MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Sint Annalaan 21, 6214 AA, Maastricht
Sint Annalaan 21
6214 AA, Maastricht
043 851 2525

Openingstijden

  • maandag: 09:00–16:30
  • dinsdag: 09:00–16:30
  • woensdag: 09:00–16:30
  • donderdag: 09:00–16:30
  • vrijdag: 09:00–16:30
  • zaterdag: Gesloten
  • zondag: Gesloten

Makelaarskantoor voor aan- en verkoop, verhuur en beheer onroerend goed.

Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over MIJN HUIS en ik - Makelaardij:

MIJN HUIS en ik is een makelaardij gevestigd in Maastricht die zowel positieve als negatieve feedback ontvangt van hun klanten. Bedankt aan de uitmuntende hulp van het personeel zoals Janine, hebben verschillende huurders hun perfecte woning gevonden, vaak binnen een week. Klanten prijzen de snelheid en effectiviteit van hun service, waarbij vragen vaak binnen een werkdag worden beantwoord.

De samenwerking met de medewerkers wordt als professioneel en vriendelijk omschreven, met aandacht voor de wensen van de huurders. Het is duidelijk dat sommige huurders de communicatie en de ondersteuning vanuit het team waarderen, wat leidt tot positieve ervaringen bij verschillende huurders, vooral voor buitenlandse studenten.

Echter, niet iedereen deelt dezelfde positieve ervaringen. Enkele klachten zijn gericht op het onderhoud van woningen, communicatieproblemen en de behandeling van huurders. Zaken zoals schimmel in appartementen, onduidelijke facturen en problemen rondom de terugbetaling van borg worden genoemd als negatieve punten. Ook werden er incidenten gerapporteerd waarbij huurders zonder toestemming hun appartement binnenkwamen.

Ondanks de negatieve recensies blijft MIJN HUIS en ik voor veel klanten een betrouwbare keuze. Klanten die goede service waarderen en bereid zijn om problemen aan te kaarten, kunnen deze makelaardij als een waardevolle partner beschouwen.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij: Meningen

2.5/5 (79 Meningen)
Yannick Diedrich 1 year ago

Positieve ervaring: Ik heb nu via mijnhuisenik een appartement kunnen huren binnen 3 weken in Maastricht. Ik woon nu 2 maanden in het appartement, en heb (bijna) niks anders dan complimenten te bieden aan deze makelaardij Vanaf het moment van de bezichtiging tot aan nu zijn ze super behulpzaam geweest. In het speciaal wil ik hierbij Ben bedanken. Hij heeft tijdens de bezichtiging mij tips gegeven over hoe ik een betere kans maak bij de eigenaar als kandidaat om uitgekozen te worden. Ook nu ik tegen een aantal issues loop binnen het apartement is hij super behulpzaam geweest, denkt mee aan oplossingen, en zet zich volledig in om mijn woongenot te verbeteren. Verder krijg ik binnen 1 werkdag altijd antwoord op mijn mailtjes. De klusjesman/loodgieter die hun in dienst hebben is ook een topper. Die is 1 keer over de vloer gekomen voor een lekkage, en had dit binnen 10 minuten gefixt. Wat ik wel aan te merken heb is dat ik niet kloppende facturen heb binnen gekregen, maar na 1 mailtje te sturen werd er gelijk excuses aangeboden, en is het rechtgezet. Ook stond er in de brochure dat er een droger aanwezig zou zijn in het apartement, maar dit is niet het geval. Er werd mij erop gewezen dat de wasmachine een wasdroger zou zijn, maar dit is niet zo. Mijnhuisenik, bedankt voor jullie inzet. Ik zal jullie zeker aanraden aan andere woningzoekenden.

Julean Hommel 1 year ago

Negatieve ervaring: Als je kunt ga dan niet bij hun huren, toen wij de sleutel van het appartement kregen zat overal schimmel en vetvlekken waardoor wij eerst een week hebben moeten poetsen om het leefbaar te maken maar bij de oplevering krijg je we een lijst met alles wat je moet schoonmaken en als hun vinden dat het toch niet goed genoeg is gedaan betaal je 50 euro per punt. Ook hebben wij 2 keer gehad dat iemand zonder te kloppen naar binnen is gelopen om foto's van het appartement te maken en om rond te kijken maar als hier iets van werd gezegd werden we op een dreigende manier aangesproken. Een aantal punten die kapot waren hadden wij gemeld maar daarvoor was nooit iemand gekomen, daarnaast hadden wij ook een balkon die gemaakt was van pallets die helemaal door gerot waren waardoor wij deze niet in gebruik konden nemen, maar dar repareren deden ze ook niet. Toen wij het appartement opgeleverd kregen waren veel dingen kapot en om zeker te zijn dat ik hier geen problemen mee zou krijgen heb ik hier allemaal foto's van gemaakt. Bij het de laatste controle heb ik deze foto's nog eens aan hun gegeven waarna ik na een week foto's van hun krijg dat die dingen nooit kapot waren toen zij de oplevering hebben gedaan terwijl ik heel duidelijk kan aantonen wanneer mijn foto's zijn gemaakt. Waarna zij alweer heel dreigend overkwamen.

Harry Batsbak 1 year ago

Negatieve ervaring: Krijg half jaar na verhuizing nog steeds emails. Verhalen ook nevenschade op huurders na aanleiding van hun beslissingen. Je mag nog huur gaan betalen nadat je de sleutels al heb ingeleverd. Met andere woorden denk aan je portomonnee en huur niet.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Nepe naam

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
A K 1 year ago

Negatieve ervaring: Vreselijk. Onethische houding en bereidheid om onmenselijk te handelen lijkt een harde vereiste te zijn om hier te werken. Ik had voortdurende problemen met schimmel in het appartement, te beginnen met het feit dat ik werd verteld om zwarte schimmel uit de vriezer te verwijderen, die volgens het agentschap in dit appartement niet bestond. Nadat mij was aangeraden om mijn eigen vriezer te kopen, ontdekte ik dat de vriezer eigenlijk onderdeel van de keuken was en gewoon vol met schimmel. De schimmelgeur bleef aanhouden nadat ik het schoon had gekrast en door de luchtvochtigheidsniveaus in het appartement begon de schimmel op de muren en het plafond te vormen. Ik heb dit onmiddellijk gerapporteerd en het duurde ongeveer een half jaar voordat ze het probleem aanpakten. Weer werd ik told dat ik zelf de schimmel moest verwijderen. Vervolgens factureren ze je op een manier waarop je geen automatische overschrijving kunt instellen, omdat je het factuurnummer moet vermelden. De facturen komen (als ze al komen) op willekeurige momenten van de maand en ze brengen je een vergoeding van 30€ in rekening als je hen niet benadert om je de rekening voor de eerste van de maand te sturen. Dit lijkt onnodig en ik heb nooit iets dergelijks ervaren. Niet in staat zijn om automatische betalingen in te stellen en dan een vergoeding in rekening te krijgen voordat de betaalperiode eindigde, lijkt een andere manier om geld te verdienen aan buitenlanders. Over het algemeen heb ik het slechtste beheer van eigendommen meegemaakt dat ik ooit in Nederland ben tegengekomen en kan ik geen enkele interactie met dit agentschap aanbevelen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Louis Debaillon 1 year ago

Negatieve ervaring: Vermijd Mijn Huis en Ik – Onethisch en Onbetrouwbaar!\n\nIk heb een vreselijke ervaring gehad met Mijn Huis en Ik, nadat ik onterecht €5390,55 in rekening werd gebracht voor een lekkage die niet mijn schuld was. Ze gaven mij de schuld voor het openlaten van de keteldeur, terwijl ze me vroegen dit te doen voor inspecties. Vervolgens beweerden ze dat ik verantwoordelijk was voor het onderhoud van de ketel, wat absurd is. Ik ben een huurder, geen klusjesman, en had nooit gevraagd moeten worden om zo'n technisch apparaat te controleren.\n\nSlechts erger, ik hoorde de verhuurder in het Nederlands zeggen: 'Ik ga niet betalen voor de schade', en daarna werd ik zonder behoorlijke onderzoek de schuld gegeven. Vincent, de contactpersoon, gaf aanvankelijk toe dat het probleem te maken had met drukproblemen, maar veranderde later zijn verhaal en beschuldigde mij. Hun oneerlijkheid en wisselende verhalen maken duidelijk dat ze op zoek waren naar een zondebok.\n\nDeze hele situatie is stressvol geweest, en ik dring er sterk op aan om deze verhuuragency te vermijden. Ze zijn onbetrouwbaar en zullen de schuld naar huurders schuiven in plaats van verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigendom.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
christos tranidhs 1 year ago

Negatieve ervaring: Het is een zeer slechte agency. De achtertuin is vol met vuilnis en ratten, soms ook binnen in de kamers. Ook is het echt slecht dat hun systeem is om altijd 200 euro van je borg in te houden, met de claim voor schade die niet bestaat. Arrogante en onprofessionele werknemers, vooral Nick Suppers. Ik ben helaas nog steeds aan het vechten om mijn borg terug te krijgen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jim 1 year ago

Negatieve ervaring: Onbeschoft en niet bereid om te helpen. Je betaalt voor servicekosten en ze fixen niets. Blijf weg, vooral als je een student bent. Zeer slechte en onprofessionele service.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Joyce Mobertz 1 year ago

Negatieve ervaring: Erg slechte ervaringen met Mijn Huis en ik. Ik zat in een huurpand die Mijn Huis en Ik over had genomen vanuit een andere verhuurmakelaar. Sindsdien werd alles een drama. Geen aanrader.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Beste Joyce, Jammer dat je het contact met ons als zodanig hebt ervaren. Ik heb de correspondentie er even op nagelezen en behalve een verwarring die direct gecorrigeerd is, leek je positief en tevreden in je correspondentie naar ons. Gezien het laatste contact ook ruim 6 maanden geleden was zijn we toch enigszins verbaasd over deze review.

Erik van Hoek 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer goede samenwerking met de medewerkers van Mijn Huis en ik. Professioneel, kundig en daadkrachtig!

Vincent Jeurissen 1 year ago

Negatieve ervaring: De eigenaar (Danielle Damman) is heel onvriendelijk en ik snap nu ook waarom er zo veel slechte reviews zijn. ik zou dit zeker niet aanraden als je op zoek bent naar een woning.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Huurder is onvriendelijk; 5x mijn naam al doorgegeven in weigert die te gebruiken terwijl je druk bezig bent om alles voor deze huurder te regelen.

Art Art 1 year ago

Negatieve ervaring: Het zijn een stelletje oplichters die denken boven dat ze boven de wet staan. Geen onderhoud, verkeerde facturen sturen. De (oudere) vrouw van de receptie is de meest onfatsoenlijke vrouw die ik ooit gesproken heb. Belachelijk dat zo iets de telefoon op neemt.

John Slenib 1 year ago

Negatieve ervaring: Dit makelaarskantoor is niet te vertrouwen. We hebben een zeer slechte ervaring met hen waarbij de eigenaar ons op meerdere fronten heeft bedrogen, alleen om het huis te verkopen. Het is echt triest dat alle ethiek en sociale normen overboord worden gegooid om een verkoop te sluiten en geld te verdienen. Ik zou aanraden om zo ver mogelijk weg te blijven van mijnhuisenik en Danielle Daman, zij liegt en bedriegt.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Helaas maakt iemand een account aan om deze review te plaatsen; deze naam komt niet voor bij ons. Zegt veel over de schrijver

Rowan 2 years ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijk bureau met nul integriteit. Om te beginnen probeerden ze onwettige administratiekosten in rekening te brengen. Ze rekenden de huurprijs te hoog en toen ik contact opnam met de Huurcommissie probeerden ze me te intimideren door te doen alsof ik geen zaak had. Ze hebben meerdere keren recht in mijn gezicht gelogen (ik heb het geverifieerd), terwijl ze doen alsof ze me een gunst verlenen en dat ik de onredelijke was. Toen ik vroeg om mijn borg terug, probeerden ze veel schoonmaak- en reparatiekosten in te houden, wat ze wettelijk gezien niet mogen doen. Pas toen ik moest dreigen om een klacht in te dienen bij de gemeente, gaven ze terug wat mij verschuldigd was. De communicatie was gedurende het hele proces grotendeels zeer onplezierig. Ik weet dat je niet veel kunt verwachten van bureaus die geen NVM-licentie hebben, maar ik was toch erg teleurgesteld. Aan elke huurder die dit leest: laat ze je niet laten twijfelen aan je rechten. Het is hun bedrijfsmodel om je te misleiden en te veel te laten betalen, en ze rekenen erop dat je er niet genoeg van af weet. Betaal de onwettige administratiekosten en dien een verzoek in om ze terug te krijgen zodra je huurt en ze je niet meer kunnen weigeren. Neem ook contact op met de Huurcommissie binnen 6 maanden om je huur te verlagen, want je betaalt ongetwijfeld veel te veel. Als ze ooit dreigen je eruit te zetten, kunnen ze dat bijna altijd niet. Laat ze je ontruimingspapieren bezorgen en overtuig een rechter dat ze gelijk hebben. Dat kunnen ze niet en dat zullen ze niet doen, omdat ze bluffen. Het bureau zal waarschijnlijk op deze beoordeling reageren met de bewering dat deze zaken ongegrond zijn, maar je weet dat het waar is als je naar de andere beoordelingen kijkt. Ik zou dit aan niemand aanbevelen en ik wou dat ik 0 sterren kon geven.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MIJN HUIS en ik - Makelaardij

R.M. een huurder die illegaal een appartement op het Koningsplein onderhuurde en nadat we hem hadden geholpen om te blijven wonen naar de huurcommissie gaat terwijl hij hetzelfde bedrag al die tijd aan de eigenlijke huurder heeft betaald. Iemand met een dubbel moraal die dan ook niet met z'n naam een review plaats maar met R. Verder ook geen kennis van de vastgoedmarkt, want kent slechts het NVM.

Andrea 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik heb geen klachten over hen! Nick, Dianne en Lennart waren altijd erg aardig, behulpzaam en super snel in het beantwoorden van mijn e-mails. De paar keer dat ik problemen had met mijn appartement, zorgden ze ervoor dat alles geregeld werd en de dingen heel snel werden opgelost. Bovendien ben ik geen Nederlander en toen ik naar de stad verhuisde, was Janine zo vriendelijk om me uit te leggen hoe bepaalde systemen hier werken. Ik raad ze ten zeerste aan.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MIJN HUIS en ik - Makelaardij

dank je wel Andrea

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ryan Wilmes 2 years ago

Negatieve ervaring: Heeft geprobeerd de borg van mijn broertje proberen in te houden vanwege gestegen energieprijzen. Dat mag dus niet. Grapjassen.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

als je een voorschot betaald wordt ieder jaar afgerekend aan de hand van het gebruik; net als je zelf een contract hebt bij Essent zul je jaarlijks moeten afrekenen; bij opzegging wordt het laatste deel verrekend met de borg bij meer verbruik dan voorschot is betaald; vreemd dat huurders denken dat het gratis is als ze huren

Angelo Leinders 2 years ago

Negatieve ervaring: Niet aan te bevelen! Mischien een idee om zorgvuldig de integriteit van je werknemers te controleren?

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Hallo Angelo, Zou je aub contact met ons willen opnemen? Zou graag willen weten wat je precies bedoelt en waar we eventueel in kunnen verbeteren!

Dylan Meanwell 2 years ago

Negatieve ervaring: Onvriendelijke vrouw, slechte communicatie en discriminerend. Er werd mij verteld dat ik met 1-0 achterstond omdat ik een man ben.. ongelofelijk. De hoeveelheid sterren en slechte reviews verbaast mij hierom niks.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Hallo Dylan, Zou je contact met ons willen opnemen? Wellicht kunnen we een en ander beter toelichten.

Nico 2 years ago

Negatieve ervaring: Zeer onprofessioneel en alleen maar tijdverspilling. Ik kon vandaag niet naar een bezichtiging gaan, dus heb ik een vriend gestuurd, alleen om te weten dat we het appartement niet kunnen huren omdat we studenten zijn. Als ze ons dit eerder hadden vertelt, hadden we iets anders gezocht. En ze hadden onze tijd niet verspild! Bovendien beantwoorden ze geen e-mails en moet je 2-3 keer bellen om een antwoord te krijgen. Zeer onprofessioneel naar mijn mening!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Inna S 3 years ago

Fantastische ervaring: Een positieve ervaring met het zoeken en huren van accommodatie via dit bureau. Het servicegerichte bureau heeft hoge normen voor huurderselectie, en al hun eigendommen verkeren in zeer goede staat. Ik had het geluk om met Janine te communiceren. Alles werd binnen een week geregeld. Bedankt, Janine, voor je professionaliteit, het snel oplossen van alle vragen en problemen, en je vriendelijke hart en ondersteuning. Als er meer zulke geweldige mensen en specialisten zijn zoals Janine en haar team, zou de wereld een betere plek zijn! Ik kan My House aanbevelen en dat zal ik ook doen!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Youri Haverkamp 3 years ago

Negatieve ervaring: Hier werkt een zeer onvriendelijke vrouw, als je je huur op zegt krijg je inneens onverklaarbare rekeningen, en over je borg hoor je nooit meer iets, met de vorige verhuurder nooit geen problemen gehad, maar sinds huis en ik in beeld is, alleen maar ellende, huur niet bij mijn huis en ik, het zijn oprechte afzetters. Youri

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Als je de huur niet betaald, een deur intrapt, een raam moedwillig vernield en het appartement smerig achterlaat inclusief de afval kun je verwachten dat we deze kosten met de waarborgsom dienen te verrekenen. Jij en je borgstellers ontvangen een overzicht met wat nog betaald dient te worden.

Maarten Swart 3 years ago

Fantastische ervaring: Goede service, betrouwbare verhuurders en zeer vriendelijke mensen. Zeker aan te raden! ... Good service, reliable landlords and very friendly people. Would definitely recommend!

Louis Starmans (Simon Moker) 3 years ago

Negatieve ervaring: Ren weg van deze frauduleuze mensen. Ze zijn de slechtste woningcorporatie die er is in Maastricht. Ze volgen geen wetten of covidregels. Ze hebben geen officieel certificaat voor woningcorporaties. Dus houden ze zich aan geen enkele regel. Ze discrimineren op kleur en achtergrond van mensen en gebruiken stagiaires om hun vuile werk te doen. Ze verkopen ook je persoonlijke informatie aan verhuizers.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Sorry, niet in een van onze systemen. Veel succes met het zoeken naar een huis.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
DailyUpload Wurst 3 years ago

Negatieve ervaring: Beter huren bij serieuze bedrijven, anders stress

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Tamara Beugels 3 years ago

Negatieve ervaring: na een jaar verliep mijn contract en werd dit niet verleng we hebben verder geen reden gekregen en werden dus op straat gezet. altijd alles netjes betaald en geen overlast bezorgd.

Frans Visser 4 years ago

Fantastische ervaring: Een mooie service gerichte en ondersteunende organisatie die goed naar je luistert en bereid is om het menselijk aspect ter harte te nemen. Absolute aanbeveling is wel op zijn plaats.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Top Frans, we zijn blij met je

Shannon Hoppe 4 years ago

Fantastische ervaring: eindelijk een huurwoning voor mijn zoontje en ik, binnen een week had ik de sleutel al en alles is netjes en duidelijk verlopen. super makelaar!

Eef Theunisse 4 years ago

Negatieve ervaring: Ordinaire huisjesmelkers, die alle wetten overtreden (je moet vooruit betalen nog voor je hoort of je de woning wel krijgt, sleutelgeld vragen etc) puur en alleen omdat ze het kunnen. Bieden appartementen aan met achterstallig onderhoud en van afspraken nakomen hebben ze hier nog nooit gehoord. Achteraf heel blij dat ik hier niet gehuurd heb!

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

We vragen een aanbetaling, als makelaar (we verhuren niet dus kunnen ook geen huisjesmelker zijn), zodat we zeker weten dat je wilt huren. Indien je niet wordt uitgekozen door de verhuurder wordt de aanbetaling meteen retour gestort. Wellicht dat je regelmatig spullen online besteld; deze betaal je volledig zonder problemen helemaal vooraf. Succes met het vinden van een leuke woning.

nigel hitches 4 years ago

Fantastische ervaring: Uitstekende service, eerlijk, betrouwbaar en uiterst professioneel. We waren zeer tevreden over de vriendelijkheid en efficiëntie. Zeer aanbevolen bureau.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Soraya ‘Soraya’ O 4 years ago

Negatieve ervaring: Vreselijke brokkenpanden voor totaal belachelijke huurprijzen, had muizen in het appartement en roest in het drinkwater, niemand gaf er om! Huur hier alsjeblieft niet!!! Ramp!!!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Anita Nix 4 years ago

Negatieve ervaring: Ik heb een bezichtiging gehad voor een huurappartementen. Heel vriendelijk personeel en een fijne rondleiding gehad. Maar wanneer je interesse hebt in de woning moet je 500 euro overboeken om aan te geven, dat je interesse hebt. Dit geld krijg je terug zeggen ze, wanneer je verhuurder jou niet kiest als huurder. Echter je hebt nog géén huurcontract gezien. In de voorwaarden voor terugbetaling staat, dat indien jij de woning toegekend krijgt en je hem niet aanvaard, dan krijg je je geld niet terug. Dit vind ik een heel groot risico, want je weet niet wat er in je huurcontract staat en of je het hier mee eens bent. Dit risico ga ik dus niet nemen en volgens mij mag dit zelfs niet. Geen aanrader dus.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Beste Anita, je had kunnen vragen voor een concept c.q. leeg huurovereenkomsten die we altijd op verzoek toesturen. De aanbetaling geldt dat wij niet alle werk erin stoppen en dat huurders dan op het laatste moment afhaken. Dit is in het verleden zeer vaak voorgekomen toen we geen aanbetaling vroegen. Alleen wanneer de woning je is toegewezen en je dan alsnog wilt annuleren kost het je geld en anders wordt het binnen 24 uur teruggestort. Procedure die we iedereen uitleggen. Succes met het vinden van een geschikte woning.

C Meng 4 years ago

Negatieve ervaring: Toen ik vroeg naar de beschikbaarheid van de studio die ik wilde bezichtigen, vroeg ik duidelijk of één kat was toegestaan en kreeg een positief antwoord. Daarna reisde ik een lange tijd om te bezichtigen en kreeg plotseling te horen dat een kat niet is toegestaan (het is ook de reden voor de afwijzing). Als ik daar in de eerste plaats over was ingelicht, zou ik niet eens een halve dag verspillen om het te bezichtigen. Het gaf me een vrij slechte ervaring, daarom beschouw ik hun service niet als professioneel.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MIJN HUIS en ik - Makelaardij

De kat was geen probleem; maar het is niet mogelijk om dit kleine studio met 2 personen te huren.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Danny 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer goed geholpen door de heer Ermans. Heb me meteen via hun site ingeschreven.

Danny Mertens 4 years ago

Fantastische ervaring: Fijne en deskundige bezichtiging mogen ontvangen van Dhr Anthony Ermans. Dhr nam de tijd en gaf duidelijke uitleg. Chapeau!! Blijf Mijn Huis EN IK zeker volgen op de website.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Dank je Danny fijn om te horen

frans ermans 4 years ago

Fantastische ervaring: Uitstekende service. Ze hebben me goed en professioneel geholpen met de verkoop van mijn woning.

Simone Tummers 4 years ago

Fantastische ervaring: Ze zijn professioneel en komen gemaakte afspraken na! Een makelaar die je van A tot Z begeleid. Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan :)

maikeldevillers 4 years ago

Fantastische ervaring: Topper!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Chaokai 4 years ago

Fantastische ervaring: Uitstekende service!

Maurice Sonnenberg 4 years ago

Negatieve ervaring: Onprofessioneel handelen van een ene Danielle Damman. Helaas twijfelde zij aan onze financiële situatie terwijl wij geen hypotheek nodig hadden. Ik raad iedereen af deze makelaar in te schakelen voor verhuur of verkoop. Jammer!

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Voor de verhuur is er een minimale inkomenseis en het is niet toegestaan om van de verhuurder een B&B te starten. Jammer als deze regels je niet aanstaan en je verder geen plan of gegevens kunt overleggen. Wens je veel succes met het vinden van een leuke woning.

Dominique Begheijn 4 years ago

Positieve ervaring: Goede makelaardij. Indien er sprake is van een vraag, opmerking of probleem wordt er dezelfde dag nog gereageerd en bij het ondervinden van een probleem meteen gekeken naar een moment om het probleem op te lossen. Zo zijn een probleem met lekkage, kachel en koolstofmonooxide melder dezelfde dag nog opgelost. Daarnaast een van de weinige makelaardijen die geen inschrijfgeld vraagt, waardoor bezichtiging vrijblijvend blijft. Ik vind het jammer om te zien dat de makelaardij zo negatief wordt weerspiegelt, als student kan ik vermelden dat ik er alleen positieve ervaringen mee heb.

Thom van Rijn 4 years ago

Negatieve ervaring: Onze eerste contact met Mijn Huis en Ik, dat was tijdens de bezichtiging van ons toekomstige appartement, was vriendelijk en over het algemeen positief. Nadat we erachter kwamen dat we te veel huur betaalden voor ons appartement volgens de Huurcommissie, veranderde deze positieve indruk. Helaas stopte de personeelslid dat in het begin verantwoordelijk was voor ons appartement met werken daar. De nieuwe persoon die verantwoordelijk voor ons was, was erg onvriendelijk, onbeschoft en bleek zeer bevooroordeeld te zijn ten gunste van de huurders. Vanaf dat moment was de communicatie onaangenaam en hadden we niet het gevoel serieus genomen te worden, omdat ze meestal op een bijna schreeuwende manier met ons sprak, alsof we ons als misbehavende kinderen gedroegen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
David Voß 5 years ago

Negatieve ervaring: Dit is het slechtste

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Gina van der Horst 5 years ago

Fantastische ervaring: Fijne recht door zee aanpak en gpede know how...

Alex Creemers 5 years ago

Negatieve ervaring: 250,- verhuurders check.. juist.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Beste Alex, de verhuurders gaan we niet checken.

esther raats 5 years ago

Negatieve ervaring: Makelaardij met louche makelaars die zich presenteren als SCVM register makelaar, maar dat volgens het tuchtcollege makelaardij Nederland niet zijn. Het is dat je bij deze reviews maar weinig tekens hebt, anders had ik mijn hele ervaring kunnen delen. Een korte samenvatting: er werd bij 150 euro cash gevraagd als sleutelgeld en terwijl ik in onderhandeling was over het huurcontract, werden achter mijn rug om bezichtigingen gedaan met andere mensen en tegen mij uitgespeeld. Ik ben me ervan bewust dat de staat van de huidige woningmarkt makelaars de kans geeft om nieuwe huurders in een positie te brengen waarbij ze soms in zee moeten gaan met onnodige kosten en eisen die een makelaar ze oplegt. Maar de ervaring die ik hier heb gehad, daar kreeg ik echt buikpijn van. Ik ben geen persoon die over lijken gaat, geen persoon die van gedoe houdt en al helemaal geen persoon die te pas en te onpas klachtenbrieven schrijft, maar deze situatie voelde onrechtvaardig en naar. Hopelijk helpt mijn ervaring iemand.

Pleuni Steffanie 5 years ago

Negatieve ervaring: Het hebben van respect moet dit bedrijf nog leren.

loraine meertens 5 years ago

Negatieve ervaring: Een aantal keer met koud water gezeten en zonder verwarming in de winter omdat de verwarmingsketel kapot ging. Deze was zeker al 20/30 jaar oud. Werd pas na een aantal keer vervangen. Behang van de vorige bewoners werd niet vervangen maar toen wij weggingen moesten we het opknappen en dat noemen ze gestoffeerd opleveren (door verhuurder). Wordt het vervolgens van je borg ingehouden. Toen we net gingen huren kregen we de keus voor een nieuwe keuken (wel 20 euro extra per maand betalen). Door verkeerde opmeting 2 weken zonder keuken gezeten!! Geen vergoeding, niks! En dan wel geld van je borg inhouden. Oud en vervallen appartement. Mensen die hier na ons wilde komen wonen en wilde bezichtigen moesten van te voren alleen al 500 euro neerleggen om te kunnen komen kijken, krijg je het niet wordt het teruggestort. Echt belachelijk! Nee zou hier nooit meer huren. Jullie wilden een uitleg voor mijn 1 ster review.. nou hier is hij mijn huis en ik ;)

philippe henssen 5 years ago

Positieve ervaring: Het gaat.....niet meer en niet minder.

Leon Rmeier 5 years ago

Negatieve ervaring: Aan alle toekomstige huurders, veel succes en prepareer je voor impact... Zoals te verwachten is van zo'n bureau, zullen ze elk probleem bij het verhuizen bestraffen. Maar wat veel opmerkelijker is, is de mate van disrespect waarmee de medewerkers van dit bureau huurders behandelen. Na een conflict verloor de medewerker elke fatsoenlijkheid en was hij ver van professioneel. Dit gedrag is ongelooflijk en ik hoop dat de ondergeschikten actie ondernemen. *Reactie op eigenaar: Zoals uit mijn eerste opmerking duidelijk had moeten zijn, is het belangrijkste probleem de disrespect die je kunt verwachten. Voor meer informatie kunt u mevrouw Damman vragen om enkele van haar correspondenties bekend te maken. Ongeacht welke problemen ze met huurders heeft, is het zeer onprofessioneel om op de manier waarop zij communiceert te communiceren.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MIJN HUIS en ik - Makelaardij

We kunnen moeilijk reageren op mensen die anoniem een review plaatsen en vervolgens kunnen we niet reageren op de inhoud. Als een deel van de borg niet terugontvangen wordt, heeft dit altijd een grondige reden en de facturen worden altijd als bewijs ingediend. We werken heel transparant.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Nathalie Janssen 5 years ago

Negatieve ervaring: Fatsoen en menselijk reageren heeft dit bedrijf niet hoog in het vaandel. Vreselijke mensen :(

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

De dame die bij ons op de parkeerplaats gaat staan en zich er dan ook nog mee gaat bemoeien dat er ook een auto staat met Duits kenteken. Deze persoon met Duits kenteken huurt een kantoor met parkeerplaats in ons pand en heeft recht op om hier te staan. Recent zijn we van 2 naar 4 bezoekers parkeerplaatsen gegaan en zijn die vol dan zijn er genoeg (betaalde) parkeerplaatsen op 2 minuten loopafstand. Deze dame heeft verder nooit iets met ons bedrijf van doen gehad.

Kazim Erol 5 years ago

Negatieve ervaring: Garagebox gehuurd, na opzeggen van gedachten veranderd verder huren was onmogelijk want was al verhuurd. Vervolgens garage netjes achtergelaten, sleutel in de garage gelaten. Daarna vroeg ik me borg terug, en werd mij verteld dat het slot defect is en dit met de borg wordt verrekend. Blijkbaar doen ze dit vaker, dus voor iemand die iets gaat huren hier betaal geen borg!!! Re. Misschien moet je een camera plaatsen dan kan je vandalisme opsporen in plaats van je klanten te beschuldigen. Lees eens je 1 sterren reviews.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Garagepoort is slechts 2 jaar oud en heeft 900 euro gekost om deze te vervangen. Bij oplevering van de garage zit er een gat boven het slot wat nooit aan ons is gemeld. Heel vreemd dat je dan je 65 euro borg niet retour krijgt.

Bianca 6 years ago

Fantastische ervaring: Mijn complimenten voor alle dames van Mijn huis en ik. Ze zijn professioneel en komen gemaakte afspraken na, zoals het hoort! Bedankt voor de prettige samenwerking.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Jullie bedankt voor de goede service!

Tobias Deichmann 7 years ago

Fantastische ervaring: Woonruimte gevonden in Maastricht! Cindy heeft mij uitstekend geholpen met het vinden van een geschikte woning. Prijs is helemaal top gezien de huidige woningmarkt in Maastricht. Vragen worden snel beantwoord en alles wordt van A tot Z geregeld. MijnHuisenIk is zeker een aanrader als je opzoek bent naar een goede woonruimte in Maastricht en omstreken.

Lucie Fröhlich 7 years ago

Fantastische ervaring: Ik had een zeer goede ervaring met MIJN HUIS als bureau. Ze doen echt hun best om een leuk huis voor me te vinden en nu ik met hun hulp een studio heb gekregen, ben ik meer dan tevreden. Wanneer ik problemen of vragen heb, heb ik een referentiepersoon die me altijd vriendelijk en betrouwbaar antwoordt. Ik ben blij dat ik dit bureau heb gekozen, omdat ze me hier in Maastricht een comfortabel en thuisgevoel hebben gegeven.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Mariana Tavares 7 years ago

Positieve ervaring: Zoeken naar een huis in Maastricht kan erg stressvol en frustrerend zijn, omdat er meer vraag is dan aanbod (waardoor verhuurders doen wat ze 'willen'). Gelukkig vond ik Mijn Huis en ik en hun zeer behulpzame personeel. Ze toonden me het appartement waarin ik geïnteresseerd was, op de dag dat het beschikbaar kwam en namen zelfs het definitieve contract mee voor het geval ik besloot het te huren. Toen ik verdwaald was in mijn poging om een elektriciteits-/gascontract te regelen, zorgden zij ervoor dat het voor mij werd geregeld en toen ik buitengesloten raakte, hadden ze een reservesleutel die ik op elk moment kon ophalen. Toen mijn toiletwaterafvoer begon te lopen, stuurden ze iemand om het zo snel mogelijk te repareren. Het is echt een opluchting om zo'n hulp te hebben als je in het buitenland woont en de taal niet spreekt. Echt een aanrader.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Housing Algarve 7 years ago

Fantastische ervaring: Ik begrijp de slechte opmerkingen echt niet. Ik heb alleen geweldige service ervaren. Ze reageren zeer snel op al mijn vragen per e-mail, zijn behulpzaam en vriendelijk. Ik kan me geen betere makelaardij wensen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
FunkiestClient 7 years ago

Fantastische ervaring: In 2016 mijn eerste appartement via mijn huis & ik gehuurd, toen erg fijn en professioneel geholpen. Nu ook voor mijn tweede appartement alles verlopen via MHEI. Kan niet anders zeggen dat ik correct geholpen ben door Patricia, duidelijke uitleg en goede service (meedenken in mogelijkheden en oplossingen). Erg bedankt!

maud knubben 7 years ago

Fantastische ervaring: Hele goede en correcte service waarbij complimenten voor Cindy Frambach die mij uitwekend heeft geholpen! Ik kan Mijn Huis en ik van harte aanbevelen.

Ivan Krsanac 7 years ago

Negatieve ervaring: Absoluut schande. Nadat we een jaar lang de juiste facturen niet hadden ontvangen, kregen we uiteindelijk de werkelijke facturen die ons lieten zien dat onze borg niet aan ons was teruggegeven omdat het bureau volledig onnodige renovaties op onze kosten had uitgevoerd. Zoals het vervangen van de stopcontacten door nieuwere enzovoort. We zijn een jaar lang bedrogen en opgelicht, en alleen na verschillende ernstige e-mails kregen we de werkelijke waarheid te horen. Aan alle aankomende Maastricht studenten, kies deze agency NIET!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Je ontving een volledig schoongemaakt, compleet gerenoveerd appartement. Wat we terugkregen: een vuil appartement met veel schade. Het is jammer dat zulke nette studenten zich zo gedragen. Het is normaal dat de volgende huurder het appartement ook in goede staat wil; dus ja, dan moeten we de dingen repareren. Alle originele facturen heb je ontvangen en ja, soms doet de waarheid pijn en dan schrijf je dit. Ik kan het begrijpen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
dorus Theuws 7 years ago

Negatieve ervaring: de advertentie beschreef de kamer goed en fotos waren duidelijk, voorcontract (??) getekend (betaling onkosten +forse makelaarskosten )na bezichtiging bleek het over een hele andere kamer te gaan ,voor de handigheid maar iemand anders zijn fotos gebruikt. Vloer niet aanwezig keukenblokje moest vervangen , koelkast niet aanwezig maar dit zou allemaal hersteld worden , 1 augustus huur betalen en 28 augustus pas de aanpassingen doen maar huur wel nu al betalen over augustus (kamer inrichten en bewonen bijna onmogelijk ) na wat discussie omtrend dit probleem trekt de verhuurder zijn overeenkomst in ,te veel gedoe blijkbaar !!! onprofessioneel en niet makelaarwaardig !

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Zoals u zich heeft opgesteld doet u hier ook uw frustraties uiten. Uw dochter wilde perse ongezien huren en speciaal voor haar hebben we de andere bezichtigingen geannuleerd. Kamer wordt kaal verhuurd en de huidige vloerbedekking heeft de huidige huurster gelegd. Dat wij voor u dochter een nieuwe vloer hebben besteld, die helaas pas op 28 augustus geleverd kan worden, benoemd u niet. Het enige doel was één maand geen huur betalen. Dan laten we de kamer komende maand ook echt leeg liggen. Succes met uw zoektocht.

Piet Zabakker 7 years ago

Negatieve ervaring: Huurders worden ontzettend slecht behandeld. Ten eerste proberen ze bijna iedereen onterecht makelaars kosten te laten betalen terwijl dit volgens de wet verboden is. Ze geven je nog 'korting' wanneer je contant betaald zodat je later geen bewijs van betaling hebt, pure oplichterij. Wanneer je MijnHuisEnIk hierop aanspreekt negeren ze je volledig en het geld terug storten doen ze niet. Verder weet je totaal niet waarvoor je maandelijks betaald, afrekeningen aan het einde van het jaar worden nooit opgesteld. Je moet als huurder maar 'goed vertrouwen' hebben dat wat je betaald ook terecht is. Ook proberen ze onterecht de borg in te houden wanneer je besluit om het huurcontract te beëindigen. Zo houden ze bijvoorbeeld in op je borg als er bijvoorbeeld nog energiekosten moeten worden afgerekend. Dit is wederom volgens de wet verboden maar daar hebben ze lak aan.

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Het is jammer dat dhr. Jole een post plaatst die zeer bezijden de waarheid is. Als dhr. Jole zijn huiswerk zou doen, zou hij weten dat hij makelaarskosten voor een kamer heeft betaald in een periode dat dit nog toegestaan was volgens de wet. Energiekosten worden betaald bij wijze van voorschot. Indien er aantoonbaar meer verbruikt is geworden met afrekening van greenchoice, lijkt het toch voor de hand te liggen dat de verbruiker betaalt. Hier is voor getekend in de huurovereenkomst. Afrekeningen, overzichten, uitsplitsingen en dergelijke zijn met grote regelmaat toegestuurd aan dhr. Jole. Waarborgen worden altijd terug betaald indien er geen openstaande posten meer zijn. In geval van nog te betalen energiekosten zoals boven genoemd, is het een administratieve kwestie om deze te verrekenen met de waarborg.

Srousht Waly 7 years ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijk slecht. Schimmel op de slaapkamer muur. Mijn Huis en ik zegt dat er geen schimmel was. Als er geen schimmel aanwezig is, waarom komt het behang dan van de muur. Vervolgens kom ik later pas door een medebewoner er achter dat dit door een flinke regenbui veroorzaakt is. Dit is slechts 1 voorbeeld van de bullshit wat ze mij hebben voorgeschoteld. Blij dat ik van jullie af ben.

Livia Akkermann 8 years ago

Negatieve ervaring: Zeker een echt slechte ervaring voor mij, ik zou het aan GEEN enkele student aanraden. Ten eerste, de communicatie tussen het bureau en de huurders ontbreekt, dringende e-mails worden de volgende dag of een paar dagen later beantwoord (bijvoorbeeld toen de verwarming in mijn kamer niet werkte midden in de winter en ik moest slapen bij 12 graden). Het huis zelf was in zeer slechte staat en absoluut niet geschikt voor zes studenten om in te wonen. Een van mijn kamergenoten heeft daadwerkelijk de huur laten evalueren en ze ontdekten dat hij ernstig te veel betaalde. De schoonmaakdienst is niet-existent en toen we klaagden, zeiden ze dat we 50€ extra per maand moesten betalen zodat ze een ander bedrijf konden inhuren (en dit natuurlijk nadat het contract was ondertekend). Ze zijn incompetent en zeer onbeschoft, wanneer er gecommuniceerd werd. Het bleek ook dat het huis niet voldeed aan de voorschriften voor brandveiligheid. We hebben meerdere keren geklaagd dat de rookmelders moesten worden vervangen omdat de batterijen zelf niet vervangen konden worden. Ze vertelden ons dat de verhuurder niet wilde vervangen (hoewel het hun wettelijke verantwoordelijkheid is, maar 'laat ze branden', denk ik...). Het heeft de brandweer moeten zijn die naar ons huis kwam nadat de brandalarmen gek werden voordat ze daadwerkelijk actie ondernamen om ze te vervangen. Dit gebeurde vlak voor het einde van mijn contract. Toen ik mijn borg terugkreeg (dankbaar om überhaupt iets terug te krijgen, om eerlijk te zijn) merkte ik dat meer dan 100€ niet was teruggegeven. Toen ik hen e-mailde, zeiden ze dat het was voor de kosten van het vervangen van de rookmelders. Dit maakte me serieus kwaad aangezien: 1) het is hun wettelijke verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het huis in orde is, en hoewel ik het ermee eens ben dat sommige kosten voor de huurders moeten zijn, is het waarborgen van de BASISVEILIGHEID van het huis NIET een van die kosten, en 2) toen we mijn kamer aan het einde van mijn contract controleerden, vroeg ik of het goed was (geen twijfel dat het dat was, aangezien ik alles opnieuw had geverfd en elke hoek had schoongemaakt om onterechte klachten van hen te vermijden), ze zeiden 'ja, natuurlijk, het is perfect' en verzekerden me dat ik mijn borg terug zou krijgen, ook al noemde ik dat de rookmelders moesten worden vervangen. Daarom mijn beoordeling hier. Ik zou het verschrikkelijk vinden dat een andere nietsvermoedende student wordt misleid door hun kleine bedrijf en een vreselijke ervaring heeft. Het is alleen omdat ik geen zin had dat ik geen rechtszaak heb aangespannen om mijn geld terug te krijgen (en omdat de Nederlandse administratie vrij traag is). PS: MijnHuis en Ik, doe geen moeite om op deze opmerking te reageren of me een privé-e-mail te sturen hierover, ik weet dat het waar is, jij weet dat het waar is, ik probeer de mensen te waarschuwen en een goede burger te zijn.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Demina Pappa 8 years ago

Negatieve ervaring: Ik hoop dat ze het op een gegeven moment sluiten. Het is een jaar geleden en deze agenccy geeft me nog steeds kanker. We huurden vorig jaar een appartement met mijn vriend en de agent verstopte belangrijke informatie voor ons, zoals dat de rekeningen exclusief van de huur waren. Lang verhaal kort, de agents waren het hele jaar door erg onbeleefd. Nu, een maand nadat we het huis met mijn huisgenoot hebben verlaten, ontvangen we nog steeds rekeningen en doen ze alsof ze niet begrijpen waar we het over hebben. Om het nog erger te maken, lijkt de verhuurder en de agents te zijn verdwenen, want ze geven onze borg niet terug.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MIJN HUIS en ik - Makelaardij

We hebben je 16 mails gestuurd in de afgelopen 6 weken; we hebben geregeld dat je langer kon blijven na het einde van je contract; we hebben geregeld dat je nog 3 weken geregistreerd kon blijven nadat je was vertrokken; we hebben de rekeningen geregeld (alleen duurt het 6 tot 8 weken om de eindfactuur te krijgen); we hebben je opgehaald van het treinstation toen je de eerste keer arriveerde, enzovoort. We doen het beheer van dit pand niet en we hebben je verteld dat de eigenaar de borg naar je bankrekening moet overmaken. We hebben hem hierom gevraagd en je een kopie gestuurd. Hoeveel meer service wil je?

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
N HW 8 years ago

Negatieve ervaring: Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat doen, slechte service, hoge huren en onvriendelijk personeel.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Geef me alstublieft uw naam en ik ben benieuwd wat er is gebeurd. We kunnen u zo niet helpen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Wesley van Braam Morris 8 years ago

Fantastische ervaring: Super tevreden over de service en afhandeling van Carlo en zijn team! Mijn vriendin en ik huren sinds kort een appartement. Alles was binnen twee weken geregeld en de communicatie verliep altijd goed en duidelijk. Ook eventuele problemen werden snel en naar behoren opgelost. Top bedrijf die wij aan iedereen aanbevelen. Keep up the good work!!

MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Bedankt voor de super leuke reactie. We horen altijd alleen de slechte dingen en niet de goede. Top.

Seyif 8 years ago

Negatieve ervaring: Duidelijk het slechtste bureau in Maastricht. Oplichters! Vermijd dit koste wat het koste.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Sorry, we weten echt niet wie je bent en wat er mis is gegaan. Niets in onze bestanden of in welke mailbox dan ook. Zo moeilijk om iets te doen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Thijs 8 years ago

Negatieve ervaring: Incompetente vrouw heeft de leiding. Hoor niks dan slecht behandeling van huurders.

Levi Begas 8 years ago

Fantastische ervaring: Al de negatieve reacties die wij hier lezen kunnen wij totaal niet plaatsen. Ik zocht recent voor mijn vriendin die uit Duitsland komt een woning en via mijn huis en ik was dit binnen twee weken geregeld. Alle communicatie verliep zeer goed en duidelijk. Door haar buitenlandse afkomst liep ik elders tegen de nodige obstakels aan tijdens mijn zoektocht, bij mijn huis en ik totaal niet. Er is het volste begrip vertoont en medewerking verleent door Janine en haar team. Kortom, een geweldig bedrijf met top medewerkers en een hele goede service. Chapeau...... Jasmin en Pascal.

Marleen Vonk 8 years ago

Fantastische ervaring: Mijn ervaringen met Mijn huis en ik zijn ontzettend goed. Ik verhuur mijn huis al enige tijd via Mijn huis en ik en de communicatie is altijd open en eerlijk en dat geeft mij een fijn gevoel. Ik heb lang getwijfeld over verhuren omdat het toch een risico met zich mee brengt, maar na een afspraak met Janine was ik overtuigd en ik heb er tot op de dag van vandaag nog geen spijt van. Mijn huis en ik zorgt er ook voor dat aan mijn wensen wordt voldaan qua huurders zodat je echt met een gerust hart je huis kunt verhuren. De contracten zijn netjes, duidelijk en conform Nederlandse wetgeving. Wanneer ik vragen heb, bel of mail ik Janine. Wanneer ik mail, heb ik meestal binnen het uur antwoord.

Julia S 8 years ago

Negatieve ervaring: We waren heel vriendelijk totdat se het contract ondertekenden en we vastzaten, daarna waren ze vreselijk. Illegaal rekenden ze me commissie aan, en vervolgens loogen ze ons recht in het gezicht over het contract terwijl ze volledig wisten dat we geen Nederlands konden spreken, en pas beseften ze dit toen we later een Nederlandse vriend het contract lieten bekijken. Ze profiteren van buitenlandse studenten omdat dit hun eerste huurproperty is, dat ze niet bekend zijn met de huisvestingswetten in Nederland, en geen ouders of familie in de buurt hebben om hen te helpen of voor hen op te komen. En het was een nachtmerrie om onze borg terug te krijgen. Ze stonden erop dat we het huis zouden schilderen (ook al was het twee jaar geleden geschilderd en in goede staat), en na veel heen en weer hebben we hier eindelijk mee ingestemd, alleen om daar weg te zijn, zolang we maar bonnen kregen (want in Nederland is het wet om dit te doen). Ze lieten ons het niet zelf doen, omdat ze dachten dat we het niet goed zouden doen, en ze zeiden dat we hun mensen moesten inhuren in plaats van zelf een service te vinden, wat 600 euro + de kosten van verf zou kosten. Op dat punt waren we zo gefrustreerd met dit incompetente en shady bedrijf dat we gewoon daar weg wilden, dus zeiden we dat het goed was, zolang we een bon konden krijgen. Toen zeiden ze dat we geen bon konden krijgen, omdat ze een illegale service gebruikten en dat als we via een officiële service waren gegaan die een bon kon uitgeven, het meer dan 2000 euro zou kosten (voor het schilderen van ongeveer 60m2 wit). Ze dwongen ons ook om een schoonmaakster in te huren nadat we waren verhuisd, waarvoor we ook nooit een bon kregen. En toen we eindelijk de rest van onze borg ontvingen, rekenden we de kosten zelf en realiseerden we ons dat ze ons benadeeld hadden, en we kregen minder dan we eigenlijk verschuldigd waren. En dat waren alleen de grote problemen, we hadden ook veel kleinere (zoals dat onze wasmachine twee maanden niet werkte, we ze meerdere keren vertelden, en er absoluut niets aan gedaan werd, een van mijn huisgenoten die laat in de nacht uit Duitsland aankwam en werd verteld dat de sleutels in een vergrendelde brievenbus zaten terwijl dat niet het geval was en ze uiteindelijk een hotel moest regelen, enz.). Nachtmerriebedrijf om mee om te gaan, en toen we een keer naar het kantoor gingen, schreeuwden ze naar een buitenlandse student. Helemaal niet professioneel, en alleen daar om internationale studenten te exploiteren. Ik ging in mijn tweede jaar met een particuliere verhuurder waarmee ik via Kamernet contact had gehad, en heb sindsdien geen problemen meer gehad. Vermijd koste wat het kost! Normaal gesproken zou ik niet zo'n gedetailleerde recensie schrijven, maar het lijkt erop dat ze mensen hebben ingehuurd of een incentive hebben geboden om 5-sterren recensies te plaatsen, aangezien er de afgelopen week meerdere zijn verschenen. Bespaar jezelf de stress die ik heb doorgemaakt en zoek een eerlijke particuliere verhuurder, in plaats van een bureau, dat alleen om geld geef.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Phillip Dobbie 8 years ago

Negatieve ervaring: Het begon goed, maar toen de problemen zich begonnen voor te doen, waren de werknemers bij Mijn Huis en Ik niet bereid om een nuttige discussie aan te gaan en in plaats daarvan aannemen ze een houding van 'weer een domme student'. Ik vond ze arrogant en niet behulpzaam, zou het niet aanbevelen aan enige student die naar Maastricht verhuist. Bewerking: Blijkbaar reageert Mijn Huis en Ik op beoordelingen van twee sterren met persoonlijke e-mails. Niets zegt professioneel zoals proberen de laatste woorden te krijgen. Ik heb mijn score herzien om dat weer te geven, zou het nog steeds niet aanbevelen aan enige student.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MIJN HUIS en ik - Makelaardij

Hallo Dobbie, je hebt vergeten te vermelden dat we voor je hebben geregeld dat je de belastingen niet hoeft te betalen. We hebben 3 nieuwe contracten voor je opgesteld voor elke wijziging die je in het huis hebt aangebracht. Ik wens je het allerbeste en veel geluk.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Eva de Groot 8 years ago

Fantastische ervaring: Mega tevreden met de geleverde service! In december 2016 is ons appartement over gekocht door Janine van Mijn Huis en ik en ben tot nu toe erg blij met alle service die geleverd is tot nu toe. Onze trappengat wordt eens in de maand schoongemaakt wat voorheen nooit was en zit inclusief onze huur. Communicatie gaat heel vlot tussen ons en krijgen de dag zelf nog antwoord van de huisbaas. Er zijn in de eerste maand van overname veel verbeteringen gekomen in ons appartement, zoals een anti-inbraak strip en de buzzer van onze deur is ook gelijk gemaakt. Tot nu toe heb ik ook nog geen slechte ervaring gehad met Mijn huis en ik en snap daarom vrij weinig van de slechte recensies.

Leonie vV 8 years ago

Fantastische ervaring: Sinds dat onze oude huisbaas is "vervangen" door Janine van mijn huis en ik wordt alles ontzettend goed geregeld! Onderhoud aan het huis is goed geregeld, schoonmaak van de gangen gebeurd zoals afgesproken en wanneer er vanuit onze kant een opmerking is, ging men daar gelijk mee aan de slag. Al in de eerste week van het verhuren, werd het slot op de voordeur vervangen en werden er anti-inbraakstrips geplaatst. Ook werd ons conflict met onze oude huisbaas gelijk opgelost door onze klachten serieus te nemen en te maken wat er stuk was. Als huurder snap ik niks van de negatieve reacties. De verhuurder is makkelijke te bereiken en staat open voor feedback.

Gerard Luijk 8 years ago

Positieve ervaring: Ik heb inmiddels tot volle tevredenheid 2x gebruik gemaakt van "Mijn huis en ik". Afspraken werden perfect nagekomen. Het verwerken van de officiële gegevens (huurcontract e.d.) verliepen vlot en zonder problemen. Ook het persoonlijke contact liet niets te wens over.

Will Kohlen 8 years ago

Fantastische ervaring: Goede service. Professioneel kantoor.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jakub Zientala 8 years ago

Negatieve ervaring: Een vriend huurde twee jaar geleden via hen. De vrouw is gek. Ze eiste geld van haar, terwijl het iemand anders zou moeten zijn. Na al die Chinezen, Vietnamezen of Japanners. Wat een verschil, nietwaar? Ze lijken allemaal op elkaar en spreken hetzelfde voor haar.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Dave Kostons 8 years ago

Positieve ervaring: Ik verhuur mijn appartement nu al twee jaar via Mijn Huis en Ik. Ik ben zeer tevreden over hun ondersteuning, snelheid, vriendelijkheid en organisatie en zal in de toekomst blijven samenwerken met deze agency.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
ENO Scheeren 8 years ago

Negatieve ervaring: Vreselijk bureau, onprofessioneel, onbeschoft, totaal geen respect voor de wet (ze zijn bijvoorbeeld twee keer mijn huis binnengekomen zonder me van tevoren te informeren). BIJ ELK MIDDEL VERMIJDEN. Oh, ik vergat hun 'belastingverlaging' te vermelden als je contant betaalt, helemaal niet verdacht ^^ Bewerking: De enige positieve beoordeling is van een verhuurder, niet van een huurder, wat inderdaad perfect past bij mijn ervaring met de meeste bureaus: hun relatie met de eigenaar van het huis is veel belangrijker voor hen dan die met de huurder, omdat ze de 'student-huurder' meestal zien als een noodzakelijke kwelling om hun doelen te bereiken, namelijk veel geld verdienen ten koste van deze student. Bewerking bewerking: Will Kohlen is de partner van een van de medewerkers van Mijn Huis en Ik.... moet ik nog meer zeggen?

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Chris Mommers 8 years ago

Negatieve ervaring: zeer onprofessioneel in communicatie en maken van afspraken. Niet openstaand voor gesprekken. Nauwelijks een echte makkelaar te noemen.

Laat uw mening over MIJN HUIS en ik - Makelaardij:

1 = slecht
5 = Uitstekend

MIJN HUIS en ik - Makelaardij verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

Vado Properties Maastricht B.V.

Vado Properties Maastricht B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Sint Annalaan 60 - 6217 KC, Maastricht
043 601 8877
4.6 (45)
Immosa Makelaardij

Immosa Makelaardij

Zie adres- en contactgegevens
Herbenusstraat 131 - 6211 RC, Maastricht
043 303 0900
3.8 (112)
Star Housing

Star Housing

Zie adres- en contactgegevens
Hertogsingel 55-b - 6211 ND, Maastricht
043 303 0067
4.9 (15)
Ben Mordang Makelaardij O.G. B.V.

Ben Mordang Makelaardij O.G. B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Herdenkingsplein 50-A - 6211 PZ, Maastricht
043 352 0655
HOTT Vastgoed

HOTT Vastgoed

Zie adres- en contactgegevens
Tongerseweg 166 - 6214 BD, Maastricht
Kreuwels Vastgoed

Kreuwels Vastgoed

Zie adres- en contactgegevens
Abtstraat 14M - 6211 LS, Maastricht
5 (3)
PH Exclusive Real Estate

PH Exclusive Real Estate

Zie adres- en contactgegevens
Achter Het Vleeshuis 9 - 6211 GR, Maastricht
043 303 0632
4.5 (54)
SMITS. Real Estate

SMITS. Real Estate

Zie adres- en contactgegevens
Sint Pieterstraat 17A - 6211 JM, Maastricht
+31433212350
3.1 (51)
vb&t Verhuurmakelaars Maastricht
vb&t Verhuurmakelaars Maastricht

vb&t Verhuurmakelaars Maastricht

Zie adres- en contactgegevens
Boschstraat 21A - 6211 AS, Maastricht
+31885454600
5 (8)
Slijpen Real Estate

Slijpen Real Estate

Zie adres- en contactgegevens
Kesselskade 52b - 6211 EN, Maastricht
06 27155009
Tablinum Maastricht B.V.

Tablinum Maastricht B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Kleine Gracht 02 - 6211 CB, Maastricht
043 325 6477
4.5 (6)
AMH Makelaars Maastricht

AMH Makelaars Maastricht

Zie adres- en contactgegevens
Luikerweg 23 - 6212 ET, Maastricht
043 354 0777

Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory

Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw makelaar gratis toe

De grootste onroerend goed directory in Nederland

Vind de beste makelaars bij jou in de buurt