AHAM Realty
Informatie over AHAM Realty
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8:30-17h
- Zaterdag: (closed)
AHAM Realty: Meningen
Fantastische ervaring: Erg tevreden over de service van Aham tot nu toe! Ze denken goed met je mee en reageren altijd snel via de mail :)
Negatieve ervaring: Vier jaar geleden meldde ik de eerste problemen met schimmel en lekkage in mijn huurpand. Twee jaar geleden schreef ik daar een review over. Toen werd ik vrijwel direct gebeld door Aham Vastgoed met het dringende verzoek om mijn review te verwijderen. Dat heb ik geweigerd – terecht, want de problemen waren toen nog steeds niet opgelost. Nu zijn we nóg eens twee jaar verder, en er is nog altijd niets wezenlijks gedaan. Het pand kampt nog steeds met ernstige schimmelproblemen en lekkages. De situatie is inmiddels zó ernstig dat medewerkers gezondheidsklachten ervaren. Maandelijks komt er weer een nieuw bouwbedrijf langs om een offerte op te stellen, maar vervolgens gebeurt er niets. Geen herstel, geen duidelijkheid, geen verantwoordelijkheid. Alleen loze beloftes en uitstel. Ik voel me nog steeds even moedeloos als in mijn vorige review. Vier jaar aan structurele problemen en stilstand – dit is onacceptabel. Als er geen concrete actie komt, volgen er meer reviews, want dit mag niet in de doofpot verdwijnen.
Negatieve ervaring: Wees op je hoede voor deze op geld beluste (en schofterige) pandjesbaas! Tegen de huurrechtelijke wet- en regelgeving in, probeert AHAM Vastgoed bij het einde van de huurovereenkomst de vertrekkende huurders de woning geheel verhuurklaar te maken voor de nieuwe huurders, zo vraagt AHAM alle vertrekkende huurders de houten vloer geheel te (schuren en) oliën. Tijdens de voorinspectie wordt deze absurde (en tamelijk dreigende) prijslijst verstrekt, van alle prijzen als huurders iets niét in orde zou maken. Als klap op de vuurpijl wordt zelfs (geprobeerd) bij oplevering van de woning om 10.00 uur van de eerste dag van de volgende maand een extra dag aan huur in rekening te brengen (terwijl AHAM de 31e in de ochtend niet beschikbaar was voor oplevering). Ook zijn de servicekosten onverklaarbaar hoog. Na het opvragen van de onderliggende facturen bij de jaarlijkse eindafrekening servicekosten (een recht van huurders!), bleek ineens dat er een verkeerde verdeelsleutel was toegepast voor bepaalde schoonmaakkosten en kregen we geld terug. Voor sommige kosten kon AHAM geen onderliggende facturen voor onze woning verstrekken.
Beste Rosalie, helaas komt jouw naam niet voor in ons systeem. Mochten wij je toch ergens bij kunnen helpen kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Alvast bedankt.
Negatieve ervaring: Reacties hier onder zeggen genoeg over dit bedrijf. Masten masten en masten. Dit bedrijf doet zeg voor als liefdadigheidsinstelling maar het is commercieel als het maar kan. Zelf 3 enorme masten bij kinderen 10 meter vandaan plaatsen wat Aham 30.000 to 40.000 euro per jaar opbrengt op rug en gezondheid van de bewoners in het pand en in de wijk! Schande dat Aham zich als liefdadigheidsinstelling opstelt en de buurt verziekt! Je moet je diep schamen als met dit bedrijf zaken doet! Buurtbewoner Bentinckstraat.
Uit uw reactie maken wij op dat u bezwaar hebt tegen de aanwezigheid van antennes op een van onze complexen. U realiseert zich vast wel dat ook U dankzij de aanwezigheid van antennes in de stad de mogelijkheid hebt ons hierover te mailen en berichten te plaatsen op het internet. En wellicht werkt u nu ook thuis in verband met Corona. Dit is zonder deze antennes niet mogelijk. Wij realiseren ons ook de nadelen en gaan hier dan ook zorgvuldig mee om. De ontvangst op onderhavige locatie werd door onze huurders als slecht ervaren, wat voor ons reden is geweest mee te werken aan de verzoeken van de providers.
Wij zijn blij dat onze huurders, nu ze veelal noodgedwongen thuis werk een goed netwerk tot hun beschikking hebben. Verder vinden wij het jammer, dat u zich niet goed op de hoogte hebt gesteld, over de situatie binnen ons bezit. Op nog geen 0,001% van onze panden is sprake van antennes.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Aham Vastgoed BV
Negatieve ervaring: Realy unhealthy situations with AHAM. I know someone who was living under a antenna mast. He is now away from aham building and feel absolutly happy! AHAM don’t care about the people but care about the money! Again 1 mast placed next to 3 others. I got tinnitus with this… be aware to live here.
Dear Maarten, we are really sorry to hear this. Please note that you always can contact us if you have any furter remarks. Kind regards, AHAM Vastgoed
Negatieve ervaring: Het is dat je minstens één ster móet geven om iets te kunnen posten. Ze verdienen namelijk totaal niks! Ik woon al 28 jaar in een huurhuis van deze firma. Altijd bijtijds de huur betaald. U kunt zich voorstellen dat het huis met de jaren nodig toe is aan vernieuwingen. Houtrot, scheuren in de muren, stukken die uit gleuven van de muur komen, de deuren in het huis en de ramen aan de achterkant, een keer te hard tikken en het ligt eruit. AHAM vertikt het om ook maar iets te doen voor haar huurders. Ze zijn het niet verplicht, maar het zou ze sieren de basisbehoefte in het huis voor hun rekening als service te nemen. De monteurs die door de jaren heen zijn aangestuurd om te kijken naar een probleem in het huis gaven zelfs te kennen dat AHAM, netjes gezegd, er met de pet naar gooit. Ondertussen schroomt AHAM ook niet om de jaarlijkse huurverhoging op te gooien, ook tijdens de eerste Covid situatie. Momenteel al 5 dagen zonder warm water. De geiser is kapot en kan niet vernieuwd worden omdat deze oud is. Een dame van de klantenservice, Chelly Blok, was 2 maal telefonisch op de hoogte gebracht van deze situatie en nog bleef zij erbij dat wij dit per mail moesten doorgeven. Als bij wijze van service én omdat dit een uiterst geval is, lijkt mij, had zij dit ook kunnen doorzetten óf ons dit af kunnen raden omdat AHAM dit niet voor haar rekening neemt. Zij gaf dit ook al telefonisch aan, maar gaf tegelijkertijd ook nog steeds aan dat we een mail moesten sturen. Waarom de mail als zij toch al aangeeft dat dit voor onze eigen rekening is? Wij willen nu gaan voor CV. Ook dit moeten wij zelf regelen. Zo staat het ook in het huurcontract. Maar omdat mijn moeder oud-huurder is, zou je denken dat het met wat meer empathie, service en behulpzaamheid gepaard zou gaan. Niet dus. Ik heb mijn klacht gemaild, en ik kreeg een vlotte reactie van een dame Betty. Mijn complimenten dat zij de tijd neemt voor de reacties op mijn mail en de informatie die zij daarin verstrekt. Ik had dit niet verwacht. Zo voel ik mij toch nog een beetje gehoord. Dank je wel, Betty! Het scheelt al zo een hoop als iemand de tijd neemt en begrip toont voor de situatie.
Beste Nadia, wat vervelend om te horen. Wanneer je nog andere vragen of opmerkingen hebt kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, AHAM Vastgoed
Negatieve ervaring: Suggestions if you want to become Aham tenant... 1. Ask an English contract to sign as well as the Dutch, same for clauses of service 2. Ask a written, official explanation on how to treat the wooden floor (it will be you trouble, they want you to clean it and oil it professionally) and you obligations. This will be a big discussion and waste of time. 3. Ask for the diplomatic clause on the contract otherwise it will be impossible to leave before even if you need 4. Ask for a written report of the flaws of the flat before taking over and ask them to make all the repairs before you take over 5. Ask to sign the contract and get the keys at the apartment not in their office and ask an official document on the state of the flat to be signed when you take the keys on site. Highlight that whatever is not clearly stated by them it will be their responsibility 6. Complain for every single things that does not work, insist and persist. Don't be "kind", it will get against you 7. When you decide to leave the flat usually you have 2 calendar months. Ask them to clarify exactly what this means. They will ask you proof if you have the diplomatic clause with you new work contract...in English...no privacy for you 8. Ask to put in the contract by when they will give you back the advance you paid. 9. When you sign the contract they give you a bottle of bubbly wine. It's NOT a gift nor a sign of kindness. 10. They have no customer service. The tenant is not a customer. They are above you. 11. When you leave the flat there is a first inspection one month before. Ask them to come with a document to make the situation and to be signed by both sides. Ask a written report on the things you must do. 12. Before the appointment for leaving the keys and the flat for good send them a video with all details of the state of the apartment asking them if you need to do anything else to get back your full advance 13. At the last inspection come prepared to discuss anyway. They know that you cannot wait to leave. Make a video of your discussion, if possible. 14. Get prepared to discuss anyway. My recommendation in general? Don't move to the Netherlands: it's a very expensive country that is not welcoming expats and the housing system is, globally speaking, appalling. Good luck!
Fantastische ervaring: Great party to deal with!
Fantastische ervaring: The best agency as a renter. In these crazy times where other agencies ask overbidding and crazy documentation, Aham is instead keeping it simple and very transparent to the candidates. Best renovated apartments at good prices.
Dear Martino, thank you for your review! We hope you will have a good time in your apartment. Kind regards, Aham Vastgoed
Fantastische ervaring: They helped me rent an apartment (fast) and they replied extremely fast to all my queries and issues I had after renting it. This shows me that they respect their tenants and I appreciate this. Thank you.
Fantastische ervaring: Nuttig telefoongesprek
Fijn om te horen Yvonne, bedankt! Aham Vastgoed
Negatieve ervaring: Al 2 jaar huurder in een pand met schimmel en constant lekkage. Word er moedeloos van
Beste Susanne, wat vervelend om te horen. Ik kan helaas niet achterhalen op welk adres jij woont. Wil je ons mailen op [email protected] zodat wij jou verder kunnen helpen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Aham Vastgoed
Fantastische ervaring: Rented a place for more than a year. Spacious apartment with 100% wooden floors, freshly renovated but with competitive price. Good communication with the property managers, deposit refunded 100%. Recommend
Dear Anna, thank you for your review and really good to hear that you enjoyed your apartment! Kind regards, Aham Vastgoed
Negatieve ervaring: Dit bedrijf verhuurt een garage en dan willen ze een bewijs van inkomen en een kopie van je identificatiebewijs. En dan gaat het om een garage van 165 euro per maand. Huisjesmelkers zijn het volgens mij, niet meer en niet minder.
Negatieve ervaring: 1 ster is nog veel te veel. Van dichtbij meegemaakt, dit is gewoon een criminele organisatie. Aan iedereen die er werkt: schaam je diep. Aan alle huurders: sterkte. Blijf hier weg!
Beste Silly, wat vervelend om te horen dat je zo ontevreden bent. Helaas kan ik jou niet terug vinden in ons systeem. Mochten wij iets kunnen betekenen dan kun je ons altijd mailen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Aham Vastgoed
Fantastische ervaring: Nice, helpful staff and they are patient with the questions I have. The apartment was well taken care of and upon signature, I received all the documents required for maintenance and even a champagne. Had a smooth process overall.
Dear Alexia, thank you for your review that is really good to hear! We will hope that you have a good stay in your apartment. Kind regards, Aham Vastgoed
Negatieve ervaring: Zou hier NOOIT gaan huren. Slechtste service ooit. Typische huisjesmelkers. Gooien bestaande huurders eruit voor duurdere expats. 50m2 verkopen voor €2000,- per maand. Doodziek.
Beste Mirjam, wat vervelend om te horen dat je zo ontevreden bent. Helaas kan ik niet achterhalen of je een (oud) huurder van ons bent of niet. Als wij iets voor jou kunnen betekenen kun je ons bereiken via [email protected]. Met vriendelijke groet, Aham Vastgoed
Fantastische ervaring: We rent a great flat at a fair price through AHAM. Maaike and her colleagues are always available to answer any questions. We would rent a flat through AHAM any time again!
Dear Ina, thank you for your message, that is really good to hear! We hope you will have a good stay in your apartment. Kind regards, Aham Vastgoed
Fantastische ervaring: AHAM helped me to rent my first apartment in Amsterdam. The process was quick, the agents were exceptionally responsive, and the communication was clear. Thank you, folks.
Thank you Roman, that is good to hear! We hope you will have a good stay in your apartment. Kind regards, Aham Vastgoed
Fantastische ervaring: Great place to be.
Thank you, nice ot hear! Aham Vastgoed
Fantastische ervaring: I had really good experience with this company. During contract signing agent told us all necessary information in the most useful way. Thank you for the best apartment ever!
Dear Illia, thank you for letting us know! We wish you a very good stay at your apartment. Kind regards, AHAM Vastgoed
Negatieve ervaring: WOW I just read all the other poor reviews, this company really needs improve their ways! I think I dodged a bullet by not renting from them. We viewed a property, we liked it and were happy to take it. They wanted 6 months depsosit. I could pay it but I refuse on principal. We went to another agency and now enjoying 4th month in a beautiful flat with a 2 month deposit. If I am ever looking for property again, I would hesitate to use these guys. Their service was also a bit slow. Please press if my reveiw was helpful.
Dear SB, we are really sorry to hear this. We do have an income requirement and sometimes when people to not meet it but we do trust you as a good candidate we ask for more deposit. We do understand that you would not like to rent the apartment with more deposit. Good to hear that you have another apartment now. Kind regards, AHAM Vastgoed
Fantastische ervaring: Out of 7 years renting in Amsterdam, definitely the best apartment I rented. Fully renovated with premium materials and decent renting price. Big landlord so yes they are very organized with for instance a booklet of what is expected from you and what will they cover etc.. but I much prefer that to not knowing and having to discuss it with a landlord. No problem with deposit back.
Dear Benoit, that is really good to hear, thank you!
Negatieve ervaring: I don't recommended this agency. I booked with them appointment week before. The agent asked me for the confirmation twice. When I showed on the location. There were nobody there and after one hour I got the email - that I wasn't in the agenda and flat was rented week before. Avoid this company for the future!
Dear Tycjan, we are really sorry to hear this. I am not sure what happened but normally when you confirm an appointment we always contact you before if an apartment is rented out. We are really sorry for the inconvenience. Please note that you always can contact us if you have any further questions or remarks. Kind regards, AHAM Vastgoed
Negatieve ervaring: Ben al al ruim 1 jaar bezig met me schimmel in huis en ze doen niks.Ben er gewoon ziek van.Heb maart of april gebeld en dat ik het niet meer aan kan en nog niks.2 weken geleden me zoon gebeld en nog n8ks.80%vocht in me slaapkamer qaardeloze verhuurder
Beste Hannie, wat vervelend om te horen. Onze onderhoudsafdeling doen hun best om schimmelproblemen zo spoedig mogelijk te herstellen. Wanneer jouw probleem nog niet is opgelost, neem dan alsjeblieft contact op met onze onderhoudsafdeling zodat dit hopelijk zo spoedig mogelijk opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, AHAM Vastgoed
Negatieve ervaring: AHAM is the most dishonest and unprofessional rental agency I have had to deal with. We have had leaks in our storage basement for 2 years and it took them months to even answer our calls; they never fixed it or even compensated us for the damage. They never answered our emails. When we finally moved out, it took them 4 months to reimburse our deposit and they gave away our washing machine to the new tenants without our authorization and never responded to our requests to get it back. They clearly do not care about their tenants, don’t believe their lies, don’t rent from them.
Dear Melanie, we are really sorry to hear this. Please note that you always can contact us if you have any further questions or remarks. Kind regards, AHAM Vastgoed
Negatieve ervaring: Ik ben nu ruim twee maanden verder en nog steeds reageert AHAM niet op mijn reparatie verzoek. Ik vind dit zeer onprofessioneel. En ik hoop dat ze snel contact met mij opnemen.
Beste Tomas, wat vervelend om te horen. Wij hebben pas afgelopen maandag jouw verzoek ontvangen. Mijn collega's gaan dit spoedig oppakken. Mocht je nog andere vragen hebben dan horen wij dat ook graag. Met vriendelijke groet, Aham Vastgoed.
Negatieve ervaring: Rent is very expensive, service mediocre. When you cancel your contract, Aham takes almost 2 months to pay back your ransom.
Dear Cedric, i am really sorry to hear this. We really try to do it quite fast, but on our website you also can find our information that we have 3 months to pay it back: https://www.aham.nl/en/i-am-renting/rent-termination/ . Please let us know if you have any questions. Kind regards, Aham Vastgoed
Fantastische ervaring: Absoluut een van mijn betere ervaringen met makelaars. En ik werk veel met makelaars binnen mijn vakgebied.
Beste Tom, wat fijn om te horen, bedankt!
Fantastische ervaring: We lived for 2 years at one of their properties in Amsterdam, they were always very friendly, solved any issues very quickly and were flexible. Quite rare to find such a good landlord..!
Dear Kate, that is really nice to hear, thank you! Kind regards, AHAM Vastgoed
Negatieve ervaring: Had an awful experience with these time wasting, discriminatory jokers. Incredibly unprofessional (a theme throughout the other reviews here) and impossible to get a direct answer from. They give conflicting information and are a nightmare to deal with. They simply stopped responding to me, not sure whether this is due to their discriminatory practices, laziness or incompetence. Any option is obviously a bad one. I highly recommend you avoid this lot - the worst experience I've ever had with an agent, anywhere in the world, in over 17 years of renting. AVOID!
Dear Timothy, we are really sorry to hear this. Please note that you always can contact us if you have any questions or remarks. Kind regards, AHAM Vastgoed
Negatieve ervaring: Er lijkt een soort van tweedeling te zijn tussen mensen die al langere tijd een huis huren van AHAM en mensen die recent gerenoveerde huizen huren. Ik woon al een aantal jaren in een appartement dat door AHAM beheerd wordt. En ik merk dat reparatie verzoeken van de 'oude' huurders minder goed worden afgehandeld dan die van de 'nieuwe' bewoners. Ik herken veel van de klachten die ik ben tegengekomen in de reviews. Van zwarte schimmel tot lekkages, ik heb het allemaal meegemaakt. Bij de afhandeling van mijn reparatie verzoeken doet AHAM het minimale, maar vaker helemaal niks. Over het algemeen is mijn ervaring met AHAM dus echt teleurstellend.
Beste Tommie, wat vervelend om te horen. Mag ik vragen op welk adres jij woont? En staan er nu nog openstaande punten? Je kunt ons ook mailen, alvast bedankt. Met vriendelijke groet, AHAM Vastgoed
Negatieve ervaring: Terrible people that are only out for you money. After having to end my contract early due to moving to a different country they refused to let me go even with the diplomatic clause that states, if you are moving more than 50km away due to work you are allowed to end you contract early if you've been living there for 6 months or longer (which was the case.) After having received numerus unprofessional mails from that stating that I next to finding a new tenant myself also have to pay a fine on top of that. I then actually went ahead to go find new tenants who they completely ignore or told false information to. Telling people that couples aren't allowed while they had told me that couples are allowed. During the winter I was also stuck with no hot water for 4 weeks until it finally got fixed. Meanwhile a continues construction happened in the building above my head with no actual schedules sometimes starts as early as 05h30 in the morning making it impossible to sleep. These people are only out for your money and do not care about the actual people living in their apartments. After reading some of the other reviews here I've also noticed their automatic responses to these, once again confirming that they just simple do not care.
Dear Keltic, thank you for your response. Please contact us directly, we send you an email last Friday, but not received an answer. To be clear, unfortunately you do not have a diplomatic clause in your contract. We are really trying to find the best solution with you, i think there is some mis communication. Please answer our last email, thank you. Kind regards, AHAM VASTGOED
Fantastische ervaring: Ik heb 2 fijne samenwerkingen ervaren met AHAM. De communicatie gaat altijd vlot en duidelijk. De medewerkers die ik heb ontmoet en gesproken zijn elk enthousiast en behulpzaam. Ik kijk dan ook uit naar de volgende samenwerking!
Beste Marloes, wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt. Dank hiervoor!
Negatieve ervaring: I have a friend who lived there; her apartment was flooded, and after that she had black mold growing under the floor boards. AHAM didn't help when the house got flooded and did their best to ignore the mold that was endangering my friend's life. She provided pictures, she asked them to come see it for themselves and when it got too bad and her health was threatened, she got the help of a lawyer and won - but it took months to solve this case while she had to live with black mold growing in her house! They don't care about the people renting the place, they're just awful people. And there's constant construction in the building, with no regard for any schedule, full of dust all the time. I really don't recommend this place. She only received a compensation after suing - and winning the law suit. If she didn't sue, they wouldn't have offered any support whatsoever, even at the expense of her health.
Dear Silvia, please be aware that we are already in contact with your friend. She also did get a compensation for the issues in the apartment. We will be in contact with her. Kind regards, Aham Vastgoed
Negatieve ervaring: Be prepared to be swindled. Get yourself a lawyer if you think this might be the place for you. You're going to need someone on your side and it won't be the landlord!
Dear Alesha, unfortunately we can not find you in our system. Could you please let us know what your relation is with us? Thank you. Kind regards, Aham Vastgoed
Negatieve ervaring: I have a friend who used their services. When there was a problem with a water pipe in the kitchen and the floor was flooded, also touching electrical circuits, they acted after a loooong time, a matter of weeks, even though the life of my friend was in danger since almost any electrical appliance would electrocute. They also were charging for inexistent services such as cleaning fees for cleaning that never happened. They are not customer oriented at all and I would not recommend this agency.
Dear Maria, please be aware that we are already in contact with your friend. She also did get a compensation for the issues in the apartment. We will be in contact with her. Kind regards, Aham Vastgoed
Negatieve ervaring: Severe lack of professionalism and a painful level of dishonesty surrounding a money-focused business paradigm. Wholeheartedly recommending you to rent from some other landlord/company.
Dear Octavian, unfortunately we can not find you in our system. Could you please let us know what your relation is with us? Thank you. Kind regards, Aham Vastgoed
Fantastische ervaring: Awesome service. I've had a great experience in dealing with AHAM to rent a new apartment. They do their best to make sure that you are well informed about everything and are always available if you need more information. Extremely recommended!
Dear Diego, that is really nice to hear, thank you so much.
Fantastische ervaring: Bij Aham huurden wij een mooi appartement met prachtig uitzicht in de buurt van de Marktkantine. De huurprijs was heel redelijk, de service zeer goed. En het appartement was top: na een grondige renovatie waren wij de eerste bewoners dus alles was splinternieuw, van de vloer tot de apparatuur. De jaarlijkse huurverhoging ging door corona niet door, dat vonden we een chic gebaar. Ik zou iedereen Aham van harte aanbevelen.
Beste Michiel, hartelijk dank voor jouw positieve review, heel fijn om te horen!
Positieve ervaring: Erg mooie indeling van de woning, met kwalitatief goede producten met isolatie. Snelle communicatie ook!
Beste Jesse, dank voor jouw review, goed om te horen!
Fantastische ervaring: Super blij met de snelle service en manier van handelen van het hele team. De snelheid waarmee ze hebben gezorgd dat wij de woning in konden, de manier van communiceren, netheid van de opgeleverde woning ga zo maar door... Super bedankt!
Beste Frits, wat fijn om te horen dat je zo een positieve ervaring hebt met ons bedrijf, bedankt hiervoor!
Fantastische ervaring: AHAM tenant here! The service is great, the team is very friendly and professional! Responding quickly to requests. And the best part: Rental income is donated towards good causes!
Dear Manuel, thank you for your review, good to hear!
Fantastische ervaring: I had a very pleasant interaction with AHAM and especially appreciated the generally very fast communication! I acknowledge that rental procedures are very different in different countries. Thus it may seem unsafe to transfer a part of a deposit before signing a contract, but as I immediately received a signed "letter of intent for renting" as I expressed my doubts, this seemed safe to do. All in all, it took 1 week from viewing the apartment to getting the keys and signed contract, and everyone was superfriendly and helpful.
Dear Sylvie, Thank you so much for your review, that is really good to hear. Kind regards, AHAM Vastgoed
Negatieve ervaring: AHAM is really bad company, bad service and if you rent an appartement then you will sleep under a antenna mast. see the picture. You are right then in an unhealthy living environment. Be careful with rente apartment here!
Uit uw reactie maken wij op dat u bezwaar hebt tegen de aanwezigheid van antennes op een van onze complexen. U realiseert zich vast wel dat ook U dankzij de aanwezigheid van antennes in de stad de mogelijkheid hebt ons hierover te mailen en berichten te plaatsen op het internet. En wellicht werkt u nu ook thuis in verband met Corona. Dit is zonder deze antennes niet mogelijk. Wij realiseren ons ook de nadelen en gaan hier dan ook zorgvuldig mee om. De ontvangst op onderhavige locatie werd door onze huurders als slecht ervaren, wat voor ons reden is geweest mee te werken aan de verzoeken van de providers.
Wij zijn blij dat onze huurders, nu ze veelal noodgedwongen thuis werk een goed netwerk tot hun beschikking hebben. Verder vinden wij het jammer, dat u zich niet goed op de hoogte hebt gesteld, over de situatie binnen ons bezit. Op nog geen 0,001% van onze panden is sprake van antennes.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Fantastische ervaring: We found a super nice place within less than a month. AHAM personel is super friendly and they respond very quickly! Even got a nice bottle of champagne to congratulate us on the house, we would recommend it to anyone. - Jeanine & Nathan
Dear Jeanine, that is really nice to hear, thank you so much!
Fantastische ervaring: Heel vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Het contact verliep voorspoedig.
Beste Lieke, wat fijn om te horen. Bedankt voor jouw review!
Negatieve ervaring: Please avoid this company.
Dear Khanh An, Unfortunately your name does not appear in our customer database. Could you therefore indicate what exactly happened? We look forward to your response and hope to put things right. Kind regards, Team AHAM Vastgoed
Fantastische ervaring: Had a great experience with this company! Within a few weeks we had a beautiful, newly renovated apartment in the area of Amsterdam we were searching in. The young professional we were assisted by was super helpful, reliable and informative. Would recommend this company to any friends or family searching for a new place to live!
Dear Hannah, thank you for your review, that is really good to hear!
Negatieve ervaring: I move away after my renting contract is ended. Sinds recently 3 masts have been placed above the apartments, this doesn't feel ok.
Hello Didi, We are really sorry to hear that you feel unhappy with our service. Please let us know what happened so we can look into this. Kind regards, Team AHAM Vastgoed
Fantastische ervaring: Friendly and helpful. Thanks for nice apartments
Thanks Anton, wishing you all the best in your new apartment. Have a nice day. Team AHAM Vastgoed
Negatieve ervaring: I had a very bad experience doing business with AHAM Vastgoed. I found their approach opportunistic and dishonest. I would suggest you not to do business with them.
Dear Koosha, It has been a while since you post this review on Google. Our apologies for the late reply, but we are only able to reply on google reviews since a few weeks now. We are really sorry hear that you are not satisfied with our service. We are asking for a down payment to reserve the apartment for you, when the apartment is not yet ready for moving in. I believe that this might have been a misunderstanding. We hope that you found a nice place to live here in Amsterdam. Best regards, Team AHAM Vastgoed
Positieve ervaring: They are very friendly in their communication and reply fast. Because of them I found a very nice apartment in Amsterdam with my girlfriend in no time!
Negatieve ervaring: High price, low service
Dear, we are really sorry to hear that. We are always try to improve our service. Please let us know what happened.
Negatieve ervaring: Had quite unpleasant encounter with this agency. They asked to transfer money before signing anything. According to them that's needed for you to "secure" the apartment, but there's nothing secure about transferring money before signing rental contract. Only after my negative review of them did they offer to sign an "intention letter" before the deposit is transferred (which is not rental contract but at least some guarantee). They also charge tenants with "contract costs", which is not very legal, but unfortunately too common. Moreover, on one occasion they canceled a viewing without informing me about it. Overall bad experience.
Negatieve ervaring: Absolutely unreliable. Wrote them to view an apartment and they never replied. Stay away.
Negatieve ervaring: First-hand experience with AHAM. After having rented from various agencies throughout the years (initially as a student, then as a young professional, thereafter as a couple) this was the absolute and most appalling rental experience I have ever encountered. I kindly advise you to look elsewhere.
Positieve ervaring: Nice offices there and good service
Laat uw mening over AHAM Realty:
AHAM Realty verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren
Makelaar in Amsterdam | Thoma Post Makelaars
Netwerk Makelaardij Amsterdam
De Plantage Makelaars
De Oude Stad Makelaardij
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.