MVGM Vastgoedmanagement Breda
Informatie over MVGM Vastgoedmanagement Breda
4817 HZ, Breda
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17:30
- Dinsdag: 8:30-17:30
- Woensdag: 8:30-17:30
- Donderdag: 8:30-17:30
- Vrijdag: 8:30-17:30
- Zaterdag: (closed)
MVGM Vastgoedmanagement Breda: Meningen
Negatieve ervaring: Dit bedrijf is de grap van de eeuw, levert nieuwbouw appartementen op gericht op het westen met 8+m2 aan raampartij waar de hele middag en avond de zon op staat zonder zonwering. Je woont dus in een kas als de zon schijnt en ze zijn zogenaamd al 9 maanden bezig met zonwering regelen waarvoor ze je ook nog willen laten betalen. Belachelijk! Een onbewoonbaar huis in de zomer is schandalig hier moet je als verhuurder actief wat aan doen. En het bedenken dat dit goed zou gaan in de zomer is nog dommer.
Beste Erik, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Rik van MVGM
Negatieve ervaring: If I had the time I would open a court case against this company. Terrible and threatening customer service, and continuous disregard of customer requests. Sadly, these people manage to conduct this business with the utmost disrespect for those who pay their salaries and, if possible, they try to create big problems for customers (especially if they can make a profit out of them). Such a horrible and wicked company, with a disgraceful business ethics.
Negatieve ervaring: Vriendelijk aan de telefoon, maar verder sta je er alleen voor... De mensen aan de telefoon zijn vriendelijk en proberen echt te helpen, en het uiteindelijke antwoord op mijn vraag was duidelijk en goed onderbouwd. Geen klachten daarover. Maar de weg ernaartoe… Ik heb ruim twee maanden lang moeten bellen en mailen — denk aan zo’n 15 keer — en telkens werd me beloofd dat ik binnen een paar dagen iets zou horen. Maar er kwam niks. Pas na twee (!) formele klachten kwam er eindelijk beweging in. Na heel veel herrie maken blijkt dan toch dat het mogelijk is een antwoord te formuleren... Het lijkt ze totaal niet te boeien dat ik met grote onduidelijkheid zit over de financiën en lijken ook 0 oprechte intentie om mij te helpen. Beloftes worden keer op keer niet nagekomen en de uiteindelijke reactie is op zijn zachtst gezegd stijf en apathisch. Alleen een standaard “we begrijpen dat het vervelend is”. Blijkbaar kunnen ze niet meer erkenning en inlevingsvermogen tonen voor maandenlang trekken en oneindig veel energie en moeite moeten investeren om überhaupt een antwoord op mijn vraag te krijgen. Leuk dat ze in hun nieuwsbrief mail zo trots zijn op hun 'regionale aanpak' met voordelen als ‘persoonlijk en betrokken’, ‘snelle service’ en ‘eenvoudig contact’. Daar mogen ze toch nog eens heel kritisch naar zichzelf kijken. Vriendelijkheid is er dus zeker. Maar als je ergens écht op rekent, sta je er wat mij betreft behoorlijk alleen voor. Voor mij voelt het alsof je pas serieus genomen wordt als je blijft aandringen en gaat klagen. Dat is geen manier van werken waar je vertrouwen van krijgt.
Fantastische ervaring: Amber, dankjewel voor alle goede hulp!
Dank voor de positieve beoordeling
Negatieve ervaring: hebben hun data bestand goed op orde, krijg brief op naam van vorige bewoner die hier al ruim 3jr niet meer woont
Beste Corné, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Rik van MVGM
Fantastische ervaring: Amber is onze clientmanager en we zijn ontzettend blij met haar. Ze reageert snel, met veel informatie en uitleg, en is erg vriendelijk. Wij zijn erg tevreden met haar inzet!
Beste Sabine, Dank voor de positieve review
Negatieve ervaring: Heb je een probleem? Neem dan geen contact met ze op. Ze zijn compleet onbereikbaar en nemen geen dringende oproepen aan. Succes.
Beste NS, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Rik van MVGM
Negatieve ervaring: Zeer slecht bereikbaar. al 2x gebeld 40 min wachttijd. Wordt niet adequaat geholpen.
Beste Peter, onze oprechte excuses voor het ongemak dat je ervaart met onze bereikbaarheid. Wij zijn op de hoogte van de problemen met de telefonische bereikbaarheid en werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij begrijpen dat je hierdoor hinder ondervindt en waarderen je geduld terwijl wij aan een oplossing werken. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Helaas is mvgm weer terug als"service"partij nu alweer 2 weken wachten op gehoor aan een reparatieverzoek. Het houdt niet op.....niet vanzelf.
Beste Misha, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Sta al langer dan n jaar ingeschreven..Nooot n reactie gehad voor n woning. Verder telefonisch bijna niet bereikbaar. Statussen van je reacties kloppen niet. Woningen zijn vaak al verhuurd, status blijft staan op aanvraag ontvangen. Incasseren wel je geld, maar verwacht weinig van ze..
Beste Mohamed, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Alles prima totdat je de helpdesk nodig hebt. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Hun email is een zwart gat. Dus je moet continu bellen om een reactie te krijgen. Lange wachttijden aan de telefoon, en die persoon verwijst je door naar de email... Waar dus geen reactie op komt. Kortom, je wordt totaal niet serieus genomen. Sommige van mijn buren kampen al maandenlang met gebreken die al tijdens de oplevering bekend waren. Dit duurt nu dus al meer dan een half jaar. Het enige wat mvgm wel snel kan communiceren is de huurverhoging. Man man man, totale clownshow daar.
Beste Mike, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zelden zo'n onvriendelijke service meegemaakt
Beste Martin, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Goede service en erg klantvriendeljjk. Een aanrader!
Beste Claudia, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Top!
Beste Steven, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Ik ben enorm tevreden met MVGM als verhuurder. Niet alleen lossen ze storingen snel en adequaat op, maar ze gaan ook een stap verder door extraatjes aan te bieden. Bovendien organiseren ze leuke activiteiten voor huurders, wat de community-sfeer bevordert.
Beste Evan, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Hele fijne ervaring!
Beste Tara, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Uitstekend geholpen laatst door MVGM. Alles zoals van te voren was besproken is nagekomen en achteraf ook nog goed contact. Zeker een aanrader!
Beste Wesley, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zou het liefst 0 geven, maar dat kan helaas niet. Ik huur een pakeerplaats via MVGM. Er is vergeten mijn kenteken in het systeem te zetten, waardoor ik nu al 1 week niet bij mijn auto kan omdat deze achter de poort staat die niet open gaat omdat deze op kenteken reageert. Dus moet ik alle afspraken met het OV doen, ellende. Ik bel dagelijks met ze maar er gebeurt niks. Huurde eerst een woning via MVGM, zelfde gedoe met reparaties etc. Het is dat je niet veel keuze hebt, maar anders zou ik nooit meer iets via MVGM huren.
Beste Larissa, wij hebben je mail hieromtrent ontvangen en gaan hier mee aan de slag. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: They are not good. My experience so far, 1. They could not deliver the home on contract date, my move (international move) had to be cancelled with costs paid by the my employer. They could not even organize a delivery date for a week. 2. House has been delivered in bad condition, with one key missing. 3. Due to the early termination, they did not move their fingers for 3 months to find a new tenant and also they don't accept the candidates we found. Only positive thing, may be, the cost of rent is affordable compared to the market.
Dear Erdem, thank you for your rating and review. I am sorry for your experience with the service of MVGM. Feel free to email more information about your experience to [email protected]. I would like to get in touch with you. Regards, Natalie from MVGM
Negatieve ervaring: Slechtste service ooit. Nadat ik een bevestiging had gekregen dat een reparatie niet op mijn kosten zouden komen, toch een rekening gekregen met aanmaning. Met daarbij de uitleg dat de collega mij foutief had geïnformeerd. Update na 1 week: nadat er een reactie kwam vanuit de webcare, dacht ik eindelijk gehoord te worden. Maar ze doen nog niks en laten alleen een bericht achter zodat het lijkt alsof ze aan een oplossing werken. Zelfs de webcare is een fake service.
Beste Marleen, wat vervelend dat je in eerste instantie verkeerd bent geinformeerd. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, etc.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Olaf deze review is voor jou. Wat een slechte service…. Wij zijn ‘klant’ bij jullie maar zitten al dik een maand met een probleem waar tot op heden nog niets mee is gedaan. Ik bel iedere week meermaals om te vragen wat de status is. De ene keer wordt het opgelost en de andere keer blijkt er precies niks te zijn gebeurd. Ik heb ook gevraagd of ik een leidinggevende zou mogen spreken, ook dit mocht niet. Olaf heeft mijn nummer en weet hoe je mij moet contacteren. Een paar maanden terug, ook al het zelfde gezeik. Er was een probleem die de VVE zou oplossen. (Lekkende goot) dit heeft ook drie weken geduurd. Waarvoor betalen wij dan? Ook vind ik dat probleem een kwestie van achterstallig onderhoud. Ik heb het Olaf ook gevraagd, ik zou graag iemand spreken die mij dit kan uitleggen. Olaf draait iedere keer WEER om de vraag heen. Geen aanrader
Beste Toon, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, etc.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Om te huilen! Nemen meldingen van bewoners totaal niet serieus, zelfs als het om serieuze veiligheidszaken gaat.
Beste Robin, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Niet geweest
Negatieve ervaring: Slechte service. Als je een melding maakt moet je hier elke week 4 keer achteraan bellen. Op je mailtjes wordt gerust maanden niet geantwoord. Als je hier dan over belt dan wordt er alsnog niet naar gekeken. Er worden veel financiële fouten gemaakt. Wanneer je naar automatisch incasso wil gaan, moet je eerst 7 keer bellen, 6 keer mailen en dan 5 maanden wachten tot het opgepakt wordt. Teleurstellend, zeker in deze moderne tijd.
Beste M. de Jong, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Scammy. You get responses to the houses you applied for, after 6 months, and of course its never available. Are these guys serious, or just a portal to collect your data and money ?
Beste Abhishek, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ontzettend triest hoe dit bedrijf omgaat met huurders. Één ster is eigenlijk al te veel. Gratis tip aan iedereen: huur alsjeblieft ergens anders!
Beste Sam, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ongelofelijk Slecht! Achter elke melding moet je minimaal 3x achteraan. Mocht het zover zijn dat er iemand komt word er aangeven dat ze in de gemaakte melding niet gespecialiseerd zijn, maar door drukte en leegloop van de woningen maar iemand sturen die tijd heeft. Onwijs triest! Slecht!
Beste Sarah, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Horrible customer service, people who work there have no clue how to properly communicate. They don't want to help. They only bounce back questions and have no intention to solve problems.
Dear Sven, thank you for your rating and review. I am sorry for your experience with the service of MVGM. Feel free to email more information about your experience to [email protected]. I would like to get in touch with you. Regards, Vanessa from MVGM
Negatieve ervaring: Heel slechte bedrijf ,beloven je een huis en uiteindelijk , geen communicatie. willen mensen die ook probleem hebben met dit bedrijf hebben mij een berichtje sturen zodat wij hier een zaak van maken.
Beste Anouk, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Good
Thank you Antonio, your review is much appreciated. Best, Denise of MVGM
Negatieve ervaring: Najgorsza agencja nic nie naprawiają czeka się na wszystko po kilka miesięcy nie jest łatwo się skontaktować z tą agencja. Okna nie szczelne ,cieknący balkon ,mnóstwo innych problemów. Obsługa nie miła nie kontaktowa. Nie polecam tej agencji.!!!!!
Beste Weronika, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Mochten wij je ergens mee kunnen helpen, stuur dan een bericht met meer informatie naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Te veel om op te noemen. Zeer traag in reageren, hoge huur in combinatie met voorzieningen/isolatie. Er wordt te weinig meegedacht met de langdurige bewoners.
Beste Jasper, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart en dat je ontevreden bent. Ik kom graag met je in contact. Zou je misschien meer informatie willen sturen naar [email protected]? Groet, Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Niet professioneel.
Beste Elisabetta, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zeer ontevreden van begin tot eind over MVGM. De huur begonnen in een nieuw huis met erg veel gebreken. Meldingen over deze gebreken kregen een slechte en langdurige afhandeling waardoor de eerste paar maanden wonen zeer oncomfortabel en stressvol waren. Ook zijn er persoonsgegevens zonder toestemming gedeeld en zijn mijn spullen me onrechtmatig ontnomen aan het einde van de huurperiode. Op meldingen wordt niet gereageerd of pas na herhalende verzoeken.
Beste Iris, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart en dat je ontevreden bent. Ik kom graag met je in contact. Zou je misschien meer informatie willen sturen naar [email protected]? Groet, Jillian van MVGM
Positieve ervaring: Snelle reactie
Beste Marian, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Jillian van MVGM
Fantastische ervaring: Als ik de revieuws lees van andere kan ik alleen maar denken hoe dan. Wij hebben vrij snel een woning gekregen via mvgm en wonen hier nu dik 1,5 jaar. We hoeven maar te mailen en binnen een paar dagen word er een reparatie uitgevoerd. En niet 1x maar een paar keer. In het begin het aan leveren van documen ten en het contact daarna is ook altijd goed geweest.
Beste MJ, wat fijn dat je jouw positieve ervaring wilt delen. Gelukkig zijn er heel veel tevreden huurders en we zijn blij dat je daarbij hoort. We wensen je nog veel woonplezier en hopen dat je zo tevreden blijft over onze dienstverlening. Beste groet, Denise
Negatieve ervaring: MVGM... Waar iets te pakken valt zullen ze dat zeker doen. Enige tijd geleden al heel lelijk te woord gestaan omdat wij verkeerd zijn geïnformeerd omtrent het overdragen van ons appartement. Uiteindelijk ons "verlies" genomen en MVGM zelf naar een nieuwe huurder laten zoeken. Wat overigens veel langer duurde dan dat onze potentiële huurder zou kunnen intrekken. Eerder hun eigen verlies. Vervolgens hebben wij gevraagd of wij de gordijnen en de vloer, welke in zeer nette conditie zijn achtergelaten, kunnen laten hangen en deze ter overname kunnen aanbieden. Dit was geen probleem, ze hadden echter akkoord nodig om onze gegevens door te mogen geven aan de mogelijk nieuwe huurder, dit was uiteraard geen enkel probleem. Vervolgens krijgen wij een mail omtrent een potentiële huurder en of deze ons mag contacten voor een bezichtiging. Zoals eerder aangegeven geen probleem, het proces voor het aanbieden van onze spullen leek prima te verlopen. Een tijd niets vernomen en het was de dag van de eindinspectie, contract werd vlot voorgeschoten en er werd enkel gevraagd of wij akkoord waren met het opleveren van het appartement in een goede conditie. Hier hadden wij niets op tegen want dit is ook hoe wij het appartement hebben achtergelaten. Blijkbaar stond er ook in deze overeenkomst dat wij afstand doen van onze "achtergelaten" spullen en dat wij het recht voor vragen van een vergoeden achterwegen laten. Wij moesten door naar de notaris en hadden redelijke haast, hierdoor hebben wij het contract niet volledig doorgenomen. Echter zou je verwachten dat de voorwaarde je worden toegelicht. MVGM doet hier verder niet aan, andere afspraken welke zijn gemaakt komen uit het niets te vervallen en zij pakken waar ze volgens dat moment ineens recht op hebben. Netjes contact gelegd met MVGM, hierin wordt beweert dat de persoon welke de inspectie heeft afgerond, wel degelijk had gewezen op de voorwaarde. Zou ik ook zeggen als je onder je eigen fout uit kunt komen. Hierbij sta je natuurlijk met je rug tegen de muur want ze beweren gewoon dat je liegt. Er is verder geen ruimte voor gesprek. De nieuwe huurder is nog niet ingetrokken, laat mij "onze" spullen er maar weghalen. Dat was in ieder geval de bedoeling als er geen nette/fatsoenlijke overeenkomst kon worden gesloten. Ik heb geen goed woord meer voor jullie over helaas.
Negatieve ervaring: Onbetrouwbare organisatie, ik heb er maar weinig woorden maar boven HUUR HIER NIET! Bijna 2 maanden na bezichtiging nog steeds geen contract of ingangsdatum terwijl wij de documenten binnen 2 werkdagen in orde moesten hebben. In één woord WAAR-DE-LOOS!
Beste Femke, wat vervelend dat dit je idee is van MVGM. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Deze organisatie is niet te vertrouwen en het lijkt er intern een groot zooitje te zijn. Bij het opsturen van de benodigde documenten werden we telkens onder druk gezet om het snel aan te leveren, anders zou de woning worden vergeven. Maar toen we zelf alles hadden aangeleverd was er 0,0 communicatie over een ingangsdatum. Bij het (meer dan vijf keer nabellen) kreeg ik telkens medewerkers aan de lijn die ons van het kastje naar de muur stuurden en geen enkele begrip toonden. Ze nemen trouwens de telefoon allemaal op zonder hun naam te noemen, en de mensen die directe contactpersonen zijn bellen allemaal privé. Ze maken er een sport van om slecht bereikbaar te zijn. Na weken lang in onzekerheid te zijn geweest kregen we te horen dat het in ieder geval akkoord is maar moest opeens de keuken gerenoveerd worden terwijl daar alleen een simpele kraan gezet moest worden. Ook hier weer konden ze niets zeggen over een planning en bleven ze ons afwimpelen. Tot de dag van vandaag hebben wij nog steeds niets gehoord (dik 1 maand verder na afronding aanvraag). Maar een ding is zeker, wij hoeven niets meer te maken hebben met deze organisatie.
Beste Wesley, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart en dat je ontevreden bent. Ik kom graag met je in contact. Zou je misschien meer informatie willen sturen naar [email protected]? Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Moeilijk bereikbaar, en geen toezicht
Beste Wil, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Helaas is MVGM telefonisch NIET te bereiken. Elke keer sta ik minimaal 30 minuten in de wacht en dan hang ik maar op. Ook per e-mail reageren ze niet op vragen, zelfs naar herhaaldelijk mailen en vragen op reactie. Ik probeer in aanmerking te komen voor een huur appartement in Breda en op hun website geven ze aan dat je 4x de maandhuur bruto moet verdienen, wat ik doe, dit kan ik aantonen met een salarisstrook. En vervolgens krijg ik te horen dat ze naar mijn jaarsalaris kijken van vorig jaar. Dat is inderdaad minder want elk jaar verdien ik meer (in het onderwijs) Als je hier naar vraagt of hen erop aanspreekt, geven ze ineens niet meer thuis. In afwijzingen zijn ze heel snel maar kritische vragen beantwoorden of informatie bieden kunnen ze niet. De informatie voorziening is slecht en klopt (vaak) niet. Jullie maken het erg onmogelijk om iets te huren in deze belabberde tijd. Heb er echt geen goed woord voor over.
Beste Roos, super vervelend dat dit jouw ervaring is met MVGM. Kun je een mail sturen met jouw verhaal, naam en telefoonnummer naar [email protected], dan kunnen wij kijken of wij jou kunnen helpen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Wij hebben 2 jaar gehuurd bij mvgm, nu willen wij uit ons appartement en hebben we iemand aangedragen. Het is nog 1 dag voor we er uit gaan en hebben nog niks gehoord van ze. We bellen naar ze en staan uren in de wacht, de lijn word vervolgens verbroken en ze werken totaal niet mee! Dit is het meest onpersoonlijke verhuur bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Ze doen niks anders dan geld innen en verder hebben ze schijt aan je. Mocht je ooit willen huren doe dan niks via mvgm! Het is een aanfluiting en ik raad dit niemand aan.
Beste The Crooks Barbershop, wat vervelend dat je de service van MVGM zo hebt ervaren. Ons streven is altijd om onze huurders zo goed mogelijk te helpen. Vervelend om te horen dat dit niet altijd gebeurt. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Als het niet hoeft, zorg dan dat je nooit iets met MVGM te maken hoeft te hebben. Vanaf het moment dat we probeerde aan een woning te komen tot het moment dat we er van af willen doet MVGM niets anders dan het ons onmogelijk maken. Ze zijn slecht te bereiken (ik gok met opzet), extreem onbehulpzaam en geven werkelijk geen moer om hun huurders. Als je ze dan eindelijk spreekt wordt je totaal van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand neemt of voelt enige verantwoordelijkheid en dat maakt het onmogelijk om met deze partij te werken.
Beste Sabine, dat klinkt niet goed - excuses hiervoor. Zou je misschien meer willen delen over je ervaring via [email protected]? Wij komen graag met je in contact en hopen dat je dan ook een andere ervaring opdoen want onze huurders zijn ontzettend belangrijk voor ons! Jullie ook. Groet, Debora van MVGM
Negatieve ervaring: Vraag me überhaupt wel af of hier mensen werken. Telefonisch onbereikbaar. Heb dagenlang wel 2.5 uur in de wacht gestaan tot het verbroken werd. Wordt ook niet gereageerd op berichten verstuurd via de website. Vind het heel erg onprofessioneel. Grote red flags als je het mij vraagt….
Beste Nadia, vervelend om te horen dat je zo lang in de wacht hebt gestaan. MVGM is de afgelopen slechter bereikbaar dat klopt. Ons excuus hiervoor. Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Mvgm neemt nergens de moeite voor. Zij schuiven alles af op de hoofdverhuurder dat zij niks mogen of kunnen doen. Er wordt niet eens de moeite genomen om te kijken wat wel mogelijk is om klachten op te lossen. Het woord maatwerk kennen ze niet. Het hoeft niet eens geld te kosten maar zelfs die service om te kijken naar mogelijkheden wordt al niet geboden.
Beste Iris, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal. Zou je dit met ons willen delen via [email protected]? Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Meest waardeloos bedrijf en de mensen die er werken zitten er niet voor de huurder. Je maakt afspraken met hun en ze komen de afspraken niet na .. als je ze ermee confronteerd dan krijg je een grote bek bij .. Stefan Hissink een medewerker daar zegt dat verlichting laten maken op het terein te duur is . Maar met alle inbraken en dergelijke moet de bewoner maar mee doen . Waardoor er onveilige situaties komen . Ongelofelijk hoe dit bedrijf te werk gaat .
Beste Linda, vervelend om te horen dat je een slechte ervaring met ons hebt. Zou je ons een e-mail kunnen via [email protected], zodat wij je verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Lisa van MVGM
Negatieve ervaring: Lang verhaal kort te maken. Willen geen zaken doen met buitelanders.. Eerste instantie elke dag mails beantwoorden en vervolgens moet je achter de makelaar aan rennen om antwoord te krijgen. Wordt afgewezen zonder redenen vaag bedrijf dit
Beste Sylo, Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met MVGM. Wij werken juist met een loting om iedereen een eerlijke kans te geven. Wel moet iedereen voldoen aan de verhuurvoorwaarden die op onze website staan gemeld. Mocht je jouw kant van het verhaal met ons willen delen, zou ik je willen vragen om dit naar [email protected] te sturen. Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: slechte communicatie. Het lijkt er op dat mails worden niet gelezen of vergeten, beloftes van opleverdatum worden niet na gekomen en zelfs minder dan 24 uur van te voren nog verzet. Ondanks dat meermaals beloofd is dat deze datum vast stond. Fijn als je verhuiswagen, hulp etc. Allemaal al geregeld hebt...
Beste C., wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring met MVGM hebt. Zou je jouw ervaring met ons willen delen via [email protected]? Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Geen prettige mensen om mee te werken mits je blank bent natuurlijk, huizen liever leeg laten staan dan verhuren aan een buitenlander. Jammer.
Beste Qwerty, bedankt voor je beoordeling. Groet, Jeanine van MVGM
Negatieve ervaring: Geen prettig bedrijf om van te huren.
Beste Kees, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Na wat opstart problemen bij de overname van de vorige vastgoed beheerder alleen maar lof over de afhandeling van klachten en de de zeer goede samenwerking met de huurders vereniging De Watertoren. Er is een goede en constructieve samenwerking met de account manager Robert Vinke en technisch manager Frank Broers van MVGM. Al met al een pluim en hoop dat deze samenwerking in de toekomst zich voortzet.
Negatieve ervaring: Sinds 2021 ben ik voorzitter van onze VVE. Er moet in of aan ons gebouw nogal wat gebeuren. Ik ben al dit kalenderjaar bezig om kennis te maken met de technicus Mevr Cecilia leenaarts. Tot op heden is dat niet gelukt. Ook via de mobiele telefoon van Mevr Biemans een verzoek ingediend of Cecilia met mij kontakt op wil nemen. Daar wordt geen gehoor aan gegeven. Ik ben uitermate ontevreden over deze gang van zaken . Voorheen hadden wij een andere technicus en hij reageerde meteen als er een vraag was. Daar waren wij zeer enthausiast over. Nu zitten we eigenlijk met onze handen in het haar omdat er totaal niet gereageerd wordt. Ook via het centrale nummer geen doorgang te vinden.
Beste Ellis, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: Na een paar stroeve jaren met veel wisselingen bij MVGM, erg tevreden met onze huidige accountmanager Rodrigo van Hoeckel en Werner Hofstede. Punten worden snel opgepakt en vragen snel en goed beantwoord.
Beste Sandra, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: Wij hebben als vereniging van eigenaren Markendaalseweg/Fellenoordstraat een uitstekend contact met Werner Hofstede van MVGM. Samen maken we stappen om service, wensen en onderhoud in ons complex te verbeteren . Hij is bereikbaar én betrouwbaar. Een goede collega voor mij als voorzitter VVE.
Beste Perry, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Wij hebben met Werner een heel goede communicatie en het is een zeer prettig contact met hem. Er wordt ook goed geluisterd naar onze wensen.
Beste Diny, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: Ze helpen goed om de reparatie melding van de VvE om te lossen
Beste Angelique, fijn dat je goed bent geholpen. Bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: Dik tevreden met MVGM, snelle reactie op vragen en e-mail van de accountmanager.Top
Beste Tessy, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: Ben op dit moment erg tevreden. Er wordt snel gereageerd op vragen. Contacten verlopen ook prima.
Beste Jos, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Gastvrij ontvangen en goed gesprek gehad. Ik wordt altijd snel en correct geholpen bij mijn vragen. Deskundige accountmanager.
Beste Jan, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Vandaag sleutel gekregen ( eerder als afgesproken) Prettige service en wordt gedaan wat belooft is
Beste Richard, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen en veel plezier in je nieuwe woning. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Slechte communicatie. Willen heel veel informatie hebben van je om een huis te huren maar geven zelf totaal geen antwoord op vragen die je zelf stelt. Denken zelfs dat ze je kunnen dwingen om eerder huur te betalen dan wat in je contract staat. En durven dan ook nog te zeggen dat ze heel gul zijn door je een dag eerder de sleutel te geven terwijl ze zelf gewoon niet in het weekend werken en daarom de sleutel overdracht een dag eerder doen. Ze nemen richting nieuwe huurders een hele arrogante houding aan. En je moet alles binnen 5 dagen aanleveren anders verlies je meteen je optie. Dat is iets waar ze ook veel mee schrijven. Dat je je optie op het huis verliest.
Beste Jolanda, bedankt voor je beoordeling en review. Vervelend dat je een arrogante houding vanuit MVGM hebt ervaren en dat je veel druk voelde op de snelheid van het aanleveren van informatie. Het is uiteraard niet onze bedoeling om te dreigen of te dwingen, wel is het zo dat er bepaalde informatie nodig is om een woning te kunnen verhuren en dat er soms deadlines zijn waar wij ons ook aan moeten houden. Voel je vrij om meer informatie over jouw ervaring te mailen naar [email protected]. Ik kom graag met je in contact. Groet, Debora van MVGM
Positieve ervaring: We huren inderdaad een appartement, de opzichter was top. Het bedrijf dat ze in zetten om iets te maken 10x knudde. Gelukkig is alles opgelost na een telefoontje. Dus al met al tot nu toe zeer tevreden.
Beste Bianca, fijn dat je blij bent met de MVGM opzichter & hoe we problemen oplossen. Wel vervelend dat je onze leverancier als onprettig hebt ervaren. Hopelijk komt dat nu niet meer voor. Groet, Debora van MVGM
Positieve ervaring: Ik geef MVGM vier sterren, omdat ik vind dat er wel ruimte is voor verbetering. Aan het begin hadden wij een andere opzichter, die veel dingen beloofde en niet veel van dat nakwam, dat is de ruimte van verbetering. Als alle opzichters dezelfde kwaliteit leveren en een voorbeeld nemen aan Bram, dan zul je zien dat MVGM uitmuntende service verleent. Bram heeft alles wat de vorige opzichter na liet glad getrokken, door hem verdient MVGM vier sterren, als hij een persoonlijke waardering zou moeten krijgen, dan zijn het vijf sterren, maar dit gaat over het bedrijf in het algemeen, vandaar de vier sterren. Pluspunten: erg innovatief, denkt aan het milieu, goede respons, goede begeleiding tijdens bezichtiging, professionele communicatie, goede voorlichting, problemen helder in kaart brengen en oplossingen aanbieden. Ze denken goed met je mee en luisteren goed. Goede screening omtrent bewoners, want dit is echt een hele fijne buurt. Het wordt ook goed onderhouden. Reparaties worden direct uitgevoerd en onderhoud wordt snel verricht (hier moet je wel even zelf opletten). Wij wonen erg fijn in onze woning en de buurt is zeer goed. Toevoeging: ik zou dit huis wel willen kopen met terug koopgarantie. Aandachtspunten: Gelijke rechten omtrent de hagen, meer parkeergelegenheid, meer kennis omtrent beplanting op die wijze weet je welke planten giftig zijn voor mens en dier en haal die Haag weg bij de carport. De auto's van tegenwoordig zijn groter.
Beste Gaby, bedankt voor je beoordeling en voor je review. Ik heb je bericht gedeeld met mijn collega. Groet, Debora van MVGM
Fantastische ervaring: Mvgm, prima hut met een fijne club mensen. Soms zelfs een extraatje zoals een chocoladereep of een kerstboom in de hal. Reparatieverzoeken worden ook gewoon netjes opgevolgd. Dik tevreden.
Beste Roeland, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je dik tevreden bent! Groet, Debora van MVGM
Positieve ervaring: Mooi en uitgebreid woningaanbod, behulpzaam personeel
Beste Jolijn, bedankt voor je beoordeling en review, fijn dat je het zo ervaart. Groet, Debora van MVGM
Fantastische ervaring: Fijne partij komt gemaakte afspraken snel na. De aannemers welke vervolgens worden aangestuurd zijn ook echte vakmensen.
Beste J.K., bedankt voor je review - fijn dat je horen dat je ook tevreden bent met de aannemers waar MVGM mee samenwerkt. Groet, Debora van MVGM
Positieve ervaring: Goed geholpen bji het vinden van een nieuwe woonruimte. Vriendelijk en behulplzaam in het gehele traject.
Beste Koen, bedankt voor je positieve review. Groet, Debora van MVGM
Fantastische ervaring: Fijn verhuurbedrijf met een snelle en duidelijke communicatie. Erg tevreden!
Beste Eveline, bedankt voor je review, fijn te horen. Groet, Debora van MVGM
Fantastische ervaring: Huur al jaren naar alle tevredenheid bij MVGM, prima service.
Beste Ferry, bedankt voor je positieve review. Groet, Debora van MVGM
Fantastische ervaring: Storingen worden snel en adequaat opgelost. Mooi is dat ze ook telkens net dat beetje extra willen geven, denk hierbij bijvoorbeeld aan een ontsmetting station in de hal plaatsen. Of een leuke loterij voor huurders. Top verhuurder als je het mij vraagt.
Beste Harrie, bedankt voor je review. Fijn dat je deze goede ervaring met anderen wilt delen. Groet, Debora van MVGM
Fantastische ervaring: Top verhuurder! Wanneer er een reparatie nodig is, nemen ze direct contact op en word je snel verder geholpen. Medewerkers zijn vriendelijk en communicatie is heel duidelijk. Bedankt!
Beste Joy, bedankt voor je review en complimenten. Groet, Debora van MVGM
Negatieve ervaring: Het enige wat ik hierover kwijt wil is dat ik het jammer vind dat geen 0 sterren kan geven...
Beste Maartje, wat vervelend dat je MVGM zo ervaart. Zou je alsjeblieft jouw gegevens en wat meer uitleg willen mailen naar [email protected]? We willen graag met je in gesprek. Alvast bedankt, groet, Debora van MVGM
Negatieve ervaring: Niet bereikbaar, verbinding na 3 minuten verbroken
Negatieve ervaring: Slechte ervaring. Pas op met huurcontracten. Ze passen graag de kleine lettertjes aan zonder dit te zeggen of aan te geven. Juridisch vast wel mogelijk maar erg offensief.
Negatieve ervaring: Dit is een heel slecht bedrijf. Ze zijn niet professioneel, schenden je privacy, en houden totaal geen rekening met de AVG wet. Ze vragen zomaar om je hele werkgeversgeschiedenis en je woongeschiedenis. DIT MAG NIET EENS. Daarnaast werken hier alleen maar kleine kinderen die je totaal niet serieus nemen.
Negatieve ervaring: Hele slechte service, kan tot twee maanden duren voordat een essentieel deel van de woning gerepareerd wordt of er uberhaupt iets aangedaan wordt vanuit de woningbeheerder. Denk aan Douche, fornuis, boiler, etc.
Negatieve ervaring: Misleidende informatie op zowel Funda business alsmede in de brochure over een bedrijfspand, aantal m2 en prijs per jaar. Zou hier nooit geen zaken meedoen.
Positieve ervaring: Vergadering vve goed ontvangen.
Negatieve ervaring: Ik ben een tijdje terug verhuisd. Het is al een dure vve, krijg ik erna nog eens een afrekening van 300 euro.. 4 maanden later
Negatieve ervaring: Betaald, vervolgens zijn ze ineens onbereikbaar
Negatieve ervaring: Absoluut niks.
Negatieve ervaring: Ongelofelijk hoe deze organisatie zaken doet. 1 ster en een dikke middelvinger voor MVGM
Negatieve ervaring: Waar-de-loos bedrijf! Behandelen hun huurders als vuil. Ondanks de ernst van je klacht krijg je constant te horen " dit hoort niet bij mij, dat is een andere afdeling ". Beloven ze om teruggebeld te worden, belt niemand terug. Iedereen schuift alles af en willen je niet helpen.
Negatieve ervaring: Ronduit een schande
Negatieve ervaring: Do no go there and do not try to contact, people there are rude and not helpful, very bad agency.
Negatieve ervaring: the worst
Negatieve ervaring: De meest grote boevenbende die er bestaat. Doen niets aan hun panden. Wij wachten al anderhalf jaar op een reparatie waardoor er inbraken en verval wekelijks aan de orde zijn. Geen goede afspraken en leugens.
Fantastische ervaring: goede service. snelle afhandeling van zaken
Negatieve ervaring: Weinig parkeergelegenheid
Laat uw mening over MVGM Vastgoedmanagement Breda:
MVGM Vastgoedmanagement Breda verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren
123Wonen Breda Verhuurmakelaar
ERA Content+ Makelaars | Zelfstandige makelaars
NVM Makelaar Hypodomus Breda
Schonck, Schul & Compagnie Makelaars
Janssens Vastgoed
Cvb Vastgoed
RE/MAX Maximaal Makelaars Breda
MB Makelaars Breda
Van der Sande Makelaars Breda
Storimans en Partners
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.