
Draijer Makelaardij & Vastgoedbeheer

Informatie over Draijer Makelaardij & Vastgoedbeheer
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8:30-17h
- Zaterdag: (closed)
Draijer Makelaardij & Vastgoedbeheer: Meningen
Fantastische ervaring: Dankzij Draaijer heb ik mijn droomhuis gevonden. Het hele proces verliep soepel en de communicatie was uitstekend. Ik ben ontzettend tevreden met mijn nieuwe plek in Amsterdam!
Fantastische ervaring: Vriendelijk :)
Negatieve ervaring: ontzettend vreselijk bedrijf. Ik huur al meer dan vier jaar mijn appartement bij hen en ze hebben nooit op een van mijn e-mails gereageerd.
Negatieve ervaring: Ergste ervaring! Draijer bedrijf zal niet ver komen, als ze hun bedrijf met zo'n onoprechtheid runnen, ze hebben nul werkethiek. Sooner of later moet je betalen voor je daden!
Negatieve ervaring: Ik ben echt verbaasd over hoe dit bedrijf in business blijft. Als huurder is mijn ervaring niets minder dan vreselijk geweest. Ze behandelen hun huurbetalende klanten VERSCHRIKKELIJK. Als je momenteel een eigendom huurt dat door hen wordt beheerd, empathiseer ik oprecht met je en ik raad je ten zeerste aan om een uitweg uit je contract te zoeken. Hoe lang je ook al bij hen bent, ze tonen een complete gebrek aan zorg voor de relatie die je misschien hebt opgebouwd. De enige manier om enige actie te krijgen, is door te dreigen met juridische stappen. Dit is, zonder enige twijfel, het slechtste beheersbedrijf in Nederland. Ze respecteren zowel huurders als verhuurders niet. Als je overweegt om met hen samen te werken, dring ik er bij je op aan om koste wat het kost te vermijden. Veel geluk voor iedereen die met dit bedrijf te maken heeft—je zult het nodig hebben.
Negatieve ervaring: Ze zijn oplichters. Ze respecteren het contract niet en beantwoorden de telefoontjes niet, het ergste ervaring. Ze zijn zelfs niet in staat om een nieuw contract op te stellen, gewoon nutteloze mensen om eerlijk te zijn.
Negatieve ervaring: Bij indeplaatsstelling voor winkel, had verhuurder Draijer ingeschakeld. Helaas was de communicatie voor ons, als (voormalige) huurder, met dit kantoor ver onder de maat. Niet bereikbaar of er werd niet teruggebeld. Ook werden relevante zaken niet aan ons doorgegeven. Als je ze eenmaal sprak, waren ze relatief duidelijk over de zaak. Ze leken echter niet pro-actief.
Negatieve ervaring: Draijer was de borg van 7.5k vergeten over te maken en hadden na een maand nog niks. Hebben loodgieters langs laten komen voor 10 min en kregen een factuur van 400 eu omdat ze er zogenaamd 3,5 uur waren. Hielden 415 eu in vanwege schoonmaakkosten terwijl we 3 dagen hadden schoongemaakt en ze gebruikten oude foto’s als zogenaamd “bewijsmateriaal”. Onwijze oplichters, niet aan beginnen!
Negatieve ervaring: Ik ben een huurder van een winkel in de Pijp en we hebben al jaren zeer duidelijke problemen met lekkages of andere zaken in de winkel. Raymond komt bij ons langs en geeft geen feedback of actie. Als ik bel, zeggen ze dat er niets is wat ze kunnen doen. Als winkeleigenaar maakt het me woedend dat dit de manier is waarop vastgoed in Amsterdam wordt behandeld, omdat we alleen maar voor ons bedrijf willen zorgen, terwijl zij dat duidelijk niet doen. Absoluut vreselijk.
Negatieve ervaring: sinds december bezig met een bedrijfspand, elke keer van kastje naar de muur gestuurd. Zelfs partners/merken die een mail stuurden en belden om opheldering. konden niet eens mail verkeer terugvinden van hun en ons. persoon die over pand gaat werkt niet of nooit aanwezig nooit teruggebeld gemaild etc. voor ons hoeft het niet meer
Fantastische ervaring: Een appartement gehuurd op de Apollolaan. Het appartement zelf was onlangs gerenoveerd en in perfecte staat. We hadden één interactie met het onderhoudsteam en het probleem werd snel en zorgvuldig opgelost. Ook kregen we, nadat we het hadden verlaten, de volledige borg binnen minder dan 3 weken (contract had 4 weken hiervoor). In vergelijking met onze vorige huurervaring is dit zeker een ander niveau!
Negatieve ervaring: Heel erg ontevreden!! Ik ben niet tevreden met de makelaar die aanwezig was. Wij waren niet op de hoogte dat het een open huis betrof en werden niet correct behandeld. De makelaar keek niet op toen wij aankwamen op afgesproken tijdstip (geen "hallo/ welkom, u kunt rond kijken en bij vragen kunt u naar mij komen") en toonde geen interesse.
Negatieve ervaring: Teleurgesteld in de slechte onderhoudsstaat onder Huisbaas Draijer. Het ketelhuisprobleem Van Edisonstraat in Amsterdam lijkt bekend, maar blijvende en oudere bewoners worden geweigerd CV-ketels, in tegenstelling tot nieuwe appartementen. Mijn melding van ernstige schimmelproblemen kreeg geen respons, wat niet alleen frustrerend is maar ook schadelijk voor de bewoners. Het gebrek aan actie van Draijer is zorgwekkend en deze recensie hoopt op bewustwording en verbeteringen.
Negatieve ervaring: Vreemd slecht.
Negatieve ervaring: Absoluut vreselijk bedrijf met extreem slechte communicatie en klantenservice. Als je toevallig iets huurt dat door dit bedrijf wordt beheerd, wees dan bewust dat ze alleen om geld geven. Ze houden totaal geen gesprekken gaande, tenzij ze geld van je nodig hebben. Het pand dat ik van hen huur is oud, in slechte staat en waarschijnlijk illegaal vergroot, en ze geven helemaal niet om het beter voor je te maken. Blijf weg van hen.
Negatieve ervaring: Deze makelaar is een huisjesmelker pur sang, 27 jaar in een huurhuis via deze oplichters gewoond, 3 rechtszaken via de huurcommissie, tegen ze gewonnen, vorig gelukkig iets anders gevonden, betaald toen nog geen €250 huur per maand, wegens lekkage, schimmel, tocht, vocht, achterstallig onderhoud, lekkend dak, kapotte ramen noem maar op! De meest onbeschofte mensen krijg je aan de telefoon als je belt met een klacht, waar verder niets mee gedaan werd, meer dan 9 jaar gewacht op een kit randje in de keuken, echt vreselijk, mocht je via Draijer huren, dan wordt de huurcommissie je beste vriend, je wint altijd, staan ook daar te boek als huisjesmelkers.
Negatieve ervaring: Laten bejaarde mensen aan hun lot over. Zijn niet behulpzaam. En de dame die voor oplossingen moet zorgen in dit bedrijf, behandeld deze 80+ ook nog eens onbeleefd. Zeer slechte ervaringen met dit bedrijf.
Negatieve ervaring: Het bedrijf doet alles om op twijfelachtige en soms illegale manieren zoveel mogelijk geld uit je te halen voor slecht onderhouden appartementen en biedt geen nuttige ondersteuning in geval van problemen. Vermijd dit ten koste van alles.
Fantastische ervaring: Leuke woning gekocht bij Draijer, hadden alle documenten goed op orde en waren bereikbaar.
Positieve ervaring: Prima ervaring met Draijer tot nu toe. Wij wonen inmiddels 1.5 jaar in een huurhuis in Amsterdam via Draijer en zijn altijd goed geholpen. Vriendelijk personeel en prima prijzen voor wat je krijgt. Ik was eerst ook vrij sceptisch toen ik de reviews las, maar wij hebben tot nu toe dus een prima ervaring bij Draijer.
Negatieve ervaring: Ik ken dit bedrijf niet, maar hoop dat in de toekomst de afdeling Onderhoud wel wat meer laat uitvoeren...
Positieve ervaring: Ik ben al 1,5 jaar een zeer tevreden klant van Drainer. Ik krijg altijd snel feedback en bij dringende vragen vindt er een snelle oplossing plaats.
Negatieve ervaring: Ik had belangrijke financiële vragen over voorwaarden voor mijn huursituatie die ineens veranderden. Dit was voor mij een nogal vervelende situatie om in terecht te komen, dus ik had hier een aantal vragen over, en de vraag of dit wel zo kon. Er was veel miscommunicatie, wat natuurlijk kan gebeuren en niet heel erg is. Waar ik wel erg van schrok is de toon die de vrouw/het meisje van de afdeling verhuur tegen mij aansloeg. Ik denk dat ik nog nooit iemand van een bedrijf aan de telefoon heb gehad die zo onaardig en onbeleefd was. Toen ik vroeg of ze het 100% zeker wist, nadat ik eindelijk een duidelijk antwoord had gekregen op mijn vraag werd ze ontzettend geïrriteerd over het feit dat ik dezelfde vraag nogmaals stelde. Een nogal vreemd telefoongesprek al met al. De telefoniste die mij had doorverbonden is gelukkig wel heel vriendelijk.
Negatieve ervaring: Huisjesmelker pur sang. Dat ziet een rechter ook! Neem altijd juridische stappen als ze je naaien.
Positieve ervaring: Udo van Willingenburg was de man die met mij werkte voor een evaluatie van mijn appartement. Ik moet zeggen dat hij zeer behulpzaam en attent was. Hij kende ook echt het gebied waarin mijn huis zich bevindt, en ik waardeer dat enorm omdat ik makelaars heb gehad die zelfs niet wisten of er scholen of supermarkt in de onmiddellijke omgeving waren! Hij was pragmatisch en nuchter zonder onbeschoft of neerbuigend te zijn - een andere eigenschap die vaak ontbreekt in zogenaamde professionele diensten zoals deze. Ik kan hem ten zeerste aanbevelen.
Negatieve ervaring: Bijzonder slechte ervaring gehad met deze makelaar. Aan het begin hebben we alleen sleutels gekregen voor de voordeur, maar nu we weg gaan moeten we ineens kosten betalen voor het vervangen van de sloten van de kamerdeuren, terwijl wij daarvan nooit sleutels hebben ontvangen. Daarnaast is de communicatie echt dramatisch. De gierigheid is niet te beschrijven van dit bedrijf. Een keer wisselde een huisgenoot, dus moest hij 500 euro 'omzetkosten' voor het contract betalen. Terwijl het gewoon een kwestie van huurcontract opzeggen en nieuwe aanvragen is. Ook was er onwijs veel achterstallig onderhoud, waar ze niks aan wilden doen. Wij zijn er uiteindelijk uitgegooid, omdat de eigenaar wilde verbouwen. Maar de dag dat wij gaten aan het opvullen waren, kwamen er ineens kijkers (niet gecommuniceerd naar ons) voor nieuwe huurders.. Ik kan zo door blijven gaan met voorbeelden.. Als je de kans hebt, zeker niet bij Draaijer huren. Btw, alle vijf sterren reviews zijn gewoon van de mensen die er werken. Dus let daar niet op.
Negatieve ervaring: Schandalige organisatie! We hebben al ruim 9 maanden last van lekkage en schimmel in onze badkamer en slaapkamer. Het interesseert ze precies niks, ze doen waar ze zelf zin in hebben en hebben schijt aan de huurders. Vraag me af hoe zij zelf willen reageren mochten ze ooit zelf in eenzelfde situatie terecht komen.
Negatieve ervaring: Helaas geen goeie ervaring.Meerdere malen verzocht. maar geen antwoord!Bellen werkt ook niet, meneer Udo van Willigenburg altijd bezig en wil niet met je praten!
Negatieve ervaring: Zeer slechte makelaardij!!! Al meer dan een jaar lekkage en zwarte schimmel en reageren gewoon niet meer. Al is het huis nog zo mooi, niet in zee gaan!
Fantastische ervaring: Uitstekende en snelle communicatie en samenwerking! Chantal was erg hulpvaardig en altijd beschikbaar om uit te leggen en ervoor te zorgen dat we alle informatie hebben die we nodig hebben om onze huurovereenkomst te starten en onze verhuizing te voltooien!
Negatieve ervaring: 4 weken na het verhuizen wachten we nog steeds op de terugbetaling van onze borg van 3000EUR!!!! Ze doen alsof dit normaal is, maar voor de meeste mensen is het veel geld, vooral als je ook een borg voor de nieuwe plek moet betalen! Het lijkt erop dat ze een groot cashflowprobleem hebben!
Negatieve ervaring: Vermijd dit bedrijf! Doe geen zaken met ze!
Negatieve ervaring: Deze makelaar is erg onprofessioneel ze zorgen ook voor het beheer van hun panden. Maar je krijgt geen antwoord als je belangrijke mailtjes stuurt. Onderhoud van spullen word erg vertraagd en 2 maal verkeerde spullen gekregen voor een vriezer onderdeel met maanden tijd ertussen. Ook hebben we deze makelaar meerdere malen betrapt op keihard liegen tegen ons. Ga absoluut NIET met deze makelaar in zee!
Negatieve ervaring: Absoluut geen respect voor huurders. Ook misleidend en niet in overeenstemming met de Nederlandse wet. Vreselijk bedrijf waarvan het enige doel is om winst voor woningbezitters te maximaliseren zonder rekening te houden met gezond verstand en fatsoen.
Fantastische ervaring: Vriendelijk, duidelijk en snel
Fantastische ervaring: Super fijne makelaar! Chantal heeft ons heel goed geholpen en was super aardig. Wij zijn heel erg blij met ons huisje en ik raad deze makelaar zeker aan!
Positieve ervaring: Vriendelijke en accurate service door Chantal! Alles moest redelijk snel geregeld worden en is allemaal soepel verlopen.
Fantastische ervaring: Heel goed geholpen door Chantal, die zeer vriendelijk, toegankelijk en goed bereikbaar was gedurende ons proces om een woning te bemachtigen! Nogmaals bedankt Chantal! Ook de reparatie verzoeken, via afdeling onderhoud, worden geregeld, werden snel in behandeling genomen. We hebben gemaild in plaats van gebeld, omdat je maar tussen 9 en 10 kan bellen. Mailen werkte goed.
Fantastische ervaring: Enorm te spreken over Draijer! Binnen afzienbare tijd hadden wij een woning in het Centrum van Amsterdam via hen. Er is te allen tijde professioneel contact en onderhoudszaken worden snel opgepakt. Al met al, enorm fijne makelaardij!
Fantastische ervaring: Draijer is voor mij altijd een fijne en betrouwbare huurbaas geweest. Persoonlijk vond ik het fijn dat ik ze nooit overbodig hoorde en dat zij problemen direct en adequaat hebben verholpen!
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke service. Verkeerde huurcontracten gemaakt voor hun eigen gemak, trage correspondentie en geen enkele bereidheid om te helpen of professioneel te zijn (ze zullen de helft van je borg zonder enige reden houden). Wees alstublieft voorzichtig of vermijd beter om met dit bureau om te gaan.
Negatieve ervaring: Ik huurde een plaats bij Draijer, totaal onprofessionele diensten. Geen inspectie aan het begin, noch nadat ik de plaats had teruggegeven. Geen reactievermogen van hun onderhoudsservice. Moest maanden vechten om mijn borg terug te krijgen, die om een ongeldig reden was ingehouden. Al met al, zal ik nooit meer met hen omgaan.
Negatieve ervaring: Komen hun afspraken niet na stelletje onprofessioneele stakkers. Geven 0,0 geld uit om het wonen dragelijk te maken. Firma list en bedrog. Ik ga de huurcommissie in schakelen.
Fantastische ervaring: Recent mijn huis verkocht, zeer tevreden over Udo van Willigenburg, van begin tot eind heeft hij mij in dit proces goed begeleid. Udo is professioneel, kent de markt goed, doet reëele voorstellen, bereidheid om alle info die je op je af krijgt uit te leggen en prettig in de omgang. Altijd goed bereikbaar en doet een stap extra om de verkoop goed te laten verlopen!
Negatieve ervaring: Ik schrijf deze beoordeling in het Engels om ervoor te zorgen dat deze iedereen bereikt, vooral omdat veel expats in Amsterdam wonen. We hebben een appartement gevonden en een bod gedaan. Ons bod werd geaccepteerd, de tweede dag dat we het appartement voor de laatste keer gingen bekijken om de laatste details af te ronden. We hoorden dat ze een beter bod hadden gekregen, en ze wilden het bod dat we hen hadden gegeven na acceptatie veranderen. Het meest vervelende is dat ze ons verzekerden dat ze niet zo werken, letterlijk zeggend: 'De eerste koper die met een goed bod komt, zal worden geaccepteerd, we spelen geen spelletjes.' Ik denk dat ze dat toch doen, totaal geen respect voor professionaliteit. Nadat we zeiden dat we ons oorspronkelijke bod nog steeds wilden handhaven, kregen we een oproep van Udo die ons vertelde dat het zo werkt. Dezelfde man die ons verzekerde dat dit niet zou gebeuren. Doe geen zaken met hen, ze zullen hun woord niet respecteren.
Negatieve ervaring: Niet op tijd komen op afspraak . Na bezichtiging na 8 dagen zelf maar bellen en dan te horen krijgen dat zij het te druk hebben . Amateurs ..
Negatieve ervaring: Absoluut niet aan te raden! Geen onderhoud, slechte service en onbereikbaar. Pas op met deze makelaar.
Negatieve ervaring: Slechte communicatie
Fantastische ervaring: Topservice!
Fantastische ervaring: Ik huur al jaren via deze beheerder en vind juist dat alle technische klachten snel en vooral goed worden opgelost.
Negatieve ervaring: Waardeloos. 15 jaar gehuurd en gelukkig daar net weg nu. Veel achterstallig onderhoud en als een duidelijk probleem aangeeft word je van het kastje naar de muur gestuurd. Na een half jaar komen ze misschien eens in actie als je zelf 100 keer gebeld hebt wat de situatie is. TIP: Misschien dat de mensen van de onderhoudsdienst eens een keer op communicatiecursus moeten gaan. En ook leren hoe ze met hun klanten moeten omgaan. Over de arrogantie van de makelaar Rene Wouters bij wie ik mijn huurhuis moest opleveren zal ik maar niet beginnen. Of toch wel. Alles in werking stellen om de waarborgsom niet te hoeven terug te betalen.
Negatieve ervaring: Waardeloos. Achterstallig onderhoud en bij de makelaar houden ze al weken niet thuis. Onbereikbaar en onbetrouwbaar.
Fantastische ervaring: We kunnen Udo van Willigenburg, Niek van der Sluijs en de team van Draijer makelaardij van harte aanbevelen, er is geen betere.
Fantastische ervaring: Een zeer tevreden klant.
Negatieve ervaring: Slecht bereikbaar per telefoon!
Negatieve ervaring: Zeer slecht gerenoveerd huis in Den Haag onder contract met Draijer Vastgoed B.V. Veel defecte / slecht geïnstalleerde onderdelen. (BV lekkend toilet, slecht geïnstalleerde keuken en minimale score op isolatie). Verder moeizaam contact en duurt lang voordat er geregeerd word op e-mails.
Laat uw mening over Draijer Makelaardij & Vastgoedbeheer:
Draijer Makelaardij & Vastgoedbeheer verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren

B.V. Makel.kant. in Onr. Goed.

THE GOOD GUYS | for great houses


Stadswaarborg Onroerend Goed



Hollandsche Makelaardij

Real Estate Network

OSR Real Estate


Batenburg Real Estate

Unique Real Estate

I AM REAL ESTATE

Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.