
Twinss VvE Beheer BV

Informatie over Twinss VvE Beheer BV
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8:30-17h
- Zaterdag: (closed)
Twinss VvE beheer is een SKW gecertificeerde VvE beheerder, die al meer dan 15 jaar met veel passie VvE beheer uitvoert zowel in Noord- als Zuid-Holland. Wij beheren meer dan 250 VvE’s, waarvan de grootte varieert van 6 tot 400 appartementsrechten.
Het ontzorgen van een vereniging van eigenaren in de meest brede zin, dat is ons streven en dat is wat ons drijft. De klant staat bij ons centraal, dit blijkt simpelweg uit onze aanpak.
Als voorbeeld hebben wij voor onze klanten een module gebouwd, namelijk Informatie & Zelf Regelen. Met deze module kunnen alle vragen door de klant gesteld worden en vrijwel direct door ons beantwoord worden.
Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over Twinss VvE Beheer BV:
Twinss VvE Beheer BV is een professionele organisatie die zijn klanten uitstekend van dienst is, alhoewel er ook enkele uitdagingen zijn gerapporteerd. Veel klanten waarderen de dienstverlening van Twinss, vooral het deskundige personeel en de heldere communicatie. Beheerders zoals Michael Koerts en Romano worden vaak geprezen om hun betrokkenheid en snelle reacties.
Enkele positieve punten uit de ervaringen van klanten zijn:
- Deskundigheid van medewerkers: Klanten hebben goede ervaringen met de begeleiding van hun VvE beheerders, zoals Romano en Michael, die professioneel en betrokken zijn.
- Snelle reacties: De communicatielijnen zijn vaak helder en er wordt snel gereageerd op vragen en meldingen.
- Online diensten: De digitale platformen maken het eenvoudig om meldingen te doen en een overzicht te krijgen van financiële rapportages.
Desondanks zijn er ook verschillende negatieve ervaringen gedeeld, zoals:
- Slechte bereikbaarheid: Sommige klanten hebben problemen ervaren met het contact opnemen met de klantenservice en het verkrijgen van antwoorden op hun vragen.
- Administratieve fouten: Er zijn meldingen van fouten in de administratie en langdurige vertragingen bij het verwerken van aanvragen en reparatieverzoeken.
- Gebrek aan opvolging: Klanten hebben aangegeven dat lang niet alle verzoeken serieus worden opgepakt, wat leidt tot frustratie.
Over het algemeen lijkt Twinss VvE Beheer BV een solide keuze te zijn met een mix van positieve en negatieve ervaringen. Klanten raden aan om direct contact op te nemen met hun beheerders voor efficiënte oplossingen. De reacties van de medewerkers op feedback suggereren dat zij proactief proberen te verbeteren, en velen hebben hun tevredenheid over de samenwerking uitgesproken, vooral toen er nieuwe contactpersonen aan het team werden toegevoegd.
Twinss VvE Beheer BV: Meningen
Positieve ervaring: Als VvE voorzitter ben ik na twee jaar ervaring met Twinss best tevreden. Alhoewel het wel even wennen was aan de bereikbaarheid (allen in de ochtend), de medewerk zijn over het algemeen behulpzaam en vriendelijk. Ook het online platform vergt af en toe wat gepuzzel. Ze komen snel met een aanvullende nota terwijl ik vind dat we genoeg betalen, dat zou wel wat minder mogen naar mijn mening. Ik denk verder dat ik nog steeds vrij veel zelf regel. Contact met accountmanager Nick Kruis is goed. Dat is voor mij als voorzitter het belangrijkst. Ik kan altijd even sparren. Dat is fijn.
Fantastische ervaring: De vergadering is prima verlopen, dankzij een goede voorzitter.
Negatieve ervaring: Slechte zaak. Wij wonen sinds oktober 2023 in een appartement onder beheer van twinss. 3 flats naast elkaar van 6 huizen per flat. Waar ongeveer de helft kunstof kozijnen heeft. maar daar ging ons reparatie verzoek niet over eerst, maar over het feit dat wij als enigste van de 18 huizen geen opengaan ramen hebben aan de achterkant. 1 slaapkamer en de woonkamer/eetkamer. Wij wilde dus een opengaan raam in het bestaande houten kozijnen laten plaatsen. Maar de deskundige gaf aan dat hij in een verrot kozijnen niet gaat renoveren. Dus heeft hij de vve verteld dat de kozijnen vervangen moeten worden. Hier hebben wij met verschillende mensen contact over gehad. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst word verteld geen pand beheerder hebben want die is overleden. (Even voor een tijdlijn beeld ik heb de melding in Juli 2024 gemaakt.) In December heb ik weer gebeld toen werd mij verteld dat onze beheerder nu Jeff, Jeff zou mij 2 weken later terug bellen door de drukke jaar wisseling heb ik zelf 8 weken na mijn gesprek met Jeff zelf terug gebeld en werd mij verteld dat Jeff langdurig ziek is en er niemand is die mij verder kan. Helpen. Dus 4 weken later weer terug gebeld in de hoop dat Jeff terug zou zijn. Tot mijn grote verbazing werd mij toen verteld dat Jeff niet langer werkt bij twinss. En dat er dus weer geen pand beheerder is. Terug bij punt 1 dus weer. Met het warme weer in aantocht word deze slaapkamer. (Van een dreumes) zomers 30 graden met *geen*!!! mogelijkheid om savonds als het wat afkoelt even een raampje open te zetten. En doordat de meeste kozijnen verrot zijn kan ik als het buiten vochtig is overal van alle kozijnen schimmel afhalen!!! Zeer triest dit bedrijf
Negatieve ervaring: De slechtse klantenservice en vve-managers waar je ooit mee kunt werken. Geen communicatie, geen reacties en het verwerken van bestellingen waar je tot wel 1 jaar over doet om een antwoord te krijgen, ramp.
Negatieve ervaring: Waardeloos. Al vanaf september bezig voor een lekkage van de leiding van de stadsverwarming. Telkens krijgen we een mail dat de klacht is afgehandeld, maar er wordt/is niets ondernomen. Het lekt nog steeds. Tot overmaat van ramp gaan ze dan ook nog eens de verkeerde (buurvrouw) mailen voor een telefoon nummer. Terwijl dat al meerdere keren door is gegeven. En bedrijven stoppen met samenwerking met deze VvE beheer. Snap ik, als er net zo met die bedrijven om wordt gegaan als met de cliënten.
Positieve ervaring: De overgang naar Twinss als beheerder van onze VvE is zeer soepel verlopen
Negatieve ervaring: Hele slechte, onbereikbare partij. Hebben de zaken niet op orde wat het lastig maakt om vve te voeren. Ze zouden ondersteuning moeten bieden maar maken dingen alleen maar moeilijker en onduidelijker door de slechte bereikbaarheid en slechte administratie. Waar ze wel goed in zijn: reminders sturen voor betalingen die ze zelf verkeerd geboekt hebben.
Negatieve ervaring: Deze VVE beheerder vindt het schijnbaar normaal dat bewoners maanden lang in de kou zitten zonder enige actie… Mensen die uit wanhoop een slechte review plaatsen, worden als kers op de taart ook nog eens bedreigd met juridische stappen, als de slechte review niet wordt verwijderd.. Triest.
Fantastische ervaring: Ik ben heel goed geholpen door Michael Koerts een dikke pluim. Gr. Astrid
Negatieve ervaring: Samengevat: ver van weg blijven. Onbereikbare dure partij die werkelijk niks geeft om hun klanten en op geen enkele manier de service levert die ze contractueel verplicht zijn. Het is op zich geen nieuws dat je weinig kan verwachten van veel VvE Beheerders, maar Twinns spant de kroon. De lijst is eigenlijk te lang om op te noemen, maar samengevat leveren ze op geen enkele manier de services die ze moeten leveren voor de jaarlijkse toelage die je betaalt. In een jaar tijd hebben wij drie verschillende contactpersonen gehad waarbij de twee opvolgers op geen enkele manier een overdracht hebben gehad en ons daarom maar besloten te negeren. Belletjes werden genegeerd, mailtjes werden pas na weken beantwoord. Uiteindelijk waren wij als VvE van mening dat een korting op de half jaarlijkse toelage logisch zou zijn, aangezien er letterlijk geen enkele service was verleend in die periode. Daarmee heeft Twinns zich niet gehouden aan hun kant van het contract, dus waarom zouden wij ons dan houden aan onze kant? Uiteraard ging Twinns hier na "grondige interne beoordeling" (met wie dan?, iedere betrokkene werknemer was weg...) niet mee akkoord en vonden ze dat ze daadwerkelijk hun kant van het contract waren nagekomen. Gezien het aantal werknemers dat wij hebben zien komen en gaan behandelt Twinns zijn personeel blijkbaar net zo slecht als zijn klanten. Niet aan beginnen dus.
Negatieve ervaring: Klantenservice en informatie over een afstandsbediening voor de garage is echt veruit van goed, ben al paar maanden bezig om de juiste persoon te pakkemn te krijgen
Fantastische ervaring: Ik woon sinds 7 jaar in een appartementencomplex in Haarlem. Ik was nooit zo enthousiast over de betrokkenheid van Twinss beheer, maar sinds Nick Kruis onze beheerder is, ben ik heel blij. Met klachten wordt serieus omgegaan en ze worden snel verholpen. De betrokkenheid van dhr Kruis in de VVE vergadering is groot. Ik heb nu vertrouwen in Twinss!
Fantastische ervaring: Hoewel we als VvE door een behoorlijk dal zijn gegaan met Twinss zijn, heeft Twinss niet opgegeven en is de relatie inmiddels, mede door de inspanningen van Twinss en onze huidige beheerder, weer op een prima niveau.
Negatieve ervaring: Ronduit verschrikkelijk! Deze beheerder is aan ons toegewezen door de verkoper/ontwikkelaar, na oplevering van de nieuwbouw appartementen. Wij hebben alleen maar ellende ervaren. Het heeft ons als bestuur ongelooflijk veel uren aan inzet gekost om alle fouten en nalatigheden van Inti en Amy op te lossen. En je kunt je suf mailen en bellen, ze reageren nergens op. Zelfs de directeur Werner speelt verstoppertje. Begin er niet aan en als je klant bent: Ren weg!!!!!
Fantastische ervaring: prima geholpen door een professionele en zeer vriendelijke dame
Fantastische ervaring: Prettige bedrijf om mee te werken, duidelijk en goed dienstverlening
Negatieve ervaring: Wij hebben 5 jaar lang Twinss als VVE beheerder gehad voor ons koopappartement, in een jaren 30 gebouw met 18 appartementen. Ik begrijp ondertussen dat je niet veel moet verwachten van een VVE beheerder, zeker niet als het gaat om groot onderhoud/aanpakken van wat lastiger problemen. Maar ik had wel gedacht dat ze voor kleinschalig onderhoud en administratieve zaken wel zouden functioneren. Dat was vaak niet het geval. Hier zijn een klein aantal voorbeelden van dingen die mis gingen: - Als je Twinss een mail stuurt, staat in de automatische reactie dat je binnen twee werkdagen een reactie kan verwachten. Dat heb ik vrijwel nooit ervaren. Ik moest meestal meerdere mails sturen, of/en (meerdere keren) nabelen. Een klein voorbeeld is toen ik vroeg naar suggesties voor gevelspecialisten. Een maand lang (met herinneringen) kreeg ik geen reactie. Ondertussen was ik zelf op zoek en offertes aan het opvragen. Deze offertes heb ik in de loop van de maand met Twinss gedeeld. Vervolgens ontving ik een maand later een kort mailtje met 4 algemene onderhoudsbedrijven, zonder enige teken dat zij de andere mails hebben ontvangen. - Zij maken continue fouten in de administratie. Soms stonden er documenten in het online portaal van andere VVEs (bijvoorbeeld de bankrekening afschriften van een gebouw verder op). Zij halen heel vaak verschillende reparatieverzoeken door elkaar heen, ook al noem je het verzoeknummer in je berichten. - Wij hadden een vergelijkbare lekkage als een andere buurman. Uiteindelijk is zijn lekkage opgelost door de VVE (nieuwe kozijnen, nieuw balkonvloer, gevel impregneren) omdat hij hard schreeuwde en steeds met rechtszaken dreigde. Als jij jezelf normaal gedraagt en respectvol/behulpzaam probeert te zijn, doet Twinss helemaal niets voor je - wij hebben de afgelopen jaren uiteindelijk zelf 20k EUR uitgeven om onze lekkage te proberen op te lossen. - In het begin zochten wij nog contact met Twinss voor reparatieverzoeken. Zij stuurde meermaals bedrijven die alles "oplossen" met een kitspuit, en vervolgens 400-600 EUR in rekening brachten voor de VVE. Een grappig voorbeeld is toen er bij andere buren verder op lekkage was - Twinss stuurde een bedrijf die constateerde dat de lekkage vanaf het balkon kwam, en dat vervolgens "oploste" met een plastic zeiltje over het balkonrand (en een factuur van 600 EUR stuurde). De lekkage ging gewoon door, of het wel of niet regende. Mijn vriend is toen even bij de bovenburen gaan kijken en zag vrijwel meteen dat de lekkage van de bovenliggende badkamer kwam... Er zijn nog zoveel voorbeelden van vergelijkbaar werk door bedrijven die Twinss stuurt n.a.v. reparatieverzoeken. - Als je beslist zelf vakmensen/aannemers te zoeken, omdat anders niets wordt opgelost, gaat het ook mis. Ook al hield ik Twinss altijd goed op de hoogte over opgevraagde offertes en communicatie met vakmensen (door ze mee te nemen in de CC), moest ik continue nabellen om te zorgen dat offertes en facturen onder de juiste reparatie verzoeken werden bijgehouden/geregistreerd, en dat facturen betaald werden. Als er meer dan 1 reparatieverzoek gaande is, kunnen zij het niet meer bijhouden en wordt het chaos. Iedere keer kreeg ik een ander persoon aan de lijn en mocht ik opnieuw de hele geschiedenis uitleggen. De medewerkers waren altijd vriendelijk aan de telefoon, maar deden vervolgens (vaak) niet wat ze beloofden, of maakten toch fouten waardoor ik steeds een paar dagen later opnieuw moest bellen. - Zelfs de administratie voor de verkoop van ons appartement (waarvoor Twinss 175 EUR in rekening heeft gebracht) ging mis. Zij hebben niet gemeld dat onze VVE een grote lening heeft, wat in de notariële aktes genoemd moet worden. Letterlijk *uren* voor de overdracht waren zij nog nieuwe informatie naar de notaris aan het sturen (inclusief plotseling een nieuw factuur voor de nieuwe eigenaren), wat de notaris ook totaal belachelijk vond. Na 5 jaar met Twinss te werken was ons energie op, en hebben wij mede daarom besloten om ons appartement te verkopen.
Negatieve ervaring: Commercieel bedrijf welke alleen uit is op geld. Dreigt met deurwaarders en heeft de administratie niet op orde. Hele nare ervaringen gehad.
Fantastische ervaring: Gisteravond weer jaarlijkse vergadering gehad, met nieuwe prima beheerder Romano, wat een verschil met de 2 vorige beheerders! Jammer dat de opkomst wederom teleurstellend was?
Negatieve ervaring: Twinss heeft het beheer van onze VVE overgenomen van Woonbron. Dit betreft een wijk met koop en huurwoningen. Helaas is de communicatie nog slechter dan met Woonbron zelf. Wij hebben een koopwoning waarvan de kozijnen zo oud zijn dat dit voor tocht en veel schimmelvorming zorgt. De kozijnen horen volgens de VVE akte bij de VVE en ligt het onderhoud dus niet bij de eigenaren zelf. Tot op heden geen respons gehad op reparatieverzoeken die tot 4x toe zijn ingediend. Schandalig!!
Negatieve ervaring: What an idiotic company! You pay them lots of money and NOTHING gets fixed. You can't reach them by phone and they won't reply to your emails. Like another reviewer said: run away!
Fantastische ervaring: Ik ben zeer tevreden over Twinss VvE Beheer. Als VvE zochten wij een betrouwbare beheerder die ons kon ontzorgen. Hoewel de communicatie in het begin wat stroef liep is dit nu prima geregeld Dit heeft ons enorm geholpen, en we voelen ons in goede handen. Beheerder Romano heeft ons altijd goed geholpen. Zijn deskundigheid en betrokkenheid zijn merkbaar. De digitale beheeromgeving van Twinss is ook handig: altijd actueel en zonder vertraging en inzicht in alle bankopdrachten en contracten. Kortom wij raden Twinss zeker aan!!
Fantastische ervaring: Wat ben ik enorm goed geholpen door Romano. Ik zag gewoon het financiële overzicht niet meer voor mijn bedrijf en zat daardoor echt met mijn handen in het haar. Alles is nu goed gekomen, maar ik had dat niet gekund zonder de hulp van de toppers van Twinss en dan vooral Romano. Keep up the good work!
Fantastische ervaring: Twinss VvE Beheer biedt uitstekende service. Beheerder Romano is deskundig, snel in zijn reacties en levert altijd effectieve oplossingen. De communicatie is helder en de financiële rapportages zijn duidelijk. Onderhoud wordt tijdig uitgevoerd. Ik beveel Twinss VvE Beheer en Romano van harte aan voor hun professionaliteit en klantgerichtheid.
Fantastische ervaring: VVE jaarvergadering 29 april 2024 voortreffelijk geleid door Michael van Twinns. Hij is goed op de hoogte van alle achterliggende informatie wat zorgt voor vlotte beantwoording van vragen en korte vergadering.
Fantastische ervaring: Zeer fijn geholpen door shirley-ann!! Wat een toppertje heeft veel stress weg genomen bij mij toen ik met een lekkage zat. Heeft echt goed meegedacht met mij en ben haar dankbaar! Ik zou zeggen doe er alles aan om haar te houden . Want zulke medewerkers zijn moeilijk te vinden. Helaas is niet iedereen zo behulpzaam bij twinns want ik heb ook slechte ervaringen maar zal geen namen noemen. Maar dit keer top geholpen!
Positieve ervaring: De samenwerking tussen Jennifer en Nick is prima leuk contact en snelle afhandeling van zaken.
Fantastische ervaring: Prima bedrijf wat z'n afspraken nakomt. Romano is duidelijk en een goede contactpersoon: een man van zijn woord. Ga zo door!
Negatieve ervaring: Zeer slecht bedrijf. Vergaderingen worden opeens omgezet naar een digitale bijeenkomst op maandag middag 12 uur. Dit was de tweede vergadering dus alles was bindend ookal waren maar 6 mensen aanwezig.... gelijk de maandelijkse bijdrage van 116 naar 160 Euro. Dan nog eens de verschrikking wanneer je een melding maakt. Januari 2023 een melding gemaakt over lekkende buizen in de kelder. Ondertussen zijn op 2 momenten bedrijven wezen kijken zonder ook maar iets te doen maar wel uren schrijven. 1 jaar en 3 maanden later is nog niet gebeurd. Maar wel kosten gemaakt. Klopt van geen kanten. Binnenkort verhuizen, ben blij dat ik van dat louche bedrijf af ben.
Fantastische ervaring: Blij met Twinns VvE beheer, wij hadden in ons appartement een raam in de slaapkamer, waarvan de hendel was afgebroken. Een reparatie verzoek op Twinns gedaan. Zij stuurden mij een reparatiebedrijf, die snel en vakkundig de hendel repareerde. Het nam meer tijd het reparatieverzoek in te dienen, dan dat de reparatie duurde. Vakkundige VvE, die ik zeker zal aanbevelen.
Fantastische ervaring: Jennifer heeft mij goed geholpen met mijn vraag, ze nam de tijd voor me en heeft mijn vraag beantwoord.
Fantastische ervaring: I had a problem with a parking door and the CS agent who spoke English which is not always the case sent a person to help me out, who also spoke English. I received the help I needed and could park the car.
Fantastische ervaring: Top Customer Service, ze zijn bereid om alles vragen te beantwoorden.
Fantastische ervaring: Jennifer van Twinss VVE, heeft mij op een zeer adequate wijze geholpen bij een schade, toonde empathie, en gaf goede raad. Een topper is ze. Jennifer
Positieve ervaring: Heel netjes en fijn geholpen met klacht van mij over lekkage
Fantastische ervaring: Sinds een jaar heeft Twinss onze vve in beheer en wat een wereld van verschil. Michael Koerts is onze beheerder en heeft de vergadering netjes voorgezeten en heeft kennis van zaken. Ook mijn complimenten naar de financiële afdeling met name voor Amy die me snel en kundig heeft geholpen. Al met al de 5 sterren dik verdiend.
Fantastische ervaring: Bij een uitvraag om informatie werd ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik vrijwel per omgaande een reactie. Zeer snelle service!
Fantastische ervaring: Goed en vriendelijk geholpen om mijn vraag op te lossen
Fantastische ervaring: Sinds 1 juli 2023 zijn wij overgestapt naar Twinss. Wij hadden veel communicatie problemen met onze oude beheerder. Die reageerde nauwelijks en daar konden wij als bestuur niet meer mee werken. Sinds dat we bij Twinss zijn is dat wel anders. We hebben een accountmanager die dagelijks te bereiken is op de e-mail maar ook op zijn mobiele telefoon. Als er kleine dingen zijn is het contact erg direct en inmiddels ook persoonlijk. We zijn zeer blij dat we de overstap toch gemaakt hebben. Ik schrik ook een beetje van de berichten hieronder, want wij kunnen ons daar als bestuur totaal niet in vinden. Alle lof voor deze medewerkers!
Negatieve ervaring: Nog nooit zo een slecht bedrijf meegemaakt. Verstrekt persoonsgegevens van andere bewoners, hebben de administratie niet onder controle, zijn te beroerd om fouten recht te zetten en nemen 0 verantwoordelijkheid. Antwoorden soms gewoon helemaal niet en als zij antwoorden doen zij dat selectief en negeren de vragen waar zij of geen antwoord op hebben of niet willen geven. Let op maak niet de zelfde fout als ik! Zij maken toezeggingen telefonisch zodat jij geen bewijs hebt. Amy is ronduit onbeschoft en Micheal doet dus toezeggingen en afspraken telefonisch waar hij schijnbaar geen uitspraken over kan en mag doen. Al met al een drama bedrijf. Kijk uit met dit bedrijf en denk 10x na voor je je Appartement, bedrijf enz enz aansluit bij deze organisatie.
Negatieve ervaring: Run away, look for something better. Very bad communication, they don't answer calls, they take too long to respond to emails. Worst of all is that they send poorly qualified personnel to make the repairs, they send you technicians who will only come to look several times and none of them will solve the problem, and best thing is that they charge you every time they have gone to do anything. After a few months someone came who knew how to do the job and fixed it in 15 minutes. You have to wait a long time for someone to come and fix it in 15 minutes.
Dear Luis, We tried to call you but unfortunately couldn't reach you. We are sorry to hear that you may have had a negative experience with our service. We have further investigated the case and have concluded that no incorrect actions were taken. Unfortunately, within your association, the responsibility for the hardware lies with the owner in terms of costs. We would like to get in touch with you to discuss the case further.
Fantastische ervaring: Sinds begin dit jaar zijn we overgestapt naar Twinss VvE beheer. We zijn goed meegenomen in de overstap. Reparatie verzoeken zijn gemakkelijk in te voeren via de website en worden snel in behandeling genomen.
Positieve ervaring: Eerder telefonisch gesproken met Marjolijn van het serviceteam. Zij heeft mij vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.
Positieve ervaring: De vergadering als zeer positief ervaren
Positieve ervaring: Klantvriendelijke en vakkundige VvE. Nemen werk uit handen en zorgen dat je zorgeloos van je woning kunt genieten. Een echte aanrader.
Fantastische ervaring: Vanaf 1 januari 2023 zijn wij klant bij Twinss. Na zeer goede en duidelijke gesprekken. met Werner over de manier van werken zijn wij overgestapt van Newomij te Naarden naar hen. Dit is de beste keus geweest die wij hebben kunnen maken. 1. Het scheelt heel veel geld. 2. Geen gladde praatjes. 3. Weet waar je aan toe bent. 4. Afspraak is afspraak. 5. Super normale behulpzame medewerkers. 6. Online meldingen doen voor bewoners om bv schades te melden of iets dergelijks is een fluitje van een cent. Ik werk hoofdzakelijk met 2 contactpersonen samen (af en toe ook anderen) Michael en Jennifer. Michael (onze accountmanager) is gedreven en weet waar hij het over heeft en als hij het niet weet hoor ik dit binnen afzienbare tijd. Jennifer (Serviceteam) is echt een topper, ze begrijpt heel goed wat een probleem kan zijn en is zeer deskundig en oplossingsgericht. Ik adviseer men echt om in zee te gaan met Twinss.
Fantastische ervaring: Ben zeer tevreden met de reparatie dieis gedaan . Dikke pluim
Fantastische ervaring: Na herhaaldelijk verzoek nu eindelijk verlichting in onze berging. En er achter gekomen dat er slechts 24 volt spanning is i.v.m. veiligheid.
Negatieve ervaring: Eén ster is al te veel voor dit malafide bedrijf! Maar vink je die niet aan kan je niets posten. Let niet op de reviews die in de afgelopen 3 weken zijn geplaatst door waarschijnlijk familie en vrienden maar kijk iets verder terug. Dan kan je zien en lezen wat een ongelofelijke bagger dit bedrijf op z'n naam heeft. Ga in hemelsnaam nooit met ze in zee. Voor ons nu een hele strijd om eraf te komen.
Positieve ervaring: Na tig pogingen inlog code aan te maken heeft medewerkster dit voor mij gedaan..
Fantastische ervaring: Complimenten voor uw collega's die mij vandaag te woord stonden. Hij toonden empathie en handelden pragmatisch.De sleutels werden gelijk klaargelegd en ik kon ze gelijk afhalen! Mijn complimenten voor het service level dat ik vandaag ervaren heb!! Wel mijn advies om de informatie voorziening na aanvraag, over de aanvraag en afhandeling van -in dit geval twee sleutels- , klantvriendelijker te maken. Want die is echt onder de maat naar mijn idee.
Fantastische ervaring: Snelle reactie, goede service en vriendelijk personeel! Geen klachten.
Fantastische ervaring: Sinds 1 juli overgestapt met onze VvE naar Twinss VvE Beheer. Onze VvE (bestaande uit 184 woningen) is bij hen in zeer goede handen. Onze vorige beheerder deed er een week over om te reageren, terwijl we via Robin binnen 1 dag een reactie krijgen. Een grote aanrader!
Fantastische ervaring: Tijdens onze verduurzaming heeft Twinss ons goed opweg geholpen! Was een hele klus maar ze hebben gelukkig alles in huis om dit voor ons te realiseren. Fijn dat we zijn overgestapt.
Fantastische ervaring: Fijn bedrijf om mee samen te werken. Zeer tevreden over de laatste ALV. Je merkt duidelijk dat het een bedrijf is met kennis van zaken.
Fantastische ervaring: Robin heeft nu een paar weken onze vve in beheer, daar zijn we enorm blij mee. Een kundige beheerder die altijd snel reageert, en ook nog is goed onze vergadering voorzit. Robin, ga zo door!
Beste Ruben, Harstikke leuk dat we aan het begin al een goede indruk hebben achtergelaten, dank je wel voor de review.
Positieve ervaring: Na wat administratieve opstartproblemen zijn wij inmiddels een tevreden klant van Twinss. De samenwerking met Martin en Werner, die tevens de rol van bestuurder van onze VvE vervullen, ervaren wij als zeer prettig en heeft inmiddels geleid tot de oplossing van een aantal lastige dossiers.
Beste Rob, Wat een leuk nieuws en dank je wel voor de prachtige review.
Negatieve ervaring: Helaas kan ik geen halve ster geven want dit is met recht het slechtste bedrijf van Nederland! Ga nooit meer met ze in zee.
Geachte heer, mevrouw, Graag ontvangen wij uw feedback via https://www.twinss.nl/zelf-regelen/waar-kan-ik-bij-twinss-vve-beheer-terecht-met-mijn-opmerking-over-het-beheer/ zodat wij u kunnen helpen met uw vraag of opmerking. Dank u wel.
Fantastische ervaring: Er wordt regelmatig overleg gepleegd over de lift en dat vindt ik prettig
Dat doen wij graag want communicatie is juist één van onze sterke punten van onze dienstverlening. Harstikke leuk dat u dit ook ze ervaart.
Fantastische ervaring: Ik ben momenteel heel tevreden over de samenwerking met Twinss. In elke nieuwe relatie moet je aan elkaar wennen en aan de communicatie werken. Gezond verstand, vriendelijkheid, daadkracht werkt goed voor een prettige samenwerking.
Beste Loes, Dank je wel voor dit prachtige compliment.
Fantastische ervaring: Good organisation to work with!
Wat een leuke review, dank je wel.
Fantastische ervaring: Zeer goede begeleiding en vriendelijk. Klasse
Harstikke bedankt voor je leuke review.
Positieve ervaring: Nadat onze VvE een moeizame start heeft gehad bij Twinss toen we naar hen waren overgestapt, is daar nu eindelijk verandering in gekomen. Voorheen wisselde onze contactpersoon constant, waren de afrekeningen mbt de erfpacht onjuist en was Twinss lastig bereikbaar. Sinds begin dit jaar is Mandeep onze contactpersoon, en daar zijn wij ontzettend blij mee! De communicatie verloopt sindsdien soepel en snel, hij denkt met je mee en was zeer goed voorbereid tijdens de ALV meeting vorige week… We hopen dat Mandeep nog lang onze beheerder blijft!l
Negatieve ervaring: Bijna 5 maanden aan het wachten tot ze iets simpels als een slotreparatie uitvoeren. Ze komen afspraken niet na en reageren niet op mailtjes. Ik heb meerdere keren gebeld om te proberen wat voortgang te boeken, maar ze voeren gewoon niets uit. Waardeloos VvE beheer.
Negatieve ervaring: Onprofessioneel en ongemotiveerd personeel, slechte communicatie. Één ster is te veel.
Hey IM, Wij willen je graag helpen met je eventuele vraag, maar op basis van je naam weten wij niet wie je bent? Wij horen graag van je.
Fantastische ervaring: Mandeep heeft voor de eerste keer onze ALV voorgezeten. Hij heeft dit prima gedaan. Op naar de volgende keren.
Hallo Petra, Hartelijk bedankt voor dit mooie compliment.
Negatieve ervaring: tot zover al 4 maanden bezig om enige oplossing te zoeken voor lekkage. Aannemers bedrijf inhuren met 1 ster.. Communicatie is ver te zoeken. Denk ik maar via rechtsbijstand laten uitvechten. diep treurig.
Hallo Lawson wij hebben geprobeerd in onze klantenbestand u op te zoeken, zodat wij u kunnen helpen. Maar u komt helaas niet voor in onze klantenbestand. Om u toch te helpen kunt u een e-mail sturen aan [email protected] Wij horen graag van u.
Fantastische ervaring: Twinss VvE Beheer werkt met de software van Twinq waarmee ze hun bedrijfprocessen t.b.v. de VvE's heel goed voor elkaar hebben. Leveren service en dienstverlening optima forma. Zeker aan te bevelen.
Wat leuk om dit te lezen en we zijn er heel blij mee!
Fantastische ervaring: Wij werken met VvE Energie al ruim 10 jaar samen met Twinss. Vriendelijke en betrouwbare beheerders die oprecht het beste voor hebben met de VvE. Ga vooral zo door!
Wat leuk om te lezen dat jullie prettige samen werken met Twinss VvE beheer en we blijven samen ons best doen om onze klanten te voorzien van een scherp energie contact.
Negatieve ervaring: Dit bedrijf presteert maanden na dat ik niet meer woonachtig ben onrechtmatige contributie te vragen. Elke keer heb ik aangegeven dat ik op de gestelde datum van de contributie niet meer woonachtig was. Ze zijn zover gegaan dat ze een deurwaarder hebben ingeschakeld, deze is natuurlijk met zijn staart tussen de benen weer afgezwaaid. Blijkbaar snappen ze niet dat alles vast ligt bij de notaris. Nu presteren ze het om de gemaakte incasso kosten alsnog bij mij in rekening te brengen.
Fantastische ervaring: Sinds twee en een halfjaar werk ik, in de functie van TC voor onze VvE, samen met Twinss zonder een voorzitter en bestuur. Na twee jaar vallen en opstaan met Twinss is er een goed geolied team samengesteld waar wij op kunnen vertrouwen. In het verleden zijn er, door het verloop van personeel binnen Twinss, veel klachten en aanvragen blijven liggen. Binnen de administratie van Twinss is er een periode geweest dat men pas na veel zoekwerk kon nazien wie, voor wat, aan wie, had doorgegeven. Dit was voor zowel Twinss als mij een, laten we eerlijk zijn, puinhoop en lastig. Sinds mei 2021kwam de omslag. Nieuwe accountmanagers werden aangesteld, uiteraard met wat hobbels en onwetendheid omtrent lopende zaken. Zij werkten zich vlot in en reageerde snel op problemen en vragen. Afspraken werden nagekomen en e mails beantwoord door onze (eigen) contactpersonen. Kortom een verademing voor ons als klant/ VvE. Voor Twinss was het een inhaalslag. Nieuw aangestelde werknemers moesten de problemen van hun voorgangers zien op te lossen. Gladstrijken was er niet bij, vele VvE's hadden Twinss "op de korrel". Uiteindelijk ben ik blij dat wij samen met Twinss in hetzelfde dal hebben gezeten en er nu samen uit zijn gekomen. "Oude" zaken worden, in overleg, systematisch aangepakt, verwerkt en opgelost. Onze accountmanager Michael Koerts blijkt een betrouwbare zakenpartner waar goed mee te praten valt en vecht om zijn beloftes waar te maken. Michael, samen met de financiële afdeling, met name Amy Wubbe en het serviceteam zorgen er nu voor dat wij als VvE snel duidelijkheid in zaken krijgen. Twinss denkt mee over het algemeen beleid ( energie labels, duurzaamheid, renovaties ,MJOP, splitsingsaktes etc.etc.). Inmiddels is er een nieuw bestuur binnen onze VvE. Ik merk dat ook zij af en toe wat meer moeite met de ene of de andere persoon binnen Twinss hebben en dat is normaal. Gelukkig zijn we allemaal anders en dit verklaard gelijk de uiteenlopende reviews over Twinss. De een is de ander niet, maar ik zeg, na twee en een half jaar, welkom terug Twinss!
Beste Marjolein, dank je wel voor deze oprechte review.
Fantastische ervaring: Erg tevreden!! Aanrader
Hallo, heel erg bedankt voor deze mooie review, wij zijn hier echt heel blij mee.
Negatieve ervaring: Niet tevreden met hun service!!
Beste Thinley we zien in onze administratie dat u als relatie niet voorkomt. We zijn daarom erg benieuwd om welke reden je ons maar 1 ster geeft. Zou je ons een e-mail kunnen sturen naar [email protected]
Negatieve ervaring: Zelfs 1 ster is nog teveel…
Beste Cynthia, wij hebben elkaar telefonische gesproken en besproken waarom je uiteindelijk 1 ster hebt gegeven. Deze feedback nemen wij mee in het verbeteren van onze dienstverlening. Dank je wel voor je tijd.
Negatieve ervaring: Vve twinss. Gaat hier niet mee in zee. Want je vve geld verdwijnd aan monteurs. Die 2 of 3x het bedrag verdubbelen . Aan de reparatie aan uw woning. Wordt dus niks gecontroleerd. En de administratie is ver te zoeken. Op email wordt niet gereageerd. Dus zoek je een vve. Geen twinns
Inmiddels hebben diverse medewerkers met name uw VvE beheerder u meerdere keren gesproken en het is voor u verder nu allemaal duidelijk. Mochten er toch nog vragen zijn dan zullen wij deze met veel plezier beantwoorden.
Fantastische ervaring: Goed geholpen
Hoi Ditje, dank je wel voor deze mooie 5 sterren review. Daar zijn wij heel blij mee ;-) leuk om te lezen dat je goed geholpen bent.
Fantastische ervaring: Erg fijn contact met Robin, stuurt per ommegaande berichten van het bestuur door als bewoners geïnformeerd moeten worden. Uitstekende voorzitter van onze vergaderingen. Kundig en goed advies.
Beste Dirk Jan, dank je wel voor deze mooie 5 sterren review. Daar zijn wij heel blij mee ;-)
Positieve ervaring: Onlangs een gesprek gehad met onze beheerder Michael. Het was een zeer goed gesprek in een goede sfeer. De punten van kritiek die wij hadden werden uitgelegd en sommige ter plekke opgelost. Als de overige punten op dezelfde snelle en vakkundige wijze worden opgelost zijn wij zeer tevreden.
Geachte heer Burghard, Dank u wel voor dit mooie compliment.
Positieve ervaring: Na het overstappen van VvE beheerder met de nodige onduidelijkheden een gesprek gehad met onze nieuwe contactpersoon Michael. Het was een prettig en open gesprek waarin wij onze punten en wensen naar voren konden brengen. Sommige veranderingen werden ter plekke gelijk veranderd door inloggen in het netwerk van Twinss en andere punten worden meegenomen om met de achterban te bespreken.
Beste Peter, Dank je wel.
Fantastische ervaring: Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf! Dit wilde ik graag even delen.
Goedemiddag, Wat fijn om te lezen dat u ervaring goed is en daar doen wij elke dag ons best voor deze positieve berichten te ontvangen.
Fantastische ervaring: Prima dienstverlening, prettig contact met dames op de financiële afdeling en goed opweg geholpen bij onze ALV door onze nieuwe beheerder.
Beste Daisy, Wat een leuk bericht, dank je wel.
Fantastische ervaring: Fijne samenwerking en prettig contact.
Beste Niels, Wat een leuke reactie, dank je wel.
Fantastische ervaring: Hele goede bereikbaarheid zeker in het weekend. Duidelijke tips hoe te handelen en dat is gelukt. Robin mag van mij medewerker van de maand worden Gr Liesbeth
Beste Liesbeth, Wat een leuke reactie, dank u wel.
Negatieve ervaring: Ratten eerste klas, oneerlijk je betaald overhandigd bewijs en toch ontkennen
Beste Fabio, Vervelend om het bovenstaand te lezen. Wij willen je graag helpen met je vraag maar wij konden je niet vinden in onze administratie. Wil je contact met onze opnemen. Dank je wel..
Negatieve ervaring: Het verkooppraatje van deze club was erg overtuigend maar de daadwerkelijke dienstverlening is ver te zoeken. Er wordt niet gereageerd op vragen en nagekomen afspraken worden niet gehouden. Wij hadden bijvoorbeeld de afspraak dat alle betalingen door 2 leden van het bestuur moesten worden goedgekeurd maar Twinns boekt zonder goedkeuring van ons betalingen aan ZICHZELF goed. Als je iets doet om het vertrouwen te beschamen dan is het dat wel. Na twee jaar staan er nog steeds adressen verkeerd en de boekhouding is een zooitje We zijn er zo snel mogelijk als dat het kon weg gegaan maar nu naar 4 maanden is de overdracht naar de nieuwe beheerder nog niet rond. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. *** UPDATE 6 Juli 2022 *** Het feit dat ze hier ook pas na 3 MAANDEN na je review reageren en nu pas willen afspreken voor verbeteringen spreekt boekdelen. Wij zijn inmiddels al 7 maanden tevreden klant van Millen3um VVE Beheer.
Fantastische ervaring: Wij zijn per 1 mei overgestapt omdat onze vorige beheerder geen personeel had. Een mega gedoe om überhaupt contact te krijgen. Sinds we met Twinss in contact zijn worden al onze mailtjes en belletjes opgepakt. Een hele verademing. Bedankt Robin voor je snelle reactie tijd, en voor je hulp!
Communicatie is een veel besproken onderwerp in ons vakgebied en wij vinden het heel fijn om te lezen dat u de communicatie met ons bedrijf als zeer prettig ervaart. Dank u wel..
Fantastische ervaring: Uitstekende service en hebben verstand van zaken. Doen waar ze goed in zijn.
Dank u wel voor dit prettige bericht.
Negatieve ervaring: Zeer slechte hulp bij storingen
Via de grooteigenaar zijn wij er achter gekomen dat u een huurder bent en niet een directe klant van ons bedrijf. Dat neemt niet weg dat wij graag u graag willen helpen. Er is meerdere keren met u contact gezocht maar u heeft daar niet op gereageerd. Is het mogelijk dat u met ons contact neemt, zodat wij u verder van dienst kunnen zijn.
Fantastische ervaring: Ik wil graag via deze weg als VVE bestuur ons dank uitspreken naar Bas van Woudenberg. De vergaderingen weet hij daadkrachtig voort te zitten en weet ons altijd te adviseren om de juiste stappen of beslissingen te maken! Kortom, wij zijn blij dat wij onlangs ons hebben aangesloten bij Twinss en kunnen spreken van een zeer prettige samenwerking. Hartelijke groet, VvE Prinsbernhardstraat 1-54 Henk van der Ham
Geachte heer van der Ham, Hartelijk bedankt voor uw bericht dagelijks is ons team hard aan het werk om u en onze overige klanten van een optimale service te voorzien.
Fantastische ervaring: Nadat onze voordeur compleet vernield was, heeft de vve ons super snel geholpen. Alles werd netjes en snel opgepakt. Ik ben er hartstikke blij mee, twinss staat altijd voor ons klaar.
Geachte mevrouw Pors, Hartelijk bedankt voor uw bericht dagelijks is ons serviceteam hard aan het werk om u en onze overige klanten van een optimale service te voorzien.
Fantastische ervaring: Per 1 januari overgestapt naar Twinss omdat onze vorige beheerder er weinig van begreep. Snelle overstap en een fijne acountmanager toegewezen gekregen waar ik al mijn vragen aan stel en snel antwoord op krijg. Menig VVE beheerder kan hier nog wat van leren!
Beste Joep, Wat leuk een bericht dank je wel.
Negatieve ervaring: Slechtste vve van heel nederland. Hele zielige personeel. Ik hoop dat de eigenaar stikt in zijn eten al die goeie revieuws zijn van twinss personeel
Beste meneer/mevrouw, Graag komen wij in contact met u verder te helpen met uw vraagstelling. Wij horen graag van u.
Fantastische ervaring: Uitstekende dienstverlening bij Twinss VvE beheer. Snelle service en het is heel gemakkelijk een online op de website een melding te maken van een probleem. Daarna wordt het ook snel opgepakt.
Geachte heer Wassenaar, Dank u wel voor u bericht en het is prettig om te lezen dat onze online tools op onze website goed functioneren.
Negatieve ervaring: Ik kan mij in alle slechte reviews voor mij vinden. Hele slechte organisatie. Sturen mij in juni een factuur die ik moet betalen zonder enige vorm van uitleg. Wanneer ik meerdere malen om duidelijkheid vraag waar de factuur precies om gaat word er nooit inhoudelijk op de vragen gereageerd of teruggebeld. Het duurt uiteindelijk tot september(!!) om voldoende uitleg te krijgen over de factuur. Bijzondere is dat ze ondertussen aanmaningen en incassokosten in rekening brengen terwijl zij zo lang doen om te reageren. Wanneer ik vraag waar deze kosten voor zijn krijg ik als antwoord: “Dit zijn de kosten die wij moesten maken om het bedrag van u voldaan te krijgen” Welke kosten precies? Ze reageren nergens op. Als ze dat doen is het altijd twee weken later en vrijwel inhoudsloos. Wie gaat mijn tijd vergoeden waarin meerdere keren achter jullie aan moet gaan om te achterhalen waar de, zonder uitleg, verstuurde factuur over gaat? Elk stukje contact met deze vve, ook buiten bovenstaande kwestie, is zeer onkundig en smakeloos verlopen. Zielige bende.
Fantastische ervaring: Twinss is een zeer professionele organisatie die de zaakjes goed op orde heeft. Mijn complimenten gaan ook uit naar de vriendelijke medewerkers. Stuk voor stuk harde werkers en kennis van zaken. Altijd bereid geweest om dingen uit te zoeken als ik ergens vragen over had. Ik kan Twinss VvE beheer zeker aanbevelen als jullie op zoek zijn naar een betrouwbare beheerder voor de VvE die tevens veel werk uit handen neemt! Ga zo door Twinss!
Beste Wilco, Bedankt voor dit mooie compliment.
Negatieve ervaring: Telefonisch niet bereikbaar. Beseffen niet dat er ook oudere leden in de VvE zitten. Waarbij het invullen van online formulieren verwarrend werkt
Fantastische ervaring: Een prima VvE beheerder. Makkelijk contact en deskundige mensen. Echt een aanrader. Afspraken worden nagekomen. Communicatie vindt plaats van twee kanten.
Positieve ervaring: Je komt nooit voor niets
Negatieve ervaring: Veel te groot geworden met onervaren, weinig gedienstige en/of ervaren medewerkers
Negatieve ervaring: Reageren nergens op, wat er ook gebeurd. Lees de reviews, uiteraard is er niks bekend over de klacht en of de persoon. Mensen bespaar u gezondheid, u heb minimaal een Jurist nodig.
Laat uw mening over Twinss VvE Beheer BV:
Twinss VvE Beheer BV verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren


Steens Beheer B.V.







Woonvisie Makelaars Rotterdam

Rotterdam Expat B.V.



Stadsmakelaar Rotterdam
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.