
Woonstad Rotterdam

Informatie over Woonstad Rotterdam
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: (closed)
- Dinsdag: 10h-15h
- Woensdag: (closed)
- Donderdag: (closed)
- Vrijdag: (closed)
- Zaterdag: (closed)
Woningcorporatie met sociale huur, vrije sector huur, koopwoningen, bedrijfsruimtes, studentenkamers en parkeerplaatsen te huur in Rotterdam. Gezinnen, middeninkomens, jongeren, ouderen, starters en ondernemers kunnen bij ons huren. We verhuren allerlei soorten huurhuizen zoals appartementen, eengezinswoningen, nieuwbouw en starterswoningen, maar ook horecaruimtes, winkelruimtes, kantoorruimtes, en opslag in Rotterdam.
Woonstad Rotterdam: Meningen
Negatieve ervaring: Waardeloos!!! 1 ster is nog te veel. Wacht al sinds 1 november op een belletje heb al meerdere beloftes gekregen dat ze terug bellen of bezig zijn met een offerte maar doen helemaal niets.
Negatieve ervaring: Voor een sociale verhuurder is het een onmenselijke organisatie. Woonstad Rotterdam verdiend geen enkele ster.
Negatieve ervaring: Senioren flat korte bajonet straat wordt al de hele week vanaf smorgens vroeg geteisterd door geluidsoverlast van drill werkzaamheden. Waarom word daarover niet nagedacht. Geen bericht vooraf bv zodat bewoners rekening mee kunnen Houden. Zoveel overlast kan zorgen voor triggers en hun welzijn danig beschadigen. Wanneer gaan jullie rekening houden met de medemens. Een halve dag drukken bv ipv een hele dag. Rekening houden met de mens is echt geen zware klus hoor. Tenzij je geen hart en geen brein hebt geen empathie. Zelf niet nadenken over hoe iets voor jou zou zijn voor je een ander mee belast. Is uitermate verschrikkelijk in die senioren flat. De bewoners kunnen. Geen kant op. Schaam je diep. Werkzaamheden moeten verricht worden maar niet ten koste van andermans welzijn.
Negatieve ervaring: Wij zijn als VVE weggegaan bij Woonstad. Wat een slecht functionerende organisatie is dat. Zelfs op aangetekende brieven reageert de directie niet.
Negatieve ervaring: Inmiddels al 8 maanden een daklekkage die niet wordt opgelost. Woonstad Rijnmond wijst naar de aannemer en blijft volhouden dat ze niks kunnen betekenen, gelukkig denkt de huurcommissie hier heel anders over...
Negatieve ervaring: Voor alle gedupeerden, praat met de gemeente, die moeten de boel dan opknappen en verhalen de rekening op woonstad. Stel woonstad vooral in gebreke, dit kan bij de huurcommissie, dan betaal je minder huur tot het probleem verholpen is. Als dat gezamenlijk woedt gedaan zal de woningbouw vast sneller luisteren.
Negatieve ervaring: Onmenselijk!!! Slechte corporatie!
Negatieve ervaring: Slechte woningcorporatie! Wanneer je verplicht moet verhuizen douwen ze je zonder rekening met je te houden in een ongeschikte woning. Me gehandicapte zoon heeft totaal geen hulp of voorzieningen gekregen, terwijl dit duidelijk van te voren wel was aangegeven. Ze hebben ook geen alternatief aangeboden. Dan pakt hij toch zelf een plamuurmes? Dit is hoe Woonstad over hun bewoners denkt. Ze zijn enorm nalatig geweest en staan niet open om te kijken naar een oplossing. Koop of huur hier geen woning als je achteraf niet achter de feiten wilt aanlopen! Ze ontvangen graag huur en servicekosten, maar de huurders zien er niets tot weinig voor terug.
Negatieve ervaring: Huis van Woonstad gekocht met verborgen gebreken. Kozijn in de woonkamer bleek verrot, maar dit was met een vensterbank cover bedekt omdat de vensterbank zelf ook gebroken was. Hier waren we wel van op de hoogte, omdat het zichtbaar was. We wilde er een nieuwe cover op plaatsen, maar vervolgens kwamen we erachter dat het kozijn door en door verrot is. Reparatieverzoek ingediend bij de VVE van Woonstad en het aannemingsbedrijf laten komen. Het kozijn bleek niet meer te redden en er moest een nieuwe komen. Om deze reden hebben we alles eromheen kaal gelaten om later af te maken. We hebben 7 maanden lang geprobeerd om te achterhalen waarom er geen voortgang in zit en worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Over het hele verrotte deel van het kozijn zit inmiddels schimmel en er zitten grote gaten in die tochten. Nu blijkt dat Woonstad de opdracht heeft afgewezen. Daarnaast begon ondertussen 5 maanden geleden ook een lekkage in de slaapkamer. Dit is inmiddels ook nog niet verholpen. Kortom, zwaar teleurgesteld en zeer ontevreden met Woonstad Rotterdam.
Negatieve ervaring: Doe wat aan jullie site en applicatie. Werkt voor geen meter en is verre van duidelijk. Daarnaast zijn jullie erg slecht bereikbaar en doen jullie vrij weinig aan overlast en vervuiling. En als kers op de taart komen jullie met belachelijke huurprijzen
Negatieve ervaring: Al 3 maanden bezig om deze suskasten vervangen te krijgen. Het voorstel van de aannemer is spuiten en 'reviseren' want ze kunnen ze niet bestellen. Zijn 2x langs geweest, hebben me 1x laten zitten om 8.00 zonder te komen. effe poeierkoote.. zo lossen ze dat graag op.
Negatieve ervaring: Beroerde communicatie en veel onduidelijkheid over het opleveren van een huurwoning waar een inmiddels bejaarde man al zeker 40 jaar woont. Mevrouw van Campenhout zou gisteren contact opnemen om informatie te geven over hoe wij de woning moeten opleveren. Dit is niet gebeurd en bij contact opnemen krijgen we een mailtje dat mevrouw er vrijdag pas weer is. De tijd begint te dringen als wij ook nog eens van alles moeten doen om het volgens de wensen van Woonstad op te leveren.
Negatieve ervaring: Als zakelijk huurder al meerdere overstromingen gemeld en ook klachten ingediend over het uitblijven van reacties, en ook dan blijft het stil. 1/10 deel van het gehuurde object is niet betrouwbaar. Het object wordt slecht afgeleverd. Keukenblokje aan een onbewerkte houten plank, Electra afgekeurd, geen keerklep en gewoon vies en niet even geverfd, en dan wordt er blijkbaar gewacht tot de huurder dat gaat doen. We hebben ook een object van Woonbron, waar ze in ieder geval nog reageren. Hier is het gewoon een grote echoput.
Negatieve ervaring: Bij mijn verhuizing hadden ze niet vermeld dat de kelder ieder jaar met water overstroomde waardoor ik al mijn spullen ben kwijtgeraakt. Had mijn verhuisdozen in de kelder gezet wegens verbouwing in het huis. Verantwoordelijkheid nemen doen ze niet en er is een pannekoek genaamd M. van der Linden die denkt dat de huurder alles zelf moet opknappen in de woning. Na mijn ervaringen kan ik makkelijk zeggen dat Woonstad Rotterdam de slechtste woningcorporatie is. Ze werken nog met hobby-aannemers die nog geeneens weten hoe je muren moet vullen en keukenkasten moet ophangen. Alles moet zo goedkoop mogelijk zijn voor hun en hierdoor gaat kwaliteit zwaar achteruit.
Negatieve ervaring: Jullie zijn heel slecht te bereiken , bijna 1 uur aan de telefoon hangen , nog steeds niemand aan de lijn . Net zo slecht als Breman
Fantastische ervaring: Nooit problemen gehad. Zijn up to date met ons appartement. Niks te klagen voor ons :)
Negatieve ervaring: Zeer en belachelijk slechte bereikbaarheid. Probeer ze al 2 weken te bereiken. Telefonisch en per email. Lang wachten meer dan 45 minuten. Probeer ik in de ochtend te bellen dat het wat rustiger is maar zonder resultaat. Elke kantoor is maar 1 dag per week open en maar tot 3 uur zoals de klantenservice lijn. Dit is toch niet normaal meer.
Negatieve ervaring: Verhuren een huis waarvan ze weten dat de cv ketel niet werkt. Niemand weet zogenaamd wat er aan de hand is 4 weken lang zonder gas en water laten zitten is normaal hierzo. Belachelijke organisatie dit mag niet eens
Negatieve ervaring: Met twee maten meten doen ze bij Woonstad Rotterdam!! Linda schrijft duidelijk in haar bericht dat omwonenden last hebben van haar vlag, dus had ze het niet over onderburen! En nu is het opeens zo dat de vlag te groot was ofzo. Linda Hoffman opzouten!!
Negatieve ervaring: Heel slecht. Geld innen kunnen ze heel snel en op tijd. Maar reparaties of wat dan ook van hun kant heel langzaam en wanneer ze tijd hebben.
Negatieve ervaring: Controleren van bewoners om een vlag bah bah! En de meeste woningen zijn niet te houden met de kou.
Negatieve ervaring: Verwarming is stuk en we zijn al een week verder..betaal bijna 400 euro aan service/vve kosten..! En jarenlang van kastje naar de muur gestuurd voor een rioollek waardoor de portiek meurt. Alleen dmv een advocaat dan gebeurd er ineens wat. koop geen woning van woonstad. Sigaar uit eigen doos. Armoede.
Positieve ervaring: Via Woonstad app kan je veel aanvragen niet regelen je moet echter op een pc of laptop ingelogd staan.
Fantastische ervaring: Complimenten aan meneer Rik Tompot en meneer Berkay Var! Jullie zijn kanjers in het bedrijf en helpen graag indien mogelijk mensen die het hard nodig hebben. Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn voor alles en hoop dat jullie wensen uitkomen! Nogmaals bedanken wij jullie enorm voor alle moeite en zijn wij blij dat wij jullie op onze pad hebben gekregen! Woonstad Rotterdam heeft het goed gedaan om meneer Tompot en meneer Berkay Var in dienst te hebben want jullie zijn toppers en super professioneel met jullie werk!! Groetjes, Anissa
Negatieve ervaring: 1 ster is te veel, nooit de telefoon opnemen, muizen en lekkages waar ze niks aan doen want dat zou je zelf op moeten lossen. Mensen aan de telefoon die geen verstand hebben, alleen maar geld willen innen maar nooit tot een oplossing komen voor problemen. Huizen die vol met vocht en schimmel zitten en op instorten staan, veel overlast waar niks aan gedaan word kortom de slechte woningbouw die er is ! Blij toe dat ik weg ga bij jullie. Mvg
Negatieve ervaring: Woonstad wil ivm een nieuwbouwproject mijn schuur slopen en op een andere plek een nieuwe plaatsen. In de tussentijd zou er een overdekte fietsenstalling komen. Er zijn voor een aantal buren tijdelijke schuurtjes geplaatst, maar een overdekte stalling is er niet. Na een telefoontje hierover word er gezegd dat ik mijn scooter maar in een schuurtje van de buren moet zetten, maar dat past niet. Mevrouw Walbeek mailt dat er geen andere oplossing komt. Vervelend, want er is toegezegd dat er een overdekte stalling zou komen. Mijn scooter blijft dus lekker in de huidige schuur staan totdat er een oplossing is waar ik tevreden mee ben. Het is natuurlijk niet de bedoeling om issues van Woonstad door te schuiven naar de klanten. Deze mensen weten niet wat service of meedenken is.
Negatieve ervaring: Agv lekkage gebeld, het water liep de woonkamer in. Antwoord van de spoedkamer: binnen 5 uur wordt u gebeld door de aannemer. Ik enigszins boos: hoezo 5 uur, dit is toch een spoedlijn?... antwoord: mnr weet u wel hoeveel mensen per dag bellen...
Negatieve ervaring: 1 Ster zelfs te veel! We betalen servicekosten, maar service is nergens te bekennen. We moeten altijd achteraan bellen om geholpen te worden. Sommige reparaties voeren ze niet uit want zou te duur zijn. Zeer slechte ervaring met Woonstad Rdam
Negatieve ervaring: Vreselijk. Ik heb nog nooit zo'n slechte en domme service in mijn leven gezien. Ik heb de sleutel voor de hoofdingang niet ontvangen, dus ik moest 3 uur buiten wachten. Ik heb ze gebeld en mijn situatie uitgelegd, maar het enige antwoord dat ik kreeg was dat ze niets konden doen. Ik ben een reiziger, dus mijn Engels kan een beetje slecht zijn, maar de collega met wie ik sprak, beledigde me gewoon en mijn Engels en hing plotseling de telefoon op. Ze nemen nooit verantwoordelijkheid voor hun klanten en werken gewoon op een domme manier.
Negatieve ervaring: Het gelach van Nederland, Woonstad Rdam!! Slechtste klantenservice ter wereld! Als je ze alleen op hun algemene nummer belt, moet je al een uur in de wacht staan voor een simpele vraag!! Ze doen ook niet hun best om dit te verbeteren o.i.d. HIER NOG EEN: BEL JE ZE OP ZATERDAGAVOND VOOR SPOEDMELDING, WORDT GEWOON NIET OPGENOMEN! ZE DOEN ALSOF ZE EEN KLANTENSERVICE HEBBEN, MAAR DIE IS ER NIET EN ZEKER NIET OP ZATERDAGAVOND
Hi Youssef, wat naar dat je het contact met Woonstad zo ervaart. We doen ons best om bewoners zo snel mogelijk te helpen telefonisch. Ik beantwoord graag al je vragen en ga voor je op onderzoek uit. Zou je in een privé bericht jouw adresgegevens willen sturen? Groetjes, Sarah
Negatieve ervaring: Voor het eerst te maken met woonstad. Niets dan een grote teleurstelling. Hoe onpersoonlijk en afstandelijk wil je zijn als woningbouw. Als de openingstijden beperkt tot dinsdag van 10 tot 15 uur hoef je niet verbaast te zijn dat het druk is. Als je dan inricht met slechts 3 balies weet je dat de wachttijden oplopen. Dus niets te maken met personeelstekort maar met hoe je iets inricht. Als je dan lang zit te wachten zou het ook prettig zijn als je een koffieautomaat neerzet. Nu mochten we niets een een kopje thee/ koffie nemen , want dat is alleen voor het personeel, zei de receptioniste Dus als je dan je mond vol hebt over klantbeleving..
Fantastische ervaring: Ik had doorgaans negatieve ervaringen met Woonstad, waarbij communicatie slordig was en de nazorg teleurstellend. Echter, vandaag werd ik aangenaam verrast door de buitengewoon deskundige en kalme telefoniste, Fatima genaamd, die mij uitstekend heeft geholpen met al mijn vragen. Haar dienstverlening getuigde van oprechte service en zij is een uitstekend voorbeeld van hoe een telefoniste zou moeten zijn. Mijn oprechte dank!
Beste M.S., bedankt voor je positieve en eerlijke review. Fijn te horen dat onze collega, Fatima, je uitstekend heeft geholpen. Ik geef dit intern door aan haar en haar leidinggevende. Hier worden wij heel vrolijk van. Wij leren graag vanuit je ervaring. Mocht je ervoor openstaan, dan wil ik je vragen wanneer je dit gesprek hebt gehad. Stuur dit en je adresgegevens dan via een privé bericht door zodat wij hier van kunnen leren. Ik wens je een fijn en zonnig weekend. Groeten, Marcia.
Negatieve ervaring: Douche afvoer verstopt vermoedelijk door dak renovatie duurt 1 week voor er iemand komt kijken
Hoi Yuen, bedankt dat je jouw ervaring op deze manier met ons hebt gedeeld. Wat vervelend dat je een week moet wachten! Ik ga graag voor je na of ik nog iets kan doen voor je. Zou je ons een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter met jouw adresgegevens? Groetjes Ruben
Negatieve ervaring: Legale afpersers, nooit bereikbaar, betaald teveel huur, 0.0 service
Geachte heer/mevrouw, bedankt dat je aangeeft dat je niet tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. Het is nooit onze bedoeling om je de indruk te geven dat wij je niet serieus nemen. Kun je ons een privébericht sturen via Facebook, Twitter of Instagram? Ik wil graag kijken naar de mogelijkheden om je beter van dienst te zijn en wat er is gebeurd, zodat we van je ervaring kunnen leren. Groeten, Marcia.
Negatieve ervaring: Woonstad heeft de gave problemen te creëren en dit dan het probleem van de klant te maken. Eerst is er al jaren bekend dat mijn woning funderingsherstel nodig had. Er is veel te lang gewacht, waardoor de woning niet veilig meer was en ik tijdens het onderhoud langdurig moet verhuizen. De communicatie hierover is van begin tot eind slecht geweest. Planningen, als je die al krijgt, veranderen zonder melding. Bij zowel de wisselwoning als terug naar de 'gerenoveerde' woning krijg je uit het niets een kleine week van te voren de melding dat je kunt verhuizen en dat dat na een maand ook gebeurd moet zijn. De woning wordt volledig kaal opgeleverd, dus er wordt van je verwacht per direct maar alles laat vallen en gaat klussen. Je kunt hier niet fatsoenlijk op plannen. Het meest schandalige is dan nog dat de woning helemaal niet klaar is. De kozijnen waren aan vervanging toe en er is ineens besloten ze toch maar 'op te knappen'. Dit betekent enkel wat hang en sluitwerk en een groene wrap zodat het er vanaf de straat beter uit ziet. Het resultaat is zelfs erger dan het voor de renovatie was. De ramen tochten, sluiten met moeite en vallen uit het kantelsysteem. Toch een déjà vu naar de wisselwoning waar rioolbuizen gewoon open waren bij de grond onder de wastafels en met een plastic plaatje waren verborgen. Visueel leuk, maar de stank was verschrikkelijk. Contact met woonstad voor dit project kan enkel via een e-mail adres waar gewoon niet op geantwoord wordt. Ik heb het afgelopen jaar (en zeker de afgelopen dagen) meerdere e-mails gestuurd met diverse vragen en problemen, maar slechts een enkele mail heeft een reactie gehad.
Negatieve ervaring: Slechtste woningbouw wat er bestaat op aarde. Je hebt ernstige lekkage, barst in muur en schimmel. Zegt de woningbouw wacht maar tot paar dagen dan komt iemand om naar te kijken.. In mijn vorige woning had ik 12 a13 lekkage kwamen ze steeds niet maken tot dat mijn plafond op me neer viel, ik was blij dat ik niet dood ging. Dan neem ik contact met Woonstad dan zeggen ze u wordt terug gebeld binnen 2 werkdagen… dan zijn ze heel verbaasd als je boos wordt.
Beste Hawbesh Tarik, bedankt dat je jouw ervaring op deze manier met ons hebt gedeeld. Ik ga graag voor je na wat er is misgegaan en of wij de ernst van de situatie niet goed hebben ingeschat. Zou je ons een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter met jouw adresgegevens? Ik ga graag met je in gesprek om erachter te komen hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Groetjes, Naomi
Negatieve ervaring: Hele slechte service kan niet eens telefonisch een reparatie aanvragen die ik al vorig heb gemeld ! Heel slecht en ieder jaar maar weer de huur verhogen aso is dit !
Beste Bader, bedankt dat jij jouw ervaring hebt gedeeld. Ik leg je graag uit waarom wij de keuze hebben gemaakt om reparatieverzoeken online aan ons door te geven. Hier zitten veel voordelen aan. Je logt in via jouw account en kunt direct het reparatieverzoek in de agenda van de aannemer plannen, hierdoor sta je (telefonisch) niet in de wachtrij, én kun je dit op ieder gewenst tijdstip doen. Ook kun je altijd via jouw account de status van jouw reparatieverzoek raadplegen. Kom je er online niet uit? Neem contact op met de klantenservice via: 010- 440 8800. We zijn bereikbaar van 09:00 tot 15:00. Groetjes, Naomi
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke organisatie die je klachten niet serieus neemt!! UPDATE: Ik heb hieronder het antwoord van Marcia gekregen, maar haar bericht is volkomen betekenisloos. We zijn al bijna 6 jaar in contact met Woonstad (via telefoon en e-mail), en ze nemen ons niet serieus en lossen onze problemen niet op, maar laten ons ons steeds ongemakkelijker voelen door om hulp te smeken. Daarom, Marcia, ben ik er zeer zeker van dat het ook geen oplossing is om je een privébericht te sturen op Facebook, Twitter of Instagram. We zijn nu op zoek naar juridisch advies.
Geachte heer/mevrouw, bedankt dat u aangeeft dat u niet tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. Het was nooit onze bedoeling om u de indruk te geven dat we u niet serieus nemen. Kunt u ons een privébericht sturen via Facebook, Twitter of Instagram? Ik zou graag de mogelijkheden bekijken om u beter van dienst te zijn en wat er is gebeurd. We kunnen leren van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Marcia.
Negatieve ervaring: "De wachttijden zijn langer dan u gewend bent", is wat je al 2 jaar lang hoort wanneer je Woonstad belt. Geen idee of het te maken heeft met de kortere openingstijden (tot 15.00 uur). Maar inmiddels lijken de langere wachttijden normaal te worden.
Hoi Thomas, bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak. De wachttijden kunnen inderdaad lang zijn. We doen ons best iedereen zo snel mogelijk te helpen. Veel zaken regel je online via het MijnWoonstad account. Heb je een vraag wat geen reparatieverzoek betreft? Je kunt ons ook bereiken tussen 08:30-17:00 door een privé bericht te sturen via Facebook, Twitter en Whatsapp. Groeten, Marcia.
Negatieve ervaring: Schande zoals jullie mensen betuttelen. Telefonisch ook onbereikbaar. Dramatisch management!
Hoi Koen, we bedanken je voor je feedback. Ouderen betuttelen? Nee. Hieronder leggen we uit waar de regels bij onze recreatieruimten vandaan komen https://bit.ly/3S0eIF5. Onze excuses voor het ongemak. De wachttijden zijn langer dan je van ons bent gewend. Veel zaken regel je online via het MijnWoonstad account. Heb je een vraag wat geen reparatieverzoek betreft? Je kunt ons ook bereiken tussen 08:30-17:00 door een privé bericht te sturen via Facebook, Twitter en Whatsapp. We zijn telefonisch bereikbaar van 09:00-15:00 via 010-4408800. We doen ons best iedereen te helpen. Groeten, Marcia.
Negatieve ervaring: Wat zij jullie een betutteld bedrijf zeg. Wat gaat het jullie aan of de mensen een drankje drinken. Er zijn wel belangrijker zaken om jullie mee bezig te houden zoals de kwaliteit van jullie woningen. Heel gauw sorry zeggen en terugdraaien
Negatieve ervaring: "Wie misgunt nou ouderen hun Advocaatje..." Uri Rosenthal, 12-10-2022. WNL, NPO 8:00u.
Ouderen droogleggen? Nee. Hieronder leggen we uit waar de regels bij onze recreatieruimten vandaan komen. Belangrijk is dat het voor iedereen moet zijn. https://bit.ly/3S0eIF5
Negatieve ervaring: Ik probeer al een lange tijd met hen te communiceren. De service is echt slecht, de applicatie om uw gegevens te scannen haalt al uw informatie van veel portalen en het kost zoveel tijd. Het is het meest irritante huurproces dat ik ooit heb meegemaakt.
Negatieve ervaring: Een amateuristisch bedrijf dat denkt dat problemen kunnen worden opgelost door ze in de tijd te spreiden....
Negatieve ervaring: Weinig capaciteit, slecht georganiseerd. Voor een kapotte wasmachine kraan moet ik dagen wachten wat eigenlijk met spoed opgelost kan worden. Nu zit ik zonder kraanwater en de was loopt op. Ze durven nu ook huurverhoging te vragen.
Negatieve ervaring: Belachelijk slechte service. 45 minuten aan het wachten wanneer je de noodnummer belt. Schande!
Negatieve ervaring: Slechte service. Als er een lekkage o.i.d is dan wordt er gewoon niets aan gedaan of het duurt veels te lang voor dat je überhaupt een antwoord krijgt. En het personeel aan de telefoon mag echt wel werken aan hun manier van klantenservice. Zeer teleurgesteld.
Negatieve ervaring: Slecht contact, geven niks om de huurders. Worden geen oplossingen gegeven bij problemen.
Negatieve ervaring: Al 4 jaar ellende met lekkages!
Negatieve ervaring: Ik huur sinds 2018, ik heb ook ernstige lekkage in mijn slaapkamer sinds 2018. In de wintermaanden is dit vooral een probleem aangezien het ook ongelooflijk koud is in mijn appartement. Woonstad heeft tot op de dag van vandaag geen van de problemen opgelost, het is zelfs progressief erger geworden. We gaan het vierde jaar in. Zelfs een rechtszaak had geen enkele impact, Woonstad geeft gewoon niet om hun huurders. Geen reacties op mijn klachten, brieven, niets. Dit is zonder twijfel het slechtste bedrijf ooit om een huis van te huren.
Negatieve ervaring: De services is zwaar triest onbereikbaar op werkdagen, en als het al nood is moet je gewoon +/- 30 min wachten voordat je iemand krijgt te spreken. Dit is gewoon criminaliteit
Negatieve ervaring: Helpdesk heel slecht
Fantastische ervaring: Fijne woningcorporatie, wordt enorm goed geholpen. Goed service voor nieuwe huurders (alles wat niet meer goed is wordt meteen vervangen). Lieve reacties aan de telefoon en snel mail contact. Mega blij mee!
Negatieve ervaring: Ik heb een nieuwe intercom aangevraagd. Heb nu een jaren '80 model. Afgewezen: “ouderdom is geen criterium om dingen te vervangen”. Waarom dan de optie aanbieden op de website (Woning verbetering -> videofooninstallatie). Trouwens in 2020 zijn mijn keuken en douche compleet vernieuwd! Dat kan wel en een simpele intercom niet? En ouderdom was toch geen reden om te vervangen?? “De klant staat in het hart van onze dienstverlening” Helaas is de realiteit anders. Dienstverlening zit niet in hun DNA.
Negatieve ervaring: Slechte dienstverlening voor huurders zo te lezen.. uit ervaring blijkt dat ook voor buren
Negatieve ervaring: Weer wateroverlast, weer geen service. Slechtste verhuurder van Rotterdam e.o.
Negatieve ervaring: Spijt van de panden die ik van hun huur, onbeleefde mensen, 1 voor 1. Ik heb een pand van woonbron, perfect!
Positieve ervaring: Redelijk geholpen bij een riool probleem
Negatieve ervaring: 3jaar lang sinds dat ik de woning heb. Is er er schimmel en rioolstank kind van 5jaar chronisch ziek geworden tot heden niet verholpen. Slechtste woningcorporatie ooit
Fantastische ervaring: Geweldige plek
Negatieve ervaring: De service van Woonstad is zeer slecht. Ze bieden hun huurders (aka klanten) de mogelijkheid om aanvragen via een websiteformulier te doen (wat geweldig is), maar dit formulier bevat niet de juiste opties (wat een super slechte digitale ervaring is). Hun klantenservice aan de telefoon heeft niet genoeg informatie om uw problemen op te lossen, omdat ze met te veel derden werken en ze communiceren niet goed onderling om hun klanten te helpen. Een recent voorbeeld: Woonstad biedt huizen met warmtepompsystemen voor verwarming. Ze hebben niet de 'warmtepomp' optie op hun websiteformulier. Hun klantenservice weet niet wie de juiste persoon is om voor hen te bellen en de klant moet wachten op een monteur die hen terugbelt als de monteur daar zin in heeft. Woonstad kan de monteur niet vragen om terug te bellen, omdat dit een ander bedrijf is. Nadat de monteur je heeft gebeld, leggen ze uit dat het niet hun taak is, maar die van een ander bedrijf - informatie die de klantenservice van Woonstad zou moeten hebben. Dus vijf dagen later en je hebt nog steeds geen oplossing of iemand die echt werkt aan een oplossing... Woonstad, je kunt dit een bedrijfsconsultatie noemen als je dat wilt in plaats van een beoordeling en daadwerkelijk iets doen om je service aan je klanten te verbeteren. Om ze de credits te geven die ze verdienen, is Woonstad echter geweldig in het op tijd incasseren van het huurbedrag elke maand zonder vertragingen en het doorvoeren van de hoogste verhogingen die mogelijk zijn (bijv. 5% verhoging in juni 2020).
Negatieve ervaring: Zeer slechte service van de opzichter hij belooft veel maar komt zijn afspraken niet na. Hij neemt de bewoners niet serieus.
Negatieve ervaring: Trieste woningstichting. Je word asociaal behandeld aan de telefoon. En bij een recente lekkage in de keuken waardoor me laminaat kapot is gegaan, zeggen ze we doen er niks aan, terwijl het hun achterstallig onderhoud is!!! Schandalig, schandalig!!schaam je woonstad. Lekker geld innen maar wel huizen willen bouwen met een paperclip en een touwtje. Schandalig. Jullie moeten hier wat aan gaan doen want ik ga het hoger opzoeken want dit kan niet. Te triest voor woorden dat jullie mensen zo afpoeiere!!!!!
Negatieve ervaring: Ik ken een paar mensen die hier zitten. Enige wat ik hoor is ellende en nog eens ellende. Niks wordt gemaakt, maar de mensen wel lekker hoofdprijs betalen voor een woning.
Fantastische ervaring: Super snel en gemakkelijk een werkruimte gehuurd
Negatieve ervaring: Als eigenaar van een bedrijf nog nooit zon achterbakse makelaar meegemaakt, professionaliteit en communicatie zijn ver te zoeken.
Negatieve ervaring: woonstad Rotterdam is een zeer racistisch woonbedrijf dat altijd haar klant selecteert met kleur en ras. ik denk dat er geen woonruimte is voor buitenlanders in woonstad. zeer slecht beheer.
Negatieve ervaring: 26 minuten in de wacht, is niet meer van deze tijd past niet bij woonstad, eerste medewerker Charlotte kon wat vriendelijker, na doorverbinden Edwin van den Burg heeft mij goed geholpen. Er moet nog veel verbeteringen komen, jammer, terwijl je premie wel elke maand netjes betaal mag je toch goede service verwachten.
Negatieve ervaring: Ze zouden onze scheve oude keukenkastjes en verroest aanrechtblad vervangen, gebeld en afgesproken de hele keuken leeg te halen ervoor. Komt hetzelfde bedrijf die de vorige keer heeft opgemeten langs met geen nieuws, bellen ze Stadswonen en zeggen ze daar opeens dat ze van niks weten, geen akkoord hebben gegeven. Erg fijn mogen we nu alles weer gaan inruimen in de oude troep.
Negatieve ervaring: Reageert langzaam of gewoon niet
Fantastische ervaring: Erg erg erg goed
Fantastische ervaring: Hoi.ik
Fantastische ervaring: Snelle service, medewerkers aardig
Negatieve ervaring: Van het woord service hebben ze hier nog nooit gehoord!!!!
Negatieve ervaring: Klachten worden niet in behandeling genomen.
Fantastische ervaring: Een goede huisbaas
Fantastische ervaring: Tsja
Negatieve ervaring: Ze doen helemaal niets. Ik heb ze voor reparatie verzoek zo vaak gebeld en gemaild er gebeurd simpelweg niets. Bakker Arkel komt foto's maken en zie je ze ook niet meer terug. Zowel mijn woning als de trappenhuis stinken naar riolering. Ga je een woning van woonstad bezichtigen zou ik eerst een onderzoek doen en buren ondervragen of dat wel de juiste keuze is. Vorige bewoner was ook met al deze klachten weggegaan.
Negatieve ervaring: Hier moet je niet huren
Negatieve ervaring: Zeer slechte woningcorporatie
Negatieve ervaring: Waardeloze ** bedrijf met de slechtste openingstijden ooit. Denken dat niemand anders werkt behalve zij.
Fantastische ervaring: Helping student housing in Rotterdam good people
Negatieve ervaring: Mwah
Negatieve ervaring: een bijzonder traag en laks bedrijf. zijn goed in het doorschuiven van problemen. mensen achter het 'noodnummer' zijn over het algemeen wantrouwig en onbeschoft.
Negatieve ervaring: Bepaalde telefonisch contact medewerkers zijn zeer onbeschaafd en willen niet helpen.
Negatieve ervaring: De manier waarop personeel omgaat met huurders is niet normaal. Ook doen ze niks aan de buitenruimtes ook al geef je dit meerdere keren aan en wordt er gezegd dat er een oplossing komt. Zover dat er nu zelfs ongedierte in de woning zit en je als huurder dus 3 weken al niet thuis kan wonen en er nog steeds geen oplossing is en ze ook niet bereid zijn om snel een oplossing te geven.
Negatieve ervaring: Waardeloos bedrijf!
Negatieve ervaring: Zucht, waar te beginnen. Na 25 jaar en 150.000 euro aan huur betaald te hebben ben je nog steeds "maar een huurder". Een nummer, een dikke vette niemand. Ik krijg bij Coolblue nog meer service als ik een laptop koop dan na 25 jaar huur betalen bij deze club. Oh ja leuk detail, de huur gaat omhoog in hetzelfde tempo als de kwaliteit van de woning omlaag gaat. Als dat zo door gaat betaal ik over een poosje 1000.- per maand voor een lekkende kartonnen doos. Ze zijn wel heel erg goed in het beloven van dingen trouwens. Nu ook weer met hun nieuwste zinloze uitvinding. Op elk trappenhuis zit nu een slot van 800.- euro. Deze moet je met een "tag" bedienen. En waarom? Niet omdat ze zoveel onderhoud hadden aan de sloten, ze doen nl. niet aan onderhoud. Als ze dan toch kosten moeten maken, doe dat dan aan zinvolle dingen, trappenhuizen eens goed schoonmaken, de verdwenen kitranden vervangen, het houtwerk een likje verf geven etc. etc. Twee maanden geleden een extra RFID Tag besteld, één maand geleden op gaan halen, was nog niet binnen maar of ik wel even wilde afrekenen, nu drie weken verder nog steeds geen TAG. Dan bel je en krijg je geen inhoudelijke reactie en leggen ze het bij hun leverancier weg. Er is maar één goede reden om mee te doen aan de staatsloterij en dat is om te winnen, niet voor het geld, maar om weg te kunnen vluchten bij deze graaiende zakkenvullers. Parasieten die hun huurders uitzuigen. Als ik bij die club zou werken zou ik dat op verjaardagen echt verzwijgen, dat is wel het laatste op de wereld waar je trots op kan zijn, sterker nog ik zou me dood schamen. Tip van een ervaringsdeskundige, laat deze club links liggen en loop door, kijk of je elders aan woonruimte kan komen.
Negatieve ervaring: Zeer slecht bellen niet terug gaan niet in op klachten .doen echt nergens iets aan
Negatieve ervaring: Communicatie slecht, slecht voor reparaties en als ze dat al doen...gaan ze echt voor de goedkope oplossing waardoor je probleem nog niet is opgelost.
Positieve ervaring: Een goede huiseigenaar
Positieve ervaring: Goede organisatie
Negatieve ervaring: Vreselijk slechte wooncorporatie! Slechte service, nemen je niet serieus als je met woning problemen komt, komen niet hun afspraken na, heb echt niks anders dan gezeik met hun!
Fantastische ervaring: Een wooncorporatie met een visie op de toekomst. Durven verder te kijken dan alleen hun eigen taak en rol in de stad. Oog voor innovatie!
Positieve ervaring: Goed toegankelijk en goed geholpen
Negatieve ervaring: Respectloze mensen en als je een spoed reparatie hebt duurt het nog een week en sturen je van de kast naar de muur.
Negatieve ervaring: verschrikkelijke organisatie. ze verwachten van huurders dat ze zelf de woningen restaurieren. de gemeente doet er niks tegen. de rechters zijn er moe van de klachten en de advocaten van de woonstad.
Negatieve ervaring: Woorden schieten mij en vele anderen (denk ik) tekort om deze corrupte en racistische onderneming te beschrijven, gesubsidieerd door de Nederlandse overheid.
Fantastische ervaring: Nou woonstad heeft gwn mooie huizen prachtig
Negatieve ervaring: Onprofessioneel gedrag
Laat uw mening over Woonstad Rotterdam:
Woonstad Rotterdam verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren


De Vroedt Bedrijfshuisvesting


B4 Real Estate

inspire* real estate b.v.

SRMT Taxateur & Register Makelaar

Nivita Makelaars regio Rotterdam / Certified Expat Broker Rotterdam

IGLO Vastgoed

Invest in Dutch Real Estate

Fransen Vastgoed

Lotson Onroerend Goed

Rotterdam Home
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.