PRMD
Informatie over PRMD
2583 ER, The Hague
Openingstijden
PRMD: Meningen
Negatieve ervaring: PRMD tried to take money from our deposit after 5 years of living there, charged us €2200 for repainting the entire apartment when it was in normal condition with normal wear and tear. We did bring them to court, they did not win so I advise people to bring them to court. Build a strong case and you will have them spend money on a poor lawyer and you will get some money back. Don’t let them scam you.
Negatieve ervaring: To be avoided at all costs They do not care about any maintenance, worst of all they do not comply with the legal term to pay back the warranty. We will file a complaint against this “company” abusing the housing shortage in The Hague. Shame on you !
Negatieve ervaring: Waarom moet ik 250 euro om betalen om mijn huurcontract op te laten zeggen. Geldklopperij
Negatieve ervaring: Slechte ervaring met PRMD, geen opvolging van verzoeken, inmiddels lopen juridische procedures en huurcommissie zaken wegens gebrekkig onderhoud en zitten we al 2 jaar met lekkage en schimmel op de muur, hadden we 1 jaar geen CV ketel meer en zaten we meer dan een jaar zonder stroom in het trappenhuis.
Negatieve ervaring: Esperienza bruttissima. Non consiglio
Negatieve ervaring: PRMD heeft welgeteld 1.5 jaar gedaan over het vervangen van de gemeenschappelijke wasmachines, en moeten wij tergend lang wachten op reparatieverzoeken. Tevens worden de huurprijzen schijnlijk per willekeur bepaald. Wij zien bij PRMD gebrek aan inzet in een markt waar een huurder tegenwoordig wordt gezien als object waar een steeds grotere winst op moet worden gemaakt door in de marginale kosten te snijden.
Negatieve ervaring: Altijd gezeik
Fantastische ervaring: Great first impression, agent was fully profesional and explained all my unceartanties.
Fantastische ervaring: Het beheren van vastgoed is geen gemakkelijke opgave. Alhoewel de medewerkers van PRMD dagelijks hun best doen om duizenden eenheden goed te monitoren is het lastig om iedereen tevreden te stellen. Wij werken al lang voor - en samen met PRMD en zien dat het aan inzet en goede intenties niet ontbreekt. Wij hebben prettige ervaringen met PRMD en zien uit naar verdere samenwerking in de toekomst. Reibestein Bedrijfshuisvesting.
Negatieve ervaring: Belachelijk bedrijf, het gaat ze alleen maar om geld. Onze contactpersoon is 24/7 in een meeting en de secretaresse heeft nooit manieren geleerd. Ze verschuilen zich achter het ene na het andere smoesje en komen niet hun afspraken na.
Negatieve ervaring: Stay Away from PRMD!! They never fixed my leakage and did not comply with the regulations specified by the municipality. Ofcourse is al about maximum profit there.
Negatieve ervaring: Slecht! Hoop service kosten voor wat? Duurt altijd erg lang voordat er iets ondernomen word na paar keer mailen en foto's doorsturen. Kamers met vocht/schimmelplekken gewoon oververven met isolatie grondverf zodat je het niet snel ziet maar in de loop vd tijd komen de plekken gewoon terug(sneaky truukje) verdoezelen van de plekken en het probleem ipv het probleem (vocht,tocht,schimmel) aanpakken. Geen ster waardig.
Fantastische ervaring: We have been very satisfied with PMRD after renting for over a year in the Hague. Any urgent request was answered immediately, even though less urgent issues took more time but this is normal. We even had someone come to our place to turn off lamps because we experienced a power cut in the street just before leaving for vacations.... I see a lot of negative comments, and it's true that they don't always answer immediately but that's the case for any management service of the kind and now that we are out of our apartment we ca' see that the service quality elsewhere in the Netherlands is never better. PMRD team always responded professionally and timely enough in our experience.
Negatieve ervaring: In tegenstelling tot de meeste reviews ben ik best tevreden met prmd als verhuurder. Meestal werd er adequaat gereageerd en anders lag dat vaak buiten hun macht (zoals afhankelijkeheid van vve of aannemers). Op mails en belletjes wordt meestal goed gereageerd. Correctie: Met groot onderhoud gebeurd niks. PRMD verschuilt zich achter allerlei smoesjes. Er wordt nu al anderhalf jaar geen onderhoud uitgevoerd aan betonrot in het balkon.
Negatieve ervaring: Zoals hieronder ook al een paar keer wordt benoemd kampen ook wij al een aantal jaar met een vocht en schimmel probleem. Doordat we het hogerop hebben gezocht is het probleem uiteindelijk in de slaapkamer verholpen. Inmiddels is er ook een probleem in de woonkamer waar we al enige tijd mee bezig zijn om het gefixt te krijgen. We wonen hier inmiddels met een baby maar dat lijkt ze niets uit te maken. Er is geen communicatie en als er al mensen langskomen dan is het om alleen even vast te stellen dat er een probleem is. Vervolgens wordt er niks mee gedaan en zitten wij in deze zooi met iedere dag het risico dat mijn kind blijvende schade kan oplopen. Jullie zouden je moeten schamen
Negatieve ervaring: Gewoon beschamend, het enige waar ze om geven is het innen van het geld. We hebben al jaren problemen in het huis dat ze ons verhuren, het regent letterlijk binnen vol schimmel en vocht, wat onze gezondheid schaadt, en ze doen absoluut niets om het op te lossen. ze verzinnen jarenlang alleen maar excuses. We voelen ons opgelicht als een onverantwoordelijk en onprofessioneel bedrijf.
Negatieve ervaring: Dinsdag 15 October 2024 Een raar telefoontje ontvangen van een medewerker PRMD vastgoedmanagement bv met de vraag of ik een energie contract heb lopen.... en zo ja dan z.s.m een kopie per mail sturen anders zal de Stedin mijn energie mogelijk kunnen afsluiten . Wat heb ik met PRMD te maken, hoe komen ze aan mijn telefoonnummer. Ik heb terug gebeld naar het bedrijf en nog steeds geen duidelijkheid gekregen waarom ze mijn gegevens willen hebben en hoe komen ze aan mijn telefoonnummer. Een vreemde situatie en dat ruikt naar illegaal gedrag van PRMD Vastgoedmanagement B.V. De groeten met jullie
Negatieve ervaring: Geen goeie makelaar. Verdient nog niet eens een ster. Hoe deze makelaar met zijn klanten omgaat is schandalig even zo voor de eigenaar.
Negatieve ervaring: I'm sleeping next to a leakage for 4 months already, they refer me to a contractor who apparently is a ghost because they don't pick up the phone, and the only time they did they told me just to wait. I'm facing now health issues and nobody seems to care about the consequences of their inaction
Negatieve ervaring: Staying in the apartment was nice, but after 2 months from contract termination PRMD is not returning a deposit. As of now they are not replying any mails, not giving any information by phone, and playing a weird game! So consider your deposit as an additional cost of your rent as they are not going to return it to you
Negatieve ervaring: Ik heb maandenlang last gehad van schimmelproblemen in mijn appartement door een defect ventilatiesysteem. PRMD reageerde ontzettend traag, waardoor ik zelf voortdurend moest bellen om actie te ondernemen. Door de hoge luchtvochtigheid heb ik zelfs meubelstukken moeten weggooien vanwege de schade. Ik raad PRMD sterk af, je kan beter verder zoeken.
Fantastische ervaring: My experience with PRMD has been amazing since the beginning!I was very hesitant when I read the reviews prior to renting,but any issue I reported after renting,was fixed within a couple of days if not within a day!Really professional,fast,polite and helpful! Both Woonzeker and PRMD.im really happy with them
Negatieve ervaring: Als je een reparatieverzoek indient moet je er altijd minimaal 10 keer achteraan mailen of bellen voordat je wordt gebeld door de aannemer voor een afspraak. Ook bij vervolgafspraken moet je meerdere keren herinneren. Je bent dus altijd een paar maanden verder voordat de reparatie is afgerond.
Negatieve ervaring: Totalmente disgustado con su trato hacia mi como cliente Son prontos en cobrar la mensualidad pero cuando se acaba el contrato y tienen que devolver la fianza todo son problemas Cuando tratas de comunicarte con ese departamento en concreto te dejan a la espera durante más de 15 minutos y nadie coge tu llamada Tienes que pelear para que te devuelvan la fianza Muy mala experiencia
Negatieve ervaring: Worst scammers ever encountered, not acceptable as a rental agency. Avoid at all costs
Negatieve ervaring: No words for this company and the contractors they hire: a shameful disaster clearly made to collect the most money for the least effort. Been living in one of their apartments for almost 3 years with 2 leakeages: one was fixed 1 month ago, the other still has no solution and it's even getting worse. Will definitely suggest to seek legal advice as it clarifies where you stand and what are your rights, other than supporting you further if you decide to take legal actions in order to get things done.
Negatieve ervaring: 1 start review is too much for this company too receive they deserve 0 ! We have been dealing with multiple complications from since the beginning of moving in some of them were solved luckily. But now we are being neglected. Leakage is one of the worst things to encounter! Especially if it comes out of the light that is electricity ! Send atleast 2 emails and call atleast twice, keep everything noted and record calls if problem isn’t solved by then contact huurcommitte!
Negatieve ervaring: All they do is talk foolishness you have a problem? Go to Huur commissie.
Fantastische ervaring: De woning bevalt mij zeer goed! Na de incheck zijn een aantal punten erg snel opgepakt door de vakbekwame mutatie afdeling. Ik zou PRMD echt aanraden aan de mensen.
Positieve ervaring: The first impression I had with PRMD was excellent. The inspector responsible for the initial report did his job very thoroughly, as he included even the smallest details in the report. The repairman came just a few days after the report was made. As other problems arised after moving in and as I contacted them, initially I received no response for a week (as explained below), but then again, the repairman called and repaired what was wrong. He kindly answered every question I asked. However, I need to take one star away as the communication could have been more transparent, as I did not get any response from PRMD after I had sent them the email with the issues for a week, and had to call them to ensure that they would take care of it.
Negatieve ervaring: Don't sign up! This is one of the worst property management companies you will ever find. They do not care about their tenants, and only care about money.
Negatieve ervaring: Garbage company that doesn’t do anything about their tenants. They don’t care, only about their investments. This is what’s is wrong with the world. Joke is on them because they refuse to fix small water leakage issues that are leading to bigger structural issues in old 17th century buildings… which will lead to huge restoration costs. There goes your business case, spreadsheet nerd in Luxemburg
Negatieve ervaring: Ik huur momenteel nog bij PRMD. Het vervelendste aan het huren bij PRMD is dat er geen enkele directe communicatie met hen mogelijk is. Wanneer je ze belt kan je alleen terugbelverzoeken achterlaten en vaak word jij dan niet te woord gestaan maar krijg je mail of geen reactie. Zo hebben wij gehad dat er onaangekondigde werkzaamheden werden verricht of aannemers onaangekondigd langskwamen. Op deze manier leven we in constante onzekerheid wat veel stress veroorzaakt. Ondanks dat ik het probleem over de ontbrekende communicatie meerdere keren heb aangekaart bij PRMD lijken ze er niet van te leren. Het ergste is nog dat het bij ons gaat om grote gebreken aan onze huurwoning zoals het compleet wegrotten van onze achtergevel. Dat ze geen heldere communicatie hebben over wie wanneer langskomt en of er iets aan de gevel gaat gebeuren zorgt voor veel stress. Je zou denken dat je bij iets wat op deze schaal je dagelijks leven aantast je op zijn minst een telefoongesprek met je verhuurder zou kunnen voeren. Ik heb een foto van de staat van onze achtergevel toegevoegd.
Fantastische ervaring: Never had any issues, after renting from them for almost 1 year now. They have always replied quickly to all my requests
Positieve ervaring: Average experience with the flat. They left the things undone in the flat. I have rented the flat in Feb. And in May in first rain, their flat started leaking from the roof. Not so happy with stay. But the good thing is that I got my deposit back without any hassle when i left the place.
Positieve ervaring: Net de sleutel van mijn appartement, maar tot nu toe goede ervaringen.
Fantastische ervaring: Have lived in one of their places in Rotterdam for 6 months now and have been able to contact them very easily and got both problems in my apartment sorted within 1 day. Their communication is great, just call them and they will assist you very well. So far the best communication and management i’ve dealt with in the Netherlands
Negatieve ervaring: horrible! They ignore the residents for months!! For them, the only thing that matters is the rent paid. And if you are a few days late or you send a few cents too little, they threaten you with a fine. Problems with leaks, mold and cracking walls, lack of heating in winter are nothing to them. They make appointments and don't show up! They don't even deserve one star! They probably wrote these good reviews themselves to pay for the statistics. Ignorant people.
Fantastische ervaring:
Fantastische ervaring: Je wordt correct te woord gestaan en ze handelen vlug je problemen op.Prima service
Negatieve ervaring: Ze laten je leven in een huis want ongezond en niet veilig is. Doen er alles aan om tijd te rekken wanneer je mailcontact hebt, zodat ze uiteindelijk niks hoeven te doen. Zodra ze wel acties laten uitvoeren, sturen ze goedkoopste mensen, waardoor het problemen zich verplaatst naar een ander probleem of erger wordt.
Negatieve ervaring: Ik kamp al vanaf juli met een lekkage aan het plafond, kan de wasbak in de slaapkamer niet gebruiken anders loopt het water langs de muren. Al twee keer loodgieters komen kijken met goed advies, maar is nog steeds niet gemaakt.
Negatieve ervaring: slechte communicatie!! hangen gewoon de telefoon op
Negatieve ervaring: This company is absolutely horrible, they treat their tenants extremely poorly. We had no stove for three month, we've had no dishwasher for the past two months and now our fridge is also broken. They don't reply to our emails and they lie to us on the phone all the time when we call. We have never even met our landlord and we have no way of getting these appliances fixed, since PRMD clearly doesn't care. Worst company ever.
Negatieve ervaring: Sinds ik ben verhuisd heb ik problemen aan me huis. Verzoek tot terugbel nooit van gekomen
Negatieve ervaring: zeer slecht je mails wordt niet beantwoordt akkelige dames als ze antwoordt geven
Negatieve ervaring: Will do anything in their power to steal from you
Negatieve ervaring: Zooitje wat betreft communicatie. Laten huisjesmelkers verschuilen achter hun ogenschijnlijke professionele uitstraling.
Negatieve ervaring: Één ster is echt veel te veel maar minder kan helaas niet. Meest klantonvriendelijke beheerder die ik ooit heb meegemaakt . Ze reageren nergens uit zichzelf op, liegen als je ze er op aanspreekt, laten maanden op zich wachten. Als je problemen met je woning hebt, verziekt dit bedrijf je woongenot nog even extra voor je. Als je niet heel kwaad wordt, lossen ze niets voor je op. Zo blij dat ik van ze verlost ben.
Negatieve ervaring: Waarmee ze in deze bedrijf bezig? In ieder geval niet met klanten mee werken
Negatieve ervaring: Nog niet eens een halve ster waard. PRMD negeert al je telefoontjes en e-mails. Onderhoud van het vastgoed dat ze beheren is een groot drama en geven niet om de veiligheid en gezondheid van de huurders
Negatieve ervaring: Zeer slechte service, alles draait om zoveel mogelijk geld krijgen en zo min mogelijk moeite voor jou doen
Negatieve ervaring: PRMD is verhuurder van mijn etagewoning in Amsterdam. Rampzalige club, sturen bij onderhoudsklachten 3 of 4 verschillende aannemers voor 'inspecties', maar tot daadwerkelijke reparaties leidt dit nooit, slechts tot nog meer inspecties. Kortom, huur nooit bij PRMD als je de keuze hebt.
Negatieve ervaring: Mijn huurervaring was jarenlang een hel. Ik ben nog nóóit zo behandeld door welk bedrijf dan ook. Ik heb regelmatig zonder stroom gezeten, zonder warm water, meubilair is beschadigd geraakt door een lekkend dak, ik heb crisisdiensten gehad die mij vertelden dat ik gewoon maar 4 dagen moest wachten zonder warm water en dat het "ook gewoon een keus" was om thuis te blijven. Telefoons worden sowieso niet beantwoord, afspraken nakomen is voor PRMD iets onbekends, en je wordt eeuwig doorverwezen naar andere mensen. Mijn borg is zonder enige reden maandenlang ingehouden, en na dreiging van advocaten opeens de volgende dag in zijn volledigheid op mijn rekening gestort. Ik heb nooit ook maar één cent compensatie mogen krijgen voor welk van deze problemen dan ook. Ik wens iedereen die werkzaam is in dit bedrijf een afgrijselijk ongeluk toe, en ik blijf bewust voor de rest van mijn leven een persoonlijke afkeur dragen voor dit bedrijf en alles waar zij voor staan, met name voor ene Sophie die onze contactpersoon had moeten zijn.
Negatieve ervaring: Worst property management ever. I contacted them back in August 2022 about a leakage in my ceiling. They blatantly ignored my emails. Constants calls and emails from me about this situation as black mold had started to form. Contacted huurteam about this situation and had them bring my rent down by a lot as the conditions I was living in were actually unliveable. PRMD also have to reimburse me my money from the past few months. Which they still have not done. Useless individuals, every single person working here. They don’t care about your well-being. Getting paid to do absolute nothing. Bunch of empty promises. Evelien especially, the most useless manager I’ve ever came across. Has absolutely no moral compass and she’s so unprofessional. The audacity for her to call me in December asking if I can stop the process with huurcomissie after ignoring my emails for 4 months. Literal grown adults squeezing money out of young people. Shame is actually free.
Negatieve ervaring: De recensies zeggen genoeg. Ook hier slechte ervaringen. Lossen problemen niet op maar houden je aan het lijntje.
Negatieve ervaring: Zeer negatieve ervaringen mee als beheerder van een pand. Denken alleen aan zichzelf en niet aan de opdrachtgever. Wilden niets voor ons betekenen toen huurders niet betaalden en wisten na drie jaar nog steeds niet dat er een opstalverzekering op het huis zat waar zij moesten declareren. Moeilijk mee te communiceren en zodra de huurder vertrokken is laten ze niets meer horen en kun je het zelf uitzoeken. Kortom, ga niet met PMRD in zee als beheerder van je pand.
Positieve ervaring: De eerste beheerder in zes jaar tijd waar we als huurders snel contact mee kunnen krijgen. De problemen in het huis worden direct opgepakt en doorgezet. Ondanks dat we niet altijd tevreden zijn met de afhandeling van de derde partij, wordt het toch goed opgelost door PRMD.
Negatieve ervaring: Zeer slecht bereikbaar, 10 minuten in de wacht “op positie 1” gestaan. Vervolgens het gesprek verbroken door PRMD, zonder een medewerker gesproken te hebben… dit gebeurde 3 keer achter elkaar. Waardeloos en zonde van de tijd!
Negatieve ervaring: This is a scam, do not contact them ! My friends just lost 500euros…
Negatieve ervaring: Mijn slechtste huurervaring in mijn leven, het zijn dieven. Als je geen geld wilt verliezen, ga dan niet via hen.
Negatieve ervaring: Ex-huurder hier. Eind augustus huis opgeleverd en wacht nog steeds op de eindafrekening om de borg terug te krijgen. Ben er al maanden mee bezig. Gaat steeds van kastje naar de muur, terug naar het kastje en terug naar de muur, enz, enz. ‘Mijn collega is niet aanwezig.’ ‘We wachten op factuur’, ‘U wordt teruggebeld’. De schuur die ze zelf hadden laten staan wilden ze mij laten slopen toen ik wilde vetrekken. Toen ik huurde pakten ze onderhoud ook nauwelijks op. Als je schimmel op de muren meldt, wordt ijskoud gezegd dat de eigenaar besloten heeft er niks aan te doen. Als je een huisgenoot netjes in de papieren wilt zetten, vergeten ze de allonge te tekenen… Kortom: 1 ster. Geen aanrader.
Negatieve ervaring: Schakel PRMD als vastgoedeigenaar gewoon niet in. Je houdt dit gedrag in stand. Ze zien servicekosten als 100% winst. Ze houden je vastgoed in slechte / gevaarlijke staat. Het is een kwestie van tijd tot er ongelukken gebeuren door onderhoud en reparaties die niet opgepakt worden. Medewerkers zijn onbeschoft en komen afspraken nooit na. Het boeit ze simpelweg niet, en dat is een mentaliteit die duidelijk door hun management wordt ingegeven. De eigenaren van deze tent moeten zich kapotschamen, servicekosten incasseren zonder zelf kosten te maken. In de huidige woningmarkt makkelijk omdat de volgende huurders ongetwijfeld in de rij staan, maar dit gaat gegarandeerd een keer juridisch fout voor ze.
Negatieve ervaring: Worst company ever. Always record all conversations with them because they think they can screw you over in the end of the rental. They use fraudulent methods to trick you. Moved in; no fridge, no eletricity, no gas, no internet. Had to spend thousands of euros. They are super quick to kick you out though and promise things they will never deliver so you just pay your deposit and forget about it.
Negatieve ervaring: Vert very bad experience. Do not trust this company. You will always have problems from day one. They will scam you for your money. They never answer emails when they need to pay you. Ask around how much your neighbours pay for the same apartment and take them to court with huurcommissie to get your money back because these fraudsters have to go bankrupt
Negatieve ervaring: Helaas moet ik mij aansluiten bij de vele slechte reviews... Tijdens het huren zelf geen problemen ervaren. Het proces van het uitchecken echter klantontvriendelijk en onprofessioneel gegaan. Er zijn kosten op mij verhaald die niet toonbaar door mij zijn gemaakt en waar ik het ook niet mee eens ben. Hierdoor ben ik een groot deel van mijn borg kwijt. Dit is onduidelijk gecommuniceerd en bij het meerdere keren vragen van verduidelijking, mijn incheckrapport of het geven van argumenten kwam er simpelweg geen reactie en werd mijn borg ingehouden.
Negatieve ervaring: Ik huur een pand bij dit bedrijf. HET GAAT OM RESTAURANT: Go burger. Zeer slechte communicatie, komen afspraken niet na. Zit inmiddels al meer dan 1jaar met een lekkend dak en een beschimmeld +beschadigd plafond+lakege bij de kozijnen en Na eindeloos bellen en mailen is het probleem nog steeds niet opgelost. EN valse beloftes.Ze hadden mij beloofd dat ze nieuwe kozijnen al besteld waren,En ik zit inmiddels al meer dan 1jaar aan het wachten, En daarna kom ik achter dat ze niks hebben besteld en dat ze niks gaat plaatsen.En van wegen deze problemen kunde ik mijn restaurant tot nu toe niet kunnen draaien. Ook andere onderhoudsgebreken en financiële zaken worden erg matig en zeer langzaam afgehandeld. Wanneer ze zeggen dat ze contact met je opnemen doen ze dat in bijna alle gevallen niet. Je moet er continu zelf achteraan en wordt voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd. En nu proberen ze mij uit het pand te gooien. Ze denken dat ze slim zijn maar ik heb genoeg bewijzen.En we zien wat de rechter gaat straks zeggen.
Negatieve ervaring: Slecht...slechter...slechts....vermijd PRMD Kortom een K...T bedrijf. De eigenaar kan je oprecht een sukkel noemen
Negatieve ervaring: Als je een zeer onervaren en amateuristische beheerder zoekt voor je vastgoed, moet je bij deze lui wezen
Negatieve ervaring: PRMD zijn rechtuit criminelen. Tijdens de huur was er een functioneel probleem met de leidingen waardoor deze steeds vertopt geraakte. In plaats van dit probleem op te lossen, werden alle loodgieterskosten voor het ontstoppen steeds op ons geschoven. Toen we eindelijk verhuisden, hebben we met iemand van het agentschap het hele huis doorlopen en deze persoon garandeerde ons dat we onze borg zouden terugkrijgen. We zijn nu 3 maanden verder en nadat we tientallen keren gebeld hebben, blijkt er opeens schade te zijn waardoor ze de borg toch zouden bijhouden. Zonder echter een reden te geven of iets. Ik weet dat er een huizencrisis is in Nederland, maar ik raad iedereen af om bij dit agentschap te huren.
Negatieve ervaring: Company that likes to take advantage of people
Negatieve ervaring: Huis is onwoonbaar. afrader.
Negatieve ervaring: Zeer slecht bedrijf. Proberen de reparatiekosten voor kozijnen en ramen op de huurder te verhalen. Terwijl dit toch echt een kostenpost voor de verhuurder is. Heel bijzonder.
Negatieve ervaring: Its insane how bad these people treated us as renters. Their way of communicating are disgusting and not fair. Ask top prices and treat you as if you are durt. Worse makelaars ever. After 5 years of living there it took us 2 years to get a small name correction on the contract did they fine us for not paying although the send the letters to the wrong name and adress for 8 months.... you can never have any answers on any questions and their prices are the highest of al renting properties in all of then Hague. Check out day nobody arrived all day the whentvto the wrong house number after being 2 ours too late. To make things short dont do business with this horrible "company" greatest amateurs ever.
Negatieve ervaring: Warning: very very bad property company! They lead you on and don't know what they're doing. They lie to their tenants about the person who is in charge of your house and say that you should email them because everyone is in a meeting all the time! I called one day 5 times for a very serious and exceptional situation and I couldn't get anyone on the phone. They let me wait more than 15 mins, picked up the phone for 1 second and immediately ended the call...??? Their email adres is a bigger joke. You first email them 3 times, then should call 5 times about it and maybe you'll get an answer back 1 month later. Run from this company! We've been waiting for a moldy wall to be fixed for already 3 years. It's as bad as it can get.
Negatieve ervaring: Verbazingwekkend hoe slecht een bedrijf kan zijn. Er wordt werkelijk niks gedaan als de schimmel de muren en het plafond opvreet, ondanks vele mailtjes. Daarnaast duurt het maanden voordat de borg wordt teruggestort. Vele beloftes gedaan, maar niks waargemaakt. 1 ster is eigenlijk al te veel.
Negatieve ervaring: Prmd beheerde het pand wij ik en mijn huisgenoten woonden. We hadden last van verschillende lekkages maar ondanks onze vele meldingen hebben ze hier niks aan gedaan. Uiteindelijk zorgde dit ervoor dat er grote schimmel vlekken ontstonden op het plafond. Ook onze vaatwasser heeft het nooit gedaan en is nooit gemaakt. Pas toen we het huis verlieten en het voor hen van belang was dat het gefixt zou worden kreeg ik een belletje. Daar had ik verder niks aan aangezien we toen al waren verhuisd. We hadden het huis netjes achtergelaten dus was ons ook terecht belooft de volledige borg snel terug te storten. We zijn nu een paar maanden en een hoop belletjes verder maar van de borg is nog steeds geen cent te bekennen. Helaas is 1 ster het minimale wat ik ze kan geven.
Negatieve ervaring: This company is a joke. Half a year asking for fixing rotten windows and all they plan to do is REPAINT them. ♀️
Negatieve ervaring: In the past 11 months I have been calling and emailing with maintenance issues, questions and providing documents they should provide by law. I have learned that a standard answer on everything is: "We will come back to you next week". It has been 40 times next week by now :) It's also coincidental that everytime you call the person in charge is either in a meeting, just left the building, is always with a lunch break between 10:00 and 16:00 or any other excuse actually. But they tell you that for sure you will be called back..
Fantastische ervaring: Mijn huurappartementje wordt beheerd door PRMD en ze lossen vragen/gebreken vaak snel op, telefonisch ook goed bereikbaar.
Negatieve ervaring: Sinds een aantal jaar beheren deze de woningen in mijn buurt en ook sindsdien is de service slecht, ben al een aantal maanden bezig om te vragen of ze iemand willen langs sturen, ook de buren worden het ondertussen zat terwijl alles verrot raakt en instort, nog steeds niks gebeurd, en het wordt steeds erger maar wel de huur prijzen laten stijgen maar onderhoud ho maar,
Negatieve ervaring: The worst company ever, renting out apartments with water dripping through the roof, and then not payjng the deposit back. Very difficult to reach and lying employees. Dont ever ever rent their properties!!!
Negatieve ervaring: PRMD never helpful and never knows anything about the place you are renting through their services. The secrataries NEVER know who to put you in contact with. The person in charge of the department you need to be in contact with to solve your problem is NEVER in the office and NEVER gets back to you. The problems you will encounter renting an appartment through their services will takes months to solve even if you call every day!
Negatieve ervaring: Zeer slechte communicatie met huurders en zeer hoge huurprijzen
Negatieve ervaring: Hebben mensen in dienst die geen normaal Nederlands kunnen spreken/schrijven. Met je handen in het haar corresponderen met een debiel die beslist over jouw geld, erg frustrerend. Voor de prijzen die ze vragen mogen ze echt wel wat harder lopen.
Negatieve ervaring: Waardeloos bedrijf!!! PRMD is zeer slecht bereikbaar. Werknemers zitten altijd in besprekingen, vervolgens wordt beloofd dat ze zullen terugbellen wat nu tot 8 keer toe niet is gebeurd. Zit al 3 maanden met problemen die tot op heden niet zijn opgelost. Problemen worden doorgeschoven naar collega's, waarna het hele process weer opnieuw begint. Ook deden ze 1,5 maand over het opstellen van een indeplaatstelling contract, en vroegen ze hier vervolgens belachelijk hoge contractkosten voor. Nog nooit zo'n slechte service ontvangen bij een bedrijf. Nog geen 1 ster waard!
Negatieve ervaring: Via PRMD een woning gehuurd. Meermaals woning gebreken gehad, die niet adequaat zijn opgepakt door PRMD. Hierdoor in de nacht met lekkage gezeten. Ook reactie op zowel telefoon als mail is erg slecht. Vaak geen reactie of niet worden teruggebeld.
Negatieve ervaring: Onprofessioneel komen afspraken niet na, geen gehoor. Valse beloftes, vermeid dit bedrijf.
Negatieve ervaring: Indeed escape this agency if you can. We are students and our rent is around 1000€ but they want us to pay 300€ every time a new person needs to move into the house which is unaffordable and abusive for a student housing.
Negatieve ervaring: Most real state agencies have a poor quality service after we sign the contract, but this one has its own special way in being bad. Run from them if you don't want issues when renting in the NL.
Negatieve ervaring: Beste, In augustus kregen wij tijdens onze vakantie out of the blue een telefoontje van PMRD met de vraag om een afspraak te maken voor de oplevering van de gehuurde ruimte. Perplex waren we omdat dit echt uit het niets kwam! Heeft u de aangetekende brief niet ontvangen? Nee meneer die hebben wij niet ontvangen. Waar gaat dit over wij weten van niets? Waarom moeten wij eruit? Dit en nog veel meer vragen hadden we terplekken aan meneer, maar geen antwoord?! Hij kon ons niet vertellen waarom we eruit moesten over 2 maanden behalve dat de eigenaar dit wilde. Na lang aandringen en een emotioneel beladen gesprek beloofde meneer ons dat hij de eigenaar zou vragen waarom wij eruit moesten. Een dag later werden we gebeld en kwam het verlossende antwoord: Geluidsoverlast?? Maar wij weten van niets? Een massagepraktijk? Geen muziek niets? Tijdens een huurder vergadering is zelfs beloofd door de beheer dat er iets gedaan zou worden aan geluidisolatie. Niemand heeft hierna ook maar iets gehoord. Dus als het geen geluid overlast is wat dan wel PMRD? Noodgedwongen zijn we opzoek gegaan naar een andere ruimte en gevonden wel per direct huur moeten betalen dus dubbele maandlasten na een coronaperiode van niet werken hakt dat er goed in. De vraag aan prmd of we dan kunnen afspreken dat we per direct los gelaten kunnen worden? Zodat we geen dubbele huur hoeven te betalen werd lacherig afgewezen. Hiermee zult u het moeten doen, was het antwoord. De beschuldigingen zijn onterecht maar dit kunnen ze nou eenmaal doen als verhuurder want na een bezoek aan het juridische loket kregen we het advies om niet te procederen omdat dit veel duurder zou uitvallen. Al met al vinden we prmd een waardeloze slaaf van een onbekende eigenaar, die niet durft op te komen voor haar huurders.
Negatieve ervaring: Ruggengraatloze makelaar. Mijn vriendin deelt een voordeur met een andere bewoner, deze meneer huurt ook bij PMRD. Deze man heeft mijn vriendin aangerand en is haar woning binnengedrongen. Ik zal verder niet tot in details treden, maar schijnbaar is moord noodzakelijk voor zij serieuze stappen ondernemen. Geen samenwerking, adequaat handelen of tijdige response. Ongeregeld zooitje met onprofessionele medewerkers. 1 ster is deze organisatie nog niet waardig.
Negatieve ervaring: Stay away from PRMD if you can! I rented with them for 6 months, at one point, our walls got wet and moldy (not our fault). PRMD had little regard for us as tenants, only for their property, even though we were exposed to dangerous mold for weeks. Employees and managers came to inspect the apartment multiple times without any results or them doing something for us, stepped on our rugs with their shoes on and paid little respect to us working from home. At the end we weren't able to live there anymore, due to water also coming in through the floor. Basically forced us out, only refunded half of the rent for one month, did not help out with the move financially whatsoever.
Fantastische ervaring: Prima service! De onderhoudswerkzaamheden in onze slaapkamer zjn binnen een week opgelost. De personeel zijn vriendelijk
Negatieve ervaring: Een zooitje! Zeer slecht bereikbaar, onprofessioneel personeel en er op uit om elke cent uit je portemonnee te kloppen. ik heb 20 keer (!) contact gezocht in 10 maanden tijd om een euvel op te lossen. een zooitje!
Negatieve ervaring: 1 ster is eigenlijk al te veel voor dit bedrijf. Mijn advies naar mensen die op zoek zijn naar een woning luidt als volgt, huur geen woning bij prmd. Problemen aan de woning worden zelden tot niet opgepakt. Financiële zaken als terugbetalingen duren ontzettend lang. Ik huur nu al ruim 2 jaar een woning bij prmd en tot op heden niet tevreden. Lees alle reviews eerst voordat u in zee wilt gaan met dit bedrijf. Zij hebben totaal geen empathie voor huurders en willen gewoon hun zakken vullen. Telefonisch ook zeer slecht bereikbaar van 09.00 uur Tot 13.30 uur wetende dat huurders gewoon aan het werk zijn. Kortom schandalig bedrijf.
Negatieve ervaring: Voor toekomstige huurders: Ik snap dat je graag een dak boven je hoofd wilt, maar bij PRMD bent u daar niet zeker van. Huur niet bij Van het Kastje naar de Muur B.V tenzij u geen probleem heeft met lekkende daken, niet werkende verwarmingen, schimmel en andere ongemakken.
Negatieve ervaring: Zeer slechte communicatie en komen hun beloftes niet na. De huurder staat letterlijk en figuurlijk in de kou. Een ernstige lekkage in het dak is na 8 maanden nog steeds niet opgelost.
Negatieve ervaring: Zeer slechte communicatie, komen afspraken niet na. Zit inmiddels al 8 maanden met een lekkend dak en een beschimmeld en beschadigd plafond. Na eindeloos bellen en mailen is het probleem nog steeds niet opgelost. Ook andere onderhoudsgebreken en financiële zaken worden erg matig en zeer langzaam afgehandeld. Wanneer ze zeggen dat ze contact met je opnemen doen ze dat in bijna alle gevallen niet. Je moet er continu zelf achteraan en wordt voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd.
Negatieve ervaring: Ik wacht ook al weken op mijn borg wat ze maar niet terug betalen. En als je belt zijn ze 9 van de 10x dicht.
Laat uw mening over PRMD:
PRMD verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren
Onesta Vastgoed
Nelisse Makelaarsgroep | NVM-makelaar Den Haag e.o.
Miedema Makelaardij & Welleman Winkelvastgoed (MM & WW)
SCOOP makelaardij
Plink Garantiemakelaars | NVM Makelaar Den Haag
VERRA Real Estate BV
Makelaarskantoor Reichman & Rommelaar
Joost van Vliet Makelaars
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.