
Interveste

Informatie over Interveste
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-16h
- Dinsdag: 9h-16h
- Woensdag: 9h-16h
- Donderdag: 9h-16h
- Vrijdag: 9h-16h
- Zaterdag: (closed)
Interveste is gespecialiseerd in het tijdelijke beheer van woningen en bedrijfspanden zoals winkel- en werkruimtes. Door heel Nederland beheren we leegstandsbeheer projecten voor o.a. wooncorporaties, gemeentes, vastgoedpartijen maar ook particulieren.
Ben je op zoek naar antikraak woonruimte, een tijdelijke huurwoning of zoek je een geschikte bedrijfs- of werkruimte? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bekijk het direct beschikbare aanbod op onze website.
Heb je momenteel leegstand en zoek je een tijdelijke oplossing zodat het pand beschermd en beheerd blijft, neem dan contact met ons op.
We helpen je graag verder!
Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over Interveste:
Interveste is een dynamisch en klantgericht verhuurbedrijf dat zich richt op tijdelijke huisvesting en antikraak oplossingen. Veel tevreden klanten hebben aangegeven dat ze snel een woning konden vinden, vaak binnen enkele weken na inschrijving. Klanten zoals Mariëlle benadrukken het vriendelijke personeel en de goede communicatie, wat bijdraagt aan een positieve ervaring. De huurprijzen worden als eerlijk ervaren en het beleid ten aanzien van huisdieren is verbeterd, wat voor veel bewoners een groot voordeel is.
In vergelijking met andere verhuurders wordt Interveste vaak geprezen om hun snelheid en effectiviteit in het begeleiden van huurders, evenals de bereidheid om mee te denken met hun klanten in geval van vragen of problemen. Diverse gebruikers hebben hun tevredenheid geuit over de snellere service en de deskundige medewerkers die hen hebben geholpen bij het vinden van een woning.
Echter, er zijn ook enkele negatieve ervaringen gerapporteerd. Een aantal klanten meldde ontevredenheid over de communicatie en de reactietijden van de klantenservice, wat soms tot frustratie leidt. Ook zijn er klachten over deadlines voor het betalen van borg en huur, die als te kort werden ervaren. Desondanks lijkt de meerderheid van de klanten positieve ervaringen te hebben met Interveste en beveelt het bedrijf aan voor diegenen die op zoek zijn naar tijdelijke huisvesting.
Interveste: Meningen
Positieve ervaring: Heb snel een woning gekregen
Fantastische ervaring: Ik heb goede ervaringen met interveste. 2 weken geleden ingeschreven en nu al een woning! Erg tevreden, Mariëlle is ook een fijn contactpersoon.
Negatieve ervaring: Zeer slecht bedrijf. Huur hier niet. Onvriendelijk en partijdig bedrijf. In het volkswijk waarin ik huurde heerste vijandigheid naar de anti-krakers toe. Interveste werkte daar graag aan mee. Dreigde zelfs met het eindigen van mijn huurovk. Zij passen niet de beginselen van hoor en wederhoor toe en anonieme meldingen laten ze anoniem. Je krijgt niet de kans om jouw kant van het verhaal te vertellen. Slecht onderhoud van de woningen komt er ook nog bij. Planten in de tuin vinden zij onkruid. Alles moet van beton zijn. Bij start van het huren werd mij mondeling verteld dat huisdieren werden gedoogd. Jaren na dato vonden zij dit een redenen om weer te dreigen met een huuropzegging.
Beste Rumana, ik moest even goed zoeken wanneer je bewoner was van Interveste. Dat blijkt 5 jaar terug te zijn geweest. We zijn blij dat je na al die jaren toch tijd hebt gevonden een review te plaatsen. Wel jammer het deze is en dat de personen waarmee je destijds hebt gehandeld al een tijdje niet meer werkzaam zijn bij Interveste. Het voordeel van nu wonen via Interveste: inmiddels zijn veel huisdieren welkom en dat is ook te vinden op onze website en staat ook in het contract. En volgens mij was je tuin na onze eerste melding toch verder snel weer in orde? Kortom...ik begrijp eigenlijk niet waar je boze bericht in een keer vandaan komt. Lijkt me zo zonde van zowel jouw als mijn energie. Verder hoop ik dat je inmiddels een prachtig stekkie ergens gevonden hebt. Het zal zo te lezen dan niet via Interveste zijn
Fantastische ervaring: Mijn vriend en ik wonen sinds een jaar in een woning die aangeboden is via interveste en zijn heel tevreden over de service. De klantenservice is heel vriendelijk en denken met je mee als er bijvoorbeeld iets is met de woning of je een vraag hebt. Verder vind ik de huurprijzen eerlijk en is het fijn dat je bijna altijd huisdieren mag hebben. Enigste 'nadeel' is dat je altijd een garantsteller moet hebben, maar verder heb ik niks op te merken. Het is dat we niet meer antikraak willen wonen, anders waren we bij Interveste gebleven :)
Fantastische ervaring: Het mocht even duren voordat ik en mijn vriendin een woning mochten bezichtigen, opzich logisch gezien de vele vraag en weinig aanbod in de woningmarkt. Maar wij wonen nu al enkele maanden erg fijn via interveste en zijn ook erg blij met de gang van zaken en de manier waarop er met ons werd meegedacht.
Negatieve ervaring: Niet normaal slecht bedrijf. Ik ken bewoners en op einde worden ze uitgekozen wie ze geld kunnen eisen en wie niet. Mensen waarvan ze denken die doen toch niks worden opgelicht. Kijk uit! Het is echt onbetrouwbaar.
Negatieve ervaring: Slecht bedrijf. Ze beloven afspraken die ze niet na komen. Delen onterechte boetes uit. en geven geen borg terug., waar bewoners wel recht op hebben.
Negatieve ervaring: Gaan niet netjes met bewoners om
Negatieve ervaring: Ondanks de negatieve recensies heb ik me toch aangemeld en de €20 vergoeding betaald. Grote fout!!! Ik had naar al die anderen voor mij moeten luisteren. Volledige oplichting! Om te reageren op het antwoord van Interveste hieronder: ik heb bijna 18 jaar in Canada gewoond en ben eerder dit jaar terug verhuisd naar Nederland. Ik heb geen vriend of familielid die als borg kan tekenen voor mij. Wat (voor zover ik weet) niet iets is dat je tijdens de aanmeldings-/betalingsprocedure bekendmaakt dat dit een MOET zijn ongeacht leeftijd of inkomen. Ik heb me aangemeld bij veel andere bureaus, heb hun kosten betaald en de nodige documenten verstrekt. Ze vroegen niet om een borg. Als ik had geweten dat dit een MOET zijn voor uw bedrijf, had ik me niet aangemeld en de vergoeding betaald. Ik heb mijn account gesloten, omdat u op uw website vermeldt dat zonder alle documenten (inclusief die van de borg), ik geen huis aangeboden zal krijgen. Waarom zou mijn profiel dan actief blijven?! Uw antwoord op mijn beoordeling is op zijn minst twijfelachtig, aangezien u in plaats van te proberen te helpen (wat uw zaak is) of mijn vergoeding terug te geven, de schuld op mij legt en het twijfelachtig maakt dat ik mijn account heb gesloten. Schande voor jullie.
Beste Mark, mijn vraag aan jou is wat je een 'scam' vindt? Met 20 euro schrijf je je in voor Mijn Interveste waar je een jaar lang kunt reageren op de woningen. Die zijn echt beschikbaar en is geen scam. Wat ik wel zie is dat je de ene dag inschrijft en zelf de andere dag weer uitschrijft? Dat is redelijk opmerkelijk. Al ons aanbod staat online en is zichtbaar (we hebben geen verborgen aanbod). Ook is het duidelijk aan gegeven dat je over de juiste documenten moet beschikken om daadwerkelijk voor ons te wonen. Dus ik vraag me af waar het mis is gegaan dat je binnen no-time je account verwijderd?
Negatieve ervaring: Nemen de telefoon niet op als het belangrijk is.
We zijn elke dag op werktijden te bereiken tussen 8.30 uur en 17.00 uur. Bel ons gerust en we staan je graag te woord.
Negatieve ervaring: Slecht bedrijf, zeer onvriendelijk personeel dat inderdaad liegt. Zelfs in de Google reviews word er gelogen, jullie hebben namelijk wel een Linda in dienst of zij moet de afgelopen periode zijn vertrokken. Niet dat dit er toe doet of ze nou wel of niet bij jullie werkt. Maar het feit dat liegen onderdeel is van jullie verdienmodel wel. Ik geef haar groot gelijk als ze er niet meer werkt, want hoe kun je jezelf nog in de spiegel aankijken als je voor zo'n bedrijf werkt wat continu bezig is met het misleiden engeldaftroggelenvan de zwakkere in onze samenleving.
Wat een merkwaardige review. Helaas kan ik geen contact met je opnemen, want ik vermoed dat Moto Rola niet je echte naam is?
Negatieve ervaring: Zeer slecht bedrijf, logisch ook dat ze geen antikraak keurmerk hebben. In contact met Interveste is nooit een schrijntje empathie te bekennen, in tegendeel zelfs. Interveste dreigt aan de lopende band met boetes d(ie zij niet eens mogen uitdelen). Besef dat het grootste gedeelte wat via interveste woont tot de minima van onze samenleving behoort, en dan probeert zo'n instantie ook nog doodleuk deze mensen (onterecht) boetes en een hoop stress te bezorgen. Nee, Interveste zorgt niet voor goedkope huisvestiging, Interveste Bv is er alleen op uit om zoveel mogelijk geld van hun al arme bewoners los te trekken. Geen goed woord over te spreken, tijd dat Interveste Bv hun werkwijze drastisch gaat veranderen.
Ik begrijp niet wat je bedoelt met "Logisch dat ze ook geen keurmerk hebben." We dragen het KLB keurmerk (Keurmerk LeegstandBeheer). Daarom hanteren we net als andere organisaties strikte regels om alles duidelijk te houden. Gezien je anonieme naam hier kan ik helaas geen contact met je opnemen hierover.
Negatieve ervaring: Altijd keurig te woord gestaan en geholpen maar niet blij met deze organisatie. Al bijna een half jaar met interveste bezig, overal door het hele land op huisjes gereageerd, documenten ingeleverd en zelfs op de minuut af van plaatsing gelijk als eerste gereageerd wat ook meerdere malen door medewerkers is bevestigd en alsnog godsonmogelijk om via interveste aan een woning te komen. Lees dat ik heus niet de enige ben met deze ervaring. Gelukkig via een andere organisatie binnen één week vanaf reageren een huisje toegewezen gekregen. Als je net als ons echt in nood zit, beveel ik je sterk aan om verder te kijken dan interveste.
Negatieve ervaring: 20 euro voor de registratie verspild, ik voel dat ik ben bedrogen. Lees alle documenten op hun Downloads-pagina grondig door voordat je betaalt, je moet betalen voor elk klein onderhoud en een garant stellen.
Fantastische ervaring: Gewedige en emabele regio manager. Pand in Tilburg bezichtigd met hem. Hij denkt mee met de klant en is goud eerlijk. Voor ons 5 sterren waard.
Dank je wel! Fijn om te horen.
Negatieve ervaring: Een liegende, privacy-schendende boevenclub is het. Vooral die Petra en die Paul zijn niet te vertrouwen als ze er nog steeds werken.
Opmerkelijk: die hebben hier de afgelopen jaren nooit gewerkt voor zover we weten? Weet je zeker dat je geen ander bedrijf bedoelt? :D
Negatieve ervaring: Om een idee te krijgen van de klantgerichtheid van dit bedrijf: Ik schreef me in, betaal keurig de €15. Ik log in en kom tot de ontdekking dat je altijd een garantsteller moet aanleveren. Dat wil ik niet. Dus ik mail een uur later met de vraag om m'n inschrijving te annuleren en het geld terug te storten. Dat weigeren ze direct onder het motto: Onze dienstverlening is al gestart. Dan heb je echt niets begrepen van klantgerichtheid. Daarnaast blijkt de site ook niet up-to-date want het aanbod blijkt gewoon niet meer beschikbaar. Kansloos dus...
Het klopt dat wij altijd een garantsteller vragen. Dat staat ook bij de aan te leveren documenten en verschijnt als je de voorwaarden goedkeurt alvorens je betaalt. Ik ben wel benieuwd welke ruimte online stond die niet meer beschikbaar zou zijn, want zo gauw als een nieuwe bewoner een contract ondertekent verdwijnt de beschikbaarheid van die ruimte.
Fantastische ervaring: Fijne organisatie. Helpen zowel per mail als telefonisch altijd erg goed.
Negatieve ervaring: Slecht bereikbaar
Fantastische ervaring: Mijn partner en ik hebben ons ingeschreven en waren eigenlijk aan het wachten op een reactie of een geschikte woning. 15 euro administratiekosten is eigenlijk een lachertje als je kijkt naar de huurprijs die je uiteindelijk mag gaan betalen voor een geschikte woonruimte. We hebben meteen goed contact gehad met de medewerkers en waren ook erg onder de indruk van hun vriendelijkheid. Ik zag nogal wat negatieve reacties voorbijkomen over de snelheid waarin je moet beslissen mbt sleuteloverdracht en het betalen van borg: A. dit zijn anti-kraak woningen!!! dus een bewoner moet zsm intrekken.. ze kunnen niet een maand wachten tot je eindelijk tijd hebt om te verhuizen. B. bij het betrekken van elke willekeurige niet sociale huurwoning wordt borg gevraagd dus als je gaat zoeken naar een woning zorg dan dat je dat geld op je rekening hebt staan. Kan je je dit niet veroorloven dan raad ik aan om naar sociale huurwoningen te gaan kijken met als gevolg dat je jarenlang op de wachtlijst kan staan. Alom ben ik zeer tevreden, wij hebben een prachtplekje om voor te zorgen gekregen binnen een maand na aanmelding bij Interveste, en hopen dat het nog lang mag duren. Ik raad het iedereen aan die een beetje flexibiliteit heeft in zijn leefsituatie.
Fantastische ervaring: Erg behulpzaam, konden snel terecht. Fijne en duidelijke communicatie!
Dank je wel Thomas! Leuk om te horen.
Negatieve ervaring: Interesse in een woning, ingeschreven, €15 betaald en alle documenten geupload (waarom ook alweer?). Vervolgens wilde ik de uitschrijfprocedure bekijken aangezien ik veel slechte reviews voorbij zag komen. Binnen 1 klik was ik definitief uitgeschreven (waar ik overigens geen bevestiging van kreeg). Nu had ik graag eerder naar de reviews gekeken. Dus voor iedereen die dit leest: bezint eer gij begint.
Beste Ruben, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze kwaliteit. Ik ga het een en ander proberen uit te leggen. Uiteraard zijn er meer mensen die op zoek zijn naar een woning, dus we kunnen niemand de garantie geven dat als ze 15 euro betalen er ook een bezichtiging plaats vindt. De 15 euro inschrijfgeld is geldig voor een jaar en dus niet slechts voor één woonruimte. Je kunt in dat jaar dus op alle woonruimtes inschrijven die we beschikbaar hebben gedurende dat jaar. Al zijn het honderden woningen: dat mag dus. De documenten hebben we nodig om te zien van te voren of we een kandidaat door onze selectieprocedure komt. Er zijn genoeg mensen die namelijk geen geld of schulden hebben, sommige mensen ontvangen geen vast inkomen of hebben geen baan of uitkering. En aangezien het elke keer om tijdelijke bewoning gaat (soms slechts een maand), zou het nogal zuur zijn als we met veel wanbetalers komen te zitten. Wat mensen vaker vergeten: het gaat hier wel om een huis. Sommige panden kosten lettelijk miljoenen. Dan willen we uiteraard wat zekerheden inbouwen. Wat voor bevestiging zou je willen hebben gehad na het uitschrijven? Dan neem ik dat mee naar de ontwikkelaars om te kijken of ze er iets mee kunnen. Ik hoop wel dat je in deze periode snel een woonruimte hebt gevonden, ook al konden wij je blijkbaar niet helpen. Met vriendelijke groeten, Jim, Interveste
Fantastische ervaring: Het duurde wel even om in de "selectie" procedure terrecht te komen, maar eenmaal erin kwam ik gelukkig door de inzet van Interveste heel snel aan een woning. Zinskort een medebewoner van een anitikraak school gebouw. Wow, heel appart om zo te wonen, maar onwijs tof! Veel ruimte voor een kleine vergoeding. Heel leuk om wonen op deze weize mee te mogen maken.
Fantastische ervaring: Ben zeer tevreden De omgeving en de plek, Is echt rustig Ik heb geen spijt van mijn keus Haarlem is the place to be
Fantastische ervaring: beste huis ooit. goede service
Fantastische ervaring: Ik woon sinds een maand via Interveste. Dit is heel gemakkelijk gegaan. Ze helpen je goed en je krijgt veel keus. Ze communiceren ook fijn en denken altijd met je mee. Al met al een meer dan prima leegstand beheerder!
Fantastische ervaring: Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid en snelle actie (dank Mike!!) van Interveste en ik kon met allerlei vragen ook daarna nog terecht en kreeg snel antwoord. Fijne organisatie, handig hoe je op de website al je documenten kunt uploaden, en ik heb een mooie tijdelijke woning nu.
Fantastische ervaring: Al jaren zeer tevreden bewoner via Interveste op mooie locaties.
Fantastische ervaring: Goede service en professionele afhandeling!
Negatieve ervaring: Ik heb me ingeschreven en gereageerd op een woning (en alle desbetreffende documenten geüpload). Paar maanden niks gehoord, toen nagevraagd wanneer de screening van de woning plaats zou vinden en ik meer zou horen. Kreeg te horen dat ze hier niks over konden zeggen. Na 4 maanden kreeg ik een email dat de woning naar iemand anders was gegaan. Nu 1 maand na dit bericht komt precies dezelfde woning weer online. Slechte service, je hoort een paar maanden niks, en ik twijfel zelfs of sommige woningen wel echt in hun bezit zijn. Kortom: Zonde van je inschrijf geld.
Beste Iris, We hebben alle woningen ook écht in beheer: Het zou een beetje vreemd zijn om een reeds bewoonde woning van iemand online te plaatsen. Het is echter wel zo dat voor enkele woningen tientallen mensen zich inschrijven terwijl we maar één woning hebben. Sommige van die woningen staan in straten waar we er meer beschikbaar krijgen in een tijdsbestek van enkele weken. We plaatsen dan één woonruimte online. Dat is de reden waarom sommige projecten ook langer online staan. Ik vind het wel vervelend hoe het kan dat je enkele maanden niets meer gehoord zou hebben, dus ik ga dat onderzoeken. Ik ben daarom benieuwd wat je inschrijfdatum is en op welke woonruimte je gereageerd hebt. Je mag dat overigens ook telefonisch of via Facebook Messenger doorgeven. Ik hoor het graag, Met vriendelijke groet, Maarten, Interveste
Fantastische ervaring: Na de inschrijving en alle benodigde documenten,(ook garantsteller documenten)werd ik binnen 2 weken uitgenodigd voor een bezichtiging.Ik accepteerde de woning en mocht direct het contract ondertekenen en kreeg de sleutels in ontvangst.Ik ben heel blij en tevreden dat ik zo snel ben geholpen.Ik belde wel 1 keer in de week met interveste(Kristel)om te vragen naar een beschikbare woning. Dankjewel Kristel en Interveste.
Graag gedaan!
Positieve ervaring: een vlotte en overzichtelijke site. alles duidelijk, maar ik toch mis ik een iets uitgebreidere filterfunctie op bijv. woonplaats of m2 woonruimte.
Hallo Timme, dank voor je reactie. We hebben over het algemeen niet meer dan 30 woonruimtes online staan, vandaar dat we filteren nooit hebben toegevoegd. Als je selecteert tussen antikraak of tijdelijke verhuur blijft de helft nog maar over en meestal zie je dus op één pagina het huidige beschikbare aanbod. Toch gaan we je opmerking even meenemen om te bekijken of we het nog makkelijker te maken. Dank je wel dus!
Positieve ervaring: Ik woon nu drie jaar via Interveste, inmiddels in de vierde tijdelijke huurwoning. Ik ben tot nu toe tevreden. Wel vind ik het jammer dat er bij een doorplaatsing niet gekeken wordt naar hoe lang iemand al huurder is bij Interveste. Ik kon niet direct doorgeplaatst worden terwijl anderen die korter huurden wel direct een nieuwe woning kregen. Ook is de communicatie tussen de regiobeheerder en de medewerkers op kantoor over de doorplaatsing nog een aandachtspunt. Waarschijnlijk komt dit doordat er bijzonder veel doorplaatsers waren, de voorgaande keren is het allemaal probleemloos verlopen.
Hallo Annika. Ik ga je opmerking even aankaarten bij de betreffende afdelingen om te bekijken of we dit soepeler kunnen laten verlopen of dat het inderdaad echt te maken had met de grootte van de groep doorplaatsers. Dank je wel voor je reactie!
Fantastische ervaring: Ondanks dat ik al een tijdje bezig was, werd ik aan de telefoon goed en enthousiast geholpen. En toen ik mocht bezichten en er mocht wonen werd alles gelukkig duidelijk uitgelegd. Fijne mensen die er werken!
Fantastische ervaring: Goed geholpen en vriendelijke benadering
Fantastische ervaring: Ben zeer gelukkig persoon dat ik voor nu een woning heb kunnen bemachtigen, en als je gewoon je stukken aanleverd wordt je snel benaderd, misschien een handige tip af en toe een belletje plegen kan heel veel uitmaken.
Negatieve ervaring: Wat is dit een bedrijf zullen geen stapje meer voor je zetten. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken
Fantastische ervaring: Professionele verhuurbemiddelaar, ik heb tot nu toe goede ervaringen opgedaan .
Positieve ervaring: Alles vlot en correct verlopen.
Fantastische ervaring: Een bedrijf wat met je meedenkt en je echt helpt. Alleen maar lof en een overduidelijke aanrader!
Fantastische ervaring: Goed geholpen en begeleid door Monica. Erg vriendelijk en behulpzaam. Binnen 2 maanden zoeken gelijk een tijdelijke huurwoning. Echter kan de informatie over de tijdelijkheid iets secuurder
Positieve ervaring: Mooi huisje via Interveste gekregen. Goede dienstverlening bij het bezichtigen van het huisje.
Fantastische ervaring: Snel geholpen nadat een brand mijn woning had verwoest. Geldt ook voor mijn medebewoners. Geen poespas, tevreden tot nu toe.
Fantastische ervaring: Zeer fijn contact, persoonlijke aandacht en goed geregeld.
Fantastische ervaring: Het is verhelderend om eindelijk weer eens met een organisatie samen te werken die bereikbaar is en efficiënt en flexibel te werk gaat. Nadat ik bij de eerste bezichtiging de reisafstand had onderschat had ik drie dagen later de sleutel in handen van een beter geschikte locatie.
Fijn om te horen Bert!
Fantastische ervaring: Interveste is super om mee te werken. Snel, Professioneel maar wel altijd aardig.
Positieve ervaring: Redelijk snel een tijdelijke woning kunnen krijgen. En na een grondige schoonmaakbeurt is het relax vertoeven in het huis. Wij zijn tot nu toe zeer tevreden
Fantastische ervaring: Vanaf dag een zijn de werknemers van Interveste behulpzaam, transparant, duidelijk en ontzettend vriendelijk.
Goed om te horen. Dank je wel Ruud!
Fantastische ervaring: Binnen 2 dagen een woning gevonden via Interveste!
Positieve ervaring: Superleuke locatie om te huren, contact tot nu toe is goed, dus geen klachten. We zitten er nog te kort om om een uitgebreidere beoordeling te kunnen geven.
Dank voor je reactie! We horen graag of we nog iets kunnen betekenen voor je zodat we richting de 5 sterren kunnen komen ;)
Fantastische ervaring: Alles is goed en vrij snel verlopen nadat ik was inschreven bij INTERVESTE voor het zoeken naar een woning. Ik ben heel goed geholpen en er is meegedacht met mij dus ik zeg TOP!...
Dat is fijn om te horen! Dank je wel.
Fantastische ervaring: Zocht in een korte tijd een dringend een woning. Binnen een paar weken had ik prachtige woning tot mijn beschikking. Dank u zeer Interveste.
Dank voor je positieve reactie!
Fantastische ervaring: Ik ben super blij dat ik zo snel een nieuwe woning van jullie gekregen heb!!! Top Team
Fantastische ervaring: Klantvriendelijk en duidelijk naar bewoners voor tijdelijk huren of antikraak. Absoluut aan te bevelen ..
Negatieve ervaring: Voor 15 euro heb ik een account aangemaakt op Interveste, met als doel een woning huren in regio Zuid-holland. Hieronder viel het uploaden van talloze documenten waaronder mijn ID gegevens, en dit alleen voor het bekijken van een eventuele woning. Na een tijdje ingeschreven te staan kreeg ik op vrijdagmiddag een telefoontje met het verzoek opnieuw een document in te leveren, omdat het niet goed te lezen was op de computer van de medewerker, wat apart is aangezien het allemaal PDF's waren. Deze mevrouw vereiste eerst nogmaals een upload voordat ze mij kon vertellen dat de opeenvolgende maandag er een optie was tot bezichtigen, specifiek tussen 12:00-13:00. Er kon geen afspraak gemaakt worden op een andere tijd. De verdere informatie was al volgt: indien je de woning dan wil, moet je meteen een contract tekenen en krijgt u meteen de sleutel. Dit kan er wel voor zorgen dat u dan 1-2 uur langer moet blijven om te tekenen etc. Dan moet u ook meteen betalen: de huur, contractkosten van >300 euro en mogelijk nog de borg.. Ik gaf aan dat i.v.m. mijn werk het onmogelijk was om 1 werkdag van tevoren te eisen dat iemand vrij kan regelen. Medewerker gaf aan dat er mogelijk een tweede ronde was voor bezichtigingen. Die week erop kreeg ik een email dat de woningen waren vergeven... Niet echt klantvriendelijk en/of duidelijk m.b.t. vertrekking van informatie.
Positieve ervaring: Goed contact, erg aardige mensen en de werknemers werken hard om een woning te zoeken voor je, en snel ook ! Ik ben erg blij dat ik via interveste een woning heb.
Negatieve ervaring: Toen ik mij heb ingeschreven op Interveste heb ik gereageerd op tientallen woningen. Na 2 maanden had ik pas mijn eerste reactie (gisteren). Mevrouw Mariëlle (werving en selectie) vroeg of ik maandag al in wilde trekken in een tijdelijke huurwoning in Helmond. Ik heb gisteren toegezegd dat ik in ieder geval kwam bezichtigen. Ik belde vandaag even op om te vragen of er maandag dan direct 3 keer huur betaald moet gaan worden. Dit was het geval, dus ik vroeg of dat écht niet 2 dagen later kon. Hier zijn ze heel stellig in. Ik heb haar proberen uit te leggen dat de doelgroep van Interveste meestal niet op élk moment van de maand 1300 euro op kan hoesten. Dit drong niet echt door. Ze heeft mij zelfs verteld dat wanneer ik weer reageer, ik hun nog eens op moet bellen of ik het wel kan betalen (terwijl mijn maandsalaris ruim voldoende is). In een notendop: Je wacht lang, wanneer hun mogelijkheden met een woning zien willen ze binnen 4 dagen 1300 euro van je hebben. Als je dat niet kan betalen en je maakt dat bespreekbaar, geven ze de woning weg en mag je vanaf dat moment bij elke reactie zelf bellen of je het kan betalen, of niet (zolang dat nog niet gebeurd is nemen ze de reactie dus niet serieus). Gelijk uitgeschreven dus, probeer Ad Hoc eens! ;)
Fantastische ervaring: Alles werd heel snel en super netjes geregeld door Rob. Super tevreden, bedankt!
Fantastische ervaring: Wat een fantastische organisatie met betrokken, vakkundige mensen!! De aandacht, het meedenken en de klantgerichtheid voor zowel de beheerders als de pand eigenaren/contracthouders is wat Interveste zo verschillend maakt in vergelijking met de andere anti kraak organisaties! Ik wil nergens anders meer voor wonen in ieder geval. En mijn speciale dankbetuiging gaat uit naar beheer medewerker Rob (locatie zuid Holland) zonder hem was ik geen beheerder geweest van deze mooie anti kraak woning te Capelle ad Ijssel en ik ben hem dan ook oprecht, enorm dankbaar!! Tevens wil ik medewerker Iris ook bedanken voor het aquedaat handelen in het afhandelen van de spoedaanvraag bij de energieleverancier. Hartelijke groeten Joni H.
Positieve ervaring: Ik heb 8 maanden kunnen in een kamer wonen en alles liep fijn. Na opzegging heb ik vrij snel een nieuwe kamer gevonden maar hij werd 4 dagen na ondertekening opgezegd. De zaak zit nog steeds bij hun juridische afdeling.
Fantastische ervaring: Ik zag een leuke woning in Arnhem, na de nodige inschrijfkosten te betalen en de nodige formulieren te hebben ingeleverd via de site, meteen gereageerd, kreeg dezelfde dag nog een telefoontje of ik wou komen kijken! Nadat ik gekeken had en zei dat ik de woning toch wel wou, meteen contracten ondertekend en de sleutel gekregen, stond er echt even van te kijken hoe snel dit ging! Nu ondertussen (na ik hier 3 weken zit) kreeg iedereen te horen dat ze er binnenkort uit moeten, jammer is een leuke woning! Maar gelukkig heb ik tijdelijk huren en mag de volle 6 maanden hier blijven zitten! Ookal een probleem gehad met warm water, na een mail gestuurd te hebben, was het 24 uur later weer opgelost, (gebeurde op een zondag, en maandag was het opgelost) Super fijn wonen zo!
Fantastische ervaring: Super geregeld alles! + vriendelijk behulpzaam personeel!
Positieve ervaring: Onverwacht (binnen enkele weken) snel geholpen met vinden van woonruimte. Goede hulp en actief meedenken van de medewerkers. Eerlijke procedure. Ik was 5 min laat voor een bezichtiging en terecht mocht de andere persoon die op tijd was eerst kiezen. Bij de volgende bezichtiging waren we allemaal op tijd en het werd geloot en ik had geluk.
Fantastische ervaring: Snelle service, fijn telefonisch contact, ruimte zo geregeld!
Positieve ervaring: Prima woning
Positieve ervaring: fijn bedrijf,goede service en vriendelijk personeel!! enige min puntje; ik kreeg voor mijn anti kraak woning op 27-2 om 13:00u de sleutel.en ze brengen voor 2 dagen huur in rekening. ik vind t ronduit kinderachtig! als je dan rechtvaardig wil doen moet je 1,5 dag in rekening brengen!! vr gr chris
Fantastische ervaring: Ik ben zeer tevreden over hoe het traject tot nu toe verlopen is. Na mijn inschrijving kreeg ik gelijk een uitnodiging voor een bezichtiging. Na een korte rondleiding kreeg ik de keuze om de woning tijdelijk te huren. Nu ben ik sinds 2 kleine weekjes trotse bewoner van een mooi appartement in Zoetermeer. Alles verliep vlot, van inschrijving tot overhandiging van de sleutel. Ik kan nog niet goed een gehele beoordeling achterlaten aangezien ik nog niet alle stappen van begin tot eind ( verlaten appartement ) heb doorlopen. Voor nu ga ik lekker genieten van mijn woning.
Fantastische ervaring: Professioneel en snel.
Fantastische ervaring: Ik zit nu in een voormalige pastorie, een mooi pand met hoge ramen veel licht top! Met vriendelijke huisgenoten, ik ben tevreden.
Fantastische ervaring: Top organisatie. Netjes, snel en correct geholpen. Bezichtiging en overdracht prima verlopen mede dankzij de charmante Simone
Fantastische ervaring: Ik woon sinds 2-12 2014 voor Interveste. Ik ben tevreden over de dienstverlening. Ik ben goed geholpen met de overgang van de J. C. Beetslaan Hoofddorp naar mijn huidige adres in Hillegom.
Fantastische ervaring: Persoonlijk, snel en duidelijk contact!
Negatieve ervaring: Slecht.
Fantastische ervaring: Erg tevreden over de hulp die geleverd werd!
Fantastische ervaring: Zeer nette afhandeling. Woon nu erg tevreden.
Positieve ervaring: Reageren vrij laat op mn mailtje.
Fantastische ervaring: Ik ben erg blij met mijn kamer. Ik had een paar kleine probleempjes maar die waren binnen twee dagen opgelost. Verder ook hele aardige mensen die je te woord staan bij Interveste. Ik hoop dat ik hier toch nog een tijd mag blijven wonen. Bedankt Interveste voor jullie inzet. Gr Noor uit Den Bosch
Dank je wel Noor! Fijn om te horen.
Negatieve ervaring: Gister interesse getoond in een woning van Interveste, waar bij stond dat er geen wachtlijst was. Ze zeiden dat ik me moest aanmelden via een andere site, waar ik 15 euro moest betalen. Na dit gedaan te hebben krijg ik meteen een mailtje dat de woning al verhuurt is!! Belachelijk.
Beste Jessica, Dat is inderdaad bijzonder vervelend. Wij kunnen helaas niet bepalen wat een andere site over ons roept of zegt. Als je op de site van Interveste kijkt zie je altijd wat er direct beschikbaar is en wat niet, zelfs zonder een Mijn Interveste account. Voor ons is het zuur dat je ons nu met slechts een ster waardeert, terwijl een andere partij jou blijkbaar verkeerd geïnformeerd heeft. Je mag via Messenger, telefoon of mail even contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Jochem, Interveste
Negatieve ervaring: Gebruik dit niet als je geen Nederlandse bankrekening hebt. Ze vertellen je de fijne details pas nadat je betaald hebt. VERMIJD
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring. Ze reageren erg langzaam en zijn klantonvriendelijk. Ze beloven ruimtes, die uiteindelijk direct beschikbaar horen te zijn, nadat alle documenten, incl. een garantverklaring, inkoments verklaringen etc allemaal goedgekeurd waren. Uiteindelijk kan je maanden wachten en hoor je niets. Op zijn minst hadden ze wel kunnen melden dat er een lange wachtlijst is, of een indicatie van hoe lang dit zal kunnen duren, of waarom ik niet uitgenodigd word. Erg onduidelijk en vaag. Ik hoor dat ze een keep professioneel met mensen omgaan.
Fantastische ervaring: Ik heb twee en half jaar in tilburg gewoond via INTERVESTE en heb er met plezier gewoond, Vond het heel jammer dat het voorbij was, En INTERVESTE heeft de zaak netjes afgehandeld, probeer nu weer voor een vriendin een ruimte te krijgen,
Laat uw mening over Interveste:
Interveste verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren


vb&t Makelaars Den Bosch


HouseHunting 's-Hertogenbosch

Saris & Partners Bedrijfsmakelaars Den Bosch

Essentieel Wonen Makelaars - Den Bosch


Viermakelaars Den Bosch


RSP Makelaars | Den Bosch

JG Vastgoed BV | Greenstone Real Estate

Boumij Makelaars Den Bosch

Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.