Woonbron Makelaars
Informatie over Woonbron Makelaars
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8:30-17h
- Zaterdag: (closed)
Bent u op zoek naar een betaalbare koopwoning of bedrijfsruimte in Rotterdam, Delft, Dordrecht of Nissewaard? Kijk dan eens in het uitgebreide woningaanbod van Woonbron Makelaars. Ons koopaanbod is divers: van ruime eengezinswoningen met een tuin tot een appartement met uitzicht op het water.
Woonbron Makelaars: Meningen
Negatieve ervaring: Geachte heer/mevrouw, Ik ben al weken bezig met het aanvragen van een nieuwe intercom. Ondanks herhaaldelijke pogingen om zowel per e-mail als telefonisch contact met u op te nemen, krijg ik telkens hetzelfde antwoord: dat mijn verzoek is doorgezet naar de opzichter en dat ik hierover bericht zal ontvangen. Tot op heden heb ik echter geen reactie meer ontvangen op mijn e-mails, noch heb ik iets vernomen van de opzichter, de heer Stefan Bos. Graag breng ik de situatie nogmaals onder uw aandacht: De huidige intercom, die destijds via de VvE is geplaatst, mist een knopje. Hiervoor heb ik een reparatieverzoek ingediend. Het blijkt echter dat deze intercom inmiddels verouderd is en niet meer geleverd kan worden. Er kan wel een nieuwe intercom worden geplaatst, maar hiervoor is eerst toestemming van de VvE nodig in verband met de kosten. Omdat ik momenteel bezig ben met de verkoop van mijn woning aan Woonbron Makelaars, is er spoed bij deze zaak geboden. Al 13 jaar lang betaal ik de VvE-kosten, maar ik heb in deze periode nauwelijks verbeteringen gezien vanuit de VvE, terwijl de kosten regelmatig zijn gestegen. Nu ik dringend een nieuwe intercom nodig heb, krijg ik het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden. Als de intercom bij de oplevering niet gerepareerd is, zal Woonbron namelijk de kosten van €500 bij mij in rekening brengen. Het valt mij op dat wanneer het gaat om de aankoop of verkoop van woningen, of om het opvragen van stukken voor de verkoop, er snel wordt gehandeld. Maar in dit geval, waarbij de intercom vanuit de VvE bekostigd zou moeten worden, word ik telkens in de wacht gezet en krijg ik te horen dat er contact met mij zal worden opgenomen. Er zijn inmiddels weken verstreken en we naderen de deadline voor de oplevering. Ik verzoek u dan ook dringend om deze kwestie met prioriteit op te pakken en de kosten voor de nieuwe intercom te vergoeden, zodat deze tijdig kan worden geïnstalleerd. Dit zou ook laten zien dat u een betrouwbare makelaardij en een goede VvE bent. Met vriendelijke groet, S. de Pont
Negatieve ervaring: Reparatie nog steeds niet verholpen na 5 jaar te triest voor woorden
Beste Karin, erg vervelend dat dit al zo lang speelt! Kunnen wij nog iets doen? Je kan ons via WhatsApp, contactformulier of telefoon bereiken. Wij helpen je graag verder! Groet, Natasa
Positieve ervaring: Ik denk dat de verbouwing toch wel z'n invloed heeft gehad, als we het over sfeer moeten hebben.
Beste Franklin, wat fijn om te lezen dat het positief is bevallen. Ik wens u nog heel veel woonplezier! Groet, Natasa
Fantastische ervaring: Een mooi interieurtje
Wat fijn om te horen dat u blij bent met het interieur.
Negatieve ervaring: Nog nooit meegemaakt. Afspraak met makelaar voor bezichtiging. Mevrouw is te laat waardoor wij in stromende regen voor de deur staan. Krijg ik de opmerking van makelaar 'je bent toch niet van suiker?' Tevens doet mevrouw alsof haar agenda belangrijker is dan die van ons. Wanneer ik haar telefonisch op de feiten wijs word mij verteld dat ik mijn grote bek moet houden. Dit kantoor is géén aanrader! Doe geen zaken met deze club.
Beste Ruben, allereerst vinden wij het vervelend dat je het zo ervaren hebt. Ik heb navraag gedaan en het verhaal is iets genuanceerder. Mijn collega neemt contact met je op om dit met je te bespreken. Ik hoop dat hierna ook onze kant van het verhaal wat duidelijker is voor jou. Groet, Natasa
Fantastische ervaring: Goed
Blij om dit te horen :D
Negatieve ervaring: Service in het begin was prima te doen. Maar ondertussen een week verder en nog steeds niemand gezien voor de cv ketel en het leeg halen van de schuur.. erg jammer.
Goedemiddag, vervelend te lezen dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag! https://www.woonbron.nl/contact Groet, Joyce
Negatieve ervaring: Woning aangekocht 0.0 informatie van de makelaar verkregen. Verborgen gebrek geconstateerd zegt men alleen tussen de bemiddeling te staan en de verkoper te beschermen door geen informatie te delen. Nieuwe koper word opgezadeld met veel achterstallig onderhoud om in de toekomst weer profijt te hebben van de opgeknapte woning bij verkoop, zonder een cent van terug te kunnen zien. Contact met partijen refereert alleen terug naar de aankoopmakelaar die zijn werk liever niet doet dan wel. Heerlijk zo'n dubbele pet al met al zeer ernstige nalatigheid met aan het lijntje houde. Een regelrechte schande voor de jonge starter die met troep en loesje contracten word opgezadeld.
Goedemorgen, vervelend te lezen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening. Als ik nog iets voor u kan doen, hoor ik het graag https://www.woonbron.nl/contact Groet, Joyce
Negatieve ervaring: Zeer slecht
Vervelend dat je niet tevreden bent. Als we nog iets voor je kunnen doen, horen we het graag!
Positieve ervaring: Zeer professioneel. Zeer tevreden.
Bedankt voor de positieve beoordeling!
Negatieve ervaring: Onpersoonlijk, niet behulpzaam en klant vriendelijk.
Negatieve ervaring: Het zou fijn zijn als ze je mail beantwoorden. Binnen 5 werkdagen krijg je door maar nog niks vernomen van ze
Goedemiddag, vervelend te lezen dat je nog niets gehoord hebt op je e-mail. Als je ons belt, kunnen we kijken wat de stand van zaken is. Je kan ons bereiken op 088-9660000 Groet, Joyce
Positieve ervaring: Woonbronmakkekaars is wel correct. Maar als je afhankelijk bent van woonbron om klachten te behandelen, dan loop je tegen een betonnen muur. 11 jaar problemen met een slot. Lekkage en geluidsoverlast wat genegeerd word
Goedemiddag, fijn te lezen dat je tevreden bent met Woonbron Makelaars maar vervelend dat je verder vindt dat de dienstverlening wat te wensen overlaat. Zou je daarover contact met ons op kunnen nemen zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is en wat we eventueel voor je kunnen doen? https://www.woonbron.nl/bereikbaarheid Groet, Joyce
Negatieve ervaring: Bezichtiging bij appartement (vorige zomer); staat een groep te wachten. Mevrouw de makelaar komt aan op teenslippertjes, kijkt een beetje rond, mensen volgen haar en ze gaat naar de keuken. Zegt niks, geen introductie, geen aankondiging, niks. "Mag ik wat vragen" vraagt een kijker "Nou meneer ik ga even de ramen openzetten en dan spreek ik iedereen toe". Vijf minuten later, zelfde vraag. Antwoord: "meneer ik ben even bezig". Kwartier later, geen introductie, niks, geen vragen mogelijk niks. Dit is BY FAR de SLECHTSTE ervaring die ik heb gehad met een makelaar.
Vervelend dat dit jouw ervaring is. Ik geef het door aan de collega's van Woonbron Makelaars. Hopelijk word je eventuele volgende ervaring beter!
Negatieve ervaring: Veel blijven aanspreken anders neemt men een loopje met je. Maar dat heb ik van de meeste woningstichtingen. Mensen zijn niet echt "behulpzaam" meer. De een is toegankelijker dan de ander.
Negatieve ervaring: Een aantal maanden geleden zeer onvriendelijke, onprofessionele 'service' ervaren. Geen duidelijke informatie over de procedure van het kopen van een huis, ongeduldig, en intern was er sprake van miscommunicatie en onduidelijkheid. Na het lezen van meerdere kritische reviews (ervaringen van anderen die nog veel erger zijn dan de onze) ervoor besloten deze makelaar te vermijden. (vestiging Dordrecht)
Goedemiddag, vervelend te lezen dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Is er iets wat we op dit moment nog voor je kunnen doen? Neem dan contact met ons op: https://www.woonbron.nl/bereikbaarheid Groet, Joyce
Negatieve ervaring: Erg onvriendelijk over de telefoon. Meerdere werknemers gesproken, maar blijkbaar maakt dat nog geen verschil.
Goedemorgen, vervelend te lezen dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Via https://www.woonbron.nl/klachten kan je hier een melding van maken. Hopelijk komen we tot een oplossing. Groet, Joyce
Fantastische ervaring: Woon ruimte te huur of te koop in de sociale maatschappij met meedenkende medewerkers die oog hebben voor cliënten.
Bedankt voor je mooie review, Peter!
Fantastische ervaring: Goed
Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijne dag verder!
Positieve ervaring: Makelaar is slecht op de hoogte. Huizen zijn niet in balans qua prijs/kwaliteit. Weinig bezichtigingsmogelijkheden. Je moet feitelijk direct beslissen of je er voor wilt gaan. Huizenaanbod zijn voornamelijk voormalige huurwoningen uitgewoond en beperkte garantie op apparatuur.
Goedemiddag, bedankt voor uw feedback, ik zet uw bericht door naar Woonbron Makelaars. Groet, Joyce
Positieve ervaring: Vroeger veel aanbod met 25 % kortingen. Maar dat is verleden tijd. Ze mogen wat mij betreft meer woningen aanbieden voor de starters
Goedemorgen, Bedankt voor uw melding. Uw feedback is doorgegeven aan de collega's van Woonbronmakelaars. Groet, Joyce
Fantastische ervaring: Geweldige woningen
Negatieve ervaring: Slechte makelaars. Woningen worden op diverse sites aangeboden allemaal met andere informatie en puntje bij paaltje is het maar afwachten wat ze doen want huizen kunnen ook plots verdwenen zijn. Houden zich niet aan de regels !!!
Laat uw mening over Woonbron Makelaars:
Woonbron Makelaars verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren
Kompas Makelaars NVM
Prime Housing
D&S Groep B.V.
Just Stay Apartments (woning verhuren in Rotterdam)
Archilos vastgoed
Sons Real Estate
Van Kleef NVM Makelaars Rotterdam
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.