Domica Amersfoort
Informatie over Domica Amersfoort
Openingstijden
- maandag: 09:00–17:00
- dinsdag: 09:00–17:00
- woensdag: 09:00–17:00
- donderdag: 09:00–17:00
- vrijdag: 09:00–17:00
- zaterdag: Gesloten
- zondag: Gesloten
Makelaardij in Amersfoort, Soest, Baarn, Leusden en omstreken.
Voor Vastgoedbeheer, Verhuur & Verkoop.
Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over Domica Amersfoort:
Domica Amersfoort is een verhuurbemiddelingsbedrijf dat bekend staat om zijn vriendelijke en behulpzame personeel, dat altijd klaarstaat om klanten te ondersteunen in hun zoektocht naar een woning. Klanten waarderen de snelle en efficiënte service, en velen hebben positieve ervaringen gehad waarbij ze snel een appartement konden vinden. De medewerkers zijn professioneel en betrokken, en houden hun klanten goed op de hoogte van belangrijke updates.
Toch zijn er enkele kritieken die niet over het hoofd gezien mogen worden. Sommige klanten meldden dat ze weinig communicatie kregen na een bezichtiging, en er zijn meldingen van onprofessionele behandeling gevolgd door frustraties over het gebrek aan follow-up. Ook zijn er zorgen geuit over onnauwkeurige informatie die aan cliënten werd gegeven, wat leidde tot verwarring in het huurproces.
Het is belangrijk om te benadrukken dat, ondanks deze negatieve ervaringen, velen Domica Amersfoort als een aanbevolen optie beschouwen voor woningzoekenden die op zoek zijn naar een betrouwbare en betrokken verhuurmakelaar in de regio Amersfoort.
Domica Amersfoort: Meningen
Fantastische ervaring: Goeie service, vriendelijk personeel en ze denken met je mee. Ik ben heel tevreden over Domica Amersfoort! Bedankt.
Negatieve ervaring: We zijn één keer uitgenodigd voor een woningbezichtiging, maar daarna hebben we helemaal niets meer gehoord. Het voelt alsof we weer tegen een muur aanlopen bij een makelaar die geen moeite doet om contact te houden met serieuze woningzoekenden. Jammer, want we waren echt serieus op zoek en hadden graag wat meer aandacht en informatie gekregen.
Goedendag,
Altijd spijtig zo'n review en hoeft ook helemaal niet. Je had ons ook even kunnen bellen voor uitleg. Staan we je graag te woord.
Indien je geen mail met huuraanbod van ons ontvangt is dat een teken dat er binnen jullie zoekprofiel momenteel geen passend aanbod is. Indien je wel een mailing ontvangt dien je zelf z.s.m. te reageren voordat je in aanmerking komt voor bezichtiging. Gemiddeld reageren er 100-150 woningzoekende op één woning. Die kunnen uiteraard niet allemaal naar een bezichtiging komen. Wij werken op volgorde van wie het eerst reageert, daarbij heb je dan als Premium lid voorrang op zoekers via andere sites maar wil niet zeggen dat je naar iedere bezichtigingsronde kunt komen. Er gaan ca. 8 kandidaten mee. Momenteel is er helaas weinig aanbod, daar kunnen wij ook niets aan doen. Volgende keer wellicht even bellen of mailen met ons dan krijg je uitleg en hoeven er naar mijns inziens niet meteen dit soort reviews gegeven te worden. Succes met het vinden van geschikte woonruimte.
Hartelijke groet, Domica Amersfoort.
Negatieve ervaring: Eemvallei had mij te laat een bezichtings uitnodiging gestuurd. (Kwam ik pas achter na een nare telefoongesprek met domica) Nadat ik had geklikt op “ja ik heb intresse” werd het gelijk gewijzigd naar “je hebt geen belangstelling” ik netjes gebeld en ze verwezen me door naar domica. Ik legde mijn verhaal voor met de vraag hoe ik dit kon wijzigen en ik wel belangstelling had. Meneer van Domica had waarschijnlijk zijn dag niet en ging gelijk schreeuwen en tegen me te keer dat hij daar niks aan kon doen en het allemaal mijn fout was. Lieve meneer van Domica. We snappen allebei dat dit niet aan ons lag. Maar het feit dat je niet eens het kleine fastoen kan hebben en mij netjes kan uitleggen hoe het komt en gelijk tegen mij gaat schreeuwen aan de telefoon laat mij zien dat het ook maar beter was dat ik het huis niet heb gekregen. Hopelijk word er beter gekeken en beter getraind op de “klantvriendelijkheid”
Negatieve ervaring: Bad client experience. I was 15 minutes late for the appointment because of an acciden and they don't pick up the phone or answer emails, they won't even call you to see if there is any problem. Really unprofessional and unbusiness like behaviour Not recommended at all
Negatieve ervaring: Dit is geen zakenman! Ik had een bezichtiging aangevraagd bij Regio Makelaars Soest, maar kreeg vervolgens een reactie van Domica Makelaar Amersfoort. Blijkbaar dat is 1 bedrijf, maar dit was nergens duidelijk gecommuniceerd. Mijn ervaring met Domica was ronduit teleurstellend en onprofessioneel. Twee keer probeerde ik telefonisch een vraag te stellen over het tijdstip van de afspraak, maar beide keren werd ik kortaf afgewimpeld met: "Doe maar in de mail, ik heb geen tijd, ik moet ophangen." Dit soort onprofessioneel gedrag is onacceptabel voor een makelaar en gaf me het gevoel dat mijn vragen als last werden gezien. Ik had een afspraak staan om 9:30 uur, maar vanwege omstandigheden vroeg ik of de bezichtiging enkele uren later op dezelfde dag kon plaatsvinden. Het antwoord was simpelweg: "Nee, dan houdt het op." Blijkbaar is er geen ruimte voor flexibiliteit of klantvriendelijkheid en moet je je volledig aanpassen aan zijn agenda in korte tijd. Na deze ervaring heb ik een verzoek gestuurd om mijn aanvraag te annuleren, omdat ik niet op een onvriendelijke manier behandeld wil worden. De reactie daarop was: "OK, haal ik u weer uit de afspraak. U moet begrijpen dat wij honderden mailtjes en telefoontjes per dag krijgen." Als het kantoor zoveel werkdruk heeft dat klantenservice eronder lijdt, zou ik zeggen: sluit je deuren of wees eerlijk dat je niet in staat bent om klanten adequaat te helpen. Ik kan deze makelaar absoluut niet aanbevelen als aankoop-, verkoop- of verhuurmakelaar. De behandeling voelt alsof je om iets gratis vraagt of alsof je een vreemde bent, in plaats van een gewaardeerde klant. Dit is geen manier van zakendoen!
Fantastische ervaring: Geen huur ervaring. Wel kreeg ik super snel een bezichtiging aangeboden. Makelaar was vriendelijk en enthousiast. Ik schreef me na de bezichtiging gelijk in bij Domica, voor het geval dat er een vergelijkbare woning misschien wel op zou komen. Dit abonnement kost een paar tientjes €. Je krijgt dan voorrang bij de bezichtiging. Nog geen 10 minuten daarna werd ik door een ander bedrijf gebeld dat ik een ander appartement mocht huren. Domica gemaild met de vraag of ik mijn geld terug mocht voor het abonnement, gezien ik het niet gebruikt had en niet meer ging gebruiken. Snel antwoord en het geld stond gelijk dezelfde dag nog terug op mijn rekening. Super! Mensen die ik ken die bij Domica huren hebben een prettige ervaring. Zeker dus aan te raden!
Fantastische ervaring: Huur met veel plezier bij Mark & René, niet alleen zijn ze super behulpzaam, ze zijn ook heel snel met reageren! Alles rondom verhuur, contracten borg etc is netjes en goed geregeld. Ga zo door
Fantastische ervaring: Super goede verhuur ! Snel geregeld en netjes afgehandeld !
Negatieve ervaring: If you try getting a house through them, they will not support you. Their client is the person selling/ renting the house and they will put 0 effort to protect you. They offered incorrect legal advice to their client (my ex-landlord) and then told us they want nothing to do with the situation they instigated. Would give 0 stars if I can. Don’t support them in scamming people.
Fantastische ervaring: Very good, efficient and responsive rental agency
Fantastische ervaring: Dobre doświadczenie z tą firmą, dobry kontakt, przyjaźni i chętni pomóc w każdej sytuacji
Negatieve ervaring: they behave unprofessionally
Positieve ervaring: Goede ervaring mee. Van begin tot eind. Vriendelijk, transparant en minder bureaucratisch als je van makelaar zou verwachten
Fantastische ervaring: We have had excellent service from Mark and René at Domica Amersfoort, making our move to the Netherlands less stressful. Highly recommend this agency.
Negatieve ervaring: Slecht onderhoud. Geen interesse om de huurder te helpen. Te hoge huurprijzen en slechte communicatie. Blijf. Hier. Weg.
Fantastische ervaring: Zeer goed bedrijf.
Negatieve ervaring: Domica bemiddeld tussen huurder en verhuurder Dit is echt mega vervelend op het moment dat je te maken hebt met een huisjes melker. Hier trek Domica alle handen weg, terwijl domica wel facturen stuurt voor de borg. wat klopt hier niet??
Hallo Lauren, hier kunnen wij helaas niets aan doen, de borg is in handen van de verhuurder, wij kunnen een verhuurder niet dwingen de borg aan jou over te maken. Jij verwijt ons nu iets waar wij als tussenpersoon niets aan kunnen doen, hooguit de eigenaar vragen de borg terug te storten, en dat heeft hij gedaan.
Negatieve ervaring: Opzich niets mis mee, ware het niet dat ze E40 durven te vragen voor een "premium account", terwijl er vrijwel nooit geschikte woningen opstaan. Voornamelijk studio's, tijdelijke huur en/of enkel voor één persoon. E40 weggegooid geld... Jammer dat Domica nog meer geld probeert te verdienen in een tijd die toch al heel moeilijk (en duur!!) is voor woningzoekenden
Fantastische ervaring: Zeer gedreven vakmanschap.
Fantastische ervaring: Hartstikke goeie ervaring met Domica. Bij de eerste bezichtiging met René was het meteen raak en door goeie en snelle communicatie met Mark en René kregen we binnen no-time de sleutel van het appartement! Vriendelijke mannen die ons goed op de hoogte hielden van de vooruitgangen.
Negatieve ervaring: De site belooft "persoonlijke begeleiding" bij een Premium lidmaatschap, maar deze krijg ik niet, ook niet na navraag.
Geachte heer Evers, we geprobeerd u te zoeken in onze mail en klanten bestand maar we komen u nergens tegen, wellicht staat u onder andere naam ingeschreven? Mocht u informatie willen hebben van ons dan weet u waar u ons kunt bereiken.
Met vriendelijke groet, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Al twee keer een super fijne woning gevonden met Domica Amersfoort. Mooi aanbod van veelal centraal gelegen woningen en geweldige service. Thank you, Domica!
Beste Anneke,
Dank voor je mooie review, daar zijn we erg blij mee om te horen!
Fantastische ervaring: Goede service, snel en 2-the-point.
Fantastische ervaring: Ik ben blij met Domica, heb door hun hulp nu een leuke kamer! Ze zijn super vriendelijk en er komen ook veel leuke woningen voorbij:)
Dank voor je review Marlous! Goed om te horen dat je zo blij bent.
Negatieve ervaring: je koopt een premium account en ze sturen je automatisch woningaanbiedingen. maar hoe ik reageer op huisvesting is geen antwoord van domica. Dus ik vraag waarom u een premium account bij u koopt als u niet antwoordt. misschien word je na deze mening wakker
Goedemorgen Rysiek, heb meerdere keren contact met je gehad maar je reageert op woningen waarvan de eigenaar graag wil dat er een vast arbeidscontract aanwezig is, indien je die niet hebt heeft het weinig zin om te komen kijken. Ik kan daar helaas weinig aan veranderen. Overigens zoek je pas 3 weken bij ons en de woningmarkt is dermate overspannen in Amersfoort dat het niet meevalt om binnen zo een korte tijd een woning te vinden.
Fantastische ervaring: Enorm goed geholpen, hartstikke vriendelijk en doen er alles aan om een oplossing te vinden! Super!!
Dank voor de mooie review! Wij hopen dat je met heel veel plezier in je nieuwe woning woont! Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Hele fijne en vriendelijke service. Snel antwoord op je vragen. Domica heeft ons erg goed geholpen.
Fantastische ervaring: Dankzij Domica Amersfoort heb ik heel snel een super appartement gevonden! Het complex wordt nu nog verbouwd: ik kan er over een paar maanden in. Domica Amersfoort houdt mij in de tussen tijd goed op de hoogte met updates over de bouw en foto's. Als ik vragen heb krijg ik binnen 24 uur antwoord. Hartstikke fijn!
Fantastische ervaring: Met behulp van Domica en in het bijzonder Rianne een leuk appartement in het centrum van Amersfoort weten te bemachtigen. Ik weet zeker dat ik daar samen met mijn vriend een hele mooie en vooral een leuke tijd en veel woonplezier gaan beleven! Er goede service van de medewerkers die erg goed hun best doen om voor jou de ideale woning te vinden. Bedankt Domica!
Positieve ervaring: Met behulp van Domica Amersfoort heb ik in een zeer korte periode een passende woning gevonden. Ligging en grootte van de studio is naar wens en past binnen mijn budget. Duidelijk is dat de medewerkers van de vestiging in Amersfoort hart voor de zaak hebben en hun werk met plezier uitvoeren!
Fantastische ervaring: Met behulp van Rianne van Domica een heel mooi appartement weten te krijgen waar ik en mijn partners hopelijk veel woonplezier gaan beleven! Super goede service en de medewerkers doen hun uiterste best om voor jou een de ideale woning te vinden. We kunnen haast niet wachten tot de oplevering in oktober!
Fantastische ervaring: Na 2 maanden ingeschreven hebben gestaan toegewezen tot een mooie woning! Huizenmarkt is gewoon gekkenhuis dus snel reageren zodra er iets online komt....
Negatieve ervaring: Zeer slechte en onprofessionele organisatie! Ze stelen geld en doen alsof er niets aan de hand is. Borg moet je zelf achteraan om terug te krijgen, en daar halen ze, zonder er recht op te hebben, honderden euro's vanaf voor zogenaamde "schoonmaakkosten". Nooit eerder gemeld dat het vies was, maar achteraf wel geld van iemand inhouden die van niets weet? Dat noemen ze diefstal en oplichterij!! Ga hier NOOIT huren, want je wordt genaaid waar je bij staat!!! Onderstaande reactie bestaat grotendeels uit leugens!!!!! Er is NOOIT aangetoond dat de woning "erg vies" was, er staat zelfs in het rapport dat het "schoon" is achter gelaten!! Tevens ben ik ZELF achter de waarborgsom aan gemoeten en als het aan Domica lag zou het nog weken geduurd hebben voor ik mijn waarborgsom terug zou krijgen. Dus ja, na dwang heb ik het 1 dag te laat gekregen, maar wanneer ik er zelf niet achteraan was gegaan, had ik nog langer moeten wachten. Heel vreemd om een e-mail te kopiëren en plakken onder een review, waar sommige punten niet eens in benoemd worden. Dit geeft de onprofessionele aanpak van dit bedrijf opnieuw weer! Reacties via e-mail of telefoon krijg ik ook niet meer, dus dat er gesproken wordt over "we staan je graag te woord", klopt ook niet!!!
Geachte heer Bordat, beste Twan,
Wij vinden het vervelend dat u onze dienstverlening zo hebt ervaren de afgelopen jaren. U hebt lange tijd via ons gehuurd en wij zijn van mening dat we u altijd netjes te woord hebben gestaan en hebben geholpen waar mogelijk. Wij bieden u wel onze excuses aan voor het te laat (1 dag) terugstorten van de waarborgsom.
Bij oplevering van de woning, is geconstateerd dat deze erg vuil achtergelaten is. Zoals in de huurovereenkomst staat vermeld worden de schoonmaakkosten ingehouden van de waarborgsom welke op nacalculatie wordt verrekend, deze voorwaarde is bij u bekend. Wij hebben u zelfs extra hierop gewezen, zodat u in de gelegenheid bent gesteld de woning schoon op te leveren. Wij zijn het daarom niet met u eens dat wij geen verantwoordelijkheid nemen, laat staan dat wij onze klanten bestelen.
Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, dan hoop ik dat u ons wilt benaderen via mail of telefoon, wij staan u graag te woord. U kunt ons bereiken via [email protected] of per telefoon (+31) 033-4632499. Wij wensen u nog veel woonplezier in uw nieuwe woning en een hele mooie toekomst.
Met vriendelijke groeten, team Domica Amersfoort.
Fantastische ervaring: Prima contact, vrolijk personeel, duidelijke informatie. Zeker een aanrader!
Hoi Bilal,
Dank voor je mooie review! Heel veel woonplezier in je nieuwe woning. Maar dat gaat vast lukken :). Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Zeer tevreden met de werkzaamheden van Domica Amersfoort. Rianne, Mark en Eva zijn vriendelijk en behulpzaam en daarnaast is er snelle goede communicatie. En uiteindelijk bewoners van een mooi appartement geworden. Zeker een aanrader om een woning te zoeken via Domica.
Hoi Dylan, dank voor je mooie recensie! Wij vonden het leuk jou en Myrna aan een woning te helpen en hopen dat jullie er met veel plezier wonen. Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Het duurde even vanwege de grote vraag naar appartementen in Amersfoort, maar het is uiteindelijk gelukt om een mooi appartement te krijgen op een top locatie!
Hoi Francine, dank voor je recensie! Ontzettend veel woonplezier in Amersfoort. Mvg, Domica Amersfoort
Negatieve ervaring: Slacht
Goedemiddag Anwar, vanwaar deze gekke recensie? Wij horen graag via mail of telefoon, wij hebben geen idee wat 'slacht' betekent. Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: We zijn geweldig geholpen door Marc en Rianne.Top makelaars, geven niet op, zeer integer en professioneel. De communicatie verloopt vlot en snel. Keep up the good work.
Hoi Hamid, Dank voor je mooie review! Ontzettend veel woonplezier gewenst in jullie woning. Mvg, Mark en Rianne
Fantastische ervaring: Vorige maand het ik me ingeschreven bij Domica, na 1 bezichtiging al uitgeloot voor een gaaf appartement aan de rand van het centrum Amersfoort! Contact met de medewerkers is zeer prettig en de documentatie is goed op orde. Bedankt Domica voor de leuke woning!
Ontzettend fijn dat je zo snel iets hebt gevonden! Bedankt voor je mooie review en we hopen dat je ontzettend veel woonplezier gaat beleven in je nieuwe woning. Groeten van het Domica team
Fantastische ervaring: Medewerkers enorm behulpzaam, communicatie verloopt goed, staan altijd open om te helpen. Vriendelijk!
Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je ontzettend veel woonplezier gaat beleven in je nieuwe woning. Groeten van het Domica team
Negatieve ervaring: Jammer dat ik nog een sleutel van mijn appartement mis, en dat moest ik te horen krijgen van de oude huurders. Domica zegt dat ze hierbij geen verantwoording afleggen. Alsjeblieft Mark
Goedemorgen mevrouw Chan, Jammer dat u niet hebt vermeld waarom u maar één ster geeft. Als we u kunnen helpen dan horen we het graag. Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Aankomende maandag de sleuteloverdracht van mijn nieuwe woning. Domica heeft mij op een prettige manier door de papieren molen heen geloodst en ik ben erg blij met het resultaat!
Bedankt voor je mooie recensie Norbert! Wij wensen je ontzettend veel woonplezier in je nieuwe woning. Mvg, Domica Amersfoort
Positieve ervaring: Een prettige verhuurmakelaar waarbij de communicatie, in tegenstelling tot vele andere makelaars waarmee ik in contact stond, soepel verliep. Nadeel voor mij was dat alle bezichtigingen waarvoor ik me inschreef op donderdag bleken te zijn. Ik weet niet of dat de standaard dag is voor de bezichtigingen. Op deze dag moest ik doorgaans werken, dus daar moet je wel rekening mee houden. De bezichtigingen gaan in groepen van 8 gegadigden, wat overweldigend veel is. Je kunt de woningen niet zo goed in je opnemen door de vele mensen die tegelijk in het (doorgaans kleine) huisje/appartementje lopen. Desondanks had ik al heel erg snel een prachtige, vrij grote woning in het centrum van Amersfoort gevonden. De afhandeling ging soepel doordat de documenten steeds online klaargezet werden en je het contract online kon tekenen. Daardoor liep het snel. Ook werd ik telefonisch op de hoogte gehouden en is er veel sprake van 'direct' contact. Veel makelaars communiceren slechts per e-mail en dat loopt toch minder vlot. Dus een groot voordeel van Domica. Domica heeft verder een mooi aanbod aan woningen in het centrum van Amersfoort waarvoor ook mensen die alleen zijn of minder inkomen hebben in aanmerking kunnen komen. De eisen zijn gelukkig niet al te hoog. Een woning vinden op de particuliere markt is namelijk al moeilijk genoeg zonder belachelijk hoge inkomenseisen. Het Inschrijfgeld is vrij fors, maar je staat dan ook voor de rest van je leven ingeschreven!
Bedankt voor je mooie recensie Priscilla! Wij hopen dat je het naar je zin hebt in je nieuwe woning. Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Dankzij Domica Amersfoort mijn eigen plekje gevonden. Sociale medewerkers en zijn altijd bereid om te helpen. Bedankt!
Bedankt voor je mooie recensie Daphne! Wij hopen dat je het naar je zin hebt in je nieuwe woning. Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Goede service, alles snel geregeld en goed bereikbaar! Super leuke plek gevonden dankzij Domica.
Bedankt voor je mooie recensie Laurie! Wij hopen dat je het naar je zin hebt in je nieuwe woning. Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Ik vond het fijn dat ik 1 keer inschrijfgeld betaalde inplaats van een maandelijks bedrag. Ook heb ik gemerkt dat de werknemers bij Domica flexibel en begrijpend waren aangezien ik niet de makkelijkste casus had maar ik een mooi plekje heb gevonden! Bedankt @Domica :)
Bedankt voor je mooie recensie Juliette en heel graag gedaan! Wij hopen dat je het naar je zin hebt in je nieuwe woning. Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Mark (+ staff) is the ultimate professional for a hassle free rental transaction. Highly recommended
Thank you for the review! Regards, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: always helpful, staying in touch,no racism like some brokers.
Thank you for the review! Kind regards Domica Amersfoort
Negatieve ervaring: Wij hebben meerdere bezichtigingen gehad met Domica en uiteindelijk hebben wij een groot huis voor een goede prijs op een mooie locatie gekregen, maar.. • Bij een ander huis in de zomer is er een verkeerde bezichtigingsdatum gecommuniceerd waardoor we geen gelegenheid hadden te kijken. Deze fout werd niet toegegeven en we hebben geen excuses ontvangen. Verder hebben wij een klantonvriendelijke behandeling gekregen en zijn we nauwelijks behoed voor een aantal zaken: • Tijdens de bezichtiging was de ingangsdatum 1 oktober, toen we hadden getekend voor intentie en uitgekozen waren werd het naar voren geschoven naar 16 september. Ik kreeg een uur de tijd om mijn vriendin te contacteren voor overleg. Dit onder druk dat als wij niet akkoord gingen de volgende kandidaat werd gebeld. • Het contract werd met fouten opgemaakt waar wij notabene de schuld van kregen. • We kregen geen informatie over de gehuurde garageplek waardoor ik per abuis een medebewoner twee weken heb geblokkeerd tijdens vakantie. • De garageafstandsbediening en keukenapparatuur is defect, de WC-fontijn gebarsten en de vensterbank gescheurd • Er lag nog apparatuur van de vorige huurder • Er was geen slimme meter en we waren bijna afgesloten door Stedin vanwege de vorige huurder • Vooraf waren wij niet geïnformeerd over het feit dat de oude huurder nog een huissleutel heeft. Dit hoorde we van de huurder toen wij op vakantie waren en onze spullen al waren verhuist.
Goedemorgen Jerome, wat vervelend dat je het zo hebt ervaren! Wij hopen dat je ondertussen erg fijn woont in je nieuwe woning en veel woonplezier hebt. Fijne dag voor nu. Mvg, Domica Amersfoort
Negatieve ervaring: Slechte service.! Ik bel op en mevrouw verwacht dat ik 40 euro betaal, en wil me niet uitleggen of ze regelmatig woningen hebben die ik zoek? Ook verteld ze me: niet voor elke klant wil kijken wat het aanbod is. Woning nood is hoog. Makkelijk verdienen jullie geld. Maffia praktijken hiero
Goedemorgen meneer Lentjes, wat jammer dat u het zo ervaart. Bel vooral even op om de mogelijkheden te bespreken wij helpen u graag. Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Erg bedankt voor de goede service! Heb een leuk plekje gevonden dankzij jullie, dank jullie wel!
Bedankt voor de mooie review! wij hopen dat je het erg naar je zin hebt in je woning. Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Eindelijk een fijn plekje gevonden met de hulp van Domica en de super behulpzame werknemers! Dankjulliewel!
Hallo Isa, bedankt voor je leuke review! Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Perfecte woning gevonden via jullie en goeie service. Een tevreden klant extra!
Goedemiddag Jan, hartelijk dank voor de review! Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Bedankt voor alles! Toppers :-) Ga echt genieten van mijn woning!
Goedemiddag Blaffende Honden, bedankt voor je review! Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Een zeer tevreden klant! Super service.
Goedemiddag Emma, bedankt voor de review! Gr. Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Mijn droom appartement gevonden door Domica, super goed geinformeerd en altijd goed geholpen! Zeker een aanrader:)
Goedemiddag Iza, bedankt voor je reactie. Wij hopen dat je ontzettend fijn woont op je nieuwe stek. Gr. Domica Amersfoort
Positieve ervaring: Ze hebben ons goed geholpen met het zoeken naar het juiste appartement. Goede service en altijd vriendelijk!
Goedemorgen Robin, bedankt voor je leuke recensie. Ontzettend veel woonplezier gewenst! Mvg, Domica Amersfoort
Positieve ervaring: Snel een nieuw appartement weten te vinden. De medewerkers van Domica waren deskundig en betrokken!
Goedemorgen Rick, bedankt voor de mooie review! Ontzettend veel woonplezier gewenst. Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Zeer tevreden klant ! Verhuur zonder problemen zeer snel geregeld en woon nu tijdelijk in prachtig opgeknapt huis. Contact met eigenaar en Domica is prima.
Goedemorgen mevrouw van Muijen, hartelijk dank voor de mooie recensie! Wij wensen u nog een fijn verblijf in uw tijdelijk onderkomen. Hele fijne dag voor nu. Mvg, Domica Amersfoort
Negatieve ervaring: Beetje genant om een 5 ster recensie op de FB pagina van Domica Amersfoort te lezen die daar is geplaatst door een (destijds) makelaar van Domica zelf en deze schrijft alsof hij klant is. Dit om negatieve reviews tegen te gaan. Daarom bij deze 1 ster voor het evenwicht.
Goedemiddag heer Kuiper,
mag ik u vragen naar uw beweegredenen van deze recensie?
u geeft via Google 1 ster voor het evenwicht van 5 sterren op een Facebook account.
Heeft u een negatieve ervaring met Domica Amersfoort? Dan horen wij dat graag.
In dat geval vraag ik u om een mail te sturen naar [email protected]
Dank u wel.
Negatieve ervaring: Boevenbende.
Goedemorgen Florentino Alvarez, hoezo geef je aan dat wij een boevenbende zijn? Wij horen graag van u via [email protected]
Fantastische ervaring: Via Domica aan een mooie betaalbare woning in het centrum van Amersfoort gekomen. Ze helpen je snel en hanteren een persoonlijke benadering. Alle persoonlijke informatie lever je aan via een beveiligde website, wat super fijn is in het kader van alle nieuwe privacy regels. Domica Amersfoort is voor mij altijd goed telefonisch bereikbaar geweest. Voor het vinden van een woning heb ik verschillende makelaars/websites gebruikt, maar Domica is de enige die vanaf het eerste moment snel en goed heeft geholpen met mooi resultaat!
Goedemorgen Jon, een beetje een late reactie maar niet minder gemeend. Hartelijk dank voor de mooie review! Mvg, Domica Amersfoort
Positieve ervaring: Review is geupdatet! Ik heb eenmaal een bezichtiging gekregen, na problemen met mijn account waarvan ze de betaling waren verloren. Kort daarna is mijn account verdwenen en pogingen tot contact via de website en telefoon werden genegeerd. Ik ben laatst fysiek langsgeweest bij Domica Amersfoort en nu is mijn account gefixt, waar ik tevreden mee ben. Het was waarschijnlijk een overzetfout hoorde ik. Toch jammer dat regelmatig bellen en enkele berichten sturen geen zin had en ik fysiek moest langsgaan.
Goedemiddag meneer Henkie Henk, hartelijk dank voor uw review! Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Zij verhuren mijn woning al jaren goed
Hartelijk dank voor de mooie review, wij hopen nog lang voor u te mogen verhuren. Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Al 3 keer een woning gehuurd via Domica waarvan 2 keer via Domica Amersfoort. Zeer tevreden!
Fantastische ervaring: Hele snelle service. Na het achterlaten van een bericht, werd ik gelijk gebeld om te kijken wat er mogelijk is. Dat heb ik nog niet eerder zo meegemaakt.
Goedemiddag Charlotte, bedankt voor je reactie en veel plezier in je nieuwe woning! Mvg, Domica Amersfoort
Negatieve ervaring: Onvriendelijk en de helft van wat er op de website staat is fake. Geen geld aan uitgeven. Lekker naar een ander gaan
Goedemiddag Michiel, hartelijk dank voor uw bericht. Echter is de inhoud van uw bericht niet juist. Ons aanbod (Domica Amersfoort) is absoluut niet fake en elke dag up to date bijgehouden. Weet u zeker dat u het over onze website heeft? Hierbij de link voor het actuele aanbod. https://domica.nl/vestiging/amersfoort wij horen het graag als we u ergens mee kunnen helpen. Mvg, Domica Amersfoort
Negatieve ervaring: Zeer onvriendelijk personeel, we voelde ons bijna schuldig dat we binnen waren. Inconsistent, het machtigen van een ander persoon om te laten teken voor het huurcontract mocht bij twee vrienden wel maar bij ons was dat opeens niet meer mogelijk. Het personeel dacht ook niet mee in oplossingen en heeft ons weg gestuurd.
Goedemiddag Bas R, wat vervelend dat jullie deze ervaring met ons hebben! Kom vooral nog eens bij ons langs of bel ons op zodat we het recht kunnen zetten want onvriendelijk willen we natuurlijk niet overkomen. Wat betreft het contract, dit bepaald de eigenaar van de woning meestal. Neem gerust contact met ons op via [email protected], loop binnen op de vestiging of bel naar 033-4632499.
Mvg, Domica Amersfoort
Fantastische ervaring: Great service, helpen me find a nice place in Amersfoort
Goedemiddag Thijs, nog bedankt voor je mooie review! Wij hopen dat het bevalt in je woning. Mvg, Domica Amersfoort
Negatieve ervaring: Please every body becarefull with this maklar I try to take house from them I did paid €2200 for one month rent and deposet and they dont give me house also they took my money they don't want it give me back till i send them to the court then I have mony back
Dear mr. Razgar, we are surprised about your review. 25-01-2017 and 03-03-2017 we returned all your money. This has nothing to do with the lawyer and we did not see you in court? So in our opinion this review does not make any sense. Kind regards, Domica Amersfoort
Negatieve ervaring: Very friendly, one showing, then nothing, no call, nothing, worst €40.00 ever spend.
Fantastische ervaring: In onze zoektocht naar een woning zijn wij op een prettige manier geholpen door Domica. Vanaf 1 oktober kunnen wij in onze nieuwe stekkie! Wij kijken er naar uit!
Bedankt Carineke! Veel woonplezier in jullie nieuwe woning!
Groet, Team Domica Amersfoort.
Fantastische ervaring: Zeer prettig geholpen bij de zoektocht naar een appartement. Mocht je op zoek zijn naar verhuur makelaar in omgeving Amersfoort dan zal ik Domica zeker aanbevelen.
Bedankt voor je review Swen! Groet, Team Domica Amersfoort.
Fantastische ervaring: Ik ben ontzettend goed geholpen door Domica. Dit bedrijf werkt zorgvuldig, ze zijn behulpzaam en vriendelijk. Ik heb precies gekregen wat ik zocht en had heel snel mijn nieuwe woning! Ik ben erg tevreden over Domica.
Dank je wel voor je recensie Charlotte! Groet, Team Domica Amersfoort.
Fantastische ervaring: Een hele prettige makelaar om mee samen te werken. Vriendelijk geholpen en binnen no-time een huis! Alles tot in de puntjes geregeld. Het huis was zelfs helemaal schoongemaakt bij de sleuteloverdracht.
Bedankt Jordy, wij hopen dat je veel woonplezier hebt in je woning!
Fantastische ervaring: Goede service, vriendelijke mensen, snel en professioneel!
Bedankt Marco! Wij hopen nog vele jaren zaken met je te mogen doen!
Fantastische ervaring: Top service! Iedere week een passende aanbieding binnen mijn budget. Een aanrader voor iedereen die een huis zoekt!
Bedankt Luke voor je leuke review! Groeten, team Domica Amersfoort
Positieve ervaring: Prima service
Negatieve ervaring: Wij hebben hun de opdracht gegeven actief te zoeken naar een huis voor ons. Die service kost een complete maand huur dus is niet goedkoop maar opzich is dat niet erg als ze daadwerkelijk wat vinden. Helaas hebben ze niks gevonden en sturen ze ook nooit een soort update. Als wij hun niet hadden gebeld hadden we nooit wat gehoord. Erg slechte service. Medewerkers zijn wel vriendelijk.
Negatieve ervaring: Ik heb via Domica, toen nog Rots Vast, mijn appartement verhuurd. So far So good. Binnen no time had ik mijn appartement verhuurd. Na anderhalf jaar ging het mis. Toen mijn huurder de huur bleek te hebben opgezegd bij Domica, zoals in het contract stond vermeld. Niemand (ik niet en Domica niet) wist dat het huurcontract per 1 september was beëindigd. Het was toen 23 augustus.... toen het telefoontje mij bereikte. Ik heb met Domica gebeld en zij zouden dit voor mij uitzoeken. Alweer, so far, so good. En toen kwam het... het wie heeft gelijk spelletje. Ik kreeg van Domica te horen dat het waarschijnlijk bij het kantoor in 't Gooi terecht gekomen was en dat was niet juist. Daar stopt dan ook de dienstverlening want ik had er namelijk voor gekozen het beheer zelf uit te voeren. Ik moest er maar uit zien te komen met de stichting die mijn appartement had gehuurd. De stichting komt mij tegemoet met een halve maand huur. Gedeelde smart, zeg maar.... Mijn woning bleek ook nog eens compleet uitgewoond te zijn. Okay, daar kan Domica ook niks aan doen, want ik had de woning in eigen beheer. Maar wat ik heb gemist is dat ze e.e.a. voor mij willen uitzoeken, de bereidheid om mij verder te helpen, maar niks van dit. Ik ontvang gewoon dit bericht: "Wij zijn benaderd door Mw. ....., medewerkster van de Fa. ....... met de mededeling dat er een geschil is ontstaan over de opzegging van de huur. Zij geeft aan een opzegging te hebben gestuurd naar Rots Vast Groep Amersfoort en is ervan uitgegaan dat dit verder geregeld zou zijn. Wij hebben deze opzegging echter nooit ontvangen en derhalve niet gereageerd op deze opzegging en u niet geïnformeerd over de opzegging. Mijn vermoedens zijn dat deze opzegging is gestuurd naar Rots Vast Groep Gooi, en niet door is gestuurd naar ons. Ik vind deze situatie zeer vervelend en zou graag de woning opnieuw willen verhuren voor u. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, wens ik u alvast een fijn weekend!" Een fijn weekend? Terwijl ik maandag onverwachts de oplevering van mijn woning heb? Ik mis hier toch wel een stuk inlevingsvermogen..... want..... Inmiddels stond ik 3 dagen voor de oplevering en had ik in 2 weken tijd het nieuws moeten verwerken dat per september ik alle woonlasten weer voor mijn eigen rekening moet nemen. Toen ik aangaf dat ik nogal in shock was hoe mijn woning was achter gelaten, kreeg ik te horen "Wij hebben overigens vaker woningen verhuurd aan ....... Zij zijn geheel bekend met de werkwijze omtrent verhuur, de rechten en plichten voortvloeiend uit een contract en de wijze waarop een woning opgeleverd dient te worden". Nou daar heb ik ook weer iets aan.... De stichting pakt dit alles zeer professioneel op en komt mij in veel dingen tegemoet. Zij zijn bereid de schade zo veel mogelijk te beperken. Dit waardeer ik enorm. Hoe Domica hier een rol in heeft aangenomen, maakt dat zij een klant aan mij verloren zijn. Feitelijk gezien staan zij ook volledig in hun recht. Zij hebben voor zichzelf alles goed afgedekt. De huuropzegging had ook aangetekend verzonden moeten worden. Daar had ik mijn recht kunnen aanvechten. Ik ben blij dat ik het gesprek ben gegaan met de stichting want de afhandeling en de samenwerking met hen om mijn woning weer verhuur-klaar te maken loopt zeer naar wens. Zo kan het ook... Iets doen voor elkaar en met elkaar, er samen uitkomen. Daar laat Domica het behoorlijk liggen, vind ik...........
Laat uw mening over Domica Amersfoort:
Domica Amersfoort verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren
Forvalue Vastgoedspecialisten | Horecamakelaar | Taxateur exploitatiegebonden vastgoed
Drenth Makelaars
Buijs Regiomakelaars Amersfoort
Van Hell Makelaars
BienZ Marketing & Verkoopadvies Onroerend Goed
Makelaarschap Amersfoort
NederWoon Amersfoort
Makelaar Amersfoort - Visie Makelaardij
Newomij Vastgoed B.V.
Beumer Woonvast
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.