
050Vastgoed
Informatie over 050Vastgoed
9723 AT, Groningen
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-17h
- Dinsdag: 9h-17h
- Woensdag: 9h-17h
- Donderdag: 9h-17h
- Vrijdag: 9h-17h
- Zaterdag: (closed)
050Vastgoed helpt en adviseert vastgoedbeleggers in Groningen. Dat doen we al ruim 17 jaar. Je mag dus best stellen dat we de wijken, buurten, straten, marktontwikkelingen en kansen van Groningen door en door kennen.
We werken met een hecht en oprecht team van makelaars en vastgoeddeskundigen. Dat doen we praktisch, eerlijk en nuchter.
We:
* zorgen voor je pand en de huurders
* houden je op de hoogte over onderhoud, lopende afspraken en het rendement
* gaan met je om tafel voor strategisch en financieel advies
Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over 050Vastgoed:
050Vastgoed is een vastgoedbedrijf dat zich richt op het verhuren van woningen en het bieden van uitstekende klantenservice aan huurders. Klanten waarderen vooral de vriendelijkheid en professionaliteit van het personeel, evenals de snelle en efficientie in de dienstverlening. Veel huurders hebben positieve ervaringen gedeeld over het soepel verhuurproces en het goede onderhoud van de woningen. Het team is bereikbaar en reageert snel op vragen en problemen, wat bijdraagt aan een veilige en comfortabele woonomgeving.
Echter, er zijn ook enkele negatieve ervaringen gerapporteerd, waaronder problemen met communicatie en onderhoud van de huizen. Sommige huurders hebben gemeld dat ze lange tijd moesten wachten op oplossingen voor hun klachten, en dat er onduidelijkheid bestond over de servicekosten. Er zijn ook meldingen van vervelende situaties waarbij huurders zich niet goed behandeld voelden.
Al met al wordt 050Vastgoed beschreven als een plek die vooral goed is voor internationale studenten en voor hen die snel willen huren, maar met enige voorzichtigheid wat betreft de communicatie en het onderhoud.
050Vastgoed: Meningen
Positieve ervaring: Dichtbij de stad zijn was erg handig. Het appartement zelf was modern en warm in de winter met veel zonlicht dat door de ramen kwam. Geen problemen met de buren. Geweldig uitzicht vanuit de woonkamer.
Hoi Kenneth, bedankt voor de recensie. Hoe kunnen we onze service verbeteren om van drie naar vijf sterren te gaan? Met vriendelijke groet, 050Vastgoed
Fantastische ervaring: Alles top geregeld. Goeie periode gaat bij het huis van 050 vastgoed
Fantastische ervaring: Ik heb ruim een jaar een appartement gehuurd bij 050vastgoed. Vriendelijk en goed contact gehad gedurende mijn tijd. Klein onderhoud, uiteraard, zelf uitgevoerd. Voor groter onderhoud komen ze snel voorrijden. Erg vriendelijke onderhoudsdienst. Oplevering en eindinspectie werden keurig uitgevoerd.
Fantastische ervaring: Wij hebben uitstekende en deskundige begeleiding gehad bij 050Vastgoed.
Positieve ervaring: het was een prettige kamer op een fijne plek
Fantastische ervaring: Prettig huren en alles ging goed!
Fantastische ervaring: Goeie communicatie. Alles goed geregeld. Hele mooie en goed verblijf gehad.
Fantastische ervaring: Snelle service en goed contact altijd gehad met het vastgoed bedrijf bij calamiteiten altijd snel beschikbaar.
Fantastische ervaring: Jarenlang bij 050Vastgoed geweldig gewoond. Geweldig team, snel bereikbaar en Stan van 050Vastgoed staat klaar voor iedereen op elk moment van de dag. Altijd goede ervaringen gehad, goed onderhoud en nooit enige problemen gehad met woonruimtes. Als er iets is, staat iedereen bij 050Vastgoed voor je klaar om te helpen. Echt een top bedrijf als je een woonruimte zoekt, en zeker aan te raden. In het kort, zoek je een goede verhuurder en/of makelaar, is 050Vastgoed het bedrijf waar je het beste terecht kan in geheel Groningen.
Positieve ervaring: Fijne plek om te wonen en huren
Fantastische ervaring: Prettig bedrijf wat mij goed helpt met het beheren van mijn vastgoed. Erg tevreden.
Fantastische ervaring: Ik heb 050vastgoed altijd als een zeer prettige makelaar ervaren en heb met veel plezier in mijn studio gewoond!
Positieve ervaring: ZEER SLECHTE Klantenservice en ik maak geen grapje. Weigeren om enige onderhoudsdiensten te bieden. De enige boodschap die je van hen zult krijgen zijn pure bedreigingen en e-mails om geld te innen. De klantenservice heeft me gebeld om me te vragen de review te bewerken, en dat zou een typisch teken van bedreiging zijn, ja. Ook, vorig jaar toen ik probeerde te communiceren met hen over de boiler, weigerden ze me te helpen en gooiden juridische documenten naar me (en in die e-mails verwezen ze me naar een derde partij, maar gaven niet voldoende informatie over waarom ik naar hen zou moeten gaan en hoe hun service wordt gefactureerd). Als buitenlander in Nederland beschouw ik dit ook als een bedreiging. Maar uiteindelijk hielpen ze me mijn problemen op te lossen, dus besloot ik mijn review aan te passen. Maar ik wil de originele reviews graag laten staan, omdat dat was wat ik voelde en dacht toen ik probeerde hulp te krijgen.
Beste Junyao, Je hebt ons vandaag om 14.46 uur een e-mail gestuurd en mijn collega reageerde om 15.09 uur en gaf je het telefoonnummer van de installateur die een onderhoudscontract heeft met de verhuurder. De verhuurder heeft zijn eigen installateur en deze installateur kan het probleem met de ketel oplossen. Laat me alsjeblieft weten wat je bedoelt met 'pure bedreigingen'? Ik heb de e-mail gelezen en kan geen enkele dreiging zien. Met vriendelijke groet, 050Vastgoed
Fantastische ervaring: Fijne service, snelle reacties
Fantastische ervaring: Ik ben al geruime tijd huurder bij Vastgoed050 en kan met volle overtuiging zeggen dat mijn ervaring uiterst positief is. De professionaliteit en klantgerichtheid van het team hebben mijn huurervaring aanzienlijk verbeterd. Vanaf het begin was het proces van het huren van een woning soepel en efficiënt. Het personeel van Vastgoed050 is zeer vriendelijk en behulpzaam, altijd bereid om vragen te beantwoorden en eventuele zorgen aan te pakken. De communicatie is transparant en snel, wat het vertrouwen in de dienstverlening alleen maar vergroot. Wat me vooral opviel, is de toewijding van Vastgoed050 om ervoor te zorgen dat de woningen goed worden onderhouden. Reparaties worden snel en adequaat afgehandeld, wat bijdraagt aan een comfortabele en zorgeloze woonomgeving. Kortom, ik ben zeer tevreden met mijn keuze voor Vastgoed050 als mijn verhuurder. Hun toewijding aan uitstekende klantenservice en het onderhouden van hoogwaardige woningen maken hen een betrouwbare en gewaardeerde partner in vastgoedbeheer.
Fantastische ervaring: 3 jaar lang met plezier gehuurd bij 050 vastgoed. Fijne mensen in omgang en snel te bereiken wanneer nodig.
Fantastische ervaring: Prima tijd gehad de afgelopen 3 jaar in Groningen met het huis wat we hebben gehuurd via 050vastgoed.
Fantastische ervaring: Heel tevreden met de communicatie. Aardige mensen, reageren snel en professioneel, denken met je mee, niks op aan te merken!
Hallo Folkert & Nathalie, dank voor de mooie woorden en natuurlijk de fijne samenwerking.
Negatieve ervaring: Na ernstige lekkage me huisje kwijt geraakt, vastgoed 050 heeft mij en mijn buurman niet 1x geholpen of excuses aangeboden voor het drama. Ze zeggen wij zijn alleen maar de tussen persoon, maar ik ben van mening dat als jij contracten maakt toch wel wilt dat je huurders veilig wonen of het gebouw wel of niet van jou is. Gemeente is erbij geweest en zei dit is niet veilig om te wonen. Ze verhuren het inmiddels weer en hoop van zegen dat de nieuwe bewoners geen lekkage krijgen. Vind het schandalige dat Ondanks dat ze wisten dat wij alles kwijt waren ons nooit geholpen hebben. Ik heb altijd keurig betaald en nooit overlast veroorzaakt denk alsjeblieft 2x na voordat je bij deze makelaar gaat huren.
Beste Shanon, Voor de Dijkstraat 22 waar jij hebt gewoond hebben wij enkel de verhuuropdracht uitgevoerd en zijn wij niet de beheerder geweest. Ik verzoek je dan ook vriendelijk om contact op te nemen met de eigenaar. Succes!
Negatieve ervaring: meest waardeloze makelaardij die er is, enige waar ze in denken is geld en mensen afzetten. ze sturen jaren nadat je er niet meer woont nog servicekosten mee en reageren niet op de mail. Als je de servicekosten niet afrekent krijg je zonder pardon een incassobureau op je dak, terwijl zij niet reageren op de mail.
Beste LOL YOshii, Servicekosten dien je te betalen, dit heeft de eigenaar voor jou voorgeschoten. We begrijpen dat het vervelend is nu alle kosten voor nutsvoorzieningen zo gestegen zijn, maar wat je verbruikt hebt moet je simpelweg voor betalen. Dat geldt voor iedereen in Nederland die zijn kachel aan heeft staan en het water laat stromen. Het feit dat wij een incassobureau inschakelen is omdat je de kosten niet binnen de gestelde termijn hebt betaald. Je hebt mogelijkheden zat gehad.
Fantastische ervaring: Al meerdere jaren tevreden met de service van 050. Vlotte reacties via de mail!
Negatieve ervaring: Via 050 verhuur 3 jaar een appartement gehuurd. In deze tijd waren er veel mankementen en problemen met het huis. Zo hebben we een week geen warm water gehad omdat de ketel vervangen moest worden ivm zeer achterstallig onderhoud. Daarnaast hebben we ook een keer een maand geen douche gehad omdat er zware lekkage was waar niks aan gedaan werd. Hiervoor hebben wij destijds niks van compensatie gekregen en toen we dat voorstelden, werden we uitgelachen. Aan het einde van ons verblijf viel het huis gewoon uit elkaar omdat er 20 + jaar geen onderhoud was uitgevoerd. Een deel van het plafond kwam naar beneden, het glas viel uit de kozijnen, er was schimmel, pijpen zijn verkeerd aangelegd wat voor gevaarlijke situaties zorgden en voor nog meer lekkage. Dit meerdere keren doorgegeven aan 050 verhuur. Hier gebeurde echter niks mee of we kregen heel laat reactie dat ze het gingen doorgeven. Toen wij weggingen was dit nog steeds niet geregeld. Het toppunt was dat we een half jaar nadat we weg waren opeens een afrekening van meer dan 2000€ kregen voor gas/water/licht waar wij nooit over geïnformeerd zijn. Daarbij werd de thermostaat gedeeld met de bovenburen dus er is niet te zeggen wie wat heeft verbruikt. Toen wij vervolgens om meer informatie vroegen kregen we eindelijk een half jaar later meer informatie, waarbij het te betalen bedrag opeens veel lager uitviel, wat bewijst dat ze je gewoon proberen af te zetten, om vervolgens gelijk een dreigement een week later te krijgen dat als we niet binnen twee weken betaalden ze dan een incassobureau op ons af gingen sturen. Dit vinden wij echt heel raar gedrag. Dat je er zelf een half jaar over doet om te antwoorden en vervolgens worden er dreigementen gedaan voor als wij niet binnen 2 weken meer dan €1000 euro zomaar overmaken. In conclusie is 050 verhuur een bedrijf waar je absoluut niet mee in zee moet gaan. Ze zijn slecht in communiceren (als je überhaupt antwoord krijgt), ze regelen niks voor je, je kan het beter zelf doen en je moet nadat je weg bent zonder waarschuwing je spaarpot legen anders krijg je allemaal dreigementen over dat ze mensen achter je aan gaan sturen. Echt niet hier iets huren, want je word gewoon afgezet! Alle vijf sterren reviews zijn absoluut niet geloofwaardig daarbij hadden we al eerder slechte reviews achtergelaten die opeens nergens meer te zien zijn, dus ze doen overduidelijk hun slechte reviews verwijderen zodat niemand kan zien wat een afzetters het werkelijk zijn.
Negatieve ervaring: Niet te spreken over de communicatie en aanpak van deze makelaardij. Vaak werd er niet of heel laat gereageerd op mails en als je belde werd er gezegd dat je terug zou worden gebeld, maar dat gebeurde nooit. Constant moest ik blijven mailen en bellen omdat ik nog teveel betaalde huur terug moest krijgen. Servicekosten afrekening zou uiterlijk voor 1 mei verstuurd worden, nog niet ontvangen. Toen we ons appartement dat we hadden gehuurd wouden opleveren, zijn er foto’s gemaakt en 1,5 week later werd ik gebeld met de vraag of ze nog eens konden langskomen om foto’s te maken omdat ze de foto’s kwijt waren geraakt.. erg amateuristisch en frustrerend allemaal.. vreemd ook dat medewerkers zelf 5 sterren reviews achter laten.
Fantastische ervaring: Fijn bedrijf, soepele communicatie en problemen worden netjes opgelost. Stan is erg behulpzaam. Al met al zeer tevreden over 050 vastgoed.
Fantastische ervaring: Kwalitatief goede huurwoningen, adequate, kundige en zeer vriendelijke service! Aanrader.
Negatieve ervaring: NIET HUREN BIJ DIT "BEDRIJF"/DON'T RENT FROM THIS "COMPANY" Bovenop de vele nep accounts die een 5 sterren review geven met een simpel onzin verhaal zal je bij de service van dit verhuurbedrijf ook net zo hard worden bedrogen. Kosten zuigen ze uit hun duim en als je ze daarop wijst komen ze met een nieuwe berekening waardoor je ineens maar de helft hoeft te betalen (meerdere keren gebeurd). Ook zal je voor enorme gaten in het plafond, kapotte enkelglas ramen op 3 hoog, lekkages en alle andere problemen zelf naar oplossingen moeten kijken want als het kan negeren ze het zo lang mogelijk en gaan dan zeuren dat wij ook mee mogen betalen in het herstel van de woning. Na een gesprek met de oud-eigenaar van het pand kwamen wij er ook achter dat hij het pand als opknapper heeft verkocht en er toen al veel gedaan moest worden (5-10 jaar na dato). Dus (achterstallig) onderhoud wordt niet uitgevoerd en als het dan echt niet meer kan dan gaan ze het zo goedkoop mogelijk oplossen wat nog te begrijpen is als krenterige Nederlander zijnde, maar om dan bij de huurder te komen vragen voor geld nadat deze al 2 jaar aangeeft dat er ECHT iets gedaan moet worden is toch niet normaal. En natuurlijk kan het niet uitblijven dat dit "bedrijf" hun energielabels neerzet zoals ze willen. Een appartement met enkel glas waar veel gaten in zitten, met muren en plafonds waar gaten zo groot en diep zijn dat je bijna met de buren kan theedrinken en nog veel meer valt volgens hen onder het meest geïsoleerde en zuinige label. Of ze zijn echt ontzettend slecht en dom of ze lichten gewoon op. Dus nepreviews, het berekenen van (service)kosten zo hoog mogelijk neerzetten als zij zelf denken dat kan tot je om daadwerkelijke cijfers en berekeningen vraagt, het oplichten van huurders door de energielabels aan te passen, 0 service bieden en verder gewoon op een nare manier met hun huurders omgaan zijn dingen die bij 050Vastgoed dagelijkse koek zijn.
Negatieve ervaring: Wil je afgezet worden, minimaal 6 maanden bezig zijn met het verkrijgen van hulp of (uitermate noodzakelijk) onderhoud, of uitermate onaardig worden behandeld dan zit je hier goed. Op 2 hoog een raam waarvan het glas er elk moment uit kon vallen (vanwege dikke schimmel) boven een winkelstraat is in ruim 6 maanden nooit naar gekeken terwijl hier meerdere keren over gemaild is. Lekkage daarentegen duurt meer dan een jaar voordat er überhaupt iemand voor komt en het oplossen hiervan duurt nog langer en als er een gat in het plafond ontstaat door de lekkage wordt dit genegeerd tot je de woning uit bent waardoor delen van het huis onbewoonbaar zijn. MAAR het meest schandalige van alles is dat je servicekostenafrekeningen krijgt dmv een zelf opgestelde Excel. Vraag je naar de redenen voor het (absurde) hoge bedrag en bewijzen hiervoor dan krijg je een maand later de facturen van de leveranciers met een nieuw excel bestand waarin het bedrag PLOTSELING ineens een stuk lager uitkomt. Dit geeft al duidelijk aan dat zij zelf beslissen hoe erg ze je willen afzetten en als je (nadat zij een maand over antwoorden doen) niet binnen een week betaald dan dreigen ze al met vervolgstappen. Het is een bedrijf gerund door onbenullige … die alleen uit zijn op geld maar er voor werken dat kennen ze niet zolang ze je maar kunnen afzetten. Afschuwelijk “bedrijf” wat tov andere verhuurders zelfs ontzettend laag uitvalt wat knap is.
Negatieve ervaring: Onprofessionele plek ('ik kan het niet eens een bedrijf noemen'). Het is jammer dat mensen in Groningen niet veel keuzemogelijkheden hebben omdat er niet genoeg huizen/kamers zijn. Dat is de reden dat ze nooit willen verbeteren of professioneel willen zijn. In totaal heb ik meer dan 25 e-mails gestuurd en heb ik minstens vijf keer gebeld binnen twee maanden, en het bureau was elke keer niet op kantoor. 050 Vastgoedbeheer levert nooit Service Kosten Overzichten. Ik kreeg een screenshot van een Excel-tabel toen ik hen vroeg om het te verstrekken. Ik ontdekte dat ze te veel rekenden, maar ze volhielden dat het een eenmalige fout was zonder eerdere informatie om dat te bewijzen. De servicekosten zijn bijna de helft van de huurprijs. En de factuur vertelt je niets. Ze zullen je morgen informeren dat ze de servicekosten moeten verdubbelen, alleen in het Nederlands.
Fantastische ervaring: Geweldig voor vooral internationale studenten, ik had video-opnames van de kamer. En heb bijna een jaar zonder enig probleem doorgebracht. Het beste is dat je geen commissie betaalt.
Beste Murad, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Team 050Vastgoed
Fantastische ervaring: Heb in juli een garagebox gehuur. Super handig en snel wat ongelooflijk bleek. Sorry voor de wantrouwen aan het begin. Hun service is echt prima!!!!
Beste Chao, Dank voor je positieve reactie en fijn dat onze service je goed is bevallen. Vriendelijke groet, Team 050Vastgoed
Fantastische ervaring: De beste makelaardij. Ik ben al meer dan een jaar hun huurder en ze zijn altijd extreem behulpzaam, proactief en professioneel geweest. Ik heb helemaal geen klachten. Sterk aanbevolen.
Hartelijk dank Virginia. Dat is erg aardig. Groeten Team 050Vastgoed
Fantastische ervaring: Erg behulpzaam en erg aardige mensen, onderandere Nick. Raad dit bedrijf sterk aan.
Beste Sarah, Bedankt voor je positieve review. Nick is inmiddels op de hoogte gebracht :) Vriendelijke groet Team 050Vastgoed
Negatieve ervaring: Communicatief naar ervaringen niet heel best helaas, opmerkelijk ook dat personeel zelf reviews schrijft, wij van wc eend adviseren wc eend.
Fantastische ervaring: Zowel particulier als zakelijk met 050Vastgoed te maken gehad. Professioneel bedrijf.
Bedankt!
Fantastische ervaring: Een net en vriendelijk bedrijf met goeie service, en communicatie. erg vakkundig met het onderhoud en beheer van de woning
Bedankt voor je positieve review Rick! Vriendelijke groet team 050Vastgoed
Negatieve ervaring: Geen enkele reactie op mijn bericht....
Beste Ineke, Ik kan je niet vinden als huurder/klant in ons systeem. Ook zie ik je naam nergens voorbij komen in ons mailsysteem. Mijn vraag is, waar heb jij een bericht heengestuurd waar jij geen reactie op hebt gekregen? Daarnaast was het in onze ogen wat netter geweest om eerst even te bellen ipv direct een 1 ster recensie erop los te gooien omdat je geen reactie krijgt op je bericht. Behoorlijk zwaar gewogen. Ik verneem graag je reactie.
Fantastische ervaring: Blij met hoe ik ben geholpen door 050 vastgoed, ze staan voor je klaar, zijn duidelijk en doen wat ze zeggen. Zal deze partij zeker aanbevelen in mijn netwerk.
Bedankt voor je positieve review Robert! Vriendelijke groet, Team 050Vastgoed
Fantastische ervaring: Niet heel lang geleden was mijn douche kapot, na een keer mailen was het direct geregeld en een paar dagen later had ik een gloednieuwe douche. Erg fijn dat ze altijd snel en op een vriendelijke manier reageren en dat er snel werk van gemaakt word als je een probleem hebt!
Bedankt voor je positieve review Lotte :)\n\nVriendelijke groet team 050Vastgoed
Negatieve ervaring: Dit bedrijf is crimineel. Ik heb meer dan twee jaar in een van hun accommodaties gewoond... Het huis was erg vervallen en telkens als we om hulp vroegen bij een storing, duurde het eeuwig voordat we een reactie kregen. Ook kregen we onze onderhoudskosten 2 jaar te laat, en mijn huisgenoot heeft de zijne nog steeds niet ontvangen. De verhuurder is meerdere keren zonder toestemming het huis binnengekomen. Zeer onvriendelijke communicatie. En ze vragen meer huur dan wettelijk toegestaan! Ik raad aan om te praten met de huurcommissie en je huur te verlagen.
Laat uw mening over 050Vastgoed:
050Vastgoed verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren




OGB

Groeneveld Onroerend Goed Exploitatie B.V.

Riemeijer Vastgoed Consultancy



NEXTFUND B.V. Vastgoedadviseurs

F1 & Riant Makelaars

Bulten Beheer B.V.

Lagro | Ebens makelaars & taxateurs, sinds 1874
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.