
Keij & Stefels | Makelaars en Vastgoedbeheerders onder één dak

Informatie over Keij & Stefels | Makelaars en Vastgoedbeheerders onder één dak
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8:30-17h
- Zaterdag: (closed)
Welkom bij Keij & Stefels, waar u onder andere makelaars, taxateurs, bouwkundigen en financiële specialisten onder één dak zult ontmoeten. Dankzij ons brede aanbod aan vakmensen kunnen wij voor al uw opdrachten een gespecialiseerd team samenstellen en optimale service en resultaten leveren. Wij zijn trots op ons portfolio aan woningen en bedrijfspanden voor verschillende opdrachtgevers in regio Groot-Amsterdam en omstreken.
Wij volgen ontwikkelingen op de vastgoedmarkt op de voet en kennen de waarde van verschillende objecten. Persoonlijk contact vinden we belangrijk. Daarom bent u van harte welkom op ons mooie kantoor aan het Museumplein, maar we komen natuurlijk ook graag bij u langs om eens kennis te maken.
Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over Keij & Stefels | Makelaars en Vastgoedbeheerders onder één dak:
Keij & Stefels is een vastgoedbedrijf dat zich richt op zowel huurders als eigenaren, en biedt een scala aan diensten voor verhuur en verkoop van vastgoed. Terwijl het bedrijf verschillende positieve ervaringen heeft verzameld, zijn er ook een aantal kritische punten die klanten hebben benoemd.
- Positieve ervaringen: Veel klanten hebben aangegeven dat ze goede en professionele hulp hebben ontvangen bij het huren van een woning. De communicatie wordt vaak als prettig en snel ervaren, met medewerkers die betrokken zijn en goed meedenken.
- Hogere klanttevredenheid: Klanten zoals Sarah, Daniëlle en Peter hebben bijgedragen aan een positieve ervaring voor velen. Ze zijn toegankelijk en bieden een goede service tijdens de hele huur- of aankoopproces.
- Ondersteuning bij problemen: Enkele huurders gaven aan dat, hoewel er soms vertraging is in het oplossen van problemen, de service bij essentiële onderhoudskwesties doorgaans adequaat is.
Toch zijn er ook verschillende negatieve opmerkingen rondom de dienstverlening:
- Klacht over bereikbaarheid: Klanten hebben herhaaldelijk geklaagd over de slechte telefonische bereikbaarheid en het gebrek aan reactie op emails.
- Ongepaste communicatie: Er zijn meldingen van onverantwoordelijke benaderingen, waarbij huurders het gevoel hadden dat hun klachten niet serieus werden genomen.
- Problemen met onderhoud: Terwijl sommige huurders tevreden zijn over hoe hun problemen worden behandeld, hebben anderen vooral geklaagd over traagheid in het oplossen van onderhoudskwesties, zoals lekkages en andere gebreken.
Al met al toont Keij & Stefels een mix van klanttevredenheid en teleurstelling, waarbij het bedrijf wordt geprezen om zijn betrokken medewerkers en nuttige diensten, maar ook wordt bekritiseerd voor organisatorische problemen en een gebrek aan klantgerichte acties.
Keij & Stefels | Makelaars en Vastgoedbeheerders onder één dak: Meningen
Negatieve ervaring: Na meer dan twee jaar huren bij dit bedrijf, probeerden we contact met hen op te nemen over een aanpassing van de huur volgens het punten-systeem, dat aangeeft dat we 1000 euro per maand te veel hebben betaald dan wettelijk toegestaan. Na talloze pogingen om contact op te nemen, blokkeerden ze het nummer van mijn huisgenoot (het belde en hing toen op na het menu) en we konden hen niet bereiken totdat we vanaf mijn telefoon belden. Onbeschaamde gebrek aan klantenservice.
Negatieve ervaring: Heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Toilet dat verstopt zit sinds dag 1 dat ik hier zit, word niks aan gedaan. Telefonisch slecht bereikbaar, eerder helemaal niet bereikbaar.
Negatieve ervaring: zeer slechte bereikbaarheid. Er is 1 wachtende voor u... vervolgens springt telefoon de hele dag in gesprektoon. Schiet niet op...
Negatieve ervaring: Ik heb in mijn leven via veel verschillende huurorganisaties gewoond maar zo een ervaring die ik bij Keij en Stefels heb gehad had ik nooit voor mogelijk gehouden. Het begon met het feit dat dat er een lekkage in mijn badkamer was circa 5 dagen nadat ik mijn intrede in de woning had gedaan. In principe kan je altijd pech hebben met een lekkage en het feit dat dit gebeurde is ook niet mijn reden tot irritatie. Mijn irritatie zit in het feit dat ik zeker 10 keer Keij en Stefels heb gebeld om aan te geven dat de lekkage steeds serieuzer werd en dat er desondanks geen actie ondernomen werd. Nadat er na 36 uur nog steeds geen loodgieter was gekomen, en de lekkage zich ook naar de verdieping onder had verspreid, bleek Keij en Stefels eindelijk in staat om een loodgieter te laten langskomen. Geen lekkere eerste indruk dus. Mijn tweede punt van irritatie zit in de prijs kwaliteit verhouding van de woning. Als Amsterdammer weet ik hoe groot de krapte op de woningmarkt is dan je daarom niet gek moet opkijken als de huurprijzen richting de 900 euro per maand per persoon gaan. Maar dat je voor dit bedrag niet eens woning krijgt die enigszins geisoleerd is, dat valt in mijn optiek niet uit te leggen. In de winter kregen wij met moeite de temperatuur boven de 18 graden in ons huis en in de zomer keken wij niet gek op als de temperatuur ruim boven de 30 graden uitkwam.Hele basale dingen, zoals het dichten van kieren of het plaatsen van dubbelglas was niet mogelijk, met al het nodige ongemak tot gevolg. Tenslotte zit mijn derde punt van irritatie in het feit dat je bij Keij en Stefels een opzegtermijn hebt van 3 maanden en dat ze daar ongelofelijk star aan vasthouden. Gezien de krapte op de arbeidsmarkt een voorwaarde waar ik mee akkoord ben gegaan, maar die ik eigenlijk principeel niet vind kunnen. Toen ik eind 2023, om familie redenen, mijn woning moest verlaten en aangaf dat ik dit over 2 maanden zou willen doen, gaf Keij en Stefels gelijk aan dat de opzegtermijn 3 maanden was. Ik heb aan Keij en Stefels proberen uit te leggen wat de oorzaak van mijn vervroegde vertrek was en ik hoopte dat het mogelijk zou zijn om binnen 2 maanden nieuwe huurders te kunnen vinden. Ik gaf aan Keij en Stefels aan dat ik zelf potentiele nieuwe huurders had gevonden en daarnaast gaf ik ook aan dat er elke bezichtigingen in het huis zouden kunnen plaatsvinden om het proces van het vinden van nieuwe huurders te versnellen. Al mijn goede intenties ten spijt.. Keij en Stefels wees mijn potentiele nieuwe huurders af en besloot om 2.5 maand later een bezichtigingsdag te laten plaatsvinden in het huis. Tijdens deze bezichtigingsdag verschenen er circa 50(!) potentiele nieuwe huurders die bijna allemaal interesse in de woning hadden. Dit toonde mij dat Keij en Stefels geen moment heeft geprobeerd om mij te helpen (door eerder nieuwe huurders te vinden) en dit heeft mijn sentiment jegens deze organisatie nog meer verslechterd. Al met al een verschrikkelijke ervaring bij een verschrikkelijk bedrijf. Ondanks de krapte op de huurmarkt zou ik echt proberen om niet via deze partij te huren want je gaat er spijt van hebben.
Fantastische ervaring: We hebben een bedrijfsruimte gehuurd via Keij & Stefels en zijn erg tevreden over de hulp die we kregen bij onze zoektocht. De communicatie verliep zeer prettig. Zeker een aanrader!
Hartelijk dank voor jullie positieve review en dank voor de samenwerking!
Negatieve ervaring: Inmiddels 3x gebeld vanwege interesse voor een te koop aangeboden object. Meermaals niemand bereikbaar, er wordt geen nummer genoteerd, geen naam. Er wordt continu verwacht dat je terug belt, mailt, etc. Slechte klantvriendelijkheid en onterechte amicale benadering.
Beste Fleur, Als u via [email protected] een mailtje met uw 06/ mailadres toestuurt bellen wij u uiteraard terug, ik verwacht dat er ergens iets verkeerds is gegaan. Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Deze mensen kwamen zonder toestemming op mijn dak en via een dak van balkon bij de buren naar binnen. Ik heb er een fotootje bijgestopt. Zelfs na uitdrukkelijk te hebbrn gezegt geem toestemming te verlenen mijn dak te gebruiken (vanwege lekkages) gaat meneer er vrolijk mee door.
Negatieve ervaring: Huurde een plek voor een jaar, we belden over het geven van opzegging en ze zeiden dat ze het hadden geregistreerd. We hebben een e-mail gestuurd om er zeker van te zijn, maar dit was een paar dagen later. Dus kozen ze ervoor om het telefoontje te negeren, nadat ze bevestigden dat het geregistreerd was en we moesten een hele maand huur betalen ondanks dat we de sleutels hadden ingeleverd. Dit was na herhaalde communicatiepogingen. Dit bedrijf heeft geen schaamte. Als ze meer geld van je kunnen krijgen, zullen ze dat doen. Het is jammer dat ik zo onervaren was met huren, ik dacht echt dat ik op dat moment alle bases had gedekt.
Negatieve ervaring: Een hele verschrikkelijke huurervaring... Ik heb nog nooit een review geplaatst op Google, maar ik wil toch andere mensen waarschuwen voor deze slechte makelaardij. Om te beginnen met de communicatie. Vaak meldingen gemaakt over dingen die kapot gaan en zelfs een lekkage gehad (waardoor de vloer is uitgezet, muren geel, laptop is beschadigd en de bank zeiknat is geworden) door een gesprongen leiding bij onze bovenburen waarvan de woning ook door deze makelaardij wordt verhuurd. Los van een 'oké', nooit meer iets van gehoord. Gelukkig kregen wij het afgelopen jaar, 1,5 week van tevoren te horen dat de funderingen onder ons gehuurde appartement worden vernieuwd en dat wij de komende 5 maanden hier last van zullen hebben. De woning werd onbewoonbaar: glazen vielen kapot van de plank door trillingen, elke ochtend werden we wakker geboord om 6:30 en konden wij niet meer normaal met elkaar praten in het appartement. Ook zijn er dagen vermeld dat er geen werkzaamheden zouden zijn (ideaal om eindelijk een dagje thuis te zijn), dat bleek uiteraard een leugen te zijn. Na meerdere mails en belletjes werd er maar geen reactie gegeven op de vraag of er een toewijzing zou komen van een tijdelijke woning of compensatie. 5 maanden leven in een horror huis dus. Je zou zeggen dat ze een beetje empathie hadden voor ons na deze 5 maanden, dat bleek uiteraard niet te zijn. Na deze 5 maanden hadden wij besloten deze woning te verlaten. Na de oplevering vond de makelaar dat de woning niet goed schoon was (er stond niets vermeld in eindinspectie over de mate van de schoonheid van de woning en de foto's van de voorinspectie en eindinspectie waren bijna identiek). Wij mochten niets meer doen en er werd een schoonmaker ingehuurd: 386 euro werd ingehouden van de borg (ter vergelijking: voor een uurtarief van 25 euro p. uur betekent dat de schoonmaker 15,5 uur bezig is geweest met het schoonmaken van een woning van 44 m2. De specificatie van de factuur werd niet doorgestuurd (wat overigens verplicht is), en na meerdere keren vragen om deze specificaties kregen wij nooit meer een gehoor. Pas op voor deze oplichters dus....
Fantastische ervaring: Deze jongens waren erg handig toen ik in een krappe situatie zat en een snel appartement nodig had. Bedankt voor de uitstekende service. Punctueel!
Fantastische ervaring: Fijne huurervaring, prettig in communicatie. Goed bereikbaar bij lekkage/ander onderhoud en goed opgelost.
Fantastische ervaring: Erg fijn verhuur bedrijf. Handelen alle problemen goed af en hebben mensen die echt luisteren en handelen als je problemen hebt.
Fantastische ervaring: Ik huurde mijn appartement via Keij & Stefels en had een aangename ervaring van begin tot eind. Zou aanbevelen!
Fantastische ervaring: Ik had binnen twee weken een snelle woning nodig. Deze dame Sarah heeft me heel goed geholpen met een geweldig appartement. Uitstekend werk en ik raad dit bedrijf zeker aan anderen aan. Petje af!
Negatieve ervaring: Ze doen een aantal betalingsverzoeken en halen maanden nadat je weg bent geld van je rekening zonder enige uitleg waarom. Vermijd zaken te doen met hen als je kunt.
Beste heer Papac, Kunt u ons vertellen over welk adres het gaat, dan kunnen wij navraag doen. Wellicht heeft het te maken met een servicekosten afrekening? Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Super slecht
Beste heer Abbas, Uw review lijkt mij niet geheel op zijn plaats met de geschiedenis.. Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Via deze makelaar ons bedrijfspand gevonden. Keurige service en communicatie. Dank!
Hartelijk dank voor jouw review Sal!
Fantastische ervaring: Ik heb 3 jaar lang fijn gehuurd bij Keij & Stefels. Onderhoud werd goed uitgevoerd en alles m.b.t. de verhuizing en borg teruggave ging goed. Het contact met Sarah was ook duidelijk en snel.
Dank voor jouw positieve review Hendrik!
Fantastische ervaring: Ik ben zeer content met de dienstverlening van Keij & Stefels. Als huurder ben ik twee keer vlot geholpen met kleine kwesties. Gebaseerd op mijn ervaring, bieden ze een uitstekende service.
Beste Luc, Hartelijk dank voor jouw review!
Fantastische ervaring: Een aantal jaar mag ik al via deze partij huren in Amsterdam. Prettig om mee te werken. Ik heb enkel positieve ervaringen. Er is altijd wel overleg mogelijk bij zaken die om een oplossing vragen.
Hartelijk dank voor de prettige samenwerking!!
Negatieve ervaring: Dit zogenaamde 'bedrijf' is de grootste oplichter in het land. Ze zullen je aanbetaling inhouden om je 'waternet'-rekeningen (de rekeningen die je al hebt betaald) te 'betalen' en het zal weken duren voordat ze op hun e-mails reageren. Het is nu 4 maanden geleden dat ik het appartement heb verlaten en ik heb nog steeds mijn geld niet terug kunnen krijgen.
Geachte, Graag horen wij via [email protected] om welk adres dit gaat, dan kunnen wij bekijken wat wij voor u kunnen doen. Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: De meest hebzuchtige mensen. Ik kan niet geloven hoeveel ze profiteren van mensen en proberen hen extra te laten betalen zonder reden. Gewoon de absoluut ergste mensen op aarde, ze zouden zich moeten schamen voor dit afpersingswerk. Wees heel voorzichtig in de omgang met deze vreselijke, verschrikkelijke mensen.
Geachte mevrouw, Zou u ons kunnen laten weten via [email protected] wat er heeft plaatsgevonden? Zonder adres kunnen wij u helaas niet beantwoorden. Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Als een loyale huurder hebben deze mensen me vier maanden lang in een donkere gang gehouden en daarna de huur met het maximale bedrag verhoogd zonder enige verontschuldiging. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor de diensten waarvoor je een groot bedrag betaalt. Tenzij je naam Indiana Jones is, doe geen zaken met deze mensen. Bewerken: Val niet voor hun reacties op deze beoordelingen; het is gewoon PR. Ze weten wie ik ben en nemen eigenlijk geen verantwoordelijkheid. Ik heb ze meerdere keren gebeld en gemaild. Ze geven andere partijen de schuld waarmee ik geen contract heb of negeren gewoon mijn verzoeken. Ze maken van hun probleem, jouw probleem. RE: Mijn adres is in het stadscentrum. Recht om de hoek van het Centraal Station.
Geachte heer/ mevrouw, Kunt u aangeven om welk adres het gaat? Dan kan ik intern nakijken wat er aan de hand is. -- Dank voor uw reactie, als u niet uw adres/ complex doorgeeft, kunnen wij helaas niet weten waar het over gaat. Ook uit uw Google naam kunnen wij dat niet afleiden Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Geen servicegerichte mensen te vinden bij deze makelaardij. Telefonisch onbehulpzaam. Na belofte om terug te bellen, gebeurt dat niet. De makelaar bij de bezichtiging een totaal cliché Amsterdamse arrogante makelaar. 1. Komt te laat en geeft het verkeer de schuld. 2. Niet bereid om vragen te beantwoorden, zit op z'n telefoon. 3. Gaat er dus vanuit dat het huis zichzelf wel verkoopt. Ik zou ze niet inhuren.
Geachte heer/ mevrouw, Graag horen wij waarom er 'geen vriendelijke mensen te vinden zijn bij deze makelaardij', dan kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Verbaasd om de negatieve recensies hier te lezen. Ik heb jarenlang met dit bureau samengewerkt, op zijn minst drie keer sinds 2015, en was zeer tevreden. Persoonlijk heb ik met Peter gewerkt, die ik niet meer van harte kan aanbevelen.
Beste Andreea, Hartelijk dank namens uw positieve review, zeker ook namens Peter! Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Als je jong bent en geen inkomen van 5k of meer hebt, zullen ze je zelfs niet antwoorden. Vergeet het.
Geachte heer/ mevrouw, Wij proberen altijd iedereen te beantwoorden bij bezichtigingsaanvragen, wellicht dat wij u over het hoofd gezien hebben. Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: BesteSloterweg 8-10, 1171 CR Badhoevedorp Thai Restaurant Bangkok Badhoevedorp Wat betreft dit adres, ik kan eigenlijk niet slapen vanwege een geluid van de waterpomp de hele nacht door. Dit geluid geeft me slapeloosheid en maakt me duizelig. Wanneer zijn deze werkzaamheden klaar? Kunt u het stopzetten tussen 23.00 en 6.00 uur? Het irriteert me al een hele tijd. van omwonenden
Fantastische ervaring: Heel tevreden, via Keij & Stefels een huurwoning gevonden in de Baarsjes die helemaal bij mij past. Jamie & Sarah hebben mij altijd op een prettige, transparante en snelle manier geholpen waardoor ik nooit met vraagtekens of onduidelijkheden heb gekampt. Er wordt rekening gehouden met de agenda van de huurder voor bezichtigingen wat ik als enorm prettig heb ervaren.
Beste Sander, Dank voor jouw review! Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Amateurs. Afspraak voor een bezichtiging, bellen ze vijf minuten ervoor af omdat ze de sleutels niet hebben. Twee keer 45 minuten reizen voor niets. Twee dagen later vraag ik ze of ze de sleutels hebben zodat een nieuwe bezichtiging kan worden ingepland, wordt er gemeld dat het appartement reeds verkocht is. Wegblijven.
Negatieve ervaring: Wat een zooitje maakt dit bedrijf ervan. Iedere keer weer correctie facturen, zelf totaal geen inzicht in wat er nog terugbetaald moet worden en niet te bereiken. Totaal onverantwoordelijk in incapabel.
Fantastische ervaring: Goed en snel een top huurappartement gevonden met hulp van Thomas. Zeker een aanrader!
Beste Marjolein, Leuk om jou geholpen te hebben! Groetjes, Keij & Stefels en Thomas
Fantastische ervaring: Geweldig bureau. Alles verliep soepel met directe reactie, zelfs na onze verhuizing. Hartelijk dank voor de professionaliteit, we raden het aan!
Hoi Camille, Dank voor jouw review!
Fantastische ervaring: Geweldige ervaring met huren bij Keij & Stefels! Er werd snel en adequaat gehandeld na het vermelden van problemen.
Hartelijk dank Stijn voor jouw review! Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Goede verhuur partij! Met plezier gehuurd op de Albert Cuypstraat. Wat een top locatie! Goed en snel contact gehad met Rijk over het huren maar ook als er iets geregeld moest worden was het contact goed. Zeker aan te raden!
Dank voor jouw reactie Marnix! Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Snel geholpen aan een erg fijne woonruimte. Betrouwbaar, snel en duidelijk! Je vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Geen op of aanmerkingen voor de rest!
Beste Nando, Hartelijk dank voor jouw review en de samenwerking! Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Professionele én super vriendelijke service. Nu voor de tweede keer weer heel fijn geholpen in de zoektocht naar een nieuwe woning! Ook is de communicatie zeer goed betreft onderhoud in de woning.
Beste Jady, Hartelijk dank voor jouw review! Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Schandalige huurprijzen almere haven !!!! Mensen blij gemaakt zeggen ze haha maar vergeten te vermelden dat ze daarbij hun eigen portomonnee goed vullen!!!!!
Geachte mevrouw, Gelukkig hebben wij een aantal mensen erg blij kunnen maken met een nieuwe woning :) Groet,
Fantastische ervaring: Ik ben goed geholpen bij het vinden van de juiste woning door Sarah, mooie studio weten te bemachtigen aan H J Wenkebachweg. Zeker een aanrader!
Geachte Senpai, Hartelijk dank voor jouw review, ook namens Sarah! Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Keij & Stefels heeft mij bijgestaan bij het huren van een woning bij hen. Fijn contact met Sarah en snel kunnen schakelen. Ze zijn ook flexibel! Ik had op een bepaald tijdstip geen tijd en er werd met mij meegedacht en naar een tijd gezocht die voor ons beiden beter schikte. Fijne en eerlijke mensen.
Beste, Hartelijk dank voor uw review! Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Altijd goed geholpen.
Beste Kas, Hartelijk dank voor jouw review! Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Ik huur al een aantal maanden een woning van Keij & Stefels in de Baarsjes en ben erg tevreden. De woning is erg fijn en de communicatie met de verhuur afdeling en het technisch beheer gaat goed en vlot.
Beste Isabel, Hartelijk dank voor jouw review!
Negatieve ervaring: Verschrikkelijk nalatig bedrijf.
Beste Jorah Graag vernemen wij via [email protected] wat er nalatig is geweest. Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Ons huis verkocht via Keij & Stefels. Makelaar Arjen Hoogenhout en zijn collega’s leveren vakkundig advies en service. Staan altijd voor je klaar voor raad en daad. Ze nemen alles wat nodig is voor de verkoop voor hun rekening. En uiteindelijk voor een uiterste scherpe prijs het huis verkocht. Dus een aanrader voor koop en verkoop van je woning in Amsterdam en omstreken.
Beste Tonnie, Hartelijk dank, ook namens Arjen!! Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: In het aankoopproces van onze nieuwe koopwoning zijn we zeer vakkundig begeleid door Keij en Stefels. In het bijzonder door Arjen Hoogenhout met wie we in korte tijd een gezellige en persoonlijke band hebben opgebouwd, waarin hij onze wensen kracht heeft bij gezet met professionele kennis en handelingen.
Beste David, Dank voor jouw review, zeker namens Arjen! Groet, Keij & Sefels
Fantastische ervaring: Heb een leuke huurwoning via Keij&Stefels gevonden en werd hier goed bij geholpen. Fijne en snelle communicatie!
Beste Nikki, Hartelijk dank voor jouw review! Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Onbetrouwbaar
Geachte heer Witjes, Graag vernemen wij van u waar u onbetrouwbaarheid heeft meegemaakt om de dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Echt professionals! Begripvol en betrouwbaar, ik zou zeker graag weer met jullie willen samenwerken in de toekomst.
Beste Charles, Hartelijk dank voor de beoordeling en de aangename samenwerking! Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Onze woning voortvarend door K&S verkocht. Ze zijn pro-actief, flexibel en schakelen snel. Arjen en Daniëlle zijn hele prettige mensen, en dat is fijn bij een toch best spannende periode:-)
Beste Winnie, Hartelijk dank voor de prettige samenwerking en voor jouw vriendelijke review! Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Altijd fijn een woning gehuurd. Nooit problemen gehad!
Beste Robin, Dank voor jouw vriendelijke review! Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Al een tijd woon ik in een heerlijk appartement wat ik via Keij & Stefels huur. De communicate verloopt altijd goed en ze denken graag met je mee. Het appartement is goed onderhouden en toen er laatst lekkage was, werden we gelijk goed geholpen. Ik kan deze makelaar aan iedereen aanraden!
Beste Laura, Hartelijk dank voor jouw review! Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Waardeloze organisatie. Geen contact te krijgen met de juiste persoon. Constant excuses maar nooit een juiste oplossing gehad. Ik zou er nooit zaken mee doen.
Beste Hasan, Wat vervelend om te horen. Wij horen graag waar het mis is gegaan. Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Prettig bedrijf, huur al jarenlang en zaken/ onderhoud is snel geregeld
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Negatieve ervaring: Ik heb per e-mail een afspraak gemaakt om het gebouw te bezoeken. Na aankomst op de plaats was er niemand meer. Na het bellen van het kantoor zei de vrouw dat ik de vergadering niet had bevestigd. Ik las haar e-mails die we geschreven hadden. Ze zei dat het onmogelijk was en legde op. Erg onprofessioneel. Is het omdat ik een buitenlander ben?
Beste Beata, Ik heb het telefoongesprek gehoord, maar wat ik via de telefoon kon volgen, is dat je op zoek bent naar een huis en niet naar een garage (waar de afspraak was). Logisch, dan gaat de afspraak niet door.... Als je nog steeds op zoek bent naar een garage, kunnen we uiteraard een bezichtiging plannen. Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Zoek op Andreas Schelfhoutstraat 59-3. Deze parasieten bieden een bouwput aan die je als huurder voor 1.400 p.m. zelf mag opknappen om er na 12 maanden uit te worden gegooid. Keij en Stefels is het bodemputje, zoek alsjeblieft een betere makelaar.
Beste heer, Wij begrijpen uw reactie niet helemaal aangezien u geen huurder was en ook niet de nieuwe huurder bent. Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Na jarenlang prettig te hebben gewoond via Keij & Stefels (eigenaar van het appartement is van de bekend Nederlands hotelketen met een Valk als logo) is de afwikkeling ontzettend vervelend gegaan. Nadat ik iemand had gevonden om het appartement over te nemen duurde het weken voordat ze het contract lieten ingaan. deze weken werden gewoon doorgerekend incl de nieuwe huursverhoging (!) Ik had +- 2 maanden van te voren doorgegeven dat ik eruit wilde maar na de afwikkeling kreeg ik als reactie 'je had een 3 maanden opzegtermijn' en kreeg ik maar de helft van mijn borg terug terwijl de eigenaar 2 maanden eerder de huurverhoging van honderden euros kon laten ingaan. Er werd vanuit Keij & Stefels erg kort af geageerd en de communicatie werd 'afgekapt' ... voor mij voelt dit als een typisch geval van het maximale uit je huurders halen! Erg vervelend maar blijkbaar werkt het zo in het vastgoed... ik snap dat deze beslissing bij de eigenaar ligt en niet de makelaar maar er was NUL gevoel van medewerking vanuit meneer V
Positieve ervaring: Mooie uitzicht...
Dank!
Fantastische ervaring: De communicatie met de vriendelijke medewerkers is helder en de service is snel en goed.
Beste Joes, Dank voor jouw review! Gr, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: De slechtste service, ze reageren nooit op e-mails of telefoontjes
Goedemorgen, Over welk adres gaat het? Dan kunnen wij het intern nalopen. Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Al ruim tien jaar (!!!) gesteggel over onderhoud van ons appartement: schimmel, lekkages, tocht, etc.. Geen gehoor op mails en telefoontjes, halve oplossingen (die vooral niets mogen kosten). Zelfs als externe vaklui adviseren een grondiger aanpak te doen (want schimmel is ongezond en dat weer je echt niet door er een schotje voor te bouwen) dan de oplossing die Key en Stefels zelf bedenkt, kiezen ze voor de snelle goedkope oplossing. Geen respect voor hun huurders (niet alleen wij, ook de anderen in het pand die een appartement via hen huren), genegeerd worden en vooral geen oplossingen bieden, maar wel elk jaar de huur lekker maximaal verhogen. Ze denken waarschijnlijk 'voor hen tien anderen', maar ook die tien anderen gun ik een huis dat normaal onderhouden wordt.
Goedemiddag, Zou u ons kunnen laten weten om welk adres het gaat? Dan kunnen wij kijken waar het eventueel mis is gegaan. Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Onderhoud heel slecht sturen een mail en krijgen geen mail terug. Geen respect voor de huurder. Wegens lekkage van de badkamer moesten wij nog 800 euro betalen anders werd het niet gemaakt schandalig
Beste Joke, Dank voor jouw reactie. Mogen wij horen om welk adres dit ging? Hoor graag! Gr, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Ik ben huurder van Westzijde 43. Twee weken geleden was de waterleiding verstopt. Ik heb meerdere keren gebeld, maar ze negeren me altijd.
Negatieve ervaring: Onderhoud is bijzonder slecht geregeld. Het heeft meerdere keren een half jaar geduurd en extreem veel moeite gekost om achterstallig onderhoud op te laten lossen. Het is ook een aantal keren niet gelukt, zoals het oplossen van schade door achterstallig onderhoud wat keij en stefels weigert te herstellen. Ik vraag me af hoe het zo slecht kan.
Beste Benjamin, Vervelend om te horen. Graag horen wij om welk adres het gaat, dan kan ik het intern nakijken. Wil jij jouw mail sturen naar [email protected]? Dank en kijken er naar uit. Groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Mijn dochter is gaan studeren in Amsterdam. Ik vond het aangeboden appartement leuk, het was in het centrum, ik zou zelfs een jaar van tevoren voor alles betalen omdat ik geen tijd heb om naar een appartement te zoeken !!!! De eigenaar (hele vriendelijke dame) had hier geen invloed op. De makelaar had vandaag een afspraak gemaakt, hij kwam brutaalweg niet, na contact via de telefoon negeerde hij het probleem ... hij verklaarde dat hij verschillende aanbiedingen had. Hoe kan dit zijn .... opzettelijke oneerlijkheid !!!
Beste Remullus, De eigenaar beslist altijd wie zijn of haar nieuwe huurder zal zijn. Het is vreemd dat dit niet zo overkwam. Een jaar vooruit betalen maakt hierin geen verschil. Welk adres is dit, dan kan ik intern navragen. Laat het me weten. Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Een zeer onaangename en onprofessionele ervaring. Mijn partner en ik hadden een bezichtiging gepland voor een bepaalde tijd en locatie. Helaas, bij aankomst was de eigenaar van het pand volledig in de war. En de makelaar was nergens te bekennen. Na het bellen van genoemde makelaar was ik verbaasd te horen dat ze met klem ontkenden ooit iets met mij gepland te hebben. Bovendien was het helemaal niet mogelijk om een nieuwe afspraak te maken. Nu is dit puur speculatie van mijn kant, maar ik geloof dat het pand al was verhuurd en dat de makelaar of vergat onze afspraak te annuleren of er helemaal niet om gaf om te komen. Voeg daar nog bij dat er helemaal geen excuses kwamen en dan heb je een ontevreden klant.
Beste Sebastian, Het is vervelend om te horen dat de communicatie niet goed is verlopen. Kunt u ons alstublieft vertellen welk adres het is, zodat we kunnen kijken waar het mis is gegaan in de communicatie? We sturen altijd een e-mail waarin u de afspraak moet bevestigen, misschien ging dat mis? We zouden graag van u horen. Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Arjen Hoogenhout heeft mij geweldig geholpen bij de aankoop van een woning. Dank!
Beste Barend, Dank voor jouw review en de prettige samenwerking! Groet, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Fijne communicatie, alles snel geregeld en aardige werknemers!
Beste Bram, Dank voor jouw review! Groet, Keij & Stefels
Positieve ervaring: Bewerking: Ik heb al een lange tijd een probleem in mijn huur en Keij & Stefels kwam eindelijk met een oplossing. Het kan even duren voordat ze een oplossing bieden, maar uiteindelijk willen ze dat je gelukkig bent. De communicatie met Keij & Stefels is tijdens dit probleem altijd goed geweest.
Beste Menno, Het spijt me te horen dat er een probleem in uw huis is. Kunt u ons alstublieft vertellen welk adres het is, zodat we vragen kunnen stellen? Wilt u alsjeblieft een e-mail sturen naar [email protected]? We horen graag van u! Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke agentschap, ze willen mijn borg niet teruggeven hoewel in hun contract stond dat de borg zo snel mogelijk teruggegeven moest worden, het klinkt als een grap
Beste Vivian, Kunt u ons laten weten welk adres dit is? Iedereen zou hun borg terug moeten krijgen, op voorwaarde dat de gehuurde woning in de juiste staat wordt overgedragen tijdens de eindinspectie. Dit werd aangegeven tijdens de voorinspectie. Laat ons alstublieft weten welk adres dit betreft. Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Waar meerdere makelaars de verkoop van ons appartement niet zagen zitten, omdat het geen turn-key appartement was met daarbovenop ook nog een matig funderingsrapport, ging Arjen deze uitdaging graag aan. Vanwege de staat van het huis en de fundering vonden wij het heel prettig dat we aan tafel zaten met iemand die hier ook daadwerkelijk verstand van heeft, een bouwkundige. Prettige en concrete communicatiestijl, al met al een fijne samenwerking met een bijzonder goed resultaat!
Negatieve ervaring: Communicatie moet beter.
Negatieve ervaring: Bezichtiging gehad van een appartement in Zandvoort, makelaar had geen mondkapje op, en er was ook nauwelijks ventilatie. Dat er iemand zonder mondkapje binnenkwam vond ze ook geen probleem.
Negatieve ervaring: Ik heb helaas een slechte ervaring met Keij & Stefels met de verkoop van onze woning in Amsterdam Oud-Zuid. In een half jaar waren er slechts 5 kijkers, dit terwijl onze nieuwe makelaar binnen 7 weken 17 kijkers hadden, hetgeen heeft geleid tot de verkoop van onze woning. Al met al concluderend is dit een makelaar met een traditionele blik op het verkopen van woningen. Gebrek aan kennis van sociale media en de nieuwe communicatie methodieken van de huidige tijd. Verder waren de eerste 6 foto's op funda van parken en mooie straatgezichten, dit terwijl mensen juist geinteresseerd zullen zijn in het huis ipv parken. Tevens werd ons geadviseerd om de prijs voor de tweede keer met ruim een ton te verlagen, hetgeen voor ons reden was om uit te kijken naar een andere makelaar. Persoonlijk altijd goed kontakt gehad met Keij & Stefels, maar zakelijk sloegen ze de plank voor wat ons betreft volledig mis.
Beste heer van Brummen, Dank voor uw review. Helaas is het niet gelukt om uw woning te verkopen. Wij zijn blij dat het via een collega makelaar wel gelukt is. Uiteraard staan wij altijd open voor verbeteringen om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Blijf hier vandaan als je een gelukkig leven wilt.
Beste Marcus, We horen graag van je welk adres het is en wat volgens jou fout ging. Kun je ons een bericht sturen? Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke service en behandelen hun huurders vreselijk
Beste Carolina, Wij zouden graag van je horen welk adres het is en wat er in jouw ogen mis is gegaan. Kun je ons een bericht sturen? Het is jammer dat je een recensie op onze pagina schrijft met zowel je voor- als achternaam. Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Most horrible makelaar in the world! Does not acknowledge valid rental agreements, doesn’t do anything to help the issues in the flat Even 1 star is too much Stay away from this one
Beste Janina, We horen graag van je welk adres het is en wat er volgens jou mis ging. Kun je ons een bericht sturen? Het is jammer dat je een beoordeling op onze pagina schrijft met zowel je voor- als achternaam. Met vriendelijke groet, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Uit mijn persoonlijke ervaring blijkt dat Keij & Stefels meer om hun winst geeft dan om hun huurders, vooral expats. Ze negeren alle klachten over geluid van constante bouw om nieuwe kamers te maken, vooral tijdens de coronacrisis.
Negatieve ervaring: Ik ben bijna 5 maanden geleden uit hun huurappartement verhuisd en volg nu de teruggave van de vooruitbetaalde verwarmingskosten op zoals deze daadwerkelijk waren voor de afgelopen 2 maanden.
Fantastische ervaring: Ik had een zeer positieve ervaring met dit bureau. Ze zijn sinds het eerste contact zeer professioneel en responsief geweest. Ze waren in staat om met de eigenaar van het bedrijf te onderhandelen over de voorwaarden die aan mijn behoeften voldoen. Ook na de ondertekening van het contract zijn ze zeer behulpzaam geweest om enkele kleine problemen met het appartement op te lossen.
Fantastische ervaring: Ik ben heel goed geholpen door Danielle Oud. Ze heeft altijd tijd voor je, kan snel handelen en heeft veel kennis van zaken. Ik kan Keij & Stefels en zeker Danielle aanbevelen als u een vriendelijke, betrokken en kundige makelaar zoekt.
Fantastische ervaring: Ik ben erg tevreden over Keij & Stefels, mijn contactpersoon was Daniëlle Oud, zij heeft heer werk heel goed gedaan. Vriendelijk, vakkennis en komt haar afspraken na. Chapeau!
Negatieve ervaring: Wij huurden een studentenhuis bij Keij & Stefels. Zij blijken hiervoor de vergunningen niet op orde te hebben, iets wat wij zelf ontdekten. Voor een vergunning zou moeten worden verbouwd. Vier kamers bevonden zich in het souterrain en er was geen nooduitgang. We betaalden 3600 euro per maand exclusief voor zo'n 140 m2 in de Baarsjes. Na maanden geen gehoor te krijgen zijn wij zonder pardon op straat gezet. Dit hoorden we midden in de zomer met enkele weken de tijd een nieuw huis te vinden in Amsterdam. Bij een afspraak om het hierover te praten samen met het woonteam kwamen zij niet opdagen. Toen we de receptie belden om te vragen waar de vertegenwoordiger was werd de hoorn opgehangen met de mededeling dat die wel iets beters te doen had. We hebben geen schadevergoeding gekregen, geen alternatieve woonruimte, er is niet gereageerd op onze advocatenbrief. Beloftes over dit alles zijn nooit nagekomen en er wordt niet meer gereageerd. We zijn nog met de advocaat aan het bekijken of we nog op een manier ons recht kunnen halen tegen deze mensen. Minstens een schadevergoeding. Als het mogelijk is om Keij & Stefels te vermijden in Amsterdam raad ik u aan dit te doen. U kunt zomaar op straat komen te staan.
Negatieve ervaring: Inmiddels een aantal maanden woonachtig in een woning met beheer van Keij & Stefels. Onbegrijpelijk hoe er met mij omgegaan wordt. Nadat ik de sleutels van de woning in ontvangst mocht nemen deden er zich in aantal gebreken op in het appartement. In principe geen probleem zolang dit netjes opgelost wordt... Ik heb alle gebreken aangegeven en er zou contact met mij opgenomen worden. Helaas vond dit contact vaak pas plaats wanneer ik zelf al 3 keer terug gebeld had.. Ook de Onderaannemers vergeten je en komen continu te laat. Vaak krijg ik te horen dat de afdeling omtrent reparaties niet aanwezig is, een beetje makkelijk lijkt mij?!? Ik kan namelijk moeilijk timen wanneer er zich een defect voordoet.. Ik ben dan ook absoluut niet te spreken over de service van Keij & Stefels.
Fantastische ervaring: Bij aankoop van mijn appartement in Amsterdam ben ik goed geholpen. De intakegesprek werden alle punten besproken en ik kreeg ook een ruime aanbod waaruit ik kon kiezen. Voor- en nadelen werden tegen het licht gehouden zodat ik overal rekening mee kon houden.
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Hier zijn wij erg blij mee! Wij hebben onze samenwerking als zeer prettig ervaren. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Keij & Stefels.
Fantastische ervaring: Recent contact gehad met de makelaar, erg prettige samenwerking. Zeker aan te raden voor het verkopen van je woning.
Hartelijk dank voor uw positieve review! Daar zijn wij erg blij mee! Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit uiteraard graag. Keij & Stefels.
Negatieve ervaring: Ik ben bouwkundige en wordt vandaag geweigerd om een pand bouwkundige te keuren op de 3e Helmerstraat 51 hs. Nu begrijp ik dat het pand erg scheef staat en de makelaar zijn courtage wil veilig stellen door mij als funderingsexpert te weigeren. Ik vermoed dat dit pand een funderingsgebrek heeft maar ja het moet verkocht worden en dat lukt natuurlijk niet als ik de bouwkundige keuring uitvoer. Dit lijkt me allemaal niet echt Kosher
Geachte heer Tokkie, wat u stelt is niet juist. Wij hebben u niet geweigerd om een bouwkundig rapport uit te brengen. Graag uw rectificatie in deze! Het meetrapport geeft een betrouwbare en goede indicatie van de fundering: zakking valt ruim binnen de normen. Groeten, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Een top makelaar! Betrouwbaar, zeer behulpzaam, meedenkend en deskundig, bij de koop van mijn huis maar ook bij de verkoop van mijn huis kreeg ik uitstekend en deskundig advies. Ze zijn ook goed te bereiken en er is een snelle terugkoppeling op mijn vragen. Een absolute aanrader!
Beste Hilde, Wij vonden het ook een zeer prettige samenwerking met u. Wij zijn aangenaam verrast van uw leuke en leerrijke review. Hopelijk komen wij elkaar in de toekomst nog eens tegen! Met vriendelijke groeten, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: zeer prettig en correct
Fantastische ervaring: Key& Stefels bezit goede kennis van de lokale markt. Afspraken voor de voorbereiding van de verkoop en voor bezichtigingen zijn goed nagekomen. Verkoop vond plaats in een nog wat mindere markt dan dit moment. Toch gerealiseerd binnen redelijke tijd binnen de voorgenomen bandbreedte.
Beste Roel, Bedankt voor je leuke en onderbouwde review. Wij vonden het wederzijds ook een leuke samenwerking met u. Wij hopen dat we in de toekomst nog eens met elkaar kunnen werken! Met vriendelijke groeten, Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Zeer slechte organisatie, sturen nooit facturen, en dreigen direct met incasso kosten, bellen voor een oplossing na 3 jaar klant wordt niet eens aangenomen, die eerste collega is altijd vriendelijk maar de ene die beslist is erg agressief en niet klant vriendelijk. Ik ben zeer geschrokken van het manier van communicatie binnen het bedrijf is een afrader voor iedere die wilt huren of samenwerken pas op die oplichters
Beste Zaid, Jammer dat je deze ervaring hebt gehad met ons bedrijf. Wat de verzending van de facturen betreft: ik vermoed dat er iets is misgelopen met de contactgegevens. Wij zullen je opmerkingen zeker doorgeven hier zodat we ons hierop kunnen verbeteren. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Keij & Stefels
Fantastische ervaring: Super goede service!
Fantastische ervaring: Beste makelaars
Hey Max Leuk dat je tevreden bent over de samenwerking met Keij & Stefels. Wij zien je graag terug bij een eventuele toekomstige samenwerking. Nog een prettige dag! Met vriendelijke groeten Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Het zijn oplichters en vooral John Pijnaker met zijn humorgehalte; alles wat krom is, zegt hij dat het recht is. Het zijn kapitalisme mensen, allemaal hebzucht. Vastgoed mensen zijn nergens vast goed voor. Je betaalt veel voor weinig en slordig werk. Onacceptabel gedrag, dit is absoluut geen aanrader!!
Hey Anna Helaas heeft niet iedereen hetzelfde gevoel voor humor waardoor John zijn opmerking anders overkomt dan bedoeld. Indien u iets anders heeft verwacht van de samenwerking, hoor ik graag van u op welke vlakken we kunnen verbeteren zodat we u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn en een vlottere samenwerking kunnen garanderen. Je kan ons altijd contacteren per mail via [email protected] of telefonisch op 020 577 5333. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten Keij & Stefels
Negatieve ervaring: Klopt,komen de afspraken niet na. Stelen gewoon geld uit la. Duurt 3 maanden om een muurtje dicht te maken en dan nog alles schots en scheef plus stopcontact doet het nog NIET. Wat een vaklui zijn het meer lui dan vakmannen. Leugenaars zijn bedriegers en dat zijn weer oplichters. En zo ik kan nog verder ...... Dus
Hey Nielson Omdat wij werken met externe partners voor bepaalde bouwwerkzaamheden, kan het zijn dat het wat langer duurt alvorens de werken afgerond zijn. Wat het stopcontact betreft: ook daarvoor zijn wij afhankelijk van onze externe partners. Als het stopcontact nog steeds niet werkt, moet je niet aarzelen om terug contact met ons op te nemen zodat wij een nieuwe technieker kunnen langssturen om het euvel op te lossen. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft mag u ons altijd opnieuw contacteren via [email protected] of 020 577 5333. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten Keij & Stefels
Laat uw mening over Keij & Stefels | Makelaars en Vastgoedbeheerders onder één dak:
Keij & Stefels | Makelaars en Vastgoedbeheerders onder één dak verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

Real Estate Network


Batenburg Real Estate

Willemspark o.g. | Makelaar Amsterdam Oud Zuid

B.V. Makel.kant. in Onr. Goed.

Draijer Makelaardij & Vastgoedbeheer

OSR Real Estate

THE GOOD GUYS | for great houses



Bosboom Onroerend Goed BV


Hollandsche Makelaardij

Vastgoed Unie
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.