat ze aan het lunchen waren en daarom deden ze het. Ik heb 2 uur gewacht terwijl ik naar een liedje luisterde. Ze beantwoorden mijn e-mails over mijn huurproperty niet en nu maken ze er geen probleem van om te laten wachten alsof ik niets anders te doen heb. Het is zo respectloos. Het gebeurde met de huursector van Utrecht.
Negatieve ervaring: De Rebo communiceert zeer slecht!
Negatieve ervaring: De hoeveelheid informatie en documenten die ze vragen is zo abnormaal. Voordat je zelfs maar een bezichtiging of iets krijgt, moet je zoveel verschillende documenten met gevoelige informatie geven. Ik heb dit nog nooit in deze mate gehad bij andere agentschappen.
Negatieve ervaring: Bedrijf dat kenmerkend is voor de huidige woningmarkt. Discriminerend, onredelijke eisen en asociaal. Hier huren is dit soort praktijken in stand houden...
Negatieve ervaring: Erg slecht bedrijf geen communicatie ze zeggen van alles maar doen niets
Negatieve ervaring: Zit al vanaf maart 2023 te wachten op een reactie van me mail over het dak hier inmiddels al 4x over gebelt "we gaan het oppakken, ik stuur hem weer door!!" Nog steeds geen reactie. En dan nog de vele andere mails of telefoontjes word niks mee gedaan!! Ze kunnen wel een brief of mail sturen wanneer er een huurverhoging aankomt. Rebo is een zeer slecht bedrijf laat de huurders letterlijk barsten maar wel een godsvermogen vragen elke maand
Negatieve ervaring: Na bijna een jaar te zijn ingeschreven bij dit vastgoedbedrijf voor een huurwoning krijg ik deze nog steeds niet toegewezen. Het interesseert ze ook niet hoe de situatie in elkaar zit. Op het moment dat er woning beschikbaar is kan je er eigenlijk van uit gaan dat je de woning niet toegewezen krijgt al bel je 100 keer met ze. Bij dit bedrijf laat ik mij uitschrijven.
Negatieve ervaring: In mijn complex wordt door de politie nu een flinke hennepkwekerij opgerold. In 2020 ook al 1. Beste REBO. Hou je screening goed in de gaten!!!! Laat vertrekkende huurders nieuwe huurders aandragen. Daar bieden jullie nu niet de mogelijkheid toe. Zo houden we met zijn allen dit gebouw woonbaar. Het was een grote plantage en de tranen schieten me in de ogen als ik denk aan de gevolgen ervan als het mis zou gaan.
Negatieve ervaring: €1255 P/M betalen voor een nieuw appartement waar de warmtepomp niet werkt. Meerdere malen gemeld, en er word niets mee gedaan. Wij zitten nu al een jaar met de problemen, waaronder een koud appartement en een koude douche. Dit zal nog een staartje krijgen ben ik bang…
Positieve ervaring: Ze bieden huurappartementen aan, maar je moet in de rij staan of wachten. Ik sta al een maand te wachten en het is niet mogelijk om een huis te krijgen.
Fantastische ervaring: Ik ben heel blij met Rebo huurwoningen ! Stom van mij dat Ik niet eerder een account had aangemaakt bij hun na 2 jaar zoeken naar een particulieren huurwoning. Hoe het bij ons ging : wij hadden een account aangemaakt en vervolgens mijn meldingen aangezet,dat als er een woning vrij kwam in die ene woonwijk waar wij heel graag wilde wonen,kregen wij per direct een mail binnen..ik was nog geen maandje ingeschreven , en er kwam een woning vrij .Gelijk een bezichtiging aanvraag gedaan ( alle documenten gelijk meegestuurd die zij van je vragen) en ja hoor, nog geen 4 dagen later werd ik gebeld dat die woning mij is toegewezen! Alles was zo overzichtelijk met welke stappen je moet volgen als je voor een huis in aanmerking komt tot aan de sleutel overdracht aan toe. Ook als ik vragen had en de verhuurder telefonisch wilde spreken, werd ik binnen 1 min geholpen ! Iedereen succes!
Positieve ervaring: Word goed en netjes behandeld
Fantastische ervaring: Ik ben een beetje verrast door al deze slechte recensies. Gewoonlijk als je een plek controleert, doe je dat met een groep mensen en zijn de plaatsen klein. Onze ervaring met REBO was fantastisch. Ze boden ons verschillende opties, we hoefden niet met een groep mensen te kijken. Geen borg. Als we problemen hadden, werden deze ONMIDDELIJK opgelost. Het appartement dat we kregen was op de begane grond, met een kleine tuin, 100m2, modern, warm, tegenover het Maxima Park. Het enige ongemak was in het begin dat we vloeren, verlichting, enz. moesten plaatsen. Maar wie geeft daar wat om als wat je later krijgt goed is. Met een beetje geluk, kun je de vloer van de vorige huurder krijgen. 5 sterren.
Negatieve ervaring: Ik kom er nog op terug. Tot nu toe, slechte zaken.
Negatieve ervaring: Leuk appartementje, daarmee is alles gezegd. Wij hebben bij REBO 2 jaar een woning gehuurd, waarvan wij de eerste 5(!) Maanden met een kapotte combi oven zaten die vonkjes gaf als je 'm aanzette. Hier kregen wij doodleuk te horen dat "het erg druk is ivm corona". Pardon?? Dit was levensgevaarlijk! REBO is slecht te bereiken en in t begin deden ze ook moeilijk, dat wij als nieuwe expats geen Nederlands nummer hadden, maar een nummer uit Scandinavië. De vraag was dan ook of wij dit zsm konden veranderen. Wederom, pardon? - in een international minded land mag dit natuurlijk geen enkel probleem zijn en daarbij bepalen wij natuurlijk zelf wat voor telefoonnummer wij hebben en waar wij een abonnement hebben. Het inschrijven was al een gedoe. Wij hebben inmiddels een koopwoning, maar zelfs daar waren zo'n beetje minder documenten en papierwerk voor nodig, dan toen wij ons bij REBO in hadden geschreven. Het was dat wij geweldige buren hadden en verder een groot en gezellig appartement, maar REBO zelf, kwa service echt een nee. Kritiek vinden zij overigens ook niet fijn!
Positieve ervaring: Prima geholpen aan de telefoon. Helaas staat er elke keer een woning online die vaak meteen weer weg is. We blijven proberen.
Negatieve ervaring: Ze zijn heel slecht te bereiken als het om service gaat, maar zijn er direct bij als je de rekening moet betalen. Daarnaast zijn de partners waar zij mee werken om woningen te realiseren evengoed slecht.
Negatieve ervaring: Vrije sector woning met veel problemen Maar de huur gaat door en jawel verhoging dit jaar Lees de kleine lettertjes in het contract voor hoop zaken draait de huurder op. Vraag en vraag want voor de sleutel geen probleem maar als er probleem komen dan word het een getrouw trek omdat het te laten maken zonder kosten. Die bij een andere makelaar zonder enige discussies worden gemaakt. 2e woning mocht het ervan komen via deze makelaar dat betwijfel ik. Tot nu toe geen woonplezier en dat voor een pittige huur.
Fantastische ervaring: Snelle reactie. Professioneel.
Fantastische ervaring: Wij worden altijd goed geholpen
Fantastische ervaring: is een super goeie plek om woningen te zoeken
Fantastische ervaring: Fijne eerste ervaring op kantoor in Utrecht. Vriendelijk en snel geholpen mbt mijn relatief vage vragen over toewijzing van woningen. Blijft uiteindelijk kwestie van geluk hebben, maar daar heb je momenteel in hele woningsector mee te maken..
Negatieve ervaring: Waardeloos bedrind Je belt in het weekend naar reparatiedienst. Wij krijgen vervolgens een half jaar later de nota voorgespiegeld. Deze is veel te hoog voor de geleverde diensten... te belachelijk voor woorden maar als huurder kun je niets anders dan betalen...
Positieve ervaring: Leuke website
Negatieve ervaring: Reageren nergens op. Hebben hele strenge regels richting huurders maar zelf doen ze maar wat.
Negatieve ervaring: Te passief, geen interesse om mensen te helpen die in hun plaatje passen.
Fantastische ervaring: Denken met je mee. Zeer goede service en goede bereikbaarheid
Negatieve ervaring: Zeer slechte organisatie, zoveel nieuwe documenten geupload in mijn profiel en nog blijven ze aangeven dat mijn documenten ongeldig zijn. blijf bezig. gelijk maar uitgeschreven!!! Geen aanrader. Zo kom je natuurlijk nooit aan een huis.
Negatieve ervaring: Komen de inspanningsverplichting niet na, ik heb een huis gehuurd voor 1150€ pm , ze leverde de huis op met een kapotte vloer (alle zijplinten lagen eruit) , 3 maanden later en ik zit nog steeds zonder mijn zijplinten. Ook hebben ze de muur kapot gemaakt bij het plaatsen van een nieuwe keuken.. daar lijkt ook niets aan gedaan te gaan worden. Waardeloze club dit.
Negatieve ervaring: Slecht bereikbaar
Negatieve ervaring: Zeer maar dan ook zeer slechte organisatie. Geen enkele vorm van professioneel en daadkrachtig handelen.
Negatieve ervaring: Zeer slechte organisatie. Arrogant. Niet behulpzaam
Laat uw mening over REBO Wonen:
REBO Wonen verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren


Makelaar PAUL


VeldhuizenKoot makelaars en taxateurs

Huys te Voorn Vastgoed B.V.

Cushman & Wakefield - Commercial Real Estate Services

Punt Makelaars | Leidsche Rijn



Culmen real estate

Verkoopmanagement Nieuwbouw

Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.