Woonmanagement Maastricht
Informatie over Woonmanagement Maastricht
Openingstijden
- maandag: 10:00–17:00
- dinsdag: 10:00–17:00
- woensdag: 10:00–17:00
- donderdag: 10:00–17:00
- vrijdag: 10:00–17:00
- zaterdag: Gesloten
- zondag: Gesloten
Woonmanagement Maastricht (WMM) is dé verhuurmakelaar voor woningen variërend van studentenkamers, éénpersoons studio’s, tot luxe appartementen en huizen voornamelijk in Maastricht en directe omgeving, eventueel ook gemeubileerd. Als verhuurmakelaar in Maastricht realiseren wij voor u de perfecte match. Het huren, verhuren en beheren van kamers, studio`s, appartement en woningen in Maastricht.
Woonmanagement Maastricht: Meningen
Negatieve ervaring: Gebrek aan ernst, met hun bedrijfspolitiek verspillen ze alleen de tijd van degenen die werken. Ik zal niet specifiek zeggen waar ik het over heb, omdat ik ze niet wil helpen. Ik wil dat ze sluiten vanwege hun werk. onbeschaamdheid.
Fantastische ervaring: Onze ervaring met het agentschap was zeer positief. Het contact was professioneel, zowel tijdens de zoektocht naar een appartement als tijdens de huurperiode. Vragen werden snel per e-mail beantwoord en kleine reparaties werden snel afgehandeld. Het personeel was altijd zeer vriendelijk en ondersteunend, we kunnen alleen maar een volledige aanbeveling geven!
Negatieve ervaring: De gids van het bureau is nuttig, maar ik zou niet aanbevelen om via dit bedrijf een huis te vinden. Hier is waarom: wanneer je je aanmeldt op hun website en een kijkgelegenheid krijgt, plannen ze ongeveer 10 tot 15 mensen om tegelijkertijd de woning te bezichtigen. Dit maakt de bezichtiging ongemakkelijk en competitief, omdat je het huis samen met andere potentiële huurders bekijkt die het ook willen huren. Daarna zijn je kansen om het huis te bemachtigen klein, omdat het bedrijf meer geïnteresseerd lijkt in het innen van vergoedingen dan in het bieden van een eerlijk selectieproces. Het regelen van groepsbezichtigingen van 10 tot 15 mensen kan een chaotische omgeving creëren, waardoor het moeilijk voor potentiële huurders is om de woning grondig te beoordelen. Het leidt ook tot onnodige concurrentie en druk, waardoor het bezichtigingsproces meer aanvoelt als een race dan als een kans om het juiste huis te vinden.
Fantastische ervaring: Verbaasd over de negatieve recensies, omdat ik een geweldige ervaring heb gehad met het huren via hen voor 2 jaar. Hun communicatie is top, ze zijn erg snel met het maken van reparaties en reageerden zelfs in het weekend op dringende vragen. Ze hebben me tot het einde geholpen met het ontvangen van mijn volledige borg. Volledig aanbevolen!
Positieve ervaring: We hadden een positieve indruk van de responsiviteit, flexibiliteit en ondersteuning van WMM tijdens de zoektocht naar een studentenkamer in deze oververhitte woningmarkt.
Fantastische ervaring: Ik heb zojuist een huurperiode van 18 maanden in een appartement dat deze agentuur beheert afgerond en eerlijk gezegd heb ik geen klachten. Als internationale student vond ik het extreem moeilijk om facebook-advertenties voor kamers te vertrouwen, maar gelukkig met Woonmanagement regelde ze alles, inclusief het maken van foto's van het appartement voordat ik erin trok en het regelen van de overdracht van de sleutel. Tijdens mijn verblijf had ik meerdere kleine problemen, bijvoorbeeld een van onze lichten is kapot gegaan en tijdens de stormen hadden we een kleine lekkage. Deze problemen werden binnen maximaal vierentwintig uur opgelost, misschien iets langer tijdens het Kings weekend, maar dat was te verwachten. Over het geheel genomen had ik een zeer aangename ervaring en was ik best verrast om mijn borg snel terug te krijgen na het verlaten van het appartement, aangezien ik in het verleden een paar moeilijkheden had gehad om de borg van verhuurders terug te krijgen. Over het geheel genomen, als internationale student uit Ierland, kan ik ze niet genoeg aanbevelen, het is fijn om iemand te hebben die het Nederlandse systeem begrijpt en in staat is om het administratieve werk te doen waar ik mee zou hebben geworsteld.
Negatieve ervaring: Ze hebben mijn pakket gestolen en nooit de borg teruggegeven.
Geachte heer of mevrouw, We betreuren ten zeerste uw volkomen ongegronde beschuldiging van het stelen van enig pakket. In reactie daarop willen we eerst benadrukken dat we tot uw beoordeling nooit door iemand op de hoogte zijn gesteld van een ontbrekend pakket. We kunnen u verzekeren dat geen van onze medewerkers steelt. Het feit dat in uw geval vermeend een pakket is verdwenen, betekent niet automatisch dat u zomaar willekeurig en onterecht partijen kunt beschuldigen en daarmee goede reputaties kunt schaden. Dit is niet alleen extreem nalatig, maar ook een onwettige daad. Bovendien is ons kantoor geen verhuurder. Daarom is het niet ons kantoor, maar de verhuurder, die de waarborgsom houdt en beslist over het terugbetalen ervan. Ook uw beschuldiging tegen ons kantoor met betrekking tot de niet-terugbetaling van de waarborgsom is volledig ongegrond. Misschien was er in uw geval een wettelijke reden waarom uw verhuurder uw waarborgsom niet heeft terugbetaald. Mocht een verhuurder onwettig weigeren de waarborgsom terug te betalen, kunnen wij namens de huurder altijd dringend een verhuurder verzoeken de waarborgsom wettelijk te regelen. Ondanks de ernst van uw beoordeling heeft u helaas gekozen om uw identiteit niet prijs te geven. Dit maakt het onmogelijk voor ons om kennis te nemen van de specifieke feiten in uw geval en u te adviseren over hoe verder te gaan. Bovendien maakt dit het volkomen onbegrijpelijk wat u heeft aangespoord om deze beoordeling te schrijven. Integriteit en de goede naam van ons bedrijf zijn hoge waarden voor ons kantoor. We zijn bereid om te helpen en eerlijk en redelijk advies te geven, maar we kunnen en zullen geen onwettige schade aan onze waarden accepteren. Met vriendelijke groet, Woonmanagement Maastricht
Positieve ervaring: Tot nu toe een goede ervaring. Het personeel is vriendelijk, reageert op e-mails en is erg behulpzaam. Vorige huurders leken erg tevreden over het bureau, dus ik ben verrast door alle negatieve opmerkingen.
Fantastische ervaring: Ik heb een geweldige studentenhuisvesting gevonden, ja er zijn kosten maar ik was bereid te betalen omdat de woningmarkt hier vreselijk is, dus voor een nette kamer was ik bereid. Het was een gemakkelijk proces en over het algemeen zou ik het eigenlijk aanbevelen.
Positieve ervaring: Ik weet niet of het alleen aan het jaar 2023 ligt, maar je betaalt hier een vergoeding om je te registreren, terwijl er maar een zeer beperkte keuze is (twee kamers in totaal) beschikbaar. Verder verloopt het contact met het bureau snel en vriendelijk. Helaas slechts 3 sterren, omdat, zoals gezegd, er een zeer beperkt aanbod is. Daarom heb ik ook geen appartement gevonden en kan ik geen verdere ervaringen delen.
Fantastische ervaring: Ik had een uitstekende ervaring met deze verhuurdienst in Maastricht. Hun toegankelijkheid was ongeëvenaard, ze waren altijd beschikbaar om vragen of zorgen te beantwoorden. Het huis was extreem goed onderhouden (uitstekende badkamers). De professionaliteit en betrouwbaarheid die ze gedurende het proces toonden, waren prijzenswaardig. Ik raad deze verhuurdienst ten zeerste aan vanwege hun uitzonderlijke klantenservice en algemene tevredenheid.
Fantastische ervaring: De klantenservice reageert snel en is zeer behulpzaam bij de paar specifieke problemen die ik heb ondervonden. Ik kan ze aanbevelen!
Fantastische ervaring: Ik heb met plezier een kamer bij WMM gewoond zonder problemen. Verder was de communicatie goed en wanneer er problemen waren werden deze snel verholpen.
Negatieve ervaring: Helaas kan ik geen 0 sterren geven. Dat had dit uiterst slechte bedrijf 100% verdiend. Grootste oplichters van Maastricht. Letterlijk nooit de verwarming aangehad maar wel bijna 1000,- extra rekenen. Dit over een periode die voor het grootste gedeelte zomer vakantie was en waarin de gasprijzen nog relatief laag waren. Ik zou iedereen adviseren geen huis te huren die ook maar is met WMM te maken heeft. Heb laatste ook vernomen dat WMM staat voor Wij Maken Misbruik. Mvg De misbruikte
Beste Freek, Wij hebben kennisgenomen van je review en je ernstige beschuldigingen aan het adres van ons kantoor. Wij herkennen ons in het geheel niet in jouw review. Allereerst verhuurt ons kantoor zelf geen woonruimte. Ons kantoor brengt derhalve zelf ook geen gas- en/of elektrakosten bij huurders in rekening. Wel kan het voorkomen dat wij zoals in jouw geval, op verzoek van een verhuurder en namens deze verhuurder, overeenkomstig de hiervoor geldende regelgeving een servicekostenafrekening opstellen. Bij deze afrekening worden de betaalde voorschotten verrekend met de daadwerkelijk gemaakte kosten. Verplichtingen tot betaling voortvloeiende uit een servicekostenafrekening, spelen te allen tijde enkel in de relatie huurder en verhuurder. De energiekostenafrekening is gebaseerd op de door de energieleverancier vastgestelde verbruiken en de daaraan door de energieleverancier verbonden werkelijke kosten. Hierbij wijzen wij er bovendien nog op, dat in jouw geval de verhuurder nog een vast energiecontract heeft, waardoor de energieprijzen in jouw geval nog niet gestegen zijn. Wel blijkt in jouw geval het verbruik aanzienlijk gestegen te zijn. Dit alles is duidelijk zichtbaar in de jaarrekening van de energieleverancier, die als bijlage deel uitmaakt van je servicekostenafrekening. Uit je review blijkt dan ook duidelijk, dat je alvorens je review te schrijven niet de moeite genomen hebt, de aan de servicekostenafrekening ten grondslag liggende documenten te bekijken. Ons kantoor heeft noch invloed op energieprijzen noch op door huurders gerealiseerde verbruiken. Ons kantoor stelt bij herhaling ook in deze tijd nog vast dat, zoals ook in jouw geval, veel huurders de verwarming stoken met ramen en deuren wagenwijd open. Dit jaagt het verbruik en daarmee de energiekosten onnodig veel op. Het door ons bij herhaling attenderen hierop, blijkt ook in jouw geval niet te hebben gebaat. Kortom, de energiekosten die bij jou in rekening gebracht zijn, passen bij het daadwerkelijk door jou en je medebewoners gerealiseerde verbruik en ons kantoor heeft hier duidelijk aantoonbaar geen enkele invloed op gehad. Dat het bijbehorende kostenplaatje door jou als onaangenaam ervaren wordt daar kunnen wij in meevoelen, maar dat rechtvaardigt geenszins de ernstige wijze waarop jij je boosheid nu volstrekt onterecht afreageert, op de goede naam van ons kantoor. Dit getuigt van jouw kant niet van de wederzijds in acht te nemen maatschappelijke zorgvuldigheid. Dit kunnen wij in alle redelijkheid niet tolereren. Mocht je nog twijfels hebben over de juistheid van de afrekening van de energie, adviseren we je niet je boosheid verder af te reageren op derden zoals ons kantoor die part noch deel hebben aan de gerealiseerde verbruiken, maar de werkelijke verbruiken en kosten te verifiëren in de als bijlage bij de servicekostenafrekening meegestuurde kopiefacturen. Mocht je in vervolg hierop met betrekking tot de servicekostenafrekening nog steeds vragen hebben, kun je contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Woonmanagement Maastricht
Negatieve ervaring: Zeer slecht bedrijf. Ontzettend duur en 0.0 genaamde ‘service’. Je betaalt je helemaal blauw en het huis is in zwaar verval. Sanitaire voorziening is zwaar ondermaats. Daarbij is er meerdere malen ingebroken en wordt hier niks mee gedaan. Alles is ‘eigen schuld’. Trap er niet in!
Beste Jack A., Wij hebben kennisgenomen van je uiterst negatieve review, vol met onterechte beschuldigingen aan ons adres. Wij herkennen ons absoluut niet in jouw review. Allereerst is ons kantoor geen verhuurder en verhuurt derhalve zelf geen huizen. Wij bemiddelen enkel bij de verhuur. Verder berekenen wij uitdrukkelijk geen bemiddelingskosten bij huurders en wij begrijpen dan ook niet wat je bedoelt met “ontzettend duur”. Mocht een gehuurde woning niet aan de daaraan in redelijkheid te stellen eisen voldoen, dient de betreffende huurder zich te wenden tot zijn/haar verhuurder. Mocht een verhuurder vervolgens niet bereid zijn stappen te ondernemen, zijn er mogelijkheden om een verhuurder hiertoe te dwingen. Er staat voor ons te weinig specifieke informatie in je review, om te kunnen vaststellen welk huurhuis het hier betreft. Ons is geen huurwoning bekend die in zwaar verval is, die beschikt over zwaar ondermaatse sanitaire voorzieningen en waar reeds meerdere inbraken plaats gehad zouden hebben. We adviseren je contact op te nemen met ons kantoor, zodat we op basis van de nadere bijzonderheden kunnen kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Woonmanagement Maastricht
Negatieve ervaring: Klopt farzana wat je schrijft,studenten van alles wijsmaken met regeltjes en zo Pas op met dit bedrijf
Beste Brenda Amorin Martins, Jammer van jouw uiterst negatieve review. Het feit dat “regeltjes” uit de geldende huurregelgeving en/of expliciete bepalingen in het door een huurder ondertekend contract (zoals bijvoorbeeld een minimale huurtermijn), onder omstandigheden als niet fijn ondervonden kunnen worden door huurders, maakt deze regeltjes niet tot verzonnen regeltjes die wij huurders zouden wijsmaken. Ze staan immers expliciet in de wet of in het betreffende huurcontract. Het zijn bovendien regeltjes die niet wij bedacht hebben, maar de wetgever respectievelijk de betreffende verhuurder. Don’t shoot the messenger ! Wij betreuren ten zeerste je volstrekt onterechte en ernstige beschuldiging! Met vriendelijke groet, Woonmanagement Maastricht
Negatieve ervaring: mijn zoon is al dik 2 maanden op zijn borg aan het wachten .grote oplichters .ik denk dat ik maar eens persoonlijk langs ga.
Geachte mevrouw Kostons, Met grote verbazing hebben wij kennisgenomen van uw ernstige beschuldiging. Deze berust op een duidelijk aantoonbaar misverstand aan uw kant. Allereerst is ons kantoor geen verhuurder en houdt ons kantoor derhalve ook geen borg. Het is de verhuurder die de borg houdt en die verantwoordelijk is voor de afwikkeling ervan na het einde van de huurovereenkomst. Daarnaast dient de borg als zekerheid voor de correcte nakoming van de huurovereenkomst. Dat wil zeggen dat de verhuurder borg mag inhouden indien en voor zover de huurovereenkomst door de huurder niet correct is nagekomen. In het geval van uw zoon heeft ons kantoor zich meermaals ingespannen, de verhuurder de borg te doen terugbetalen. De borg is door de verhuurder inmiddels ook al terugbetaald. Hierbij is door de verhuurder het bedrag in mindering gebracht, dat uw zoon als gevolg van zijn voortijdige opzegging, op grond van zijn huurovereenkomst verschuldigd was. Uw beschuldiging is dan ook volkomen onterecht ! Mocht u nog vragen hebben, bent u uiteraard van harte welkom om bij ons op kantoor langs te komen. Met vriendelijke groet, Woonmanagement Maastricht
Negatieve ervaring: Vermijd deze organisatie alstublieft! Vooral als u een internationale student bent en de regels/wetten niet kent. Als jongvolwassene huur ik al bijna 10 jaar en heb ik nooit problemen gehad totdat ik bij deze organisatie huurde. SLECHTSTE ervaring ooit. Ze praten veel/geven excuses maar nemen geen actie. Ze zullen proberen je binnen te lokken met geweldige beloftes van hun uitstekende diensten enz. Maar zodra je het contract ondertekent en problemen ondervindt met de huisbaas, vallen ze op dove oren en zullen ze je pesten vanwege klachten. Zelfs de positieve Google-beoordelingen zijn nep. PS. Als je huurt bij deze organisatie en problemen hebt (extra kosten, langdurige reparaties enz.). Ga naar huurteam-zuidlimburg.nl, zij zullen je helpen. Jij bent niet de enige die problemen heeft met deze organisatie!
Beste JvdL, We herkennen ons helemaal niet in uw anonieme beschuldigingen. Ons kantoor hecht veel waarde aan integriteit. Zowel Nederlandse studenten als buitenlandse studenten worden op de juiste manier, eerlijk en gelijk behandeld. Het feit dat je je misschien niet kunt voorstellen dat iemand positief over ons kantoor is, maakt positieve recensies nog niet automatisch nep. Feit is dat de meeste van onze klanten positief zijn. Tegen de bewering van u in, krijgen we slechts enkele klachten. Mochten er zich problemen voordoen, dan proberen we altijd een redelijke oplossing te vinden. Ons kantoor bemiddelt alleen en bezit en verhuurt geen vastgoed. Dit betekent dat de verplichtingen van een verhuurder niet de onze zijn. Mocht het gebeuren dat een verhuurder zijn wettelijke verplichtingen niet nakomt zoals u lijkt te suggereren, dan zijn onze mogelijkheden helaas beperkt. Aangezien u in uw beoordeling geen specifieke informatie onthult over wat u tot deze beschuldigingen heeft gebracht en over uw identiteit, zijn we nog steeds in het duister. Mocht u geloven dat uw beschuldigingen oprecht zijn, neem dan contact met ons op zodat we een redelijke oplossing kunnen vinden. We hopen snel van u te horen, Woonmanagement Maastricht
Negatieve ervaring: Ik verblijf sinds augustus 2020 als huurder op deze plek, maar omdat de vorige huurders vertrokken zijn, besloten ze mijn contract opnieuw te verlengen op 1 januari 2021 toen de nieuwe huurders zich voegden. Eerder had ik voor een jaar getekend, maar ze bedriegen je om een ander contract te ondertekenen 'door te zeggen dat je contract wordt beëindigd als je het niet binnen 24 uur ondertekent'. Er zijn blijkbaar drie kamers in het gebouw die een 'APPARTEMENT' worden genoemd en alle drie de huurders staan onder één contract. Ik probeer al een tijd te vertrekken, maar ze geven me geen kans om te vertrekken en vertellen me dat ik volgens het contract de resterende huurmaanden moet betalen als ik besluit te vertrekken. Ongelooflijk! Het bureau vraagt ook een enorm bedrag om het contract te ondertekenen, wat illegaal is.
Beste Farzana, We hebben kennisgenomen van uw ontevredenheid en betreuren uw valse beschuldigingen. In reactie willen we de zaken nogmaals voor u verduidelijken: Het was niet ons kantoor, maar de verhuurder die besloot het betreffende appartement niet per kamer te verhuren, maar als geheel en voor een minimumperiode. Dus u huurt duidelijk geen kamer, zoals u lijkt te suggereren. U bent hiervan duidelijk op de hoogte gesteld, voordat u dit drie-slaapkamer appartement als geheel begon te huren, samen met twee mede-huurders. Dit staat ook duidelijk vermeld in uw voormalige en huidige huurovereenkomst. Een gezamenlijke huurovereenkomst kan alleen door alle gezamenlijke huurders samen worden beëindigd, wat gebeurde toen uw voormalige mede-huurders besloten te vertrekken. Als gevolg hiervan eindigde uw voormalige gezamenlijke huurovereenkomst. We hebben u nooit op enigerlei wijze bedrogen bij het ondertekenen van een contract. Nadat uw voormalige mede-huurovereenkomst eindigde, was het weer uw eigen keuze om het hele appartement opnieuw te huren met twee nieuwe mede-huurders voor een nieuwe minimumperiode. Gevolg hiervan was dat er een nieuwe gezamenlijke huurovereenkomst moest worden opgesteld, die ook door u werd ondertekend. Kennelijk heeft u nu besloten het appartement te verlaten voordat de nieuwe minimumhuurperiode, afgesproken door u, is verstreken. Als u uw huidige gezamenlijke huurovereenkomst zo snel mogelijk wilt beëindigen, kunt u dat doen, maar moet u al uw huidige mede-huurders raadplegen, aangezien alle mede-huurders hun gezamenlijke huurovereenkomst samen moeten beëindigen. Het is niet ons kantoor, maar de huurovereenkomst die u heeft ondertekend, die een duidelijke regeling biedt in geval van een voortijdige beëindiging. Deze regeling bevat ook een duidelijke mogelijkheid tot vermindering indien er een boete verschuldigd zou zijn. Tot slot, om een ander misverstand recht te zetten: ons kantoor brengt nooit een bedrag in rekening voor het ondertekenen van een contract. Ons kantoor brengt alleen vaste tarieven in rekening voor diensten die worden aangeboden aan personen die ervoor kiezen toegang te krijgen tot onze diensten. Voordat ze kiezen, worden de betrokken personen geïnformeerd over onze tarieven. We hopen de zaken te hebben verhelderd. Mocht u nog vragen hebben over het bovenstaande, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via: [email protected]. Met vriendelijke groet, Woonmanagement Maastricht
Negatieve ervaring: Zodra je op bezoek gaat bij mensen die huren via Woonmanagement Maastricht mag je je auto niet meer zomaar op een openbare parkeerplaats parkeren, want buurtbewoners vinden dat studenten geen recht hebben op een parkeerplek in de buurt. Deze horen toe aan de andere bewoners en bedrijven in de straat. Dat je als bezoeker meteen aangesproken wordt door buren dat je niet mag parkeren in de straat is al bizar, maar dat je als verhuurder dan in een app groep ook nog leugens gaat verspreiden over hoe lang je als bezoek geparkeerd staat op een openbare plek is helemaal niet oké. Heel erg verkeert Woonmanagement Maastricht.
Beste Francine, Wij begrijpen niet waar jouw reactie vandaan komt. In onze e-mail d.d. 27-01-2021 hebben wij duidelijk geen verplichting opgelegd maar enkel verzocht: “Wij hebben het verzoek gekregen van de buurvrouw van het pand ………. Er staat op dit moment blijkbaar een wat grotere groene bus bij hun voor de deur. Aangezien deze mensen op leeftijd zijn en voornamelijk de man slecht ter been, moeten ze regelmatig naar het ziekenhuis en is de afstand naar de auto ver lopen. Mocht de bestuurder van de groene bus inderdaad op de ………. wonen willen we hem vriendelijk verzoeken (niet verplichten) de bus op een andere locatie te parkeren wanneer mogelijk. Namens de buurvrouw alvast hartelijk bedankt.” (citaat uit e-mail). Wij hebben derhalve enkel een beroep gedaan op medemenselijkheid, door te verzoeken rekening te houden met een buurman die slecht ter been is. Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Woonmanagement Maastricht
Negatieve ervaring: Er zou een kamer vrijkomen bij mij in het studentenhuis. Hiervoor hadden wij zelf al iemand gevonden. echter had ik een mail gestuurd waarin ik had gezegd dat we iemand hebben gevonden voor de kamer. Hier is op gereageerd met 'deze persoon kan contact met ons opnemen'. Een aantal dagen later hebben zij zelf bezichtigingen gepland en iemand meteen een contract onder de neus geschoven. Ik had graag een e-mail willen ontvangen dat ze zelf ook bezichtigingen gingen doen, vooral omdat ik al een mail had gestuurd dat we iemand hadden gevonden. Op het moment dat een huisgenootje en ik wilde bellen kregen we tussen de reguliere tijden de voicemail. Later op de avond werd ik teruggebeld met de conclusie dat er iemand anders in de kamer zou komen. De meneer snapte mijn kant van het verhaal totaal niet. Kijk dat ze verder zijn gaan zoeken omdat er niet direct de zelfde dag actie was ondernomen, oke. Maar de manier waarop deze meneer het mij benaderde en totaal geen begrip toonde voor mijn kant van het verhaal maakte deze situatie zo ontzettend vervelend. Ik had willen weten dat ze bezichtigingen gingen doen en ik had me gehoord willen voelen want voelde na het telefoongesprek helemaal geen respect voor mijn wensen en verwachtingen en helemaal geen begrip. Alles wat ik had willen horen was: 'vervelend dat het zo is gelopen, snap dat je graag met een vriendin had willen wonen', 'helaas is de kamer nu al verhuurd maar laat het de volgende keer snel weten dan kunnen we dan wel naar de mogelijkheden kijken'. Heel jammer deze situatie
Beste Tess, Zoals wij jou al eerder duidelijk uitgelegd hebben: Jij en de andere bewoners van het huis waarvan de door jou gehuurde kamer deel uitmaakt, huren niet gezamenlijk een huis maar ieder individueel een kamer. Dit betekent dat in geval er in het betreffende huis een kamer vrijkomt, het aan de verhuurder is deze opnieuw te verhuren en een geschikte nieuwe huurder te kiezen. In reactie op je enkele melding dat jij en de andere bewoners mogelijk een kandidaat-huurder hadden gevonden, werd duidelijk aangegeven dat de betreffende kandidaat-huurder zich als kandidaat-huurder direct bij ons diende te melden. Wij hebben echter noch enige melding van jullie kandidaat ontvangen, noch enige nadere informatie aangaande jullie kandidaat van jou. Door het verzuim zich tijdig bij ons te melden als kandidaat-huurder, heeft jullie kandidaat verzuimd deel te nemen aan de reguliere selectieprocedure en daarmee de kans verspeeld door de verhuurder als huurder geselecteerd te worden. De reguliere selectieprocedure werd op behoorlijke wijze uitgevoerd. Bezichtigingen zijn onderdeel van een reguliere selectieprocedure. De verhuurder heeft uit de kandidaat-huurders die zich wel bij ons gemeld hebben, de naar zijn mening meest geschikte kandidaat gekozen. Van het (citaat): “iemand meteen een contract onder de neus schuiven” zoals jij stelt, is duidelijk aantoonbaar geen sprake geweest. In geval deze situatie zich nogmaals mocht voordoen is dan ook ons dringend advies: Laat een door de bewoners gevonden kandidaat-huurder, zich zo spoedig mogelijk bij ons melden. In geval van tijdige melding, kan de betreffende kandidaat-huurder deelnemen aan de reguliere selectieprocedure ! Met vriendelijke groet, Woonmanagement Maastricht BV
Negatieve ervaring: Slechste bureau, heeft niet de capaciteit om iets op te lossen zodra ze de sleutels overhandigen. Gedurende de jaren dat ik in het studentenhuis verbleef, kreeg niemand zijn borg terug. Ik zou niet weer van hen huren, noch het aanbevelen.
Beste Werther Veulemans, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. De enige legitieme reden voor een verhuurder om de borg niet volledig terug te betalen, is dat er nog schulden zijn die verrekend moeten worden met de borg (schulden die onder andere voortkomen uit: onbetaalde huur en het teruggeven van het gehuurde object aan de verhuurder in strijd met de huurovereenkomst). Aangezien u aangeeft dat het in uw geval al vier jaar geleden is gebeurd, is het moeilijk voor ons te begrijpen wat de reden in uw geval kan zijn geweest. Als u ons verdere informatie kunt sturen per e-mail (stuur naar: [email protected]), zullen we proberen het voor u uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Woonmanagement Maastricht BV
Fantastische ervaring: Ik zou dit bureau zeker aanbevelen! Communicatie is eenvoudig, ze beantwoorden e-mails binnen de 10 minuten, ik kreeg mijn aanbetaling terug en mocht zelfs het contract beëindigen zonder voorafgaande kennisgeving. Er waren geen administratiekosten zoals sommige mensen zeggen, alleen een servicepakket dat eenmaal wordt betaald.
Fantastische ervaring: Ik kan WMM niet genoeg aanbevelen. Geen van de negatieve beoordelingen komt overeen met mijn ervaring. Het aanmeldproces verliep zeer soepel, ik werd niet met hoge kosten belast, de communicatie is snel en altijd beleefd, en ze reageren perfect op elk onderhoud dat nodig is (hoe klein ook).
Negatieve ervaring: Een grap van een woningbureau. Hun contact en vermogen om iets voor je te doen eindigt op het moment dat je ze een cheque schrijft en je sleutels krijgt.
Fantastische ervaring: Good management company, responsive & honest
Negatieve ervaring: Ridicule kosten en administratiekosten. Als je een buitenlandse student bent, zullen ze hoge kosten in rekening brengen voor het ondertekenen. Ik raad aan om met advocaten te praten om het geld terug te vorderen nadat je hebt betaald. Deze huurkosten zoals 'administratie' kosten zijn nu illegaal. Natuurlijk geven ze je de sleutel niet zonder betalen. Betaal, en vervolgens klaag hen aan. Ze moeten de boodschap krijgen dat het illegaal is!
Positieve ervaring: Ik huurde een kamer via dit bureau in augustus 2017. Ik betaalde de vergoeding van 35€ om me op hun website te registreren en vervolgens nog een vergoeding toen ik het contract ondertekende. Ik heb nooit gevraagd om de kamer van tevoren te zien omdat ik in het buitenland woonde. Aangezien het bureau zulke lage beoordelingen had, vroeg ik om contact opgenomen te worden door een van de huidige huurders (en toekomstige huisgenoot) voordat ik het contract ondertekende, omdat ik wilde weten of de huidige huurders zich door het bureau opgelicht voelden. In plaats van mijn contactgegevens aan de huurders te geven, gaf het bureau me de naam en het e-mailadres van een van hen. Aangezien ik uit Duitsland kwam, vond ik het heel vreemd dat ze privégegevens aan vreemden (mij) via e-mail zouden geven, maar ik was blij dat ik contact kon opnemen met de huidige huurders, die zeiden dat ze erg blij waren met het bureau. Ik nam aan dat Nederland niet te strikt is over privacy. Toen ik in de flat trok, ontdekte ik dat eerdere huurders het behoorlijk vuil hadden achtergelaten en dat de kelder vol zat met spullen die daar door generaties studenten waren achtergelaten. Ik nam contact op met het bureau en ze boden aan om een schoonmaker te sturen. De verhuurder kwam en leegde de kelder. Vanaf dat moment namen we rechtstreeks contact op met de verhuurder wanneer we problemen hadden. Een tweede probleem was dat ik aanvankelijk verwachtte dat de kamer gemeubileerd zou zijn op basis van de foto's op de website van het bureau. Pas bij het zorgvuldig lezen van het contract realiseerde ik me dat de kamer leeg zou zijn. Ik kreeg mijn borg zonder problemen terug aan het einde van mijn verblijf.
Negatieve ervaring: de slechtste bureau die er is. ze deden me eerst veel geld betalen voor "bureau kosten" bij het ondertekenen van het contract. Mij werd verteld dat de vergoeding nodig was, zodat als ik in de toekomst hulp nodig had, het bureau beschikbaar zou zijn om me te helpen. In het contract stond toen dat de bureaukosten waren voor "de tijd die de agenten besteed hebben aan het zoeken naar een accommodatie voor mij" - ter info, ik had een vriend die eerder in de kamer woonde en ik nam simpelweg het contract over. Elke keer dat ik belde, kreeg ik simpelweg te horen "sorry, het bureau was alleen verantwoordelijk voor het ondertekenen van het contract". Tot op de dag van vandaag heb ik de verhuurder nooit leren kennen en de enige manier om met hem te communiceren is via een bureau dat niet wil helpen. Ik raad het helemaal niet aan.
Negatieve ervaring: De ergste agentschap in Maastricht. Hun communicatie met hun klanten is belachelijk. Je betaalt een grote hoeveelheid geld aan agentkosten, maar ze zullen je met niets helpen.
Negatieve ervaring: Gewoon oké. Neutrale ervaring, maar zou het niet aanraden.
Negatieve ervaring: VERSCHRIKKELIJK, ONBELEEFDE bureau dat een totaal gebrek aan begrip heeft voor goede service, waar het ophangen midden in een telefoongesprek als normale praktijk wordt beschouwd. Het lijkt erop dat het doel van eerlijke bemiddeling ontbreekt. Ik kan alleen MAATREGELEN OM DEZE AGENCIE TE VOORKOMEN!!! Helaas is het onmogelijk om nul sterren te geven.
Negatieve ervaring: Slechtste verhuurbedrijf dat je kunt vinden in Maastricht, is er minder dan één ster?! Ze proberen je geld te laten betalen voor dingen waar je niet verantwoordelijk voor bent en maken gebruik van het feit dat veel buitenlandse studenten hun appartementen huren die niet bekend zijn met het Nederlandse rechtssysteem en die niet verzekerd zijn in Nederland. Je hebt letterlijk de indruk dat ze proberen het meeste geld uit hun onroerend goed te halen en je op te lichten, simpelweg omdat ze weten dat buitenlanders niet weten wat legaal en illegaal is in het Nederlandse rechtssysteem.
Fantastische ervaring: Prettige communicatie en komen hun afspraken na. Ik herken me niet in de andere negatieve reviews. Voor mij is het een aanrader.
Negatieve ervaring: Super TELEURSTELLENDE agence. Ze organiseren bezichtigingen voor appartementen die ze niet eens bezitten. Ze beloofden ons een kamer die de verhuurder al verhuurd had !! Nooit meer !! SLECHTE ERVARING !!!
Negatieve ervaring: Deze luie, nutteloze zakken hebben me belazerd. Ik had beter onder een brug kunnen leven. Zodra ze hun vergoeding hebben, besta je niet meer voor hen, dus alles wat je nodig hebt (de kamer aan een onderhuurder laten zien, afval van een eerdere bewoner verwijderen) zullen ze weigeren te doen. Ze hebben me drie jaar geleden belazerd en ik ben er nog steeds boos over. Ik wenste dat ik nul sterren kon geven. Het is een schande voor een bedrijf.
Positieve ervaring: Camila mora op de laatste verdieping.
Laat uw mening over Woonmanagement Maastricht:
Woonmanagement Maastricht verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren
Ad Hoc Maastricht
Housing 4 You
van der Loo vastgoed
SmartProperty Makelaardij
Kramer Makelaardij
Lassoo | Makelaar Maastricht
Rotsvast Maastricht
VIND Makelaardij Maastricht
HET HOOFSE HUIS thuis in wonen
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.