MVGM Vastgoedmanagement Zwolle
Informatie over MVGM Vastgoedmanagement Zwolle
8021 EW, Zwolle
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8h-17h
- Zaterdag: (closed)
MVGM Vastgoedmanagement Zwolle: Meningen
Fantastische ervaring: Mevrouw Koopman heeft ons erg goed en pro-actief geholpen bij het aanpassen van onze parkeerplek
Beste, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Mevrouw Koopman heeft mij onwijs veel geholpen. Nadat ik al een tijd op een antwoord wachte, met een belletje vanochtend is mevrouw Koopman gelijk aan de slag voor mij gegaan en alles keurig opgezocht en opgelost. Nogmaals bedankt voor alles.
Beste Diego, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Wat zijn wij fantastisch goed geholpen. Heel erg tevreden met zowel MVGM als met de hulp van J.. Door zijn snelle schakelen, hebben wij een nieuw appartement kunnen vinden in een zeer korte tijd in Amsterdam die helemaal bij onze wensen past.
Beste Nika, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Mag ik je wel vragen om in verband met privacy de naam van de medewerker te verwijderen? Dank alvast. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Goed en snel geholpen door Justin van de vestiging in Zwolle. Helaas mocht een verzoek vanuit het hoofdkantoor niet worden ingewilligd, daarom geen 5 sterren.
Beste Kh hk, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Netjes geholpen aan parkeerplaats bij waar ik woon!
Beste Johan, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Super professionele en passende service
Beste Anneka, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Hele fijne communicatie en altijd top geholpen!
Beste Bas, bedankt voor je beoordeling en positieve review. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Goede en snelle communicatie. Goed geholpen tijdens het aanleveren van de benodigde documenten en sleuteloverdracht.
Beste Sumeyra, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Mag ik je wel vragen om ivm de privacy van onze medewerker de naam te verwijderen? Alvast bedankt. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Als eigenaar heel prettig contact met Joanne van MVGM Zwolle. Zij denkt mee, is flexibel en zeer kundig als VvE beheerder.
Beste Katja, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Mag ik je wel vragen om ivm de privacy van onze medewerker de naam te verwijderen? Alvast bedankt. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Blij met mijn nieuwe woning! Het proces naar het verkrijgen van een woning heeft wat lang geduurd, maar goede dingen kosten tijd. Zelf niet het idee gehad dat ik contact was met Zwolle, terwijl ik een woning heb in Amsterdam, maar hoop dat deze landelijke vastgoed beheerders meer panden blijven ontwikkelen zodat iedereen een kans krijgt op een mooi plekje.
Beste Rick, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Fijn contact gehad met MVGM komen afspraak na (Niek) en bellen snel terug met antwoorden
Beste Elly, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Mag ik je wel vragen om ivm de privacy van onze medewerker de naam te verwijderen? Alvast bedankt. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Goed geholpen door de MVGM medewerker verhuur. Volgende week sleuteloverdracht voor onze nieuwe woning
Beste Rahma, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Mag ik je wel vragen om ivm de privacy van onze medewerker de naam te verwijderen? Alvast bedankt. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Snelle reacties, erg fijne samenwerking!
Beste Lisa, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Zojuist de sleuteloverdracht van onze nieuwe woning gehad, en het voorafgaande contact met MVGM was erg prettig. MVGM gaf snel en erg behulpzaam antwoord op onze vragen en was goed bereikbaar. De woning is in nette staat aan ons geleverd en er was open en vriendelijke communicatie met de medewerker die de laatste check met ons deed.
Beste Loek, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Heel goed geholpen door Justin! Heb sinds 1 week mijn woning, tot nu toe loopt alles perfect via Mvg. Er moeten wat kleine werkzaamheden gedaan worden en die zijn keurig opgepakt. De sleuteloverdracht was ook heel goed verlopen, vriendelijke medewerker Alex. Ben ook heel goed telefonisch geholpen door Justin. Tot nu toe ben ik heel tevreden over Mvg en blij met m’n woning.
Beste All Skins, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Mag ik je wel vragen om ivm de privacy van onze medewerkers de namen te verwijderen? Alvast bedankt. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: MVGM Zwolle heeft mij enorm geholpen bij het huren. van een woning! Snel contact en snel geregeld, bedankt!
Beste Rutger, dank je wel voor je beoordeling en review. Fijn om van je te horen. Mag ik je wel vragen om ivm de privacy van onze medewerkers de naam te verwijderen? Alvast bedankt. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Dit riekt naar ‘geen zuivere koffie’, dit bedrijf! Waarom? Om een aantal overduidelijke redenen: 1. In oktober 2022 ingeschreven en €36,- betaald. Dezelfde week reageren wij op een woning op de website en ontvangen bevestiging hiervan per mail. Na paar dagen gebeld hoe t ermee staat: ‘deze woning is al een paar weken geleden verhuurd, mevrouw!’ Ik: ‘hoe kan dat? Jullie bevestigen onze reactie!’ Mevrouw: ‘oh, dat is vreemd! Heeft u een reactie per mail gehad? Woning is toch echt verhuurd. Wat vreemd!’ Inderdaad vreemd als je niet weet wat je naar een klant stuurt en ook geen uitleg kunt geven waarom dit zo loopt. 2. Na weer een paar dagen bel ik met de vraag waarom ik geen mails krijg met woningen waarop we kunnen reageren. ‘Uw inschrijving staat verkeerd!’ , wordt er gezegd. Huh, dat zien jullie pas als IK bel ipv. bij mijn inschrijving? Héél apart, ik heb toch echt alles goed doordacht ingevuld. Ik word netjes geholpen en de inschrijving zou goed staan volgens de mevrouw. 3. Warempel, ik krijg mails met beschikbare woningen! We willen reageren op een paar woningen, maar dit lukt niet. Ook niet als ik via m’n laptop inlog. 4. Tevens wil ik, zoals de mevrouw aangaf, op de website kijken naar woningen die binnenkort beschikbaar komen. De reactie op de website als ik naar die pagina wil gaan is: u moet zich inschrijven! Inschrijven? We zíj́n ingeschreven!! Ik bel en zeg dat we serieuze belangstelling hebben voor één specifieke woning die binnenkort vrij gaat komen, maar dat inschrijven hiervoor niet lukt. Ook zie ik de binnenkort beschikbare woningen niet. Lang verhaal kort: ik heb gelijk, want er wordt amper gereageerd op die specifieke woning zo blijkt, dus het inschrijven lukt inderdaad niet, voor niemand. Want er blijkt een fout in de website te zitten! De woning gaat opnieuw per mail aangeboden worden, wordt er gezegd. Tevens kan de fout in de website, blijkt eind van de dag als ik word teruggebeld, niet zomaar opgelost worden. Conclusie: ik ga dus opnieuw een mail over die specifieke woning krijgen, zegt MVGM. En ik word teruggebeld om aan te geven wanneer de website weer werkt. Ik vind t steeds raarder worden: uitgerekend IK zou degene zijn die een fout op de website ondekt? Een landelijke organisatie, zeggen ze te zijn, in een periode van woningnood?? Die mail met de woning waar wij bij uitstek belangstelling voor hebben komt niet. Ik word ook niet teruggebeld dat de website weer werkt. Wel probeer ik steeds te kijken naar de toekomstig beschikbare woningen, maar die zogenaamde fout op de website blijft bestaan: ‘u moet zich inschrijven’! 5. Het is inmiddels half december, ik bel, vertel m’n verhaal en zeg dat ik m’n geld terug wil omdat ik geen mails meer ontvang waarin woningen worden aangeboden en ik nog steeds niet op de website kan kijken. Is goed, geld wordt teruggestort wordt me verteld. Ik bevestig het telefoongesprek per mail en krijg zowaar bevestiging per mail dat ze zullen terugstorten. Na 3 reminder-mails krijg ik in januari bevestiging dat ze direct (eind van de week op m’n rekening) terug zullen storten! Jaja… Na nog weer 3 reminder-mails en 2 telefoontjes krijg ik per mail de bevestiging dat ze binnen 4-6 wéken zullen terugstorten. Huh?!? Op 23 maart staat t dan eindelijk op onze rekening! En al die tijd NUL uitleg waarom het zo gelopen is. In mijn ogen lijkt dit op oplichterij!
Beste Rol, wat vervelend dat jouw ervaring met MVGM niet goed was. Wij werken hard aan het snel, duidelijk en helder communiceren, wat door drukte en te weinig medewerkers helaas niet altijd is gelukt. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Geholpen door een top team! Helpen je goed bij de vragen die je hebt. Bezichtiging gehad met Justin, erg vriendelijk, legde alles tot in de details uit. Ik ben blij met mijn nieuwe appartement!
Beste Ali, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: 1 maart de sleutel gekregen van de woning aan de Molenhof 22. Na wat aanloopproblemen op de website is het aanmelden voor, het aanleveren van gegevens en de overige communicatie met MVGM erg goed en soepel verlopen (gelukkig zitten er mensen in de meewerkstand). Momenteel bezig het huis naar onze zin te maken en hopelijk worden de mutatiewerkzaamheden uitgevoerd voor we er wonen. De start is veelbelovend.
Beste Jan, bedankt voor je eerlijke review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Mag ik je wel vragen om de naam van onze medewerkster uit de review te verwijderen? Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Heel slecht. Wij wonen hier sinds 1 november 2019. 2020 al een associale huurverhoging van €780 naar €798.20 en nu betalen we zelfs €841.90 Verplicht onderhoud wordt niet gedaan. In gebreke gebleven. Schilder heeft verrotte voordeur en schuurdeur gemeld... Nog steeds niet vervangen. Betalen hier de hoofdprijs. Maximale huurverhoging maken ze gretig gebruik van. Rookmelder elke verdieping verplicht. Nog steeds niet geplaatst. Op zolder staat mijn wasmachine en droger. Heel praktisch.. Rook trekt omhoog dus heel onveilig. Heel onveilig want een droger vat nog wel eens vlam.. Net nadat we hier woonden verstopping gootsteen. Veroorzaakt door de vorige bewoners. Water liep vanaf 1 november 2019 al niet goed weg. Heb de rekening daarvan zelf moeten betalen. Ronduit schandalig. En dan de staat van het schuurtje in onze super grote tuin.. stinken. Er kon wel een dood dier liggen zo'n smerige lucht. Nou die ligt er niet Heb vorige week maandag gebeld. Er was zogenaamd geen technisch opzichter aanwezig. Ik zou terug gebeld worden maar denk, ik vermoed dat ze dit (per ongeluk bewust) vergeten zijn... Morgen maar weer es bellen. Ik weet wat hun verplichtingen zijn. En wat mij met terug werkende kracht betaald moet worden wegens het in gebreke verplichte achterstallige onderhoud en dan ook nog es de beloftes die niet worden nagekomen. Contact gehad met Lidia van kantoor Emmen. Mvgm mooi vrije sector verhuren. Veel geld verdienen over de rug van ons.. Huurders maar niet doen wat volgens de wet verplicht is. Dat kost geld. Wat ze graag verdienen maar niet uit willen geven. Ik gok dat er binnen nu en vrijdag wel contact met me opgenomen gaat worden. Zo niet zet mijn rechtsbijstandverzekering er een advocaat op. Ik weet wat mijn rechten zijn. Helaas voor MVGM Met vriendelijke groet Marion van der Weide Bergentheim ♀️
Negatieve ervaring: Erg slechte organisatie. Ik moet torenhoge energiekosten betalen voor overdag terwijl ik niets gebruik overdag! Zij weigeren mijn vragen te lezen omdat ik huurster ben. Ook weigeren ze een afdakje voor onze fietsen, want ik kan nooit door al die drangdeuren met mijn fiets elke dag! En nooit die heuvel opdrukken met mijn rug. Nu ben ik verplicht in weer en wind en openbaar mijn fiets te stallen. Ik heb al weer nieuwe banden moeten kopen! Dus mensen, niet met hun in zee gaan! Hun klandizie is 0,0.
Beste f Schilstra, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: MVGM is geen fijne woningcorporatie. Je belt voor een gesprek en vervolgens worden er allerlei loze beloftes gemaakt die vervolgens niet waargemaakt kunnen worden. Zo word er verteld dat je 3,5x minimaal de kale maandhuur moet verdienen en dat een 2e partner inkomen voor 100% meegerekend word, vervolgens staat er in de mail 4x en 2e inkomen 50%. Dit is misleidend met wat er onder de advertentie op nota bene hun eigen website staat. De medewerkers zijn daarnaast ook totaal niet klantvriendelijk, er word niet geluisterd naar de klant die enorm teleurgesteld is en verhaal wilt halen. Ik vind dat deze collega's opnieuw hun functie mogen bekleden. Tip van FLIP ga meer Youtube kijken, en zoek op te term "LEO techniek, klantenservice." Zo kan je ervoor zorgen dat klanten zich gehoord voelen en niet denken over 2/3 collega's hoe klantonvriendelijk ze zijn. De enige medewerker die een compliment verdient is Bea.
Beste Rajiha, wat vervelend dat verkeerde informatie hebt doorgekregen en dat jij je niet gehoord voelt. Voel je vrij om meer informatie over jouw ervaring te mailen naar [email protected]. Ik kom graag met je in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Snel geholpen door de verhuur.
Beste Dennis, bedankt voor jouw positieve feedback en boordeling. Wij waarderen dit! Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Super en professioneel bedrijf. Werd snel op je vragen gereageerd!!
Beste Neles, dankjewel voor jouw positieve beoordeling en reactie. Wij waarderen dit! Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Positieve ervaring: Persoonlijk heb ik ze via mijn woningbouw nodig gehad voor de parkeerplaats te bereiken wat bij mijn woning hoort
Beste Hellen, bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Prettige en professionele verhuurmakelaar! Rianne reageerde tijdens het regelen van alle zaken snel en vriendelijk. Ook de snelle antwoorden op alle vragen werd erg gewaardeerd!
Fantastische ervaring: Met name zeer tevreden over de waarde die gehecht word aan de huurder.
Beste, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Deze makelaar is echt een aanrader. Handelen snel, vriendelijk en zeer professioneel. Rianne doet onwijs goed haar werk, chapeau! Ik raad deze makelaar ten zeerste aan.
Beste Veerle, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Vanessa van MVGM
Fantastische ervaring: Hierbij willen wij Rianne Schieving van MVGM Zwolle ook nog heel hartelijk bedanken,voor haar spontaniteit en inzet naar onze zoektocht voor een appartement aan de van der Heydenstraat Rianne namens ons beiden super bedankt.
Beste Jaco, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Hele goede ervaring met MVGM Zwolle, netjes accuraat en nog steeds een menselijk welkom gevoel. Vooral was ik erg blij met het feit dat er met me mee werdt gedacht...top bedankt ! En nu fijn wonen!
Beste Debbie, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Voor zover heb ik wel goed contact met de medewerkers van MVGM en ben tot nu toe zeer goed geholpen!
Beste Naomi, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: We zijn als VvE heel tevreden over de werkwijze van MVGM. Ze zijn vlot met reageren en accuraat.
Beste Jacobien, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Als beheerder van onze VVE kan ik alleen maar zeggen dat het zeer prettig samen werken is. En als ik een vraag o.i.d. heb krijg ik dezelfde dag nog antwoord. bij reparaties wordt er ook kordaat gewerkt en is de klacht dezelfde week verholpen. Zeer tevreden!!
Beste Jan, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: Wij hebben ons huis verkocht en zochten een huurwoning. Via MVGM is dit perfect gelukt. De service en afspraken zijn duidelijk en goed. We zijn vriendelijk en professioneel geholpen.
Beste Ard, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen en veel woonplezier. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik ben het eens met de andere reviews, MVGM is erg slecht te bereiken en neemt alleen contact op als zij er zelf iets aan hebben. Heb je zelf een klacht? Dan heb je pech.
Beste Marten, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Debora van MVGM
Negatieve ervaring: Erg moeilijk communiceren met MVGM, als er al gereageerd word is dit erg laat en vaak niet inhoudelijk op de gestelde vraag. Als je de keuze hebt huur niet bij dit bedrijf, ze zijn er alleen wanneer het hun uitkomt.
Negatieve ervaring: Ik huur een erg prettige woning, maar ... 5 maanden na oplevering zijn de kleine gebreken nog niet verholpen. De servicedesk handelt terugbelverzoeken niet af. Tevens blijft de storingsmelding via Sofie, het digitale portal, gewoon openstaan zonder follow up. Een dikke min MGVM.
Negatieve ervaring: Eigenlijk 1 ster want werd niet te woord gestaan naar behoren
Negatieve ervaring: Zit hier al 3 maanden met een lekkage in een nieuwbouwappartement. MVGM doet zo min mogelijk om dit op te lossen en reageert niet of traag. Men neemt je niet serieus en doet er alles aan om de schuld van zich af te schuiven. Edit: inmiddels is de toegangsdeur van ons appartementencomplex al 1.5 maand stuk. De helpdesk beweert je terug te bellen maar doet dit niet en liegt glashard dat ze dat wel hebben gedaan. In de tussentijd gebeurd er he-le-maal niks. Huizenmelkers eersteklas die misbruik maken van de woningmarkt.
Laat uw mening over MVGM Vastgoedmanagement Zwolle:
MVGM Vastgoedmanagement Zwolle verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren
10HOOG Bedrijfsmakelaars
BoertjesHorst makelaardij Zwolle
Karssen Makelaars B.V.
Muller Bedrijfs Onroerend Goed
ten Hag Groep
De Graaf van Vilsteren Garantiemakelaars | makelaar Zwolle
iQ Makelaars Zwolle
Verhuurmakelaar 123Wonen Zwolle
Edwin van Vilsteren Makelaars Zwolle
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.