
Ad Hoc Utrecht
Informatie over Ad Hoc Utrecht
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-17:30
- Dinsdag: 9h-17:30
- Woensdag: 9h-17:30
- Donderdag: 9h-17:30
- Vrijdag: 9h-17:30
- Zaterdag: (closed)
Onze opmerking van RankingMakelaars.nl over Ad Hoc Utrecht:
Ad Hoc Utrecht is een organisatie die zich richt op tijdelijke verhuur met een aanbod van unieke en aantrekkelijke woningen. Klanten waarderen vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel in de kantoorruimtes. Veel klanten hebben positieve ervaringen met de snelle communicatie en de manier waarop hun behoeften worden gehoord.
Echter, er zijn ook enkele aandachtspunten. Er zijn meldingen van problemen met de terugbetaling van borgsommen en onduidelijkheden in de communicatie die leiden tot frustraties bij huurders. Enkele gebruikers hebben ervaren dat de klantenservice onprofessioneel en arrogant kan overkomen, vooral bij telefonische contacten. Dit heeft bij sommige huurders geleid tot een gevoel van ontevredenheid en een gebrek aan respect.
Ondanks deze tegenslagen blijven veel klanten loyaal aan Ad Hoc en benoemen ze de goede service en zorgvuldige afhandeling van hun verzoeken. Voor veel mensen is Ad Hoc een waardevolle partner in het vinden van hun ideale woning.
Samenvattend, Ad Hoc Utrecht biedt een combinatie van betrokken personeel en uitgebreide mogelijkheden, met ruimte voor verbetering in hun organisatorische processen.
Ad Hoc Utrecht: Meningen
Negatieve ervaring: Vermijd dit bedrijf. Tijdens mijn huurcontract weinig problemen gehad met Ad Hoc. Echter na het opzeggen van m'n huurcontract meerdere problemen gehad: - Inspecteur komt 20 min te laat bij de eindinspectie zonder bericht. - Borg wordt niet binnen de contractuele termijn terug betaald. Je moet hier zelf achter aan gaan. Vervolgens proberen ze de boel te vertragen door bijv. te stellen dat de borg niet op je naam staat. - Proberen je allerlei documenten te laten ondertekenen m.b.t. opleveringsvoorwaarden en terugbetalen van de borg waardoor je minder rechten hebt dan in je contract is opgenomen. - Medewerkers aan de telefoon zijn erg agressief en hebben weinig kennis van zaken.
Beste Joey, bedankt voor je review. Wat jammer dat je ons 1 ster geeft. Ik heb begrepen dat er inderdaad wat onduidelijkheid was over de borg. Toen dit uitgezocht was is alles verder netjes afgehandeld door de collega’s van kantoor Utrecht. Wij vinden het belangrijk om te benadrukken dat het onze bedoeling is om iedereen te allen tijde respectvol en professioneel te behandelen. Dit verwachten wij namelijk ook van onze bewoners. We betreuren het dat je een onaangename ervaring hebt gehad. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op via [email protected] Groeten, Team Ad Hoc
Positieve ervaring: Over het algemeen was het personeel erg behulpzaam en ook heel vriendelijk wanneer je ze op hun kantoren ontmoet. Ik heb slechts één ster afgetrokken omdat ik het gevoel heb dat ze sneller op hun e-mails kunnen reageren :) vooral wanneer ze blijkbaar in hun meest actieve uren zijn. Maar verder ben ik al jaren bij hen en heb ik me nooit teleurgesteld gevoeld!
Beste Alex, bedankt voor de vriendelijke woorden!
Negatieve ervaring: Voorheen was ik erg tevreden over ad hoc, bij meerdere mensen om mij heen hen aangeraden, die ook daadwerkelijk hebben gehuurd bij ad hoc. Helaas ben ik heel erg afgeknapt op dit bedrijf! Ik heb 2x gehuurd bij hen en eigenlijk erg tevreden geweest. Tot op het punt dat ik bij de 2e woning mijn borg pas 4 MAANDEN later terug kreeg, en dit ging ook niet zonder slag of stoot. Ik moest hier zelf achter aan. Waar ik vervolgens een mail kreeg dat ik nog niet alles betaald had, of ze dit bedrag van de borg mochten af trekken?!?!? Terwijl dit helemaal niet waar was, dus mensen let op jullie geld want dit klopte dus niet! Deze borg was 500 euro. Ik dacht “kan gebeuren, altijd een goed gevoel gehad bij ad hoc”. Ik kreeg nog regelmatig mailtjes binnen voor nieuw aanbod. Hier heb ik 3x over gebeld waarnaar ik een mail kreeg zelf de sleutels op te halen voor 5 units (voor mij 40 min rijden naar ad hoc kantoor). Dit is al heel gek dat een bedrijf sleutels geeft aan een buitenstaander en niet gewoon iemand laten komen om de units te laten zien. Dit gedaan en de woningen bekeken, dit was niks voor mij! In de middag werd ik gebeld door ad hoc, deze door privé redenen niet kunnen opnemen, waarna mijn MOEDER werd gebeld. Deze mevrouw aan de telefoon heeft geschreeuwd tegen mijn moeder, terwijl zij er volledig buiten stond. Waarom?? Omdat mvr van ad hoc de sleutels terug moest hebben, maar hier helemaal geen afspraken over gemaakt waren. Hierna heeft mijn partner deze mevrouw terug gebeld en uit gelegd het niet netjes is dat er tegen een volwassen vrouw geschreeuwd kan worden en al helemaal niet tegen een “klant”. Hier kreeg mijn partner ook een schreeuwende medewerker aan de telefoon over. Sleutels de zelfde middag terug gebracht, waarna deze mevrouw op kantoor was en de woorden heeft gezegd als “Jullie mogen nooit meer hier huren, dat is afgelopen!!!”. Ik hoop voor jullie in de toekomst dat dit niet meer gebeurd bij andere huurders of klanten. Erg asociaal en klant onvriendelijk!
Beste Z Keja M, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jammer dat het niet zo soepel is gelopen als je gewend was. We vinden het belangrijk dat iedereen zich goed behandeld voelt bij Ad Hoc. Wat betreft het voorval met onze medewerker, vinden wij het belangrijk om te benadrukken dat het onze bedoeling is om iedereen te allen tijde respectvol en professioneel te behandelen. Dit verwachten wij namelijk ook van onze bewoners. We betreuren het zeer dat zowel jij als jouw moeder een onaangename ervaring hebben gehad. Dit komt niet overeenkomt met de normen en waarden van ons bedrijf. Tegelijkertijd willen wij opmerken dat het vermelden van de naam van onze collega niet bijdraagt aan een constructieve oplossing. We begrijpen dat je ontevreden bent, maar we moedigen het gebruik van andere communicatiemethoden aan om onvrede over individuele medewerkers te uiten. We bieden onze excuses aan voor het vervelende gevoel dat jullie aan het contact overgehouden hebben. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op via [email protected] Met vriendelijke groet, Het Ad Hoc Team
Fantastische ervaring: Fijne sfeer
Bedankt Rob!
Fantastische ervaring: Behulpzaam en ondersteunend. Ik huurde een studio voor mijn kunstwerken bij hen en ze waren erg snel en duidelijk in hun communicatie.
Beste Giovanni, Bedankt voor de mooie recensie. We wensen je veel succes met je kunstwerk!
Negatieve ervaring: Wat is deze tent toch slecht georganiseerd.. komen afspraken niet na mbt terugbetalingen en een aantal medewerkers heeft niet de wilskracht om je goed te helpen zowel via de mail als telefonisch.
Fantastische ervaring: Een huis in een dag ❤️
Heel veel woonplezier gewenst!
Fantastische ervaring: Geweldig bedrijf, leuke panden Zonnige groet Ted
Bedankt Ted!
Negatieve ervaring: Mijn naam is Manuel, ik heb via AdHoc Utrecht tijdelijk +1 jaar in Culemborg gewoond. Binnen deze tijd was ik echt super blij met mijn woning en Adhoc en had hier 5 sterren voor gegeven. Nu geef ik 2 sterren. Toen de woning werd opgezegd en ik door wilde schuiven ging een hele boel mis. -Emails / reacties op vrije woonruimte zijn in de spam beland. Dus nooit erop vertrouwen dat het van zelf goed komt, altijd achter aan blijven lopen. Vermoeiend. De woningen, op die ik reageerde, zijn vervolgens al weg geweest na dat ik weer belde. Niet eens een sorry gehoord van de administratie. Ik stond op de doorschuiflijst een heb geen enkele aanbod ontvangen terwijl mijn buren regelmatig mails kregen. Dat voelde echt scheef. Ik heb op een hele boel woningen gereageerd, geen enkele reactie van AdHoc. Na dat 2 van 3 maanden opzegtermijn afgelopen was zonder een enkele aanbod begon ik mij hardstikke hulpeloos te voelen en werd zenuwachtig. Weer achter aan gebeld, op eens moest ik opnieuw gegevens invullen en op eens werd mij verteld ik verdien te veel voor tijdelijk huren. En hier ging het echt HELEMAAL mis. AdHOC's berekening van de inkomen (om in aanmerking te komen voor tijdelijk huren) is fout. Ik heb bij de administratie precies aangegeven en uitgelegd wat er mis gaat met de indexatie, van alles en nog wat bewijzen ingediend. Volgens mij keken ze er niet eens na. Ze hebben gezegd die berekening gaat automatisch en vervolgens kon ik niets meer doen. Alles wat ze hebben geroepen is: we hebben het jou al vaker uitgelegd en nu hebben wij geen zin meer in deze discussie. Het is moeilijk zulke problemen op te lossen, als er niemand is die controlleerd wat AdHOc aan het doen is of in eerste instantie gewoon checkt wat ik heb aangegeven. Ik woon nu trouwens nog steeds tijdelijk via een andere leegstandsbeheerder, ook sta ik bij woningnet ingeschreven. Gelukkig snappen andere partijen wel hoe het werkt met de regels. De ontvangstdame is onvriendelijk. Ik wil als klant niet zo arrogant behandeld worden, ook zijn de discussies moeizaam.
Negatieve ervaring: de dames die de telefoon opnemen zijn erg arogant en beroepen zicht vaak op het idee dat zij er nu niks aan kunnen doen. Ze lijken er eigelijk alleen te werken om je de deur te wijzen en te zorgen dat je niet geholpen word. de mensen die daadwerkelijk in de panden rond lopen zijn erg behulpzaam en zijn erg vriendelijk.
Beste Tobie, bedankt voor je review. Wat jammer dat je ons 1 ster geeft. Ik heb begrepen dat er wat onduidelijkheid was in de communicatie rondom het kunnen gebruiken van een lift voor het verhuizen van spullen, en dat mijn collega jou juist heeft geholpen heeft met het sjouwen van spullen. We zijn benieuwd of er nog andere zaken spelen. Zou je ons dit kunnen laten weten door jouw verhaal te sturen naar [email protected]. Alvast bedankt! Groeten, Nina
Negatieve ervaring: Onbehulpzaam, onprofessioneel, oneerlijk en onhoudbaar als bedrijf. VERMIJD VERMIJD VERMIJD VERMIJD.
Beste Paul, Het spijt me te lezen dat je ons 1 ster geeft. Kun je ons per e-mail uitleggen wat de reden is voor je negatieve ervaring? Je kunt deze e-mail sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Nina
Positieve ervaring: Goede service, maar te verhuren pand abominabel en niet geschikt voor representatieve arbeid. Vies, slordig, niet fijn.
Negatieve ervaring: Ik zit erg in dubio over Ad Hoc. Zo zijn de werknemers erg vriendelijk en behulpzaam, maar is de organisatie zo laks en traag dat je er gek van wordt. Er is een slechte bereikbaarheid en je hoort erg vaak "ik weet het niet". Zo had ik een nieuwe huurder binnengehaald en zou ik hiervoor beloond worden. Pas na 8 maanden kwam dit dan eindelijk. Je krijgt het wel uiteindelijk, maar je moet er wel even jouw best voor doen bij Ad Hoc. Dus vandaar mijn dubio over het aantal sterren.
Fantastische ervaring: vriendelijke mensen en alles is goed geregeld
Fantastische ervaring: Klasse werk! Binnen 3 uur appartement gevonden, mogen bezichtigen en contract getekend! Daarnaast zeer vriendelijke medewerkers!
Dat horen we graag! Bedankt voor de 5 sterren Seyar. :)
Fantastische ervaring: Door vriendelijke en meedenkende medewerkers van AdHoc uitstekend geholpen aan een betaalbare woning. Top!
Bedankt voor de 5 sterren Steven!
Positieve ervaring: De medewerkers van Ad Hoc hebben mij al een aantal jaar goed geholpen en ik heb over het algemeen een goede ervaring bij het huren van antikraak woningen via Ad Hoc. Ik heb altijd via de email snel contact kunnen leggen en ben dankbaar voor de service die de medewerkers van Ad Hoc aan mij hebben verleend. Deze locatie is overigens een upgrade van de vorige in Kanaaleiland. Ik vind toch het altijd leuk om sleutels op te halen om nieuwe locaties te bezichtigen - alhoewel me het ook veel stress geeft als ik er dan echt uit moet!
Bedankt voor je recensie Ruben!
Fantastische ervaring: we hebben met veel plezier samengewerkt met AdHoc - AdHoc Handelt snel - Werknemers zijn vriendelijk en behulpzaam - Ze geven persoonlijk advies en gaan actief aan de slag om jou te matchen aan een locatie die goed past bij jou onderneming - beheren prachtige locaties We zijn dankbaar voor de kansen die de samenwerking met Adhoc ons gegeven heeft. Erik, bedankt!
Dankjewel voor je mooie woorden Maarten!
Fantastische ervaring: Fijne organisatie om mee samen te werken, gaan goed in overleg, denken met je mee bieden mooie bedrijfsruimtes aan!
Dankjewel voor je recensie Serge!
Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk en prettig contact. Mijn 3e woning via Ad Hoc en nog altijd even tevreden!
Goed om te horen dat je tevreden bent Anna!
Fantastische ervaring: We huren een prachtige werkplek op een monumentaal fort in Utrecht. Er is van alles mogelijk als je communiceert. Zelf komen ze ook met leuke ideeën. Fijne samenwerking zo.
Wat goed om te horen! Dankjewel voor de 5 sterren. :)
Fantastische ervaring: Door Ad Hoc een heel fijne plek gevonden, mega blij mee! Fijne service door de medewerkers van Ad Hoc Utrecht! Vooral goed geholpen door Rachel. Super blij met de woning!
Wij zijn ook heel erg blij met Rachel!
Fantastische ervaring: Over het algemeen genomen vriendelijk personeel, snelle reacties op mails en telefoontjes. Als er wat stuk is, wordt dat meestal snel verholpen. Prima wonen zo.
Dankjewel Jilles!
Fantastische ervaring: Wij hebben een aantal jaar via Adhoc gewoond. Absoluut een aanrader: - Goede communicatie - Fijne woning en locatie - Goedkoop
Bedankt voor de aanbeveling Gijs!
Fantastische ervaring: Laura van Ad Hoc laat me nooit in de steek. She's been my hero since 2014 <3
Laura is een topper!
Fantastische ervaring: DOEN wat ze Zeggen! waardevol en professioneel bedrijf!
Mooie woorden, dankjewel Mustafa!
Fantastische ervaring: Snelle en duidelijke communicatie en erg vriendelijke mensen die je te woord staan.
Dankjewel Jeff!
Fantastische ervaring: Goede service die meedenkt en snel reageerd. Ik heb mezelf aangemeld voor een woning en heb hier snel reactie opgekregen van AdHoc. Vervolgens hebben we dit snel kunnen afhandelen en wordt er erg snel op vragen en contact gereageerd.
Bedankt voor je review Bram!
Fantastische ervaring: AdHoc is een fijn bedrijf, de medewerkers van de vestiging in Utrecht hebben ons altijd snel en correct te woord gestaan en waren ook bereid om mee te denken bij uitdagingen. Wij hebben ruim een jaar in een eengezinswoning in Zeist gewoond via AdHoc, ik zou iedereen AdHoc aanbevelen.
Bedankt voor je mooie waardering. :)
Fantastische ervaring: We wonen inmiddels al meer dan een jaar in een droom huis via Ad Hoc Utrecht voor een droom prijs. De mensen zijn altijd vriendelijk en staan voor je klaar. Een echte aanrader!
Heel fijn om te horen Lotte!
Fantastische ervaring: Dankzij Ad Hoc in een mooi pand midden in het centrum kunnen wonen voor een kleine prijs! Medewerkers zijn erg behulpzaam, vriendelijk en professioneel. Vooral hele goede ervaringen met Thimo van C&F.
Bedankt voor je review Eva! Dat horen we graag. :)
Negatieve ervaring: Lees altijd zorgvuldig het contract. Het bedrijf ging ervan uit dat ik mijn borg bon had verloren en verving deze door een nieuwe gepersonaliseerde brief met andere voorwaarden (niet dezelfde als die in mijn oorspronkelijke borg bon). De cijfers klopten niet.
Hoi Vanda, Om eerlijk te zijn, ben ik geschokt door dit bericht omdat we werken met een geautomatiseerd systeem met bescherming tegen mogelijke fraude. Ik zou dit graag willen uitzoeken. Zou je me alsjeblieft een e-mail met de details kunnen sturen? [email protected] Met vriendelijke groet, Lisa
Fantastische ervaring: Enthousiast en betrokken team van vestiging Utrecht, gevarieerd aanbod van verrassende panden op de mooiste locaties.
Fantastische ervaring: Wat ben ik verbaast door dit berdrijf!!! Vooral Sebas en Do zijn echt toppers. SUPER BLIJE bewoner hier!!!
Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel en mooie woonruimtes!
Negatieve ervaring: 8 maanden bij AdHoc gewoond, en ik raad iedereen aan om dit NIET te doen. Om de haverklap kwamen er mensen onaangekondigd ons pand binnen. Als wij hier iets van zeiden zouden ze dit bespreken met de eigenaar, maar dat leidde tot niks. Wij konden in het begin ook niet in de meterkast (waardoor we geen wifi konden aanleggen) en de brievenbus. We hebben dit meerdere keren aangegeven en na ongeveer 10 weken is er iets aan gedaan. Dit waren een paar van de vele klachten die wij hebben ondervonden bij het wonen bij AdHoc. Ik zou dus verder zoeken naar iets anders dan gaan wonen bij AdHoc.
Hallo Abe, wat spijtig dat je geen goede/leuke woonervaring hebt gehad bij Ad Hoc. We nemen jouw feedback serieus! Ad Hoc is ook altijd afhankelijk van de opdrachtgever van het pand. Controles moeten altijd 24 uur van tevoren worden aangekondigd dus ik ga deze klacht zeker registreren. Deze review heeft niks te maken met de deur die gesloopt is in het pand en die van jullie borg is ingehouden?
Fantastische ervaring: Goede klantenservice, binnen 2 dagen na aanmelding hadden we de sleutel!!
Negatieve ervaring: Geen goede service
Fantastische ervaring: Na het zien van een bericht over beschikbare woonruimte meteen een bericht gestuurd. De week erop meteen komen voor een bezichtiging en mocht meteen tekenen en paar dagen erna mocht ik de sleutels komen ophalen :-)
Fantastische ervaring: Super coole medewerkers. Geweldig concept
Bedankt! Leuk om te horen :-)
Fantastische ervaring: Vriendelijk welkom geheten door een medewerker waarna we naar twee appartementen mochten kijken in Zeist. Binnen een week hadden we de sleutel. Bij vragen of storingen staan ze altijd voor je klaar. Top!
Positieve ervaring: De locatie van het hoofdkantoor is moeilijk te vinden. Maar eenmaal gevonden wordt je goed geholpen en krijg je de gelegenheid en vrijheid om je huis te gaan bekijken. Daarna dien je wel een keuze door te geven of je het doet of niet.
Beste Patrick, dank voor je feedback! Wij gaan intern bespreken hoe wij beter vindbaar zijn. Groet Lisa
Fantastische ervaring: Krijg altijd goeie service, werken naar hun vermogen.
Fantastische ervaring: Ad Hoc, Utrecht is een betrokken team. Waarbij een persoonlijke band aan beide kanten met klant en huurders centraal staat. Bedankt voor alle goede zorgen.
Laat uw mening over Ad Hoc Utrecht:
Ad Hoc Utrecht verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren


Grandia Aankoopmakelaars

Gusto Casa

Makelaardij Stek



Nijland Makelaars - Utrecht

Punt Makelaars

HAAX taxaties en advies

Interhouse verhuurmakelaars Utrecht


STOK! Makelaardij

JB Retail - bedrijfsmakelaar Utrecht (verhuur en beleggingen)
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.