MVGM Amersfoort
Informatie over MVGM Amersfoort
3811 LP, Amersfoort
Openingstijden
- maandag: 08:30–17:00
- dinsdag: 08:30–17:00
- woensdag: 08:30–17:00
- donderdag: 08:30–17:00
- vrijdag: 08:30–17:00
- zaterdag: Gesloten
- zondag: Gesloten
Wij bieden onze klanten een breed, geïntegreerd spectrum van diensten met een specialisatie in vastgoedbeheer.
Wij beschikken over gespecialiseerde teams voor vastgoedbeheer en internationaal advies. Wij bundelen kennis en vaardigheden en bieden onze klanten volledig geïntegreerde diensten met internationale ervaring en kennis van de lokale markt.
Of het nu gaat om commercieel of residentieel vastgoed - de wereld van onroerend goed is zeer divers. Van kantoorpanden en wooncomplexen tot winkels, logistieke hallen tot zorginstellingen, elke vastgoedklasse heeft zijn eigen bijzonderheden en verschillende uitdagingen. De eigenschappen van al deze typen hebben echter één ding gemeen: zowel eigenaren als exploitanten hebben een sterke en betrouwbare partner nodig om zich volledig te kunnen concentreren op hun core business en deze naar succes te leiden. MVGM heeft de nodige specialistische kennis in huis om maatwerk te bieden.
Wij bundelen kennis en vaardigheden van vastgoedbeheer in verschillende sectoren en bieden onze klanten volledig geïntegreerde diensten met internationale ervaring en kennis van de lokale markt. Wij beheren kantoren, gebouwen met meerdere huurders, winkelcentra, residentieel vastgoed, hotels, logistiek vastgoed en meer.
Of het nu gaat om commercieel of residentieel vastgoed - de wereld van onroerend goed is zeer divers. Van kantoorpanden en wooncomplexen tot winkels, logistieke hallen tot zorginstellingen, elke vastgoedklasse heeft zijn eigen bijzonderheden en verschillende uitdagingen. De eigenschappen van al deze typen hebben echter één ding gemeen: zowel eigenaren als exploitanten hebben een sterke en betrouwbare partner nodig om zich volledig te kunnen concentreren op hun core business en deze naar succes te leiden. MVGM heeft de nodige specialistische kennis in huis om maatwerk te bieden.
Wij beschikken over gespecialiseerde teams voor vastgoedbeheer en internationaal advies. Wij bundelen kennis en vaardigheden en bieden onze klanten volledig geïntegreerde diensten met internationale ervaring en kennis van de lokale markt.
MVGM Amersfoort: Meningen
Negatieve ervaring: Heb je zin in een storingslijn met wachttijden van gemiddeld 50 min +? Zoek dan niet verder. De dienstverlening is waardeloos, servicekosten nemen elk jaar toe, maar de service neemt af...
Negatieve ervaring: Erg teleurgesteld in MVGM. We staan al meer dan een jaar ingeschreven en hebben tientallen keren gereageerd op woningen. Helaas nooit een reactie gehad. Bovendien blijkt vaak dat woningen pas online gezet worden als er eigenlijk al huurders voor geselecteerd zijn, waardoor het volkomen onmogelijk is om via MVGM een woning te krijgen. Meerdere keren geprobeerd contact op te nemen, maar we werden telkens afgewimpeld of bot behandeld, zonder enige moeite om echt te helpen. Heel frustrerend en ronduit schandalig hoe MVGM met woningzoekenden omgaat. Zeker niet aan te raden als je serieus op zoek bent naar een nieuw thuis.
Negatieve ervaring: Wij huren nu 8 jaar bij MVGM en de dienstverlening wordt steeds slechter. Uiteraard wordt wel elk jaar gemiddeld 50 euro bovenop de huurprijs gelegd (om de dienstverlening op niveau te houden) maar in de tussentijd hebben we al ruim een jaar een lekkage, worden reparatieverzoeken niet uitgevoerd en heeft bellen met het "servicecentrum" al helemaal geen zin. Totale incompetentie en klantgerichtheid uit het jaar nul. Ik zou er nu niet meer willen huren maar in het land der blinden is eenoog koning...
Negatieve ervaring: Update: Beste Rik, je hebt me geschreven dat ik je mocht mailen. Dit heb ik dezelfde dag nog gedaan. Jammer dat ik na 3 maanden nog geen reactie heb gekregen. Misschien sluit dit dan ook aan bij mijn review en eerdere ervaring meet MVGM. --- Origineel bericht: Zelden zo'n slechte customer journey meegemaakt. En waarom? Je kan mensen zo blij maken met hun vak. Ik hoop voor de MVGM zelf, hun personeel en vooral hun klanten dat er verandering komt. Natuurlijk begrijp ik dat de huizenmarkt veel frustratie met zich meebrengt, lees moeilijke klanten. Maar echt, dit kan zo veel beter en zo veel vriendelijker. Gelukkig werken er ook een paar hele fijne mensen bij MVGM. Ik hoop over een paar jaar een nieuwe woning te huren bij MVGM en dat het dan een betere ervaring is. Werk aan de winkel MVGM.
Beste Thomas, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Rik van MVGM
Negatieve ervaring: Laten huurders letterlijk in de kou zitten als de verwarming niet werkt en schuiven alle verantwoordelijkheid van zich af. Heerlijk om te slapen met 12 graden en daar betaal je dan de hoofdprijs voor. De verzuurde medewerkers aan de supportlijn hebben net zo veel compassie als onze geliefde Minister Faber.
Beste, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Rik van MVGM
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring met MVGM. Je betaalt een aanzienlijk bedrag voor een huurwoning plus een parkeerplek voor de inpandige garage. Daarnaast ook nog servicekosten. Als je zender voor de parkeergarage het niet meer doet, mag je 155 euro betalen voor een nieuwe zender. MVGM houdt zich niet aan artikel 7:204 van het Burgerlijk Wetboek bent u als verhuurder verplicht tot het leveren van een goed functionerend product en tot het verhelpen van gebreken die het normale gebruik belemmeren. De gebrekkige werking van de zender kwalificeert als zodanig gebrek. Na meerdere keren contact te hebben gehad met medewerkers van MVGM word je doorverwezen naar de klachtencommissie van de VVE waar je als huurder niets mee te maken hebt. Denk goed na voordat je in zee gaat met MVGM!
Beste M, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Rik van MVGM
Negatieve ervaring: I tried to contact the company several times to fix my thermostat, and they just ignored me. I tried with email, call, the app and contact in the site. Nothing. My apartment is freezing. Very disapointed with the service.
Beste breno, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Rik van MVGM
Negatieve ervaring: Waardeloos!! Die okke brekelmans zeer onprofessioneel en ook de manager christ van dijk ook. Slechte cultuur.
Beste Frans, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Rik van MVGM
Negatieve ervaring: Ik ben tot nu toe zeer tevreden met mvgm! Onderhouden de woningen goed! Goed bereikbaar, vriendelijke mensen. Echter mogen ze wel zero tolerance optreden tegen huurders die andere huurders van MVGM discrimineren en terroriseren. ———— Toch een * gegeven uiteindelijk. Laatste tijd wordt niks opgepakt ook niet gereageerd naar de mail die jullie vroegen om op te reageren. Mvgm medewerkers reageren niet op mijn mails en klacht.
Beste , bedankt voor je review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Kun je meer informatie sturen over je ervaring met andere huurders naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Slechte ervaringen met MVGM. Destijds is mij verteld (per mail) dat het mogelijk is tussentijds de borg terug te krijgen. Na het aanleveren van allerlei documentatie die daarvoor nodig was, te horen gekregen dat dit absoluut niet kan. Waarom het dan wel wordt gecommuniceerd in een algemene welkomsmail, is mij volstrekt onduidelijk. In plaats van een fatsoenlijke empathische reactie, krijg ik enkel te horen dat dit niet wordt gedaan. Haal het in het vervolg dus ook uit de welkomsmail om geen onrealistische verwachtingen te managen.
Beste Vera, wat vervelend dat je verkeerd bent geinformeerd. De borg wordt teruggestort na opzegging en oplevering van de woning. Ik zal je opmerking over de welkomstmail doorsturen naar mijn collega's van de verhuurafdeling. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Tijdens het traject om te gaan huren was MVGM erg snel en helder in de communicatie. Een bezichtiging was snel ingepland en alles verliep voorspoedig. Nadat mijn partner en ik zijn begonnen met huren werd de communicatie minder snel en werd er minder daadkrachtig opgetreden. Zo duurde het ruim een maand voordat wij extra sleutels ontvingen voor de algemene ruimtes en hebben wij (te) lang met één sleutel moeten werken. Ook wachten we nog steeds op vervanging van de naamplaatjes, waarvoor we al hebben betaald. (Hoe moeilijk kan het zijn?) Daarnaast was het huurcontract nog geen maand lang ingegaan of we ontvingen al bericht over een huurverhoging. Niet een hele sjieke actie. Leek in het begin dus een snelle en efficiënte verhuurder. Maar dit beeld zakte al snel in elkaar. Daarom een matige score.
Beste Jack, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zeer slechte organisatie. Ik ga mijn appartement uit en heb niet eens de mogelijkheid om mijn vloer te koop aan te bieden aan een volgende eigenaar. Als ik de vloer laat liggen "is deze van mvgm". Daarnaast wacht ik nog op servicekosten uit 2022. Ik heb u een mailtje gestuurd maar helaas geen reactie.
Beste Matthew, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Zeer goed geholpen
Beste Rogier, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Super service van Iris Huisman en Rianne Dekker ivm een woning in R’dam Prinsenland. Medewerkers goed bereikbaar, snel antwoord op vragen #MVGM is goed huren!!
Fantastische ervaring: Super service van Iris Huisman en Rianne Dekker ivm een woning in R’dam Prinsenland. Medewerkers goed bereikbaar, snel antwoord op vragen #MVGM is goed huren!!
Beste Cor, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Mag ik in verband met de privacy van onze medewerkers je vragen om persoonsnamen te verwijderen? Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Nog steeds een mooi verzorgt bedrijf. Ken ze al vanaf 2003.
Beste Gert, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Na het tonen van interesse mochten we snel een bezichtiging mogen inplannen voor een woning. Daarna ging het hele proces van documenten aanleveren Heel traag en moeizaam, met uren in re wachtrij. Heel frustrerend en onzeker. Toen dat na weken eenmaal gelukt was, heel fijn geholpen door client manager Andy om de sleuteloverdracht iets te vervroegen.
Beste Merel, wat vervelend dat het proces van documenten aanleveren traag ging. Blij dat wij de sleuteloverdracht iets hebben kunnen vervroegen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Met super hulp van Iris Huisman van MVGM gaan we nu in een perfect passend huis wonen ipv één met een kamer te weinig. Het was niet makkelijk om onze case erdoor te krijgen maar Iris heeft heel goed naar de situatie gekeken en zich er voor ingezet dat dit er toch doorheen kwam. Heel erg bedankt voor al je moeite!!
Beste Flavius, dankjewel voor de positieve beoordeling en review. Dankjewel, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Zeer slechte klantenservice echt onbeschrijvelijk. Heel grof, bot en asociaal. Nog voor dat je bij hen een situatie aankaart hebben zij al een negatief oordeel over je. Alles is de schuld van de bewoner en denken niet aan een gezamenlijke oplossing. Daarnaast hebben zij veel onervaren jongeren op posities die totaal communicatief en het vak niet vaardig zijn. Zij denken collectief alleen aan geld en nemen geen verantwoordelijkheid. Zij zijn liever lui dan behulpzaam. En maken misbruik van de wanhopigheid van mensen die een woning zoeken. Ik kan nog wel door gaan, maar al om al is dit helaas uit ervaring een hele slechte organisatie. Ik wenste dat ik nooit in aanraking met hen was geweest. Enige troost is dat ik weer een les heb geleerd.
Beste Afra, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Ik ben huurder sinds 1 maart 2023. Het hele traject met MVGM verliep perfect, in alle opzichten.
Beste Rinus, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Mijn dochter had een afspraak voor een bezichtiging. De makelaar was er helaas niet op de geplande dag tijdstip. De afspraak was vergeten om afspraak af te bellen. Hopelijk kunnen ze haar wel helpen en kan onze review meer sterren opleveren.
Beste Fimke, wat vervelend dat de afspraak niet door kon gaan en deze niet netjes was afgezegd. Ik hoop dat uw dochter snel een woning vindt. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zijn wel bereikbaar maar daar is ook alles mee gezegd. Site is zeee klantonvriendelijk en de service is minimaal. En het is niet up to date qua verhuur-mogelijkheden. Jammer hoor!
Beste Hoodeani, wat jammer dat je MVGM 2 sterren geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Op e-mails wordt niet gereageerd en terugbelafspraken worden niet nagekomen. Ik heb nu al ruim een jaar een probleem door lekkage, die mijn vloer permanent beschadigd heeft, en het is nog steeds niet opgelost. Ondertussen kruipt de schimmel in het beton, waar de pandeigenaar ongetwijfeld erg blij mee zal zijn.
Beste Koen, een hele vervelende situatie, sorry daarvoor. Wil je misschien meer informatie delen via [email protected] met je adres erbij? Wij horen graag meer van je. Groet, Denise van MVGM
Fantastische ervaring: Onlangs contact gehad met de Klantenservice en zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik had een klacht ingediend en hiervoor hebben zij keurig hun excuses aangeboden.
Beste Hubert, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Ik huur sinds kort een woning via MVGM. Destijds ontzettend goed geholpen met alles! Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ook werd er snel op de mail gereageerd. Oplevering woning had een paar kleine gebreken maar die werden ook direct aangemeld en verholpen, kortom super!
Beste Tess, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: De ervaringen met mvgm zijn goed, er word altijd gereageerd op problemen die worden gemeld, tot op heden alles naar behoren en tevreden.
Beste Michiel, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Prima ervaring, snelle reactie na aanvraag bezichtiging en daarna verliep ook alles redelijk soepel. Bij een reparatie die gedaan moest worden werd ik ook meteen teruggebeld. Tot nog toe ben ik tevreden.
Beste Marleen, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Ik kan niets anders dan positiefs melden over deze verhuurder. De goede dienstverlening, de snelle service, de bereikbaarheid, de snelheid waarmee problemen in de woning worden opgelost. Vanaf het moment dat ik huur bij mgvm hebben ze mij overal mee geholpen. Het huurdersportaal in het systeem werkt prima. Communicatie is duidelijk en overzichtelijk.
Beste Evelien, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zonnepanelen zijn zojuist door een extern bedrijf onderzocht. Ze leveren vrijwel niets op en nu blijkt de omvormer te ontbreken. Bij een deel van de huizen die in Oss verhuurt worden. Vanaf april bezig om iemand aan de lijn te krijgen en te gaan kijken naar een passende oplossing. Terugbelverzoeken worden niet beantwoord. De groep mensen in Oss wordt steeds groter waarbij de zonnepanelen niet deugen. Inmiddels zijn wij achter de schermen met een grote groep huurders bezig om juridische stappen te ondernemen.
Beste Manon, Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, etc.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: In januari heb ik het betaalde abonnement genomen via MVGM en ben op zoek gegaan naar woningen in de regio Amersfoort/Utrecht. Binnen 3 dagen had ik 14 reacties ingediend. Na 3 weken kreeg ik een eerste afwijzing. Vanwege onvoldoende salaris of "andere" redenen. De klantenservice kon mij niet vertellen waarom precies, dus het was mij verder onduidelijk of ik wel aan de eisen voldeed. Na lange tijd niks te horen over reacties, die ik wel bleef plaatsen, heb ik heel snel via een andere partij voor hetzelfde bedrag een woning gevonden in de gewenste regio. Afgelopen week kreeg ik melding dat ik was uitgeloot voor een bezichtiging. Dit is een maanden oude reactie waar nu pas uitsluitsel over komt. Al met al heb ik dus heeft de zoektocht via MVGM mij niks gebracht , de klantenservice kon mij ook geen duidelijkheid of hulp bieden wanneer benodigd. As ik de zoektocht niet via een andere partij had gedaan, was ik nu dus nog steeds op zoek en heb ik weinig hoop dat het via MVGM was gelukt. Je geld is beter elders besteed!
Beste Bram, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Prima ervaring met de verhuurafdeling van MVGM en specifiek Justin. Snel en vriendelijk geholpen en kwam afspraken na.
Beste Marcel, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Mag ik je wel vragen om ivm de privacy van onze medewerker de naam te verwijderen? Alvast bedankt. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Dit bedrijf en specifiek de ‘klantenservice’ is zo ontzettend beroerd. Wij hebben lekkage in de woning sinds we er wonen (juli 2021!!!). 12+ keer klusjes mannen over de vloer, zonder het op te (kunnen) lossen. Mijn laatste heraanmelding van lekkage maakte ik op 2 december. MVGM liegt over het doorzetten naar de opdrachtgever (loodgieter). Ik wacht op niets bleek toen ik de loodgieter zelf belde. Er was geen melding. ‘Urgentie’ betekent niets bij dit bedrijf. Wij wachten nog steeds tot het is opgelost. Het lekt nog steeds! Inmiddels enorme schade aan muren, kastjes en vloer. Waar MVGM je voor doorverwijst naar je eigen inboedelverzekering. Niemand belt je ooit terug, ondanks beloften dat dit gaat gebeuren. De technisch manager dhr. V of mevr. D die mij herhaaldelijk zouden terugbellen bestaan denk ik gewoon niet. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Wanneer je hen belt steevast 5+ wachtende voor je. Via de app krijg je standaard het bericht “we zetten het door en sluiten deze chat”. Wat een armoe is dit bedrijf. HUUR HIER NIET
Beste Lisa, wat vervelend dat MVGM gemaakte afspraken met je niet is nagekomen en dat je ontevreden bent. Ik kom graag met je in contact. Zou je misschien meer informatie willen sturen naar [email protected]? Daarnaast zouden wij het op prijs stellen, als je de namen van medewerkers uit je review kunt verwijderen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Nadat je betaald heb hoor je niets meer woningen in de kopertuin in Bilthoven blijven op optie staan en als je om uitleg vraagt hoor je niets meer. Weggegooid geld dus. Mensen betaal nooit je krijgt geen voorrang bij een aanbieding je word besodemieterd.
Beste Bram, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Wanneer woningen in optie staan, betekent dit dat er bezichtigingen zijn ingepland. Met een betaald account worden de beschikbare woningen per mail toegestuurd (afhankelijk natuurlijk van de door jou opgegeven voorkeuren), voordat deze aan de website worden toegevoegd. Hierdoor kun je eerder op de woningen reageren. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: The last one and a half years, as a tenant of MVGM, I am facing a serious leakage problem in my house. MVGM is not dealing with the problem and just delays and delays everything, giving also fake promises last May that they fixed the problem. There are 4 leakage points in my house and my leaving conditions are terrible. It's a shame for the company that the last time someone dealed with it was in the first week of December and the next one is a planned visit, of someone that wants just to check and observe, the last week of January. They don't want to pay to fix the terrace (top floor) and let me, my property and the rest of the tenants in danger, since the leakage points are really close to the house's plugs. The video and the pictures are my daily life in Utrecht moreelsehoek building.
Dear Antonis, I am very sorry to hear your experience with us! Obviously this is not how we want our tenants to experience our service. Would you be open to send an email to [email protected] so we can find a solution? Regards, Jillian from MVGM
Negatieve ervaring: Today I called the company and I was treated very badly by Receptioniste, she was very rude and stupid, I felt a little discrimination for not being Dutch. She didn't make the slightest attempt to solve the problem, she just kept accusing me of being irresponsible for having lost the entrance key to the building. I was very surprised by the attitude of this lady who works at the reception of such a renowned company in the Netherlands. I hope this message reaches the people interested in solving the problem.
Dear Anderson, we are very sorry to hear about your experience with us, we apologize for the way this went down. We are definitely going to work on this to make sure this doesn't happen again. I would like to get in contact with you so I can help you solve this problem. Would you be open to send an email to [email protected] ? Lastly we kindly ask you to please remove the name of our employee due to privacy reasons. Regards Jillian from MVGM
Negatieve ervaring: Vreemde organisatie
Negatieve ervaring: Medewerkers denken nog onvoldoende mee. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er kennis te kort is van de normen. Je komt daardoor in onnodige discussies.
Beste Waldemar, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Met nieuwe medewerkers kan het voorkomen dat een collega niet alle kennis heeft. Wij proberen dit op te lossen en de collega's handvaten te geven om onze klanten adequaat te woord te staan. Mocht je nog vraag hebben voor ons, schroom dan niet om te mailen naar [email protected]? Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Acute hulp altijd snel en goed, echter in drie jaar tijd met jaarlijkse belofte de cv en zonnepanelen te onderhouden nog nooit iemand gezien, het sedemdak is onderhouden en groen….fijn
Beste Ritchey, bedankt voor je review! Zou je naar [email protected] willen sturen om welk adres het gaat? Dan kunnen wij dit oplossen! Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Moeizaam contact. Geen inzicht. Slechte know how. Wantrouwend
Beste Dezz, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Na stormschade - van de hele straat was de schutting omgewaaid, we konden vijf huizen verder kijken - doen ze niets: "alleen de eerste schuttingplaat die aan je huis vastzit is van MVGM." Dit terwijl wij die schutting niet eens zelf hebben geplaatst, deze stond er al toen we hier kwamen wonen en is onderdeel van de erfafscheiding en zou daardoor dus moeten vallen onder hun opstalverzekering. Blijkt dat ze je hiervoor in de kleine lettertjes hebben laten tekenen in het huurcontract. Het huis wordt elk jaar duurder, maar er is 0,0 service. Het is dat we voorlopig vastzitten door de oververhitte huizenmarkt, anders hadden wij niet meer van deze partij gehuurd.
Beste Tamara, wat vervelend dat je stormschade hebt en dat MVGM je daar niet bij kan helpen. En jammer dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Voel je vrij om desgewenst jouw gegevens te mailen naar [email protected] dan brengen wij jou met een collega in contact die je meer uitleg kan geven over de rol van MVGM als verhuurder en de plichten van huurders. Hopelijk veranderd dit iets aan je vervelende gevoel en draagt het bij aan je woonplezier ondanks de schade aan de schuttingen?! Groet, Debora van MVGM
Positieve ervaring: beter response van onderaannemers dan twee jaar geleden. Duidelijk verbeterd.
Beste Cees, dankjewel voor jouw positieve feedback en beoordeling. Dit waarderen wij! Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Sinds ruim een jaar is er een heel duidelijke verbetering van de klantenservice doorgevoerd. Bij elk repearatie verzoek wordt er nu direct actie ondernomen en vaak is het al in dezelfde week opgelost.
Beste Jonas, dankjewel voor jouw positieve beoordeling en reactie. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: I am trying to get apartment in Amersfoort and Utrecht area. Have taken paid subscription for them but within a span of 1 month , got even a single viewing. I have applied for more than 30 listings so far.
Dear Shimaila, I'm sorry to hear that you didn't find a place yet. Please note that there is currently more demand than supply on the housing market Also we work with a lotery to give everybody a fair chance. We hope you understand what is going on in the market. There is also a possibility to have a free account instead of a paid account. With kind regards, Vanessa from MVGM
Positieve ervaring: Komen afspraken niet na
Beste Mars Jurg, vervelend om te horen dat jij deze ervaring hebt met MVGM. Zou je jouw verhaal met ons willen delen via [email protected]? Met vriendelijke groet, Lisa van MVGM
Negatieve ervaring: Veel moeite nodig om je borg terug te krijgen. Dit ging niet automatisch en ik moest hier herhaaldelijk contact voor opnemen. Ik kreeg haast het idee dat ze dit bewust doen in de hoop de borg te kunnen houden van huurders die hier niet meer direct aan denken. Uiteindelijk de borg wel terug gekregen. De woning zelf was verder wel prima en reparaties verzoeken werden ook uitgevoerd. Uiteraard was het huren wel prijzig
Beste Piet, bedankt voor je beoordeling. Groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: Woon al heel lang in een appartement waarvan het beheer in handen is van MVGM. Ontzettend welwillend geholpen met een kapotte oven, korte lijnen, snel en meteen antwoord en actie op mijn mailtjes. Enorm gelukkig met mijn nieuwe droom oven. Bedankt Dirk Hooiveld en Jeroen.
Beste Jacqueline, bedankt voor je positieve review en boordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de nieuwe oven. Veel bakplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: De communicatie met Dhr. Hooiveld van MVGM is een goede ervaring. Reageert altijd en bied hulp waar hij kan . Als klant voel ik mij serieus genomen. Kunnen anderen nog wat van leren.
Beste Nancy, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Mijn partner huurde tot maart een appartement in Amersfoort. Duurde eerst al 3 mnd voordat het rond was, terwijl ze de enige kandidaat was. Daarna alles opgeknapt, er ontbrak een deur naar de slaapkamer, stond wel een deur maar die pastte niet. Verder was het een rookhol geweest, dus alle behang eraf en opnieuw behangen. Bij de eindoplevering na de huurperiode van ruim een jaar, reactie van de medewerker van MVGM dat hij wilde dat alle mensen hun huis zo opleverden, en dat ie zou zorgen dat ze snel de borg van 2 mnd terug zou krijgen. Nou.... dat is dus niet zo! Tot op de dag van vandaag nog geen cent ontvangen. Diverse keren contact gezocht maar steeds is er wel iets. Door Corona werken onze medewerkers thuis en daarvandaan kunnen ze geen betalingen dien, door ziekte van personeel, u krijgt het over 2 weken.... enz enz.... ze weten steeds wel weer een andere smoes te verzinnen. Kortom... ik zou ze absoluut niet aanraden. En wat me opvalt... zo gauw ze positieve feedback krijgen reageren ze wel, maar op negatieve reageren ze niet.
Positieve ervaring: Zijn zeer tevreden, het complex word goed onderhouden en de ligging is heel mooi (vijver zicht). De communicatie met MVGM is heel goed. Tevreden huurder.
Beste Jan Hendrik, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Vriendelijk en proffesioneel
Beste A van Eck, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: لا لم احصل على شيء
Beste Osamah, bedankt voor je beoordeling. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ze reageren niet op mails en als ze het wel doen is het al een tijd geleden
Beste Andre, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Afgelopen november hebben wij een lekkage geconstateerd bij ons in huis. Na een wat rommelige start kwam er uiteindelijk vrij snel 1 aanspreekpunt voor mij binnen MVGM. Deze persoon was behulpzaam, daadkrachtig, kon goed luisteren (waat stiekem best handig is), en was pro-actief. Met name dat laatste punt spreekt mij ontzettend aan, want dat scheelt enorm veel frustratie. De verschillende aannemers die de lekkage hebben verholpen en ook de gevolgschade hebben hersteld waren professioneel, maar de coordinatie ervan vanuit de hoofdaannemer was soms rommelig en vaak te reactief.
Beste Matthijs, bedankt voor je beoordeling en je extra uitleg erbij. Fijn dat je 4 sterren geeft ondanks de rommelige start en coordinatie vanuit de hoofdaannemer. Mocht je meer info willen delen over deze situatie, dan kan je mailen naar [email protected]. Groet, Debora van MVGM
Positieve ervaring: Professioneel en klantvriendelijk contact, waarbij geluisterd wordt naar de klant. Aangedragen oplossing naar tevredenheid uitgevoerd.
Beste Rob en Ada, bedankt voor jullie positieve review - fijn dat jullie je prettige ervaring willen delen. Groet, Debora van MVGM
Fantastische ervaring: Zijn duidelijk Reacheren snel
Beste Henk, bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen. Groet, Debora van MVGM
Positieve ervaring: Nadat er lekkage geconstateerd was in mijn badkamer is er vlak voor het weekend snel actie ondernomen door MVGM waardoor alles diezelfde avond nog opgelost is. Fijn dat dat zo snel kon.
Fantastische ervaring: Prettige verhuurder. Een forse schade gehad, het duurde even voordat deze juist op is gepakt (had voornamelijk te maken met bedrijven die niet verder zochten naar de oorzaak) maar mvgm bleef verder zoeken en uiteindelijk is er een zeer deskundig bedrijf gekomen die de schade zeer grondig hersteld heeft.
Fantastische ervaring: Nadat er initieel wat zaken niet in orde waren, is vervolgens alles erg professioneel opgelost door MVGM. De mate van persoonlijk contact en de uiteindelijke oplossing gingen alle verwachtingen te boven. Super tevreden.
Fantastische ervaring: Helaas ging er veel mis met het renoveren van de badkamer. Hier kon MVGM niets aan doen maar was wel ons aanspreekpunt. Zij zijn met een goede oplossing gekomen en begrepen ons. Heel fijn dat zij ons begrepen en naar probleem luisterde
Negatieve ervaring: Afschuwelijk bedrijf om van te huren. Voor de opzegging van mijn huur waren ze niet te bereiken. Na 7(!) verschillende pogingen via mail, hun eigen contactformulier en telefoon, verspreid over 6 weken kreeg ik contact. Wat gebrekkig verliep en ik bij het stellen van 4 vragen steeds maar op 1 antwoord kreeg. Vervolgens veel onduidelijkheid en lang gewacht op het terugstorten van m'n borg. Eerder, toen ik nog huurder was, hebben ze ook een keer €180,- administratiekosten gerekend voor een handeling. 5 jaar van ze gehuurd, maar ze denken duidelijk alleen maar in het belang van de verhuurder. Blij dat ik eindelijk van ze af ben.
Positieve ervaring: Een positieve review is ook feedback. Wij zijn erg tevreden over hoe het proces is verlopen, van inschrijving tot en met intrekken en daarna. Het enige wat ik graag anders zou willen zien is de duur van het verwerken van de inkomensgegevens en andere papieren die vanuit (potentiële) huurders aangeleverd worden. Dit heeft wel een aantal weken geduurd. Ook bij storingen of reparatieverzoeken zijn ze erg snel. Zo werd een verkeerd bedrade aansluiting voor verlichting binnen een week gerepareerd en ook de kapotte tochtstrip van de deur werd zonder problemen en snel vervangen.
Negatieve ervaring: Het bedrijf wil duidelijk niet gebeld geworden, een telefoonnummer is nergens te vinden. 2x een email gestuurd omdat we erg graag in aanmerking wilden komen voor een woning die op Funda staat en je hoort helemaal niets. Helaas geldt dit niet alleen voor MVGM Amersfoort. Klantenservice is iets waar men blijkbaar nooit van gehoord heeft.
Fantastische ervaring: Fijn terras leuke kaart ok bediening
Negatieve ervaring: Dit bedrijf kan NIET communiceren, afspraken nakomen, omgaan met klanten en of huurders. zeer onprofessioneel bedrijf. probeer niet in zee te gaan met MVGM levert alleen maar kopzorgen en onnodig stress.
Negatieve ervaring: Brak odzewu
Positieve ervaring: Ben er niet kapot van.. ;)
Negatieve ervaring: Maand geleden huis bezichtigd, onder optie gekregen, we zijn de enige kandidaten. Elke week gebeld of er al meer bekend is over de screening. Je krijgt nul komma nul reactie. Telefonisch en per mail niks, daar betaal je dan ook nog lidmaatschap voor. Aangegeven dat i.v.m zwangerschap er nogal prioriteit bij was, moet nu nog reactie krijgen. Ik heb er geen vertrouwen meer in, ze laten een zwangere vrouw gewoon op straat staan.
Negatieve ervaring: Bijna alle aanvragen die ik bij MVGM heb gedaan heb ik meermaals moeten opvolgen en duurden erg lang of verdwenen gewoon. Deze flexibiliteit die ze van hun huurders eisen mag ik als betalende huurder helaas niet terugverwachten. Bij binnenkomst hadden ze het huis nauwelijks of niet gecontroleerd: ik kreeg een lijstje met 0 problemen terwijl ik na binnenkomst zelf meer dan 10 zaken heb geconstateerd die niet waren zoals ze moesten zijn. Heel gek, nu ik wegga controleren ze wel. Bij het opzeggen kost het gebrek aan reactiviteit en transparantie in hun procedures zo lang dat ik spullen die overgenomen hadden kunnen worden weggegooid kunnen worden. Buiten het feit dat het zonde is loop ik 2000 euro mis en zal een nieuwe huurder ruim 4000 euro nieuw moeten gaan betalen voor nieuwe spullen. Klagen heeft geen zin, je krijgt een mooi samengestelde lap tekst die om al je vragen heen draait. Het komt erop neer dat ze hun best doen, ze niets te verwijten valt en je klachten onterecht zijn. Dat waren de klachten van mijn buren trouwens ook toen MVGM er langer dan een jaar over deed om een lek te repareren. De buren daarnaast ook toen ze verzochten een deur te repareren die bijna 1cm van de muur bleef staan.
Negatieve ervaring: Waardeloos bedrijf. zolang je de huur maar betaald doen ze niks voor je.
Negatieve ervaring: Wat een kansloos bedrijf.Wat een achterstallig onderhoud, na 15 jaar onder een lekkend dat te hebben gewoond (nee hoor, het was niet lek, zeiden ze botweg, zooo jammer !!) hebben we nu een nieuw dak. Ik zou er dan meteen zonnepanelen op doen als je dan toch bezig bent. Schimmel in badkamer, roestende radiatoren.. bah
Fantastische ervaring: Deskundig bureau voor vasrgoedmanagement en beheer.
Negatieve ervaring: schandalig. hoe ze daar met bijna huurders omgaan
Negatieve ervaring: Verzameling van teleurstellingen. 1) Op hun website was de prijs van de huur 20 euro lager en dan zeiden ze dat het een foutje was. Ik moest met spoed verhuizen dus ik had geen keus. Ze hebben me wel een korting gegeven die het verschil in een jaar zou compenseren. 2) Toen ik in het appartement kwam women was het super netjes ingericht, met laminaat en nette verf van de vorige bewoners. Na 2 maanden kreeg ik last van lekkage en ze moesten gaten in de muur van de woonkamer en onder de bad maken en ook de verf van 2 kamers in een plek verwijderen. Ik moest minstens 1 maand lang wachten met een gruwelijks gat in mijn muur. ik betaal meer dan 100 euro kale huur, dat is echt onacceptabel, ze wilden me geen compensatie maken. Na 5 maanden hebben de ze muren bewerkt maar ze willen het niet verven! En ze verwachten dat ik het appartement mooi wit geverfd achterlaat. Ze hebben mijn verf stuk gemaakt. 3) Ik kreeg huurverhoging op de 2de maand van huur al. 4) Ik hoor van veel andere huurders dat ze ook veel problemen hier hebben. 5) Ze zijn bezitters van meeste huurwoningen van Utrecht, een echte maffia
Fantastische ervaring: Keurig geholpen. Goede parkeergarage. Niets op aan te merken.
Negatieve ervaring: Huisjesmelkers. Gigantisch hoge huren, nul of geen service. Indien je keuze hebt, huur bij een ander!
Laat uw mening over MVGM Amersfoort:
MVGM Amersfoort verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren
Newomij Vastgoed B.V.
Van Hell Makelaars
NederWoon Amersfoort
Makelaarschap Amersfoort
BienZ Marketing & Verkoopadvies Onroerend Goed
Domica Amersfoort
Drenth Makelaars
Forvalue Vastgoedspecialisten | Horecamakelaar | Taxateur exploitatiegebonden vastgoed
van Oossanen makelaardij
Buijs Regiomakelaars Amersfoort
Brecheisen Bedrijfsmakelaars Amersfoort
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.