NMG

Takenhofplein, 6538 SZ, Nijmegen
Takenhofplein
6538 SZ, Nijmegen
+31882007000

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 8:30-17h
  • Dinsdag: 8:30-17h
  • Woensdag: 8:30-17h
  • Donderdag: 8:30-17h
  • Vrijdag: 8:30-17h
  • Zaterdag: (closed)

Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over NMG:

NMG is een vastgoedbedrijf dat een breed scala aan woningen aanbiedt. Hoewel sommigen huurders positieve ervaringen hebben gehad met de snelheid van de inschrijving en de mogelijkheid om contact te maken met behulpzame medewerkers, zijn er tal van zorgen over de algehele dienstverlening van het bedrijf. Met een stijgende huurprijs elk jaar en vaak onopgeloste onderhoudsklachten, zoals lekkages en problemen met verwarming, voelen veel huurders zich niet serieus genomen.

Belangrijke punten uit de feedback van huurders zijn onder andere:

  • Positief: Sommige huurders hebben prachtige appartementen kunnen vinden en hebben goede ondersteuning ervaren tijdens het huurproces, met snelle communicatie en oplossingen voor kleinere problemen.
  • Negatief: Veel huurders melden ernstige tekortkomingen in de klantenservice, zoals onprofessionele communicatie, lange wachttijden voor onderhoudsverzoeken, en een algemeen gebrek aan empathie en snelheid bij het oplossen van problemen.

Terwijl NMG aantrekkelijk lijkt voor sommige huurders, waarschuwen velen anderen om voorzichtig te zijn en te overwegen alternatieven te zoeken om onaangename verrassingen te voorkomen.

NMG: Meningen

1.8/5 (146 Meningen)
theresa f. 2 months ago

Negatieve ervaring: Echt duur en het duurt maanden om liften en deuren te repareren. De huur stijgt elk jaar, dus als je huurt, houd er rekening mee dat het elk jaar duurder wordt, met een stijging van ongeveer 100 euro.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Purrfect Pal 2 months ago

Negatieve ervaring: Wij wonen nu anderhalf jaar onder NMG in Tilburg, en de service is ronduit slecht. We zitten al maanden met koud water en moeten dagelijks de cv-ketel bijvullen. Een monteur die langs is geweest, gaf aan dat degene die de installatie in dit gebouw heeft uitgevoerd, de goedkoopste en slechtste materialen heeft gebruikt. Uit de bewoners-app blijkt dat meerdere bewoners hier last van hebben. Wat ons extra zorgen baart, is dat het probleem waar wij mee te maken hebben ook nog eens gevaarlijk kan zijn. De monteur gaf aan dat er risico’s zijn op ontploffingen door de slechte staat van de installatie. Dit speelt al maanden, en ondanks dat ik keer op keer bel en blijf aandringen, wordt er niets geregeld. Waarom betalen we zoveel huur als ze zelfs de basis niet op orde hebben? En waarom helpen ze niet eens een beetje? Als zoveel mensen slechte ervaringen met NMG hebben, lijkt het me duidelijk dat het probleem echt bij hen ligt. Het is frustrerend en onacceptabel dat je als huurder zo behandeld wordt, terwijl je maandelijks een flink bedrag overmaakt.

Astrid Postma 2 months ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijke service. Wanneer NMG geld van je nodig heeft zijn ze er als de kippen bij en moet je binnen 2 weken de eindafrekening betalen die zij bijna een jaar te laat hebben gestuurd. Zijn ze je geld verschuldigd dan hoor je nooit meer wat. Ik moet nog geld terugkrijgen vanwege een foutieve ista meting (metertje van de keukenradiator stond op 423 door de warmte van expansiestukken die achter deze radiator langslopen). Deze radiator heb ik nooit aan gehad en is 2 jaar geleden door NMG verwijderd en in mijn berging geplaatst, omdat het metertje niet verwijderd kon worden. Ik ben sindsdien bezig om mijn geld terug te krijgen, want ik heb natuurlijk wel netjes de rekening betaald en ging er vanuit dat NMG dit later zou verrekenen. Mijn mails worden al 2 jaar lang genegeerd en als ik via een omweg telefonisch iemand spreek word ik aan het lijntje gehouden. Heb ik een vraag over een ander onderwerp dan word er wel gereageerd. Onprofessioneel hoe er hier te werk gaat.

M. Smith 3 months ago

Negatieve ervaring: Nachtmerrie door dagelijks stankoverlast in appartement, chemische lucht of verbrandingslucht en op een paar medewerkers na zijn er een paar onbeschofte types die je hele melding verdraaien. Onzorgvuldig en ik zit structureel met benauwende lucht in huis. Zelfs s'morgens om 5.30 mijn appartement uit gevlucht. Stress en ook geld verlies door gezondheids issue's in reactie op deze slechte luchtkwaliteit aljes can buiten, industrie en of binnen komt mijn appartement in en reken maar dat ik compensatie ga eisen voor het gedane Leed. Een comfortable, gezonde woning is ons basis recht!! No excuses. Niet pikken dit soort praktijken en ze bagatelliseren een acuut probleem 3 dgn niet thuis kunnen zijn overdag ivm verbrandingslucht in huis. Dan hopen dat ik s'avonds normaal kan ademen. Geen woorden hiervoor. Gaat niet om hinder maar urgentie! Us deze huur zeker nlet waard! En een tip, als het de spuigaten uit loopt kun je een klacht over je verhuurder indienen via je gemeente website. Ongeacht vrije sector of social huur.

Anna Caprice 3 months ago

Negatieve ervaring: Waardeloos. Schaamteloze jaarlijkse maximale huurverhoging, schaamteloze jaarlijkse servicekosten verhoging en nul service krijg je ervoor terug. Wacht al bijna twee jaar op een reparatie, en bij 2 andere situaties zijn ze komen kijken daarna geen reactie meer. Dit is ook alweer 5-6 jaar geleden. Hoe leuk je een woning van ze ook vindt, zoek alsjeblieft 1 die door een ander beheerd wordt, want je gaat op lange termijn echt spijt krijgen. Als je iets gefixt wil hebben zal je het uiteindelijk zelf moeten doen, want het enige wat zij kunnen is geld vangen.

Laura Grüntjes 4 months ago

Positieve ervaring: Een groot bedrijf met veel medewerkers. Ik zie een enorme groei in processen. Als er iets aan de hand is, doet NMG zijn best om het op te lossen. Bedankt voor 3 jaren woonplezier!

Iris de Bruijn 4 months ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over NMG! Binnen een paar dagen na inschrijving waren al onze stukken al gecontroleerd en mochten we komen bezichtigen. Uiteindelijk was binnen 2 weken al de sleuteloverdracht geregeld. Alles werd super snel geregeld en we zijn heel fijn geholpen door o.a. Merel! Er waren enkele mankementen na oplevering, maar ook dit is goed afgehandeld door direct contact te leggen met de technische dienst en leveranciers. Monteurs waren echter traag met reageren, maar NMG is hier direct achteraan gegaan en bleef achter (of naast) ons staan. Erg prettig als huurder zijnde! Wij blijven hier graag nog langer wonen :)

Pieter Flikweert 5 months ago

Fantastische ervaring: Prettig ervaring met deze verhuurder

Nathalie van der Meij 5 months ago

Fantastische ervaring: Super ervaring gehad, Amber heeft mij en mijn vriend binnen een week van de bezichtiging aan een appartement geholpen. Ze was snel, vriendelijk, en omdat we aangaven er graag vóór het weekend in te zitten, heeft ze zelfs dat voor elkaar gekregen. Er zat één week tussen de bezichtiging en ons contract! Amber heeft heel erg met ons meegedacht en dankzij haar zitten wij nu op onze favoriete plek in Eindhoven in een prachtig appartement. Hoop negatieve comments, en ik snap het, mensen gaan commenten als ze niet blij zijn en niet zo snel als ze niet blij zijn - maar aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen en als je met elkaar omgaat als mens, kom je een heel eind :)

Jasmijn Schreur 5 months ago

Negatieve ervaring: Waardeloos. Onze huurwoning is van huurvereniging gewisseld en overgenomen door NMG wonen. Inmiddels zitten wij al 3 weken zonder warm water en zonder douche. Onze CV ketel heeft het 1 welgetelde avond gedaan en daarna bleek de monteur een leiding te hebben geraakt en ontstond er een grote lekkage vanaf de zolder, door de betonnen wanden heen naar het plafond van onze badkamer. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en niet serieus genomen. Er wordt een monteur gestuurd die niets kan met het probleem en hij zou de volgende dag een nieuwe monteur sturen. Niemand komen opdagen. NMG wonen gebeld, we sturen deze middag nog iemand naar je toe, ook weer niemand gekomen! Vanochtend gebeld, ik zou teruggebeld worden voor het inplannen van een afspraak maar niet teruggebeld! Bij zelf bellen wordt niet opgenomen. Niemand geeft gehoor. Ik ben niet snel boos, maar ik voel me zo niet serieus genomen. Hopende dat een slechte review nog iets gaat uithalen..

Faezeh Asgari 5 months ago

Negatieve ervaring: Het maakt niet uit of jij de eerste bent of niet, het hangt allemaal af van geluk en of jouw profiel zo compleet is als zij wensen of niet. Ik ben een student, zelfs zij geven geen kans om huizen te bezoeken met een lage huur. Alles wat ze zeggen is dat verhuurders de voorkeur geven aan iemand met een garantsteller of met een vast contract. Dus ik weet echt niet wat anderen zouden moeten doen! Wat met andere mensen?? Ik heb middelen, maar toch geven ze geen kans om een plek te hebben om te wonen! Niet alleen dit bedrijf, maar de meeste Nederlandse vastgoedbedrijven! Ze geven de voorkeur aan Nederlandse mensen. Het is een feit.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Rosanne S. 6 months ago

Negatieve ervaring: Ik zit hier nu meer dan 3 maanden zonder warmte in mijn huis. Ik word continu van het kastje naar de muur gestuurd, weinig tot geen updates. Totdat ik doorgaf dat ik stop met de huur betalen. Toen kreeg ik natuurlijk wel een reactie haha. Monteur weer langs geweest, maar nog niets opgelost. Ben er eerlijk gezegd wel klaar mee. Dat is zachtjes uitgedrukt.

Daniël Noordijk 6 months ago

Negatieve ervaring: Veel onduidelijkheid geen idee wanneer de energie kosten van ruim een jaar geleden verrekend gaan worden. verschrikkelijk slechte service, op deze manier kan je niet met bewoners/ ex-bewoners omgaan. 1 ster is voor NMG nog te veel. vermeid deze organisatie kosten wat het kost. wij huren al een jaar niet meer bij deze partij en hebben geruime tijd moeten wachten op de vorige teruggaven. Zeer en dan ook echt zeer slecht en onprofessioneel.

Sandro Mirijanashvili 6 months ago

Negatieve ervaring: Dit is tot nu toe een van de ergste diensten die ik ooit in mijn leven heb ervaren. Slechte communicatie, je moet al blij zijn als iemand zelfs maar iets terugzegt. BLIJF ER VANDAAN als het kan.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
M. Goudzwaard 6 months ago

Negatieve ervaring: Rekenen enorme huren voor hun woningen wat deze maandelijks echt niet waard zijn. Heb je klachten over buren in de wijk die onkruid meeters hoog laten groeien geven ze niet thuis want dat is niet aan hen terwijl je als huurder verplicht bent je tuin netjes bij te houden. Maar ze krijgen hun poen en dat is waar het om draait. Dan nog niet gesproken over de enorme asociale onvriendelijke medewerker tijdens de oplevering.

Mats 6 months ago

Negatieve ervaring: HUUR HIER NOOIT! Overtreden de wet. Wacht als 1,5 jaar op de afrekening servicekosten. Ben inmiddels al 0,5 jaar geen huurder meer. Administratieve afdeling is onbereikbaar. Vandaag de receptie gesproken: ze zijn bewust onbereikbaar door alle achterstand. Ik krijg geld terug, gezien de het lage verbruik dat ik uitlas die periode. De aangetekende brief gaat vandaag op de post maar ik ben er bang voor.

Brandon 6 months ago

Negatieve ervaring: Meest beroerde klantenservice die ik heb meegemaakt. Beantwoorden van mails/klachten e.d. verloopt dramatisch. Als ik een negatief aantal sterren kon geven had ik dat gedaan.

M W 7 months ago

Negatieve ervaring: Huur nooit bij deze mensen. Appartementen zijn slecht, de service is slecht en proberen je contract te annuleren is een absolute nachtmerrie.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Sebastian 7 months ago

Negatieve ervaring: We huren nu bijna een heel jaar via NMG in Eindhoven en de ervaring is doorlopend verschrikkelijk geweest. In de eerste maand ontdekten we dat onze opbergruimte in de kelder een ernstig lekprobleem heeft, waardoor deze onbruikbaar is. Ontelbare e-mails, telefoontjes en zelfs brieven konden NMG op geen enkele manier storen. Zelfs de kleinste motivatie om ons te helpen of ons op zijn minst te compenseren was er niet. Verder zijn ze alleen responsief als het gaat om huurprijsverhogingen (natuurlijk). Verscheidene fouten betreffende onze huur en energieprovider, nooit doen wat ze beloven. ''We gaan het bekijken en komen bij je terug'' is altijd hun standaardantwoord, wat betekent dat ze stoppen met hun inspanningen. Ik beschouw ons niet als moeilijk huurders. Maar als er water staat tot de enkels van een gemiddelde man in je opslagruimte elke keer als het regent, waardoor alles binnenuit verrot, zou ik graag wat hulp willen of op zijn minst enige vorm van inspanning van NMG. Ik kan niet aanbevelen om bij hen te huren en we overwegen om te verhuizen, ook al houden we echt van ons appartement en willen we blijven. Zeer teleurstellende service, zeer lage waarde die ze aan hun klanten hechten (behalve hun maandelijkse huurtransfers).

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Roos Udes 7 months ago

Negatieve ervaring: Als ik 0 sterren kon geven had ik dat gedaan

christiaan moleveld 7 months ago

Negatieve ervaring: Echt een verschrikkelijke verhuurder, nog nooit zoiets meegemaakt. Huur hier nooit een woning. Al is er krapte op de markt. Zoek iets anders! Servicekosten afrekening wat totaal niet in lijn is met de werkelijkheid! Zodra je hier vragen over stelt is niemand te bereiken. 3 weken verder en nog geen antwoord of duidelijkheid. Echt beschamend! Mocht er meer huurders zijn die servicekosten afrekening hebben gehad hoor ik dit graag laten we samen optrekken! Gr Christiaan

Florian Leroy 8 months ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijk, slechtste ervaring ooit. We krijgen nog steeds onze borg niet terug, we zijn 6 maanden geleden vertrokken. Dit bedrijf is een grap, vermijd ze alsjeblieft koste wat het kost.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Jordi Huiberts 8 months ago

Negatieve ervaring: We mochten ons appartement niet doorverhuren, zoals dat eerder altijd wel het geval was. Gevolg, alles wat we hadden overgenomen van de vorige bewoners en zelf hadden aangepast moest worden verwijderd. Denk hierbij aan de laminaatvloer, gordijnrails etc. Nog geen twee weken later bieden ze het appartement vervolgens opnieuw te huur aan.

Jerom van Tol 8 months ago

Fantastische ervaring: Tot nu toe alleen maar lof. Ik heb een zeer prettige bezichtiging gehad met Amber. Later ben ik uitstekend geholpen door Ingrid. De communicatie was top, ik krijg bij vragen vrijwel direct een antwoord.

So Phia 9 months ago

Negatieve ervaring: We wonen in een van hun nieuwe appartementen die er van buitenaf echt chic uitzien. Vaak maken mensen, evenals toeristen, foto's van dat gebouw. Maar alleen omdat iets mooi is van buiten, betekent nog niet dat het ook mooi is van binnen. Het tegendeel is waar. Sinds twee jaar is de voordeur kapot en vreemden kunnen gewoon ons gebouw binnenlopen als ze dat willen. Vaak worden pakketten gestolen omdat het dat gebeurt. In onze fietsenstalling worden regelmatig fietsen gestolen door een slecht alarmsysteem dat alleen werkt wanneer het er zin in heeft en geluiden maakt wanneer er niemand inbreekt. Bovendien is de poort tussen het gebouw en de fietsenstalling al meer dan twee jaar kapot en het lijkt ook te zullen duren voordat het gerepareerd zal worden. Als je ze belt om een reparatieverzoek in te dienen, krijg je niemand aan de telefoon en het online systeem werkt te traag of zelfs helemaal niet als je pech hebt. Onze oven laat de zekering van de keuken doorbranden zodat fornuis, koelkast, vaatwasser enzovoort allemaal niet werken, maar nog steeds is er niemand bereikbaar om daarbij te helpen. Het laat opnieuw zien dat het gewoon verkeerd is om een gebouw te bezitten en daar niet in te wonen, maar in plaats daarvan geld te verdienen met het harde werk van anderen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Viktoria Likhtina 9 months ago

Negatieve ervaring: Het ergste bedrijf! Incompetent en onvriendelijk personeel. Het bedrijfsbeleid is snel met het innen van betalingen, maar duurt maanden om terug te betalen. Ik heb 4 maanden gewacht op een terugbetaling van een borg. Ze houden zich niet aan hun kant van het contract en het lijkt ze niets te interesseren.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Isolde Pieper 9 months ago

Negatieve ervaring: Slechter dan slecht! Vanaf het begin al een aanfluiting. Voldoen niet aan hun verantwoordelijkheid als verhuurder. De schuld ligt op één of andere manier altijd bij jou als huurder. Communicatie is belabberd en NMG is slecht te bereiken. Het onderhoud van het pand hier in Rijssen (De Hagen) is enorm slecht. Door een constructiefout heb ik in het begin meer dan 5 overstromingen gehad in mijn woning. Hier begon de ellende mee, want zij reageerden bijna nergens op en alles wat zogenaamd mijn schuld. Daarom verzekeringstechnisch ook niks kunnen vergoeden. Verder is hier de gang is ontzettend smerig en ook daar wordt geen gehoor aan gegeven. Helaas kan ik niet hoger dan 1 ster geven. Ik hoop dat jullie je beseffen dat je te maken hebt met mensen, en niet alleen met geld.

Bart Klein Reesink 9 months ago

Negatieve ervaring: Waardeloze communicatie, weinig begrip en onbehulpzaam.

Milou Meeuwissen 9 months ago

Negatieve ervaring: Het is dat je minimaal één ster moet geven maar wat een aanfluiting. Wij hadden helaas te maken met dit bedrijf omdat ze administratie doen voor onze VVE. Slechte communicatie, nooit te bereiken en kan niet eens de administratie juist doen. En dan moet je nog kosten maken voor de uitschrijving als je verhuist. Echt om te janken dit bedrijf.

Rick Peereboom 9 months ago

Negatieve ervaring: de woorden service en sympathie zijn dit bedrijf onbekend. Een slecht werkend opzegsysteem in combinatie met waardeloos boekhouden waardoor een woning midden in een woningcrisis 3 maanden leeg kan staan, maar he, management geeft daar niks om want zij krijgen hun knaken toch wel over de rug van ex-huurders. Als je ergens anders kunt huren, ga ervoor, vermijd NMG. Kunt je geld net zo goed bij het vuil gooien

Rilleke 9 months ago

Negatieve ervaring: Al zes jaar worden we aan het lijntje gehouden door NMG. Onze regenpijp aan de achterkant van het huis lekt, de hele regenwaterafvoer zit verkeerd in elkaar een bouwfout, aldus de verschillende werklui die we gehad hebben. Een oplossing wordt niet geboden, intussen is de tuin verzakt en kunnen we de boel wéér laten ophogen. NMG zou nu weer contact opnemen, maar we horen maar niks. Super slechte communicatie ook.

fabien nicolas 10 months ago

Negatieve ervaring: Slechtste ervaring met een verhuurder ooit in mijn leven - niet eens in staat om de borg op tijd terug te geven. Elke stap van het proces om de huur te stoppen, de inspectie te krijgen, de borg terug te krijgen, moest door ons worden gedaan door 2 tot 3 keer te bellen om dingen te plannen. Zeer onprofessionele service en medewerkers.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Casper Traa 10 months ago

Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring, komen afspraken niet na, bellen niet terug. In het bijzonder Kim Kruijff, communiceert onbeleefd en inhoudelijk onjuist. Bij het stellen van vragen volgt er een geïrriteerde reactie terwijl je terechte vragen stelt. Probeer zoveel mogelijk weg te blijven bij deze organisatie!

The Cruize 10 months ago

Negatieve ervaring: In het kort ronduit een verschrikkelijke makelaardij. Wij hebben ze gebeld voor een huurwoning omdat wij in een enorm moeilijke situatie zaten, en geen woning tot onze beschikking hadden. Wij mochten ons gaan inschrijven via hun website en achteraan in de rij aansluiten. Vervolgens wordt de telefoon opgehangen. Beste NMG wij kunnen niet meer wachten, soms moeten er uitzonderingen gemaakt worden. Wellicht dat jullie een cursus aanpassingsvermogen kunnen volgen... Beste mensen ga niet met NMG samenwerken want je maakt echt een grote fout...

Vera Flintrop 10 months ago

Negatieve ervaring: 1 ster is nog teveel. Slecht bereikbaar, geen terugkoppeling en portaal werkt ook niet klacht ingediend, maar we zitten sinds 20 maart al zonder verwarming. Wat al eerder beschreven was door een andere huurder, ze reageren niet of slecht - nemen je totaal niet serieus en verschuilen zich achter de VvE.

M 11 months ago

Negatieve ervaring: Elk jaar verhogen ze de huurprijs terwijl ze geen service bieden. Wanneer je ze bel over een probleem, beloven ze je terug te bellen en een oplossing te regelen, en dit gebeurt nooit.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Sander Helmink 11 months ago

Fantastische ervaring: Onlangs hebben we via NMG onze woning verkocht. We konden onverwacht snel intrekken in onze nieuwe woning, dus was het voor ons belangrijk om ons huis zo snel mogelijk te verkopen. Dankzij Robin, de makelaar van NMG, zijn we uitstekend begeleid in dit proces. Hij had een duidelijk plan waarin hij ons de leiding liet behouden, wat goed heeft uitgepakt. Op een paar cruciale momenten gaf Robin goed advies, wat ons veel vertrouwen gaf. We kijken met een goed gevoel terug op het gehele proces en zijn Robin dankbaar.

Mike Grobben 11 months ago

Fantastische ervaring: Contact gehad met de vestiging NMG Vastgoed in Rijssen betreft een huurwoning. Mevrouw Nieuwenhuis heeft mij zeer goed en professioneel geholpen en mij uitstekend begeleid tijdens het proces om alles rond te krijgen. Mijn complimenten voor deze vestiging. Snel hulp en antwoord op al mijn vragen. Met vriendelijk groet, Mike Grobben.

Jos Val 11 months ago

Negatieve ervaring: Dit makelaarskantoor heeft een erkende incompetentie, onbekwaamheid, nalatigheid en slechte trouw. Sinds mei 2023 onze badkamer vertoont aanzienlijke schade, wat leidt tot een ernstige overlast in ons dagelijks leven. Concreet lekt er zoveel water dat onze laminaatvloer al beschadigd is geraakt. Dit vocht is na verloop van tijd steeds donkerder geworden, wat duidt op een toenemend probleem dat onmiddellijke aandacht vereist. In reactie op onze klacht, hebben ze een medewerker gestuurd om de situatie te beoordelen en beloofde u ons terug te bellen om een afspraak voor reparatie in te plannen. Het is nu echter april 2024 en er zijn meer dan 11 maanden verstreken zonder enig zichtbaar resultaat. Mijn herhaalde oproepen naar uw kantoor en mijn emails hebben niet meer dan herhaaldelijke excuses opgeleverd, waarbij steeds wordt beweerd dat de verantwoordelijke persoon niet beschikbaar is, zonder enige concrete actie te ondernemen om ons probleem aan te pakken. Het vochtprobleem in het huis wordt steeds ondraaglijker, aangezien het niet alleen beperkt blijft tot de badkamer, dat al een schimmelprobleem heeft. Op verschillende plaatsen in het huis is het parket losgekomen en de muren zijn bedekt met schimmel. De kou veroorzaakt door het vocht heeft me gedwongen de verwarming vaker en langer aan te zetten dan normaal. Het feit dat u weigert het badkamer te repareren, ondanks uw contractuele verplichtingen, heeft invloed gehad op de gezondheid en financiën van de mensen die het huis bewonen en maandelijks de huur betalen. Dit niveau van verwaarlozing en gebrek aan respect en ongevoeligheid jegen ons als huurders is uitermate frustrerend en onaanvaardbaar. Naast de juridische maatregelen zal ik doorgaan met het continu delen van mijn zaak op sociale media, zodat de reeds erkende incompetentie, onbekwaamheid, nalatigheid en slechte trouw van deze makelaarskantoor steeds meer openbaar wordt.

Jop van Meulebrouck 11 months ago

Negatieve ervaring: Huur hier nooit! Verhuurders geven helemaal niks om de individuele huurder en laren je gewoon wonen in een huis met lekkages en schimmel.

Charlot K. 11 months ago

Negatieve ervaring: NMG is een bizar slecht bedrijf. Het Frederik (Strijp-S) kampt al maanden met wateroverlast in de fietsenkelder. NMG is nauwelijks te bereiken, lijkt het totaal niet te interesseren, en verschuilt zich achter de VvE. Inmiddels wonen we in een gebouw waar het water tot je enkels komt, en waar de schimmel volop groeit. De deuren en muren zijn aan het rotten. Er is water in de liftschacht gelopen (aangezien NMG niet te bereiken is, moesten de bewoners zelf het liftbedrijf bellen om de lift te deactiveren, aangezien water in een liftschacht levensgevaarlijk is). NMG is echt de meest waardeloze organisatie. De werknemers zijn ongelooflijk incapabel en lijken vooral geïnteresseerd in niét werken.

Jenny K 11 months ago

Negatieve ervaring: Kijk uit met deze makelaar, ze zoeken huurders voor European Residential Management/ ERESM en hun zeer gebrekkige woningen. Naar eigen zeggen zijn ze goed op de hoogte van de sterk negatieve reviews over deze eigenaar, en de staat van hun woningen maar desondanks zoeken ze toch nieuwe (slachtoffer) huurders. (wetende in wat voor ellende deze komen!) Ik heb zelf 4 van deze woningen (Enschede) bezichtigd en allemaal hadden ze o.a. groot achterstallig onderhoud, gedateerd/ beschadigd sanitair/ keuken en enorme vochtproblemen (lekkages(vlekken), volgelopen kruipruimtes, vochtige garages en verzakte tegels). Dit maakt deze woningen zeer gebrekkige en is het hoge huurbedrag absoluut niet waard van €1250,- p.m. European Residential Management/ ERESM doet hier echter niks aan en strijkt alleen het geld op. Dit is vorig jaar zelfs ook op tv geweest bij het programma Kassa! Hoe graag ik ook een huis wil, durf ik niet in zee te gaan met dergelijke louche partijen. Zowel NMGwonen als European Residential Management/ ERESM hebben zeer slechte reviews, bijzonder dat deze partijen samenwerken, of misschien is het juist daarom dat ze samenwerken. NMGwonen is niet eerlijk tegen mij geweest als potentiële huurder, ik ben hier zelf achter gekomen van de bewoners tijdens de bezichtiging. Schandalig dat dit mag bestaan in NL. Heb Kassa tevens geïnformeerd hierover en ze gevraagd hier weer tijd aan te besteden. Dit moet zsm stoppen en passend beboet worden. Triest als je zo je geld moet verdienen, over de ruggen van nietsvermoedende huurders die smachten naar een woningen. Dit is simpelweg misbruik maken van de situatie en is zeer schrijnend. Als huurder heb je recht op het woongenot. Daarvoor betaal je tegenwoordig een absurd hoog bedrag aan maandelijks huur en ook nog eens servicekosten. Dat betekent concreet dat gebreken aan de woning worden hersteld. (maar hier heeft European Residential Management/ ERESM maling aan!)

Jari Veling 1 year ago

Fantastische ervaring: Woon net in een huurhuis van NMG en dit contact is tot nu erg fijn verlopen. Meermaals contact gehad met locatie Rijssen en zij waren duidelijk, snel en vriendelijk. Zeer fijne eerste indruk bij NMG.

Wendy Meertens 1 year ago

Negatieve ervaring: Als verhuurder neemt NMG haar taken niet serieus. Er wordt gewoonweg niet of maanden te laat gereageerd op verzoeken. Meerdere huurders in ons complex ervaren dit. Inmiddels tweemaal een klacht ingediend en ik ontvang gewoonweg nul response (terwijl de afhandelingstermijn 10 werkdagen betreft). Ik moet dus naar de Huurcommissie aangezien ik word genegeerd en geen woongenot meer heb. Trieste zaak. Daarnaast nemen ze hun verantwoordelijkheid niet, zoals deelnemen in de VvE-vergadering, waardoor alle huurders de dupe worden. Tip: Huur niet via NMG om veel problemen te voorkomen!

Daan van Assouw 1 year ago

Negatieve ervaring: Bij problemen in ons gebouw zijn ze verschrikkelijk nalatig en incompetent. Nog nooit zoiets meegemaakt

M Kaddoury 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik heb mezelf kandidaat gesteld voor een huurwoning onder 2 namen een autochtone westerse naam en mijn echte naam. Hoe komt het dat mijn echte naam niet is uitgenodigd voor een bezichtiging en mijn neppe naam wel? Dat dit nog gebeurd in 2024.

Taras Rudenko 1 year ago

Fantastische ervaring: "NMG" is een team van professionals die altijd snel en duidelijk reageren op vragen, zelf terugbellen en proberen de beste oplossing te vinden. Voor mij, als expat, hebben ze veel gedaan tijdens mijn eerste aanpassing aan Nederland. Ik wil vooral Davida, Ingrid, Amber noemen. Hartelijk dank voor jullie hulp bij het vestigen, verhuizen, advies en zorg.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Christianne Pleijsier-Zeldenrust 1 year ago

Fantastische ervaring: Wij wonen inmiddels 5 jaar in een huis die verhuurd wordt door NMG. Al 5 jaar lang is er goed contact te krijgen en worden dingen snel opgelost. We hebben een keer een afwerklat gehad die loszat bij het kozijn, 1 berichtje en het werd snel opgelost. Laatst hadden we lekkage, na het melden werd er direct contact opgenomen en dat wordt nu ook opgelost. Recent weer een vraag gehad over de borg en binnen een week is alles geregeld. Super fijn hoe snel er gereageerd wordt en hoe iedereen meedenkt! Wij wonen dus met veel plezier en als er wat is hebben we altijd goed contact. Aanrader!

Pim 1 year ago

Positieve ervaring: UPDATE: De oplevering van de woning is goed gegaan. Alle punten zijn zo van tafel geveegd. In onze nieuwe woning is de lekkage helaas nog niet verholpen. Zijn er echter wel mee bezig! Ook blijkt nu de vaatwasser en afzuigkap kapot te zijn, deze worden (waarschijnlijk) vervangen. Dus review aangepast naar 3 sterren (in afwachting van de lekkage). Origineel: Wij zijn deze maand gewisseld van woning bij NMG. Contact en communicatie gaat perfect, maar de inspectie is bij inleveren van de oude woning heel kritisch (gewoon zeikerig) en bij oplevering van de nieuwe wordt nergens naar gekeken. Bij de inspectie van onze oude woning waren er wat punten genoteerd, waar wij het niet mee eens waren (tuin was opgeknapt, alles moest er weer uit en onkruid vrij worden gemaakt (voor jullie beeldvorming; tussen de tegels een paar plukjes gras) en bepaalde filters moesten weer vervangen. Daarnaast moesten de muren wit worden opgeleverd, kalk uit de badkamer en filters in de afzuigkap moesten worden vervangen (drie redelijk logische punten). De tuin hebben wij destijds opgeleverd gekregen met een en al onkruid. Stond zo’n halve meter tot een meter hoog. En de betreffende filters zijn bij oplevering ook niet vervangen. Nu hebben wij de oplevering van onze nieuwe woning gehad en daar is alles wat wij in ons oude huis moesten doen, gewoon niet gedaan. Badkamer Wij moesten de badkamer in het oude huis kalkvrij maken, anders ging NMG een schoonmaakbedrijf huren op onze kosten. In het nieuwe huis zitten de douchestrips en de drempel van de cabine geheel onder de kalk, ook is de kit beschimmeld en vies. Waar is het schoonmaakbedrijf voor onze nieuwe woning? Muren In ons oude huis moesten we de muren geheel wit opleveren. Anders zou er een schilder gehuurd worden op onze kosten. In het nieuwe huis zitten er overal zwarte vegen op de witte muren en zijn er lekkage vlekken en schimmels (van die zelfde lekkage) aanwezig. Waar is de schilder die alles komt witten? Filters afzuigkap We moesten voor de afzuigkap in ons oude huis nieuwe filters bestellen (eigen kosten). Anders zou NMG het doen, en de kosten op ons verhalen. In het nieuwe huis blijken de filters van de afzuigkap al 6 jaar niet te zijn vervangen. En ook nu bij oplevering geen nieuwe filters… Waar zijn onze nieuwe filters? Wij hebben de oude woning nog in ons bezit tot 1 februari 2024 en heb NMG gemaild dat ze bij ons oude huis veel te kritisch zijn voor hoe ons nieuwe huis is opgeleverd. We hebben meerdere diensten geeist (schilder, schoonmaakbedrijf, etc.) voor de nieuwe woning, anders gaan we ons oude huis ook met natte vinger werk opleveren. We zijn nog in afwachting van hun reactie. Review zal t.z.t. worden geüpdatet.

Dwaas 1 year ago

Fantastische ervaring: Leuke huizen

jacco valkenburg 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf en ik houd mijn hart vast hoe dit bedrijf ons gebouw gaat beheren want tot nu toe gebeurt er nog weinig. Ik zelf heb 18 december een water lekkage gemeld en tot op de dag van vandaag (31 december) is er nog niemand geweest of heeft er Iemand mij terug gebeld. Zal vast leuk worden voor mijn beneden buren. Die zullen binnenkort wel bruine plekken in hun plafond gaan krijgen want bij mij staat de schimmel al op mijn plinten. Dus een hele dikke onvoldoende voor nmg in mijn geval.

Nikki Pul 1 year ago

Negatieve ervaring: Zit al maandenlang met schimmel in mijn huis. In augustus een melding van gemaakt en een reparatieverzoek gedaan. Moet zelf blijven bellen wanneer ze het komen fixen en elke keer doen ze toezeggingen en hoor je vervolgens niks meer. Belachelijk!!!!

Bram de Haan 1 year ago

Negatieve ervaring: Afrekening servicekosten komt veel te laat (ontvangen op 28 september, deadline is 1 juli) en dreigen vervolgens met incassobureau voor ongeveer 30 euro. Enkele kritische vragen gesteld over de afrekening. Nu blijkt dat een hovenier voor ruim 1.500 euro extra kosten (stijging van 56%!) heeft gemaakt in 2022 t.o.v. 2021. Een voorbeeld van deze hovenier: voor 500 euro onkruid uit een relatief klein stoepje gehaald, over de rug van huurders. Betreft ook nog eens geen gemeenschappelijk gebruik. Een simpele lampreparatie in het portiek kost gemiddeld 170 euro voor de huurders en een elektrische auto mag prima opladen op kosten van huurders, via een verlengsnoer uit de berging. Met een klacht hierover wordt niks gedaan. Resulteert in een stijging van 300 kWh op jaarbasis. Oh ja: de woning waar ik het over heb bevindt zich in de flats aan de Snelliusstraat in Groningen, met zeer zeer laag energielabel, steenkoude woonkamer met moederhaard die 2,50 tot 3,00 euro gas per uur verstookt en ook nog met veel geluids- en drugsoverlast van buren die de verhuurder niet oplost. Pogingen om te verduurzamen worden één voor één afgewezen. Doe geen moeite. Als er geld te halen valt, dan reageren ze heel snel.

Edwin van der Graaf 1 year ago

Negatieve ervaring: Schofterig slechte service waardeloos bedrijf

Jörgen Von Strengel 1 year ago

Negatieve ervaring: Gewoon gemene mensen

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Lionel Delon 1 year ago

Negatieve ervaring: Communicatie is slecht. Ik blijf ze bellen en mailen. Mijn huur is al 3,5 maanden geleden beëindigd en tot op heden is mijn borg van meer dan €3000,- niet terugbetaald. Wat een stelletje walgelijke kneuzen zitten daar. Mijn rechtsbijstand gaat er zeker werk van maken.

Jules M. 1 year ago

Fantastische ervaring: Tja of het geheel 5 sterren waard is zal ik pas zeker weten bij de afhandeling zodra we ooit weer vertrekken. Maar tot dan heb ik eigenlijk alleen maar positieve interacties gehad. Dit gold voor zowel de bezichtiging, de administratie tussendoor, de oplevering, en inmiddels enige tijd later ook technische problemen en administratieve problemen. Reacties op die laatste twee waren verrassend snel gezien de reviews. En onze problemen waren ook snel opgelost. Nu vraag ik me af of werkelijke ellende nog om een hoekje schuilt, maar tot dan zit ik er nog altijd erg tevreden bij.

Romario Ten A Sang 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik ben normaal gesproken echt niet het type persoon om de tijd/moeite te nemen om een slechte review te schrijven.. (ik heb wel betere dingen te doen) maar dit kan echt niet meer zo. Ik schrijf met grote teleurstelling over ons lopende reparatieverzoek voor ons frans balkon, dat nu al anderhalf jaar duurt. Mijn vriendin en ik hebben te maken met een deurbeslag dat niet naar behoren werkt. NMG werkt blijkbaar samen met Geveelbeheer Nederlandsmaar deze samenwerking loopt totaal niet naar mijn inziens. Elke keer dat de monteur langskomt, is er wel weer een ander probleem. Ofwel wordt het verkeerde onderdeel besteld of ontbreekt er iets essentieels voor de reparatie. Het is zeer ontmoedigend om anderhalf jaar te wachten op een oplossing. Bovendien heeft deze kwestie niet alleen gezorgd voor ongemak, maar nu we de winter ingaan, ervaren we ook tochtproblemen die onze stookkosten onnodig verhogen. Dit technische mankement heeft niet alleen onze leefomstandigheden beïnvloed, maar ook onze financiën. We hebben begrip voor technische complicaties, maar anderhalf jaar is een onredelijke hoeveelheid tijd voor een eenvoudige reparatie. We hopen op een snelle oplossing en een passende compensatie voor de kosten en ongemakken die deze situatie heeft veroorzaakt.

Michael S 1 year ago

Negatieve ervaring: Dramabedrijf! Klachten worden totaal niet serieus genomen. Het aantal sterren hier op google en de reviews van mensen zeggen al meer dan genoeg

Frank De Vries 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk geholpen door Betty bij aanvang huren tot einde huurperiode. Altijd netjes, duidelijk en correct. Ik ben zeer tevreden.

Vincent van Laarhoven 1 year ago

Negatieve ervaring: Deze organisatie kan je het beste vermijden. Ze hebben een legioen aan bellers waarbij het de enige taak lijkt te zijn om je van het kastje naar de muur te sturen. Uiteindelijk doen ze weinig tot niks om hun huurders te helpen en hun eigen afspraken na te komen, anders dan het innen van de huurpenningen.

Kiavash Zare 1 year ago

Negatieve ervaring: We hebben een appartement van hen gekregen, na een paar dagen daar te zijn verhuisd, ontdekten we zoveel problemen: - Bel doet het niet - Vaatwasser werkt niet - Een van de ramen sluit niet - De badkamer ruikt vreselijk, er is iets mis met de doucheafvoer - Rookmelders werken niet - Warm water in de keuken werkt niet. Ook zou het huis schoon moeten zijn na de bezichtiging, maar dat is nooit gebeurd, we hebben zelfs wat resten van de vorige huurder in de bovenste kast gevonden.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ezgi Han 1 year ago

Fantastische ervaring: Wij zijn heel erg blij met de betrokkenheid van de makelaar in Rijssen. Betty heeft ons geholpen. De communicatie was helder, zeer vriendelijke en behulpzaam. Dankzij Betty hebben wij ons (huur)droomhuis gevonden. Heel erg bedankt!

Kimberley de Lorijn 1 year ago

Negatieve ervaring: Wij hebben 1,5 jaar in een nieuwbouw van NMG gewoond. Boiler vanaf het begin kapot en tochtklachten bij iedereen in het pand met een energierekening die de pan uit rees. Na 1 jaar hebben ze de uiteindelijk de boiler vervangen en zijn ze gaan kijken naar de tocht klachten. Voordat deze waren opgelost werd er al een huurverhoging toegepast. Wij zijn uit wanhoop maar een huis gaan kopen omdat contact zoeken met NMG onmogelijk blijkt en de kosten enorm hoog werden. Nu 1 maand verhuisd en wachten al een aantal maanden op een reactie betreffende een vergoeding i.v.m. de boiler en de hoge kosten omdat de kozijnen lek waren, een kaarsje blies zelfs uit via het stopcontact. Een reactie van NMG is helaas al helemaal ver te zoeken nu wij er niet meer wonen. Heel erg jammer dat onze eerste woning zo'n vieze nasmaak heeft gekregen. Ik raad niemand NMG aan, of er moet echt iets intern gebeuren qua communicatie en oplossingsvermogen.

wouter ten bolscher 1 year ago

Negatieve ervaring: Hoofdkantoor van NMG heeft geen oog voor de huurder en doet alleen iets als het ze het in hun eigen portemonee voelen.

Setsuna F. Seiei 1 year ago

Negatieve ervaring: Communicatie van NMG is verschrikkelijk en traag, maar dat is duidelijk ook al terug te lezen in vorige reviews.

NMG

Beste Setsuna F. Seiei, Vervelend om te lezen dat u een minder goede ervaring met ons hebt. We kunnen uit deze reactie niet herleiden waarover dit gaat. Mocht u hierover een toelichting wensen te geven, dan horen we dat graag via [email protected]. Met vriendelijke groet, NMG

Hendrik Haverkamp 1 year ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijke verhuurder. Ze houden je aan het lijntje kwa reparaties en laten je in er gewoon mee zitten.

sofiaan melssen 1 year ago

Negatieve ervaring: Ze komen contractuele afspraken niet na tenzij je dreigt met een advocaat of incassobureau

NMG

Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent. We zouden graag meer over dit willen horen, wees zo vriendelijk om ons een e-mail te sturen op [email protected]. Alvast bedankt voor uw moeite.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Dan Murphy 1 year ago

Negatieve ervaring: De wanhopige woningmarkt in Nederland uitbuiten. Hardwerkende mensen tot op het bot uitpersen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
NMG

Dank u voor uw reactie. We gaan ervan uit dat er iets is gebeurd waar u niet tevreden over bent, het spijt ons dat te lezen. Wees alstublieft zo vriendelijk om een e-mail te sturen naar [email protected], misschien kunt u het ons uitleggen. Bij voorbaat dank.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
bart blom 1 year ago

Negatieve ervaring: Bij mij was de standleiding verstopt en ik woon op de 1e verdieping waardoor mijn hele appartement onderliep met rioolwater. Toen ik dit melde bij NMG wonen werd mij verteld dat ze de keuken niet als noodzaak zien en dat ze maandag pas langs konden komen (het was op vrijdag avond) terwijl het rioolwater mijn woning in kwam stromen. uiteraard heb ik het zelf opgelost en zelf de kosten betaald. Als ik deze gebeurtenissen terugkoppel aan NMG wonen en mijn gemaakte kosten terug wil krijgen, krijg ik vaag antwoord, sta ik uren in de wacht, word er niet gereageerd op mailtjes, en de persoon die ik moet hebben is altijd heel "toevallig" niet aanwezig. Ik heb nu in mijn standaard ritme zitten om elke dag rond 10u te bellen maar elke keer krijg ik de reactie dat de persoon niet aanwezig is, dat ik terug gebeld ga worden, of dat er op de mail een reactie verschijnt maar inmiddels 2 weken verder met elke dag bellen en heb nog geen reactie ontvangen.

Claudia Bernardo 1 year ago

Negatieve ervaring: Onprofessioneel en lage klantgerichtheid, deze mensen geven alleen om het vragen om geld maar doen niets aan het onderhoud van de gebouwen of extra ondersteuning die je nodig hebt! Als je een probleem hebt, is je accountmanager van het gebouw nooit beschikbaar, je krijgt de belofte teruggebeld te worden, maar dat gebeurt nooit, alles wat ze doen moet onder dreiging van lagere huurprijs gebeuren, werknemers zijn onbeleefd wanneer ze geconfronteerd worden met hun eigen onbekwaamheid! De kwaliteit van het huis is zeer slecht, er is geen isolatie in mijn gebouw, ik hoor veel lawaai, ik woon in een gebouw van 6 jaar in Huis ter Heide, huur hier niet, het bureau en de woonomstandigheden zijn vreselijk!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
P. M. 1 year ago

Negatieve ervaring: Verhuurder (Amazone bv) en verhuurmakelaar (NMG) denken alleen aan geld, ieder jaar maximale huur omhoog. Onderhoud aan buitenzijde ho maar (kozijnen, deuren etc.). 35 woningen in dit complex, gemiddeld 1000 netto huur per maand, reken maar uit, 35.000 euro x 12 maanden = 420.000 per jaar! Slechte afzuiging in woning = natuurlijke ventilatie i.p.v. mechanisch. Hierdoor schimmel overal. Verschillende keren aangegeven, nooit iets mee gedaan. Schoonmaakbedrijf Succes welke wordt ingehuurd voor de schoonmaak van de lobby en trappenhuis is ook een lachertje, betalen wij hiervoor zoveel geld? Zitten meer te rusten dan dat er daadwerkelijk wordt schoongemaakt.

Cas Niesink 1 year ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijke verhuurder!!! Per ongeluk de sleutels van de woning binnen laten liggen. Niemand te bereiken en ook hebben ze geen reservesleutels liggen omdat dat volgens de wet niet mag (!!??) Dit is niet correct. Hele arrogante telefoniste aan de lijn die ons vertelt dat we maar gewoon een slotenmaker moeten bellen?! Mega veel kosten op deze manier.... NOOIT HIER GAAN HUREN.

Ajay Singh 1 year ago

Fantastische ervaring: Uitstekend geholpen door Mona

Timotin Roxana-Delia 1 year ago

Negatieve ervaring: Wij zijn geen Nederlanders. Wij zijn vreemden. Ik heb een huis aangevraagd maar ik heb geen antwoord ontvangen en er zijn 2 maanden verstreken sinds dat moment.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Tom Greep 1 year ago

Negatieve ervaring: Slechte tot geen communicatie, afspraken worden niet nagekomen, defecten worden niet gerepareerd, e-mails worden genegeerd, consequent te laat met de specificatie van de servicekosten (in 2024 al weer voor het vierde jaar op rij) en eigen facturen worden te laat betaald. Vrijwel altijd geven ze de VVE (die nota bene ook door NMG geregeld wordt) de schuld. Al met al een wonder dat dit bedrijf nog mag bestaan.

Lisanne van der Donk 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik lees veel slechte reviews maar gelukkig hebben wij tot nu toe niks negatiefs te melden. Wij huren sinds vorige maand een woning via NMG. De communicatie verloopt snel en duidelijk. Ook de reparaties zijn keurig uitgevoerd. Kortom wij zijn tevreden.

Nisrina Saraswati 1 year ago

Negatieve ervaring: Letterlijk nul klantenservice.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Sjors 1 year ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijke service. Geen enkel proactieve houding en zaken blijven maanden openstaan zonder reactie. Weet iemand nog bij jullie wat klantenservice is?

Bart Koppers 1 year ago

Negatieve ervaring: Alleen maar aan geld denken.. als je een reparatie nodig hebt dan worst het zo goedkoop mogenlijk gerepareerd,.. je huurt een a++ huis van hun en dan komen ze zeggen dat er 2 cm speling tussen de deur mag zitten... zeer slecht bereikbaar.. dus als je wilt huren, huur overal behalve bij hun... het is hey geld niet waard

Han S 1 year ago

Negatieve ervaring: Hopeloze verhuurder. Reageert traag of helemaal niet bij problemen. Je wordt aan de telefoon afgesnauwd (??) of met een kluitje in het riet gestuurd. Maand na maand zonder enige verbetering. Je hebt in principe als huurder geen directe link met de aannemer, maar als er geen andere route is, lossen die garantiezaken wél op omdat NMG keer op keer nalatig is. Oa tijdens de oplevering en met opvolging van reparatieverzoeken, plotselinge aanmaningen, de eigen huurcontracten niet kennen en naleven en ga zo maar door. Tenzij je een zeldzame medewerker treft die haar functie en verantwoordelijkheid als verhuurder wél begrijpt. Maar daarmee is helaas niet alles opgelost. Een controlerend orgaan dat NMG op zijn plichten en verantwoordelijkheid wijst zou niet verkeerd zijn, want ik vrees dat dit anders tot in de lengte der dagen zo doorgaat.

Hanne vB 1 year ago

Fantastische ervaring: Goed en snel contact, snel geholpen bij herstellingen. Heel fijn!

Felix 1 year ago

Negatieve ervaring: 2 maanden geleden gereageerd op een stuk of 4 woningen, niks van contact voor de rest vanuit NMG. Vandaag ineens een hele lading geautomatiseerde emails dat ik het niet ben geworden. Gezien de recensies misschien ook niet zo een heel groot verlies.

arnold tamse 1 year ago

Fantastische ervaring: Uitstekende partij voor professioneel Vastgoedbeheer . Arnold Tamse

Sjors Z. 1 year ago

Negatieve ervaring: Zie alle onderstaande reacties, zeer slechte club!

Rick Nevels 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik doe noermaal nooit de moeite om een review te schrijven, maar van NMG raak ik zo gefrustreert dat ik niet anders kan dan een review te schrijven. Als ik nul steren kon geven had ik het gedaan. Echt de slechtste verhuurmakelaar waar ik ooit gehuurd heb. Komen beloftes niet na, zijn nooit bereikbaar, communiceren heel slecht en reageren nooit maar dan ook echt nooit op mails.

Annette Vroom 1 year ago

Negatieve ervaring: Vreselijk, vanaf november een kapotte deur en intercom. Niet te geloven . Ondanks vele telefoontjes en mails totaal geen respons.

Nathalie Derenoncourt 1 year ago

Negatieve ervaring: Wij wonen in een appartementencomplex. Sinds nmg de beheerder is geworden is de onderhoud flink achteruit gegaan. De automatische voordeur beneden werd pas na 6 maanden !! Gemaakt. Intercom doet het nog steeds niet. Glas van de deur is nog steeds gebarsten. Als iemand voor de deur staat moeten ze via mobiel bellen.. vervolgens moeten wij naar beneden lopen. Sommige buren op leeftijd zijn aangewezen op thuishulp en moeten dan zelf naar beneden lopen. Klachten bij zowel nmg alsook onze verhuurder helpen niet! Als zij dit jaar met een huur verhoging aan komen stappen wij naar de rechter. HUUR hier NIET!!

Rob van de Wetering 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik schrijf niet snel een review. Maar een organisatie die op zo'n slechte manier met z'n huurders communiceert verdient niet meer dan 1-ster in mijn ogen. Je wordt van het kastje-naar-de muur gestuurd voor de meest simpele vragen. Echt bizar. Daarnaast komt NMG zijn afspraken niet na waardoor je elke week met ze aan de telefoon hangt. Intern wijst de een naar de ander en zijn ze totaal niet op de hoogte van elkaar. Ze doen maar wat.

Dennis van den bosch 2 years ago

Negatieve ervaring: Dit is een firma die onterecht facturen/herinneringen/aanmaningen stuurt en vervolgens op geen enkele mail reageert. Daarnaast zijn ze nooit telefonisch bereikbaar.

Jeroen 2 years ago

Negatieve ervaring: Lager dan 1 ster kan helaas niet. Zo nalatig als de pest, moeten alles zelf maar uitzoeken, en zijn nauwelijks te bereiken. Vaak gevalletje kastje -> muur.

Sjors van Poppel 2 years ago

Negatieve ervaring: Ontzettend slecht bedrijf, communiceren kunnen ze niet. Je wordt steeds van het kastje naar de muur geschoven. Voor 6 terug bel verzoeken nooit iets gehoord. Reageren niet op je mail. Je hebt zeer weinig aan NMG.

C J 2 years ago

Negatieve ervaring: Je betaalt veel geld en krijgt 0% service terug. Bedankt Heerlen voor de ongelooflijk slechte en onprofessionele service!!!!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Kira Thom 2 years ago

Fantastische ervaring: Erg vriendelijk geholpen.

Jeroen G 2 years ago

Negatieve ervaring: De woning an sich is goed (eigendom van een ander bedrijf), de communicatie is echter om te huilen. Mails worden steevast niet beantwoord, wanneer je belt zijn de juiste personen niet te vinden. Als er dan een keer antwoord komt worden er beloftes gedaan, die vervolgens keer op keer niet worden nagekomen. Zeer teleurstellend. Update Ook dit jaar weer te laat met afrekeningen. Communicatie is non-existent. Empathie bestaat niet. Het is echt bizar

james bombaye 2 years ago

Negatieve ervaring: Zelf 1 ster is te veel voor deze vastgoed cowboys. Communicatie is 0. Ze zijn nooit te bereiken. En het alarmnummer wordt nooit opgenomen. Ik waarschuw u. Huur niet van ze

Vera Stadelmaier 2 years ago

Negatieve ervaring: Neemt klachten/verzoeken niet serieus en denkt niet na over veiligheid in wooncomplexen.

Bart Rutten 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik huur met veel plezier een woning via NMG. De mensen zijn vriendelijk, communiceren goed en denken met je mee.

Gerald Van de Riet 2 years ago

Fantastische ervaring: Erg blij op relatief korttermijn een woning kunnen vinden in Eindhoven. Natuurlijk, bij de zoektocht was het veel reageren en veel navragen bij makelaars en verhuurders - het is tenslotte niet makkelijk om iets te vinden. Maar vanuit NMG heeft dhr. Alexander Post de urgentie van mijn situatie het beste begrepen. Veel dank voor de attente en vriendelijke service.

Mandy Versteeg 2 years ago

Negatieve ervaring: Grootste oplichters ooit. Wat een slechte verhuurder. Komen afspraken niet na, en heb je een reparatie verzoek proberen ze alles er aan te doen dat je deze kosten zelf betaald. Terwijl dit niet zo hoort! Denken niet mee met de huurders en alleen aan eigen portomonee. Verlaat je een huis wat al aardig wat jaren staat waar je gewoon in hebt gewoond, hun verwachten een nieuwbouw woning staat terug. Te belachelijk voor woorden. Hoge huren slechte service. Wij raden deze verhuurder ten zeerste af!

Laat uw mening over NMG:

1 = slecht
5 = Uitstekend

NMG verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

5 (50)
KFD ZZP Specialisten B.V.
KFD ZZP Specialisten B.V.

KFD ZZP Specialisten B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Bijsterhuizen 2104E+F - 6604 LG, Wijchen
+31248119824
4.6 (57)
Rob Disbergen Makelaars
Rob Disbergen Makelaars

Rob Disbergen Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Hatertseweg 126 - 6533 AS, Nijmegen
+31243566263
4 (93)
NederWoon Nijmegen
NederWoon Nijmegen

NederWoon Nijmegen

Zie adres- en contactgegevens
In de Betouwstraat 11 - 6511 GA, Nijmegen
+31883684250
4.2 (5)
Vast Goed Makelaardij De Stijl

Vast Goed Makelaardij De Stijl

Zie adres- en contactgegevens
Groesbeekseweg 34 - 6524 DC, Nijmegen
024 324 4669
Alles Vastgoed

Alles Vastgoed

Zie adres- en contactgegevens
Bisschop Hamerstraat 5 - 6511 NA, Nijmegen
06 35624719
4.8 (87)
InBeeld Makelaardij
InBeeld Makelaardij

InBeeld Makelaardij

Zie adres- en contactgegevens
Fransestraat 12 - 6524 JA, Nijmegen
+31248457440
5 (15)
Nimma vastgoed en beheer

Nimma vastgoed en beheer

Zie adres- en contactgegevens
Heyendaalseweg 207 - 6525 KA, Nijmegen
06 20685962
3.6 (20)
Beaufort ERA Makelaars

Beaufort ERA Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Oranjesingel 21 - 6511 NM, Nijmegen
024 360 6900
Trajanus Vastgoed Bv

Trajanus Vastgoed Bv

Zie adres- en contactgegevens
Heyendaalseweg 121 - 03, Nijmegen
4.5 (26)
Hendriks Makelaardij

Hendriks Makelaardij

Zie adres- en contactgegevens
Burchtstraat 124 - 6511 RJ, Nijmegen
024 381 8250
4.4 (8)
ABO Vastgoed

ABO Vastgoed

Zie adres- en contactgegevens
Hertogstraat 42 - 6511 SC, Nijmegen
024 355 1038
3.9 (36)
Strijbosch Thunnissen Makelaars

Strijbosch Thunnissen Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Sint Canisiussingel 22 - 6511 TJ, Nijmegen
024 365 1010

Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory

Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw makelaar gratis toe

De grootste onroerend goed directory in Nederland

Vind de beste makelaars bij jou in de buurt