365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Euclideslaan 64, 3584 BN, Utrecht
Euclideslaan 64
3584 BN, Utrecht
+31881235000

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 9h-17h
  • Dinsdag: 9h-17h
  • Woensdag: 9h-17h
  • Donderdag: 9h-17h
  • Vrijdag: 9h-17h
  • Zaterdag: (closed)

Sterk in modern vastgoedmanagement. 365beheer maakt deel uit van de 365groep. Naast vastgoedbeheer bieden wij een complete dienstverlening aan met onze eigen woningmakelaardij (365makelaardij), een taxatieafdeling (365taxaties) en een technische dienst (365onderhoud). Met deze geïntegreerde aanpak kunnen wij elke vastgoedeigenaar landelijk en zo volledig mogelijk van dienst zijn. Sinds de oprichting in 2015 heeft 365beheer zich ontwikkeld tot een betrouwbare vastgoedmanager. Onze diensten worden gewaardeerd door diverse partijen, zoals vastgoedfondsen, institutionele beleggers, projectontwikkelaars en vele particuliere verhuurders. Hoewel we blijven groeien, blijven we altijd streven naar een constante, hoge kwaliteit van dienstverlening.

Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over 365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement:

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement is een vastgoedbeheerder die zich onderscheidt door zijn klantenservice en proactieve benadering. Veel huurders hebben positieve ervaringen gedeeld over de snelle reacties en het oplossingsgerichte team. Enkele van de hoogtepunten zijn:

  • Snelle en duidelijke communicatie: Klanten melden dat ze goed en snel geholpen worden, met een prettige omgang en duidelijke terugkoppeling.
  • Professionele service: De medewerkers zijn ervaren, vriendelijk en zorgen ervoor dat onderhoudsproblemen snel worden opgelost.
  • Betrouwbaarheid: Huurders ervaren dat hun vragen en problemen serieus worden genomen, wat hen een gevoel van vertrouwen geeft.
  • Uitstekend onderhoud: Klanten hebben de zorg en toewijding van 365beheer geprezen, vooral met betrekking tot het onderhoud van de huurwoningen.
  • Flexibiliteit: Het team zoekt naar de beste oplossingen en denkt mee met zowel huurders als verhuurders, wat resulteert in een efficiënte samenwerking.

Echter, het is belangrijk om te vermelden dat er ook enkele negatieve ervaringen zijn geweest, voornamelijk gerelateerd aan:

  • Slechte communicatie in specifieke gevallen: Sommige klanten hebben melding gemaakt van vertraagde antwoorden op serviceverzoeken en onduidelijke communicatie.
  • Problemen met de borg: Er zijn klachten over het niet teruggeven van de borg op tijd, wat bij sommige huurders voor frustratie heeft gezorgd.
  • Inconsistentie: Er zijn meldingen over inconsistentie in de dienstverlening, inclusief het niet nakomen van beloftes betreft terugbellen of opvolging van verzekeringsvraagstukken.

Al met al blijft 365beheer een populaire keuze voor vastgoedbeheer met veel tevreden klanten, maar het is aan te raden zowel de positieve als negatieve ervaringen in overweging te nemen bij de beslissing om met hen samen te werken.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement: Meningen

3.8/5 (110 Meningen)
Soraya Hartogs 3 months ago

Fantastische ervaring: Ik ben erg tevreden over de service van 365 Beheer. Als er iets is, wordt er snel gereageerd en het contact verloopt altijd prettig en duidelijk. Problemen worden netjes en vlot opgelost. Fijn om te merken dat je serieus genomen wordt als huurder. Kan 365 dus zeker aanbevelen!

Ben Dunsbergen 3 months ago

Fantastische ervaring: Ik huur een woning waarvan 365 de beheerder is. Als er iets is word ik goed en snel geholpen, contact verloopt prettig, problemen worden snel opgelost en ik krijg altijd een terugkoppeling. Ik huurde hiervoor een woning bij een andere beheerder en daar was dat toch echt een stuk minder. Ik ben zeer tevreden over de diensten van 365.

Ingeborg Lip 3 months ago

Fantastische ervaring: Superfijne partij om bij te huren. Problemen worden snel opgelost, communicatie verloopt soepel.

Hendrik ten Napel 4 months ago

Fantastische ervaring: Goede service, hebben me geduldig en vakkundig door het proces heen geholpen!

Nadine Van Heerde 6 months ago

Fantastische ervaring: Super fijn en snel opgelost! Ze hebben zelfs meteen een nieuwe kraan gehaald zodat ik niet hoefde te wachten voor een nieuwe afspraak, top service! Ook heel aardig en leuk personeel.

Louisa Klüter 6 months ago

Fantastische ervaring: great service! :) Hugo took care of my concerns and handled everything amazingly!

Jan Jaap Janse 7 months ago

Negatieve ervaring: Zowel positieve als negatieve ervaringen bij het verhuren van een appartement, met helaas een zeer negatieve rondom de laatste huurder. Appartement werd als vuilnisbelt achtergelaten, bij de afwikkeling wezen 365beheer en 365makelaars voortdurend naar elkaar. De ervaringen ervoor waren wel goed. Heel goed nadenken voordat je ze inschakelt.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste heer Janse, bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw laatste verhuurervaring niet naar wens is verlopen. We nemen dit soort situaties zeer serieus en streven altijd naar een professionele en zorgvuldige afhandeling.

Wij herkennen ons echter niet in uw beschrijving van onze dienstverlening. Bij 365beheer doen we er alles aan om zowel huurders als verhuurders te ondersteunen en problemen adequaat op te lossen. In dit specifieke geval hebben wij onze rol binnen het beheer en de afwikkeling naar behoren vervuld.

Mocht u verdere vragen hebben of dit willen bespreken, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd open voor een gesprek om zaken te verduidelijken.

Lieke 8 months ago

Fantastische ervaring: Eindelijk een beheerder die snel zaken oppakt. Ik ben dan ook snel geholpen toen mijn wasmachine stuk ging. Ga zo door!

Jules van Boven 9 months ago

Fantastische ervaring: Heel goed geholpen door Hugo. Fijne en aangename meneer. Prettige ervaring, ik kom wanneer nodig zeker terug.

Matthijs van Camp 9 months ago

Fantastische ervaring: Top service!

Hugo K 9 months ago

Fantastische ervaring: Prettig contact en goed geholpen door dhr. V. Boven

Joost Baron 9 months ago

Fantastische ervaring: Top geholpen, door jonge medewerker (hugo) maar was ervaren en kon mij goed advies geven!

Ems Biels 9 months ago

Fantastische ervaring: Good experience & very helpful team

JayJay V.D.B. 9 months ago

Fantastische ervaring: Goed geholpen door Hugo

Hugo van Boven 9 months ago

Fantastische ervaring: Fijn beheer!

Shirley van Raam 9 months ago

Fantastische ervaring: Een fijn gesprek gehad met Mark, echt een leuke jongen die de tijd neemt. Geweldige communicatie. Top bedrijf!

Nimeesha 10 months ago

Fantastische ervaring: Fijne partij! Vakkundig geholpen!

Rianne van den Berg 10 months ago

Fantastische ervaring: Friendly service and quick communication! Overall great experience with 365beheer.

D. Sampayalage 10 months ago

Fantastische ervaring: Ik weet niet precies wat ze doen, maar ze lossen mijn vragen altijd op of zoeken samen naar een oplossing. Zijn vriendelijk en geduldig aan de telefoon

J. Verhey 10 months ago

Fantastische ervaring: In de afgelopen vier jaar heb ik met verschillende klachten en zorgen terecht gekund bij 365 Beheer, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik telkens uitstekend ben geholpen. Iedere keer als ik een probleem had, hoe groot of klein ook, stonden zij direct voor me klaar met een luisterend oor en een oplossing op maat. Mijn ervaring met 365 Beheer over de jaren heen is zonder twijfel positief, en ik ben hen dankbaar voor de zorg en toewijding die zij telkens weer tonen.

Andre Rijk 10 months ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over het vastgoedbeheer. Het onderhoud aan mijn vastgoed wordt ook prima gefaciliteerd waardoor mijn huurders tevreden zijn.

Vincent van Os 10 months ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden met de werkzaamheden die door 365onderhoud bij ons thuis zijn uitgevoerd. Ontvangst van de offerte was snel na 1e contact en daarna de afspraak thuis was ook snel ingepland. Monteur die langs kwam wist precies wat hij moest uitvoeren en is ook naar tevredenheid uitgevoerd.

Mark Askes 10 months ago

Fantastische ervaring: Super fijne partij. Het 365beheer team staat altijd voor alle vragen klaar.

Van Boven FX 10 months ago

Fantastische ervaring: Geweldig bedrijf! Super blij mee en goed geholpen!

Sylwester Cybruch 1 year ago

Negatieve ervaring: Een onbetrouwbaar bedrijf!! Het betaalt de borg voor het appartement niet terug!! Met 30 dagen werk was het voor hen een verrassing dat het tijd was om de borg voor het appartement terug te storten. Persoonlijk is dit voor mij het bedriegen van huurders en stelen. Deze zaak is momenteel in behandeling bij mijn advocaat. Krijg ik mijn geld terug? Ik weet het niet zeker. Waarom doet de overheid niets om dergelijke fraude te vervolgen en te bestraffen!

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste heer/mevrouw Cybruch,
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze
dienstverlening. Wij komen graag met u in contact echter komt uw naam niet voor in ons klantenbestand. Graag ontvangen wij een e-mail op [email protected] of per telefoon op 088-1235000 met een korte toelichting en het adres.

Dit zou ons enorm helpen daar wij altijd openstaan voor feedback en graag kijken hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren in de toekomst.

Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Team 365Beheer.

Sander 1 year ago

Fantastische ervaring: Prettig geholpen bij een lekkage in mijn huurwoning. Snel iemand ter plaatsen

Jamie Kam 1 year ago

Negatieve ervaring: Vreselijke partij om mee te werken. Zeer onprofessioneel, slecht in de communicatie, repareert schades laat of helemaal niet. Service kosten gaan zonder geldige reden omhoog. Borg na bijna 2 maanden nog altijd niet ontvangen zonder enig bericht. Vooral niet met hen in zee gaan zonder rechtsbijstand.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste heer/mevrouw Kam,
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze
dienstverlening. Wij komen graag met u in contact echter komt uw naam niet voor in ons klantenbestand. Graag ontvangen wij een e-mail op [email protected] of per telefoon op 088-1235000 met een korte toelichting en het adres.

Dit zou ons enorm helpen daar wij altijd openstaan voor feedback en graag kijken hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren in de toekomst.

Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Team 365Beheer.

Brian Wiegman 1 year ago

Negatieve ervaring: Denk AUB heel goed na voor u in zee gaat met deze partij, dit heeft mij handen veel geld gekost en een hoop kop zorgen denk aub na!

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste heer Wiegman,
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij komen graag met u in contact echter komt uw naam niet voor in ons klantenbestand. Graag ontvangen wij een e-mail op [email protected] of per telefoon op 088-1235000 met een korte toelichting en het adres.

Dit zou ons enorm helpen daar wij altijd openstaan voor feedback en graag kijken hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren in de toekomst.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Team 365Beheer

Martijn Beukers 1 year ago

Fantastische ervaring: Ben heel tevreden over het inschakelen van 365beheer voor het beheren van mijn appartement. Als de huurder vragen had of als er (technische) problemen waren pakten zij dat snel op, communiceerde goed en stemde altijd af voordat ze het gingen oplossen. Omdat zij weten wat mijn plichten en rechten als verhuurder zijn en veel partijen kennen kon ik met goed vertrouwen het beheer in hun handen leggen. Zij legden steeds helder uit of een kostenpost voor mij, de huurder of de VvE was, iets dat ik anders zelf had moeten uitzoeken en oplossen. Het heeft mij veel tijd en moeite bespaard, en daarmee de kosten meer dan waard. Ik kan alle verhuurders van een woning deze partij van harte aanbevelen.

Jelena Tsaritsa 1 year ago

Fantastische ervaring: Fijn en snel geholpen door 365 Beheer.

Bilel Chakroun 1 year ago

Negatieve ervaring: Complete incompetency and terrible communication . After giving the keys of the garagepark box, they deducted money from the deposit saying that it's for electric consumption which is ok. I asked for an invoice because it's mandatory to our administration but they simply said we don't give invoice. Later they send me an excel file showing how they calculate electricity cost. They don't understand that when you give a service you need to give an invoice with.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste heer/mevrouw Chakroun,
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze
dienstverlening. Wij komen graag met u in contact echter komt uw naam niet voor in ons klantenbestand. Graag ontvangen wij een e-mail op [email protected] of per telefoon op 088-1235000 met een korte toelichting en het adres.

Dit zou ons enorm helpen daar wij altijd openstaan voor feedback en graag kijken hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren in de toekomst.

Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Team 365Beheer.

Bram ten Bruggen Cate 1 year ago

Negatieve ervaring: Echt een stel pannekoeken. Ongelofelijk slechte communicatie. Zeer onpressioneel, borg na anderhalve maand nog steeds niet terug. En gewoon onmenselijk in het contact. Niet mee in zee gaan voor iets zoiets belangrijks als een woning.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste heer ten Bruggen Cate,
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Echter verbaasd dit ons wel daar u zelf een illegale onderhuur situatie heeft gecreëerd, niet alles sleutels heeft geretourneerd en uw bank in de algemene ruimte heeft achtergelaten. Daarnaast heeft u de waarborgsom voor het plaatsen van deze review al retour heeft ontvangen. Wij kunnen ons dus niet vinden in uw review.
Met vriendelijk groet,
Team 365Beheer

sally 1 year ago

Negatieve ervaring: Ontzettend ontoegankelijke woningcorporatie. Slechte communicatie waardoor je compleet in de problemen komt. Ik raad het NIET aan om met ze in zee te gaan. Echt verschrikkelijke dienstverlening. Van deze mensen wil je alles behalve afhankelijk zijn van zoiets essentieels als een woonplek. Ik schrijf nooit recensies maar hier moet ik mensen voor behoeden.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Geachte mevrouw Sally, bedankt voor uw review. Helaas hebben wij geen idee waar deze review betrekking op heeft, daarnaast zijn wij dan ook geen woningcorporatie. Wij komen dan ook graag met u in contact om deze kwestie te bespreken. Zou u ons kunnen bellen op 088-1235000? Alvast bedankt. Team 365Beheer.

C. Mahabier 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik had mijn huis te koop gezet, waarna zij interesse toonden om het huis te kopen. Vervolgens werden ze naar mijn mening een beetje te opdringerig en ben ik niet meer met ze in zee ben gegaan.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Geachte heer/mevrouw Mahabier, bedankt voor uw review. Helaas hebben wij geen idee waar deze review betrekking op heeft. Wij doen namelijk zelf niets met verkoop. Wij komen dan ook graag met u in contact om deze kwestie te bespreken. Zou u ons kunnen bellen op 088-1235000? Alvast bedankt. Team 365Beheer.

Tim Zuidgeest 1 year ago

Fantastische ervaring: Fijn contact mee!

Airat Shigapov 2 years ago

Negatieve ervaring: Complete incompetency, lack of responsibility, terrible communication and lots of issues throughout the year we lived in an apartment managed by 365Beheer. To give just one example, the apartment didn’t even have a physical Internet connection inside and 365Beheer tried to shrug it off saying we just need to buy a subscription from a provider. But they conveniently ignored the fact that apartment didn’t exist in provider/municipal databases at that time (which led to delay in our BSN process) and neither KPN nor Ziggo were able to connect us until cable was dug up and they did some extra backoffice work, which cost us 1 month without the proper Internet connection. We had mold issues after flooding, we had leaking washing machine, dishwasher wasn’t even connected. None of these issues were ever solved by a landlord and 365Beheer did nothing to escalate. As a fresh expats we were “convenient” target for this company as we had too many other things to deal with and never got to defend our tenant’s rights. And now our double deposit is still not being returned after almost two months since vacating the property and emails are either being ignored or replied with empty promises. We live in our house now and have plenty time and energy to deal with this. I have already contacted lawyers about missing deposit and recommended everyone else doing the same without waiting for the checkout date — don’t let 365Beheer take advantage of you, defend your rights as soon as they’re violated. Or even better, don’t ever work with them at all. This goes to landlords as well, there are plenty of other, more professional management companies on the market today.

Huub Koele 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik hoorde over 365beheer dankzij een vriend die er heel blij mee was. Na verschillende gesprekken met Nathan stemde ik ermee in om hen mijn eerste appartement toe te vertrouwen. Het personeel is vriendelijk, proactief en beschikbaar. Jamie vond razendsnel een betrouwbare huurder en momenteel loopt alles uitstekend op het gebied van beheer. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan.

Abdelhak 2 years ago

Negatieve ervaring: Zeer onprofessioneel bedrijf. Als huurder is het moeilijk om contact te krijgen met de mensen op kantoor. Er werd ons meerdere keren beloofd om terug te bellen of te mailen op dezelfde dag of een dag later, maar dit gebeurde nooit

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste heer/mevrouw,
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Echter verbaasd dit ons wel daar wij 24/7 bereikbaar zijn met onze storingsdienst. Graag komen wij met u in contact om deze kwestie te bespreken en te kijken hoe wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Zou u willen bellen naar 088-1235000. Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Team 365Beheer

Anne Reints 2 years ago

Negatieve ervaring: Helaas een onbetrouwbare partij die me geld heeft gekost en schade heeft opgeleverd.

Rolluikenendeuren Specialist 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijne samenwerking, komen afspraken na

F. Bakker 2 years ago

Negatieve ervaring: Wij huurden een huis voor 1 jaar van een verhuurder die 365Beheer gebruikte om hun woning te beheren. Onze ervaring met 365Beheer was beroerd. 1) Ze reageren traag op serviceverzoeken. We hadden lekkage gemeld dat gerepareerd moest worden en het duurde ongeveer 2 maanden en meerdere herinneringen van ons voordat ze eindelijk een reparateur stuurden. 2) De communicatie is slecht. We hadden een tijdgevoelige vraag over ons huurcontract die we meerdere keren hebben gesteld via zowel e-mail als telefoontjes. Elke keer werden we doorverbonden met een andere medewerker die geen idee had wat ons probleem was. Ze beloofden elke keer terug te bellen, maar deden dat nooit. Uiteindelijk hebben we zelf een oplossing moeten vinden, wat ons veel extra tijd en geld heeft gekost. 3) Ze hebben onze aanbetaling gedurende 2 maanden niet terugbetaald (het wettelijke maximum is 30 dagen), en deden dit pas nadat we ze 2 aangetekende brieven hadden gestuurd en ze twee keer hadden gebeld. Ze bieden verhuurders misschien een nuttige dienst, maar huurders kunnen weinig verwachten. We raden het niet aan om bij 365Beheer te huren.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste heer/mevrouw Bakker,
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij komen graag met u in contact echter komt uw naam niet voor in ons klantenbestand. Graag ontvangen wij een e-mail op [email protected] of per telefoon op 088-1235000 met een korte toelichting en het adres.

Dit zou ons enorm helpen daar wij altijd openstaan voor feedback en graag kijken hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren in de toekomst.
Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet Team 365Beheer.

Marien Zet 2 years ago

Negatieve ervaring: Stroomstoring in je studio? Eerst wachten tot 9 uur tot je kan bellen, dan hoor je dat je het op moet lossen dmv. Een email sturen. Dan krijg je na een uur een email terug met de vraag of je 6 foto's kan maken van je probleem voor het serieus wordt genomen. Al die tijd smelt je koelkast leeg, doet je ventilator/AC het niet en kun je geen werk doen. Niet het idee dat het ze iets boeit en ze snel problemen op kunnen lossen. Wat is überhaupt dit emailproces?

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste Marien,
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Echter verbaasd dit ons wel daar wij 24/7 bereikbaar zijn met onze storingsdienst. Daarnaast is onze technische dienst dezelfde dag bij u op locatie geweest om de storing naar tevredenheid te verhelpen. Graag komen wij met u in contact om deze kwestie te bespreken en te kijken hoe wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Zou u willen bellen naar 088-1235000. Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Team 365Beheer

Hugo Meijer 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede service. Goede opvolging vragen en problemen.

Wesley Gee Kee 2 years ago

Fantastische ervaring: Polite, prompt and helpful.

Marcel Schiltmans 2 years ago

Fantastische ervaring: Uitstekende vastgoedorganisatie die altijd voor je klaar staat. Ze zijn goed te bereiken en antwoorden snel op eventuele vragen. Een betrouwbaar bedrijf die ik graag zou aanbevelen.

Clemie van den Boorn van Spring 2 years ago

Fantastische ervaring: Prima service!

N A 2 years ago

Fantastische ervaring: Top club!

lex cox 2 years ago

Fantastische ervaring: Prettige mensen en terzake kundig

Wim Dommelen 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over dit vastgoed bedrijf

Herman Van Rijn 2 years ago

Fantastische ervaring: Zijn altijd zeer correct en vriendelijk. Verder zeer punctueel, behartigen mijn belang uitstekend. Zou hun dienstverlening zeer aanbevelen.

Peter 2 years ago

Negatieve ervaring: Zeer onprofessioneel bedrijf. Als huurder is het moeilijk om contact te krijgen met de mensen op kantoor. Er werd ons meerdere keren beloofd om terug te bellen of te mailen op dezelfde dag of een dag later, maar dit gebeurde nooit. Je mag blij zijn als ze 2 weken later een mail sturen. Bovendien is de communicatie vaak onduidelijk. Slecht en nooit foutloos taalgebruik. Hierdoor is het soms onduidelijk wat er per mail wordt bedoeld. Ook is hun administratie niet in orde, want vaak krijg je nog een factuur terwijl je niet meer woonachtig bent op dat adres. Tot slot denkt 365beheer niet mee met de huurder en dient voornamelijk het belang van de verhuurder.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste Piet,
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij komen graag met u in contact echter komt uw naam niet voor in ons klantenbestand. Graag ontvangen wij een e-mail op [email protected] of per telefoon op 088-1235000. Bij voorbaat dank Team 365Beheer.

Tim Groschke 2 years ago

Negatieve ervaring: I have water damage including mold that I reported to them from November onwards in many emails and calls, yet they respond slow and do not fix the issue leading me to having to take legal action.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Dear Mr. Groschke,
Thank you for your review. All types of reviews are therefore appreciated.
We regret that you did not have a good experience with our services and would therefore like to get in touch with you. Our service department will send you an e-mail today to see how we can serve you better.
Sincerely, Team 365 Beheer

Angela Bartholomew 2 years ago

Negatieve ervaring: 365 Beheer openly bribes (former) clients by offering a Tony Chocolonely bar as giveaway for a 5 star review. And then calls it client appreciation. Basically a poor tech company who does nothing beyond creating a barrier between tenants and landlords, and actively works against efficient dealings with the workforce that has the actual skills to maintain rental properties. Classic rentierism, a worthless company.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste mevrouw Bartholomew,
Bedankt voor uw review. Het klopt dat wij bezig zijn met een klanttevredenheidsonderzoek. Dus alle type reviews worden dan ook gewaardeerd. Wij vinden het vervelend dat u geen goede ervaring heeft met onze dienstverlening en komen dan ook graag met u in contact. Onze service afdeling gaat u vandaag een e-mail sturen om te kijken hoe wij u beter van dienst kunnen zijn.
Volgens onze administratie heeft u nog nooit eerder een melding bij ons gemaakt en zijn dan ook zeer benieuwd hoe wij u verder tot dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet, Team 365Beheer

Jamal Al shakarshie 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf. Ze zijn betrouwbaar en komen hun beloftes na.

Tijs van Baarle 2 years ago

Fantastische ervaring: Wij zijn zeer onder de indruk hoe 365 beheer & Vastgoedmanagement de verlenging van het huurcontract in goede banen heeft geleid. De flexibiliteit, het zoeken naar de juiste oplossing en de snelheid waarmee ze hebben gehandeld zijn indrukwekkend. Het heeft een hoop zorgen bij ons weggenomen.

Tom 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijne service, reageren snel en adequaat! Mijn wasmachine was kapot in mijn woning en dezelfde dag kwam de monteur om deze te repareren.

Bastiaan Vink 2 years ago

Fantastische ervaring: Erg prettige beheerder, reageren snel en adequaat

Gemma W 2 years ago

Negatieve ervaring: Last year at the start of winter we had an issue with our heating not working. Despite emailing and calling them multiple times we would get the same response asking us to send photos or explain again what the issue was or they would tell us someone is looking into it. After a month of no heating and freezing conditions we ended up organising a handyman service ourselves and sent them an invoice. After which they told us we should have used their preferred handyman service despite asking for this exact service for weeks. Completely unprofessional. If you are a tenant they do not care about you at all. For how much we are paying in rent per month this was ridiculous and absolutely no apology from them. If you are a home owner please use a different service.

Andrej Stefanik 2 years ago

Fantastische ervaring: As a tenant I have good experience with 365Behher because when I have any problems, the company reacts quickly and people working there are helpful and responsive to my requests.

Els W. Jongerius 2 years ago

Negatieve ervaring: They hand out chocolate for five star reviews, but they don't call you back or tell you what is going on about ongoing things. Wish I had better things to share, because I like chocolate, but I am not willing to lie for it. Just FYI I wouldn't have written this review without their offer... Great to hear that placing a negative review does help getting things resolved. We are finally getting some concrete answers more than 5 months after our initial ask.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste mevrouw Jongerius,
Bedankt voor uw review. Het klopt dat wij bezig zijn met een klanttevredenheidsonderzoek. Dus alle type reviews worden dan ook gewaardeerd. Wij vinden het vervelend dat u geen goede ervaring heeft met onze dienstverlening en komen dan ook graag met u in contact. Onze service afdeling gaat u vandaag een e-mail sturen om te kijken hoe wij u beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team 365Beheer

Lonneke Terlouw 2 years ago

Positieve ervaring: Fijn beheer. Reageren bijna altijd binnen een dag op emails en hebben goed zaakjes op orde. Fijn contact, denken mee aan oplossingen bij problemen of als wij iets willen in het huis.

Pavel 2 years ago

Fantastische ervaring: Good service and customer focus! Always in touch!

Expat Residence 2 years ago

Fantastische ervaring: Wij werken al jaren met 365beheer voor onze verhuurders naar volle tevredenheid. Soms hebben alle aannemers volle agenda's maar dan wordt er gewoon naar een oplossing gezocht om het probleem in de woning zo spoedig mogelijk te verhelpen met een tevreden verhuurder en daarna ook tevreden huurder.

O. Cons 2 years ago

Positieve ervaring: Reported a defect and it was resolved faster than I expected. Am also satisfied with how they respond substantively to emails and communicate transparently, even with issues I disagree on.

Ja Nina 2 years ago

Negatieve ervaring: Whatever you do, don’t work with them. Absolute nightmare.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Dear Nina, sorry to hear that you are not satisfied with our services. We would like to get in touch with you, but your name does not appear in our customer base. We would like to receive an e-mail at [email protected] or by telephone at 088-1235000. Thank you in advance.

puchatek 2 years ago

Negatieve ervaring: Zeer slechte bedrijf. Na 4 maanden nog steeds geen borg ontvangen. En als ik bel wordt er gezegd dat je teruggebeld wordt of ze hangen gewoon op ! Ze werken met de eigenaar mee om mijn borg niet terug te betalen nadat ik het hele huis opnieuw hebt geschilderd voor meneer terwijl hij mijn contract niet heeft verlengd omdat hij het huur met bijna 400 euro omhoog wilde verhuren. PAS OP ! OPLICHTERS !

Dmytro Liashko 2 years ago

Fantastische ervaring: I have problem with a leakage at my kitchen's sink. Because of that, the water leaked into the dishwasher. The master arrived quite quickly and was able to solve the problem.

Boyd 2 years ago

Negatieve ervaring: Wat een dramatisch bedrijf is dit. Hebben destijds het huurcontract overgenomen van een garagebox. Deze opgezegd krijg ik opeens een aftrek van de borg voor energiekosten die bij aanvang nooit verteld zijn. Tevens contact opnemen is onmogelijk, gebeld waarna ik vervolgens contact via de mail moet zoeken. Uiteindelijk 3 mails over en weer en stoppen ze met reageren. Echt dramatisch!

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste Boyd, vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening.

Het voorschot aan elektra verbruik in je garagebox is opgenomen in je huurcontract en moet dus niet als een verassing komen. Hier kunnen wij dan ook weinig voor je aan veranderen. Wel gaan we graag met je in gesprek om te kijken hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Graag ontvangen wij een e-mail op [email protected] of per telefoon op 088-1235000. Bij voorbaat dank.

Alex Melekhin 2 years ago

Fantastische ervaring: Very friendly and efficient team! Helped us to solve a few issues, and in general making our lives way much more easier and comfortable. Special kudos to Yuri and Dai!

mp3speler1 2 years ago

Negatieve ervaring: Dramatisch slecht bedrijf, zelden zoiets meegemaakt.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste Luu, vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij komen graag met u in contact echter komt uw naam niet voor in ons klantenbestand. Graag ontvangen wij een e-mail op [email protected] of per telefoon op 088-1235000. Bij voorbaat dank.

Diana Pankova 2 years ago

Fantastische ervaring: Nice people to deal with! I just moved in to my new room, but even with this short experience, I enjoy the fact that I always have someone to contact in case of any questions or issues and get a clear reply. And the renting process was quick and clear and negotiable for me, for which I'm very grateful! Keep on doing good work, guys!

Ivar van der Wal 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over 365 Beheer. Professioneel vastgoedbeheer. Reageren snel op vragen en denken graag mee. Vragen en storingen van huurders worden snel en adequaat opgelost.

Luu 2 years ago

Negatieve ervaring: Ronduit slecht. Al maanden lang gebreken aan ons huis maar er word niets aan gedaan. De enige keer dat ze snel reageren is als er betaald moet worden. Ze geven niets om de inwoners maar alleen om het geld.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste Luu, vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij komen graag met u in contact echter komt uw naam niet voor in ons klantenbestand. Graag ontvangen wij een e-mail op [email protected] of per telefoon op 088-1235000. Bij voorbaat dank.

Ellen Engelhardt 2 years ago

Fantastische ervaring: Great service and friendly staff. Fast follow-up to queries.

Esther van Dok 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede communicatie en onderling overleg en snelle afhandeling van de aangeleverde aanvragen.

Robert Groenendijk 2 years ago

Negatieve ervaring: Na 4 weken met een defecte roldeur in mijn gehuurde pand is mijn geduld op. Het pand is op deze manier onbruikbaar voor mij en daar zijn ze bij 365beheer van op de hoogte. Na de storing aangemeld te hebben wordt er nadat ik er zelf achteraan gebeld heb na 1 week iemand wakker. Langzaam komt er wat op gang. Ivm de urgentie bel je er zelf elke dag maar achteraan en keer op keer krijg je te horen dat ze weer ergens op wachten. Tot op heden is mijn pand waarvoor ik huur betaald onbruikbaar en ik zie het ook niet snel opgelost worden. Ze geven aan dat ik huurkorting kan aanvragen via de email. Maar aangezien ze op een eerdere klacht via dat zelfde email adres ook niet hebben gereageerd zal er wel niets van terecht komen. En zou het misschien kunnen zijn dat ik het pand met een reden huur? Aan korting heb ik dus niks, ik heb een pand nodig! Beloven om terug te bellen en het niet doen zijn ze ook goed in. Heel jammer dit.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste heer Groenendijk. allereerst bedankt voor uw review. Wij vinden het zeer spijtig te vernemen dat u ontevreden ben met onze dienstverlening. Echter hebben wij moeten concluderen dat uw klacht geen betrekking heeft op onze dienstverlening maar op het product dat u huurt via GaragePark Nederland. Wij hebben uw melding dan ook doorgezet en u bent op de hoogte gebracht via onze service afdeling.

Yvonne van der Vegt 2 years ago

Fantastische ervaring: Goed en prettig geholpen door 365Beheer

Raymond Bocker 3 years ago

Fantastische ervaring: 365Beheer zorgt voor het beheer van onze vastgoedportefeuille. Zusterbedrijf Starthousing zorgt voor verhuur van de panden. Zusterbedrijf Vastgoeddienst verzorgt renovatie en onderhoud van de panden. De teams van de drie bedrijven werken nauw samen en ontzorgen ons optimaal waardoor we fijn passief voor de lange termijn kunnen beleggen in vastgoed.

Costyn van Dongen 3 years ago

Fantastische ervaring: 365beheer heeft jarenlang voor mij een huurapartement gemanaged. Eerste aanspreekpunt voor huurders, en stuurde evt loodgieter of electricien aan indien nodig. Regelde overgang naar andere huurders, etc. Altijd goed bereikbaar en zaakjes op orde. Aanrader!

Lisette Bruens 3 years ago

Negatieve ervaring: Helaas deel ik mijn ervaring en mening met de andere 1 ster reviews. Alleen maar slechte ervaringen met 365beheer. De communicatie van 365beheer is ronduit belabberd (en vooral super frustrerend), en de kosten die ze geven om dingen op te lossen zijn dubbel tot driedubbel de kosten van wat het normaal zou zijn als je een bedrijf inhuurt. Ze reageren maar half en niet inhoudelijk op je berichten en vragen, zijn traag met reageren en oplossen, en momenteel zit ik met een onwijs (terecht!) boze huurder vanwege de slechte service, maar ook de non-communicatie van 365beheer (overigens voor een probleem waar 365beheer zelf heeft gefaald dit 2+ maanden geleden al op te lossen!). Ik zal ze als beheer bedrijf er tussen uit halen, gezien het mij minder tijd en geld (en vooral frustratie) kost zelf op een afstand dingen te regelen voor mijn huis en op te lossen, dan dat zij dit zogenaamd voor mij doen.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Beste mevrouw Bruens,
Wij vinden het spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ons belangrijkste doel is dat onze klanten zich ontzorgd voelen, daarom waarderen we uw feedback
Wij doen ons uiterste best om de lopende technische melding te af te handelen. Wij zijn in dit specifieke geval afhankelijk van een derde partij wat de vertraging heeft opgeleverd..
We gaan graag met u in gesprek om te kijken hoe we dit in de toekomst zoude kunnen voorkomen.

Ann Chang 3 years ago

Fantastische ervaring: great communication and service :)

Thomas 3 years ago

Fantastische ervaring: Goede service, snelle reacties

Siena Larson 3 years ago

Fantastische ervaring: Goed en snel geholpen!

Liisa Saagpakk 3 years ago

Negatieve ervaring: avoid this agency at all costs.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Dear Liisa, we are sorry to hear that you are not satisfied with our services. we would like to get in touch with you, but your name is not in our customer database.

Maarten van Doeveren 3 years ago

Fantastische ervaring: Goede professionele organisatie die echt tijdig reageren en het ook proactief melden als er lopende zaken zijn met betrekking tot onderhoud van de woning of andere huurgerelateerde zaken. Denken mee in oplossingen, erg prettig mee samen te werken, contact verloopt soepel.

Daniek M. 3 years ago

Negatieve ervaring: Helaas enkel slechte ervaringen gehad met 365Beheer. De communicatie van deze organisatie is dermate slecht, incompleet en onprofessioneel. Na opzegging van de huurwoning heeft er een eindinspectie plaatsgevonden, die ondertekend is door alle partijen (zowel 365Beheer als Starthousing) en waarin werd vermeld dat alles netjes was afgerond. Vervolgens ontvangen we een paar weken later een eindafrekening van schoonmaakkosten rond de €400! Er is op de dag van uittreden van de woning een schoonmaakploeg ingehuurd die 24u heeft schoongemaakt! Slim dat ze zijn huren ze hiervoor hun eigen in-house schoonmaakbedrijf in om zo nog meer kosten op te strijken! Helaas wijzen ze vervolgens met alles vingers onze kant op en heb ik het contact als vervelend ervaren. Ik raad deze partij absoluut niet aan!

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij komen graag met u in contact echter komt uw naam niet voor in ons klantenbestand.

t ellocco 3 years ago

Positieve ervaring: Ruime assortiment aan woningen en niet al te duur in vergelijking met andere makelaars in en omgeving Utrecht.

B L 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden!

Vic Toria 3 years ago

Negatieve ervaring: WORST ADMIN SERVICES EVER, A NIGHTMARE FOR ANY TENANT, NEVER CALL YOU BACK, DON’T SOLVE ANY ISSUE, DON’T HAVE 24hs ASSISTANCE. TERRIBLE MANAGEMENT, VERY RUDE ALL THE TIME AND IGNORANT ABOUT THE LAW.

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement
365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement

Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij komen graag met u in contact echter komt uw naam niet voor in ons klantenbestand.

DeusExMachina82 3 years ago

Negatieve ervaring: ZIt helaas aan ze vast via mijn verhuurder. Heb een garagebox gehuurd en nu al in 3 maanden tijd gezeur gehad. Willen ook ineens de prijzen verhogen na 2 maanden huur... helaas staat er in het contract dat dat het eerste jaar niet mag.. maar dat hebben ze niet gelezen. Het ergste was nog toen mijn deur blokkeerde, ik kon er niet meer in en direct gebeld en de spoed die er bij hoorde uitgelegd. Geen enkel contact van hun kant. heb zelf elke keer moeten bellen en heb toen zelf maar een afspraak gemaakt. Na 2 weken vroegen ze ineens of ik er al weer in kon... nice..

Joshua Davidsson 3 years ago

Fantastische ervaring: 365beheer verzorgt het beheer van mijn volledige vastgoedportefeuille. Super tevreden over hun manier van werken en zeer fijne personen om zaken mee te doen!

Laslo Ujvari 3 years ago

Negatieve ervaring: Wery unprofesional and untimely handling of the malfunction! they are causing even more damage to the owners property by not reacting!

Kelly Veenstra 3 years ago

Fantastische ervaring: Fijne communicatie en zeer professioneel.

Sebastian Slijderink 3 years ago

Fantastische ervaring: 365 is taking care of my real estate business since 2016. They have proven to be a professional and reliable partner throughout all these years. Keep up the good work!

Andreas Davidsson 3 years ago

Fantastische ervaring: Really good customer experience with 365! Professional organization that seems to know the market very well. They gave me some really good advise that I didn't find anywhere else.

Marc De Pruis 3 years ago

Fantastische ervaring: Fijne partij om mee samen te werken! Zeker een aanrader.

Kas Wk 3 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne beheerder om mee samen te werken! Voor het technische en financieel beheer van mijn vastgoedportefeuille.

martha evropa 4 years ago

Negatieve ervaring: Never in my life have I experienced such a slow, unprofessional, and shady service. I am a tenant, and this is our 3rd week without warm water due to a problem with the shower cabin. No one seems to care about this. In fact, they haven’t even sent someone to check and identify the problem, despite that fact that I am calling them every single day. The worst part is that they are standing in the middle by pausing every process and we cannot even get in touch with the landlord. Honestly, I am very surprised with all these 5 star reviews. I guess that those are either paid reviews, or they are just written by landlords who have no clue about what is going on with their property. I would not recommend this “service” to anyone! I would give them 0 stars if it was possible.

Enver ERKAN 4 years ago

Negatieve ervaring: Another 365 Beheer episode. We told them our washing machine broke and they sat on this info for 4 days and did nothing. Yes nothing. We sorted the issue directly with the landlord. I am not surprised either, because I had a very bad experience w them previously. Look at my other review.

Patrick Cardoso 4 years ago

Negatieve ervaring: Extremely slow to respond to tenants requests. Processes are not transparent and access to property managers are only through a general email inbox. I'm a landlord myself and would never recommend their services.

Laat uw mening over 365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement:

1 = slecht
5 = Uitstekend

365beheer - Sterk in Vastgoedmanagement verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

4.6 (154)
365makelaardij
365makelaardij

365makelaardij

Zie adres- en contactgegevens
Euclideslaan 64 - 3584 BN, Utrecht
+31302070010
CMC Bedrijfsmakelaars en Bedrijfsverzekeringen Utrecht

CMC Bedrijfsmakelaars en Bedrijfsverzekeringen Utrecht

Zie adres- en contactgegevens
Euclideslaan 265 - 3584 BV, Utrecht
030 307 9050
5 (65)
Munters Adviesgroep BV
Munters Adviesgroep BV

Munters Adviesgroep BV

Zie adres- en contactgegevens
Newtonlaan 115 - 3584 BH, Utrecht
+31302080888
4.6 (55)
Stap Makelaars

Stap Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Newtonlaan 115 - 3584 BH, Utrecht
030 207 9111
3.8 (180)
VGW Group

VGW Group

Zie adres- en contactgegevens
Stadhouderslaan 1 - 3583 JA, Utrecht
030 760 9200
4.9 (86)
LG Vastgoed

LG Vastgoed

Zie adres- en contactgegevens
Frederik Hendrikstraat 146 - 3583 VS, Utrecht
030 890 7070
4.6 (30)
IMMO 030 Makelaars

IMMO 030 Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Rembrandtkade 25 - 3583 TN, Utrecht
030 233 4444
4.5 (8)
Rosenberg Van Leusden Makelaars Leidsche Rijn

Rosenberg Van Leusden Makelaars Leidsche Rijn

Zie adres- en contactgegevens
Prins Hendriklaan 44 - 3583 EN, Utrecht
030 727 1225
4.7 (106)
Rosenberg Van Leusden Makelaars
Rosenberg Van Leusden Makelaars

Rosenberg Van Leusden Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Prins Hendriklaan 44 - 3583 EN, Utrecht
+31302100401
4.8 (61)
Molenbeek Makelaars
Molenbeek Makelaars

Molenbeek Makelaars

Zie adres- en contactgegevens
Emmalaan 39 - 3581 HP, Utrecht
+31302568811
4.6 (61)
123Wonen Utrecht

123Wonen Utrecht

Zie adres- en contactgegevens
Ramstraat 31 - 3581 HD, Utrecht
030 760 3394
4.2 (56)
Rotsvast Utrecht

Rotsvast Utrecht

Zie adres- en contactgegevens
Burgemeester Reigerstraat 84 - 3581 KW, Utrecht
030 214 4346

Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory

Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw makelaar gratis toe

De grootste onroerend goed directory in Nederland

Vind de beste makelaars bij jou in de buurt