
Heimstaden Nederland

Informatie over Heimstaden Nederland
1101 CN, Amsterdam
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-17h
- Dinsdag: 9h-17h
- Woensdag: 9h-17h
- Donderdag: 9h-17h
- Vrijdag: 9h-17h
- Zaterdag: (closed)
Heimstaden verhuurt woningen door heel Nederland. Wij willen het leven van onze bewoners comfortabeler maken door een vriendelijk woonklimaat te creëren.
Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over Heimstaden Nederland:
Heimstaden Nederland is een verhuurder die bekend staat om zijn snelle en klantgerichte service. Veel huurders hebben positieve ervaringen met de vriendelijke medewerkers en de efficiënte klantenservice. Klanten waarderen het dat problemen snel worden opgepakt en dat er doorgaans een goede communicatie plaatsvindt.
Enkele positieve punten die huurders hebben genoemd zijn:
- Snelle reacties op problemen en verzoeken.
- Vriendelijke en behulpzame klantenservice die goed bereikbaar is.
- Zorgvuldig onderhoud aan woningen, zoals het oplossen van lekkages en andere mankementen.
- Goede locatie van de woningen, dichtbij voorzieningen.
Er zijn echter ook enkele negatieve ervaringen gerapporteerd. Huurders hebben melding gemaakt van:
- Slechte communicatie, vooral met betrekking tot reparaties en responses op aanvragen.
- Onvoldoende beloftes die niet worden nagekomen en vertraagde terugbetalingen van servicekosten.
Hoewel er klachten zijn, is het belangrijk op te merken dat veel verhuurders bij Heimstaden zeer tevreden zijn met hun woonervaring. De combinatie van vriendelijke service en een snel reagerend team maakt Heimstaden een optie om te overwegen voor huurders die op zoek zijn naar een woning.
Heimstaden Nederland: Meningen
Fantastische ervaring: Perfecte afhandeling engoede parkeerplaats dank
Fantastische ervaring: Zeer goede service en super aardige medewerkers.
Fantastische ervaring: Fijne verhuurder die doet wat ze moeten doen, snel contact en snelle oplossing bij meldingen
Negatieve ervaring: Wacht al bijna een jaar op een schade melding vanaf feb19 2024 Tot heden nog steeds niet ontvangen/uitbetaald van de verzekering bijna jaar verder achterstallig onderhoud van het lood werk en pannen dakje
Fantastische ervaring: We zijn zeer tevreden over Heimstaden,vooral over de lekkage en de oplossing inzake het toilet probleem onze hartelijke dank hiervoor.
Fantastische ervaring: goed
Bedankt voor je review, László. Fijn dat je tevreden bent! :)
Negatieve ervaring: Aangemeld voor een woning via svnk. Daarna vrij genomen van werk voor de bezichtiging. Werd verteld als je interesse had dat je een mail moest sturen. Mail gestuurd nooit meer wat gehoord. Schande
Beste Dave, vanwege de enorme omvang van aanmeldingen is het soms helaas niet mogelijk elke geïnteresseerde een mail te sturen na een bezichtiging. Als je een klacht of suggestie hebt om onze service te verbeteren, horen we deze graag via [email protected]. Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: IK vind HEIMSTADEN NEDERLAND een uitstekend en vertrouwd bedrijf en ter zake zeer deskundig in onroerend goed en uitstekende vakkundige vriendelijke medewerkers.
Bedankt voor je review, S. Fijn dat je tevreden bent! :)
Fantastische ervaring: Ik ben tevreden als huurder van Heimstaden omdat ik gedurende de 5+ jaren dat ik bij hen huurt praktisch alléén maar goede ervaringen heb gekregen. Met name de afdeling Klantenservice functioneert uitstekend. Altijd vriendelijk en vooral efficiënt. De wijze waarop zij “follow-up” geven aan verzoeken voor reparatie is bewonderenswaardig. Feit is dat de huurprijzen aan de stijgende lijn zijn maar Goddank ontvang ik bij Heimstaden nog steeds waar voor mijn geld. Ik waardeer dit.
Bedankt voor je review, Wout. Fijn dat je tevreden bent! :)
Fantastische ervaring: Heel tevreden hoe jullie meteen reageren en het snel oplossen Top
Bedankt voor je review, Wim. Fijn dat je tevreden bent! :)
Fantastische ervaring: Zojuist een woning gekregen: alles verliep super vlot en netjes. Ik ben er ontzettend blij mee! Een klacht? Online een formulier invullen en je hebt snel antwoord. Kortom ik ben helemaal tevreden.
Bedankt voor je review, Lucia. Fijn dat je tevreden bent!
Negatieve ervaring: Beheert 5tracks in Breda. Complete ramp, klantenservice is geïnstrueerd bewoners te negeren. Vragen worden structureel niet beantwoord. Onze woning is niet compleet opgeleverd en de WKO installatie werkt niet. Al bijna een half jaar complete radiostilte. 1 ster is te veel
Beste Sjors, vervelend dat dit je ervaring is met Heimstaden. Ik kan je helaas niet vinden in ons klantensysteem. Zou je een mail kunnen sturen met je naam en adres naar [email protected]? Dan help ik je daar graag verder.
Negatieve ervaring: Dit is een review gepost op de pagina van Meerbouw Rotterdam een onderhoudspartij waar heimstaden om verbouwingen te realiseren. Als ik vraag voor hulp bij de gemaakte schade wijzen ze naar Meerbouw en kunnen niet voor mij doen. Ik wil een super lang verhaal typen met wat ze fout doen maar kan beter maar zeggen wat er goed gaat : gevoel voor smaak mooie nieuwe keuken gekregen. De rest is hopeloos ik deel wat foto”s kan je lachen. Mijn naam is bekend en me klacht ook. jullie wouden er niks aan doen en terugkoppeling zou ik nog krijgen. 6 maanden verder krijg ik nu een reactie op me review…. Fix het eerst intern kijk daarna naar de reviews dit is je minste zorg. Niet lullen maar poetsen zoals perry zou zeggen medewerker van Meerbouw. Tijdens de verbouwing is een hoop mis gegaan van lekkage tot schade aan persoonlijke eigendom. Ik moest hier opzichter spelen en de jongens aansturen wat ze moesten doen.
Fantastische ervaring: Super bedrijf denk met heel veel dingen met je mee ! Zijn makkelijk in dingen bespreken en mogelijk maken ! Zeker een aanrader
Bedankt voor je review, Mono. Fijn dat je tevreden bent! :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Heimstaden heeft me altijd geholpen.
Bedankt voor je review, Nia. Fijn dat je tevreden bent! :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Vandaag bezoek gehad van servicemonteur van Heimstaden. Zeer vriendelijk persoon die probleem naar volle tevredenheid heeft opgelost.
Bedankt voor je review, Joke. Fijn dat je tevreden bent! :) Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Bij een dure woning mag je best wat klantenservice verwachten. Bij Heimstaden repareren ze lekkages niet en negeert de klantenservice de klant..
Beste M.B., wat vervelend dat dit jouw ervaring is met Heimstaden. Ik kan je helaas niet vinden in ons systeem. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] onder vermelding van je naam en adres? Dan helpen wij je graag verder. Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Als ik iets doorgeef, wordt er direct op gereageerd en blijft men eraan werken TOO.
Bedankt voor je review, M.H. Fijn dat je tevreden bent! :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Ik ben super tevreden over de Service van Heimstaden en dan heb ik het voornamelijk over Kelly Schomakers! Zij heeft mij onzettend goed geholpen met mijn appartement! Ik had me geen beter process kunnen voorstellen! Ik ben ontzettend blij over mijn woning en hoop hier veel mooie herinneringen te mogen maken. Nogmaals super bedankt Kelly!
Bedankt voor je review, Nina. We zullen het doorgeven aan Kelly :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Keurig antwoord op reparatie e-mail ontvangen.
Bedankt voor je review, Betty. Fijn dat je tevreden bent! :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Prima klantenservice, altijd netjes te woord gestaan en er wordt snel gereageerd op emails. Nogmaals bedankt, Kelly!
Bedankt voor je review, Jordy. Fijn dat je tevreden bent! :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Topservice
Bedankt voor je review, Hasan. Fijn dat je tevreden bent! :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Duidelijke informatie, je weet gelijk waar je aan toe bent.
Bedankt voor je review, Bert. Fijn dat je tevreden bent! Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Snelle reactie, vriendelijk en professioneel
Bedankt voor je review, Ömer. Fijn dat je tevreden bent! :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Heimstade is een prettige verhuurder met goede service. Problemen worden professioneel opgepakt en opgelost.
Bedankt voor je review, J! Fijn dat je tevreden bent :)
Fantastische ervaring: Heimstaden bedankt voor deze woning! Kelly bedankt voor de snelheid zoals het gegaan is. Andre Posno de Locatie manager bedankt voor de oplevering. Je hebt veel voor ons gedaan. Ik zit nu in een huisje waar ik weinig hoef te doen. Bedankt André!
Negatieve ervaring: Al meer dan een jaar heb ik lekkage, schimmel op de muren en geen vloer in mijn keuken omdat de ondergrond maar nat blijft. Diverse monteurs zijn al langs geweest maar de lekkage is nog steeds niet opgelost. Zelf een aangetekend schrijven aan de directeur heeft niet geholpen
Fantastische ervaring: Elke klacht of een verzoek tot reparatie wordt naar tevredenheid uitgevoerd. Ben blij met Heimstaden.
Bedankt voor je review, Maria. Fijn dat je tevreden bent! Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Kraan probleem 2 uur later in orde gemaakt.
Bedankt voor je review, Piet! Fijn dat je tevreden bent :)
Negatieve ervaring: Klanten service kan ik niks van zeggen word altijd vriendelijk te woord gestaan maar daar is alles ook mee gezegd 1e melding gedaan over onze lekkage aan het voorraam bij ons appartement. Als het regende kwam het water naar binnen zetten en is 2x iemand komen kijken meerdere malen aangegeven dat er met een hoogwerker naar gekeken moest worden omdat je er niet bij komt en pas na 30x bellen de huur commissie inschakelen en 5 maanden verder pas tot wen oplossing kunnen komen om er buiten met een kitspuit bij langs te gaan en het zo opgelost te hebben Nu zitten we van af voor de kerst 2023 ons hele appartemente complex zonder mechanische afzuiging. Als wij gaan douchen koken was ophangen of wat dan ook slaat het condens op de ramen en de schimmel in de badkamer waar niet tegen schoon te maken is overal en komen ze nog zelf niet met een noodoplossing of wat dan ook en laten ze niks van zichzelf weten en duurt nu al 8 weken Ik hoop mensen hier 2x mee te laten na denken of ze wel bij dit bedrijf willen gaan huren UPDATE: inmiddels vandaag, 22-2-24 Weken verder loopt al sinds 11-12-23; ondanks de beloftes van heimstade komen zij niet tot oplossingen. Zij hoorden ons een tegemoetkoming te betalen en ook deze is tot op heden niet betaald. Ze zijn in gebreke gesteld door de huurcomissie deze zaak is door ons gewonnen. De vervaldatum van de factuur was vandaag. We hebben weer niks gezien! We zijn het spuug zat. We zitten nog steeds in de schimmel, behang laat los door het vocht, vloer staat bol, we zijn ziek geworden problemen met luchtweg problemen en de verf bladdert overal af. De luchtvochtigheid is in de woning dik 80%! Het enige wat nu gebeurt is na al deze maanden een bouwdroger die wordt geplaatst nu het al te laat is. Deze moet overigens nog steeds komen… Hiermee kwamen ze een week of twee geleden. Hebben we ook om moeten smeken. Maar voor 2 weken, en daarna wordt deze weer weggehaald. Dat lost het probleem niet op; mechanische ventilatie dak appartementencomplex is ontploft en moet vervangen worden !!!! Alles in de woning is zeik nat. Ondanks het constante ventileren en stoken wat wij er tegen proberen te doen. Er valt niet meer tegen te werken. Onze spullen gaan ook kapot. Wij hebben zelf sinds dit aan de gang is maar een bouwdroger neergezet omdat heimstade nergens mee kwam. Ze zijn niet eens wezen kijken hoe we erbij zitten. Het boeit ze geen moer. De kosten die we maken om de bouwdroger te huren en de energiekosten mogen wij zelf ook ophoesten terwijl dit gebreke zijn van de woning waar wij niks aan kunnen doen, maar wat door heimstade opgepakt moet worden! ZINT EER JE BEGINT BIJ HEIMSTADE. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Beste Damian, wat vervelend dat dit je ervaring is met Heimstaden. Wij zijn met je in contact en zorgen ervoor dat dit wordt opgelost. Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Verreweg de ergste ervaring die ik ooit heb gehad met een makelaarsbedrijf op de planeet. Ik heb in 6 landen gewoond, waarvan 1 een ontwikkelingsland is, en ik heb nog nooit zo veel onbeschoftheid, schreeuwen, mensen die de telefoon ophangen, niet beantwoorde e-mails en over het algemeen een verlangen om de ervaring van de klanten zo slecht mogelijk te maken ervaren. De enige mensen die me hielpen waren Jeffrey (klantenservice) en Stephanie. De rest van het 'team' is vreselijk. Mijd het ten koste van alles.
Beste Mauricio, het spijt me te horen dat dit uw ervaring is met Heimstaden. We streven ernaar onze bewoners zo goed mogelijk te helpen. Als u verbeteringen voor onze klantenservice heeft, kunt u ons gerust een e-mail sturen op [email protected]
Negatieve ervaring: Maanden bezig met een geschil ze bellen of mailen niet terug.
Beste Erik, wat vervelend dat dit jouw ervaring is met Heimstaden. Ik kan je helaas niet vinden in ons systeem. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] onder vermelding van je naam en adres? Dan helpen wij je graag verder.
Positieve ervaring: Makelijk bereikbaar en snelle respons superrrrrrr
Bedankt voor je review, Roy! :)
Positieve ervaring: Fijne wooncorporatie zijn snel met reparatie verzoeken en makkelijk bereikbaar.
Bedankt voor je review Marianne, fijn dat je tevreden bent!
Fantastische ervaring: Voor goede huur woning kan je terecht bij Heimstaden
Bedankt voor je review, Tienga :)
Fantastische ervaring: Heimstaden geeft een goede service en luister goed naar wat je hebt te vertellen. Zij weten als geen ander hoe belangrijk het is om plezierig te kunnen wonen.
Bedankt voor je review Rick, fijn dat je tevreden bent!
Negatieve ervaring: Waardeloze klantenservice. Wachten al acht maanden op de reparatie van de verwarming. Worden onbeschoft te woord gestaan en op onze klachten wordt niet gereageerd. Er wordt ons net verteld dat we maar moeten stoppen met klachtenbrieven schrijven als we toch geen reactie krijgen. Ik hoop dat jullie wel kunnen helpen als ik de klacht openbaar maak.
Beste Tirtsa, wat vervelend dat je reparatieverzoeken nog niet zijn uitgevoerd. Ik zie dat er een opdracht uitstaat voor reparatie van de verwarming. Wij zijn met je in contact en zorgen ervoor dat dit wordt opgelost. Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: De enige reden dat dit bedrijf nog bestaat, is omdat Nederland een huisvestingscrisis heeft. Waarschijnlijk de slechtste woningorganisatie van Europa. Super nutteloos en onbeleefd. Als je geen Nederlands spreekt, negeren ze je gewoon. Dus werk gewoon niet met buitenlanders. Ongelofelijk onbeleefd.
Beste Cveti, het spijt me te horen over uw ervaring met onze klantenservice. Kunt u een e-mail sturen naar [email protected] met uw naam en adres zodat we u verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Heimstaden
Fantastische ervaring: Woon hier nu bijna 5 jaar, prettige locatie en wordt goed onderhouden.
Bedankt voor je review, Robin :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Ik wil graag reclame maken voor jullie, maar i.v.m. de hoge huren ziet men huren bij jullie niet zitten.
Positieve ervaring: Keurige behandeling
Bedankt voor je review, Elly :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Sinds eind juli 2023 ben ik de bewoner van een huur appartement van Heimstaden in Heiloo. Vanaf het begin heb ik klantvriendelijke en klantgerichte ervaring met Heimstaden. Zij hebben binnen één of twee dagen gereageerd op mijn meldingen en meegedacht aan oplossingen. Hoewel ik pas ruim drie maanden huurder van Heimstaden ben, ben ik tot nu toe zeer tevreden.
Bedankt voor je review, Henk :) Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Meterkast geeft een geluid die constant door het hele huis te horen is. Begonnen zaterdag ochtend. Ik mag ze maandag pas weer terugbellen om een afspraak in te plannen. Dat vind ik service die 1 ster waard is. Ze konden me niet garanderen of het probleem brandgevaarlijk was. Ik moest het stroom er in de nacht maar van af halen (en dan alles uit de vriezer en koelkast zeker weggooien). En minstens 3 dagen (inclusief de nacht) met een constant kabaal zitten is ook geen reden om iemand langs te sturen. Ik ben echt geen zeurderd... maar dit is echt heel triest.
Fantastische ervaring: Het was zo snel gegaan en de woning is ook in een prima stad
Bedankt voor je review, Argenis :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Heimstaden denkt met je mee bij problemen. Staan je telefonisch goed en vriendelijk te woord. Communicatie per email is super.
Negatieve ervaring: Slechte communicatie. De een na de andere monteur/aannemer komt over de vloer, maar verholpen is het na bijna 2 jaar nog steeds niet. Elke keer m'n vrije dag naar de klote.. Als het sociale huur zou zijn, en ik zou huursubsidie krijgen... zou ik het minder erg vinden. Maar voor ruim €1000 per maand, vind ik jullie erg slechte verhuurders. Schandalig dat jullie zo met jullie huurders omgaan.
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke service afdeling. Edit op basis van het antwoord op mijn bovenstaande review: betreffende mevrouw heeft contact opgenomen en nadat ik kenbaar maakte dat we het oneens waren, hing ze de telefoon op.
Beste Ivar, we hebben jouw e-mail ontvangen en zorgen ervoor dat de juiste collega contact met je opneemt. Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: We hebben al ruim 4 jaar lekkage in de kelder en ondertussen is woning overgenomen door heimstaden. Zo vaak gebeld en gemaild, maar elke keer horen we dat het proces gaande is. Laatst hoorde ik dat de opdrachtnemer foto's nodig had en dat vond ik te belachelijk, want 1: opdrachtnemer die een keer kwam had zelf foto's gemaakt en 2: ze komen er zogenaamd nu pas mee. Nu heeft de bovenburen ook al 2 maanden lekkage, waardoor mijn o.a. keukenplafond vergeeld is en misschien kan neerstorten. Ruim een week geleden heb ik weer foto's moeten sturen (dat melden ze natuurlijk als ik bel, want ze nemen zelf nooit contact) en toch hoor ik weer niets van ze. Ik word nog teruggebeld (n)ooit.... Zo vermoeiend en streswekkend is dit!
Beste Leyla, wat vervelend voor u dat uw reparatieverzoeken nog niet zijn uitgevoerd. Wij zijn met u in contact en zorgen ervoor dat dit wordt opgelost. Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Heimstaden durf ik met een gerust gevoel aan te raden bij mijn vrienden. Vriendelijkheid, behulpzaamheid en service zijn geweldig, ik ben zeer tevreden over Heimstaden
Bedankt voor je recensie, Harry :) Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Nooit een reactie ontvangen. Slechte service van het HR-team.
Beste J.M., wat vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je een bericht kunnen sturen naar [email protected] zodat we dit voor je kunnen uitzoeken? Alvast bedankt! Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Ze helpen heel goed en zijn heel vriendelijk en professioneel.
Bedankt voor je beoordeling, Franka :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Erg vriendelijk en helpen direct als je ze nodig hebt! Super!
Bedankt voor je review, Rachelle :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Service is top en ik ben geweldig geholpen ik zeg helemaal top Heimstaden
Bedankt voor je review, Alexander :) Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Bedrijf wat zich puur richt op winst maken en bijna niet op klanttevredenheid. Ze kiezen voor de goedkoopste aannemers die er dan lang over doen om een woning te renoveren (2-3 maanden per woning!), ze houden geen rekening met hun andere huurders die hier dan hinder van ondervinden voor zo'n lange periode. Een tegemoetkoming doen ze ook niet. Reageren langzaam op serviceverzoeken/klachten (paar weken) en vaak niet zorgvuldig. Verduurzamen van huidige woningen doen ze amper wat aan. Tochtig/gehorige woningen met verouderde (leiding)systemen. Verstrekken weinig/geen info over het pand waar je woont (gebruik/regels/planning). Reageren vaak niet inlevend. Misleiden je bij eindinspectie ("waarschijnlijk mag je het laminaat laten liggen", niet dus). Al met al een slechte ervaring.
Positieve ervaring: Zoals ik eerder aangegeven heb ben ik een tevreden met mijn verhuurder, omdat de afdelingen van heimstaden goed bereikbaar zijn en ook snel als mogelijk mij in dit geval contact met mïj opnemen wat het probleem ook is altijd bespreekbaar en een oplossing is snel gevonden let wel het komt van beide partijen. Kortom tevreden huurder
Beste Peter, bedankt voor je review :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Ik woon in Heerlen , in een appartement vijfde verdieping van Heimstaden sinds 2018. En ben zeer tevreden over mijn woning en de service van Heimstaden. Ik kan deze verhuurder bij iedereen aanbevelen
Bedankt voor je review, Wiel :) Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Meerdere malen om een verhuurdersverklaring gevraagd, 2x antwoord gehad met een verhaal dat wij nog een geld moeten betalen. Hier word geen verklaring voor gegeven en mijn vriend en ik hebben altijd alles netjes betaald. Dit neemt onze kansen op een andere woning enorm af. Gek ook dat als je nog geld wilt (zonder enige reden) dat je dan geen verklaring ervoor geeft. En als ik dan bel naar betalingsachterstanden word er gezegd dat er niks open staat. Klopt niks van!!!!!!!!!!!! Zeer vermoeiend dit
Beste Patricia, vervelend dat je hier nog geen duidelijkheid over hebt gekregen. Zou je een e-mail kunnen sturen naar [email protected] met daarin je adresgegevens? We kunnen dan nagaan of er nog een bedrag open staat en om welke reden. Alvast bedankt, groeten Heimstaden
Fantastische ervaring: Top bedrijf
Bedankt voor je review, Elies :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Ik huur nu twee jaar een appartement van Heimstaden in Broek op Langedijk Tijdens het aanvaarden van het appartement was er weinig mis mee. Twee dingen die niet helemaal in orde waren, zijn een paar dagen later al verholpen. Toen mijn sanitair haperde, kwam meteen de volgende dag twee man langs en hebben de hele spoelbak vernieuwd. Kortom: een storing is gemakkelijk op het internet aan te melden, én beter nog, er wordt snel actie ondernomen. Als men de kans krijgt om Heimstaden te huren…. Doen! Wel erg positief hé? Maar ik heb geen enkele betrekking met deze organisatie. Gewoon een tevreden klant.
Bedankt voor je review, Ed :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Ik vind de actie reactie al spontaan gaan. Nu nog afwachten wat betreft de huisvesting die ik ook nodig heb, natuurlijk spannend met heel veel groetjes.
Dank je voor je recensie, Jolanda :) Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: We hebben al 3 jaar lekkage op de zolder ( waar onze zoon slaapt) we hebben in die 3 jaar miljoenen keer gemaild en gebeld en nog steeds geen elk reactie gekregen. Elke keer hetzelfde we gaan een melding van maken. Waar deze melding dan terecht komt Joost mag het weten. Vandaag weer gebeld door de harde wind ligt de zolder weer onderwater. Wij wonen nu al 19 jaar in het huis en niet 1 ding vervangen. De kozijnen van alle ramen en zolder deur zijn verouderd. Wanneer wordt het eindelijk iets gedaan!!!
Beste Angela, zeer vervelend inderdaad dat dit zo lang duurt. We hebben nog steeds geen medewerking gekregen van de eigenaar van het dakterras waar de lekkage van afkomstig is. We zijn hierover met je in gesprek en we werken aan een oplossing. Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Komt afspraken na fijn om van te huren
Bedankt voor je review, Patrick :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Heb altijd met veel plezier gehuurd van heimstaden
Bedankt voor je review, Gerda :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Mijn ervaring is tot op heden zeer positief. Duidelijke we site én communicatie, die vlot verloopt.
Bedankt voor je review, Melchior :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Het is zeer gerieflijk wonen, bijna in centrum van de stad, dicht bij alle voorzieningen en het gezellige Pancratiusplein. Goede sevice en communicatie! Een nadeel vormt de beperkte parkeerruimte en de overlast door bouwwerkzaamheden in de directe omgeving, maar dat is slechts van tijdelijke aard.
Bedankt voor je beoordeling, Wim :) Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Ik zit al 3 jaar te wachten op een terugbetaling van servicekosten voor services die niet zijn verleent. Via de mail en terugbel verzoeken wordt geen gehoor gegeven.
Beste Jordy, we werken eraan om dit voor je in orde te krijgen. Zodra meer bekend is over de afrekening nemen we contact met je op. Je kunt anders ook telefonisch contact met ons opnemen. Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Fijne mensen hoor, maar heb er 2 uur over gedaan om allerlei documenten te uploaden. Personenregistratie, bankafschriften, wergeversverklaringen, huurdersverklaringen??? Toch niet normaal.
Beste Lucas, bedankt voor je review. Hopelijk levert de gedane moeite je straks wel een fijne woning op! Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Van woongenot is geen enkele sprake. Heimstaden draagt bij aan het verslechteren van de gezondheid van senioren tijdens gesubsidieerde - door de neus gedrukte en gecorrumpeerde- “verduurzaming/ renovatie”. Woningwissel bij hoge uitzondering in beperkte mate bespreekbaar, nadat gesmeekt wordt om alstublieft elders te verblijven vanwege fijnstof, puin, onwaardige bewoning zonder raamafsluiting. Dat mensen weg willen uit deze complexen komt Heimstaden niet ongelegen omdat het rendement op haar woning verdubbeld(!). Deze organisatie moet zich schamen, grootverdieners die ouderen met aow en kleine pensioenen voorliegen en laten creperen ten faveure van de winstgevendheid. Een handvol vrouwelijke senioren wordt als vullis behandeld, monddood gemaakt, overlopen en geschoffeerd door een zgn bewonersconsulent. Uitgeknepen en vernederd. Een boevenbende, mooie praatjes in de media en propositie maar puur en alleen belust op aandeelhouders rendementen. De directie doet alsof het hen interesseert nadat ze in de media komen, ondertussen doorgaan met uitbuiting en onwetmatige praktijken rondom dwangmatige “verduurzamingswerkzaamheden”.
Fantastische ervaring: Altijd weer een snelle reactie op onze vraag en een zeer behulpzaam team, bedankt.
Bedankt voor je recensie, Nettie :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Personeel neemt de telefoon niet op en legt de verbinding weer neer terwijl ik mijn situatie aan hen uitleg. Ik hoop dat niemand deze vreselijke ondersteuning ervaart. Ik ben blij dat ik uiteindelijk mijn huurovereenkomst met hen heb beëindigd.
Beste Yona, jammer dat je dit zo hebt ervaren. Veel plezier met je nieuwe woning gewenst! Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Goede service en altijd snel te bereiken.!!!
Bedankt voor je review, Roland :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Heimstaden probeert ten alle tijden de wens van de huurder te respecteren, en gaat altijd in overleg met de huurder. MVG Ces Vink
Bedankt voor je review, Cees :) Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Slechte service... Het huis is gaaf maar het onderhoud is ruk. Ik sta al sinds februari in het donker te douchen en er lekt een afvoer... Online kun je meldingen doen maar daar wordt niet naar gekeken. Telefonisch word ik van het kastje naar de muur gestuurd... Ik baal ontzettend! Update: inmiddels is er een monteur langs geweest die ervoor gezorgd heeft dat alle mankementen aan het huis verdwenen. Nu stiekem wel weer heel erg happy...
Beste Francisca, zeer terecht dat je dit hier aangeeft. Vervelend dat je zo lang op een oplossing hebt moeten we wachten. We zorgen ervoor dat onze aannemer je zo snel mogelijk belt voor een afspraak. Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Gewoon geen reactie op mijn aanvraag. Is dit de manier hoe er met mensen wordt omgegaan? Ondertussen staat het huis alweer opnieuw op Funda. Mensen aan het lijntje houden is niet zo netjes. Dikke onvoldoende. Ik zoek wel verder.
Beste L. Dijkstra, vervelend dat je nog geen antwoord hebt ontvangen op jouw verzoek. Zou je een e-mail kunnen sturen naar [email protected], zodat we dit kunnen nagaan? Alvast bedankt! Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Een uitstekende backoffice en klantenservice.
Bedankt voor je review, Evert :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Zojuist weer erg goed geholpen door Job en André van Heimstaden. Ik heb al een paar keer gehad dat ik hulp van Heimstaden nodig had (verwarming/oven die het niet meer doen etc.) en deze dingen worden dan altijd snel en goed opgepakt. Bedankt Job en André!
Bedankt voor je review, Jamie :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: De elektrische man was mooi op tijd En snel
Bedankt voor je review, Gerard :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Ik ben zeer tevreden met Heimstaden, zodra ik bel over iets krijg ik per direct een afspraak met desbetreffende huismeester of monteur
Bedankt voor je recensie, Janny :) Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: De klantenservice van Heimstaden krijgt niet de vrijheid om huurders te helpen en lijkt geen invloed te hebben op de gang van zaken, zo heb ik mijn borg na tweeënhalve maand nog niet terug, zonder toezegging over wanneer dat wel gebeurt. De reactie dat ik moet mailen (al gedaan) komt dan ook nogal neerbuigend over.
Beste Michael, bedankt voor je review. We stellen het op prijs als je je review zou toelichten zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Dat kan via [email protected]. Alvast bedankt! Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Hoewel er in het afgelopen jaar gelukkig ook mankementen aan onze huurwoning wél gefixt zijn door Heimstaden, geldt dat helaas niet voor alle problemen. Wij wonen nu een dik jaar in onze huurwoning en hebben vanaf het begin aangegeven problemen te hebben met onze sleutels. Elke keer worden we afgewimpeld met dat er een verzoek is uitgezet om nieuwe sleutels te maken, maar tot op heden geen nieuwe sleutel gezien. Tevens ook nog geen naamplaatjes gekregen waar we een dik jaar geleden al voor betaald hebben.. Dit zou niet zo lang mogen duren. Waar betalen we anders servicekosten voor?;)
Beste Nynke, bedankt voor je review. Zou je een e-mail kunnen sturen naar [email protected] met daarin je adresgegevens zodat we kunnen nagaan waarom je nog geen nieuwe sleutel en naamplaatjes hebt ontvangen? Alvast bedankt! Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Ik woon nog niet ,maar mensen die wij kennen heel goed. Leuke appartementen. Maar over Heimaden zelf,ze zijn altijd vriendelijk,en respect voor de klanten. Op tijd voor mankementen die je opgeeft. Altijd bereikbaar. En een luisteren oor.
Bedankt voor je review, Anna :) Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Snelle service, fijn appartement
Bedankt voor je review, Anjuschka :) Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Betaal al 5 jaar servicekosten aan hen. Zij hebben het overgenomen van mvgm en sindsdien is het flink misgegaan. Geen huismeester de, ratten bij de containers, geen glazenwasser want die had n ongeluk,een plantsoen die ze tuin noemen waar je voor betaald. Liften continu buiten werking. En ga maar door. Betaal 88 euro per maand, krijgt er niets voor terug maar eind van het jaar kun je ook fluiten naar je servicekosten want er is nooit geld en terug krijgen. 2 jaar later en dan nog niet eens de helft. Zou niet huren van hen.
Beste Bo, bedankt voor je review waarin je aangeeft dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Graag ontvangen we een bericht van je via [email protected] onder vermelding van je adresgegevens zodat we kunnen nagaan hoe we dit kunnen verbeteren. Bedankt alvast, groeten Heimstaden
Negatieve ervaring: Vervelende ervaringen met deze club
Beste G. Goadn, bedankt voor je review. We stellen het op prijs als je ons een e-mail stuurt via [email protected] zodat we kunnen nagaan waarom je geen goede ervaringen hebt. Bedankt alvast! Groeten Heimstaden
Fantastische ervaring: Mooie bedrijf en goede dienstverlening!
Bedankt voor je review, Joshua :) Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Topservice!
Bedankt voor je review, Alex :) Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Incompetente ongeorganiseerde graaiersbende. Op meldingen van lekkage wordt nauwelijks gereageerd. Via het callcenter (of soms zelfs een boodschappendienst?!?!) wordt je belazerd. Op mailtjes wordt zelden gereageerd. Zitten uiteraard wel bovenop de incasso. Hopeloos is het. En zo te lezen zijn wij niet bepaald de enigen die klagen.
Beste Myron, we zijn met je in contact over jouw klacht en we werken eraan om deze op te lossen. Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Bij de oplevering een eindrapport geen op of aanmerkingen alleen je terugbetalen van de borg blijft ook na twee maanden een groot probleem ondanks meerdere beloftes dat het wordt overgemaakt
Beste Sam, bedankt voor je review. De borg staat klaar om uit te betalen, we verwachten dat het bedrag volgende week op je rekening staat. Onze excuses dat dit langer heeft geduurd dan voorzien. Groeten, Heimstaden
Positieve ervaring: Voor een grote verhuurder wel van zeer goede wil te helpen
Bedankt voor je beoordeling, Ria :)
Negatieve ervaring: Dit is echt het afvoerputje van de sociale huurwoningen. Afspraken worden niet nagekomen. Achterstallig onderhoud wordt niet opgelost. Service is nauwelijks te bereiken.
Fantastische ervaring: Heimstaden is een verhuurder die als je problemen hebt het oplost
Bedankt voor je review, John :)
Negatieve ervaring: Communicatie zeer slecht, ben bijna 3 weken aan het wachten op de reparatie van een loszittende kraan in het aanrechtblad. Bij bellen wordt je weggedrukt, als ze de planning niet weten. Tot op heden nog steeds niet gebeld. Over 3 weken maar de huurcommisie inschakelen, bij ingebreke blijven van hun kant.
Beste mevrouw Krul, bedankt voor de review. Wij hebben twee weken geleden een opdracht aan onze loodgieter gegeven om uw kraan te komen repareren. In verband met de feestdagen kan het zijn dat het langer heeft geduurd voordat zij contact hebben opgenomen. Ze bellen snel voor een afspraak. Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Met zoveel plezier gewoond
Bedankt voor je beoordeling, Ewout :)
Negatieve ervaring: Communicatie heeft in het begin op zich moeten wachten. Henry is vervolgens langs geweest en heeft geholpen. Echter laat het onderhoud behoorlijk op zich wachten!
Beste Janet, bedankt voor je review. Wat vervelend te horen dat jullie nog geen reactie hebben gehad. Onze locatiemanager is gisteren bij jullie langs gegaan, maar helaas waren jullie toen niet thuis. Hij belt jullie vandaag voor een nieuwe afspraak. Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Inzake woningrenovatie project gemeente zevenaar. Het totale project verloopt als één groot drama. De afgelopen maanden waren een ramp voor de bewoners. Tot overmaat is het einde nog niet misschien in zicht. Mijn dementerende vader weet niet waar hij het zoeken moet. Juridische oplossingen lijken niet haalbaar na zeer zorgvuldig onderzoek. Tijd voor de grenzen op te zoeken van laster. Stap 1 Voor woningzoekenden; ZOEK VERDER. Dit wil je niet aangaan met een onmenselijke verhuurder
Bedankt voor je review Chris. Mocht je ons hierover meer informatie willen geven, dan kan dat via [email protected]
Negatieve ervaring: Woon er al 6 jaar , sinds kort hebben we een nieuwe energielabel A Terwijl het aantal maanden geleden nog C was. (Tussen 190-250kwh op jaarbasis). In 2023 moet elke woning minimaal aan energielabel C voldoen. wat voor gevolg heeft dat voor ons? De huur gaat uiteraard omhoog omdat je woning meer waard is door de energielabel (van C naar A zonder enige renovatie!) knap! maar ik stook me nog rot door alle tocht wat binnen komt!
Beste Tyga, bedankt voor je review. Zou je een e-mail kunnen sturen naar [email protected] met daarin je adresgegevens, zodat we dit verder voor je kunnen nagaan? Alvast bedankt! Groeten, Heimstaden
Fantastische ervaring: Heimstaden is op en top! Sinds zij onze woningen hebben overgenomen, komt alles op zijn plek, topschilders werk, nieuwe daken( naar 15 jaar geen lekkages meer). Nieuwe ventilatie systeem, al lang een probleem, voor het eerst in 15 jaar geen stank meer in huis, en ga zo maar door, tenslotte zeer vriendelijke personeel
Fijn te horen, Jette! Bedankt voor je review :)
Negatieve ervaring: Weken geleden heb ik meldformulier ingevuld met een vraag die ik heb. Ontving een bevestigingsmail, maar daarna helemaal niets. Ik vind het informeren van de huurders heel slecht punt van Heimstaden. Een dikke onvoldoende
Beste Hans, bedankt voor je review. Bij de beantwoording van het door jou ingevulde contactformulier moet iets verkeerd zijn gegaan in de verwerking. Zou je een e-mail kunnen sturen met daarin je adresgegevens zodat we dit verder kunnen uitzoeken? Bedankt alvast! Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Bij de klantenservice van Heimstaden werken mensen, die vermoedlijk allemaal op de verkeerde plek zitten. Telefonisch weten ze geen antwoord. Op mails wordt überhaupt niet gereageerd. Sinds augustus(!!!) heb ik enige vragen. Niet eens een bevestiging vinden ze nodig. Tot de dag van vandaag geen reactie (27 october!). Tussenin worden dan mails gestuurd met informatie's, die nergens op slaan. Hun filosofie ziet op papier prachtig uit. In de werkelijkheid klopt er geen woord van
Bedankt voor je review, J. Graag vernemen we of je vragen inmiddels wel beantwoord zijn. Mocht dat niet zo zijn, laat het ons graag weten via [email protected] Groeten, Heimstaden
Negatieve ervaring: Zeer slechte verhuurmakelaar. Mijn advies is nooit in zee te gaan met heimstaden. Ze komen hun afspraken niet na, terugbellen verzoeken komen ze niet na. Afrekeningen kloppen niet en weigeren specificaties door te geven met de beschrijving van de stookkosten. Woon er al 1,5 jaar niet meer en nu pas stookkosten gekregen over een heel kalenderjaar terwijl ik er in april al uitging en de huur op is gezegt. Heimstaden geeft niet thuis. Zeer slecht bedrijf.
Bedankt voor je review, Mark. We werken er hard aan om de afrekening van de servicekosten in orde te maken. Groeten, Heimstaden
Laat uw mening over Heimstaden Nederland:
Heimstaden Nederland verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

A'dam Good Story

NWWI Taxatie Amstelveen



Chris Constant Makelaardij B.V.


Mooijekind Vleut Makelaars Amsterdam


MV Aankoopmakelaars & Taxateurs

Damstede Makelaardij Amstelveen Makelaars

DAM Housing

Rotonda Real Estate | Vastgoedbeheer, verhuur en verkoop

Diagonal Makelaardij - Real Estate Agency
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.