
Woonstad Rotterdam

Informatie over Woonstad Rotterdam
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: (closed)
- Dinsdag: (closed)
- Woensdag: 10h-15h
- Donderdag: (closed)
- Vrijdag: (closed)
- Zaterdag: (closed)
Woningcorporatie met sociale huur, vrije sector huur, koopwoningen, bedrijfsruimtes, studentenkamers en parkeerplaatsen te huur in Rotterdam. Gezinnen, middeninkomens, jongeren, ouderen, starters en ondernemers kunnen bij ons huren. We verhuren allerlei soorten huurhuizen zoals appartementen, eengezinswoningen, nieuwbouw en starterswoningen, maar ook horecaruimtes, winkelruimtes, kantoorruimtes, en opslag in Rotterdam.
Woonstad Rotterdam: Meningen
Positieve ervaring: Gewoon een top bedrijf communicatie begint bij je zelf
Negatieve ervaring: Inmiddels al 8 maanden een daklekkage die niet wordt opgelost. Woonstad Rijnmond wijst naar de aannemer en blijft volhouden dat ze niks kunnen betekenen, gelukkig denkt de huurcommissie hier heel anders over...
Negatieve ervaring: Descriminates against expats and self-employed individuals. I recently moved to NL to start my business and the fact I didn't yet have an income tax return or haven't been self-imployed for 2 years made me ineligible for any of their properties. Their requirement of having a DigiD is also exclusive. The whole process of just requesting a viewing was time consuming and pointless, finally to be unnecessarily rejected. Avoid at all costs.
Negatieve ervaring: Slechte corporatie!
Negatieve ervaring: Slechte verhuurder. De buitendeur van de flat is al 4 weken kapot en staat dag en nacht open. Er verblijft sindsdien regelmatig een dakloze in de hal. Vorige week was de hal bezaaid met druppels bloed. Woonstad treedt niet op en zegt dat we, bij overlast, de politie maar moeten bellen. Deze flat is voor 60-plussers, maar er wonen voornamelijk mensen die veel ouder/kwetsbaarder zijn. Woonstad toont totaal geen interesse in de huurders, maar incasseert wel maandelijks de hoge huur (830 euro voor 3 kamers). Er zijn 2 liften, maar er is al meer dan een week 1 van die liften al voor de zoveelste keer kapot. Vandaag stonden er 2 mannen voor de deur die mij vertelden dat ze door Woonstad waren gestuurd om het rookalarm te vervangen. Ik ben hierover niet geïnformeerd door Woonstad en heb hen dus niet binnengelaten. Gebeld naar Woonstad en kreeg een bandje dat het erg druk was en dat de wachttijd langer dan 15 minuten was. Geen aanrader om bij Woonstad te huren!
Negatieve ervaring: Nemen ondanks alle waarschuwingen mensen aan die bekend staan om corruptie. Het gaat hier om een teamleider pim van miro thuis.
Negatieve ervaring: Wat een slechte woningstichting. Ze zijn nooit bereikbaar Ik woon in een vrije sector woning en ik betaal al boven de €1000
Negatieve ervaring: Mijn moeder 95 jaar kan niet telefonisch haar klachten doorgeven maar moet dat via de site doen? Wat een asociale bedrijfsvoering!!!
Negatieve ervaring: je klachten worden niet een goed behandeld na telefonisch overleg hoor je over je klacht niets meer echt asociaal....
Negatieve ervaring: Al meer dan 10 dagen leven mijn kinderen en ik zonder keuken en de waterlekkage gaat naar de buurman. We hebben het waterlek 6 maanden geleden gemeld, maar helaas hebben ze niets gedaan. Het zou leuk zijn om een organisatie te hebben die mensen hierbij helpt.
Negatieve ervaring: Zeer slechte woningcorporatie
Negatieve ervaring: Spijt dat wij panden van hun huren! Aanrader Woonbron, wij hebben daar ook een pand, perfect!
Negatieve ervaring: Als ik negatieve punten kon geven zal -5 zijn. Callcenter personeel is beleeft voor de rest, een bedrijf met slecht verzorgde hiuzen en aannemersbedrijf van WSR doet niks.
Negatieve ervaring: Ik zag net op tv hoe deze corporatie met zijn bewoners omgaat. Wat een dictators. Dat is geen sociale woningbouw vereniging maar a-sociale woningbouw vereniging. Terechte kritiek op hun word de kop ingedrukt ,dan moet je maar helemaal barsten. Een vrouw met twee kinderen in een totaal lek huis waar het water instroomt. Zoek het maar uit. Terechte kritiek? Word je uit het vervangende hotel gezet. Stelletjes hufters.
Negatieve ervaring: Pffff
Positieve ervaring: Strakke organisatie. Helaas moeten ze voldoen aan de richtlijnen van de roverheid.
Negatieve ervaring: Ik heb geprobeerd contact op te nemen met deze dame over een huis. Ik heb een paar e-mails en meldingen achtergelaten om mij terug te bellen, maar ze doet het nooit. Is dit het soort bedrijf dat jullie runnen? Mensen hoop geven en ze daarna in de steek laten.
Positieve ervaring: Hun klantenservice probeert altijd te helpen en is beleefd.
Negatieve ervaring: Als zij wat eisen moet 't binnen een tijdje gebeurd zijn als de bewoners wat vragen word er absoluut geen moeite en tijd ervoor genomen. Er word amper geluisterd en geen enkel problemen worden opgelost. Ik ben zeer ontevreden!
Positieve ervaring: De wachttijd kan echt lang zijn (telefoon). Ik ga meestal persoonlijk.
Fantastische ervaring: Superrrrrr
Fantastische ervaring: Mooie locatie
Fantastische ervaring: Zeer deskundige mensen
Negatieve ervaring: Slechte service
Negatieve ervaring: Woonstad telefooniste zijn prima en vriendelijk, het bedrijf is gewoon 3 keer niks.
Fantastische ervaring: Je wordt goed geholpen. Alleen jammer dat bij een probleem pas bij meerdere klachten er spoed van gemaakt wordt.
Negatieve ervaring: Niemand is ergens verantwoordelijk voor. Niemand kan iets regelen. Niemand belt je terug. Ik zou er bijna gaan werken.
Negatieve ervaring: Wij zijn gedwongen onze deurmat weg te halen. We wonen in een vrije sector woning en betalen ruim 900 euro huur per maand. Er is een portiek waar 2 voordeuren op uitkomen. Voor beide deuren lag een keurige (kleine) mat.Wat een betutteling! De mat kan niet binnen liggen want de deur gaat er niet overheen.
Negatieve ervaring: ze graag niet helpen alleen pratjes maaken..
Negatieve ervaring: In maand Juli was ik gebeld door aannemersbedrijf van woonstad omdat ze een opdracht kregen om bij mij in de badkamer een gat in de plafond moesten maken omdat de afvoer van de buren defect was. Nadat de plafond kapot gemaakt was is mij verteld dat ze pas een week later het zouden herstellen. Afspraak gemaakt en vrij genomen van mijn werk. Een week later kwam zelfde man bij mijn aan de deur (ze waren nog steeds bezig bij de buren) om door te geven dat de aannemer op vakantie was en de afspraak niet doorging door een miscommunicatie. Ik was echt verbaasd door de laksheid van het bedrijf. Lang verhaal kort ik was langs de balie geweest om klacht door te geven en een nieuwe afspraak te maken.. I x raden ze zijn weer niet geweest. Toen ik belde om te vragen waarom ze niet geweest waren zeiden ze dat er geen afspraak in hun systeem was tot me verbazing. Oktober heb ik woonstad gebeld omdat ik er niks van begrijp en ook zat ben om steeds achteraan moet gaan en helemaal niks gebeurd het is alsof ze echt lak aan je hebben. Er is dus weer afspraak gemaakt.. Ze zijn langs gekomen begin Oktober foto's en notities gemaakt en mijn telefoon nummer genoteerd. Tot op heden 28 November NIKS vernomen van hun is gewoon niet te geloven heeft mij zo veel tijd en moeite gekost. Ik snap er niks van.
Fantastische ervaring: Ben tevreden met de coöperatie.
Positieve ervaring: Goede service, vriendelijke medewerkers
Positieve ervaring: Altijd personeel tekort
Positieve ervaring: Ik heb 3 weken geleden een lekkage gemeld. Mijn laminaat begon op te zetten in de gang en er kwam water uit de naden. Na 4 dagen kwam er een aannemer kijken. De warme waterleiding van de cv ketel naar de badkamer is lek. (Ondergronds) Na enkele dagen werd de lekkage erger. Nu werd het laminaat in de woonkamer ook aangetast. Weer op gebeld omdat ik nog geen terug koppeling had gehad van de aannemer nog Woonstad. Ik werd gebeld door de aannemer met de mededeling dat ze de 20ste van september de lekkage zouden verhelpen. Ik heb aangegeven dat dat wel heel erg lang duurt. Maar dit kon echt niet eerder. Inmiddels is 50% van mijn laminaat aangetast en van de 2 slaapkamers is ook het tapijt aangetast. Ik heb een kleine van 17 maanden en een kleine van 2 weken oud. Ook is er schimmel ontstaan in de hoofdslaapkamer, waar mijn kleine in een wieg aan het bed ook ligt. Echter wordt er niet meer gereageerd op mijn emails, en als ik bel sta ik zo lang in de wacht dat mijn geduld op is. Ben woensdag j.l. zelfs langs geweest bij hun op kantoor, en toen werd me op het hart gedrukt dat ze dit morgen zou bespreken en ze persoonlijk mij op zou bellen om een afspraak in te plannen om langs te komen aangezien dit nog niet is gebeurd door een medewerker van Woonstad. Ben inmiddels aan het logeren bij mijn schoonouders, omdat de huisarts heeft aangegeven dat het niet gezond is voor de kleintjes om in zo'n vochtige omgeving(met schimmel) te verblijven. Heb al een week geen gebruik kunnen maken van mijn woning! Woonstad toont geen medeleven en menselijk zijn ze al helemaal niet. Tonen totaal geen begrip! Wil dit jaar nog verhuizen en daarna nooit meer Woonstad! update (27 september 2019): Ik ben vanochtend gebeld door een medewerker van Technisch beheer van Woonstad. Zij kon mij vertellen dat ze ons tegemoet kwamen voor de overlast die ik heb ondervonden. Ben hier ook enorm blij mee. Ik heb harde woorden uitgelaten over woonstad maar ben inmiddels, ondanks alle rompslomp wel bijgedraaid. Qua communicatie valt er zeker nog te leren, maar uiteindelijk hebben ze mijn noodkreet ontvangen. Speciale Dank gaat uit naar mevr. Langeveld!
Negatieve ervaring: Woonstad is klantonvriendelijk. Ik waarschuw hiervoor. Niemand heeft mij gewaarschuwd. Loop steeds tegen een muur op. Ze denken alleen aan hun eigen hachje
Positieve ervaring: Ik was goed geholpen .dus geen klachten
Negatieve ervaring: Het is twee weken geleden en de sleutel is nog steeds niet gemaakt.
Fantastische ervaring: Behulpzaam
Fantastische ervaring: Het is een uitstekende en bijzondere onderneming met echt vriendelijke medewerkers.
Negatieve ervaring: Heb er nooit echt een klik mee gehad, vooral veel ellende en weinig terugkoppeling... communicatie is echt een verbeterpunt voor woonstad
Positieve ervaring: Geen probleem ... alleen denk mee met oplossingen
Negatieve ervaring: Slechte ervaring met woonstad
Negatieve ervaring: Slechte ervaring met baliemedewerkster.gelukkig heeft de gemeente het probleem opgelost
Negatieve ervaring: Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n slechte ervaring gehad als met Woonstad. We zijn een anderhalf jaar verder en ik ben nog steeds helemaal niks opgeschoten. Dan denk je eindelijk ergens te komen en dan klopt de conclusie, die in de brief van Woonstad staat vermeldt, voor meer dan de helft niet! Alsof er gewoon klakkeloos maar wat genoteerd is. Deze brief heb ik overigens binnen 3 weken maar liefst 3 keer van Woonstad mogen ontvangen. Toevallig ook allemaal met dezelfde inhoud. Wellicht handig om de administratie even na te gaan, want dit is de zoveelste keer dat ik óf dubbele berichten ontvang óf helemaal niks krijg. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Zoveel over wat er is misgegaan. Ondertussen zitten de frustraties mij zo hoog dat ik het op wil geven. Geen enkel begrip of medeleven over de situatie, het is té bizar voor woorden. Ik zal jullie dan ook zeker nooit aanbevelen! En als ik ooit vragen van of over jullie krijg, dan zal ik zeker de waarheid vertellen. Ik heb zat bewijs om mijn ontevredenheid te kunnen onderbouwen. Tientallen afspraken in het verleden die niet nagekomen zijn, je wordt niet serieus genomen en wordt genegeerd. Totdat je openbaar op internet bericht plaatst. Dan kan er natuurlijk opeens wél snel contact opgenomen worden. Nooit meer Woonstad!
Negatieve ervaring: Asociaale medewerker. Zeker via telefoon. Reparatie verzoeken moet men minimaal 4 werkdagen wachten. Heb 3 reparaties aan mijn vrienden laten uitvoeren omdat ze niet optijd konden komen.
Positieve ervaring: Leuke medewerkers bij Woonstad, die positief alle bewoners willen helpen. In een mooi en bijzonder kantoor
Fantastische ervaring: Goed geholpen
Positieve ervaring: Op hoofdkantoor zitten enige prettige personeelsleden
Laat uw mening over Woonstad Rotterdam:
Woonstad Rotterdam verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

Just Online Realestate



Sonny Vastgoed | Taxateur Rotterdam | Makelaar Rotterdam

Lilit Home




Van Kleef NVM Makelaars Rotterdam

Van Driel Makelaardij - Rotterdam

TW3 Makelaars | Strategie, Marketing en Makelaardij |


Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.