
MVGM Amsterdam (Naritaweg)

Informatie over MVGM Amsterdam (Naritaweg)
1043 CB, Amsterdam
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17:30
- Dinsdag: 8:30-17:30
- Woensdag: 8:30-17:30
- Donderdag: 8:30-17:30
- Vrijdag: 8:30-17:30
- Zaterdag: (closed)
MVGM Amsterdam (Naritaweg): Meningen
Negatieve ervaring: Ondertussen zijn de appartementen geweldig, maar ze geven niet echt om wat er in hun gebouwen gebeurt. In het Marco Polo-complex sluiten ze de ogen voor mensen die binnen in de lift en op de trap ROOKEN. Je kunt de restjes van sigaretten overal in het hele gebouw zien liggen en alles stinkt - en daarvoor betaal je 80€ per maand aan servicekosten.
Negatieve ervaring: Ik probeer sinds december 2021, nu 3 jaar, onze verwarming te laten repareren. Ik heb uren aan de telefoon doorgebracht, genegeerd of weggewuifd, en zelfs uitgescholden. Ik ben bezig om een advocaat erbij te betrekken, zodat we een deel van de exorbitante huur die we betalen voor een koud luxe appartement kunnen terugkrijgen. Maar intussen zal ik mijn moeder ontvangen in een appartement dat niet te verwarmen is, midden in de winter. Weer een kerst verprutst door criminele nalatigheid en harteloze minachting.
Fantastische ervaring: Ik las hier alleen maar horrorverhalen over MVGM. Ik was echt oprecht bang om bij ze te huren. Echter bleek het dat MVGM niet "zo" erg was. We hebben een appartement van MVGM gehuurd 2 jaar lang. In deze periode waren er wat problemen met kleine lekkages en wat andere kleine klachten. Het klopt wel wat de andere mensen zeggen: MVGM reageert ontzettend traag. Maar dat is niet omdat ze lullig willen doen, het is omdat ze het extreem druk hebben. We hebben altijd netjes reactie gekregen op onze mails/telefoontjes. In het algemeen ben ik blij met MVGM. Ze zijn zeker niet perfect, maar onze ervaringen met MVGM waren altijd aan de positieve kant. Ze hebben van mij 5 * verdiend. Eigenlijk zou ik 4 * moeten geven, maar ik voel me wat genereuzer vandaag :).
Negatieve ervaring: Ik heb helaas een zeer negatieve ervaring met MVGM. Het is bijna onmogelijk om contact met hen te krijgen. Ze reageren niet op e-mails en telefoontjes, wat ik bijzonder onprofessioneel vind voor een beheerder. Het gebrek aan communicatie maakt het erg lastig om zaken af te handelen en veroorzaakt onnodige frustratie. Ik had een veel hogere mate van service en bereikbaarheid verwacht. Erg teleurstellend.
Negatieve ervaring: Ik ging klagen over illegale woningverhuur en ze deden niets. Sommige van hun huizen zijn eigendom van illegale huurders.
Negatieve ervaring: Absoluut niet te bereiken, zelfs de spoednummers worden na een uur bellen niet opgenomen. Schandalig
Negatieve ervaring: Onmogelijk om contact te krijgen.Schade aan de woning bij oplevering en door MVGM beloofd om het binnen een week op te lossen. Na ondertekenen van contract hoor je niks meer en kan je ze ook niet meer bereiken.
Negatieve ervaring: Tonen geen empathie met klachten. Er wordt niet gekeken samen met de huurders naar de problemen. Er zijn zoveel onderaannemers die ook niet communiceren met hen. Schuiven de problemen van zich af. De 1 zegt dit en de ander zegt weer dat. Om moe van te worden. Filters van 80 euro zelf moeten aanschaffen omdat dit bedrijf zeker niet ook maar iets zal vergoeden, zeer slechte zaak
Negatieve ervaring: Kocht premium op hun website en het is geldverspilling. Verspil geen tijd met dit bedrijf.
Negatieve ervaring: Als je dit bedrijf wilt bereiken, zou ik zeggen neem een dag vrij. De absoluut slechtste klantenservice... Na het beëindigen van de huurovereenkomst moest ik MVGM achtervolgen (ik heb ze ongeveer 5 keer gebeld) om mijn borg van 4k terug te krijgen. Ze beloven het terug te betalen binnen 2 weken na inspectie, maar het kost iets meer tijd (er is nu een maand voorbij) en moeite dan ze je vertellen. Niemand binnen de organisatie lijkt verantwoordelijkheid te nemen. Op het moment van schrijven wacht ik nog steeds op mijn borg...
Negatieve ervaring: Kwalitatief uitermate teleurstellend. Geen enkele reactie via mail of telefoon na 14 dagen. Via de website aangemeld voor een Plus-abonnement voor €36 zodat je niet 2 dagen hoeft te wachten voordat je op een woning kan reageren. Eenmaal dit gedaan, wordt er totaal niet gecommuniceerd, zelfs na meerdere pogingen om contact te krijgen. Bespaar jezelf tijd en geld en zoek elders.
Negatieve ervaring: Als het goed gaat heb je een woning. Als het niet goed gaat reageren ze niet op mails en proberen ze je bang te maken met incassokosten. Ik zou me schamen voor dit bedrijf te werken.
Negatieve ervaring: De kwaliteit van het telefoon- en e-mailcontact is zo slecht dat je na vijf uur bellen nog steeds niemand aan de lijn krijgt die bereid is je te helpen. Het personeel lijkt totaal geen interesse te hebben in je vraag en verbindt je gewoon door naar een andere afdeling, zodat ze zelf verder kunnen met niets doen. Woorden schieten tekort om uit te drukken hoe erbarmelijk de huurervaring is bij deze woningcorporatie. Het is diep triest.
Positieve ervaring: Een huis vinden gaat vrij moeizaam (Amsterdam). Echter is dit het geval in heel Amsterdam, er is nou eenmaal veel vraag naar woning. Eenmaal wanneer je een huis huurt bij MVGM, is het contact top! Zoveel verbeterd t.o.v. 5 jaar geleden (toen huurden we ook bij MVGM). Klantenservice/reparatie service is nu heel vriendelijk (was vroeger wel anders) en behulpzaam en de app waarin je reparatieverzoeken kunt melden, is ook makkelijk en fijn in gebruik. Het regelen van reparaties gaat ook heel goed (je krijgt meteen een email en daarna gaat het allemaal van zelf).
Beste Bente, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Top service gehad en al jaren erg fijn wonen
Beste J M, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Absurd! dat dit bedrijf nog bestaat, onprofessionele prutsers die hun afspraken niet nakomen en alleen maar geld willen verdienen. 1 tip stal je VVE niet bij MVGM daar ga je bij een calamiteit spijt van krijgen.
Beste Tom, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Vandaag oplevering gehad van ons nieuwe appartement in Amsterdam-Noord. Super goed geregeld, al voorafgaand en ook op de dag zelf. Blij mee!!
Beste Simon, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Krijg altijd pas na 3 keer mailen en er achteraan bellen antwoord op een vraag.
Beste Bart, wat vervelend dat je zo lang moet wachten op een antwoord op je vraag. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Als je vrijwillig bij mvgm gaat huren, kun je beter een SM dungeon gaan. Daar zijn ze tenminste eerlijk dat ze je in je a$$ nemen
Beste Vesko, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Helaas niet de eerste keer dat ik contact probeer te zoeken met de organisatie, die zo goed als onbereikbaar is. Zodra je ze dan uiteindelijk toch te pakken krijgt, word je van het kastje naar de muur gestuurd of doorverbonden met een nummer waar niet op wordt genomen(na 2 uur aan de lijn te hebben gehangen). Oprecht nog nooit een organisatie gezien met zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellende klantenservice.
Beste Daan, onze oprechte excuses voor het ongemak dat je ervaart met onze bereikbaarheid. Wij zijn op de hoogte van de problemen met de telefonische bereikbaarheid en werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij begrijpen dat je hierdoor hinder ondervindt en waarderen je geduld terwijl wij aan een oplossing werken. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: 18-06-24 Slechte service kon de garage niet in contact gehad met de achtervang van MVGM (Mike) weet totaal niet met klanten om te gaan moest ophouden met het gezeik. Vervolgens telefonisch contact gehad met het klantcontact centrum zou terug gebeld worden wacht nog steeds op een telefoontje. Gevolg is dat ik een uur voor de garage heb gestaan totdat AH deze om 08:00u heeft geopend. Ik betaal op tijd mijn parkeerkosten en krijg dit als services van MVGM. Ben gewoon een uur te laat op mijn werk aangekomen door deze services. De toegang voor bewoners van de garage op het Stadionplein in Amsterdam is een RAMP! De intercom is niet aanwezig waardoor je geen contact met de meldkamer hebt. Dit geldt ook voor het bewoners gedeelte de bewoners zitten als ratten in de val als er een storing is.
Beste Carol, dank je wel voor je review. Wij hebben al via een andere weg contact om eea op te lossen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Schandelijk dat dit bedrijf nog bestaat en er blijkbaar ook nog bedrijven zijn die met deze criminelen in zee gaat. Ik was gewaarschuwd, door vele vrienden, maar helaas toch te maken gehad met mvgm; voor mij de reden om zsm weg te gaan uit mijn appartement. Grotere boeven bestaan niet!
Beste Marciano, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Wat een vreselijke woningbouw is dit. Ik probeer sinds 18 april MVGM te bereiken, maar ik krijg maar geen gehoor. Op whatsapp niet bereikbaar, op de mail niet bereikbaar en telefonisch ook niet. Hoe kun je als woningbouw zo met je verhuurders omgaan?
Beste E L, wat vervelend dat je ons niet kan bereiken. Dat is niet de bedoeling! Zou je misschien naar [email protected] willen mailen welk nummer je hebt gebeld? Ik kom graag met je in contact, Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ze zijn onmogelijk te bereiken! Ik heb hen gevraagd mijn oude postvak te controleren nadat ik op 6 mei het huis verlaat en sindsdien is er geen respons meer! Het is meer dan 15 dagen geleden, ik heb 5 vervolg-e-mails gestuurd en hun kantoor meerdere keren gebeld, maar ze reageren op geen van beiden. Het enige waar ze goed in zijn, is het innen van de huur!
Beste Gurol, het spijt me voor uw ervaring met de service van MVGM. Voel u vrij om meer informatie over uw ervaring te mailen naar [email protected]. Ik zou graag contact met u opnemen. Groeten, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Update: de collega Sandra heeft mij uiteindelijk top geholpen en snel kunnen schakelen. Vastgoedeigenaars moeten echt stoppen met dit bedrijf samen te werken. Het is zo ontzettend slecht om in contact te komen wanneer een reparatie nodig is. Afhankelijk wie je aan de lijn krijgt wordt je wel goed/slecht geholpen. Veel personeel kennen volgens mij de processen/handelingen zelf niet. Ik word maar van de ene kant naar de ander kant gestuurd, terwijl MVGM de meldingen moet maken voor reparateurs. Dit is niet de eerste keer. Dan sta je ook nog eens bijna een uur in de wachtrij, zijn ze zogenaamd op lunch tot 13:00, bel je opnieuw en zijn ze gesloten en alleen beschikbaar voor 'nood'.
Beste Jorge, wat vervelend dat je de bereikbaarheid van MVGM zo hebt ervaren. Ik ben blij dat je uiteindelijk goed geholpen bent. Wij doen ons best om onze bereikbaarheid te verbeteren en onze huurders sneller te helpen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Slechtste service ooit. Als ik een 0 kon geven dan had ik dat zeker gedaan!
Beste Merve, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ze hebben zoveel woning op de site je kan reageren wat je wil ze laten niks van zich horen de meeste woning zijn gereserveerd daar betaal je abonnement voor.
Beste Yahya, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Na het lezen van de vele negatieve reacties, baal ik een beetje. MVGM is voor ons namelijk een onwijs fijne verhuurder. Zij nemen onze problemen serieus, zijn kordaat in het optreden en coulant waar nodig. Snel contact is mogelijk via de Whatsapp service en onze accountmanager, dhr. Overtoom, reageert snel en denkt mee. Gelet op de lage reviews voor MVGM Amsterdam vind ik dit jammer. Mijn ervaringen zijn louter positief en daar heeft dhr. Overtoom voor gezorgd.
Beste Luuk, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: 1. Ze houden zich niet aan gemaakte afspreken 2. Ze luisteren niet bij een reparatie verzoek waardoor monteurs met verkeerde gereedschap komen!
Beste Targaryen, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Verschillende service. Geen woorden voor. Zitten al 27 uur zonder water in ons complex en er is nog NIKS gebeurd.
Beste Floor, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zeer slechte service! 3 kwartier in de wacht gezet om doorverbonden te worden vervolgens word ik telkens opgehangen en kan ik weer en half uur in de wacht gaan staan!!!! Dit is echt niet normaal, hier wil ik je toch geen zaken mee doen laat staan een woning huren
Beste A Ait, onze oprechte excuses voor het ongemak dat je ervaart met onze bereikbaarheid. Wij zijn op de hoogte van de problemen met de telefonische bereikbaarheid en werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij begrijpen dat je hierdoor hinder ondervindt en waarderen je geduld terwijl wij aan een oplossing werken. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Huur nooit iets van hun. Het is wintertijd, ik heb al meer dan 10 dagen geen warm water, ik bel ze en ze zeggen dat ze geen informatie hebben en een e-mail gaan sturen, ze schrijven nooit terug. Werknemer van het noodnummer extreem onbeleefd. Niemand geeft er ook maar iets om en de huur is abusief. Ik haat deze plek.
Beste Mariana, wat vervelend dat je in deze situatie zit. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, etc.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ze zijn de beste in het melken van mensen totdat hun tepels rauw zijn en bieden de slechtste service of helemaal geen voor wat ze je aanrekenen. KENNIS JE RECHTEN ALS HUURDER WANNEER JE BIJ HEN INWONEN. IN DE EERSTE ZES MAANDEN VAN JE CONTRACT KUN JE JE HUUR LATSEN BEPAALD DOOR EEN OFFICIËLE ENTITEIT DIE HUURCOMMISSIE WORDT GENOEMD EN ALS ZE ZEGGEN DAT JE TE VEEL BETAALT, KUN JE EEN RECHTER VRAGEN OM JE HUUR AAN TE PASSEN. ZE RAGEN MENSEN TE VEEL €600 EN NIEMAND WIST DIT. WIJ WAS DE SLACHTOFFERS MAAR WILLEN JE HELPEN OM NIET BEDROGELD TE WORDEN DOE GEMEEN ALS ONS.
Beste Yuien, wat jammer dat je MVGM op deze manier ervaart. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Kan geen 0 beoordeling vinden. Dus gaf 1. Ik heb een paar jaar in een door MVGM onderhouden appartement gewoond. Het onderhoud is slecht. Je zult insecten in het huis vinden. Als je voor onderhoud belt, krijg je 0 ondersteuning. Ze geven je je borg niet terug.
Beste Jayaprabahr, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Vreselijk bedrijf kamp al jaren met lekkage in woonkamer en slaapkamer, in slaapkamer dochter zelf zo erg al dat er schimmel en paddestoelen uitgroeien. Ze is constant ziek. Slaapt nu in woonkamer. Al tig x gemaild, gebeld ze geven gewoon geen gehoor. Ze laten mensen gewoon in de kou staan ik heb hier geen goed woord voor over dan gewoon te schandalig hoe ze met mensen omgaan.
Beste Anita, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Het huis is goed, MAAR er zijn veel problemen. -Eerst en vooral, mijn vriendin kwam voor mij wonen, en toen ik me ook in het appartement wilde registreren, vroeg de medewerker van MVGM die we spraken, haar op een extreem onbeleefde manier waarom ze (mijn vriendin) iemand in het appartement wilde toevoegen en waarom ze niet alleen wilde blijven wonen. We waren een beetje sprakeloos. -automatische deuren CONSTANT kapot, openen willekeurig, wekenlang, waardoor vreemden, daklozen, willekeurige mensen toegang hebben tot gebouwen en gemeenschappelijke ruimtes. -liften vaak kapot, het duurde ongeveer 1 week de laatste keer om het probleem op te lossen. Voor het aantal mensen dat in het gebouw woont, zou dit niet zo lang moeten duren. -de gebouwen hadden ratten in een paar appartementen, twee keer. -had je een pakket besteld? Wacht je op een pakket? Nou, veel succes, want de vrijwel vrije toegang tot het gebouw kan je een verrassing geven: iemand heeft je pakket geopend/stolen. We zijn eraan gewend, het is een veelvoorkomend verschijnsel. -en last but not least, wanneer zorgen worden geuit, wanneer je tickets opent om problemen op te lossen, is dit het gemiddelde antwoord van het beheerbedrijf: "" Het gaat eigenlijk niet verder.
Beste Davide, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik heb onlangs een vreselijke ervaring gehad met MVGM, die een appartementencomplex beheert. De deuren zijn constant kapot en de liften zijn voortdurend buiten werking. Er is ook geen licht op mijn verdieping en ik kan de persoon achter mijn deur niet zien. Ondanks talloze klachten toont het bedrijf volledige onverschilligheid voor deze voortdurende problemen. Het is ongelooflijk frustrerend en teleurstellend.
Beste Hanna, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik betreur het ten zeerste dat ik mijn teleurstellende ervaring met dit gebouwbeheerbedrijf moet delen. In het afgelopen jaar hebben de aanhoudende problemen met de ingangsdeuren niet alleen ons dagelijks leven verstoord, maar ook ernstige veiligheidszorgen met zich meebracht. Het is ontmoedigend om een gebrek aan urgentie en efficiëntie te getuigen bij het aanpakken van deze hardnekkige problemen. Bovendien voegen de terugkerende rekenfouten in de servicekosten onnodige financiële druk toe aan de huurders. Als iemand die transparantie en eerlijkheid waardeert, is het frustrerend om consequent tegenstrijdigheden in de maandelijkse kosten tegen te komen zonder een duidelijke oplossing in zicht. Communicatie is een significant pijnpunt geweest, waarbij ingediende tickets vaak langdurig onbehandeld blijven, sommige zelfs bijna een jaar onafgehandeld. Dit weerspiegelt niet alleen slecht op de toewijding van het bedrijf aan klantenservice, maar laat ook huurders zich verwaarloosd en onbegrepen voelen. Daarnaast voegt de hoge huur die we voor onze units betalen meer olie op het vuur toe, vooral wanneer deze wordt vergeleken met de suboptimale beheerdiensten die we ontvangen. De exorbitante kosten zouden idealiter gerechtvaardigd moeten worden door een probleemloze woonervaring, maar helaas is dat verre van de werkelijkheid. Kortom, de algehele woonervaring onder dit beheerbedrijf is aangetast door constante problemen, slechte communicatie en een gebrek aan tijdige oplossingen. Als huurder die waarde hecht aan een veilige, goed beheerde en eerlijk geprijsde woonomgeving, hoop ik oprecht op een positieve verandering in de aanpak van het management en een snelle oplossing voor deze aanhoudende zorgen.
Beste Artem, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Extreem slecht management. Ik woon in het Domus-complex aan de Haparandaweg/Houthavenweg in Amsterdam. De automatische deuren zijn altijd kapot, waardoor er grote veiligheidsproblemen zijn: pakketten en fietsen worden gestolen, zwervers in de gangen. Liften zijn langdurig kapot. Het management negeert de problemen, ongeacht hoe vaak we het melden.
Beste , wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Het was een geweldig appartement en een goede ervaring totdat je iets nodig had... Dingen repareren was niet zo slecht, het duurde soms gewoon lang. Echter, het echte probleem was om te verhuizen. Ik bleef e-mails sturen en bellen, maar ze antwoordden pas na weken. Dus aan het einde van de opzegtermijn was ik nog steeds niet zeker of ze me goed begrepen. Hetzelfde met het regelen van de inspectie en het afhandelen van de sleutels. Er was geen reactie op mijn e-mails en telefoontjes. En toen ze een huurder vonden - belden ze me en vroegen ze om de sleutel dezelfde dag te overhandigen. De volgende dag kregen ze een e-mail dat, omdat ik mijn telefoon niet opnam, ik de sleutels binnen 24 uur naar hun kantoor moest brengen, anders zou ik een boete moeten betalen. Ik zei dat ik ziek was en vroeg of ze de sleutels in plaats daarvan naar het appartement konden brengen, maar dat weigerden ze. Het was echt erg onvriendelijk.
Beste Radina, wat vervelend dat dit je ervaring was met MVGM. Niet alleen het huren, maar ook het opzeggen van de huur moet een prettige ervaring zijn.Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke service en onkundig personeel. Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen voor de beëindiging van mijn huurcontract: eerste oproep om 12:30, na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan, kon ik met iemand spreken die me niet kon helpen omdat hij beweerde dat hij geen toegang had tot mijn dossier en dat iedereen anderen blijkbaar op pauze was. Ik belde terug om 14:00, weer 20 minuten wachten aan de lijn, uiteindelijk kreeg ik dezelfde man aan de lijn die voorstelde dat ik over een uur weer belde... Dit is gewoon belachelijk... krijgt iedereen daar een pauze van 2 uur voor de lunch?
Beste Sara, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Hopelijk ben je uiteindelijk goed geholpen? Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan een mail met meer informatie naar [email protected]. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Onbegrijpelijk dat MVGM ondanks alle negatieve reviews nog steeds bestaat. Blijkbaar hebben opdrachtgevers als Bouwinvest geen boodschap aan alle negatieve berichtgeving. MVGM blijkt een bedrijf te zijn waar bewoners niet al te serieus worden genomen. Men heeft als strategie om alle tekortkomingen af te schuiven: het ligt aan die en die, we zullen het in de vergadering bespreken, er komt een oplossing (die er dan weer niet komt), dit moet inderdaad anders (maar doen er vervolgens niets aan) en ga zo maar door. Het resultaat is dat ons woongenot ernstig wordt beperkt door een smerig gebouw en achterstallig onderhoud. Na honderden e-mails en bijna 5 jaar geven we de hoop bijna op. Bijna. Uiteindelijk, op verzoek, een mail naar Vanessa van MVGM gestuurd. Nooit meer een reactie ontvangen. MVGM is niet echte geïnteresseerd in het oplossen van problemen. Bij telefonische navraag blijkt Vanessa niet voor MVGM te werken en worden reacties op de negatieve reviews van MVGM geautomatiseerd geplaatst, aldus een medewerker.
Beste Stephan, wat vervelend dat je de service van MVGM zo hebt ervaren. Zou je ons jouw verhaal via [email protected] kunnen sturen, zodat wij naar een mogelijke oplossing kunnen zoeken? Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: We hebben het afgelopen anderhalf jaar een aantal onopgeloste problemen gehad (we huren nu al meer dan 3 jaar in Amsterdam). Het lijkt onmogelijk om hen te bereiken via de urgente telefoonlijn. Niemand reageert op mijn e-mails, momenteel hebben we lekkage in de badkamer en niemand om ons te helpen. Daarnaast hadden we vorig jaar een onopgeloste daklekkage met schimmel boven onze woonkamer, wat maanden van e-mailen en bellen kostte. In totaal heeft het 13 maanden geduurd voordat het was opgelost. Het ergste is dat het niet gemakkelijk is om te verhuizen en een ander appartement te vinden, wat we onmiddellijk in een ander land zouden doen. Schande over jullie. Wat een treurig bedrijf. Andere honderden beoordelingen kunnen dit alleen maar bevestigen.
Beste Dino, wat vervelend dat de oplossingen voor de problemen zolang duurden. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, etc.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Neem geen premiumlidmaatschap op hun website. Je kunt een verzoek indienen om maximaal 5 eigendommen te bekijken, en ze zullen dat niet vergemakkelijken. PS: zoals het antwoord hierop is. Niet elk verzoek kan worden ingewilligd, maar werk tenminste de gegevens bij zodat mensen weten dat het weg is en andere eigendommen kunnen verkennen. Dit is niet transparant.
Beste Ajeetkumar, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Helaas kan door de grote vraag niet elke bezichtigingsaanvraag worden gehonoreerd. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Ik werd heel goed geholpen door Rico & Nathalie. Ik ben super blij met de service tot nu! Hartelijk dank!
Beste Ulrich, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Wat een schandalige huurbaas is dit. Al jaren hebben wij te maken met stelselmatig overlast van buren die ook bij MVGM huren. Dhr V. meerdere malen benaderd om de buren aan te spreken. Wordt niks aan gedaan, meneer reageert gewoon niet op emails en ik moet zelf maar de buren contacteren. De buurman is een kickboxer en bij het minste stukje kritiek begint hij te dreigen en heeft hij inmiddels al een familie lid van ons mishandeld. MVGM doet niks anders dan haar zakken vullen! Schandalig! Ik huur al ruim 15 jaar en dit is hoe je behandeld wordt bij een klacht. Echt ik hoop dat jullie later allemaal naar de hel gaan. Gadverdamme wat een walgelijk bedrijf is dit.
Beste , bedankt voor je beoordeling en review. Vervelend dat je overlast hebt van de buren en niet het gevoel krijgt dat MVGM hier iets mee doet. In verband met huurdersbescherming kunnen wij niet zo maar tussentijds huurcontracten opzeggen zonder bewijs van overlast. We kunnen naar de hel gaan, maar wellicht kunnen we ook samen kijken of er een mogelijke oplossing is. Voel je vrij om meer informatie (adres, telefoonnummer) te mailen naar [email protected]. Ik kom graag met je in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ontzettend slechte dienstverlening, ik heb het nog niet eerder zó slecht bij een bedrijf meegemaakt. Als huurder in oktober 2022 een grote brand meegemaakt waardoor mijn voordeur door de brandweer is ingetrapt. Vervolgens nu al 11 maanden bij MVGM bezig om een nieuwe voordeur te regelen. Er is verder totaal geen menselijke empathie en pro-actieve houding om de huurder te helpen om te zoeken naar een oplossing. Inmiddels enorm veel tijd kwijt om dit keer op keer te chasen.
Beste Rik, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik huur er en tis verschrikkelijk het lijkt wel alsof je vijand zijn ipv partner / service
Beste Tim, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Een vreselijke ervaring met MVGM. Voor het gebouwencomplex in Delflandplein is de lift al 4 maanden kapot (in mijn geval moet ik meer dan twee keer per dag 8 verdiepingen trappen oplopen). We krijgen geen enkele update of terugbetaling en er zijn ook mensen in het gebouw met beperkte mobiliteit, dit is absoluut niet juist. We worden letterlijk behandeld als dieren zonder enige uitleg.
Beste Guilia, bedankt voor je beoordeling en review. Het spijt me dat je ervaring met de service van MVGM niet goed is geweest. Voel je vrij om meer informatie over je ervaring te e-mailen naar [email protected]. Ik zou graag contact met je opnemen. Groeten, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Kirsty heeft mij uitstekend geholpen, ze is een aanwinst bij MVGM! Dank!
Beste Kaal van Ellende, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen dat Kirsty jou goed geholpen heeft. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Meerdere boxen in de kelder van het appartement complex zijn opengebroken voor diefstal. Het is weekend dus het 'nood' nummer gebeld. We moesten maar aangifte doen bij de politie en dan ging de rest vanzelf. Wat mvgm ging doen om de geforceerde deuren met een noodoplossing te herstellen daar konden ze niks over zeggen. Na aangifte teruggebeld en ze konden pas iets doen als de politie de zaak had vrijgegeven. Of wij dat met de politie wilden checken en dan konden we mvgm terugbellen. Meerdere bewoners waren slachtoffer dus hoe wij dat moesten controleren bij de politie wist mvgm ook niet. Een coördinatie met de politie oppakken namens de bewoners daar begonnen ze niet aan. Zoek het maar uit is de service die je kunt verwachten bij deze organisatie. Diep triest! Helaas niet de eerste keer dat mvgm ons laat zitten bij problemen. Wegsturen en afwimpelen is het service beleid dat je kunt verwachten.
Beste Martijn, We begrijpen je zorgen en betreuren het recente incident in de opslagruimtes. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We nemen dit serieus en wij hopen dat je contact met ons zou willen opnemen via: ([email protected]) en daarin bijgaand bericht en adresgegevens willen vermelden, zodat wij jou verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Ontzettend slechte dienstverlening. Je moet voor 1 onderwerp altijd meerdere keren bellen om het gedaan te krijgen. Op mails wordt niet gereageerd. Nu hebben ze zelf een tussenpersoon aangesteld, het bedrijf "to be at", zij rapporteren nu telkens aan ons hoe ze geen reactie krijgen van mvgm...heel handig. Ze laten je rustig zitten met: lekkages, verstoppingen door puin in de leidingen, niet werkende toegangsdeuren, kapotte liften en niet werkende verlichting in algemene ruimtes. Dit is een greep uit de gevallen van het afgelopen jaar dat ik in mijn nieuwbouw appartementen woon dat vorige zomer is opgeleverd.
Beste Sol Els, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Slecht bereikbaar en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Als je een probleem hebt moet je er zelf steeds achteraan gaan. Vanuit MVGM moet je weinig verwachten.
Beste Tobias, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, etc.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Jammer van de slechte, trage communicatie en dienstverlening. Wij als bewoners van een nieuwbouw appartement moeten overal zelf achter aan en herinneringen sturen om iets ''opgelost'' te krijgen. Het duurt al maanden om een toegangsdeur en een garagepoort te laten repareren, waardoor er geen veilige woonomgeving is en er al meerdere dure fietsen zijn gestolen. Ook wordt er niet gereageerd op mijn mail als ik via hun website wil reageren, of meldingen plaats via de Area of People app. Alle bewoners zijn het zat en we zijn inmiddels een bewonerscommissie gestart die gesprekken gaan voeren met de beheerders.
Beste Mario, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Via MVGM huren wij ons appartement al bijna 2 jaar. Het appartement is top, maar de service van MVGM is echt héél slecht. Overal moet je zelf achteraan zitten, ze zijn zo goed als onbereikbaar, en als je dan een keer iemand aan de lijn krijgt, kan diegene je meestal niet helpen vanwege onwetendheid. Administratief gaat er een hele hoop fout, waardoor je ze dus regelmatig op moet bellen. Kost heel veel tijd, en het is echt heel erg frustrerend. Gelukkig verhuizen wij binnenkort, maar goed.... Ook het opzeggen verloopt allemaal erg stroef met MVGM.
Beste Ruben, wat vervelend dat je dit je ervaring is met MVGM. Wij doen ons best om de bereikbaarheid en reactiesnelheid te verbeteren. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Pas op voor dit bedrijf. Alle recensies zeggen genoeg. Probeer gewoon niet bij hun terecht te komen, je zal ergens problemen ervaren.
Beste Tim, naast de reviews met lage scores heeft MVGM gelukkig ook heel veel tevreden klanten. Je klinkt niet tevreden. Als je meer details wilt delen over jouw situatie, incl het adres, kan ik allicht navraag voor je doen? Groet, Denise van MVGM
Negatieve ervaring: Een keer bellen, een e-mail sturen en op alle mogelijke manieren proberen contact met hen op te nemen als klant en er is geen manier om hen te bereiken. Wanneer mensen een woning huren, verwachten ze een betere service en reactie. Alsjeblieft, dit is waardevolle feedback voor het bedrijf om over na te denken en hun diensten te verbeteren. Op dit moment is het echt het slechtste bedrijf ooit.
Beste F, het spijt me dat je MVGM niet hebt kunnen bereiken. Misschien kan ik helpen als je je vraag met details zoals het adres naar [email protected] stuurt? Groetjes, Denise van MVGM
Negatieve ervaring: Het is moeilijk om deze instantie te vermijden, maar als je dat kunt doen. Zoals je in al deze beoordelingen leest, zijn ze berucht slecht in al hun kernactiviteiten. Het is extreem moeilijk om in contact te komen (e-mails blijven onbeantwoord, telefonische wachttijden kunnen eindeloos zijn). Zodra je iemand te pakken hebt, is de service verschrikkelijk. Verantwoordelijkheid wordt nooit genomen, het personeel weet niet hoe ze problemen moeten oplossen en laat vragen onbeantwoord. Reparaties duren een eeuwigheid: de voordeur van het hele appartementencomplex was meer dan 6 maanden kapot terwijl er in hetzelfde gebouw een restaurant een paar maanden eerder in brand is gestoken. Zelden heb ik gezien dat iets gerepareerd werd zonder dat het binnen een paar weken weer kapot ging. Ik heb in een appartement gewoond waar de lift in het afgelopen jaar meer dan 10 keer kapot is geweest.
Beste Erik, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Mocht je op dit moment een vraag/probleem hebben, neem dan vooral contact met ons op via [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Ik was een beetje bezorgd over het huren in het begin vanwege alle negatieve reviews. Maar uiteindelijk was het een goede ervaring. Jacqueline was mijn eerste contactpersoon. Ze beantwoordde altijd mijn vragen en was erg vriendelijk. Toen ik vragen had over een garage, was Patrik aan de telefoon super behulpzaam en vriendelijk. Toen ik de sleutels kreeg, waren enkele kasten los, dus de volgende dag kwam een timmerman om ze te repareren. Alles ging dus goed, hopelijk zal het in de toekomst ook zo zijn.
Beste Igor, bedankt voor uw beoordeling en recensie. Met vriendelijke groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Al 7 maanden een lekkage in de meterkast. Ze lossen het naar niet op, komen niet met updates en zijn compleet nalatig. Als eigenaar van een pand zou ik ook nooit hun inschakelen; wel veel kosten aan onvoorbereide monteurs zonder juiste materialen, pand gaat kapot door waterschade en ontevreden huurders
Beste Serge, wat vervelend dat je al 7 maanden lekkage hebt. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, etc.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Wij wonen inmiddels twee jaar in de Spakler, maar nog nooit zijn de voor ons onbereikbare ruiten gewassen. Als ik medebewoners moet geloven blijkt dit zelfs om een nóg langere periode te gaan. Het is werkelijk geen gezicht. Ondanks meerdere bewoners regelmatig contact hierover zoeken met MVGM, is er nog steeds geen oplossing. Elke keer wordt verteld dat de gevellift stuk is, of ze beweren dat de bewassing wel heeft plaatsgevonden (lekker tegenstrijdig), of ze reageren überhaupt niet. En hoe het kan dat de gevellift al meer dan twee jaar defect zou zijn... dan wordt er blijkbaar niet gezocht naar een oplossing. Schandalig. Update: naar aanleiding van dit bericht wel even contact gehad met MVGM, maar er is wederom geen moer gebeurd. Zie foto voor een impressie.
Beste Sophie, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, telnr.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Dit bedrijf is een oplichterij, ik wacht al 5 maanden op mijn aanbetaling!!! En het was een aanbetaling van 4000€, waarvan ze zeiden dat ze 2000€ zouden aftrekken omdat we een beetje vuil op de muren hadden. Weet iemand met wie ik hierover moet contact opnemen, juridisch gezien? Want elke keer als ik contact opneem met dit bedrijf, antwoorden ze niet. Ik zou graag de politie of advocaten willen contacteren, alle tips zijn welkom!!
Beste Luci, het spijt me voor uw ervaring met de service van MVGM. Voel je vrij om meer informatie (adres, enz.) over uw ervaring te e-mailen naar [email protected]. Ik zou graag contact met je opnemen. Groeten, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Mevrouw die de telefoon op opneemt, schaamt u. Wat bent u onbeschoft. UPDATE; net nogmaals gebeld, en weer de telefoon erop gegooid zonder tot ziens door de norsige mevrouw. Het regent eentjes hier op Google, mogelijkerwijs zou het al minimaal een twee worden als de eerste persoon die je te woord staat een beetje vriendelijk is. Dit zou moeten kunnen, aangezien dat haar primaire taak is. Een cursus vriendelijkheid aan de telefoon zou haar goed doen denk ik! (Ik zou de cursus van een week ipv een dag aanraden, want ze komt van erg ver…) Zonnige groetjes!
Beste Annelies, wat vervelend dat je telefonisch niet naar wens bent geholpen. Als wij iets voor je kunnen betekenen, stuur dan een bericht met meer informatie naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Dit is de slechtste ervaring die ik in 12 jaar huren in Amsterdam heb gehad. Ze huurden me een appartement zonder internetverbinding en 6 maanden na het contract is dit nog steeds niet opgelost. Het gebrek aan klantenservice is ongelooflijk bovenop het feit dat ze de overeenkomst schenden. Mijn eerlijke advies is om ergens anders te kijken dan bij dit bedrijf.
Beste Ren, het spijt me voor je ervaring met de service van MVGM. Huurders moeten zelf in hun voorzieningen zorgen, zoals internetverbindingen. Met vriendelijke groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Deze partij heeft 0 intresse in de mensen die van hun huren. Probeer al dagen in contact te komen maar helaas steeds geen gehoor.
Beste Michelle, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Via MVGM een prachtig appartement gehuurd achter het Olympisch Stadion. Ik ben blij met hun gedegen plan van aanpak, de flexibiliteit om tot een werkbaar contract voor beide partijen te komen en het onderhoud van de woning en het pand. Weet zeker dat ik met heel veel plezier nog een lange tijd aan de Afroditekade ga wonen.
Beste Karlijn, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Boodschappen zijn onbetaalbaar en MVGM vind het nodig om huur maximaal te verhogen. Middenhuur was toch tot 1100? Mooi niet.. Alleen bij een nieuw contract
Beste Jesse, meer informatie over huurverhogingen vindt je hier: https://mijnhuurwoning.mvgm.nl/veelgestelde-vragen/. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Horrible ervaringen met MVGM. Ze stuurden je na 2 jaar rekeningen voor verwarming en vroegen je om binnen 2 weken te betalen. De kosten zijn helemaal niet duidelijk. We zijn onlangs verhuisd en tijdens de inspectie vroegen ze ons om een grote kast en vloeren te verwijderen, terwijl beide er al waren toen we huurden. Communicatie met hen was niet succesvol. Ze lijken niet te weten wat ze doen en we hebben onze borg nog steeds niet teruggekregen.
Beste Pohsuan, het spijt me voor uw ervaring met de service van MVGM. Voel je vrij om meer informatie over je ervaring te e-mailen naar [email protected]. Ik zou graag contact met je willen opnemen. Groeten, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Super geholpen door de medewerkers van MVGM. Wel lang staan wachten om iemand te spreken, maar voor de rest prima gedaan!
Beste Shafi, wat vervelend dat je lang moest wachten om iemand te spreken, maar ik ben blij dat je verder goed bent geholpen. Dank je wel voor je review en beoordeling. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zeer ongeprofessioneel bedrijf om de volgende redenen: - Is zich niet bewust van de Nederlandse wet, of doet in ieder geval alsof. Ze vertellen je de vreemdste dingen die toevallig meestal in hun voordeel zijn. Doe je onderzoek en vraag juridisch advies aan. - Ze zijn erg traag in de communicatie, als ze al communiceren. Bel ze niet eens, want de wachttijd is vaak langer dan een uur. E-mails kunnen pas na een week een reactie opleveren, maar meestal heb je meerdere e-mails nodig om iets gedaan te krijgen. Vaak is hun eerste reactie om te ontkennen dat ze verantwoordelijk zijn voor het onderhoud. Soms is de enige manier om ze te dwingen het onderhoud uit te voeren dat ze wettelijk verplicht zijn, je met juridische stappen te bedreigen. Het is een schande dat dit zelfs nodig is. - Hun werknemers zijn behoorlijk onbeleefd. Ik heb enkele zeer onaangename gesprekken met hen gehad omdat ik hun fouten aanhaalde en ze het er niet mee eens waren, ook al heb ik bewijs geleverd. Ze zullen zelfs proberen je te bedreigen. Als het mogelijk is, vermijd dit bedrijf dan koste wat het kost, maar met de huidige woningmarkt heb je misschien niet de luxe van keuze. Als je geen keuze hebt, zorg er dan voor dat je rechtsbijstand hebt, want je gaat het nodig hebben. Als Nederlander schaam ik me dat we dit soort bedrijven in Nederland hebben.
Beste Rick, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Wij doen ons best om huurders en potentiele huurders zo goed mogelijk te helpen met in achtneming van de opgelegde huurvoorwaarden. Mochten wij je kunnen helpen met een specifieke vraag, dan kun je een bericht met meer informatie sturen naar [email protected]? Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Veel negatieve recensies, maar ik heb juist een hele fijne ervaring gehad. Het klopt dat het bedrijf soms zeer moeilijk te bereiken is tijdens drukte, maar ontzettende behulpzame mensen aan de lijn gehad iedere keer. Vooral in contact geweest met Olivia en Miriam, echte toppers!
Beste Eva, bedankt voor je positieve beoordeling in review. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Mijn ventilatie is al kapot sinds ik hier ben ingetrokken. Ik heb het een paar keer gemeld en er gebeurt niets. Het helpt niet om ze te bellen. Je besteedt alleen uren in de wacht en als je eindelijk door bent, zeggen ze dat je alsjeblieft een e-mail moet sturen. Dit is troep. Dit is een gezondheidsrisico! Mijn appartement was niet schoon voordat ik erin trok. Ze hebben twee maanden later een schoonmaker gestuurd en die had alleen instructies om de verwarmingventilaties te reinigen, de oven en de badkamer. De muren zijn nog steeds vuil, net als de plinten en de ramen. Ik heb sinds december geen reactie meer van MVGM ontvangen. Ik kan er geld op wedden dat ze ook een vergoeding van mijn borg zouden aftrekken om de muren te schilderen wanneer ik vertrek!
Beste Stephan, bedankt voor je beoordeling en recensie. Het spijt me voor je ervaring met de service van MVGM. We hebben je e-mails ontvangen en zullen opvolgen. Groeten, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Dit bedrijf en specifiek de ‘klantenservice’ is zo ontzettend beroerd. Wij hebben lekkage in de woning sinds we er wonen (juli 2021!!!). 12+ keer klusjes mannen over de vloer, zonder het op te (kunnen) lossen. Mijn laatste heraanmelding van lekkage maakte ik op 2 december. MVGM liegt over het doorzetten naar de opdrachtgever (loodgieter). Ik wacht op niets bleek toen ik de loodgieter zelf belde. Er was geen melding. ‘Urgentie’ betekent niets bij dit bedrijf. Wij wachten nog steeds. Niemand belt je ooit terug, ondanks beloften dat dit gaat gebeuren. De technisch manager dhr. V. die mij herhaaldelijk zou terugbellen bestaat denk ik gewoon niet. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Wanneer je hen belt steevast 5+ wachtende voor je. Via de app krijg je standaard het bericht “we zetten het door en sluiten deze chat”. Wat een armoe is dit bedrijf.
Beste Lisa, wat vervelend dat dit jouw ervaring is met MVGM. Het is uiteraard niet de bedoeling om je van het kastje naar de muur te sturen. Ik wil je graag verder helpen, zou je jouw informatie en gegevend naar [email protected] willen mailen zodat ik er achteraan kan gaan? Groet, Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Zeer slecht en onverantwoordelijk bedrijf. Heb al meerdere klachten lopen. Maar mijn huidige issue kan zelfs levensgevaarlijk zijn vanwege brandgevaar en alsnog lijkt het MVGM niet veel te boeien. Ik heb een lekkage vanuit het dak dat in mijn elektriciteits kabels is gaan zitten (het zit in de bedrading van mijn plafondlamp en heb al enkele keren kortsluiting gehad). MVGM heeft het afgelopen maandag 2jan als urgentie doorgezet, gisteren 5jan toch maar zelf naar de aannemer gebeld, blijkt de aannemer waar ze het naar hebben doorgezet gewoon de hele week met vakantie te zijn en pas vanaf 9jan weer bereikbaar. Opnieuw gebeld met MVGM, gesproken met de storingsdienst die vertelde dat niet zij, maar alleen de klantenservice mij kan verder helpen, en dat de klantenservice wel tot 17:00 werkt, maar helaas niet bereikbaar is. Hij zou mijn klacht wel doorzetten en ‘hoopt’ dat ze nog gaan terugbellen. Ik reken er eerlijk gezegd niet op.
Beste W. L, wat vervelend dat dit jouw ervaring is met MVGM. Zou je er misschien voor open staan om een mailtje te sturen naar [email protected]? Wij komen graag met je in contact om te kijken wat wij nog voor je kunnen betekenen. Groet Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Slechtste organisatie die er is
Beste Sophie, wat vervelend dat dit je idee is van MVGM. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Dit is het slechtste verhuurbedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Huurde een gloednieuw appartement, en terwijl het contract op de 15e zou beginnen, konden ze de sleutels pas op de 22e leveren, omdat ze 'te druk' waren. Iedereen was extreem onbeschoft en beledigde me constant, telkens wanneer ik om iets vroeg. 3.000 euro nadat ik had besloten te verhuizen omdat ik al meer dan een maand geen verwarming of warm water had, en MVGM reageert zelfs niet op mijn telefoontjes, e-mails of enige andere vorm van contact. Absoluut walgelijk en de meeste mensen die voor dit bedrijf werken zouden verantwoordelijk gehouden moeten worden voor het ondersteunen van dit gedrag. EDIT: Ze antwoorden altijd op sociale media dat ik ze op verschillende nummers of e-mailadressen kan bereiken, maar natuurlijk hebben ze nooit antwoord gegeven, weken nadat ik dat deed. Alles wat ze willen is geld en sommige van hun medewerkers behoren tot de slechtste mensen met wie ik ooit heb moeten omgaan.
Beste Filipe, bedankt voor je beoordeling en review. Het spijt me te horen dat je ervaring met de service van MVGM niet positief was. Voel je vrij om meer informatie over je ervaring te e-mailen naar [email protected]. Ik zou graag contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Wachtrij van 45 minuten aan de telefoon. Doen niks voor je woning als er wat stuk is. Personeel is dramatisch en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Nooit meer iets via dit bedrijf huren.
Beste Marten, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie (incl. adres) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Dit bedrijf heeft zijn zaken niet helemaal op orde. Voor een contract wijziging waarvan wij de papieren al in Augustus hebben aangeleverd.. In totaal 20 keer gebeld wanneer het contract nou eindelijk komt en geen duidelijk antwoord gekregen. Na 3 maanden wachten is het contract eindelijk opgestuurd. Vervolgens wordt er ook nog eens een factuur gestuurd van 180 euro voor de contract wijziging. Een bedrijf wat dingen beloofd en niet na komt! Belachelijk!! Als ik de optie had om 0 sterren te geven had ik dat gedaan.
Beste I Loos, erg jammer dat dit jouw ervaring is met MVGM. Onze excuses voor de lange wachttijd, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij doen ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, helaas kan het in drukke periodes soms voorkomen dat alles iets langer duurt dan normaal. Nogmaals onze excuses hiervoor! Groet, Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Na 34 minuten 'eerste in de wachtrij' te staan, de hoorn er maar op gegooid zeer slecht bereikbaar
Beste Sharda, vervelend dat jij problemen ervaart met onze telefonische bereikbaarheid. Dit is een bekend probleem bij ons en wij doen ons best om dit zsm op te lossen. Ik kom graag in contact met je om je verder te helpen, zou je een mailtje willen sturen naar [email protected]? Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Hele onvriendelijke vrouw aan de telefoon van de lijn voor algemene vragen. Zij wilde zo snel mogelijk ophangen. Helemaal niet klantvriendelijk.
Beste A S, wat vervelend dat je onze service zo hebt ervaren. Dat is niet de bedoeling! Mocht je nog vragen hebben, dan kun je deze ook mailen naar [email protected]. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Verschrikkelijk. Ik heb minstens 8 maanden gesolliciteerd op appartementen die ze adverteerden, zonder reactie of erger nog, gewoon een 'niet geselecteerd' e-mail. Geen verklaringen, ook al zijn al mijn documenten geüpload in mijn profiel en past mijn salaris binnen hun vereisten. Geen enkele bezichtiging gedaan via dit bedrijf! Ik heb zelfs mijn tijd verspild door ze enkele e-mails te schrijven, waarin ik om een reden vroeg... Blijkbaar zijn ze volledig genegeerd. Het is tragisch dat ze de grootste schijf in het vastgoedbedrijf lijken te bezitten, wat het moeilijk maakt om ze te vermijden!
Beste R.Lejla P, bedankt voor je beoordeling en recensie. Het spijt me voor je ervaring met de service van MVGM. Vanwege de automatische loting kunnen potentiële huurders meerdere keren worden getrokken. Gezien het aantal inschrijvingen is het niet haalbaar om met iedereen individueel te spreken. Als je vragen hebt, voel je vrij om te e-mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Echt ongelofelijk moeilijk te bereiken, slechte service. Zeggen telkens dat ze contact met je opnemen, maar doen dat niet. Word ook steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Jammer .
Beste Jessie, wat vervelend dat dit jouw ervaring is met MVGM. Zou je een mail willen sturen met jouw contactgegevens naar [email protected] zodat wij jou verder kunnen helpen? Groet Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Absoluut vreselijk. Ik was een expat toen ik via hen huurde. Ze hebben een borg van 1000 euro genomen, raad eens, toen ik NL verliet hebben ze geen cent teruggegeven. Ze hebben me zelfs een ongelooflijke herstelvergoeding in rekening gebracht en ik zou de rest van de borg moeten krijgen, maar ik kreeg niets. Als je een expat bent, wees dan voorbereid om de borg volledig te verliezen. Ik heb ze meerdere keren gecontacteerd via hun officiële e-mailadres, maar geen enkele reactie gehad. Een stel dieven.
Beste Debajit, het spijt me zeer te horen over uw ervaring. Ik zou het graag willen onderzoeken. Kunt u me alstublieft uw naam, nummer en het betreffende adres sturen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: De appartementen van MWGM zijn vrij goed, maar de klantenservice is de slechtste service die ik ooit heb gezien. Elke communicatie met hen zal een enorme hoofdpijn zijn. Ze negeren de e-mails of reageren pas een maand later met iets onzinnigs, telefoontjes worden genegeerd, je kunt uren aan de telefoon hangen tot het einde van de werkdag. Het enige waar ze snel en solide in zijn, is geld van je afschrijven.
Beste Vasilii, het spijt me te horen dat dit jouw ervaring met MVGM is. Je bent meer dan welkom om een e-mail te sturen naar [email protected] om contact met ons op te nemen! Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Niet bereikbaar. Ons huis lekt, er slaapt een zwerver op de gang en lampen zijn kapot, maar MVGM reageert niet op emails en is telefonisch onbereikbaar.
Beste D V, Vervelend dat dit zo ver is gekomen! Zou je willen aangeven via [email protected] of dit probleem nog steeds speelt, dan zullen wij dit zsm oppakken! Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: MVGM ... Duidelijk een bedrijf die net zo hard is geworden als het beton/de stenen die ze verhuren. Voorop wil ik wel benoemen dat de medewerkster Miriam Groen een topper is en dat mede dankzij deze fantastische vrouw het toch nog een soort van prettig is geworden, zonder haar was het niets geworden. Het ligt ook niet aan de onwil van de mensen die het werk uitvoeren maar er is veel te veel bureaucratie en veel te weinig mensen om het werk te kunnen doen. Uitgenodigd worden voor een bezichtiging, waar we Mevrouw Groen ontmoette een fantastische vrouw die ondanks haar enorme tijdsdruk, toch even de tijd heeft kunnen nemen om de boel door te nemen. Je krijgt in 10-20 minuten een rondleiding en we moesten meteen Ja of Nee zeggen, geen bedenktijd, het is Nu of Nooit. Dus na een korte belronde, buiten op de stoep, hebben we "Ja" gezegd. Dan kom je in de onpersoonlijke papiermolen van MVGM, je MOET binnen 5 dagen alles uploaden wat ze willen hebben, en dat is eigenlijk je hele (financiële leven) in 29 documenten (incl. saldo van spaarrekeningen, bankrekeningen enz.) Na 2 dagen krijg je al een dreigmail dat je nog niet compleet bent en dat je anders het huis niet krijgt. Eenmaal alles ge-upload hebben zij 5 dagen de tijd voor de beoordeling, en die 5 dagen nemen ze ruim ... en uiteindelijk zijn we het dan geworden... Maar wel 3 maanden borg en 1,5 maand huur vooruit betalen (~ EUR 7.650,- totaal ) Je krijgt een aantal mails, met de ingangsdatum van het contract en je MOET naar het kantoor in Amsterdam komen om een ID-Check te doen, hiervoor moet je een afspraak maken en daar komt het grootste struikelblok van MVGM => Totaal onbereikbaar ! ik heb in 4 dagen in totaal 7 uur in de wacht gestaan en uiteindelijk niemand gesproken en op e-mail krijg je geen antwoord. Uiteindelijk hebben we mevrouw Groen bereikt en die heeft het wederom voor ons geregeld. Inmiddels waren we natuurlijk wel een aantal dagen dichterbij de ingangsdatum van het contract dus er is ineens weer Haast geboden. Eenmaal op kantoor bij de MVGM hebben wij besloten niet eerder weg te gaan voordat we alles hadden en alles geregeld was en dat is maar goed geweest. De bureaucratische rompslomp vierde hoogtij, maar we gingen na een paar uur met een getekend contract, een geplunderde bankrekening en een sleuteloverdracht datum + tijd (die krijg je gewoon, je past je maar aan) de deur uit. Dan komt de sleuteloverdracht.... Te laat, wederom haast, geen tijd, druk, druk, druk, druk... parkeerplaats in de garage is niet geregeld en tóch een bosje sleutels vergeten mee te nemen, toevallig wel met cruciale sleutels en een tag maar "die kom ik nog wel een keer brengen als ik in de buurt ben" En de punten die niet in orde zijn, worden wel opgelost... doei doei ! Schaam je MVGM !Zo ga je niet met je huurders om! Al met al krijgen we een prachtige plek om te wonen, maar u vroeg mij een review te schrijven, dus bij deze !
Beste Tim, wat vervelend dat je de service van MVGM zo hebt ervaren. Er zijn duidelijk verbeterpunten en daar werken wij hard aan. Ik zal jouw review ook doorgeven aan mijn collega's. Kun je wellicht contact met ons opnemen via [email protected]. Wij komen hierover graag met je in contact. Ik hoop wel dat na de initiele ervaring, je heel veel woonplezier hebt in je nieuwe woning. Mag ik je nog wel vragen om in verband met privacyredenen de naam van mijn collega te verwijderen? Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Tevreden over de manier van communiceren en de werkwijzen. Reactiesnelheid is wel enorm traag, dat zou nog verbeterd kunnen worden.
Beste Thom, wat fijn dat je tevreden bent, wij zijn hard aan het werk om dit punt te verbeteren! Bedankt voor je review! Groet, Jillian van MVGM.
Negatieve ervaring: Extreem slecht te bereiken. Geen idee wie hier werkt maar ze kunnen er geen plezier in hebben lijkt mij. Na het toesturen van de documenten voor een woning is er complete radiostilte. Na 3u in de wacht te hangen hebben we het maar opgegeven.
Beste Bas, bedankt voor je beoordeling en review. Vervelend dat het niet lukt om contact op te nemen met ons. Wij willen je graag helpen, voel je vrij om meer informatie over jouw ervaring te mailen naar [email protected]. Ik kom graag met je in contact. Groet, Jillian van MVGM
Positieve ervaring: Ik was behoorlijk bezorgd om bij MVGM te huren, gezien alle beoordelingen, maar ik besloot het toch te proberen, omdat het appartement te goed was en mijn keuze behoorlijk beperkt. Ik huur nu een jaar en mijn persoonlijke ervaring is niet slecht, dus besloot ik het ook te delen, als het iemand helpt die op zoek is naar een plek. Het bedrijf is inderdaad langzamer dan andere bureaus waar ik solliciteerde. Over het algemeen deed het er 2 weken over om terug te komen met mijn aanvraag, en nog eens 4 weken om me de sleutels te geven, ook al zei ik dat ik direct kon intrekken. Ook had het contract 1 typefout, maar die werd opgelost in een opvolgmail, dus alles is goed. De inspectie bij intrek was zeer grondig. Een klein probleem werd geconstateerd en MVGM stuurde binnen een paar dagen een monteur, zodat het heel snel werd opgelost. Het appartement zelf had geen verborgen problemen, dus alles leek geweldig. Een paar keer waren er reparaties nodig in de gemeenschappelijke ruimte (bijvoorbeeld, de voordeur maakte vreselijk lawaai of de intercom was kapot), en die werden binnen 2-3 weken opgelost, maar ik moest ze melden bij een onderaannemer reparatieservice, niet bij MVGM. Daarnaast zijn de gemeenschappelijke ruimtes schoon en ik merk af en toe verbeteringen op, zoals nieuw verfwerk of een nieuw tapijt in de hal. Samenvattend, het bureau is inderdaad trager dan je zou willen, maar afgezien daarvan was mijn ervaring goed. Tijdens het hele proces spraken ze perfect Engels en waren ze erg aardig tegen mij. Ik heb eerder in 3 andere EU-landen gewoond en MVGM lijkt in vergelijking totaal prima. Als er iets misgaat, zal ik deze beoordeling bijwerken.
Beste Oliver, bedankt voor je beoordeling. Groet, Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Zeer onprofessionele bedrijf, komt de gemaakte afspraken niet na. Kunnen geen transparante terugkoppeling geven na inzage van de volledige documentatie. Ze doen er wijsheid om de tent zsm te sluiten, zeer markant hoe de medewerkers omgaan met potentiële klanten.
Negatieve ervaring: How is this agency still in business? Bikes are stolen from the indoor garage and now people's houses are being broke into. MVGM does not want to get involved, check camera footage or increase security. We signed a year contract, so in our rental termination letter sent THREE MONTHS in advance we recommended new tenants who were known to us. We called every week to confirm, no clear answer was given. The new tenants also called them almost every week. Finally they spoke to us saying they "tried to reach the new tenants but they couldn't, so they found someone else" which is absurd considering we have recordings of our conversation. Pathetic agency, hopefully someone shuts them down soon. Hoe in hemelsnaam bestaat dit zielige agency nog? Uit de inpandige garage worden fietsen gestolen en nu wordt er bij appartementen ingebroken. MVGM wil niet meedoen, camerabeelden controleren of de beveiliging verhogen. We hebben een jaarcontract getekend, dus in onze huurbeëindigingsbrief die DRIE MAANDEN van tevoren is verzonden, hebben we nieuwe huurders aanbevolen die bij ons bekend waren en ging akkoord met meubels overname enz. We belden elke week om te bevestigen, er werd geen duidelijk antwoord gegeven. Ook de nieuwe huurders belden ze bijna wekelijks. Uiteindelijk spraken ze met ons en zeiden dat ze "probeerden de nieuwe huurders te bereiken, maar dat ze dat niet konden, dus hebben ze iemand anders gevonden", wat absurd is aangezien we opnames hebben van ons gesprek. Zielig agency die MVGM, hopelijk sluit iemand ze snel af.
Beste M M, bedankt voor je beoordeling en review. Vervelend dat je deze ervaring hebt met MVGM. Ik kan niet ingaan op deze specifieke casus, maar over het algemeen kunnen aangedragen huurders na een beoordeling de huur overnemen. De collega, die het dossier behandeld, neemt altijd zelf contact op met de huurder om een en ander af te stemmen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Slechte en vooral langzame service voor huurwoningen
Beste Merel, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Verschrikkelijk slechte service. Een klein probleem zoals “ik kan de parkeergarage niet uit” duurt nu al meer dan een uur om opgelost te krijgen. Iedere fatsoenlijke garage zou daarvoor een knopje bij de uitgang hebben die je in contact brengt met iemand die onmiddellijk met een oplossing komt. Nee, MVGM heeft een protocol waarbij mensen zich alleen maar verschuilen achter “de procedure, die tijd in beslag neemt”. Update: Oplossing is gekomen 11 uur nadat ik de parkeergarage wilde verlaten.
Beste Dennis, wat vervelend dat het probleem niet snel kon worden opgelost. Voel je vrij om meer informatie over jouw ervaring te mailen naar [email protected]. Ik kom graag met je in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ongelooflijk hoe MVGM met zijn huurders omgaat. Wij douchen inmiddels al een week in ijskoud water. MVGM werkt op geen enkele manier mee om een oplossing te zoeken. En laat je letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Ze weten je bij de storingsdienst ook nog te vertellen dat je ipv zaterdag beter op vrijdag had kunnen bellen. We maken netjes elke maand onze huur over en uiteindelijk krijg je stank voor dank.
Beste Monica, wat vervelend dat dit jou overkomt. Ik kom graag met je in contact. Zou je misschien meer informatie (adres, etc.) willen sturen naar [email protected]? Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Meest onprofessionele verhuurders organisatie waar ik ooit te maken mee heb gehad. -We hebben twee hele dagen aan de lijn moeten hangen om te vragen of er een loodgieter kon langskomen omdat de boiler het niet deed. Dus geen verwarming of koud water in de winter! -Ze schenden alle privacy wetten. -Er is waanzinnig slechte interne communicatie waardoor je aanmaningen ontvangt voor iets wat al overgemaakt is. -Daarnaast vragen ze om allongekosten wat wettelijk niet is toegestaan. Helaas is het niet mogelijk om nul sterren te geven.
Beste Iela, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Mochten wij je ergens bij kunnen helpen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]? Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Een aantal keer een mail gestuurd betreffende een woning, maar geen antwoord. Ook een keer gemaild met een vraag, wederom geen antwoord. Bellen werkt ook niet wordt niet opgenomen.
Beste Anouk, wat vervelend dat je geen reactie hebt gekregen op je mails en dat je telefonisch geen contact kreeg. Zou jij misschien een mail door willen sturen naar [email protected]? Hopelijk kunnen wij jou met een collega in contact brengen die je verder kan helpen. Groet, Debora van MVGM
Positieve ervaring: Beheerder van woningen. Luisteren en reageren goed.
Beste Theo, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Lisa van MVGM
Negatieve ervaring: Absoluut niet klantgericht, wie dan ook bij de MVGM. Woning bezichtigd en was in slechte staat . Ik heb verzocht om het e.e.a. aan te pakken voordat ik het huurcontract zou tekenen. Dit was niet mogelijk volgens verschillende mensen. Het is take it or leave it. Waarom een huurwoning huren voor 1600+ Euro per maand en dan nog eens 1000-en euro's uitgeven aan schilderen, vloeren, lampen?? Communicatie verloopt traag en vragen worden niet of zeer halfslachtig beantwoord. Bedenkt je wel 10x voordat je met deze partij in zee gaat! Pas op. Toevoeging op 07-08-2021 Zelfs zonder getekend contract heeft MVGM al 2x geprobeerd om de volledige huursom te incasseren! Reeds al onder de aandacht gebracht bij het team, maar niks aan gedaan... Administratie klopt dus totaal niet.
Beste Guust, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Bloedzuigers, onmenselijk
Beste Hille, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: With all these negative reviews I feel a positive sound should be heard too. In the course of past 7 years had a few service requests. Our fridge temp. sensor broke down, was fixed quickly. Year later, it happened again and they sent a mechanic quickly again. Outside lights not working; solved in the next week. Microwave door not closing properly any more and they installed a completely new (better!) oven, even during the corona challenges. Did not give 5 stars as I feel they are overcharging the service-costs. We pay hundreds of euros just to have someone throw a bucket of bleach-water through the staircase and call it "cleaning".... this must be the most expensive cleaning agency in Amsterdam...
Beste Maxence, bedankt voor je beoordeling en recensie. De servicekosten worden vaak gebruikt om voor meer te betalen dan alleen schoonmaak. Als je vragen hebt over de servicekosten kun je MVGM bereiken via [email protected] of via 088 432 4878 (optie 2). Met vriendelijke groet, Natalie van MVGM
Laat uw mening over MVGM Amsterdam (Naritaweg):
MVGM Amsterdam (Naritaweg) verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren




Makelaardij Van der Linden Amsterdam

BeleggersMakelaar



ZekerWonen

Amster Vastgoed


Verhuurmakelaar

Scholten Makelaars

ESTATEC
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.