
MVGM Den Haag
Informatie over MVGM Den Haag
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17:30
- Dinsdag: 8:30-17:30
- Woensdag: 8:30-17:30
- Donderdag: 8:30-17:30
- Vrijdag: 8:30-17:30
- Zaterdag: (closed)
MVGM Den Haag: Meningen
Negatieve ervaring: Ik wil graag mijn teleurstellende ervaring delen over mijn interactie met Mvgm. Helaas heb ik te maken gehad met een huurder die herhaaldelijk beloftes deed, maar deze nooit nakwam. Tot mijn frustratie werd ik zelfs als leugenaar weggezet, ondanks dat ik met drie verschillende medewerkers had gesproken die allemaal hetzelfde bevestigden. Toen ik belde om verduidelijking te vragen over hoe het mogelijk was dat de woning plotseling weer online beschikbaar was, kreeg ik een buitengewoon onbeleefde medewerker aan de lijn. In plaats van mijn zorgen serieus te nemen, werd ik ronduit onbeschoft behandeld en werd mij verteld dat ze “niets voor me kon betekenen” en dat mijn verhaal niet klopte. Deze ervaring was frustrerend en onprofessioneel. Ik zou deze organisatie absoluut niet aanraden als je op zoek bent naar betrouwbaarheid en fatsoenlijke communicatie.
Negatieve ervaring: Dat dit soort organisaties in deze tijd nog bestaan. Klantenservice hangt gewoon op, geeft verkeerde informatie, doet beloftes en is niet meer dan een stel thuiswerkende, waardeloze, minderjarige en incompetente medewerkers. Ze laten je maanden zitten met urgente problemen en zodra kosten gemaakt moeten worden is het stroperig en lastig voor ze. Ps. Bespaar je de moeite om hieronder te schrijven dat jullie het vervelend vinden dat ik zo ben behandeld en dat jullie service op nr1 hebben staan.
Beste Mohammed, een hele fijne dag gewenst. Mochten wij je toch ergens mee kunnen helpen, dan kun je een mail sturen naar [email protected]. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Een verschrikkelijke organisatie waar je echt totaal niks aan hebt. Reparatie verzoeken duren eeuwig ze laten je gerust een week trappen lopen in een nieuwbouw appartement van net een jaar oud met diverse gebreken en waar de lift al een week stuk is je moet maar geduld hebben krijg je als antwoord. mensen huur niet via deze organisatie.
Beste Erwin, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke organisatie die werkelijk niets doet!! Nu al bijna 2 jaar bezig om het slotmechanisme van het ruim te laten repareren. Al 3 keer komen monteurs langs, kijken even en zeggen dat hier een hoogwerker moet komen en gaan weer weg, terwijl dit van te voren is gemeld!! ik neem aan dat deze mannen geld kosten!! Dus waarom vraagt u niet waarom dit problematiek nog steeds niet is opgelost!!! ZO VAAK GELD!! Sorry, we gaan het oppakken en bellen u terug!! RESULTAAT "NIETS"!!! Waarom betaal ik VVE als jullie werkelijk geen moer doen!! Waar gaat al dat geld heen!!
Beste Levent, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Fantastische ervaring: S'avonds om 21:00 gebeld omdat mijn badkamer vol liep met afvoer water van de boven buren. Anderhalfuur later stonden er twee loodgieters voor de deur en hebben het probleem verholpen en opgelost! Erg tevreden met de service!
Beste Stacey, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om van je te horen. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ik heb verschillende serviceverzoeken ingediend, maar niemand heeft op een van hen gereageerd. Ze hebben gewoon de status van allemaal op 'opgelost' gezet zonder zelfs maar iemand te hebben gestuurd om te controleren wat het probleem is of enige oplossing aan te bieden. Het is nog het meest respectloos, ik belde vandaag het noodnummer voor een probleem dat een hogere prioriteit vereist en de persoon aan de telefoon hing het gesprek op (dat nog bezig was). Update na het antwoord dat ik ontving: Ik heb alle reparatieverzoeken via e-mail gestuurd zoals voorgesteld. Nog steeds kreeg slechts 1 aandacht. Hoe wil je dat ik anders mijn tijd verspil? Ik heb al geprobeerd via de app 'gebied van mensen', telefoon, e-mail. Wil je dat ik je ook een brief stuur?
Beste Valeria, wat vervelend dat de serviceverzoeken niet naar behoren zijn opgelost en dat het gesprek met een collega is afgebroken. Dat is niet de bedoeling. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, telnr.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Nu al ongeveer 4 maanden aan het wachten op een afspraak met een monteur voor de warmteinstallatie (druk van de vloerverwarming is te laag). MVGM zegt dat ik gebeld ga worden door een monteur, dat is nog niet gebeurd. Kreeg later ook nog een bericht dat ik maar Eteck moet bellen.... Had dat dan in email 1 van de 10 gezegd...
Beste Thomas, wat vervelend dat de communicatie niet helder is geweest. Zou je misschien een bericht met meer informatie (adres, etc.) willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Mijn drie maanden durende abonnement bij MVGM is extreem teleurstellend geweest. Ik heb geen huisbeoordelingen ontvangen, alleen standaard afwijsberichten, zelfs na het voldoen aan de inkomenseis. Bovendien waren de e-mailantwoorden die ik heb ontvangen onbevredigend, en mijn pogingen om ze telefonisch te bereiken zijn onbeantwoord gebleven. Deze service is een complete verspilling van geld geweest. Vermijd het koste wat kost.
Beste Tushar, wat vervelend dat je de service van MVGM zo hebt ervaren. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Nooit bereikbaar!! Ik ben al meer dan een maand bezig met het huren van een parkeerplek. Elke keer meer dan 1.5 uur in de wacht en dan nog steeds niet geholpen kunnen worden. Echt belachelijk!! Raad niemand aan km hier te huren
Beste , wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Geldwolven eerste klas! Ongelofelijk belachelijk huurprijzen!
Negatieve ervaring: Ze vragen 700 euro voor de reparatie van een deur die voor 80 euro bij de praxis ligt. Ik bel met het bedrijf dat de deur gemaakt heeft en de dame geeft aan dat er gewoon wordt gesjoemeld met de uren dat het vaker gebeurt. Uiteindelijk toch het bedrag overgemaakt maar de administratie van Mvgm wordt niet goed gedaan want ze dreigen nu met een incassobureau over een rekening die al is voldaan. Zonde dat je te maken moet hebben met zo’n organisatie.
Beste Michael, een deur reparatie is altijd duurder zijn dan wanneer je zelf een deur koopt bij de Praxis. Denk aan de tijd die nodig is om langs te komen om de schade te beoordelen, de inkoop en het aanpassen van de deur. Desalniettemin ben ik niet bekend met precieze bedragen, en als je hier graag verder over in gesprek wilt met MVGM dan wil ik je daar graag bij helpen. Wil je in dat geval een mail sturen naar [email protected] met je adres erbij? Ik begrijp dat het enorm vervelend is als er een fout in de administratie ontstaat en er een gesprek ontstaat over een incassobureau. Hopelijk is dit snel opgelost en is jouw betaling snel zichtbaar. Excuses voor het ongemak hierin, groet, Denise van MVGM
Negatieve ervaring: Dit bedrijf is alleen maar uit op commissie opstrijken. Voor alle problemen hebben zij een antwoord, maar dan MOET de vve betalen. Dan krijgt mvgm commissie. Dan is er geen begeleiding. Dan loopt het in de soep. Dan moet je betalen. En mvgm doet mondjes maat iets. Mooi verdien model. Zij verdienen één ster. Hoppa, zie je... Hebben ze weer wat verdient. Ha ha ha ha
Beste Roland, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Pauper bedrijf! Ik huur momenteel mijn huidige woning van MVGM en er zou maanden geleden contact opgenomen worden met mij vanwege de vele vragen. Nooit gebeurd en de klantenservice laat qua “service” ook echt te wensen over.
Beste Jeffrey, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Enorm slechte klantenservice
Beste Josephine, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Misschien wel de slechtste agent in Nederland :) -geen telefoonnummer -geen mogelijkheid om een kantoor fysiek te bezoeken of met een mens te praten -reageren niet op e-mails of wanneer je een formulier invult -als je hun betaalde website ‘ikwilhuren’ gebruikt, kun je net zo goed je geld meteen weggooien, want weer kun je gewoon elektronische verzoeken indienen en krijg je geen reactie. -veel succes ;)
Beste W Kanters, het spijt me voor uw ervaring met de service van MVGM. U kunt onze contactgegevens vinden op https://ikwilhuren.nu/verhuurvestigingen. Met vriendelijke groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Probeer al maanden op huizen te reageren, geen enkele reactie van deze firma ontvangen. Ook telefonisch niet bereikbaar en op e-mail word niet gereageerd. Erg onprofessioneel update, mail gestuurd op nu op een reactie
Beste Jan, wat vervelend dat je geen enkele reactie van MVGM hebt ontvangen. Graag zou ik je als nog verder helpen, zou je misschien een mailtje willen sturen naar [email protected]? Ik kom graag met je in contact! Groet, Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Slecht bereikbaar. Op emailberichten wordt niet gereageerd.
Beste Nancy, wat jammer dat jij MVGM 1 ster geeft. Is er iets waar wij jou nog mee kunnen helpen? Stuur gerust een mailtje naar [email protected], dan kunnen wij kijken wat wij voor je kunnen betekenen! Groet Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Verdient niet eens 1 ster. Drama!
Beste Tygo, wat jammer dat je niet blij met met MVGM en zelfs 2 reviews achterlaat met 1 ster. Wil je ons meer vertellen over jouw ervaring via [email protected]? Wij komen graag met je in contact en hopen dat je een fijnere ervaring opdoet met onze dienstverlening. Groetjes, Denise
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke verschrikkelijke organisatie. Zeer onprofessioneel. Onze documenten zijn nu al 2 maanden in hun bezit zonder bevestiging, geen reactie op e-mails, geen reactie op telefoontjes. Ik zou ze een 0 geven als dat mogelijk was. Demotiverende mensen die moeite hebben om huisvesting te vinden in een al moeilijke markt.
Beste Asmeeta, wat jammer dat dit jouw idee van MVGM is. Wil je misschien een bericht met meer informatie sturen naar [email protected]? We zouden graag contact met je opnemen hierover. Groeten, Jillian van MVGM
Negatieve ervaring: Ze doen hun werk niet goed, als ze überhaupt iets doen. We proberen al 6 maanden onderhoud voor ons appartement te regelen met hen en nog steeds niks.... Vermijd!
Negatieve ervaring: eindafrekening servicekosten na 2 jaar eindelijk mogen ontvangen terwijl het wettelijk verplicht is deze ieder jaar voor 1 juli van het vorige jaar te kunnen inzien. Nu dreigen met incassokosten van 40 euro als ik niet betaal binnen 10 dagen op een bedrag van 7 euro Nooit meer mvgm :)
Beste Geo, wat vervelend dat de eindafrekening later hebt ontvangen en dat je ontevreden bent. Ik kom graag met je in contact. Zou je misschien meer informatie (adres) willen sturen naar [email protected]? Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ze laten liever oude mensen in de kou zitten dan dat ze je de cv vervangen want dat kost geld.
Beste Arnold, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring bij het online solliciteren, omdat het appartement onmiddellijk beschikbaar is en zelfs na een maand nog steeds in mijn account staat dat de trekking nog niet heeft plaatsgevonden, wat niet duidelijk is. Het lijkt erop dat de trekking nep is.
Beste Hanish, door drukte kan het helaas voorkomen dat woningen niet direct van de website worden gehaald of onder optie worden gezet. Wij proberen binnen 3 werkdagen de loting te laten plaatsvinden en nemen na de loting ook direct contact op met de huurder. Ben je niet ingeloot, dan kan het helaas langer duren voordat je bericht van ons krijgt. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Schandalig bedrijf.
Beste Timo, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Je maakt een afspraak en ze komen het niet na
Wat jammer dat je geen fijne ervaring hebt opgedaan met MVGM en dat het niet goed is gegaan met de gemaakte afspraak. Als wij je verder kunnen helpen mag je gerust nog een bericht sturen naar [email protected] met meer informatie over jouw situatie en je contact gegevens. Wij brengen je graag met de juiste persoon in contact om tot een oplossing te komen. Groet, Debora van MVGM
Negatieve ervaring: Schandelijk hoe er door dit bedrijf met de huurwoningen die zij in beheer hebben, met reparatieklachten wordt omgegaan! Eigen huurders klagen over de "service"! En nuhelaas weer een lekkage di al jaren mondjes maat wordt gelapt heeft de benedenbuurman deze schade!
Beste F LC, Wat vervelend om te horen dat er zoveel klachten zijn. Zou je jouw verhaal met ons willen delen via [email protected]? Met vriendelijke groet, Lisa van MVGM
Fantastische ervaring: Wij zijn super tevreden over het huren bij MVGM. Ik herken mij totaal niet in alle negatieve reviews. Ze zijn goed bereikbaar. We hebben tot nu toe twee reparatieverzoeken gedaan. Die werden binnen 24 uur opgepakt.
Beste Jet, heel erg bedankt voor jouw positieve review en beoordeling! Met vriendelijke groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Onprofessioneel met reparaties, je kan blijven bellen. Als iets geld kost hebben ze daar geen zin in. Medewerkers hebben een grote mond als je netjes uitlegt klaar te zijn met van het kastje naar de muur zijn gestuurd. Hebben tussen 2018 en 2020 de huur verhoogt van 850 naar 1100 euro.
Beste Anoniem, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Lisa van MVGM
Negatieve ervaring: Wat een gigantisch slecht bedrijf is dit. Doen niks, maar dan ook echt helemaal niks voor je als huurder. Ik adviseer nooit zaken te doen met MVGM niet als huurder en niet als vastgoedeigenaar.
Beste Brian, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Wat een slechte service! Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Beste Tony, wat vervelend dat je er niet geholpen bent. Zou je misschien naar [email protected] willen mailen wat het probleem is. Ik kom graag met je in contact, groet, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Het ergste bedrijf waarmee ik ooit te maken heb gehad... we hebben 6 jaar ons appartement van hen gehuurd... de service is slecht... ze reageren helemaal niet!!!
Beste Shahrzad Moghtader, bedankt voor uw beoordeling en recensie. Het spijt me voor uw ervaring met de service van MVGM. Voel u vrij om meer informatie over uw ervaring te e-mailen naar [email protected]. Groeten, Vanessa van MVGM
Negatieve ervaring: Proberde te bellen om naar een onroerend goed te informeren. Ongelooflijk moeilijk om contactinformatie te vinden, en toen ik eindelijk wat nummers vond, gingen ze allemaal rechtstreeks naar de voicemail. Zeer verdacht en onprofessioneel. Ik zou deze mensen mijn geld niet toevertrouwen en raad ten zeerste aan om deze 'onderneming' koste wat het kost te vermijden.
Beste Lulu, wat jammer dat je MVGM 1 ster geeft. Misschien wil je meer informatie sturen naar [email protected]? Ik hoor graag meer over jouw ervaring. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Weigert reparatie van lampen op vluchtroute.
Beste R K, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Die mensen reageren niet op een mail als je een vraag hebt waarom een huurhuis al een jaar dichtgeplakt zit met vuilniszakken.....
Beste Sietske, bedankt voor je beoordeling in review. Vervelend dat er niet op jouw mail wordt gereageerd. Voel je vrij om meer informatie over jouw ervaring te mailen naar [email protected]. Ik kom graag met je in contact. Groet, Natalie van MVGM
Positieve ervaring: Over het algemeen snelle reactie
Negatieve ervaring: Zeer onduidelijk en jenwordt constant doorverwezen naar de website. Soms is het ook fijn om gewoon even wat dingen over de telefoon te vragen/bespreken.
Negatieve ervaring: Geen zaken mee doen! 1 ster is teveel. Door MVGM zit ik ditjaar al 6 maanden in de rotzooi voor een klus die in 1 weeks gedaan had kunnen worden. Plannen kunnen ze niet. Excuses als vakantie en Corona worden aangevoerd. Nu ze mij nodig hebben en op vakantie ben dreigen ze direct met de rechter, terwijl ik al 6 maanden op ze zit te wachten. Vorig jaar nieuwe ramen geplaatst ook weer 6 maanden in de rotzooi. Enorme puinhoop, stucwerk tot in beton kapot gehakt, alles zou hersteld worden, niet dus. Ik bleef achter met een enorme rekening voor een stucadoor. Daarbij zijn de garantie regels zo streng dat je niet eens een haakje in je deur kunt schroeven, omdat dan direct de garantie vervalt. Ze keuren samen met de partijen waarmee ze werken hun eigen vlees en hebben het bestuur vd VVE IN Hun zak. Een walgelijk wanpresterend bedrijf
Beste A S, wat vervelend dat je de service van MVGM zo ervaart. Zou je misschien een bericht met meer informatie willen sturen naar [email protected]? Wij komen hier graag met je over in contact. Groet, Natalie van MVGM
Negatieve ervaring: Ergste bedrijf ooit. Ga alsjeblieft niet verhuizen naar een appartement dat door mvgm wordt beheerd, ze zullen zich niet aan je contract houden. Ze proberen je te pesten en te bedreigen om het geld te krijgen waar ze geen recht op hebben. Daarnaast proberen ze je te laten tekenen voor dingen waar je nooit mee akkoord bent gegaan. Vertrouw deze OPNAJMERS alsjeblieft niet. Ga desnoods naar de rechter.
Negatieve ervaring: Staan 4 emails al geruime tijd te wachten op antwoord !!
Negatieve ervaring: Den Haag: zeer onvriendelijk personeel. Bijna een jaar renovatie aangevraagd en steeds niets gebeurd. Zeer trist en slecht gezien hoge huur betaling zal je toch een betere service kunnen verwachten?!
Negatieve ervaring: Slechte klantenservice. Niet flexibel.
Negatieve ervaring: Totaal onverantwoordelijk ... eenmaal ze het geld gekregen hadden, zijn ze verdwenen en nu antwoorden ze zelfs niet op mijn e-mails en telefoontjes als ik de defecten in het appartement wil melden.
Negatieve ervaring: Slechtste thuisbedrijf MVGM in Den haag Hiervoor is alleen het geld belangrijk, de service is helemaal niet belangrijk
Laat uw mening over MVGM Den Haag:
MVGM Den Haag verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

Groot taxaties & consultancy o.z.



Staedion hoofdkantoor

Interhouse Den Haag

Spring Real Estate Den Haag

Kerk & Co | Experts in kerkelijk vastgoed

Janssen Beleggingen Onroerend Goed B.V.


MHXog (Maxime Hendrickx OG b.v.)


Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.